PDA

Volledige versie bekijken : Splinter stelt zich voor...

Tiga
19 maart 2012, 18:38
Hij gaat zich hier voorstellen...

splinter
19 maart 2012, 20:28
Een dikke 2 weken geleden ben ik voor het eerst in een saunaclub (YY) geweest. Ik had op een ander forum reeds over dit fenomeen gelezen maar nog nooit de stap gezet. In YY raakte ik in gesprke met iemand die mij wees op dit forum. Vandaar dat ik forum lid ben geworden.
Ik ben 40 jaar en sinds ruim een jaar gescheiden, werk als verkoopleider en woon in de grootste gemeente, que oppervlak, van Gelderland. Ik heb mij de afgelopen dagen al wat ingelezen in de diverse discussies. Ik ben er wel achter dat ik in YY mij veel te snel door een jagertje heb laten vangen. Ik weet haar naam niet meer maar het was een hongaarse. Al met al was de sessie voor mijn gevoel nog niet eens zo slecht maar een volgende keer zal ik eerst de kat rustig uit de boom kijken. Gezien mijn woonplaats komen voor een volgend bezoek Golden Dreams, Fun Garden en Villa Marisol het meest in aanmerking. Omdat de kinderen ook nog met enige regelmaat bij mij vertoeven zal het geen frequent club bezoek worden en zal ik mij voorlopig beperken tot veel lezen.
Het lijkt me leuk om de forum leden een keer te ontmoeten.