PDA

Volledige versie bekijken : Anna, Verversrui 14/2



Jovibeer
19 februari 2012, 18:25
Plaats van tewerkstelling: Verversrui 14/2
Naam: Anna
Nationaliteit: Roemeense
Leeftijd: 32
Haarkleur: Donkerbruin, Zwart
Kleur ogen: Bruin
Lengte dame: 1 meter 70
Cupmaat: B - cup
Uiterlijk: Uitstekend
Vriendelijkheid: Uitstekend
Service: Vingeren, Aftrekken, PMC en NMC en alle standjes
Shift: Nachtshift
Kosten: 50 euro voor 20 minuten

Vanmiddag toch weer terug in het skw. Na een rondje of 2 vroeg deze Anna mij naar binnen. Uiteindelijk ben ik bij haar naar binnen gegaan. Vooraf even de vraag voor haar of het mogelijk was ivm de draaitrap, maar Joker klimt wel gewoon naar boven . Eenmaal boven aangekomen heeft zij zich snel opgefrist...ik uitgekleed en snel op bed gesprongen. Ik begon met het likken van haar tepels...die toch al enig sinds lekker hard waren. Daarna mocht ik haar zonder problemen vingeren en heb haar lekker gebeft (meerdere malen.) Ik kon eigenlijk niet zo goed van haar borsten afblijven, en ondertussen was zij mij lekker aan het pijpen. Hier kon zij wel bijzonder goed mee omgaan. Afsluitend hebben we lekker in verschillende standjes geneukt. Op het einde vertelde zij mij dat ze al enige jaren hiervoor in het skw heeft gewerkt...daarna naar Spanje is vertrokken en nu sinds 2 maanden weer terug is in het skw. Nou, mijn weekend kan niet meer stuk...alhoewel....maar dat beschrijf ik wel in wandelen in het skw......!!!! Toch twee goede en lekkere sessies gehad!!!! Dat heb ik LANG niet meer meegemaakt.

Sub
5 maart 2012, 23:30
Deze Anna was vroeger ooit nog eens verkozen tot koningin van het SKW, of hoe de titel toen ook exact mogen luiden heeft. Ze was hiermee een voorgangster van ons aller Paola. In haar vorige werkperiode in SKW heb ik Anna een paar keer bezocht. Ook wel eens samen met haar vriendin Jana. Ik heb het me nooit beklaagd, niet apart, maar zeker niet een trio met Jana was toendertijd helemaal een feest.

FeckMu
3 december 2012, 15:43
Nu terug te vinden bij Private Girls Wommelgem onder de naam Ariana

http://www.private-girls.be/blog/?car=ariana