Volledige versie bekijken : Meer 40-plussers met soa bij poli
Admin
8 maart 2012, 22:10
RIJSWIJK - Soa-poli's constateren steeds vaker geslachtsziektes bij heteroseksuelen boven de 40 jaar. Zij zien vooral vaker chlamydia en genitale wratten langskomen. In 2010 had 5,9 procent van de geteste vrouwen tussen de 45 en 49 jaar chlamydia. In 2008 was dat nog 3,6 procent. Bij mannen is een lichte stijging te zien in de leeftijdscategorie 40-44 en 55-plus........ http://www.telegraaf.nl/binnenland/11678503/__Meer_40-plussers_met_soa_bij_poli__.html
bospoeper
11 april 2012, 08:20
Laatst van Yinyang thuisgekomenen met een druiper als aandenken.
Van wat ik hoorde van vroeger is dat dat oplosbaar was via wat pillen. Dat hebben we dus geprobeerd. Blijkt dat de microbe reeds een resistentie van 60% heeft tegen die antibiotica. Er zijn twee betere soorten. De ene is een spuit die de dokter kan zetten, de andere is een spuit die zelfs enkel in een ziekenhuis gezet mag worden. Dus uitkijken toch.
Met dank aan de twee dames van mijn laatste YY bezoek.
BefBeer
11 april 2012, 11:14
Meestal komt die druiper pas na een aantal dagen op gang of is dat anders met deze variant?
BefBeer
bospoeper
11 april 2012, 12:17
Het was na een dikke week. Maar er zat geen 'activiteit' tussen.
licky luke
26 augustus 2013, 18:19
Met dank aan de twee dames van mijn laatste YY bezoek.
Heb je de beide dames nog op de hoogte gesteld en zo ja, wat was hun reactie?
Piet Plezier
26 augustus 2013, 18:40
Een soa stelt toch niets voor,ff naar de dokter/ ggd en je krijgt pillen of een spuit in dit geval en opgelost. Daar kan ik me niet druk over maken.
licky luke
26 augustus 2013, 18:54
Een soa stelt toch niets voor,ff naar de dokter/ ggd en je krijgt pillen of een spuit in dit geval en opgelost. Daar kan ik me niet druk over maken.
Het gaat er ook niet zozeer om of het wat voorstelt maar of je kunt voorkomen dat anderen (en op den duur jij zelf weer) er ook last van krijgen...
de duisburg spesjalist
26 augustus 2013, 19:23
een soa is net als hoofdluis :biggrin: vroeger op school controleerde ze me ook 2 keer per jaar op hoofdluis nu laat ik me 2 keer per jaar controleren op een soa of ik heb ze nooit gehad of ze gaan weg binnen het half jaat lang leven de ggd :biggrin:
felrops
5 december 2013, 09:18
http://www.hln.be/hln/nl/33/Fit-Gezond/article/detail/1752578/2013/12/05/Meer-meldingen-van-soa-s-maar-ook-meer-tests.dhtml
Met statistieken kan je werkelijk alles bewijzen