Volledige versie bekijken : toch wel aardige tips van deze dame
phoenix
18 maart 2012, 19:10
http://www.trouw.nl/tr/nl/4492/Nederland/article/detail/3226351/2012/03/17/Stoppen-is-niet-zo-makkelijk.dhtml
Badslippers
18 maart 2012, 22:44
ik vind dat er net als bij de koffie en andere producten of diensten ook in de prostitutie de zogenaamde "Fairtrade" certificering gehanteerd moet worden. Daarvoor zijn duidelijke criteria nodig die gecontroleerd worden door een gemêleerd team van deskundigen. Ik zie daar een aantrekkelijke rol weggelegd voor de ijsberen van dit forum. Tevens ben ik van mening dat net als in de tuinbouwbranche er bij voldoende vacatures geen werkvergunningen aan buitenlanders verstrekt moeten worden. Werkloze Nederlandse vrouwen komen als eerste in aanmerking voor de vacatures. Oké, dat zal een kwaliteitsvermindering inhouden wat betreft de geleverde prestaties t.o.v. de zigeunerdames uit transilvanié en aanverwante contreien doch in tijden van crisis en werkloosheid moeten wij uit een ander vaatje gaan tappen.
De dame in het artikel heeft inderdaad wat aantrekkelijke tips. Bijvoorbeeld een nieuwe schone handdoek voor elke nieuwe klant. Het probleem is dat dat weer kosten in de vorm van wassen en drogen met zich meebrengt. ik stel voor dat ieder zijn eigen hoeslaken of ruim bemeten badlaken meeneemt zodat je niet geconfronteerd wordt met een vies vod waar een vorige ijsbeer met zijn behaarde zweetanus op heeft liggen ruften. Een andere goede tip is dat de prostituees kunnen boekhouden. Ook hier snijdt het mes aan twee kanten daar wij voldoende expertise op dit gebied in huis hebben. Ik stel voor dat de heer Ace2 hiervoor enkele cursussen ontwikkelt en vanzelfsprekend in natura betaald zal worden. Ik lees ook in het artikel dat er invallers beschikbaar moeten zijn als de dames ongesteld danwel andere ongemakken hebben. De invalpool kan het beste bijgehouden worden door het duo Knabbel en Cupido die zo ongeveer over de meest uitgebreide database beschikken van potentiële invallers en de plek waar zij op dat moment werkzaam zijn.
Een bijzonder goede tip is dat van de dames wordt geëist dat zij zelf hun condooms gaan halen bij drogist en apotheek. Ik vind dat sympathiek. Hoe vaak hebben wij niet met een vuurrood hoofd bij de kassa gestaan waarbij je besmuikt vroeg om een pakje kapotjes en vervolgens de cassiëre door de tent schreeuwde: "Wilt u de condooms in familieverpakking van 1000 stuks of toch maar het setje met 5 exemplaren". Die schertsvertoning wordt ons gelukkig bespaard. Een veel betere controle op papieren, identificatie, een lichamelijk onderzoek, een psychisch assessment en eventuele diploma's of getuigschriften strekt tot aanbeveling. Bij de meeste beroepen is dit gangbaar en wordt dit als vanzelfsprekendheid ervaren. waarom niet bij het beroep van prostituee. Ik kan me nog goed herinneren toen ik goed door de sollicatieprocedure was gekomen, er nog een bezoek aan een arts afgelegd moest worden. 10 Kniebuigingen, blazen op de pols, waarbij de arts in je ballen kneep, en een finaliserende blik in je keel en anus waren de gewoonste zaak van de wereld. Dat blazen op de pols doe ik nog steeds bij wijze van grap als een dame heerlijk mijn leuter pijpt en de ballen dan spontaan indalen en met een ferme klap tegen haar kin knallen en de spataderen zo mooi opzwellen.
De beste tip is de laatste, namelijk dat de kosten van borstvergrotingen aftrekbaar worden bij de belastingen. Een goed streven dat perfect aansluit bij de expertise van ons aller Megaboob die deze maatregel als muziek in de oren zal klinken en hier als controleur zou kunnen optreden, tegen respectabele wederdiensten welteverstaan. Kortom, een mooi artikel dat zeker zal bijdragen aan de oplossing van de crisis en het "Salonfähig" maken van dit beroep.
phoenix
18 maart 2012, 22:56
leuk dat je daarop reageert badlslippers.... wellicht aardig om daar eens op in te gaan, echter het ontbreekt mij nu echt tijd.....
Badslippers
19 maart 2012, 00:45
leuk dat je daarop reageert badlslippers.... wellicht aardig om daar eens op in te gaan, echter het ontbreekt mij nu echt tijd.....
Ach, ik heb op het moment tijd zat, ben klaar met werken en zit lekker een pilsje weg te drinken en dan krijg je dit soort slap gelul. Heeft het forum toch een functie: verstrooing!