PDA

Volledige versie bekijken : Kritiek Gastenboek PTX

P11111
18 januari 2012, 16:10
In het gastenboek van PartyTreff Xanten deelt de Keizer van de Sonsbeckerstrasse in nota bene drie berichten d.d. 17.1.2012 mee dat hij last heeft van plaatsvervangende schaamte. Hij schaamt zich namelijk enorm voor de zogenoemde "zeer ervaren ijsberen" die zichzelf Bad Pritt en Meneer Badslippers noemen.

Vermakelijk om te lezen en hopelijk is er een arts die V.I.P. Koos snel kan behandelen voor zijn probleem.

bad pritt
18 januari 2012, 18:05
In het gastenboek van PartyTreff Xanten deelt de Keizer van de Sonsbeckerstrasse in nota bene drie berichten d.d. 17.1.2012 mee dat hij last heeft van plaatsvervangende schaamte. Hij schaamt zich namelijk enorm voor de zogenoemde "zeer ervaren ijsberen" die zichzelf Bad Pritt en Meneer Badslippers noemen.

Vermakelijk om te lezen en hopelijk is er een arts die V.I.P. Koos snel kan behandelen voor zijn probleem.

Ik heb net de neurose tekst van Koos gelezen op: http://www.partytreff-xanten.nl/gastenboek.html
Je blijft lachen..verder alles in orde Koos ?

Helaas,de berichten in dit gastenboek zijn tegenwoordig beperkt tot 1000 tekens; waar zijn de tijden van Gustomas/Christian? Voor mijn bericht heb ik veel méér ruimte nodig en ik hoop dus, dat de provider accepteert, dat ik een "vervolgverhaal"schrijf. Al jaren geleden heb ik een toeangscode gekregen voor Ijsberenforum en voor Hookers. Na lezing heb ik nooit een"schrijfrecht"gevraagd, want: mene mene tekel upharsin. Te veel schrijvers, die het woord gentleman niet kennen,althans niet de betekenis. Door een stamgast van Xanten werd ik geattendeerd op pagina 53 van het ijsberenforum over PTX. Nieuwsgirig als ik ben, las ik een bericht van een "zeer ervaren ijsbeer"", die zich Bad Pritt noemt. Dacht eerst dat dit een anagram was, maar het blijkt een omen te zijn. Foutje? Misschien, maar de schrijver geeft blijk ook het woord Zivilisation niet in het woordenboek te hebben opgezocht. Ik begrijp, dat deze schrijver op 2 januari in Xanten was. Niet erg slim dus.

Vervolg bericht: Onze veelschrijver (gemiddeld iets meer dan vier berichten per dag. Vaak met de leerzame mededeling, dat hij dame xyz nooit heeft ontmoet!), heeft ondanks zijn grote ervaring niet bedacht, dat 2 januari de dag is van veel gasten, weinig gastvrouwen. Die voor hem zo storende stamgasten weten beter (hoe herkent hij die? Er waren er niet veel en van die "handdoekgasten" slechts één, volgens mijn informatie). Hij klaagt over te weinig aandacht; die "vele" stamgasten gingen vóór. Ik ben een nieuwsgierig mens en heb dus nog verder gebladerd op het ijsberenforum. Daarbij bleek, dat deze teleurgestelde gast revieuws schrijt over Jana,Linda,Carolina,Sabine (meermaals)en Nelli. Niet genoeg aandacht, want voor 110 Euro mag je toch méér verwachten!!! Ik ben een "hollander" en leed dus aan plaatsvervangende schaamte! Maar...onze "superstud" heeft volgelingen; een andere veelschrijver(3berichten per dag) onder de naam badslippers

Vervolg bericht: Meneer "badslippers" blijkt "his masters voice". In maart 2009 vond hij Sabine niet de mooiste (kwestie van smaak en ook een kwestie van alternatieven, nietwaar?), maar na het bericht van onze superstud is die dame er één, die je alleen in het donker kunt accepteren! Volgens mij was het in Xanten nog nooit zo donker, dus hoe kun je dat weten? En als je het wèl wist, waarom deed je het dan? Alweer een ...verhaal dus. Helaas weer van een Nederlander. Wéér een reden voor plaatsvervangende schaamte. Overigens: de dames zijn nu zeer geïnteresseerd in jouw foto; ze hebben een vermoeden..... Voor wie nu boos is: Ik schrijf (wel)onder mijn eigen naam en je kunt mij met regelmaat onmoeten aan de Theke. Zorg wèl, dat je goed voorbereid bent, want anders ga je héél klein naar huis! Koos

Big30
18 januari 2012, 18:08
n.b. berichten afgesplitst uit PTX algemeen.

Ik zou zeggen als men kritiek heeft op wat leden op dit forum schrijven, voer die discussie dan ook gewoon hier, waarbij opgemerkt dat de berichten van zowel BP als BS gewoon hun mening weergeven waar je het natuurlijk niet mee eens hoeft te zijn.

Een inhoudelijke discussie gebaseerd op argumenten is geen enkel probleem wat mij betreft. Ik mag wel hopen dat onderstaande kwoot op een juiste manier wordt geïnterpreteerd. Ik neem aan dat we dit niet letterlijk moeten interpreteren ;).

Zorg wèl, dat je goed voorbereid bent, want anders ga je héél klein naar huis! Koos

P11111
18 januari 2012, 18:12
Wanneer ga je weer naar Xanten? De dames schijnen namelijk errug benieuwd naar je te zijn.
Of durf je niet meer?

bad pritt
18 januari 2012, 18:18
Wanneer ga je weer naar Xanten? De dames schijnen namelijk errug benieuwd naar je te zijn.
Of durf je niet meer?

Ik ga binnenkort met bodyguard.:smile2:

jacky pakutra
18 januari 2012, 18:34
gaan we het hier nu hebben over wat Badslippers bijna 3 jaar geleden ergens heeft geschreven???
moet niet gekker worden:smile2:

hallodaarbenikweer
18 januari 2012, 18:54
Ik ga binnenkort met bodyguard.:smile2: Deze bodyguard zegt dat het nu eventjes zonde van je geld is om naar ptx te gaan.

mooneye
18 januari 2012, 18:58
Ook hier kan ik het niet laten om toch even mijn mening te geven, allereerst ben ik het met de admin eens dat kritiek van dhr. koos op gasten die in dit forum schrijven ook hier in dit forum meer op zijn plaats is.
Ik ken Koos persoonlijk ook, wat ik over koos kwijt wil is dat ik er totaal geen problemen mee heb, en het een man is die heerlijk van zijn oude dag geniet.
Ook ik heb wel een vraag teken over wat koos plaats in het gaten boek op de ptx site, maar ik ben dan ook dat ik Koos hier op wijs, wat we trouwens goed van elkaar kunnen hebben (niet achteraf, gewoon face to face, echt waar werkt het beste voor de sfeer en gezelligheid)
Ik kan hier nu een verhaal gaan schrijven over een echt probleem wat ik heb gehad in Ptx (overigens niet met gasten, maar een dame die boos op mij en mijn ehe frau was), maar dit is zo netjes opgelost (face to face) dat ik er niets over geschreven heb, omdat het gewoon direct opgelot was en niet achteraf gelul.

Keizer Koos, vindt ik een titel ''die hij wellicht ooit gekregen heeft voor de grap'', die hem echt niet meer zeggen schap geeft over Ptx of kritiek.

Zoals ook in mijn vorige bericht bij over de dames kritiek, iedereen is er voor zijn plezier en lol. Iedereen mag schrijven wat ze willen. Ik voel me er thuis en heb schijt aan hoe andere er over denken en praten.
Ik vindt wel dat als je kritiek hebt, op wat dan ook spreek degene dan meteen aan en niet achteraf.

Laat iedereen in zijn waarde en laat deze onzin sluiten, enjoy what u get, bevalt het niet blijf dan weg.

Gr Dolf (tevens ook mijn echt naam:freu:)

bad pritt
18 januari 2012, 18:59
Deze bodyguard zegt dat het nu eventjes zonde van je geld is om naar ptx te gaan.

Ja dat vermoeden had ik ook al de Xanten line up is nu de oude hap, die alle zeilen moet bijzetten, de nieuwere jongere dames hebben de benen genomen. Ik houd de agenda wel in de gaten, het heeft geen haast.

bad pritt
18 januari 2012, 19:14
Ik vindt wel dat als je kritiek hebt, op wat dan ook spreek degene dan meteen aan en niet achteraf.

Laat iedereen in zijn waarde en laat deze onzin sluiten, enjoy what u get, bevalt het niet blijf dan weg.

Gr Dolf (tevens ook mijn echt naam:freu:)

Beetje rare benadering Dolf, als je consument bent mag je een oordeel uitspreken over de dienstverlening. Dat heb ik gedaan in een uitgebreide genuanceerde recensie meer niet.

Vriendelijkheid kost niks en een menselijke maat ook niet, een paar dames gaf me echt het gevoel dat ik niet welkom was en een produkt, dat is bizar en me alleen in hele slechte pauschalklubs ook overkomen. Barbara scoorde ook geen punten voor PTX. Ik ben veel beter gewend in Harem Erkrath, waar je heel erg vriendelik benaderd werd. Dat hoeft niet aan de dames te liggen, maar kan makkelijk aan slechte werkomstamndigheden en overwerkt zijn liggen, daar leek het op. Denk dat Partytreff Xanten haar zaakjes niet zo goed op orde heeft op het moment en ze personeel onderbezet zijn. Alle jonge vrouwen zijn weg daar en de oude garde moet alle zeilen bijzetten, zie de agenda. Mandy werkt nu bijna iedere dag. Nelli liep erg ontevreden rond, dienstverlening was matig en binnen 1 week was ze weg..toeval ?..denk het niet !

Kritiek ligt moeilijk bij de vaste partytreff Xanten gangers, die geen kritiek kunnen verdragen en de thread volspammen met niet ter zake doende teksten. En die alles waar ik kritiek op heb willen reduceren tot incidenten.

Koos die het gastenboek volkriebelt met onzin en een dreigement is daar weer een goed voorbeeld van.

P11111
18 januari 2012, 19:43
n.b. berichten afgesplitst uit PTX algemeen.

Ik zou zeggen als men kritiek heeft op wat leden op dit forum schrijven, voer die discussie dan ook gewoon hier, waarbij opgemerkt dat de berichten van zowel BP als BS gewoon hun mening weergeven waar je het natuurlijk niet mee eens hoeft te zijn.

Een inhoudelijke discussie gebaseerd op argumenten is geen enkel probleem wat mij betreft. Ik mag wel hopen dat onderstaande kwoot op een juiste manier wordt geïnterpreteerd. Ik neem aan dat we dit niet letterlijk moeten interpreteren ;).

Zorg wèl, dat je goed voorbereid bent, want anders ga je héél klein naar huis! Koos

Koos kennende bedoelt hij dat absoluut figuurlijk. Ik ken hem niet als ruziemaker, maar wel als iemand met een uitgesproken mening. En daar is niets verkeerds aan, denk ik, vind ik.

Dus maak je geen zorgen, Big! Kommissar Derrick, Aus der Reihe, hoeft wat mij betreft niet angerufen te worden.

rmjhexe
18 januari 2012, 20:03
koos is de senior vertegenwoordiger van ptx, zit geen kwaad in en schrijft veel in hun gastenboek.vriendelijke man en komt daar 2 tot 3 maal per week, Dan weet je het wel toch?:gruebel:

Big30
18 januari 2012, 20:12
Koos kennende bedoelt hij dat absoluut figuurlijk. Ik ken hem niet als ruziemaker, maar wel als iemand met een uitgesproken mening. En daar is niets verkeerds aan, denk ik, vind ik.

Mee eens!

koos is de senior vertegenwoordiger van ptx, zit geen kwaad in en schrijft veel in hun gastenboek.vriendelijke man en komt daar 2 tot 3 maal per week, Dan weet je het wel toch?:gruebel:
Ik ken hem niet maar duidelijk is wel dat we niet al te zwaar aan de woorden van Koos moeten tillen. Ik bedoel, die zijn niet kwaad bedoeld is gewoon iemand die lekker in PTX geniet en voor zijn cluppie opkomt.
Wat mij betreft laten we het dan ook hierbij.

Badslippers
18 januari 2012, 20:18
Oei ik moet me haasten want ik zie het zwaailicht van de veegmachine al in de verte en de sleutel om de boel op slot te doen zal er ook bij zijn.

In het gastenboek van PartyTreff Xanten deelt de Keizer van de Sonsbeckerstrasse in nota bene drie berichten d.d. 17.1.2012 mee dat hij last heeft van plaatsvervangende schaamte. Hij schaamt zich namelijk enorm voor de zogenoemde "zeer ervaren ijsberen" die zichzelf Bad Pritt en Meneer Badslippers noemen. [ . . . ]

Amusante kerel die heer Koos. Volgende keer drink ik een biertje met hem terwijl Sabine mij (bij daglicht) haar orale vaardigheden mag toepassen. Hopelijk zit mijn leuter er daarna nog aan.. Ik ben toch wel een beetje trots. Het algemene gedeelte van PTX beslaat maar liefst 53 pagina's met talloze schrijvers en laat ik er nu juist uitgelicht worden. Voor mij is alleen niet duidelijk waardoor de plaatsvervangende schaamte wordt opgewekt.

Ik heb net de neurose tekst van Koos gelezen op: http://www.partytreff-xanten.nl/gastenboek.html
Je blijft lachen..verder alles in orde Koos ?

Ik heb niet alleen de tekst van de heer koos gelezen maar ook nog eens mijn eigen reacties en recensies. Als zeg ik het zelf, dat is prettig leesvoer als ik het nu eens terug lees. Licht satirisch van toon, links en rechts wat complimenten uitdelend en een prima reclame praatje voor "PTX". Kleine correctie, ik kwam pas op donderdag 21 oktober 2010 voor het eerst in "PTX".

Donderdag 21 oktober 2010
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?22373-Xantener-Partytreff-Algemene-ervaringen&p=186660#post186660

20 september 2011
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?22373-Xantener-Partytreff-Algemene-ervaringen&p=232730#post232730

Vervolg bericht: Meneer "badslippers" blijkt "his masters voice". In maart 2009 vond hij Sabine niet de mooiste (kwestie van smaak en ook een kwestie van alternatieven, nietwaar?), maar na het bericht van onze superstud is die dame er één, die je alleen in het donker kunt accepteren! Volgens mij was het in Xanten nog nooit zo donker, dus hoe kun je dat weten? En als je het wèl wist, waarom deed je het dan?

Een beproefd middel, haal één quote aan van de schrijver en maak die representatief voor zijn complete oeuvre en persoon. Kortom, ik kan hier minstens tien quotes tegenover stellen die zeer positief voor de club als de dame zijn. Een voorbeeld:

Conclusie Sabine: Oraal zeer bedreven en vaardig, aangenaam anaalpakket, slank en redelijk strak lijf, hangtietjes, geen knappe kop, richt zich in eerste instantie op de vaste klanten waarbij ze wat sociaalvaardiger zou kunnen zijn naar nieuwe gasten. Nogmaals, de keren dat ze me heeft gepijpt met "FT" was ik zeer tevreden over de geleverde prestatie.

Overigens: de dames zijn nu zeer geïnteresseerd in jouw foto; ze hebben een vermoeden..... [ . . . ] Zorg wèl, dat je goed voorbereid bent, want anders ga je héél klein naar huis! Koos[/I]

Waarom een foto? De volgende keer ga ik er weer gewoon heen hoor. Lees mijn 2 positieve recensies er maar op na. Dreigen vind ik trouwens nooit prettig. Dat ik een "Superstud" zou zijn, of mij daarmee afficheer, moet ik ten stelligste tegenspreken. Als er één kerel op het forum is die altijd weer onhandig op de kamer is en ondermaats presteert dan ben ik het wel. Nee, een "Hé-Man" of "Italian Stallion" ben ik absoluut niet, zelfs niet in mijn wildste dromen. En als een dame tegen me zegt dat ik ook een lelijke kop heb heeft ze nog gelijk ook. Ik zou haar wel toefluisteren: "Dat is de eerste keer dat ik een paard tegen me hoor praten". Hopelijk heeft ze wat gevoel voor humor anders ziet het er slecht voor me uit.

Lees ook nog even het volgende fragment dan weet je hoe ik tegen mezelf aan kijk.

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?22629-Sabine-(Duitse)&p=249140#post249140

gaan we het hier nu hebben over wat Badslippers bijna 3 jaar geleden ergens heeft geschreven???
moet niet gekker worden:smile2:

Toen schreef ik nog niet eens. De heer Koos plaatst me verkeerd in de tijd.

Onzin? Wij schrijven hier onze ervaringen op. Daar is dit forum voor in het leven geroepen. Wat dat betreft ben ik het volledig eens met Bad Pritt:

Beetje rare benadering Dolf, als je consument bent mag je een oordeel uitspreken over de dienstverlening. Dan heb ik gedaan in een uitgebreide genuanceerde recensie meer niet.

En een "Topic" wordt pas gesloten als niemand meer reageert of als de bezemwagen langs komt.

Sphinx
18 januari 2012, 20:41
En een "Topic" wordt pas gesloten als niemand meer reageert of als de bezemwagen langs komt.

Hehe, dit reed zonet tegen mn tenen aan :hammer:

http://farm2.static.flickr.com/1057/1241585053_0f0a7026df.jpg

rmjhexe
18 januari 2012, 21:12
hey badslippers jij wilt toch een biertje met koos drinken? Helaas drinkt koos alleen wijn uit zijn eigen glas:e010[1]:

Gondolas9
18 januari 2012, 22:21
Even wat bedenkingen van een betweterige buitenstaander.

1. De Xantenthreads op IJbf zijn volkomen oninteressant. Voor 95 % chitchat van stamgasten, enkel interessant als je ons bent die ons kent. Verder veel berichtjes die enkel bedoeld lijken om in de gunst te komen/blijven van ons en/of van de dames.
2. Het lijkt me interessant om eens te vergelijken met de Xanten-thread op bv. Freiercafé (maar ja, daar heb ik geen account). Zijn er daar wel kritische bijdragen?
3. De bijdrage(n) van Bad Pritt bied(t)(en) veel info, behoorlijk genuanceerd zelfs. Kritiek moet kunnen.
4. Persoonlijk, vanuit mijn Vlaamse achtergrond, zou ik in de beschrijvingen van het uiterlijk van dames nooit zo confronterend zijn, hier niet, en in andere topics ook niet. En of ze dat nou lezen of niet, dat doet er niet toe. Ik hou niet zo van dat low-class Hollandse, flap het er maar uit... Je zou bv. kunnen schrijven 'S is al wat ouder, en dat zie je, vooral in haar gezicht. Haar figuur daarentegen mag er nog best wezen. Maar laten we wel wezen, de foto's op de website zijn allemaal serieus gefotoshopt. Etc.'. Ik vind fundamenteel dat er vrijuit over prestaties, technische aspecten geschreven mag worden, maar dat als het over de persoon gaat, enige terughoudendheid toch wenselijk is, vanuit gewoon basic menselijk respect.
5. Uit de totaliteit van de berichten van zowel BP (die ik niet ken) en BS (die ik ook in levenden lijve ontmoet heb) blijkt een groot respect en een positieve kijk op p6. BS is overigens heel wat beter geconserveerd dan hij zelf aangeeft (tenzij zijn liederlijk leven het afgelopen jaar hem ineens 10 jaar ouder gemaakt heeft?).
6. Ik heb het gevoel dat Koos met zijn gastenboekberichten wil scoren bij de dames en de leiding van PTX en wellicht ook bij de stamgasten. Persoonlijk zou ik de discussie hier op IJbf gevoerd hebben, op het forum of per interne mail.

Alabama
18 januari 2012, 22:54
Die Koos kan beter wat meer neuken i.p.v. zoveel te zaniken.

forgetskinnyletsgetfatty
19 januari 2012, 00:40
Toch leuk om het bericht van de zichzelf noemende “gentlemen K”, (kan en wil zijn naam niet volledig noemen), te lezen. Echter staan er dingen beschreven die bij mijn vraagtekens oproepen.

“Meneer K” schrijft dat; 2 januari een dag is met veel bezoekers en weinig dames.
Merkwaardig de presentielijst vermelde de aanwezigheid van 9 dames, bij aankomst bleken 4 van de aangekondigde dames niet aanwezig te zijn, 1 dame stond niet aangekondigd maar was wel aanwezig, brengt het totaal op 6 dames.
Rest mij de vraag; hoe kan ik dit als “incidentele bezoeker" of “nieuwe bezoeker” weten?:rolleyes:

“Meneer K” brengt nog even de Hollandse zuinigheid ter sprake, nou blijkt dat bij deze zichzelf noemde "meneer" geen sprake is van enige zelfreflectie.
Afgelopen jaar (2011) tijdens mijn 4 bezoeken aan PTX heb ik het genoegen gehad om deze “meneer” 2 keer live te kunnen schouwen (ongewild trouwens).;)

Men schrijve de altweiberparty van donderdag 3 maart 2011.
“Meneer K” geniet graag de aandacht van de dames, helaas door een mega herenoverschot, kreeg de meneer K, naar zijn zin niet voldoende aandacht, hij probeerde dit op te lossen door dit geforceerd af te dwingen, enige voorbeelden hiervan; het continue aanraken van de dames in het voorbij gaan, zichzelf opdringen in gesprek als derde persoon tussen een dame en een medebezoeker.
Het leek een beetje op verhaal van een klein jongetje dat met zijn moeder mee was, en nu stonden ze in de snoepwinkel, het kleine jongetje kreeg niet wat hij wilde.:motz:
Kritiek hierop in het gastenboek wuifde hij weg met; iedereen is vrij om met de dames te praten, zijn eigen vervelende gedrag had hijzelf niet in de gaten.

Een korte periode later trof ik “meneer K” opnieuw, hij wilde graag de aandacht van de dames, en ging gretig meerdere keren met 2 dames naar de ondergelegen spielwieses en had er geen moeite mee om deze dames 60 minuten bij zich te houden (en dat voor toen nog slechts 100 euro).:wink:

“Meneer K” behoort tot de groep van 95% van de bezoekers die PTX “goed genoeg” vindt, van hem is de uitspraak, die ik in een ander bericht heb vermeld, “waarom zou ik ergens gaan kijken als het mij hier goed bevalt”.
Misschien heeft “meneer K” slechts sporadisch een andere club bezocht, en weet hij niet wat andere gelegenheden actueel aanbieden.:rolleyes:

En ja, zijn “clubje” wordt bekritiseerd op het forum dus men gaat vol in de verdediging, wat mij dan wel brengt tot een andere stof tot nadenken, op de Duitse fora zijn de lofuitingen over PTX sterk in de minderheid.
Een mij ter ore gekomen wijsheid; als in een toeristenplaats de lokale bevolking uit eten gaat in een van de restaurants die de plaats rijk is, dan is dat een goed restaurant. Vertaal dit eens naar PTX waar het overgrote deel van de bezoekers uit Nederland en België komt, en Duitse bezoekers slechts zelden worden gesignaleerd.

Grtz forgetskinnyletsgetfatty:wand::wand::wand:

Picasso 1
19 januari 2012, 01:08
Het enige dat ik hier kan afleiden is dat iemand op het gastenboek van Xanten wil scoren over de ruggen van bad pritt en badslippers. Ik zou me echt erg diep schamen met zo'n gedrag.

franky31081
19 januari 2012, 05:24
de heer k hoeft niet te scoren op het gastenboek hij komt gewoon op voor de dames en ptx hoe kan het anders dat het er met regelmaat zoveel hollanders zijn als het er zo slecht is volgens jullie

Hoofdstuk2
19 januari 2012, 07:21
Ik ga binnenkort met bodyguard.:smile2:

Is goed, plan maar....:Big_gun:
:aola:

bad pritt
19 januari 2012, 07:30
de heer k hoeft niet te scoren op het gastenboek hij komt gewoon op voor de dames en ptx hoe kan het anders dat het er met regelmaat zoveel hollanders zijn als het er zo slecht is volgens jullie

Het is zoals alle reakties van oudgedienden, een schreeuw van ongenoegen, meer niet.

Ik heb ook nooit gezegd dat het slecht was, je redeneert een beetje veel volgens als je niet met ons bent ben je tegen ons.

sletje17
19 januari 2012, 08:48
Ik vind wat stamgasten schrijven dat dat zowiezo meestal niet objectief is zowel als ze wat positiefs schrijven of wat negatiefs, zij komen heel vaak laten veel geld achter hebben al een bepaalde band met de dames en genieten ook vaker bepaalde privileges dat is ook normaal en niet erg maar ze vergeten als ze iets schrijven dat de overige gasten vaak niet dezelfde behandeling krijgen en dat zei dus vaak toch de zaken wat anders beleven. als de stamgasten extra aandacht krijgen van de dames dan draagt dat bij hun in positieve zin aan hun hun ervaring voor hun bezoekjes maar voor de overige gasten is dat storend en hun krijgen dan automatisch ook minder aandacht.Als de stamgasten bv door grote drukte even niet de extra aandacht krijgen en behandelt worden als doorsnee bezoeker dan zijn zij vaker zwaar teleurgesteld ook als ze eens een uitstapje maken naar een ander clubje dan worden ze daar behandelt als een doorsnee bezoeker en missen ze dus de extra aandacht en zijn ze dan soms ook vrij negatief over.
Blijft toch altijd een beetje tussen de regels doorlezen en in de juiste context plaatsen, verbaas me wel soms over wat voor heftige reacties bepaalde kritische geluiden opwekken dat vind ik toch zwaar overtrokken

mooneye
19 januari 2012, 08:56
thx maar niet heus.

mpunkt
19 januari 2012, 10:20
Koos heeft wel vaker vreemde fratsen op het gastenboek van PTX zo vindt hij het blijkbaar ook nodig om complimenten die andere gasten op het gastenboek achterlaten door te geven aan de dames... meestal van een incidentelere gast waarvan de dames dan niet meteen weten wie het is.. en wie krijgt er dan extra aandacht.. juist.

Zelf ben ik nu een aantal keer in Xanten geweest zonder ervaring met andere clubs en dat is me tot dusver goed bevallen, maar door deze hele vorm van discussies krijg ik toch neigingen eens elders te gaan kijken in andere clubs, maar ook daar ben ik nog niet echt uit welke dat dan zou moeten worden.. niet zozeer omdat er een keer kritiek gegeven wordt, wat in mijn ogen gewoon moet kunnen, een mening is een mening en iedereen heeft zijn eigen voorkeuren voor het soort vrouwen dat hem bevalt. Maar juist de hele stroom aan reacties waaronder nu dit gehele epistel in het gastenboek..

Stel dat ik nu de volgende keer toch weer naar Xanten ga en er zijn dingen die me niet bevallen waarover ik naast mijn mening ter plekke gevende bij vertrek ook een recensie schrijf hier of elders.. wat staat me dan te wachten, net zo'n 'shitstorm' als dit? Niet iets om naar uit te kijken. Laat mensen hun mening hebben en deze uiten op welke manier dan ook, ben je het er niet mee eens, mag ook..

Ik richt mijn verdere energie liever op een nieuw bezoek aan PTX of een andere PT.

fg22
19 januari 2012, 11:31
Elke vogel zingt zoals hij gebekt is ....

fg22
19 januari 2012, 11:42
Elke vogel zingt zoals hij gebekt is ....

Ik ken Xanten ook van zeer afwisselende bezoekdagen en -tijden en ben ook wisselend (on)tevreden.

Maar dat spreek ik daar duidelijk uit op het moment en dan heb ik de ervaring dat er gericht
Soms lukt dat niet met de dame, maar wel met de Thekedame, die altijd gehoor heeft ...

Als je teveel bekend bent als stamgast kom je meer in de familiesfeer daar
En dat geeft wisselende communicatie en andere verwachtingen waaraan niet altijd kan worden beantwoord.

Zoals in elke familie ... Jammer als dat de IJsberenroedel teveel bezig houdt ...

En elk bezoek en service hangt toch dag voor dag af van situatie, luim dames, dag, bezoekuur, drukte, etc.
En het blijft immers een zakelijk concept waarbij soms de individuele service gecollectiviseerd moet worden ..

Advies:

A) Ben op het bezoek zelf duidelijk als iets niet gaat als verwacht.

B) Neem niets mee naar huis en/of forum wat daar niet hoort qua vorm, inhoud of toonzetting ...

Dat bespaart hier in ieder geval een hoop geneuzel ...

Veni Vidi Vici

fg22
19 januari 2012, 11:45
Aan mpunkt. :

Om eens elders ook te gaan proeven is nooit verkeerd, want verandering van spijs doet eten ...

En dan waardeer je vergelijkenderwijs ook meer objectief de voor jouw belangrijke factoren bij elke club ...

Wandel en kom ...

Veni Vidi Vici

« Tu quoque, fili mi? »

forgetskinnyletsgetfatty
19 januari 2012, 12:19
hoe kan het anders dat het er met regelmaat zoveel hollanders zijn als het er zo slecht is volgens jullie

Misschien een idee om het iets anders te interpreteren.

Als het zo goed is als de nederlandse veelschrijvers van dit subforum beweren, waarom zijn er dan zo weinig duitse gasten?;)

Grtz forgetskinnyletsgetfatty:wand::teuflisch::motz:

bad pritt
19 januari 2012, 13:07
Wat een reakties (nu al meer dan 60 !) naar aanleiding van mijn recensie dd 3 jan j.l. en BS recente bericht over Sabine.

Ik zeg nergens dat Xanten slecht is, ik ben onder de streep tevreden maar ik heb ook kritiek, omdat die ondersneeuwt herhaal ik hemhier maar eens:

Negatief:
-Geen rondleiding, geen vragen naar hoe het was, een hautaine afwerende houding, dit komt allemaal op konto van Barbara.
-Agenda klopt niet, maar 6 dames aanwezig, kan gebeuren.
-3 dames zijn kontaktgestoord aanwezig, Nelli, Sabine en Carolina, Linda is iets beter niet veel, Jana en Elvira zijn heel relaxed en aardig en normaal in het kontakt. Kontakt met Linda en Carolina wordt pas normaal in de avond als ze zichtbaar ontspannen.
-Na het afmelken is er nauwelijks aandacht van de dames, niet onder, niet in de hoofdruimte nergens, ze zijn lang en veelvuldig onder met bekenden. Op een gegeven moment zitten er 6 nieuwkomers zonder dames in de hoofdruimte.
-lang wachten tussen de sessies
-alleen tijdens de sessies met Elvira en Jana deden de dames moeite om een erotische spanning op te bouwen, de rest was illusieloze afwerksex..Nelli spande de kroon.
-2 douches en 1 toilet, wie verzint het ?
-sauna is veel te koud met 80 a 85 graden.
-optiek en leeftijd van de line up is toch nog wennen, maar went wel voor mij staat service toch voorop.

Positief:
-Jana en Elvira
-de eerste date met Linda
-de afsluitende FT sessie met Linda, Carolina en Elvira
-het eten
-de openbare sex
-na een lang verblijf wel tevreden en veel afwerksex gehad.

Ik weet dat de job hard is en ben absoluut niet teleurgesteld in Xanten of de dames, maar als je kritiek hebt moet je het ook durven te verwoorden. Verder weet ik ook dat het een momentopname is want de service in dit soort partytreffs is van veel variabelen afhankelijk.
Omdat er alleen fanmail geschreven is in deze thread valt een bericht met kritische elementen wellicht een beetje tegen ? Maar als dat meer gebeurde waren de info zoekende nieuwelingen wel wat eerlijker geinformeerd en onder de streep zou het het beste zijn voor Xanten en de bezoekers. Openheid is net goed !

Mischien was het niet des Xanten's ?, mischien waren er te weinig vrouwen ? Maar meer als 10 a 15 beren waren er ook niet toen het druk was. Mischien hadden sommige vrouwen echt geen zin ?

Waarom ga ik terug ?
Ik vond het een aparte positieve ervaring met de openbare sex.
Maar ik ga niet terug als het druk is ik denk dat je hier een verhouding 1 op 1 moet hebben hooguit 1 op 2 maar dat is al veel.
Zijn er veel bekenden of stamgasten dan is het denk ik waardeloos voor de nieuwkomers.
Dus ik ga een rustige dag uitzoeken met een verfriste line up.

mooneye
19 januari 2012, 14:26
Beetje rare benadering Dolf, als je consument bent mag je een oordeel uitspreken over de dienstverlening. Dat heb ik gedaan in een uitgebreide genuanceerde recensie meer niet.

Vriendelijkheid kost niks en een menselijke maat ook niet, een paar dames gaf me echt het gevoel dat ik niet welkom was en een produkt, dat is bizar en me alleen in hele slechte pauschalklubs ook overkomen. Barbara scoorde ook geen punten voor PTX. Ik ben veel beter gewend in Harem Erkrath, waar je heel erg vriendelik benaderd werd. Dat hoeft niet aan de dames te liggen, maar kan makkelijk aan slechte werkomstamndigheden en overwerkt zijn liggen, daar leek het op. Denk dat Partytreff Xanten haar zaakjes niet zo goed op orde heeft op het moment en ze personeel onderbezet zijn. Alle jonge vrouwen zijn weg daar en de oude garde moet alle zeilen bijzetten, zie de agenda. Mandy werkt nu bijna iedere dag. Nelli liep erg ontevreden rond, dienstverlening was matig en binnen 1 week was ze weg..toeval ?..denk het niet !

Kritiek ligt moeilijk bij de vaste partytreff Xanten gangers, die geen kritiek kunnen verdragen en de thread volspammen met niet ter zake doende teksten. En die alles waar ik kritiek op heb willen reduceren tot incidenten.

Koos die het gastenboek volkriebelt met onzin en een dreigement is daar weer een goed voorbeeld van.

Nou een dreigement van Koos kan ik het toch niet echt noemen, als jullie daar als van onder de indruk zijn?
Maar goed mijn benadering tot het uiten van kritiek vindt ik niet misplaatst, het is toch immmer ook zo als je een nieuwe tv koopt die stuk gaat of niet naar wens is dat je ook terug gaat naar de winkel ipv op een forum te schrijven.
Een tv is zeker niet te vergelijken met een dame van PTX, laten we dat even duidelijk hebben.
Maar kritiek geven is goed, kunnen we allemaal wat van leren, maar ben gewoon recht uit en niet via een nl Forum wat een duitser niet lezen kan, schiet xanten er dus ook niets mee op.

Ik ben ook een stamgast (oftewel familie, genoemd) maar ik trek zeker geen partij (ik ben nm nog handdoekloos, en hecht er ook niet zo een waarde aan" maar stiekiem wel leuk als ik er ooit een krijg"). Ik kom voor de gezelligheid en lol, en of ik nou met welke badmuts dan ook klets of een andere stamgast maarkt mij geen reet uit, als het maar gezellig is.

En barbara, wat jullie over haar denken ieder zijn ding, maar ik vindt ze een super gastvrouw (lees mijn topic over haar maar eens) om Molly zeker niet te vergeten

En iedereen die meent het ergens anders beter te hebben, wie ben ik je tegen te houden om daar je lol en plezier te zoeken.

bad pritt
19 januari 2012, 14:49
Als je iets nieuws meemaakt is het goed om het eens te laten bezinken en er pas daarna een recensie over te schrijven.
Xanten leest dit forum echt wel door. Zoals ik het beschreef zo was het echt die dag in Xanten, zo hoort een nieuwkomer eens een ander geluid, dan van jullie fanclub.

Barbara straalde uit dat het haar allemaal niet interesseerde, bij zo iemand ga je niet snel klagen.

En ik ga nog wel een keer kijken in Xanten, maar dat had ik al gezegd.

Nibor76
19 januari 2012, 16:13
Nou een dreigement van Koos kan ik het toch niet echt noemen, als jullie daar als van onder de indruk zijn?

En iedereen die meent het ergens anders beter te hebben, wie ben ik je tegen te houden om daar je lol en plezier te zoeken.
Dat is natuurlijk ook een dooddoener net als het commentaar op het gastenboek over of er ook een 3 uurs kaart komt.
"Bestaat er bij jullie ook een 3uurs tarief voor overdag, zo nee is dat een overweging. In veel andere clubs doet men het wel.
Bestaat niet! Wij hebben geen probleem ermee als je naar een van die andere clubs gaat waar men dit wel doet! Veel plezier!"

Ik weet niet wie namens ptx de honneurs op het nl gastenboek waarneemt maar je kunt ook met wat meer tact beantwoorden.
Zoals "nee wij hebben geen 3 uurs kaart wij zorgen dat U vermaakt wordt tot het eind, eventueel kunt U gebruik maken van de happy evening tarief na 20:30.
Klinkt al beter dan bot zeggen "Bestaat niet en wij zijn je liever kwijt dan rijk".

Het gaat erom om gasten natuurlijk niet naar andere clubs te jagen omdat het daar beter schijnt te zijn, eigenlijk geef je het dan al toe.
Het gras is ergens altijd groener, ook als je bij die andere club bent maar je moet natuurlijk wel zorgen dat het gras goed blijft en er naar streven dat het beter wordt.
Gefundeerde kritiek is iets waar je iets mee kunt doen en zoals gezegd denk niet als leiding dat het gras groener is dan bij andere clubs, kijk ook eens over de haag en doe er iets mee.

Zelf heb ik bij mijn eerste keer daar mij nooit alleen en verlaten gevoeld bij de dames maar dat was een goeie 3 maanden geleden.
Hoe het nu is heeft bad pritt opgesomd inc de 5 andere beren die er ook zo over dachten.

Al met al denk ik wel dat het gras geferticuleerd mag worden en er graszaad tussen gestrooid mag worden gezien de vele toppers die uit 'onvrede over het management' (Nelli,Magda) zijn vertrokken en de overige op het tandvlees moeten lopen.
Ik zie al wel weer een paar nieuwe meiden op de agenda staan, laten wij hopen dat die blijven en dat deze periode in ptx slechts een winterblues is.

Erru
19 januari 2012, 16:38
Was inderdaad een beetje bot antwoord, maar ja degene die antwoord geeft kan ook zijn dag wel eens niet hebben.
Het blijft overigens voor mij de beste treff die ik hen bezocht met als heeeeele goede 2e Dorsten.

franky31081
19 januari 2012, 22:25
ach ik heb het goed in ptx ken de wereld zelf ook van de andere kant en begrijp goed hoe het is om in zon bedrijf te werken ik nodig iedereen uit om je in de schoenen van de dames en het personeel te plaatsen 6 dagen x 13 uur plus 11 uur jullie werken gemiddeld 48 uur en loopt te kankeren op je werk mogen ze dat in ptx dan niet???? ook dit zijn mensen die wel eens een slechte dag hebben

noglangnietuitgewandeld
20 januari 2012, 13:03
Over het algemeen hecht ik aan de berichten in het gastenboek van welke club dan ook nul en geen waarde. Berichten die het management onwelgevallig zijn, zijn doorgaans geen lang leven beschoren.
In Xanten kom ik misschien eenmaal per jaar, maar ga er meestal met wat gemengde gevoelens vandaan. Ik heb nu eenmaal wat moeite met sex met vrouwen van pakweg 45+(leeftijd) en/of 75+(lichaamsgewicht). Dat een AOWer als meneer Koos, ik weet wel wie het is, daar anders tegenaan kijkt lijkt me evident. Dat wil niet zeggen dat ik verder iets op die dames tegen heb, integendeel, vooral Elvira vind ik een heel sympathieke vrouw en ook met Sabine heb ik wel eens een leuk gesprek gehad. Hoe goed ze hun werk verder ook mogen doen, mijn voorkeur gaat toch uit naar wat jonger en strakker. Die zijn er doorgaans ook wel te vinden, maar daar willen de meeste gasten ook wel mee, dus zou er zomaar een situatie kunnen ontstaan dat de jonge toppers meer werk verzetten dan de ouderen.
Dat de site van een club zoveel mogelijk opgeleukt wordt ligt voor de hand, dat doen ze overal, maar in Xanten kunnen ze er wat van. Buiken zoveel mogelijk ingetrokken op de foto, enz. Bij de opgegeven leeftijd van de gemiddelde clubdame tel ik uit mezelf altijd al vijf jaar op, maar in Xanten kom je daar bij sommige dames lang niet mee toe. Verder is de sfeer altijd wel goed, evenals de bediening, het buffet enz. Dit wetende stap ik er heel af en toe toch wel eens binnen; als het me echt niet beviel dan bleef ik uit mezelf wel weg. Maar lyrisch kan ik er niet over worden.

bad pritt
20 januari 2012, 13:43
ach ik heb het goed in ptx ken de wereld zelf ook van de andere kant en begrijp goed hoe het is om in zon bedrijf te werken ik nodig iedereen uit om je in de schoenen van de dames en het personeel te plaatsen 6 dagen x 13 uur plus 11 uur jullie werken gemiddeld 48 uur en loopt te kankeren op je werk mogen ze dat in ptx dan niet???? ook dit zijn mensen die wel eens een slechte dag hebben

Ja allemaal waar en mee eens, maar lees mijn kritiek eens op Xanten, heb het net nog eens samengevat in deze thread en ga daarop in ipv de hele tijd van die dooddoeners te produceren.

bad pritt
1 februari 2012, 11:01
Koos blijft maar door zeveren- er is geen touw aan vast te knopen- en Xanten pushed deze sukkelaar door hem een prominente plaats te geven in het gasten boek.Zichzelf daar nog veel meer schade mee berokkenend.

We laten Koos weer even raaskallen dan kan hij zijn boosheid mischien kwijt;

Dank, andere Paul. Ik lees immersin principe het ijsberenforum niet en zou dus zomaar een aantal commentaren gemist kunnen hebben. Ben ik klein gemaakt? Ach, een echte vent kan dat misschien, maar ieand die zich achter een, al dan niet humoristisch gekozen pseudoniem verschuilt...! Kom nou, kleintjes kunnen mij niet klein maken. En inhoudelijk? Ik schaam mij zelfs nog méér. Meneer Pritt blijkt volgens zijn uitermate correct herschreven bericht (het lijkt wel of PTX daarvoor betaald heeft!)13 uur aanwezig te zijn geweest, minimaal 7 sexcontacten te hebben gehad, met alle 6 vrouwen en met enkele(óók die onaantrekkelijke Sabine)méér dan één keer. Dan heeft hij die andere nieuwe gasten èn die stamgasten behoorlijk in de weg gezeten, want PTX zal het mij nooit bevestigen(logisch), maar ik heb begrepen, dat er (in totaal) meer dan 40 gasten waren. Rekent u even mee? Maar voor 110 euro is dat niet genoeg. Benieuwd wat Phea daarvan vindt

Vervolg bericht (zal dit keer wel met een tweeluik uitkomen). Meneer Pritt bevestigt op 19 januari dat hij nog een keer wil komen. Maar dan moeten de dames wel jonger/mooier zijn en de verhouding gasten/dames 1:1. Zo'n club zoek ik ook nog: 13 uur eten/drinken/sex en op ieder moment minstens één vrouw die mij de illusie geeft,dat ik haar ideale (sex)partner ben. En dat voor 110 euro. Ik ga er onmiddellijk heen, want zo'n club zal niet lang bestaan! Kortom, meneer Pritt, ga nu weer gewoon naar een saunaclub. Krijg je (soms) wat je verwacht. Maar die 110 euro zijn heel erg snel op. En meneer Badslippers? Mede door de bijdrage van Ricardo Banana begrijp ik dat die kickt op de grootst mogelijke grofheid. En dat mag kennelijk, omdat hij zelf niet moeders mooiste is. Beetje zielig?

Gondolas9
1 februari 2012, 11:23
Dank, andere Paul. Ik lees immersin principe het ijsberenforum niet

Laatste activiteit van Koos op IJbf: vandaag om oo:14 u ;-)

(Moest ik met mijn slecht karakter toch even checken)

bad pritt
1 februari 2012, 13:27
Koos er waren nooit 40 man tegelijk, maar hooguit 10 stuks.
Snap je het nog niet de onwillige, deels onbeschofte en onvriendelijke vrouwen dat was de grootste afknapper, ook voor veel nieuwe medebezoekers.

In antwoord op Koos zijn vraag naar een andere club met mooiere vrouwen en betere service in dezelfde prijscatgorie..Koos er zijn erzoveel ! Ik noem er een paar:

Partytreff MG Rheydt
Pauschal club Muenster/Bochum/Dortmund
Harem Dormagen
Vila Venus Duisburg
Villa Arabella
Pauschalklub 69
Joy-x
Partytref Osnabrueck
Partytreff Dorsten, dagkaart 80-90 euro...en veel mooiere dames.
120 euro in Heaven 7 betekent 3 x wippen, mooie vrouwen en een doorgaans zeer goede gf service (tz, beffen... the works)

Er zijn zoveel alternatieven in de buurt, voor rond de 100-120 euro, alleen weet jij daar natuurlijk niks vanaf met jouw beperkte referentiekader en ben je zelf waarschijnlijk nog ouder dan Elvira ja dan vallen de vrouwen in Xanten mischien mee voor je.

Als je Xanten wil "helpen", dan kun je denk ik beter je mond gaan houden !
Of inhoudelijk iets melden.

rootman
1 februari 2012, 15:32
Ik ga nu wel een beetje veel aannemen, maar voor mij lijkt PTXanten een aantal fouten gemaakt te hebben sinds de herfst: Na een flink aantal topdames aangetrokken te hebben (Katrin, Amanda, Nelly, Miriam, Magda) en ook flink wat jonge dames is de aanloop van gasten enorm gestegen. De douches zijn (toch op een wat vreemde, amateuristische wijze) eindelijk gerenoveerd; de toegangsprijs is met een tientje verhoogd. Net toen de absolute TOP-DVP Katrin is weggegaan, vervolgens trof ik Magda in een halve burn-out, waarna Nelly alles op zich moest nemen (Net als ik, zie ik de meeste beren, zeker de nieuwe!, eerst naar de toppers trekken). In tweede instantie blijken Judith (GFE), Marta(leuk!), Sabine(Cool!),Katy (stug karakter, maar lekker) en andere wat oudere vaste dames (waar ik wat minder op val) wel veel te bieden hebben. Wat mij betreft hebben ze de toppers echt veel te weinig geboden. Nelly nu bij Keulen! Vorige week stond Katrin :liebe2::love::liebe2: weer op de agenda, maar voordat we zelfs maar de kans hadden een trip te regelen was haar naam alweer verwijderd.... Het geeft ook een slecht gevoel als steeds je meest favoriete dames ziet weggaan :heul: Het is begrijpelijk dat ze een andere setting zoeken, vanwege het besef dat ze mogelijk veel meer waard zijn. Maar je verwacht toch dat een klasse club als PTX (gemiddeld toch minstens LiDL kwaliteit- en ik ben een goeie LiDL klant!!!) de topcategorie van hun dames zodanig weet te honoreren dat ze willen blijven (en zodat dit nieuwe jonge talenten aantrekt!). Xanten heeft volgens mij genoeg ervaring in huis om jonge dames zoals de introverte Roemeense Kami, die ik in PT Emmerich deze maand heb gefucked, op te leiden tot hele leuke DVPs! Dit gaat niet wanneer er een voortdurend komen en gaan is van de grootste talenten. Zolang er geen topnamen (zoals Katrin, Amanda, etc.) verschijnen, of dat ik verneem dat een aantal nieuwe leuke dames (liefst from the global south....!) enige tijd met plezier in Xanten werkzaam is zoek ik andere bestemmingen!

Big30
1 februari 2012, 15:36
Laten we ons aub weer gaan concentreren op normale PTX berichtgeving.

Dit topic begint een beetje een Soap te worden :tongue:. Zal voor velen ook niet meer te volgen zijn, als we op een gastenboek van een club IJBF berichten gaan kwoten en daar van commentaar gaan voorzien en waar dan ook nog eens IJBF leden van repliek wordt gediend.

bad pritt
1 februari 2012, 16:54
Laten we ons aub weer gaan concentreren op normale PTX berichtgeving.

Dit topic begint een beetje een Soap te worden :tongue:. Zal voor velen ook niet meer te volgen zijn, als we op een gastenboek van een club IJBF berichten gaan kwoten en daar van commentaar gaan voorzien en waar dan ook nog eens IJBF leden van repliek wordt gediend.

Dus je richt je nu tot partytreff Xanten, idd die gebruiken het gastenboek voor een Koos wartaal propaganda offensief.
Hoe een "professioneel"bedrijf zo kan zinken.:gruebel:
Toont voor mij aan dat ze niet goed met kritiek kunnen omgaan.

P11111
1 februari 2012, 17:36
BP lijkt inmiddels ook een beetje hardhorend te zijn geworden.
Pfff, wat een aandacht heeft-ie telkens toch nodig...

Big, ben jij naar het voorbeeld van ene Sturkenboom ook bevoegd gele kaarten uit te delen? :motz:

bad pritt
1 februari 2012, 17:38
BP lijkt inmiddels ook een beetje hardhorend te zijn geworden.
Pfff, wat een aandacht heeft-ie telkens toch nodig...

Big, ben jij naar het voorbeeld van ene Sturkenboom ook bevoegd gele kaarten uit te delen? :motz:

Wees blij dat er iemand iets kritischer deze treff volgt, dat zal het alleen maar beter maken.
Dit is een hoerenloopersforum en gelukkig schrijven er veelschrijvers als BS, Ace, Satanic, MJ, en anderen..

Als ze alemaal alleen wat berichtjes plaatsen zoals jij over voetbal is het snel rip met dit forum.
Ga nu maar weer verder met de VI spellen en lezen.:sleep:

P11111
1 februari 2012, 17:47
We gaan wel een keertje samen naar Xanten.
Dan zet ik jou op een barkruk naast King Koos, ga ik met Mandy of Samira naar beneden, en stuur jou het hok in met Sabine.
En daarna regel ik een goed gesprek tussen Barbera en jou.

Ennuh, a.u.b. nooit meer je mening baseren op basis van 1 bezoekje...!

Admin
1 februari 2012, 18:04

Nee, ik ga over de kaarten :) ;)
Waar hebben wij het hier eigenlijk over :rolleyes:

bad pritt
1 februari 2012, 18:18
We gaan wel een keertje samen naar Xanten.
Dan zet ik jou op een barkruk naast King Koos, ga ik met Mandy of Samira naar beneden, en stuur jou het hok in met Sabine.
En daarna regel ik een goed gesprek tussen Barbera en jou.

Ennuh, a.u.b. nooit meer je mening baseren op basis van 1 bezoekje...!

Ik was al redelijk tevreden, de rest van deze hele polemiek is van Xanten nuthuggers, die de barricaden dachten op te moeten.:confused::hah:

Ik ga in de zomer zeker nog een keer kijken, mischien eerder.
Hondenhok in met Sabine..dat is de "straf "van Badslippers...:smile2:
Barbara als ze weer te boeken is krijgt ze aandacht:cool: