PDA

Volledige versie bekijken : Samira/Michelle (Duitse)



liefhebber
26 januari 2008, 13:07
Haarkleur/-lengte : zwart, halflang
Lengte dame : 1.65 -1.70
Postuur/Cupmaat : totaal doorgezakt / C
Nationaliteit/Taal : Duits / Duits
Leeftijd : 20 -25
Tatoeages/Piercings : roos rechterborst en vlinder onder haar navel / --
Service: TZ(zie tekst), PZC / NMC rest niet gevraagd
Voordelen: prettige Duitse dame om mee te babbellen (en meer ook niet!)
Nadelen: lichaam doorgezakt, ABZOCK-mentaliteit!
Tijdsduur : 20 minuten
Prijs : 50
Extra’s bij het bezoek: geen
Herhalingsfactor: -100%

** ik ben niet iemand die snel een nagatief bericht schrijft over een dame omdat mijn waarnemingen ERG subjectief kunnen zijn.
Maar DEZE keer wil ik mijn medeberen TOCH waarschuwen omdat dit zelfs buiten MIJN referentiekader gaat!

Terwijl ik de dag na de opening op mijn afspraak zat te wachten (die niet kwam opdagen)
zat er naast mij aan de bar een prettige Duitse jongedame in een zwart corsetje.
Ze vroeg of ze me aan mocht spreken en we babbelden wat over koetjes en kalfjes terwijl
ze haar Latte Machiatto dronk.
Omdat mijn vriend er met de blonde Monique vandoor ging en ik dus moederziel alleen tussen
al die "foute"-vrouwen overbleef besloot ik met Michelle een rondje op de kamer te gaan doen.

FOUT!, Fout, fout.

Het werd boven, kamer 8 (mooie kamer met een artistiek zitbankje -valt nog wel wat leuks mee te doen)

Het zwarte corsetje met de zwarte kousen zag erg aanlokkelijk uit maar toen die uit ging....
hingen haar borsten, of wat er van over was, halverwege haar navel en ze had grote
littekens op haar buik (handig zo'n korsetje!)

Terwijl we elkaar naakt begonnen te omstrengelen zei ze:
"heb je speciale verzoeken?" "Nee, ben een normale gezonde jongen die van zoenen houdt...."
"Ohhhh, maar DAT is een EXTRA...."
"Ohjaa......" zei ik
"Jaaaaa want dat doe ik eigenlijk niet, Dat is ZOOO intiem. Weet je wat een extra kost?" zei ze
"Ja, zoals een FT: 25 Euro"
"Nee, 50 Euro"
"weet u wat..... LAAT MAAR!"

Om een lang verhaal kort te maken: het werd GEEN supersessie! (UNDERSTATEMENT!)

GRTZ, Liefhebber (die van dit soort vrouwen en trucen absoluut GEEN liefhebber is!)