Inloggen

Volledige versie bekijken : Alexandra (Poolse)

Willem2
15 augustus 2006, 09:07
Naam : Alexandra

Haarkleur/-lengte : Geblondeerd krullend halflang haar

Lengte dame : 1.60/1.65m

Postuur/Cupmaat : Slank, A/B-Cup

Nationaliteit/Taal : Poolse/ Duits en Nederlands (!) Engels zeer beperkt

Leeftijd : 21-24 jaar

Tatoeages/Piercings : piercing ja, tatoeage op haar onderrug

Service : PZC, NMC, zoenen, aftrekken, FT, massage, vingeren

Extra : Lang afwezig geweest. Ook in PHG gewerkt onder de naam Agatha.

Knabbel
20 augustus 2006, 19:09
Klopt is inderdaad Agatha en vriendin (de wat stillere van de twee) is Nathalie. Dames verklaren openlijk niet vies van elkaar te zijn en graag triootjes met een man te verzorgen waarbij ze elkaar nietongemoeid laten. Mr. pull my finger heeft dit afgelopen week mogen ervaren en kwam zeer tevreden de kamer af.

Big30
4 oktober 2007, 01:04
Deze dame trof ik tot mijn surprise hedenavond aan niet zoals zo vaak in PHG aan maar in nanu34.
Na een rondleiding door Menno nog in haar daagse kloffie ging ze maar meteen aan de slag.
Laat haar topic nog maar even onder PHG staan eerst maar afwachten of ze zal blijven.
Tegen mij zei ze "gek jou hier te zien ik dacht dat je altijd naar PHG ging" ;).

:wink::wink:
Big30

Knabbel
23 oktober 2007, 00:14
en afgelopen weekend weer terug in PHG....

Big30
23 oktober 2007, 00:35
en afgelopen weekend weer terug in PHG....

Menno heeft haar samen met Larissa ik meen 1 dag kunnen vasthouden!
Opmerkelijk trouwens hoe weinig over haar geschreven is.
Ze zal wel veel stille aanbidders hebben ;).

Hollandmale
30 maart 2008, 13:27
Naam : Alexandra

Haarkleur/-lengte : Blond/twee staartjes

Lengte dame : 1.65

Postuur/Cupmaat : Slank/AB

Nationaliteit/Taal : Pools/NL, Duits

Leeftijd : 25

Tatoeages/Piercings : Niet op gelet

Service : Zeer goed TZ, beffen, NMC, PZC + FT

Voordelen : Super-GFE, echte Deepthroat-PZC

Nadelen : Helaas niet zo vaak aanwezig

Tijdsduur : 1 uur

Prijs : 100,-

Extra’s bij het bezoek : FT, samen douchen

Bijzonderheden : Vorig jaar in PHG, andere naam

Waarschijnlijk omdat Alexandra geen fullprofi is, is ze juist nog zo spontaan. Heeft er geen enkel probleem mee, om op de bank of pal aan de bar al flink te tongzoenen en daar ook ruim de tijd voor uit te trekken. Vervolgens gaan op de kamer alle registers open, met nog veel heftiger tongzoenen en onwaarschijnlijk Deepthroat pijpen. Staande voor het bed 'n megageil uitzicht op het spiegelbeeld aan de muur, met Alexandra op haar knietjes die 'm kletsnat herhaaldelijk tot achterin haar keeltje neemt, brrrrr :eek:. Daarna op bed verdergegaan met hetzelfde recept, afwisselend heftig tongzoenen en gruwelijk diep pijpen. Voelde al heel snel dat dit niet lang vol te houden was, daarom onderbroken met 'n rustig ritje cowgirl. Hierdoor even kunnen kalmeren, daarna Alexandra gevraagd om aan te leggen voor 'n pijpvervolg. Daar nam ze alle tijd voor, liet me lekker lang genieten van haar toverkunsten met haar mondje. Dat kon natuurlijk maar op 1 manier eindigen, FT in haar mondje :p. Heel lief en geil meisje dat na afloop graag naknuffelt, nog 'n peukje meerookt en samen doucht :smkiss:.

Alexandra wordt warm aanbevolen met 'n megagroot herhalingsgevaar :luvlove:.

Clan
30 maart 2008, 15:57
:eek:Ik hoor net dat ik vandeweek naar YY moet.

heb je nog meer ervaringen met DT? buiten deze dan, ben al eventjes op zoek sinds Princess uit Bernds weg is.

The Joker
30 maart 2008, 15:58
Helaas is ze bijna nooit aanwezig, ben al tig keer naar haar op zoek geweest...

Clan
30 maart 2008, 15:59
Misschien van tevoren even bellen of ze aanwezig is, maakt het wel wat lastiger, maar ja, dan heb je ook wat

RAUL7
30 maart 2008, 17:12
Alexandra was gisteren aanwezig, een paar bekende ijsberen hebben er een schitterende sessie mee gehad! :D

Stiffmaster
30 maart 2008, 20:36
Alexandra was gisteren aanwezig, een paar bekende ijsberen hebben er een schitterende sessie mee gehad! :D

Ja, maar jij en ik niet, zo was ze ineens naar huis toe, ligt dat nu aan jou of aan mij ??? :D

RAUL7
30 maart 2008, 20:39
Ja, maar jij en ik niet, zo was ze ineens naar huis toe, ligt dat nu aan jou of aan mij ??? :D

Ik denk aan ons beide, we waren veel te traag, we hadden sneller moeten handelen dan was tenminste één van ons nog met haar op de kamer geweest :D
Maar nu hebben we de volgende keer als we naar Yin Yang gaan iets om naar uit te kijken! :wink:

Clan
13 april 2008, 23:03
Misschien een idee om dit even hier te melden als ze aanwezig is. Neem tenminste aan dat er van tevoren wordt gebeld?

The Joker
8 juni 2008, 20:02
Goed nieuws voor de zoekende beren.
Alexandra is gesignaleerd in PHG, hier onder de naam Agatha.
In PHG nog enkele dagen aanwezig, maar ze is wel van plan om de 28e op het feest in YY te zijn.

Big30
9 juni 2008, 23:14
Alexandra is gesignaleerd in PHG, hier onder de naam Agatha.
In PHG nog enkele dagen aanwezig, maar ze is wel van plan om de 28e op het feest in YY te zijn.

Eigenlijk is ze weer terug ;)! Zondag 2 weken geleden voor het eerst sinds lang weer in Happy te zien. Spreekt inderdaad een vrij aardig mondje NL.

flocke
13 juli 2008, 13:42
hi jongens,ik vraag me waar zal ik nou heen? grote aan jullie all! bussi!

The Joker
13 juli 2008, 15:37
De laatse tijd schijnt ze in Zazen te werken.

flocke
13 juli 2008, 17:57
nee schat,dat ben ik niet.ik ben thuis eigenlijk,ik weet niet waar zal ik heen.heb geen zin gaan naar YY.ik heb tips nodig ;) bussi voor jullie agatha :)

José Beauvit
13 juli 2008, 18:35
nee schat,dat ben ik niet.ik ben thuis eigenlijk,ik weet niet waar zal ik heen.heb geen zin gaan naar YY.ik heb tips nodig ;) bussi voor jullie agatha :)
Agato, teraz gdzie pracujesz ? W jakim klubie : we PHG albo gdzies indzej ?

n. b. Jestem klientem, nie alfonsem. Nie moge pisac po hollandersku. Bardzo by mi się podobało seks z toba.

flocke
13 juli 2008, 19:30
te tijd ben ik thuis,maar ik wil wat doen mooies.wie ben jij,kennen wij ons? bussi!

José Beauvit
13 juli 2008, 19:47
te tijd ben ik thuis,maar ik wil wat doen mooies.wie ben jij,kennen wij ons? bussi!
Przepraszam dziewczyno.

Moze pomylilem sie, jak "Sir Wankelot". Myslalem ze jestesz Agata, z Warszawy, ktora pracuje latem w Yin Yangu i ostanie w Za-Zenie, i ktora mieszka w Polsce. Ale okazuje cie ze chyba nie ty ?

José Beauvit
13 juli 2008, 19:54
De laatse tijd schijnt ze in Zazen te werken.

It seems that the girl who sent the above message is not that Agata, but another one, who lives in Netherlands.

Big30
13 juli 2008, 23:48
It seems that the girl who sent the above message is not that Agata, but another one, who lives in Netherlands.

The Agatha of this topic indeed is the Agatha that speaks Dutch. Apparently she is not working in Zazen!

Big30

dupke
14 juli 2008, 07:19
The Agatha of this topic indeed is the Agatha that speaks Dutch. Apparently she is not working in Zazen!

Big30

inderdaad, ik ken beide dames !
Trouwens de Agatha die niet op het forum schrijft zit terug in YY

flocke
21 juli 2008, 11:16
hallo jongens,ik was ook gisteren in YY geweest.ik vand leuk en komme daar weer.bussi voor jullie :)

smp
21 juli 2008, 13:10
Hoi Willem2
Gaat het hier om hetzelfde dame http://ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=7258&highlight=agatha

flocke
21 juli 2008, 18:12
in YY heet ik alexandra schat.bussi! :)

frankkinky
21 juli 2008, 18:27

vorige week noemde ze zich in YY nog agatha, misschien gebruikt ze meerdere namen?

flocke
22 juli 2008, 10:53
vorige week was ik thuis,in YY blijv ik alexandra.in PHG ben ik bekent onder naam agatha.that's all groete aan jullie :) BUSSI!

flocke
27 juli 2008, 12:30
kan iemand mijn naam op aleksandra weer maken? dankjewel,bussi XXX!

hara1d
27 juli 2008, 13:31
Ich finde der Name Flocke passt am besten zu Dir, als ich hörte dass Du wieder im Happy wärest habe ich leider verpasst, wenn sie es nicht (wie so oft) anders überlegt werde ich Natascha vom Bahnhof abholen und ins YY karren:D
Grüße vom Harald (nur echt mit dem Hundegesicht)

flocke
28 juli 2008, 12:09
Ich finde der Name Flocke passt am besten zu Dir, als ich hörte dass Du wieder im Happy wärest habe ich leider verpasst, wenn sie es nicht (wie so oft) anders überlegt werde ich Natascha vom Bahnhof abholen und ins YY karren:D
Grüße vom Harald (nur echt mit dem Hundegesicht)
hallo mein schatz,danke fuer aenderungen.viele kuesse schicke dir,hab dich vool vermisst :) bussi XXX

The Joker
28 juli 2008, 14:18
Hi Aleksandra, ben je toevallig morgen in de YY of een andere club, of ben je gewoon lekker vrij?

RAUL7
28 juli 2008, 14:28
Ik ben vrij :freu:!

:wink:

flocke
11 augustus 2008, 11:16
wat is met maya? hoezo verplaats? waarheen? kusje XXX!

flocke
11 augustus 2008, 14:34
vrijdag was ik met maya shoppen,dus kan niet zijn.kusje XXX

Hollandmale
20 september 2008, 08:32
.....was Alexandra aanwezig, maar ook weer niet :nee:.

Ze kwam om 19.15 binnen, liep direct naar 'n ijsbeertje op de bank bij de bar. Daarna vertrok ze naar de kamer, de hele avond niet meer gezien, kwam halverwege de avond alleen 'n paar drankjes ophalen in de bar. HM vroeg nog of ze later tijd had, maar dat had ze niet :nee:.

Overduidelijk had ze voor binnenkomst alles al afgesproken met betreffend beertje :wand:
Kon Alexandra niet meer uit m'n kop krijgen en heb ungepoppt das Haus verlassen :heul:

sl107rick
29 september 2008, 13:30
Den Freitagabend den 19-09-2008 mit ALEXANDRA
war einer meiner besten Erfahrungen in Ying-Yang.
Es wäre sehr hilfreich zu erfahren an welchen Tagen sie arbeitet ?

sl107rick
30 september 2008, 23:54
Hiermit ein dickes Lob an die Administratoren ,
die auch die Privatberichten in dieses Forum weiterleiten .

Freue mich nun schon auf kommenden Donnerstagabend ,
wo ich ab ca 19.00 uhr im Ying-Yang nur noch Augen
für ein ganz bestimmtes Mädel haben werde .

sl107rick
4 oktober 2008, 11:02
Donnerstag 2 Oktober

Dieser war ein Tag , den ich immer wieder sehr angenehm ,
in meinem Gedächtnis zürückholen kann .
Ich hatte das vergnügen , mit Alexandra den Abend ab 20.00 uhr ,
zu verbringen .

Über Details zu schreiben , ist nicht so , meine Stärke .
Erwähnen möchte ich aber .

Dieses Mädchen hat es geschafft ,
das ich nicht , ca 11.30 Uhr , wie normal , mich verabschiedet habe ,
sondern nochmals eine weitere SESSION startete .

Dazu beigetragen hat bestimmt auch , eine vorab gebotene , sehr Erotische Tanzeinlage von Natascha - Alexandra - sowie
ein weiteres Deutsches Mädchen .

Alexandra , Dankeschön für den besonderen Abend .

sl107rick
31 oktober 2008, 14:53
Freitag 31-10-2008

Das Wochenende im Ying-Yang ausklingen zu lassen ,
ist schon eine sehr feine Sache .

Es gibt viele Mädchen , wo mann ganz bestimmt ,
nach einem ,,, Stündche ,,, sagen muss .
Toll , das hat GUT getan .

Nun gibt es aber auch diese besondere Mädels ,
die ein sehr hohes GFE- Feeling besitzen .

Dieses Feeling merkt mann aber erst ,
in den Tagen danach .

Wenn mann während der normalen Arbeit ,
nicht mehr mit dem Hammer , den Nagel trifft .
Sondern die eigene Fingerschen .

Später wird dann auch meistens aus ein Stündche ,
einen ganzen Abend .

Das es nun viel zu lange dauert ,
bis zum nächsten Wochenende ,
Ist leider so .

------------------------------------------
Alexandra , es ist schön , das es dich gibt .
------------------------------------------

Hollandmale
3 januari 2009, 13:41
Gisteren 'n hele fijne avond met Alexandra gehad, Dupke trouwens ook :D.

Over Alexandra is al veel gezegd en geschreven, o.a. HM in maart 2008.
Weinig aan toe te voegen, nog steeds 'n heel lief en heel geil meiske :luvlove:.

Zonder twijfel hoort Alexandra tot de topdames in het grensgebied.
Ze is aanwezig van woensdag t/m zaterdag, van 19.00 tot 01.00.

dupke
4 januari 2009, 11:21
Een zeer lieve dame was in da house:

Ik had net een megasessie met Silvia er op zitten en was mijn mede beertjes onder het genot van een maaltijd aan het vertellen dat ik het hierbij ging laten omdat dat geen van de andere dames Silvia zou kunnen overtreffen voor mij, toen Alexandra dartel het Restaurant binnen kwam.

Hollandmale liet bijna het eten uit zijn mond vallen :eek: en stond van de ene seconde op de andere op scherp toen hij Alexandra zag.

Toen ze het Restaurant verliet deed hij nog een vergeefse poging haar tot bij onze tafel te krijgen :smile2: omdat hij schrik had dat ze anders weer voor eeuwig en altijd door andere beertjes op kamer gesleurd zou worden. Helaas, pindakaas zal ik maar zeggen.

Na nog wat owehoeren aan tafel mij moeten excuseren ' nature calls' en na een verfrissende douche die ik altijd na een toilet bezoek neem zie ik toch niet Alexandra vrij in de bar staan.

Hollandmale nog in geen velden en wegen te bekennen, dus ik denk, hou ze maar even vast tot HM en de gang afgedaald is tot in de bar.

Even later kwam inderdaad de concurentie binnen. Maar ik had Alexandra vast en was niet meer van plan ze los te laten .... :lostit:

Vriendelijk als ik ben wel een poging gedaan Alexandra na mijn 2e megasessie van de dag bij HM af te leveren ... maar dat liep niet echt zoals gepland en Hm begon te stuiteren op z'n stoel..

Uiteindelijk is voor hem toch nog alles goed gekomen met dank aan Alexandra.

hara1d
22 januari 2009, 13:10
Ich habe die süße Maus schon zuuuu laaaange nicht mehr gesehen (geküsst, geleckt, ge......, und zusammen ge......). Wie froh war ich sie nach fast 2 Jahren!!! wiederzusehen, sie rechnete gerade in der Umkleide mit einem Gast ab und ich warf mich ins Grünbärfell, zumal sie gerade vom Zimmer zurückkam war sie "zum Greifen nah" aber erstens kam es anders und 2. als man denkt.
(http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?p=106971#post106971). Leider musste ich für 2 Minuten Bademantel tragen und ein Pfefferminz 50 € zahlen und der Club zeigt sich als "unnachsichtig".
Ergo gibt es für mich nur 2 Möglichkeiten: 1. der Club besinnt sich auf kundenfreundliches Verhalten, 2. ich erhalte eine PM vom Flöckchen um sie anderswo entlang der Maas oder im Nemjetzkiland zu erleben :D

agatjie
23 januari 2009, 18:38
to pewnie o mnie chodzi..a ty kim jestes?

Stiffmaster
23 januari 2009, 19:45
to pewnie o mnie chodzi..a ty kim jestes?

En nu in het Nederlands :confused::confused:

agatjie
23 januari 2009, 20:03
This was the answer to the question asked in Polish...to me. ;)

Hollandmale
1 juli 2010, 06:39
.....was Alexandra weer aanwezig, na 5 maanden absent te zijn geweest.
's-Middags zat ze vaak nog op het terras, 's-avonds was ze veelal bezet.

bluemikey
8 januari 2011, 22:16
Gisteren na (veel te) lange tijd nog eens afgezakt naar YY. Om het nieuwe jaar in te luiden :betrunken:. Het welness gedeelte blijft een absolute topper, dus mijn eerste uren aanwezigheid focusten toch voornamelijk op sauna & hotdamp. Tijdens één van de vele sauna sessies kwam er een mooi slank meisje binnen in de sauna. Ze verdween weer na een kleine 10 minuutjes. Haar verschijning was zeer bekoorlijk. Ze was elegant, had een mooi gezichtje, een mooi figuurtje. En ze kwam genieten van de sauna, niet verkopen.
Een tijdje later merkte ik haar op in de bar. Haartjes helemaal zoals het moet, mooi elegant lingeriesetje aan (sensueel zonder vulgair te zijn). Ze zat op een bankje, een beetje rond te kijken. Ze viel op in de massa, zonder zich te moeten opdringen, zonder ook maar iemand aan te spreken.
Toen ze verdween besloot ik haar te volgen. Ik kwam haar tegen bij de sauna, voetjes in het warme water. Of ik naast haar mocht gaan zitten? Zeker wel. Het bleek Alex te zijn; Alexandra. Na een aftastend gesprekje werd beslist om enige privacy op te zoeken in een ander deel van 'heaven on earth'. Een kamer met spiegel boven het bed. Wat volgde was een uurtje ontstressen, genieten, ervoor gaan. De eerste ronde was eigenlijk veel te vlug voorbij. Daarna wat blijven keuvelen over vanalles en nog wat. Maar het klikte, dat was duidelijk. Dan mekaar beginnen plagen, en op naar de tweede ronde. Die was veel leuker. Minder intens (de druk was van het vat) maar ze gaf veel meer voldoening voor ons beide. Wat volgde was een opeenvolging van poses die mijn spieren het signaal gaven dat ze veel te lang geleden zo gebruikt waren. Met krampen tot gevolg. No pain no gain; doorgaan maar. Met een super voldaan gevoel van de kamer gegaan, waarna ik nog een laatste keer de sauna in ging. Ook nadien in de bar bleef de klik. Nog even wat gegeten voordat ik weer weg moest. Optelsom van de dag: super relaxed door de sauna, super ervaring door de kennismaking met deze dame. Super club, super dame. Herhalingsgevaar gegarandeerd.