Volledige versie bekijken : Carmen
Carmen
25 januari 2012, 19:52
Hallo,
Ik ben een ''vrouwelijke wandelaar''. Net nieuw op het forum geintroduceerd door Duitslandvaarder, zeer ervaren ijsbeer ;-)
Ben zelf van plan om ook e.e.a. aan clubbezoeken (vrouw op vrouw, mogelijk ook vrouw op man) te doen en wou daarom een discussie beginnen hier ergens op het forum. Ik mag nog geen discussies starten en kan de forumregels helaas niet lezen. Wie kan mij hier meer over vertellen?
Alexander de Grote
4 februari 2012, 11:21
vrouw op vrouw? volgens mij zal dat niet gaan lukken. kan me een draadje herineren dat clubs hier niet staan op te wachten.
phoenix
4 februari 2012, 11:25
dag carmen, in een pt of swingerclub gaat dat wel lukken, in pt mettman in duitsland zijn ze zeer offen.....
bad pritt
4 februari 2012, 11:46
Vrouw op vrouw daar noem je wat.
Waar moet je dat zoeken ?
Ik heb ooit een dvp ontmoet die er openlijk vooruitkwam dat ze zelf ook aan p6 deed met vrouwen.
Maar waar ze dat haalde?, zij beweerde in normale clubs.
Eerste probleem wordt waar kom je binnen als vrouw.
Swingerclubs is geen probleem natuurlijk als vrouw alleen en Ying Yang in roermond laat stelletjes toe dus als vrouw alleen of onder begeleiding zul ja daar ook wel binnen kunnen of je er dan ook gaat vinden wat je zoekt....zoekt en gij zult vinden was het toch ?
Of je de normale saunaclubs in kunt, ik denk dat je het moeilijk krijgt. Ik denk dat ze daar als club niet op zitten te wachten.
Wel interessant dit onderbelichte aspect van p6, waar kunnen vrouwen p6 scoren ?
Mischien aan jou om hier wat pionierswerk te doen, maar wij mannelijke forumleden kunnen je maar moeizaam helpen ben ik bang.
Jack42
4 februari 2012, 11:59
Misschien dat je hier nog wat extra info kan vinden:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?3491-Vrouw-meenemen-naar-een-saunaclub&highlight=vrouw
uurtje
4 februari 2012, 16:50
ik roep WELKOM!!!!! doe de groeten aan Duitslandvaarder :)
uurtje
4 februari 2012, 17:04
Ik meen mij te herinneren dat "ergens" hier op het forum verslag werd gedaan van een koppel dat in YY was. Volgens mij is er zelfs meerdere malen een koppel gesignaleerd. Zal eens gaan graven....
Gevonden....de link hierboven beschrijft eea. Shame on me :)
vrije jongen
4 februari 2012, 17:13
Ik heb in Ying Yang en Oase wel eens vrouwen in ijsberenvel gezien, vreemd genoeg altijd vergezeld bij twee kerels. De reclame voor Oase stelt dat het voor 'heren, dames en paren' is, dus een vrouw alleen zou ook moeten kunnen; al zou ik wel even bellen om het zeker te weten. Ik kan me voorstellen dat niet elke dvp beschikbaar is voor dames, maar in de grote clubs zijn er vast wel enkele dames die hier in voor zijn.
sofaking
4 februari 2012, 17:41
Ik heb ook al wel eens koppels gezien in YY. Of ze een vrouw alleen als gewone ijsbeerbezoeker binnenlaten weet ik niet, (lijkt me twijfelachtig want hoe weten ze of je je laat betalen of niet?) Michèle van YY heeft me ooit eens gezegd dat ze met een vrouw alleen op kamer gegaan is, dus als je als koppel kan binnenkomen kan je misschien wel iemand vinden voor een F/F.
Koppel/F zal ook nog wel lukken, maar ijsbeerF/M denk ik niet dat men zal toelaten omdat je dan rechtstreeks concurreert met de DVP's. Dan lijkt een parenclub toch een betere oplossing ?
frans164
6 februari 2012, 15:47
Ik ben het eens met de suggestie van PT Mettman. Je bent immers geen financiele bedreiging. En ik schat zo in dat Mettman bezoek van jou juist kan waarderen. Ik ga binnenkort naar mettman en zal voor je polsen. grt frans
Rudi_NL
6 februari 2012, 18:35
Misschien ook een idee om met een kennis te doen, zie:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?3491-Vrouw-meenemen-naar-een-saunaclub&p=252940#post252940
en
www.fun4two.nl
Groeten Rudi_NL
:wink2:
phoenix
6 februari 2012, 18:39
ja dan ken ik er nog wel een....;le baron in heerewaarden.....
uurtje
6 februari 2012, 21:41
inderdaad, tijd om terug te gaan naar de kern....Ik denk namelijk dat ik ook nog een kleine 25 andere party treff's ken. Maar dat was niet waar het initieel om ging....
Carmen
9 februari 2012, 10:28
Bedankt voor alle tips ;-) Ik zal is gaan uitzoeken waar ik mijn plezier kan vinden... :-)
Ik hou jullie op de hoogte.
Groetjes,
Carmen
Badslippers
9 februari 2012, 11:02
Bedankt voor alle tips ;-) Ik zal is gaan uitzoeken waar ik mijn plezier kan vinden... :-)
Ik hou jullie op de hoogte.
Groetjes,
Carmen
"Golden Dreams" heeft ergens aangegeven dat jij bij hun ook van harte welkom bent. Weet niet meer precies waar dat staat.
uurtje
9 februari 2012, 11:52
enne....fun4two is een hele fraaie tent met hele fraaie mensen. Je kunt daar hele mooie dingen mee maken maat het is totaal anders dan het FKK concept. Volledig appels met peren vergelijken....
Duitslandvaarder
10 februari 2012, 22:06
Als een bezoeker van uitsluitend Duitse saunaclubs zou de fun4two voor mij een geheel nieuwe ervaring zijn :freu:
Big30
11 februari 2012, 00:38
"Golden Dreams" heeft ergens aangegeven dat jij bij hun ook van harte welkom bent. Weet niet meer precies waar dat staat.
Ikkuh wel! In dit topic/bericht:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?3491-Vrouw-meenemen-naar-een-saunaclub&p=252946#post252946
bad pritt
11 februari 2012, 05:15
In Fungarden kun je als vrouw ook als gast naar binnen en er zijn vrouwen die je service willen verlenen.
Of niet Chucky ....kom er maar in.
Picasso 1
11 februari 2012, 05:56
Ik heb in Ying Yang en Oase wel eens vrouwen in ijsberenvel gezien
Twee jaar geleden heb ik er zelfs eentje :fuck: in Oase. Zonder betaling dus. We zaten beiden te douchen en toen stelde ze voor om een kamer te pakken.
Carmen
11 februari 2012, 17:02
Dat heb je goed gedaan ;-)
Picasso 1
11 februari 2012, 17:18
Dat heb je goed gedaan ;-)
Ik doe het pas goed, wanneer ik ook jou tot hetzelfde kan verleiden.
Carmen
11 februari 2012, 18:01
Ik doe het pas goed, wanneer ik ook jou tot hetzelfde kan verleiden.
:annieengel:
Carmen
11 februari 2012, 18:17
Als een bezoeker van uitsluitend Duitse saunaclubs zou de fun4two voor mij een geheel nieuwe ervaring zijn :freu:
Misschien binnekort maar is een eerste ervaring opdoen dan! ;)
Carmen
11 februari 2012, 18:18
enne....fun4two is een hele fraaie tent met hele fraaie mensen. Je kunt daar hele mooie dingen mee maken maat het is totaal anders dan het FKK concept. Volledig appels met peren vergelijken....
Bedankt voor de tip! :)
uurtje
11 februari 2012, 18:53
nou......dit is bijna geen tip meer maar een must...:)
erikb12
18 februari 2012, 12:54
Hallo Carmen,
Fun4two heeft zelfs vrouwenavonden op sommige donderdagen ( zie hun agenda ) en vaak ook thema avonden voor trio e.d.
Alternatief; Haus Sandersfeld Hude bij Bremen, Party Players in Lelystad, Monique Wieringerwerf, Fata Morgana in Muiden.
Ga daar ook wel met vriendin heen en soms allee. Maar natuurlijk ook naar prive feesten en clubs en treffs in Duitsland.
Zijn best wel wilde feestjes bij.
Als je wat meer wil weten kun je altijd vragen
Groeten,
uurtje
18 februari 2012, 16:56
Het verschil tussen de meeste andere (swinger) clubs en fun4two is dat bij "fun" geen mannen alleen naar binnen mogen komen. Ikzelf kan dat eigenlijk alleen maar toejuichen. Zoals ik al eerder riep is er een zeer groot verschil tussen de duitse FKK clubs en (swinger)clubs. Ik ga mij hier niet de moeite nemen om het uit te leggen, lijkt mij meer dan voor de hand te liggen. fun4two is en blijft een aanrader als je liefhebber van erotiek met klasse bent. De Duitse FKK clubs zijn een absolute must als het om pay-6 gaat. Enne..Carmen, lees even de laatste ontwikkelingen over Fun Garden....