benijsbeer
22 april 2012, 23:19
Haar: zwart halflang
Gewicht: ca. 60 kg
Lengte ca. 1m70cm/1m75cm
Nationaliteit: Hongaars
Leeftijd 22 jaar
Borsten klein, à cub
Figuur: redelijk
Ze is hier al een poosje. Ik heb met haar steeds weer lol gehad.
Ze is heel lief en weet mij steeds weer op mijn gemak te stellen. Ze is heel aanhankelijk en komt snel naar me toe als ik binnenkom. Blijkbaar heb ik wat goeds gedaan.
Ze is iets steviger, door haar wat grovere botten. Wat ze van boven mist probeert ze verder weer goed te maken.
Ze is bij het pijpen heel zachtjes. Maar kan het ook wat harder doen als je het haar vraagt.
Ze vindt het heerlijk om gebeft te worden. Vandaar ook dat ze een van mijn vaste meiden is hier.
Ze vindt knuffelen heerlijk en kan dat in de vip ruimte ook een hele poos vol houden.
Ze kan alleen niet tegen kietelen, dus je moet voorzichtig met je handen over haar lichaam gaan.
Ze heeft een heerlijke kont, die bij doggy positie goed is vast te houden.
Sent from my iPad3 using Tapatalk HD
Gewicht: ca. 60 kg
Lengte ca. 1m70cm/1m75cm
Nationaliteit: Hongaars
Leeftijd 22 jaar
Borsten klein, à cub
Figuur: redelijk
Ze is hier al een poosje. Ik heb met haar steeds weer lol gehad.
Ze is heel lief en weet mij steeds weer op mijn gemak te stellen. Ze is heel aanhankelijk en komt snel naar me toe als ik binnenkom. Blijkbaar heb ik wat goeds gedaan.
Ze is iets steviger, door haar wat grovere botten. Wat ze van boven mist probeert ze verder weer goed te maken.
Ze is bij het pijpen heel zachtjes. Maar kan het ook wat harder doen als je het haar vraagt.
Ze vindt het heerlijk om gebeft te worden. Vandaar ook dat ze een van mijn vaste meiden is hier.
Ze vindt knuffelen heerlijk en kan dat in de vip ruimte ook een hele poos vol houden.
Ze kan alleen niet tegen kietelen, dus je moet voorzichtig met je handen over haar lichaam gaan.
Ze heeft een heerlijke kont, die bij doggy positie goed is vast te houden.
Sent from my iPad3 using Tapatalk HD