Inloggen

Volledige versie bekijken : Jenifer, Hongaarse

benijsbeer
22 april 2012, 23:19
Haar: zwart halflang
Gewicht: ca. 60 kg
Lengte ca. 1m70cm/1m75cm
Nationaliteit: Hongaars
Leeftijd 22 jaar
Borsten klein, à cub
Figuur: redelijk

Ze is hier al een poosje. Ik heb met haar steeds weer lol gehad.
Ze is heel lief en weet mij steeds weer op mijn gemak te stellen. Ze is heel aanhankelijk en komt snel naar me toe als ik binnenkom. Blijkbaar heb ik wat goeds gedaan.

Ze is iets steviger, door haar wat grovere botten. Wat ze van boven mist probeert ze verder weer goed te maken.

Ze is bij het pijpen heel zachtjes. Maar kan het ook wat harder doen als je het haar vraagt.

Ze vindt het heerlijk om gebeft te worden. Vandaar ook dat ze een van mijn vaste meiden is hier.

Ze vindt knuffelen heerlijk en kan dat in de vip ruimte ook een hele poos vol houden.

Ze kan alleen niet tegen kietelen, dus je moet voorzichtig met je handen over haar lichaam gaan.

Ze heeft een heerlijke kont, die bij doggy positie goed is vast te houden.

Sent from my iPad3 using Tapatalk HD

bad pritt
23 april 2012, 12:35
Ben heeft ze ook in heaven 7 gewerkt ?

tillie
24 april 2012, 18:09
Door de lengte die hier wordt genoemd (1m80) weet ik het niet zeker maar volgens mij gaat het hier om jennifer van de haagse Doubletstraat, waar ze erg populair was.
Zijn erg veel recensies over haar op een ander forum te vinden :)

Hoofdstuk2
27 april 2012, 12:05
Dit zou inderdaad de Jennifer uit de Doublet kunnen zijn. Lengte klopt dan alleen niet, totaal niet.
Op andere forum staat het volgende, Jennifer uit de Doublet in Den Haag is daar naar de PTDorsten verplaatst...

Informatie dame
Naam: Jennifer (Hon) Haarkleur.: zwart
Leeftijd: 22 - 25 Kleur ogen: bruin
Locatie: Dorsten - Partytreff Dorsten Postuur en Lengte: slank / 1.65m
Adres: Beckenkamp 22 Cupmaat: B (echt)
Nationaliteit / uiterlijk: Oost-Europees Tatoo: ja
Geslacht: vrouw Piercing: ja

Helaas kan ik dit pas over een week of 2 persoonlijk gaan controleren...
Hoogstwaarschijnlijk klopt het wel, in Den Haag heb ik een aantal malen met haar over "Duitsland" gesproken...
Sorry Hagenezen...:biggrin:

Groet,

Chucky99....

benijsbeer
27 april 2012, 22:17
1.80m, mischien ook niet. Ze is ongeveer net zo lang als ik, en ik ben 1.75m 'Ietsje' langer met hakken aan. lief, onschuldig gezichtje, niet echt mooi een beetje slungelig, ingetogen en verlegen uiterlijk.
Ze heeft in Frankfurt gewerkt. Daar had ze na 3 maanden al hele EUR 10 verdient. Vandaar nu dus de vaste vergoeding in een PT. Nu krijgt ze tenminste minstens één briefje per dag :)

Ik ben er zondagavond weer. Meestal is het er dan lekker rustig dus kan ik eens navragen.

koosje12
18 mei 2012, 23:11
Ik denk dat ze inderdaad geen 1.80 zal meten zonder hakken, eerder 1.70 tot 1.75.

Jennifer kwam als "verstekeling" mee naar boven met Vicky. In het begin was haar rol vooral knuffelen en strelen, terwijl Vicky het mondelinge deel voor haar rekening nam. Daarna kwam er in twee standjes ook een actievere rol voor Jenifer, waarna Vicky het vervolgens met het handje afmaakte.

Later op de avond kwam Jenifer nog weer naast me zitten, maar omdat op dat moment net de show van Laureen Pink begon kwam het niet van een tweede verkenning van de bovenverdieping met haar.

carp
26 mei 2012, 07:17
Zijn er al meer confirmaties dat dit Jennifer uit de Doubletstraat in Den Haag is?

Hoofdstuk2
23 juni 2012, 04:24
Zijn er al meer confirmaties dat dit Jennifer uit de Doubletstraat in Den Haag is?

Helaas, gisteren gecontroleerd, eindelijk weer eens in Dorsten bij de PT, en de hier werkzame Jennifer is
absoluut niet de Jennifer die ik ken van de Doiblet...
Jammer.....

Groet aan allen van Chucky99, vanaf zijn hotelkamer,
op 900 meter afstand van H7, maar nu eerst ff rusten,
want zijn ballen liggen er af na The Encounters met Sexy-Susi en Laureen Pink