Volledige versie bekijken : Golden Time : Live From... (Januari 2012)
ijsbeer2121
1 januari 2012, 12:35
Iemand al ter plekke in GT? Zo ja, zijn er ook dames gesignaleerd? FKK Acapulco was gisteren avond een teleurstelling, dus verwacht eigenlijk niet veel van GT vandaag... :gruebel:
schluter
1 januari 2012, 18:36
Nieuwjaar wensen in de GT.
Het was rustig vandaag in de GT .
Om 13.00 uur was er nog geen een vrouw te bekennen. Een half uur later een stuk of 2.
Tegen 4 uur werd het wat drukker.
Een stuk of 10 dames aan het eind van de middag
en een 30 tal rustige beren.
groet
Schluter.
ferodo36
1 januari 2012, 20:34
Ik ben maar weggereden, 100 beren en
30 DVP
groet fero
Ace2
3 januari 2012, 20:16
De winnaar van THE FINAL COUNTDOWN 2011 is bekend: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?28181-FINAL-COUNTDOWN-2011-(10-VRIJKAARTEN!!!)&p=247924#post247924
bosbeer
4 januari 2012, 15:05
Live from GT:
Bij Vierlingsbeek stopte de Ipad er plotseling mee in de auto. Een kwartier lang zat er geen beweging of geluid meer in, dus ik dacht dat de beeldbuis geknapt was en vloekte even stevig. Bij Kaldenkirchen verscheen er ineens weer een appeltje en hij is dus weer ok. Anders waren er helaas geen live-verslagen gekomen vandaag.
Net 5 minuten binnen en hartelijk ontvangen bij binnenkomst met de nodige nieuwjaarsknuffels van Taatje en Co.de zaal binnenlopend komt de oogverblindend mooie Duitse Naomi op me afstuiven en kuste me heerlijk, ze loopt in een vuurrood klein setje rond. Deze meid heeft echt de mooiste ogen van GT, ze schijnen bijna blauw halogeenlicht uit. Daarna kwam de lieve Patrizia naar me toe met een sleutel in haar hand. Ze had een afspraak met een beer die ongeduldig op haar stond te wachten zag ik wel, maar ze maakte geen haast.Ze draagt een superkort zwart minijurkje met naaldhakken eronder.
Mr. Warsteiner en de Paus nog niet gespot, mogelijk liggen ze op de kamer. Een redelijke line-up, maar ik heb nog niet alle dames kunnen zien en er zullen er ook nog wel komen. Wel gezien: Chrystelle, Jana, Mara ( zit hier schuin boven me weer te gokken), Jamilla(T) komt me net begroeten, in een geil blauw minijurkje zonder slipje eronder voelde ik, ze gaat straks speciaal voor mij paaldansen, Lara, Andrea, Chantal ( speciaal voor Ketserr),Lisa, Patrizia ( is er speciaal voor Masseurke) Joy, Angelina, Lavinia, Tanya, Jennyboob, Sandra (R), Christina, Criss, Doro, Tracy (Jamaica,een black pearl,echt iets voor Ace2, is voor de 2e dag hier), Joanna ( net met Mr. Warsteiner naar de kamer geweest, hij zit inmiddels aan de bar naast De Paus), Kira, Crissie, Moni, Ela, Nicole, Kim, Magda, Natalya, een nieuwe met gitzwart haar en een aparte bril, Shakira.
Mr. Warsteiner meldt net dat Carmen vanaf gisteren 3 weken op vakantie is.
Nu eerst aan het bier met de heren.
masseurke
4 januari 2012, 15:25
Hi Bossie, je bent er weer! Ik lees dat Patrick er is, doe hem de groeten van me en zeg dat ik hem op 18/01 weer lekker kom neuken! (deze keer kom ik wel klaar, is beloofd!)
Have fun
M
bosbeer
4 januari 2012, 15:55
Live from GT:
Dat gaan we zo direkt doen , ze zal er blij mee zijn want jij was de enige die nog nooit is klaargekomen bij haar, vertelde ze me.
Inmiddels loopt de line-up lekker door. Binnengekomen zijn o.a Denise, Steffi, Sofie, Bunny, Ramona, Lin, Shanti, Seira, Celine, een nieuwe blonde, type Russische gewichthefster, maar haar vormen zijn zeker niet lelijk, en een slank supergespierd vrouwtje waarvan ik eerst dacht dat het Florentina was. Maar van voren heeft deze blond haar en van achteren donkerder , en ze is iets kleiner dan Flo. De Souza is inmiddels bezig Ela in te pakken voor een kamergang en De Paus zit nog aan de bar, hij gaat na het eten weer van bil. Lisa komt nu spiernaakt langs me lopen, net terug van een kamergang. Gelukkig zijn er erg weinig beren, en daardoor is het erg gezellig vandaag. Hopelijk blijft dat zo. Chantal loopt een beetje rond, het is duidelijk dat ze Ketserr mist.
masseurke
4 januari 2012, 16:20
Denise... :rolleyes: :smkiss: :cool: :biggrin: :hah: :freu: :tongue:
seqoya
4 januari 2012, 17:03
Is het wat raad je me aan te komen?
bosbeer
4 januari 2012, 18:47
Is het wat raad je me aan te komen?
Ik weet niet of je bericht aan mij gericht is, Seqoya, maar ik raad je zeker aan te komen, want er lopen hier weer een partij superwijven rond.
bosbeer
4 januari 2012, 19:14
Live from GT:
Kom net de barruimte binnen na lekker en gezellig te hebben gegeten met Mr. de Souza en De Paus. We hebben bijna alle dames de revue laten passeren en vele landen besproken waar het nog de moeite waard is om naartoe te gaan voor de vrouwen. Ook landenervaringen uit het verleden die momenteel geen optie meer zijn kwamen aan bod. Ik kwam de barruimte binnen en er zat een peloton vrouwen op de krukken en aan de bar waar ik niet op gerekend had. Er waren zelfs nog een paar nieuwe bijgekomen. Rosa was ik vanmiddag nog vergeten te vermelden. Sonja en Mandy zijn trouwens ook van de partij. De Paus is vorige week nog met Mandy op de kamer geweest en het viel hem niet tegen, zei hij. Maar hij zou het niet weer doen. Dat zei me dus weer genoeg. Mooie Naomi kwam gelijk weer op me af en dan vraag je je af waar je het aan te danken hebt dat zo'n schoonheid je zo leuk vindt... Vermoedelijk mijn portemonnee, denk ik dan, maar naar al die andere klojo' s , hoerenlopers en bankhangers gaat ze niet. Laten we het erop houden dat ze me graag mag. In de gang kwam ik Shakira tegen, die net met een Nederlandse beer naar de kamer ging. " Jij bent zo aan de beurt" riep ze hard. Ok, zei ik, maar dan binnen 10 minuten anders wordt het niks meer. De beer was het er niet mee eens, geloof ik. Cupido krijgt de hartelijke groeten van Ewa, en ik moest laten weten dat ze er morgen en vrijdag nog is, en daarna 3 weken op vakantie is. De Paus is vanmiddag nog op de kamer geweest met Magdalena, een mooie jonge meid in een erg sexy en geil leren pakje, niet te verwarren met de oudere Poolse Magdalena.Het was haar tweede dag in GT en " ik moest haar nog veel leren", zei De Paus.
Relaxte sfeer weer vandaag, niet teveel beren, de vrouwen zijn zo van de krukken te plukken. De blonde gewichtshefster blijkt Saskia te heten en komt uit Berlijn. Hele leuke en spontane meid trouwens. Ze is hier samen met vriendin Kitty, een donkerharige schoonheid eveneens uit Berlijn met een klein beetje overgewicht rond de kontzone. De Souza komt naast me zitten en meldt dat Lucy ook net binnen is. Tatjana loopt voorbij in een strakke spijkerbroek met zwarte laarzen eronder en een blauw bloesje erboven. Ze lacht me toe en kijkt goedkeurend hoe de tent weer op het forum wordt gezet. Zo, eerst even douchen en een keuze gaan maken uit de ca 70 beschikbare kippetjes. Jamilla zit geil te kijken tegenover me, ze heeft wel zin , zo lijkt het. Maar er zijn er zoveel meer...
Ace2
4 januari 2012, 19:49
Er zijn weer vrijkaartjes, dankzij Het Wedkantoor van Ace2, uitgedeeld: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?28181-FINAL-COUNTDOWN-2011-(10-VRIJKAARTEN!!!)&p=248157#post248157
Cupido
4 januari 2012, 20:18
Ewa of ela bosbeer?
bosbeer
4 januari 2012, 20:22
Ewa of ela bosbeer?
Ik dacht dat ze Ela heette,maar ze zei me nu Ewa te heten. Het is die forse blonde, die ook wat Nederlands spreekt. Een van jouw vlammen.
bosbeer
4 januari 2012, 20:34
Live from GT:
Een invasie van bekende forumberen hier opeens. Ze komen kennelijk af op de goede line-up. Zo maar even met Taatje praten, dit moet me minstens weer een vrijkaartje voor volgende week opleveren. Eerst begroette ik HP001, die dacht dat ik Ace2 was. Zie ik er zo oud uit? vroeg ik hem. Zeer sympathieke beer, gaan we nog veel van horen in de toekomst, want ik merkte al dat hij zeer geïnteresseerd was in de mooiste vrouwen van de hele tent. Daarna Bbertb en The Saint tegen het lijf gelopen. Die vonden dat ze vreemd moesten gaan in dit lustoord om dus LR en PHG maar links te laten liggen. Ze loeren op de mooie nieuwe meisjes als Naomi, Paula en Louise. Tja, meiden van dat kaliber moeten ze in Kaarst met een lampje zoeken en als er al eentje is, dan is ze de hele dag bezet door een pannekoek. Daarna kwam net Seqoya van de kamer na een kamergang met Louise. Hij was er zeer enthousiast over, ze is echt een befliefhebster, vertrouwde ze me toe. Hij heeft een uur met haar liggen genieten.
Net heb ik Chantal de groeten gedaan van onze vriend Ketserr, die zaterdag zijn rentree weer gaat maken in GT. Hij krijgt de hartelijke groeten terug en ze belooft dat ze er zeker voor hem zal zijn zaterdag. Eigenlijk heeft hij wel een vrijkaartje verdiend door zich zo te kwellen om 5 weken niet te gaan....
laplagne
4 januari 2012, 22:37
Ela of Ewa. Daar weet ik alles van. Iedereen kent bijna wel de Poolse dertiger Ela die nodige kilotjes is bijgekomen de afgelopen jaren. Ooit begon in PHG in Oedt en maakte haar Nederlandse debuut in het Hultense Badda Bing. Tot Ela een paar jaar geleden haar rentree in Duitsland maakte aan de Heidweg 1 in Bruggen. Ik ben een enigszins vaste klant van haar, maar op 1 december vorig jaar reageerde Ela heel boos toen ik haar op de kamer Ela noemde. Neen ik heet hier Ewa......
ketserr
4 januari 2012, 22:48
Live from GT:
Chantal loopt een beetje rond, het is duidelijk dat ze Ketserr mist.
Live from GT:
Net heb ik Chantal de groeten gedaan van onze vriend Ketserr, die zaterdag zijn rentree weer gaat maken in GT. Hij krijgt de hartelijke groeten terug en ze belooft dat ze er zeker voor hem zal zijn zaterdag. Eigenlijk heeft hij wel een vrijkaartje verdiend door zich zo te kwellen om 5 weken niet te gaan....
Nou..... volgens mij ga ik gepannekoekt worden zaterdag als dat dan maar in k15 is want dan zie ik waar ik ook kijk dat heerlijke lijf van Chantal. Wie hebben nog meer aangegeven zaterdag voor mij te komen?
Cupido
4 januari 2012, 23:14
ik, speciaal voor jou!!!! Maar laat chantal ook een beetje voor mij over ok?
ketserr
4 januari 2012, 23:23
ik, speciaal voor jou!!!! Maar laat chantal ook een beetje voor mij over ok?
Ik had al gelezen dat je me komt helpen met de lichtschakelaar.
Moe je nou Chantal ook al voor je eigen hebben? Hebbie de nog niet genoeg?
bosbeer
5 januari 2012, 00:32
Na een tijd gewacht te hebben op Jamilla, die vermoedelijk gepannekoekt is vanavond, ben ik maar met Naomi naar de kamer gegaan. Voor mij is ze de mooiste vrouw van de tent, ik was een week of 5 geleden ook al eens met haar op de kamer maar toen was ze nog erg verlegen omdat ze pas begonnen was. Het leek er nu een stuk meer op, ze heeft snel veel bijgeleerd. Ze laat zich gewillig beffen en het pijpen is beter. Omdat ze vrij snel opgehaald zou worden, heb ik er maar een half uur van gemaakt. Helaas was Jamilla daarna nog steeds niet beschikbaar, maar toen liep ik Shakira tegen het lijf toen ze op weg was naar de Kino. Ik liet haar de sleutel halen en we gingen naar de binnenkamer met de badkamers erbij. Shakira heeft een heerlijk lijfje door het sporten dat ze doet en het paaldansen. Ze kronkelt op alle manieren over je heen, kan heerlijk pijpen, laat zich flink likken en geniet daar ten volle van. Ze zegt ook heel goed te kunnen masseren en beren mogen ook met haar in bad voor een luttele meerprijs. Nog 69 met haar gespeeld en als cowgirl heeft ze het uurtje volgemaakt. Buiten dat ze erg goed is op de kamer is het ook nog eens een leuke meid die graag wil dat de beer het naar zijn zin heeft.
Daarna nog even gesproken met de Poolse Paula, een zwartharige schoonheid die in een blauw badpak rondliep. Ze was vandaag voor het eerst, dus haar kamerkwaliteiten zijn me onbekend. Het is wel een hele mooie en leuke meid, dus voor de beren die de komende dagen gaan de moeite van het proberen waard. Daarna kwam ik HP001 nog tegen in de kleedkamer en hij had een leuke Roemeense vermaakt op de kamer, maar de naam was hij vergeten. Bbertb heeft gekamerd met Kitty, de vriendin van Saskia. Deze Duitse dames uit Berlijn waren voor de 2e dag in GT.
Al met al weer een mooie dag in GT, de line-up was beter dan ik had verwacht omdat het de afgelopen dagen niet storm liep met vrouwen. Ik verwacht dat het morgen weer goed zal zijn, wie weet nog beter omdat er ook steeds weer vrouwen terugkomen van het kerstreces uit hun thuisland. Voor wie er morgen gaan: veel plezier.
"de souza"
5 januari 2012, 11:46
Cupido krijgt de hartelijke groeten van Ewa, en ik moest laten weten dat ze er morgen en vrijdag nog is, en daarna 3 weken op vakantie is.
Hmm, tegen mij zei ze dat ze 6 weken van het toneel zou verdwijnen......:gruebel:
bosbeer
5 januari 2012, 12:34
Hmm, tegen mij zei ze dat ze 6 weken van het toneel zou verdwijnen......:gruebel:
Ja, wie had er nou de meeste Warsteiners op gisteren? Maar je zou best gelijk kunnen hebben, toen ik haar sprak stond de muziek erg hard en misschien heb ik ook niet goed geluisterd doordat ik werd afgeleid door al het vrouwelijk schoon dat in de buurt liep. Of ze gaat 3 weken op vakantie en blijft daarna nog 3 weken thuis. Maar het zou me ook niet verbazen als ze over 2 weken weer in GT rondhuppelt, bv omdat ze jou of Cupido niet goed kan missen. Niets is veranderlijker dan een dvp...
Cupido
5 januari 2012, 22:51
Nee joh, die mag je gerust voor je houden, maar een beetje meeplukken moet toch kunnen? Dat doe jij bij al die dames van mij toch ook?
Ik had al gelezen dat je me komt helpen met de lichtschakelaar.
Moe je nou Chantal ook al voor je eigen hebben? Hebbie de nog niet genoeg?
seqoya
6 januari 2012, 13:41
Iemand al aanwezig ? Ben benieuwd hoe het nu is .. zit er over te denken om vanavond even langs te gaan !!
ilovethaigirls
7 januari 2012, 10:03
Iemand al aanwezig ? Ben benieuwd hoe het nu is .. zit er over te denken om vanavond even langs te gaan !!
Ja ik maar antwoord is een beetje laat zeker :)
ketserr
7 januari 2012, 11:46
Zo ik ben weer binnen eindelijk! en zit naasr Mr. Warsteiner aan de bar aan me andere kant The Lovemachine maar die geeft alleen maar aandacht aan de meiden.
Even een ron.dje gedaan en werd door verschillende dames geknuffeld op het nieuwe jaar maar ook door.... Tatjana heb haar gelijk om de mand gevraagt voor Rex want die komt net binnen snuffelen.
Xenia is opzoek naar die roedie. Nicole zoekt megaboob. Romina zoekt jack42 en ik de ketsnorm meiden maar die zijn onderweg.
yep3
7 januari 2012, 16:48
Line up is redelijk!
bosbeer
7 januari 2012, 19:06
Line up is redelijk!
Vertel.....
rob45
7 januari 2012, 19:30
Line up is redelijk!
Ik zit ook al op het puntje van mijn stoel. :)
gignnl
7 januari 2012, 19:56
Als Yep3 bestaat kan hij mooi een actuele line up geven,denk dat er echter geen reactie komt......
ketserr
7 januari 2012, 20:21
Als Yep3 bestaat kan hij mooi een actuele line up geven,denk dat er echter geen reactie komt......
Hebbie enig idee hoe druk ik het hier heb?
Ik ben 5 weken niet hier geweest!
rob45
7 januari 2012, 20:33
Ketserr,ik heb alle begrip voor je moeilijke situatie,je word natuurlijk continu van de barkruk afgetrokken.misschien al terwijl je erop zit, :D op een bankje word het nog gevaarlijker,komen ze bovenop je zitten,we horen het morgen wel.....:)
ketserr
7 januari 2012, 20:53
Je gaat het morgen niet horen want ik ga niet voor je lopen voorlezen, je ken beter alvast een snipperdag regelen zodat je het verhaaltje op je gemak ken lezen.
rob45
7 januari 2012, 21:22
Ok dan Ketserr,ik ga er eens goed voor zitten morgen,zet hem op daar in GT en veel plezier.....:)
gignnl
8 januari 2012, 18:13
Op deze dag des heerens maar eens te biecht gegaan bij De Paus welke graag residentie
Houd in deze tempels des verderfs.
Waar ik vroeger 10 weesgegroetjes moest doen of mijn mond moest gaan spoelen kreeg
Ik van deze geestelijke de opdracht gaat heen en vermenigvuldigd u.
Zo n advies sla je niet in de wind en aangezien er genoeg zusters van liefde aanwezig zijn
Is dat geen probleem.
Eerst met duitse deria op de kamer geweest welke de kerkklokken al snel deed klinken door
Haar gezang.
In de kino duitse lola ontmoet,een langbenige brunette,waarmee ik de bijbel der liefde in
Diverse facetten heb doorgenomen.sfeer is goed,niet al te druk.
Aanwezige dames verder:nicolle,elisabeth,heidi,eugenia,evita,maria ,lydia,moni,een nl sprekende
Latina,lulu,mandy,asha,andrea,sisi,denise.
Ace2
8 januari 2012, 19:00
een nl sprekende Latina
Kiara
bosbeer
8 januari 2012, 19:39
Kiara
Dat zul jij ook niet weten, hè. Tenzij hij Shakira voor een Latina aanziet....
Cupido
8 januari 2012, 19:42
Ik denk dat je hert toch mis hebt beste ace2, ik denk dart het cloey moet zijn geweest. Was zij groot, een beetje voller en gezellig aanwezig? Dan is zij het geweest! Zij is sinds vrijdag in gt samen met haar vriendin zoey waar nog wel het eea over geschreven gaat worden. Want de hele harde kern van het ijsberenforum is er gisteren overheen gegaan. Ik citeer ketserr bij deze!
Ace2
8 januari 2012, 19:46
Ik denk dat je hert toch mis hebt beste ace2, ik denk dart het cloey moet zijn geweest. Was zij groot, een beetje voller en gezellig aanwezig? Dan is zij het geweest!
Dat kan best. Cloey ken ik niet en Kiara is al meer dan een half jaar niet meer in GT geweest. Maar Kiara spreekt wel Nederlands.
ilovethaigirls
8 januari 2012, 19:47
Ik denk dat je hert toch mis hebt beste ace2, ik denk dart het cloey moet zijn geweest. Was zij groot, een beetje voller en gezellig aanwezig? Dan is zij het geweest!
Ik denk het ook, haar naam wist ik nog niet, maar ze is pas vrijdag in GT begonnen, samen met nog een Nederlandse. Ze kregen rondleiding van Marina herself. Heb nog in mijn verslagje geschreven dat het helemaal een Ace2 girl is maar wellicht heb je daar over gezien :mad: .
Cupido
8 januari 2012, 19:48
Belgische ellen en sandra ook! Haha
Ace2
8 januari 2012, 19:59
Heb nog in mijn verslagje geschreven dat het helemaal een Ace2 girl is maar wellicht heb je daar over gezien :mad: .
Dat "slopen" beangstigde mij een beetje ;)
bosbeer
8 januari 2012, 20:03
Dat zijn dus die 2 meiden, een donkere en een blanke met zwart haar. De blanke, Zoe, heeft een lekkere kont maar is niet bovengemiddeld knap. Zaterdagavond hebben jullie Zoe zo uitgewoond dat ze helemaal kapot was en er een pijnlijke kut aan overgehouden heeft. Het is weer fraai, hoor. ( inside-information, haha.)
Cupido
10 januari 2012, 00:03
Jullie? Het ging goed tot ze de laatste klant ontving! Je kunt wel nagaan wie dat was!
Saruman
10 januari 2012, 08:28
Belgische ellen en sandra ook! Haha
Is Belgische Ellen weer in GT ??
bosbeer
10 januari 2012, 08:46
Is Belgische Ellen weer in GT ??
Ik denk het niet, Cupido bedoelde dat Ellen en Sandra ook Nederlands spreken. Maar als Ellen komt, wil ze toch dat je eerst naar de kapper gaat, Saruman, anders kom je met haar de kamer niet op.
ketserr
10 januari 2012, 15:04
Jullie? Het ging goed tot ze de laatste klant ontving! Je kunt wel nagaan wie dat was!
Wat heb ik nou weer op me geweten?
Ik was er zelf al klaar mee, van mij hoefde het niet meer maar ze wou het zo graag.
Cupido
10 januari 2012, 20:57
Ellen is er al ruim een jaar mee gestopt volgens mij. Ze zit ergens op een berg te genieten van het leven!!! Maar idd bosbeer, ze sprak wel Nederlands!!!
bosbeer
11 januari 2012, 15:20
Live from GT:
Op dit moment nog niet zoveel beren in GT, bij toch wel een aardige dames line-up. Net een half uurtje bijgepraat met De Paus, hij is net naar de kamer vertrokken met de Hongaarse Kristina, aan lange slanke zwartharige meid, waarbij je alles mag, zegt De Paus, ze kust heel spontaan en vingeren mag ook, dat voor de liefhebbers dan. Sonja is vroeg vandaag, ik veronderstelde dat ze geld nodig had. Stimmt genau, zei ze. De tent buiten hebben ze vanmorgen geheel moeten afbreken omdat er controle was geweest vanmorgen en de tent is illegaal. Illegaal of niet, nu zijn ze 'm weer aan het opbouwen want ze verwachten voorlopig geen contole meer. Ik keek al raar op net en vroeg me af waar we moesten eten vanavond. Ook hebben we nu geen buitenbierkoelkast. Lastig. Maar het gaat razendsnel zie ik wel. De volgende dames heb ik in elk geval al gezien: Linda, Quna, Magda, Lin, Louisa, Samina, Shanti, reuzin Ella, Denise, Nikita, Laura, Minell, Sibel, Lara, Jennyboob, Mara, Sonja, Kristina, de grote donkere met de rooie lok, Violetta, Bunny, Sandra, Julia/Rosa, Gaby, Patrizia, Nadya, Kelly, Evita ( ziet er lekker uit in een klein sexy jurkje zonder slip), Chantal, Christina, Joy, Nicole, Ramona, Lulu, Serena, Maggy, Asia Celine, Steffi, Lavinia, Doro, Dunya, Yvonne, en de Mali- look alike waar ik de naam even van vergeten ben. Denise en Laura komen naast me zitten en willen lezen wat ik schrijf, als ze hun namen zien doen ze net alsof ze boos worden. Ook zijn er nog een stuk of 25 waar ik de namen niet van weet. Er komen ook nog steeds dames bij, dus als de beren een beetje wegblijven verder kan het een leuke dag worden.
Nog NIET gezien:
Criss, Maxi, Veronica, Sydney, Ewa, Naomi, Lisa, Antoinella, Jamilla, Evelina, Angie, Angelina, Crystelle, Jossy, Chanel, Seira, Lovely, Shakira, Eleni, Nancy, Lucy. Zit nu net even bij de Kino en de dames klagen dat er vielzuviele Frauen zijn.
We gaan maar even een biertje drinken aan de bar.
Hiervandaan SFL een leuk feestje gewenst in LR !
masseurke
11 januari 2012, 15:57
Je kan ook altijd zelf een tentje opzetten Bossie! Dat bier koelen wordt lastig...
bosbeer
11 januari 2012, 16:43
Live from GT:
De tent staat alweer, alle tafels staan klaar en De Paus staat samen met de beffende Belg Stany vooraan. Gelukkig staat de bierautomaat er ook weer, het buitenbier is altijd een stuk koeler dan het binnenbier. Binnen nemen de dames niet de moeite om het koude bier naar voren te halen en zetten het lauwe vooraan. De mannen buiten volgen de instrukties beter op en staan tijden te kloten met die kratten, maar daardoor staat er geen uilenzeik in. Mr. Warsteiner heeft het vorige week aan den lijve ondervonden, hij brandde bijna zijn tong aan een binnenbiertje.Er zijn minstens zoveel dames als beren, als het er niet meer zijn. Helaas zitten er geen favorieten van me bij, dus als dat na het eten nog zo is loop ik kans nog even naar LR te moeten rijden. Inmiddels zijn al wel Alina, Serena, Lisa en Heidi het vrouwenvolk komen versterken. Ik heb Patrizia gemeld dat ze as woensdag Masseurke kon verwachten, maar ze begon ineens moeilijk te kijken en zei dat ze misschien volgende week wel ziek zou kunnen zijn... Serena doet de hartelijke groeten aan Ace2 en ze baalde dat hij in LR zit. Misschien heeft ze de volgende keer ook geen tijd voor jou, zei ze. Shanti staat achter de bar een drankje in te schenken en ik heb zicht op haar verrukkelijke kontje. Ik vraag me af of er nog mooiere kontjes bestaan dan deze. Misschien wel anders, maar mooier? De barruimte is bijna leeg nu, en er staat niet eens een echt lange rij bij het eten. Veel beren zijn vertrokken voor de thuismaaltijd, maar de dames vinden het niet leuk dat ze in de meerderheid zijn. Mooie Louisa zit hier boven me te gokken. Ik heb haar nog geen kamergang zien maken. Ook Sonja heeft weinig succes en loopt rondjes. Ik ga zo maar eens eten...
Ace2
11 januari 2012, 18:40
Live from GT:
... Serena doet de hartelijke groeten aan Ace2 en ze baalde dat hij in LR zit. Misschien heeft ze de volgende keer ook geen tijd voor jou, zei ze....
Je kunt haar geruststellen. Ik zit thuis, maar ja morgen............................
ketserr
11 januari 2012, 19:04
Je kunt haar geruststellen. Ik zit thuis, maar ja morgen............................
Dan nog The GT Star Reporter is absoluut niet aan het stoken!!!
bosbeer
11 januari 2012, 19:05
Live from GT:
Dus ik kan haar zeggen dat je er morgen bent?
Het is hier nog verder volgelopen met vrouwen, terwijl er haast geen beren bijgekomen zijn. De vrouwen balen, want ze zijn verreweg in de meerderheid en ze moeten vechten voor een beer. O.a Aksana, Lydia, Mandy, Monica, Sydney, en zeker nog 10 anderen zijn erbijgekomen, waaronder een klein muisje a la Gaby. Nog 2 pikzwarte meiden waarvan ik de namen niet weet. Veel meiden hangen uit verveling rond de gokautomaten. Het eten was goed, mosselen en een keus uit kalkoen of varkensfiletlapjes met een lekkere saus. De Paus is vanmiddag 2 x met de Hongaarse Kristina naar de kamer geweest en hij is er dolenthousiast over. Hij wil nog 1 x naar de kamer en heeft daarvoor de vriendin van Denise op het oog. Prachtig lang slank meisje met een bloemetjesbikini aan en een wespenfiguurtje, maar toch niet te dun. Donker haar in 2 vlechtjes. HP001 kwam net aan de bar zitten en we hebben samen de line up doorgenomen. Inmiddels is hij verdwenen met een mooie lange meid in een rood setje met lang zwart haar, maar de naam weet ik helaas niet. Een reis naar LR zit er niet meer in voor me, Sydney is net gearriveerd en die kan ik niet laten lopen en in Evita , die er erg sexy bijloopt heb ik ook wel zin. Ze kijkt alleen altijd zo zuur en ontevreden. Wat dat betreft had het een zusje van Nora, die er overigens niet is, kunnen zijn. Misschien is Evita's kat dood. Haar poes in elk geval niet, heb ik de indruk. Nu klimmen Russische Nellie en Kelly samen op de pizzatafel en geven er een dansvoorstelling op de speciaal harder gezette muziek. De zaal vindt het wel leuk en joelt mee. Ik ga zo Sydney eens opzoeken voor een lange kamergang.
ketserr
11 januari 2012, 19:33
Live from GT:
De vrouwen balen, want ze zijn verreweg in de meerderheid en ze moeten vechten voor een beer.
Daar hou ik van als ze om me vechten.
Live from GT:
De Paus wil nog 1 x naar de kamer en heeft daarvoor de vriendin van Denise op het oog. Prachtig lang slank meisje met een bloemetjesbikini aan en een wespenfiguurtje, maar toch niet te dun. Donker haar in 2 vlechtjes.
Dat zal Erika zijn die was er zaterdag ook.
albertde2de
11 januari 2012, 20:41
10 januari mijn eerlijk gewonnen gratis entree gebruikt! In de douche werd ik al gespot door Andrea..na mijn douchebeurt liep ik Lucky tegen het lijf ik had dus eigenlijk al een favoriet koppeltje voor een trio. Kopje koffie aan de bar en Andrea stond al snel bij me, ik zei haar dat ik Lucky had gezien en wel een triootje wilde...Andrea keek me verbaasd aan en wist niet precies wie ik bedoelde, ik zei nog chinees/japans was net nog in de doucheruimte..AAAH Lulu ik zei ik dacht Lucky..Abdrea ging wel even kijken en kwam terug met Lulu...geen chinees of Japans maar Thais...
Ik wilde niet lullig doen..ik heb eigenlijk nooit een aantrekkingskracht tot Lulu gehad, maar nu ze zo voor me stonden stemde ik maar toe.
Eerlijk is eerlijk een leuke lesbo combi met kapitein Andrea aan het stuur erg leuk.
Mijn fout is wel dat ik voor het gaan kameren geen prijsafspraak heb gemaakt..ik ken de prijzen wel uit mij hoofd en weet dat met een trio er wel wat te onderhandelen was..maar nu moest ik ook voor de lesbo show 25 pp extra betalen, al met al 200 euro voor dit triootje.
Volgens mij had ik dat beter kunnen uit onderhandelen. Neemt niet weg dat ik zeer tevreden was !!!
Lulu liet voor de sfeer Thaise muziek klinken uit haar mobieltje, en eigenlijk is dat misschien wel een idee voor GT om de mogelijkheid om muziek te draaien in de kamers.
Na h de sessie afgerekend en naar debar gelopen met Andrea aan mijn zijde toen zag ik wederom Lucky en zei tegen Andrea dat ik eigenlijk met haar had willen trioen...Lucky bleek Maggy te heten...whats in a name!!! Andrea heb ik beloofd volgende keer met Maggy te trioen...Door e lange terugreis en afspraken kon ik helaas niet langer blijven...maar als vanouds heb ik er weer van genoten
NikXXX
11 januari 2012, 21:22
Dat zal Erika zijn die was er zaterdag ook.
Word!
bosbeer
11 januari 2012, 21:45
Live from GT :
Het was inderdaad Erika, een mooie meid en De Paus was tevreden, het enige dat ze niet deed was kussen. Net kwam ook de Hongaarse Kristina bij ons zitten, waar De Paus vanmiddag 2 x mee geweest is. Ook een hele leuke meid, mooi kontje en ze heeft al 3 x van kledingsetje gewisseld. Zij tongzoent zeer uitgebreid, volgens De P. Ik kom net terug van een kamergang met Sydney van ca 1,5 uur. Het is toch ook een heerlijke meid. We hebben het complete sexwoordenboek doorgenomen, alleen was het snikheet op de kamer. De nog binnengekomen meiden die niet op de presentielijst staan zijn Ina, (het kleine Roemeense muisje), Morena en Chrystelle. HP001 komt net naast me zitten en heeft net een goede kamergang achter de rug met Denise. Denise is altijd een vaste waarde, constante kwaliteit. De verhouding is een beetje rechter getrokken, er zijn nu ongeveer evenveel beren als vrouwen. We gaan maar eens douchen en naar huis, De Paus is ook net vertrokken.
Groeten,
Bb.
Cupido
12 januari 2012, 02:33
Inmiddels is hij verdwenen met een mooie lange meid in een rood setje met lang zwart haar, maar de naam weet ik helaas niet.
was dat wellicht alexia? Ietsjes ouder, groter/langer dan de doorsnee aanwezige dames? Zaterdag liep die ook in zo'n setje en heeft mooier lange zwarte haren
bosbeer
12 januari 2012, 08:13
was dat wellicht alexia? Ietsjes ouder, groter/langer dan de doorsnee aanwezige dames? Zaterdag liep die ook in zo'n setje en heeft mooier lange zwarte haren
Nee, het bleek Morena te zijn, maar ik kon het niet goed zien omdat ik met een meisje stond te praten en zij stond met de rug naar me toe. HP heeft er ook niet mee gekamerd, ze waren kennelijk gewoon weggelopen na een gesprek. Later heeft hij Denise meegenomen.
satanic surfer
12 januari 2012, 10:37
Aangaande Erika, zaterdag inderdaad gespot, alarmbellen gingen af bij ondergetekende nadat ik haar 2 keer na 15 à 20 minuutjes van de kamer zag afkomen, en alarmfase 2 toen ze ook telkens 2 minuten later alweer in de bar rondstruindde, shower-alert... Qua tongzoenen is het inderdaad noppes dixit een bevriende Franse beer die voorts tevreden was over de service...
hp001
12 januari 2012, 11:51
Nee, het bleek Morena te zijn, maar ik kon het niet goed zien omdat ik met een meisje stond te praten en zij stond met de rug naar me toe. HP heeft er ook niet mee gekamerd, ze waren kennelijk gewoon weggelopen na een gesprek. Later heeft hij Denise meegenomen.
En daarna nog Morena.
Ace2
12 januari 2012, 16:51
Live from GT:
Na een paar gezellige uurtjes in YY met SFL ben ik afgrreisd naar hier. SFL was toch naar de kamer en moest bij tijds weg terwijl ik geen leuke tweede sessie kon verzinnen. Daar komt bij dat ik mijn maatje Jack42 de hand wilde schudden. Het oogt wegens voeder tijd redelijk rustig met zo snel de volgende dames: Romina Chrystelle Lulu Djuna Dunja Barbie Lin Joy Rosalinda Denise Jenny Janice Jana Keisha Serena Ela Heidi Sandra Claudia Louisa Angela Oauola Patrizia . Wordt vervolgd.
Ace2
12 januari 2012, 17:13
Live from GT:
Evita Sheila Christina Doro Sonja Nadia Stefanie Eugenia Lisa Cindy Monika (2x) Ramona (milf) Kryna Maria Chantal (het Kets vriendinnetje) Jessica . Met Babbel gaat alles goed
ketserr
12 januari 2012, 17:26
In de verte hoort ik een bepaald geluid aan komen
http://www.youtube.com/watch?v=cQ77Oh5Ioek
Ace2
12 januari 2012, 17:44
Live from GT:
Nu de voedertijd voorbij lijkt oogt het nog steeds niet druk, ondanks de aanwezigheid van Emma Lolita Lara Lydia Violetta Gaby . Lolita vond Jack42 langweilig toen hij hij niet toe hapte. "Bitch" mopperde hij " nee nee" verbeterde ik hem snel "ze heet Lolita, dat weet ik zeker". Duitse Tanya stapt ook binnen in een wat rustig ogend GT. Het is nog niet op het oude niveau. Dat heeft zo zijn voordelen want nu kun je de kino gebruiken om te slapen. Nadia zit nu op een beer te rijden. Een dame meent Jack42 te herkennen en ik help haar: "von die cover von FHM"
Ace2
12 januari 2012, 18:30
Live from GT:
Gespot Alicia uit Servie Vivian en Victoria. Het is niet echt druk en ik denk dat de mondharmonica vroeg staat afgesteld. Blijkbaar ben ik afgevallen, als ik zo enkele reacties beluister "afgetraind" licht ik toe. Ik ben de darling van Chrystelle en ik geef Babbel een klets tegen zijn hoofd als hij verlekkerd kijkt. "Dat doe je maar bij je eigen dochter" brom ik. "He is my boyfriend" roept Chrystelle terwijl ze naar mij wijst. Jack42 vraagt zich nu openlij af wat zijn positie in het geheel is. "Ssssssstttttt" zeg ik "we zijn net in een serieus gesprek" Babbel meent dat kleine mannen over het algemeen groot geschapen zijn. "Maar ik ben groot?" mieper ik "need I have to say more?" besluit hij zijn relaas. Geen wonder dat er ijsberen zijn die dit een onzinforum vinden geworden. Dit sport onzin schrikt af. "dat doe jij ook" merkt Jack42 op. Het is tijd om te neuken.................
ilovethaigirls
12 januari 2012, 18:55
Live from GT:
Ramona (milf)
Betreft bijna 100 % zeker Roemeense MORENA hopelijk kan je het deze keer onthouden ;)
ketserr
12 januari 2012, 19:00
Live from GT:
Blijkbaar ben ik afgevallen, als ik zo enkele reacties beluister "afgetraind" licht ik toe.
Aanstaande donderdag zal je voordat je met natte haartjes naar de bar loopt eerst gemeten worden op de dikte vanje biceps.
Ace2
12 januari 2012, 19:12
Live from GT:
Gespot: Nicolle/Michelle Nikkie (Kameroen) Eva (Ro). Nikkie is een pikzwarte negerin met fel rood haar. "Sind dass deine eigene haren?" vraag, waarop ze bevestigend antwoord. Ik maak kennis met Eva uit Roemenie en als het gesprek dood valt zeg ik zachtjes: "I am shy" "you never shy" brult Eugenia, waarop ik tegen Eva fluister: "I do not know that girl, it is my first time here" Nu schiet de lekkere milf Ramona uit Roemenie in de lach en proest het net gedronken water uit. Vervolg groet ik Chantal die blijkbaar geil van mij wordt. "Meine schwanze ist zu gross fur dich" reageer ik. Bij de woorden schwanz" en "gross" lichten haar ogen op. In lichte paniek komt Jack42 naar mij toe gerend met de mededeling dat Chrystelle met een andere man op de bank zit te kroelen. "dat lijkt alleen maar" stel ik hem gerust. Die milf Ramona uit Roemenie ziet er wel lekker uit, alleen lijkt ze mij iets te zakelijk.
Ace2
12 januari 2012, 19:16
Betreft bijna 100 % zeker Roemeense MORENA hopelijk kan je het deze keer onthouden ;)
Je hebt gelijk. Ik heb het even na gevraagd. Maar ze blijft een lekker ding.
Ace2
12 januari 2012, 19:23
Live from GT:
Babbel is spoorloos. Het gerucht gaat dat hij met Lulu weg is.
Ace2
12 januari 2012, 19:28
Live from GT:
Babbel is spoorloos. Het gerucht gaat dat hij met Lulu weg is.
Het klopt. Hij komt net van de kamer af met zijn haren door elkaar en Lulu fluitend achter hem aan lopend.
Ace2
12 januari 2012, 19:30
In de verte hoort ik een bepaald geluid aan komen
http://www.youtube.com/watch?v=cQ77Oh5Ioek
Ik hoor hem nu ook..............................
Badslippers
13 januari 2012, 00:12
Het klopt. Hij komt net van de kamer af met zijn haren door elkaar en Lulu fluitend achter hem aan lopend.
Dan heeft Babbel een gegarandeerd goeie sessie gehad. Zo niet >>> gratis vrijkaart van mij!!!
Zultbroek81
13 januari 2012, 14:13
Weet iemand wie die blonde vriendin van roemeense criss is?ze heeft een lekker lichaam alleen heeft ze nogal een centenbakkie:)en hoe is de service?laatste keer dat ik in gt was had ik een beetje een aanvaring met criss.die het niet erg waardeerd als je een keer niet met haar naar de kamer gaat.vondt dit niet zo fijn, kom gewoon voor wat ontspanning.die bezoek ik dus niet meer.vindt dat ze wel erg op gaat in haar werk.
bosbeer
15 januari 2012, 11:02
Weet iemand wie die blonde vriendin van roemeense criss is?ze heeft een lekker lichaam alleen heeft ze nogal een centenbakkie:)en hoe is de service?laatste keer dat ik in gt was had ik een beetje een aanvaring met criss.die het niet erg waardeerd als je een keer niet met haar naar de kamer gaat.vondt dit niet zo fijn, kom gewoon voor wat ontspanning.die bezoek ik dus niet meer.vindt dat ze wel erg op gaat in haar werk.
Chantalleke.
ketserr
15 januari 2012, 13:54
Je heb het hier over twee Roemeense die de ketsnorm hebben dus ik weet wie dat is! Chantal (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?21971-Chantal-(Franse)&highlight=chantal)
Ik weet niet wat jij Criss heb aangedaan maar tegen mij doet ze niet zo en ik ga echt niet elke keer als ik er ben met haar maar ze staat altijd wel standby voor mij want ik hoef maar met me fingers te knippen en ze gaat in looppas een sloesol halen. Maar het ken zijn dat NikXXX er die dag ook was en ja dan ken je het wel vergeten met haar.
Zultbroek81
15 januari 2012, 14:39
De dag dat ik er was,was het heel erg rustig.een paar beren en een hoop dames.ik bezoek haar ook niet(criss)elke keer als ik er ben.maar blijkbaar kan ze het niet goed hebben als ik met een andere dame naar de kamer ga.en dan wordt er gelijk gevraagd"ik weet niet wat jij criss aan hebt gedaan"dat kan ik je zeggen helemaal niks.ik ben altijd correct en gul.ik heb ook als je me recencie over haar leest alleen maar lof en goede dingen over haar te melden.ik kom daar ook maar om m'n zak te leegen en dan ben ik weer weg.verder heb ik er niks te zoeken, en nikxxx die was er niet volgens mij want ze zat gewoon alleen naast Chantal.de manier waarop zij mij benaderd vindt ik niet fijn,en dat zeg ik dan op een normale manier en dat kon ze niet warderen.ze is nogal lichtgeraakt.als ik in zon club binnen kom maak ik zelf wel een keuze, daar heb ik haar niet voor nodig.er loopt zoveel mooi spul Rond daar.en ik ben elke keer weer op wat nieuws uit anders was ik wel gertrouwd ofzo.nou daar ging het dus mis.we weten toch allebei wel waar we zijn hoop ik?
Zultbroek81
15 januari 2012, 14:42
In iedergeval wel bedankt voor de info heren!
bosbeer
18 januari 2012, 15:23
Live from GT:
Alle parkeerplekken vol rond 15.00 uur toen ik aankwam, op 1 na, dus hoefde ik niet te wachten. Tatjana deed lachend de deur open en overhandigde me de een handdoek en een sleutel. Aan de bar binnen zaten De Paus en De Souza reeds stevig te consumeren, dus heb een uurtje lekker meegedaan. De line-up van de dames is heel behoorlijk, en al te veel beren zijn er ook niet. Ze zijn alvast de boel een beetje aan het versieren voor de nieuwjaarsborrel van morgen. Ze hebben net een grote rode papieren draak opgehangen voor het raam in de barruimte en ook een paar grote ballonnen met figuren erop. De volgende dames zijn gespot: The ex GL, Bunny, Koreaanse Sophie, Lisa, reuzin Ella, dwergje Gaby, Nora, Gaby, Nelly, Andrea, Maggy, Sydney, Larissa, Chantal, Lara, Rosa/Julia, Martha, de Mali-lookalike, Heidi, Minell, Louisa, Yvonne, Nikita, Ramona, Christina, Doro, Lulu, Angelina, Alia, Quna, Anca, Mara, Maria, Steffi, Sofie, Cloe met de mooie krullenbol, Kelly, Jana, kleinere Jenny, en nog een aantal waarvan ik de namen niest weet. De sfeer is prima, geen drukte, dat zal morgen wel even anders zijn, denk ik.
Jack42
18 januari 2012, 15:49
@ bosbeer
Ik zie elke week een Ramona in je lijstje staan maar wie bedoel je eigenlijk?
Toch niet deze Ramona:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?22177-Ramona-(Roemeense)-ex-PHG
Veel plezier nog vandaag en doe de paus en da souza de groeten.
Carlitos
18 januari 2012, 16:14
Live from GT:
Alle parkeerplekken vol rond 15.00 uur toen ik aankwam, op 1 na, dus hoefde ik niet te wachten. Tatjana deed lachend de deur open en overhandigde me de een handdoek en een sleutel. Aan de bar binnen zaten De Paus en De Souza reeds stevig te consumeren, dus heb een uurtje lekker meegedaan. De line-up van de dames is heel behoorlijk, en al te veel beren zijn er ook niet. Ze zijn alvast de boel een beetje aan het versieren voor de nieuwjaarsborrel van morgen. Ze hebben net een grote rode papieren draak opgehangen voor het raam in de barruimte en ook een paar grote ballonnen met figuren erop. De volgende dames zijn gespot: The ex GL, Bunny, Koreaanse Sophie, Lisa, reuzin Ella, dwergje Gaby, Nora, Gaby, Nelly, Andrea, Maggy, Sydney, Larissa, Chantal, Lara, Rosa/Julia, Martha, de Mali-lookalike, Heidi, Minell, Louisa, Yvonne, Nikita, Ramona, Christina, Doro, Lulu, Angelina, Alia, Quna, Anca, Mara, Maria, Steffi, Sofie, Cloe met de mooie krullenbol, Kelly, Jana, kleinere Jenny, en nog een aantal waarvan ik de namen niest weet. De sfeer is prima, geen drukte, dat zal morgen wel even anders zijn, denk ik.
Je bent dus gewoon al rete geil, aangezien je een badjas niet meer van een handdoek kunt onderscheiden. Want alcohol heb je nog niet genuttigd..... Neem ik aan!
Big30
18 januari 2012, 16:20
@ bosbeer
Toch niet deze Ramona:
Is de artiestennaam van deze dame in GT nu ook Ramona of heeft ze deze veranderd in Mih(k)aela zoals een beetje in haar topic wordt gesuggereerd?
Ik zie onder GT maar 1 Ramona topic staan dus als BB een andere bedoelt stel ik voor dat ie een paspoort aanmaakt.
ilovethaigirls
18 januari 2012, 16:28
@ bosbeer
Toch niet deze Ramona:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?22177-Ramona-(Roemeense)-ex-PHG
Veel plezier nog vandaag en doe de paus en da souza de groeten.
De eerste week van januari was "uw Ramona" er in elk geval Jack.
Picasso 1
18 januari 2012, 17:26
Het is inderdaad die Ramona. Heb haar vaker gezien de afgelopen weken. Haar aanwezigheid echter is onregelmatig, maar dat geldt voor een hoop dames in GT. In GT geldt sterk: "de aanwezigheid van een dame vandaag is geen garantie voor de aanwezigheid van die dame morgen".
Jack42
18 januari 2012, 18:30
@ILTG en P1
Ok bedankt voor de info.
Ace2
18 januari 2012, 18:41
Zijn er nog latina's?
bosbeer
18 januari 2012, 18:45
Live from GT:
ILTG, deze Ramona is een Poolse, met een mooi koppie maar een te dikke reet. Ze heeft lang zwart haar en vandaag zit het in een knotje. Ik geloof dat er ook nog een andere Ramona bestaat, maar ik weet zo niet wie dat is.
Net lekker gegeten met De Souza en een niet-schrijvende beer. Heerlijke kalkoenschnitsels met een eierkostje en spaghetti Bolognese erbij. Mr. Warsteiner is vanmiddag met Martina naar de kamer geweest. Niet mijn keuze, maar tijdens het eten zijn we dan ook tot de conclusie gekomen dat we een totaal verschillende smaak hebben op vrouwengebied. Ik heb om half 8 een afspraak met de Duitse Sydney, maar dat vindt hij weer 3 x niks. Maar een zeer kritische beer kan hij gerust genoemd worden want er zijn er maar weinig die zijn goedkeuring kunnen wegdragen hier, of het er nou 40 zijn of 80. Magda en Viktoria zijn er ook, een die grote zwarte met die rode lok is er sinds een uur of 6. Asia komt net binnen. De Paus is net met de Roemeense Eva, een lichtblondje met een witte huid, naar de kamer geweest maar het was helemaal niets. Hij mocht nergens aankomen en dat valt voor een Paus niet mee, lijkt me. HP 001 komt hier net weer naast me zitten. Vorige week was hij erg tevreden over Denise, die er vandaag helaas niet is, en Morena. Hij weet niet wie hij vandaag neemt. Morena pijpte vorige week alleen met condoom en dat was een beetje een tegenvaller. Tiga verscheen vanmiddag ook opeens aan de bar, vermoedelijk moet hij het een en ander regelen voor het feest van morgen. Ook Picasso 1 is net verschenen met een kaalgeschoren hoofd. Zou hij soms graag op Badslippers willen lijken? Mogelijk zijn er dan meer vrouwen die met 'm op de kamer willen. Ik ga me maar eens gereed maken voor mijn kamergang met Sydney.
Voor de geinteresseerden: Tatjana draagt vandaag een spijkerbroek met een grijs bloesje erboven met een spencer en een paar hoge laarzen. Tot later, ga even Picasso begroeten.
ilovethaigirls
18 januari 2012, 18:56
Live from GT:
ILTG, deze Ramona is een Poolse, met een mooi koppie maar een te dikke reet. Ze heeft lang zwart haar en vandaag zit het in een knotje. Ik geloof dat er ook nog een andere Ramona bestaat, maar ik weet zo niet wie dat is.
Dan is er dus nog een Ramona. Maar ik denk dat de Ramona van Jack zich in GT inderdaad Michaela noemt, zoals big reeds vermoedde. Jullie zijn morgen met genoeg om het ter plaatse uit te zoeken ;) .
bosbeer
18 januari 2012, 23:49
Je bent dus gewoon al rete geil, aangezien je een badjas niet meer van een handdoek kunt onderscheiden. Want alcohol heb je nog niet genuttigd..... Neem ik aan!
Natuurlijk was ik niet geil, Tatjana was helemaal in de war. Ik gaf haar de handdoek terug en zei dat ik een badjas nodig had. Toen werd ze helemaal rood, want ze had graag direkt met me de kamer op gewild en had daarom vast die handdoek gepakt. Maar dat kon natuurlijk niet doorgaan, want ze had dienst.
bosbeer
18 januari 2012, 23:55
Zijn er nog latina's?
Niet eentje! Wel een heel pikdonker negerinnetje, rechtstreeks uit de rimboe. Het verre oosten was wel vertegenwoordigd met Maggy, Sophia, Lulu, Quna. En dan de 2 forse getinte dames, de Nederlandse Cloe en die met die rood geverfde kuif.
Tiga
19 januari 2012, 00:04
Wel een heel pikdonker negerinnetje, rechtstreeks uit de rimboe
Mara uit Kenia...als ik haar goed verstaan heb. Ik val niet op donkere dames maar ze was zeker mooi.
Ace2
19 januari 2012, 06:24
Niet eentje! Wel een heel pikdonker negerinnetje, rechtstreeks uit de rimboe. Het verre oosten was wel vertegenwoordigd met Maggy, Sophia, Lulu, Quna. En dan de 2 forse getinte dames, de Nederlandse Cloe en die met die rood geverfde kuif.
Nikkie, zo heten ze tegenwoordig in donker Afrika.
Carlitos
19 januari 2012, 09:01
Natuurlijk was ik niet geil, Tatjana was helemaal in de war. Ik gaf haar de handdoek terug en zei dat ik een badjas nodig had. Toen werd ze helemaal rood, want ze had graag direkt met me de kamer op gewild en had daarom vast die handdoek gepakt. Maar dat kon natuurlijk niet doorgaan, want ze had dienst.
Pfoe, gelukkig. Stel voor dat je geil was in GT.....:tongue: Je hebt je wel vermaakt?
masseurke
19 januari 2012, 09:24
Ik ben eens een keertje niet op de afspraak en meneer verliest gelijk de pedalen... :hammer:
bosbeer
19 januari 2012, 10:11
Ik ben eens een keertje niet op de afspraak en meneer verliest gelijk de pedalen... :hammer:
Jij hebt gewoon strontgeluk dat Patrizia er niet was, want als ik haar had moeten zeggen dat je weer moest verzaken dan had ze de volgende keer je ballen eraf gedraaid.....
salitos
19 januari 2012, 11:06
Amara uit Kenia, is hier al sinds november, zie d'r draadje
Mara uit Kenia...als ik haar goed verstaan heb. Ik val niet op donkere dames maar ze was zeker mooi.
ketserr
19 januari 2012, 11:06
Ik heb de line up voor vandaag van Tatjana gekregen of ik die even online wil gooien;
http://www.youtube.com/watch?v=znftGt1WqCU
De tent is al vol!!!!
Gelukkig ben ik al binnen, heb een lockert voor me eigen, de ketsmobiel staat op ze vaste plek want met deze melding zal het hier wel druk worden vandaag. Nu snel op zoek naar de lekkerste die op pad mag voor een sloesol.*
bosbeer
19 januari 2012, 11:19
Ik heb de line up voor vandaag van Tatjana gekregen of ik die even online wil gooien;
De tent is al vol!!!!
Gelukkig ben ik al binnen, heb een lockert voor me eigen, de ketsmobiel staat op ze vaste plek want met deze melding zal het hier wel druk worden vandaag. Nu snel op zoek naar de lekkerste die op pad mag voor een sloesol.*
Dat zijn een heel stel Golden Ladies bij elkaar.
Elgar
19 januari 2012, 14:05
Nu ruim twee uur binnen. Het is al gezellig druk. Nu ca 6 ijsberen van het forum aanwezig. Heerlijke sessie met Sophie gehad. Een heerlijk lunchbuffet is speciaal voor deze dag in de tent opgesteld. Een kok bereidt een halve stier in een oven die wordt getransformeerd in een sort of Duitse shoarma...
Kortom helemaal goed hier in Bruggen!! 😄
Zultbroek81
19 januari 2012, 14:54
Nu ca 6 ijsberen van het forum aanwezig.
Kortom helemaal goed hier in Bruggen!! 😄
maak er maar 7 van dan spank you later!!!
gignnl
19 januari 2012, 16:45
Het begint lekker druk te worden in tha house.de dansvloer word vrijgemaakt voor dj Tonny.
Aanwezige dames:kelly,chantal,evita die een paaldansact gaf,veronica,jana,sunny,lulu,jessica
Heidi,alexia,lydia,sonja zonder hond,romina,andrea,katya,moni,meggy,eugenia,joy.
En diverse leuke latinas voor Ace
bad pritt
19 januari 2012, 16:49
maak er maar 7 van dan spank you later!!!
hahaha spanken kost extra, veel plezier oude DB ganger.
Tiga
19 januari 2012, 17:41
Zo lekkere tonijn gegeten, pik aso den eerste koos de Thaise kip en ze waren beide zeer lekker. Vervolgens nog een lekkere muffin verorberd en nu wachten in Tonny die zich installeert. De ijsberen staan rond de danspaal.
Bij binnenkomst tegelijk met pic aso meteen sleutel gekregen. Met de drukte valt het dus erg mee. De Fortune Cookie die bij binnenkomst bewaar ik even tot straks. Hiermee heb ik meteen het thema verklapt (mocht dat nog niet gebeurd zijn)...Chinees Nieuwjaar!!!
De dames dragen allen zwart of rood. Het personeel zwart met een gouden stropdas. Ik mag gerust stellen dat GT zich weer van zijn beste kant laat zien....
Rudi_NL
19 januari 2012, 18:28
@ Forumleden op de nieuwjaarsborrel in GoldenTime
Sorry, maar ik kom vandaag niet meer naar GT (ik had me namelijk aangemeld op Meetingpoint).
:mad:
Die koortslip die ik onlangs had bleek toch geen koortslip (=virusinfectie) te zijn, maar het is een bacteriële infectie aan de lip. Na een antibiotica keur en sterke zalf op voorschrift van de huisarts is deze infectie nog steeds niet genezen? Ter bescherming van mijzelf en anderen wacht ik tot dit voor 100% genezen is.
:frown:
Amuseer jullie vandaag nog en gedraag jullie een beetje en ik lees de verhalen binnenkort wel in het topic ”geile tijden”.
:smiley:
Tot binnenkort in de club.
Groeten Rudi_NL
:wink2:
Rudi_NL
19 januari 2012, 18:38
Bedankt voor dit filmpje Ketserr!!! Kom ik tenminste nog een beetje aan mijn trekken.
:angst:
zorro
19 januari 2012, 20:07
ah shit, zorro kan er toch niet bij zijn.. Is het gezellig mannen? Of toch nog even naar Bruggen scheuren?
Tiga
19 januari 2012, 20:18
ah shit, zorro kan er toch niet bij zijn.. Is het gezellig mannen? Of toch nog even naar Bruggen scheuren?
Ja qua drukte zijn mijn gebeden verhoord. Er worden geen kledingzakken uitgedeeld, de sleutelwachttijd is ca 15 min en de erotische sjoow was net erg leuk om te zien ( eigenlijk vond ik het leukste om te zien hoe meggy de beide dames en het plafond voorzag van champagne).
Tiga
20 januari 2012, 09:49
Aantal berichten verplaatst naar Geile Tijden...
ketserr
21 januari 2012, 12:53
We zijn binnen rex envert souza itlg ik en voor de rest lekkere wijve!
Heb aan mr Warsteiner te danken dat ik net met een nieuwe turkse heb legge ketse.
Gaat nog wat worden vandaag.
Big30
21 januari 2012, 13:03
n.b. comment J_W verplaatst naar:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?28661-Zo-veel-clubs-zo-veel-meningen!
had niets met GT live info te maken, dit topic bestaat bij de gratie van recente GT live info!
ketserr
21 januari 2012, 14:40
Zonder JW gaan we verder waar het hier om draait.
Rex, cupido, itlg, nikxxx,souza, ketserr, engerd, envert zijn aanwezig en we houden een afterparty.
Sydney roept; waar is mijn Bosbeer!?!?!?!
bosbeer
21 januari 2012, 15:08
Zonder JW gaan we verder waar het hier om draait.
Rex, cupido, itlg, nikxxx,souza, ketserr, engerd, envert zijn aanwezig en we houden een afterparty.
Sydney roept; waar is mijn Bosbeer!?!?!?!
Als je nou even had doorgegeven dat je zou gaan vandaag, dan was ik zeker langsgekomen. Nu ga ik maar hardlopen in het bos, waar bosberen thuishoren. Ach, wat moet ik ook eigenlijk in zo'n ordinaire sextent zoeken?
En als jij 2 keer in de week gaat, dan kun je de helft van je bezoeken aan de concerten van The Boss wel vergeten, vrees ik.
ilovethaigirls
21 januari 2012, 22:26
Ik dacht zo bij mezelf, ik moet niet te zeer op de dames letten want Ketserr en Cupido hebben al een complete line-up gepost. Maar Ketserr houdt zich liever met een nieuwe Turkse bezig dan met het thuisfront en Cupido was altijd wel met een of andere dame bezig. Dus zal ik maar voor de thuisblijvers zorgen.
Heb onder andere volgende dames gespot ( + nog zeker 25 anderen):
Alia Andrea Angela Chantal Chanel Dilara Dunja Emily Emma Evita Gabrielle Gaby Jana Janine Jessica Jossy Joy Karina Katja Lara Laura Liana Lisa Lydia Mandy Mara Miranda Nadia Nicolle (pl) Nikkie Nila Paula Romina Sandra Shaira Shanti Sofie Sonja Sophia Stefania Steffie Stella Victoria Vicky
En dan die 2 nieuwe Nederlandsen waren er ook weer, denk dat het Chloë en Zoë zijn en meen ook in een wip nog Lia gezien te hebben maar ben daar niet zeker van.
De andere GT-gangers moeten de rest maar aanvullen.
ketserr
22 januari 2012, 03:51
En dan die 2 nieuwe Nederlandsen wEaren er ook weer, denk dat het Chloë en Zoë zijn.
De andere GT-gangers moeten de rest maar aanvullen.
Zoé was er niet anders was GT nu nog open geweest want ze zou de handen nog hebben aan rex cupido ketserr en waarschijnlijk nog een paar.
Morgen zal er meer info over vandaag gepost worden.
ilovethaigirls
22 januari 2012, 07:55
Zoé was er niet anders was GT nu nog open geweest want ze zou de handen nog hebben aan rex cupido ketserr en waarschijnlijk nog een paar.
Morgen zal er meer info over vandaag gepost worden.
Ik had die donkere bij Cuup zien zitten, daarmee dacht ik dat ze er beiden waren.
masseurke
24 januari 2012, 12:28
Om Bossie morgen voor te zijn;
Mittwoch
Schweinerückensteak mit Pfeffersauce, Schwenkkartoffeln und Mischgemüse,
Reibekuchen mit Apfelmus oder Räucherlachs und Creme Fraiche,
Tagesgericht frisch vom Markt,
Blumenkohlcremesuppe.
Dat vertaalt zich in zijn overigens prima live verslagen als volgt; "iets van vlees, kan varkens of kalfs geweest zijn met een hartig sausje, aardappelen en groentjes. Vooraf had ik nog een soepje van bloemkool, wat mijn winderigheid weer ten goede kwam!" dixit Bosbeer.
;):biggrin:
M
Ach Bossie, 't is puur uit frustratie, omdat ik morgen weer niet kan!!! Je hoeft Patrizia en / of Denise (en al dat ander lekkers) geen groeten te doen, die wijfjes kennen me toch al lang niet meer... :heul:
bosbeer
24 januari 2012, 15:07
Om Bossie morgen voor te zijn;
Mittwoch
Schweinerückensteak mit Pfeffersauce, Schwenkkartoffeln und Mischgemüse,
Reibekuchen mit Apfelmus oder Räucherlachs und Creme Fraiche,
Tagesgericht frisch vom Markt,
Blumenkohlcremesuppe.
Dat vertaalt zich in zijn overigens prima live verslagen als volgt; "iets van vlees, kan varkens of kalfs geweest zijn met een hartig sausje, aardappelen en groentjes. Vooraf had ik nog een soepje van bloemkool, wat mijn winderigheid weer ten goede kwam!" dixit Bosbeer.
;):biggrin:
M
Ach Bossie, 't is puur uit frustratie, omdat ik morgen weer niet kan!!! Je hoeft Patrizia en / of Denise (en al dat ander lekkers) geen groeten te doen, die wijfjes kennen me toch al lang niet meer... :heul:
Allereerst hoef ik die rommel niet te eten, Massie. Als reporter weten ze je bij GT wel op waarde te schatten en krijg ik bij binnenkomst een keuzemenukaart van het Michelinsterrenrestaurant Zur Traube uit Grevenbroich overhandigd. Na een keus gemaakt te hebben wordt dit altijd rond 19.00 uur bezorgd, inclusief een fles witte en een fles rode wijn. En niet de minste. Vanzelfsprekend eet ik dat niet op in een tent.
En na al mijn beloftes over jouw komst durf ik Patrizia en Denise niet eens meer aan te kijken zo langzamerhand. Alleen een heel mooi cadeau voor de beide dames kan je gezicht nog redden en geeft je nog kans op een kamergang.
Groet,
Bb.
Admin
25 januari 2012, 00:37
Ik kan me zelfs voorstellen dat het beter is de berichtgeving althans het gebeurde van vandaag van het forum te verwijderen.
Dat hebben we gedaan.
bosbeer
25 januari 2012, 13:47
Kwartiertje binnen, niet erg veel beren en redelijk wat vrouwen aanwezig. Beetje matte sfeer nog. Geen Paus en geen De Souza gezien nog. Alleen Stany, de beffende Belg heeft er net een eerste sessie opzitten. Opvallend rustig bij de Kino, stond 1 meisje bij de ingang en in de Kino lag 1 beer. Lulu staat verveeld rond de danspaal te graaien en Lara zit achter de fruitautomaat. Op de krukken langs het raam zitten een meid of 15 op een rijtje. Hongaarse Larissa komt me net even bijpraten en nu komt Lisa de zaal binnen in een blauw bikinitje. Roemeense Sandra gaat met beer naar de kamer en Romina komt net terug. Ga maar even een broodje kaas eten. Als er wat te melden valt kom ik terug.
bosbeer
25 januari 2012, 16:01
live from GT:
Dramatische line-up tot op heden. Net een uur aan de bar met Mr.Warsteiner gezeten en er is misschien 1 vrouw bijgekomen. Buitensporig veel beren zijn er ook niet. In elk geval zijn aanwezig : Nikita, Larissa, Lisa, Lara, Romina, Sandra, Christina, Vicky ( 20 jaar, nieuwe),Doro, Laura, Dunya, Anca, Jossy, Violetta, Jana, Gaby, Joanna, Lulu, Bunny, Shanti, Nelly, Lavinia, Gloria, en verder kom ik niet eens. Er zijn er nog een stuk of 15 waar ik de namen niet van ken. Hopelijk komen er nog wat dames bij, anders moet er misschien naar LR koers gezet worden.
bosbeer
25 januari 2012, 18:50
Live from GT:
Net gegeten, de line up is toch wat verbeterd, oa Denise, Magda, Samina, Morena, Ramona (2x) en Alice zijn binnengekomen, en net een stuk of 5 donkere dames, waaronder die lieve Lovely, die me gelukkig Nieuwjaar kuste en vertelde dat ze lang op vakantie geweest is. Sonja kwam rond half 7 en loopt druk rond om beren te versieren. Mr. Warsteiner heeft vanmiddag een kamergang gehad met een iets oudere dame, die hem versierde aan de bar. Niet mijn type, maar smaken verschillen natuurlijk. Maar ze was erg goed op de kamer geweest en daar gaat het natuurlijk om. Er lopen toch ook weer een stuk of 6 nieuwe meisjes rond. Niet allemaal even mooi, maar een paar zijn er wel de moeite waard. Inmiddels zijn ook de beren HP001 en Bart binnengekomen
Tatjana draagt vandaag een spijkerbroek met zwarte laarzen erboven en een mooi beige colbert. Marina draagt een rode trui en ook een spijkerbroek. Dat voor de liefhebbers. Ik heb mijn oog laten vallen op een nieuwe dame met mooie lange benen, lang zwart haar en een lekker figuur. Ik weet niet hoe ze heet en ik zie haar ook niet meer op het moment. Veronica, Sydney, Naomi en Jamilla zijn er helaas niet, net als een heeeeeleboel andere meiden.
bosbeer
25 januari 2012, 21:47
Live from GT:
Net terug van een stevige kamergang met de Duitse Lexi. Lange meid van 19 uit de stad ....... , met een voortreffelijke service. Ich bin fast tabulos, zei ze me. Heeft even in YY gezeten, maar hier vindt ze het een stuk beter. En ze lust er wel pap van. Anaal is haar lievelingsding, maar toch kost dat 50 euro extra. Klopte toch niet, zei ik, en deed het dan maar niet. Maar de voorkant was ook super. Aanrader. Zit nu even uitgeteld op de bank een kouwe taaie pizza te eten met De Souza en HP001. Deze laatste vraagt nog even te schrijven dat Morena WEL aan pzc doet. Blijkbaar had ik hem 2 weken geleden niet goed verstaan en ten onrechte gemeld dat ze het niet deed. Blijkbaar had ze het gelezen, want ze was boos op hem. Bij deze dus de correctie. Mr.Warsteiner probeerde net de mooie Laila te schaken voor een kamergang maar ze was net bezet , er liep al een andere beer achter haar aan naar de kamer. Blijkt dat hij toch wel een goede smaak heeft, hoewel ik daar vanmiddag even aan twijfelde. Het is behoorlijk druk geworden met beren, maar de hoeveelheid dames is onder de maat, terwijl er een aantal kanonnen niet zijn. Axana , Leonie , Lola en Mandy zijn er nog wel bijgekomen, en Barbie is er met haar vuurrode kapsel echt op vooruitgegaan, staat haar beter dan blond. De kleine Gaby heeft de ene kamergang na de andere, klein is erg in momenteel. Vanmiddag was ze zelfs een uur of 4 gepannekoekt.
We gaan er zo vandoor, er zitten wat luidruchtige groepjes beren in de barruimte en het is ook wel weer mooi geweest. Geen superdag, maar na de hektische dag van gisteren is dat misschien ook maar beter. Slaap goed, collega-beren, mede namens De Souza en HP001.
Ace2
25 januari 2012, 21:51
Welterusten
adje10
27 januari 2012, 07:17
met de nieuwjaars party viel het me ook tegen in GT. maar snel naar LR gegaan waar een zeer goede line up was.
Ace2
27 januari 2012, 14:51
Live from GT:
Gespot: Chantal ( Dom. Rep. terug van vakantie) Chantal (die van de Ketserr fanclub) Jossy Chanel1 Chanel2 Lulu Anny Luana Sandra Nikkie (met haar natuurlijke rood-paarse kuif) Katja Claudia Tanya (Pools) Joanna Jana Pauola Sheila Sophia (gebruind, ze zal ILTG toch niet hebben gerimd?) Elisabeth Maya Keisha (begint een beetje aan te komen) Violetta Nathalie and many more. Ik heb Salitos ook nog met een salitos in de hand voorbij zien slenteren.
Ace2
27 januari 2012, 15:16
Live from GT:
Om 13.00u aangekomen en een VIP parkeerplaatsje aangeboden gekregen. In GT was het rustig maar ik werd gelijk besprongen door Chantal uit Dom. Rep. Ik dacht dat ik die kans niet moest laten schieten en na 2 uur schoot in mijn zaad achterin haar keeltje. Ze deed vooral rustig aan omdat ze na haar vakantie moest wennen aan de hectiek van GT. Dat was wel zo relaxed. Net kwam Patrizia binnen lopen en ik sprintte achter haar aan om de groeten over te brengen. Ik struikelde echter over mijn eigen grote voeten (willen jullie mij helpen onthouden dat ik straks in mijn verhaaltje schrijf dat ik over mijn lange lul ben gestruikeld) Uiteindelijk Patrizia wel ingehaald en de groeten gedaan. "Who???????" riep ze "wich one??????" "The handsome one" help ik, maar dat hoort ze al niet meer als met haar handjes grijpt waar nette meisjes niet moeten grijpen. Verder zie ik nog Lisa Gaby Angela Nicolle/Michelle. Ik heb een weekje over geslagen en ik zie allemaal nieuweeisjes of ik ben tal van namen vergeten. "Ein junge mann wie du?" vraagt Jossy. In een minuut ratel ik vervolgens meer onzin uitdan 10 klaarkomende hoertjes. "Dass ender der ruhe" hoor ik Jossy tegen Chanel zeggen. Van Salitos ontbreekt elk spoor.
Ace2
27 januari 2012, 16:00
Live from GT:
Salitos is weer boven water. Toen ik vroeg met wie hij was weg geweest kwamen er alleen klanken als: "Amero amera amerhoe" uit het achterste van zijn keel. Nog gespot: Lara Dunja (Marokko) Stacy Eva Nora/Zoe Amira Amara. Er zijn veel vrouwen maar echt druk met ijsberen lijkt het niet.
Ace2
27 januari 2012, 16:19
Live from GT:
Sandrina (vroeger heette ze anders maar dat durf ik niet te vragen) Nancy Sandra (bel) Eugenina Rosalinda Mikelia Janice . Het is wel drukker geworden met Kelly in de bar. Aan het rode haar van Barbie moet ik wennen.
Ace2
27 januari 2012, 16:41
Live from GT:
Ik schreef net dat Kelly er was maar het is ze toch niet. Ze lijkt e echter verdomd veel op. Ze draagt een wit lingerie setje met een zwart netje voor haar hoofd. Ze is niet weg te slaan bij een bodybuilder-achtig type en ze tongzoent er lustig op los maar hij gaat vervolgens rondjes lopen. Net kennis gemaakt met een nieuw meisjes dat ze zich Bisnca ut Roemenie heeft laten dopen. Ze werkt pas een uur in GT (voorheen ergens in Wenen maar dan vast als verpleegster of studente) Mooie meid maar ik laat jaar toch schieten. De line up lijkt mij goed maar met mijn verwende en beperkte smaak zit er niet zoveel tussen. Ik word constant gegrepen en ik probeer mij er met een smoeje uit te lullen. Er vraagt er eentje of dit mijn eerste keer is in GT. Dat krijg ke als je een weekje over slaat.
Ace2
27 januari 2012, 16:52
Live from GT:
Net weer een nieuw meisje aangesproken en zij blijkt Inna uit, rara hoe kan het ook anders, uit Roemenie te komen. Volgens mij hebben ze deze ochtend een bus Roemeentjes geleegd. Het is goed geweest. Ik ga de mondharmonica maar eens uit het vet halen.....................
vrije jongen
27 januari 2012, 17:09
Misschien binnenkort toch weer eens naar GT dan.
Picasso 1
27 januari 2012, 17:12
Misschien binnenkort toch maar GT links laten liggen dan.
MichelJ
27 januari 2012, 17:46
Volgens mij hebben ze deze ochtend een bus Roemeentjes geleegd
Hè hè....komt het toch nog een keer goed met GT. Nog 2 busjes en dan kom ik in het voorjaar ook weer eens naar Brüggen :)
Sent from my iPad
Picasso 1
27 januari 2012, 18:01
Hè hè....komt het toch nog een keer goed met GT. Nog 2 busjes en dan kom ik in het voorjaar ook weer eens naar Brüggen :)
Sent from my iPad
Weer een club erbij dan met een stuk of 60 beschikbare dames aan de bar en verder een klein aantal erg gewilde dames die complete dagen gepannekoekt worden :eek:
MichelJ
27 januari 2012, 18:44
Weer een club erbij dan met een stuk of 60 beschikbare dames aan de bar en verder een klein aantal erg gewilde dames die complete dagen gepannekoekt worden :eek:
Van die gewilde hype-dames zal ik geen last hebben, doe mij maar een Poolse of een Roemeense uit de anonimiteit.
Cupido
28 januari 2012, 12:58
Ongelovelijk, het is geweldig vandaag. Rex en ik worden overvallen door één gigantische hoeveelheid dames. En heren zijn er nauwelijks te zien. We weten het echt niet meer wat er loos is. Maar hier even de line up tot nu toe: Alexia - Alia (Marokkaans) - Amara (Kenia) - Anabel (Roemeens) - Anastacia (Russisch) - Andrea (Roemeens) - Angela (Pools) - Angelina (Pools) - Angie (Pools) - Anita (Roemeens) - Anny () - Antoinella (Duits-spaans) - Antonia (Hongaars) - Asia (Pools) - Axana (Russisch) - Barbie (Russisch) - Camelia (Hongaars/italiaans) - Carmen (Roemeens) - Celine (Duits) - Chanel (Braziliaans) - Chanel (Dominicaanse Rep) - Chantal (Dominicaanse Rep) - Chantal (Roemeens) - Charly (Braziliaans) - Chloey (Surinaams) - Christina (Grieks?) - Chrystelle () - Cindy (Duits/Italiaans) - Claudia (Kroatisch) - Coco (Duits) - Cora (Duits) - Criss (Roemeens) - Crissy (Roemeens) - Darlia (?) - Denise (Roemeens) - Dersia (Duits) - Diana (Pools) - Dilara (Duits) - Djuna (Thais) - Dorothea (doro) (Duits) - Dunja (Marokkaans) - Ebru (Turks) - Eileen (Turks) - Ela / Ewa (Pools) - Elena (Duits) - Eleni (Grieks/Roemeens) - Elisabeth (Roemeens) - Elisabeth (Roemeens) - Ella (Roemeens) - Ellie (Turks) - Emily (Duits) - Emma (Roemeens) - Emna (Turks) - Emy (Roemeens) - Erika (Roemeens) - Eugenia (Roemeens) - Evita (Tjechisch) - Flo (Duits) - Gaby (Bulgaars) - Gloria (Bulgaars) - Hani (Roemeens) - Heidi (Duits) - Ina (Duits) - Jana (Pools) - Janine (Duits) - Jasmina () - Jay Jay (Nederlands) - Jaylan (Turks) - Jenny de rooie (Duits) - Jessica (Duits) - Joanna (Pools) - Jossy (Braziliaans) - Joy (Pools) - Kandy () - Karina () - Katja (Bulgaars) - Kelly (Duits) - klara (Duits) - Kristina (Hongaars) - Lara (Macedonie) - Laura (Roemeens) - Leona (Pools) - Leoni (Duits) - Lia (Duits) - Liana (Pools) - Libi (Moldaviaans) - Lin (Chinese) - Linda (Braziliaans) - Lisa (Duits) - Lola (Duits) - Louise (Duits) - Lovely (Ghanees) - Luana (Roemeens) - Lucy (Turks) - Lulu (Thais) - Luna (Marokkaans) - Lydia (Oekraiens/duits) - Maggy () - Maggy/meggy (Thais) - Mali (Duits) - Mali look alike () - Mandy (Pools) - Mara (Roemeens) - Marcella (Hongaars) - Marissa (Italiaans) - Martha (Pools) - Maxi (Roemeens) - Melck (turks) - Melissa (Iraans-Duits) - Milis (Turks/duits) - Minell (Russisch/moldavia) - Miranda (Roemeens) - Mona (Marokkaans) - Moni (Roemeens) - Monika (Pools) - Nadja (Russisch) - Nancy (Iranees) - Nani (Roemeens) - Naomi (Duits) - Nathalie (Wit-russisch) - Nellie (Duits) - Nicky () - Nicole (Pools) - Nicolle (Slowakije) - Nikita (Hongaars) - Nikkie (Kameroen) - Nila (Duits) - Nina (Roemeens) - Nora (Bulgaars) - Ola (Pools) - Olga (Russisch) - Pamela (Afrikaans) - Paoula (Afrikaans) - Patrizia (Roemeens) - Paula (Pools) - Rafaella (Braziliaans) - Romana (Roemeens) - Romina (Roemeens) - Samyra (Columbiaans/spaans) - Sandra (Roemeens) - Sandy (Duits) - Sarah (Marokkaans) - Saskia (Tjechisch) - Shaira (Tunesisch) - Shakira (Spaans) - Shanti (Russisch) - Sina (Duits) - Sinem (Turks) - Sofia (Duits) - Sonja (Pools) - Sophia (Thais) - Stefania (Duits-Italiaans) - Steffi (Duits) - Stella (Duits) - Sydney () - Tanja (Pools) - Tanya (Duits) - Vanja (Bulgaars) - Veronica (Nederlands) - Vicky (Albanees) - Victoria (Bulgaars) - Victoria (Russisch) - Violetta (Duits) - Vivan (Tunesisch) - Xenia (Duits) - Yasmina (Duits) - Zoey (Nederlands). Vóór de thuisblijvers, ik zou maar gauw komen! Later meer.
Cupido
28 januari 2012, 13:04
Update: ik vergeet elise nog op te noemen.
wervelwind
28 januari 2012, 13:16
Aaaarrghghgh wat een line-up!
Jack42
28 januari 2012, 13:27
Ongelofelijk
Ja, dus maak nu voor straf maar een lijstje wie er wel aanwezig zijn! :biggrin:
Cupido
28 januari 2012, 13:27
Update: stacy komt net ook binnen gelopen.
ketserr
28 januari 2012, 13:29
Update: ik vergeet elise nog op te noemen.
Probeer die thuisblijver maar gek te maken maar dat gaat je niet lukken al komt die hele lijst dames me aanvallen, ze kennen me met ze alle toch niet aan. En pas maar op dat ik de niet op ze staart trap want dan sta ik zo voor de deur en kom ik de boel ff kort en klein zwaffelen! Of heb je nog troef??
Carlitos
28 januari 2012, 13:41
Ongelovelijk, het is geweldig vandaag. Rex en ik worden overvallen door één gigantische hoeveelheid dames. En heren zijn er nauwelijks te zien. We weten het echt niet meer wat er loos is. Maar hier even de line up tot nu toe:
Even de complimenten voor deze zeer uitgebreide lijst Cupido. Ga er eigelijk vanuit dat je een laptop bij je hebt, want met een GSM of tablet is dit heel veel werk. :freu:
Badslippers
28 januari 2012, 13:49
wishfull thinking van cupido en cs. Sonja komt altijd pas om 1800u. DREAM ON CUPIDO!!!!!
Big30
28 januari 2012, 13:56
Thxs voor het lijstje Cupido! Top :freu:! Ik tel nu al 162 of 171 dames, raakte de tel even kwijt :tongue:.
Je bent trouwens de Poolse Alice wel ff mooi vergetuh :biggrin:, kijk maar eens goed in de bar rond en je zult haar zien!
Denk dat er momenteel 50-60 dames zullen zijn en dat zal zoals gebruikelijk nog iets aangroeien!
Picasso 1
28 januari 2012, 14:02
170 dames om twee uur 's middags :gruebel:. Over twee maanden en een paar dagen mag je het weer proberen Cupido :rofl:
Cupido
28 januari 2012, 14:02
Rex staat me hier toch een lucht te verspreiden. De dames lopen gillend weg! Ik wil niet weten wat hij gisteren in gt gegeten heeft! Ok, de lijst is niet helemaal compleet, zal kijken of ik nog één update kan geven! Jackie je had gelijk!
Picasso 1
28 januari 2012, 14:05
Rex staat me hier toch een lucht te verspreiden. De dames lopen gillend weg!
Dat geloof ik wel. Hoeveel dames zijn er nu overgebleven?
Cupido
28 januari 2012, 14:06
Stuk of 60
Jack42
28 januari 2012, 15:03
Over twee maanden en een paar dagen mag je het weer proberen Cupido :rofl:
Inderdaad P1. Hausverbot voor 2 maanden en een paar dagen is de straf die er op staat voor foute info wat het damesaanbod in GT betreft in GT live. :teuflisch:
Ketserr heeft Tatjana inmiddels ingelicht.
Stuk of 60
Zo makkelijk kom je er niet van af Cupido! Namen willen we weten!!! ;)
Picasso 1
28 januari 2012, 15:10
We willen alleen maar weten welke kleding Tatjana aan heeft. De rest is niet zo interessant.
Carlitos
28 januari 2012, 15:11
En ik dacht dat Bosbeer als GT Star Reporter deze straffen mocht uitdelen.... Staf die overigens totaal terecht is, want er zijn al diverse NL auto's met een boete op zak op de Autostrada gekeerd! Wat een leugens....:angryfire:
Big30
28 januari 2012, 15:12
Stuk of 60
Daarvoor hoef je niet naar GT af te reizen, dat had je thuis ook kunnen weten :tongue:!
Minimaal 20 namen willen we horen!
Wat een leugens....:angryfire:
Nee, gewoon een leuke grap van Cuppie! Als ie schrijft dat er begin van de middag zo'n 160 dames aanwezig zijn kun je zelf ook wel bedenken dat zo iets niet kan kloppen ;).
Carlitos
28 januari 2012, 16:32
Daarvoor hoef je niet naar GT af te reizen, dat had je thuis ook kunnen weten :tongue:!
Minimaal 20 namen willen we horen!
Nee, gewoon een leuke grap van Cuppie! Als ie schrijft dat er begin van de middag zo'n 160 dames aanwezig zijn kun je zelf ook wel bedenken dat zo iets niet kan kloppen ;).
Natuurlijk hebben de vaste beren het wel door.... Alleen al het mooie typewerk verraad hem al!
Jack42
28 januari 2012, 16:52
Alleen al het mooie typewerk verraad hem al!
Ook nog eens een grap met voorbedachte rade!
Een dag eerder thuis de lijst al maken en in de club alleen maar copy en paste.
Straf wordt verhoogd naar 4 maanden en een paar dagen Hausverbot. :teuflisch:
Cupido
28 januari 2012, 17:24
Ik hou wel van een straf :). Morgen zal ik netjes de lijst aanpassen. Tatjana loopt met kaplaarzen, spijkerbroek, zwart setje, waar haar borsten mooi in uit komen!
BSesamstraat
28 januari 2012, 18:46
Doe de groeten aan duitse carmen Cupido. Ze had eerst rood haar en een bril. Grote meid en iets mollig. Maar wel een toppertje..,
bosbeer
28 januari 2012, 18:56
Ik hou wel van een straf :). Morgen zal ik netjes de lijst aanpassen. Tatjana loopt met kaplaarzen, spijkerbroek, zwart setje, waar haar borsten mooi in uit komen!
Waar haar borsten mooi uit komen, bedoel je toch?
bosbeer
28 januari 2012, 18:59
En ik dacht dat Bosbeer als GT Star Reporter deze straffen mocht uitdelen.... Staf die overigens totaal terecht is, want er zijn al diverse NL auto's met een boete op zak op de Autostrada gekeerd! Wat een leugens....:angryfire:
Ik denk inderdaad dat we hem maar eens 3 volle maanden naar het strafkamp " Living Room" moeten verbannen!
bosbeer
28 januari 2012, 19:16
Ik denk inderdaad dat we hem maar eens 3 volle maanden naar het strafkamp " Living Room" moeten verbannen!
We maken er 4 maanden van, want ik herinner me dat hij me vorig jaar eens de reis door 30 cm sneeuw heeft laten maken, 2 x 3 uur rijden, en toen ik aankwam bleken de door hem als aanwezig gemelde wijven er helemaal niet te zijn!!
bosbeer
28 januari 2012, 19:33
Doe de groeten aan duitse carmen Cupido. Ze had eerst rood haar en een bril. Grote meid en iets mollig. Maar wel een toppertje..,
Is dat de Mali look-alike?
Carlitos
28 januari 2012, 19:42
We maken er 4 maanden van, want ik herinner me dat hij me vorig jaar eens de reis door 30 cm sneeuw heeft laten maken, 2 x 3 uur rijden, en toen ik aankwam bleken de door hem als aanwezig gemelde wijven er helemaal niet te zijn!!
Zo nu is het officieel! Thanks BB.
Cupido
28 januari 2012, 19:50
Ja sinds vandaag weet ik dat de mali look a like carmen heet. En ze wordt met de dag aanlokkelijker
BSesamstraat
28 januari 2012, 20:22
Klopt haha ( mali look a lite) en lekkerrr
Cupido
29 januari 2012, 18:39
Nou hier dan de officiele lijst met namen van dames die er gisteren waren en mij bekend zijn, daarnaast waren toch zeker nog een stuk of 30 dames aanwezig waarvan ik de naam niet ken of die voor mij nieuw waren.
- Alexandra (Russisch) - Amara (Kenia) - Anastacia (Russisch) - Andrea (Roemeens) - Anny () - Antonia (Hongaars) - Axana (Russisch) - Barbie (Russisch) - Bianca (Roemeens) - Carmen (Duits) - Chanel (Braziliaans) - Chantal (Dominicaanse Rep) - Chantal (Roemeens) - Charly (Braziliaans) - Criss (Roemeens) - Crissy (Roemeens) - Dana (?) - Denise (Roemeens) - Diana (Pools) - Djuna (Thais) - Dunja (Marokkaans) - Ella (Roemeens) - Elise (Duits?) - Emma (Roemeens) - Eugenia (Roemeens) - Gloria (Bulgaars) - Ina (Duits) - Janine (Duits) - Jasmina () - Jossy (Braziliaans) - Karina () - Katja (Bulgaars) - Kristina (Hongaars) - Lara (Macedonie) - Leoni (Duits) - Lia (Duits) - Lisa (Duits) - Louise (Duits) - Luana (Roemeens) - Lydia (Oekraiens/duits) - Mandy (Pools) - Marissa (Italiaans) - Martha (Pools) - Mimiek (Turks) - Minell (Russisch/moldavia) - Miranda (Roemeens) - Nadja (Russisch) - Naomi (Duits) - Nikkie (Kameroen) - Nila (Duits) - Pamela (Afrikaans) - Paoula (Afrikaans) - Petra (Tsjechisch) - Romana (Roemeens) - Samyra (Columbiaans/spaans) - Shaira (Tunesisch) - Shanti (Russisch) - Sofia (Duits) - Sophia (Thais) - Stacy (Jamaicaanse) - Stefania (Duits-Italiaans) - Steffi (Duits) - Stella (Duits) - Sydney () - Tanja (Pools) - Verona (Duits (turks)) - Veronica (Nederlands) - Victoria (Russisch) - Violetta (Duits)
foots
29 januari 2012, 19:03
Was Coco (Duits) er nou of niet, in het eerste lijstje wel in het laatste lijstje niet.
Wie helpt me uit dit duivelse mysterie.
Groet, Foots
Jack42
29 januari 2012, 19:11
Was Coco (Duits) er nou of niet, in het eerste lijstje wel in het laatste lijstje niet.
Wie helpt me uit dit duivelse mysterie.
Groet, Foots
Nou hier dan de officiele lijst met namen van dames die er gisteren waren en mij bekend zijn
In de officiele lijst staat ze niet dus dan ze was er ook niet!
Cupido kent Coco.
The Saint
29 januari 2012, 19:29
Samyra (Columbiaans/spaans)
als ze echt terug is, moet ik dringend naar GT :luvlove:
Jack42
29 januari 2012, 19:32
als ze echt terug is, moet ik dringend naar GT :luvlove:
Ja ze is terug, ik heb haar afgelopen donderdag ook gezien.
Cupido
29 januari 2012, 19:54
Nou en of ik Coco ken. De eerste lijst die ik op het forum gooide, was zoals sommige ijsberen al in de gaten hadden, een lijst met dames in GT die ik allemaal van naam ken en waarvan ik ook een gezichtsbeeld in mijn hersenen heb opgeslagen. Dus die ik ook herken. Toen ik van de week even tijd had, heb ik die lijst voor mijzelf gemaakt. Ik kwam daarbij tot de voor mij onthutsende conclusie (zou ik dan toch autistische trekken hebben??) dat ik inmiddels over de 200 namen met gezichten in mijn kop moet hebben zitten, want de lijst is voor mij zeker nog niet compleet. Bijvoorbeeld heb ik gisteren al weer zo'n 10 dames aan mijn lijst toegevoegd, waarvan ik er meer dan de helft al in mijn kop had zitten, maar waar ik van de week nog niet op was gekomen (in mijn gedachten). Toen ik hierover met Rex gisteren sprak, vonden wij het wel leuk om in navolging van de line-up van de "welcome to ibiza" clip van ketserr deze giga lijst als line up te presenteren. De opzet is geslaagd, want er werd en wordt gretig over gediscussieerd.
Maar om op de vraag terug te komen, de Coco die ik ken was er gisteren niet!!! En ja the Saint, ga maar weer nieuwe onderbroeken kopen, ze was er weer!!!