Inloggen

Volledige versie bekijken : We zijn allemaal besmet!

vrije jongen
26 januari 2012, 17:02
http://www.powned.tv/nieuws/tech/2012/01/beffen_gevaarlijker_dan_pijpen.html

Lekker om te lezen als je net op een strepsiltje zit te zuigen tegen je keelpijn.

bergm550
26 januari 2012, 18:36
http://www.powned.tv/nieuws/tech/2012/01/beffen_gevaarlijker_dan_pijpen.html

Lekker om te lezen als je net op een strepsiltje zit te zuigen tegen je keelpijn.

Er staat in het artikel:

"Slechts 3,6 procent van de vrouwen is besmet met het virus."

en dan

"Naar schatting is zo'n tachtig procent van de mensen ooit besmet geweest met HPV."

Als het 80% is, dan hebben we allemaal HPV te pakken, als het 3,6% is, dan hebben we misschien mazzel dat we het niet hebben. In ieder geval, ik ben pas begonnen met beffen toen ik 31 was. Ik ben begonnen met Cosmina in Golden Time.

Sinds ik bef, heb ik toch wat gaatjes in mijn kiezen er aan overgehouden. Dus wellicht kun je ook gaatjes krijgen van beffen.

masseurke
26 januari 2012, 18:44
Sinds ik bef, heb ik toch wat gaatjes in mijn kiezen er aan overgehouden. Dus wellicht kun je ook gaatjes krijgen van beffen.

:biggrin:

Heb amper nog een tand in mijn muil staan!

vrije jongen
26 januari 2012, 19:38
Als ik even wat simpele wiskunde gebruik en van ongeveer 40 clubmeisjes die gebeft zijn uitga, dan is de kans dat ik een (of meerdere) meisje(s) met het virus heb gehad 67%. Ervan uitgaande dat de clubdames een random sample van dames in het algemeen zijn dan. Niet dat ik me hierom ga drukmaken ofzo...

BefBeer
26 januari 2012, 19:56
De meest simpele conclusie is dat ik al 456.000 keer dood ben door al mijn gebef in al die lange jaren dat ik al wandel.
Of .. dat de incubatietijd van het probleem wel erg lang is....
Of dat er pas sinds zeer kort zoveel HPV-spleetjes zijn gekomen....

Wie weet?

BefBeer

PS
Ik ben niet bang hoor. De mond heeft veel afweer stoffen en de conditie van mijn tandvlees is prima.
Verder is dit probleem heel goed in de gaten te houden.