PDA

Volledige versie bekijken : Olga (Roemeense)



Ascari
18 maart 2012, 02:52
Haarkleur/-lengte : Donker bruin / Half lang
Lengte dame : 163-167
Postuur/Cupmaat : Normaal / A-cup
Nationaliteit/Taal : Roemeens / Duits
Leeftijd : 24
Tatoeages/Piercings :
Service: PZC, zoenen, beffen, vingeren, NMC
Voordelen: GFE+, PSE
Nadelen: Druk bezet
Tijdsduur : 30 min.
Prijs : € 40
Extra’s bij het bezoek:

In Acapulco wemelt het van de Roemeense dames en hoewel ik geen liefhebber ben van dit genre heb ik mij toch meer dan uitstekend vermaakt met Olga. Leuke Roemeense die sinds 4 maanden in Duitsland is, hierdoor is haar Duits nogal beperkt maar gelukkig geen obstakel. Ze zoende bijna de gehele tijd dat we op de kamer waren (duidelijk een liefhebster! ;)), pzc was van een goed niveau en ze laat zich graag beffen en vingeren. Cowgirl doet ze zeer goed en met veel inzet. Olga is niet het type "lange halen snel thuis", want iedere als ze merkte dat ik op het punt stond om klaar te komen nam ze wat gas terug, zowel bij het neuken als pijpen. Vervolgens nog een tijdje in missio lopen krikken en dat was ook zeer aangenaam.

bad pritt
19 maart 2012, 11:22
Olga is russisch en geen roemeense.

Dalton
19 maart 2012, 11:49
Olga is russisch en geen roemeense.

Mij heeft ze verteld dat ze uit ierland kwam,wat kunnen die meiden toch liegen of doen wij dat soms.

bad pritt
19 maart 2012, 13:20
Mij heeft ze verteld dat ze uit ierland kwam,wat kunnen die meiden toch liegen of doen wij dat soms.

Dan liegen we in commissie want als russisch staat ze ook op de website.
Feit is dat ze goed is in frans, daarmee kunnen we de diskussie sluiten.

rmjhexe
19 maart 2012, 18:11
Dan liegen we in commissie want als russisch staat ze ook op de website.
Feit is dat ze goed is in frans, daarmee kunnen we de diskussie sluiten.Doet ze ook Grieks?

Dalton
19 maart 2012, 18:50
Doet ze ook Grieks?

Alleen als ze aan de schijt is.

Ascari
19 maart 2012, 23:18
Olga is russisch en geen roemeense.

Ze mompelde wel wat over dat ze Russisch bloed heeft maar vind ik nou niet bepaald geloofwaardig. Ze heeft een getinte huidskleur, ze spreekt ook nog eens vloeiend Roemeens :gruebel: en gaat vooral om met het Roemeense schoolklasje.

Big30
19 maart 2012, 23:19
Ze heeft een getinte huidskleur, ze spreekt ook nog eens vloeiend Roemeens :gruebel: en gaat vooral om met het Roemeense schoolklasje.
OK, helder. Dan is ze dus een Spaanse. We zijn er uit!

(Ik zal haar maar terug transformeren naar Roemeens, info op websites is niet altijd even betrouwbaar zo blijkt wel weer ... .)

ThomasP
6 augustus 2013, 18:54
Weiss jemand wo die Olga jetzt werkelt???