Volledige versie bekijken : Kritiek op kritiek!
jq58
10 januari 2012, 15:52
beste badslippers en bat prit
ik begrijp dat jullie vooral gaat en voor de beeldschone vrouwen(optiekfuck)
maar als je het figuur van sabine ziet kan er menig vrouw een puntje AAN ZUIGEN
vooral als ze dan ook nog over dezelfde capaciteiten beschikken als het op sex aankomt
ik ken weinig vrouwen met die capaciteiten die zowel beeldschoon zijn als goed in bed
maar dat kan natuurlijk puur persoonlijk zijn
maar de manier waarop jij ze beschrijft is absoluut niet waar en eigenlijk nog een heel onfatsoendelijk ook
wellicht zijn jullie mannen met een postuur al la george cloney of beginnen bij jullie ook de jaren al een beetje mee te tellen
bij mij blijft ze nummer een van het hele stel in xanten
bad pritt
10 januari 2012, 20:20
beste badslippers en bat prit
ik begrijp dat jullie vooral gaat en voor de beeldschone vrouwen(optiekfuck)
maar als je het figuur van sabine ziet kan er menig vrouw een puntje AAN ZUIGEN
vooral als ze dan ook nog over dezelfde capaciteiten beschikken als het op sex aankomt
ik ken weinig vrouwen met die capaciteiten die zowel beeldschoon zijn als goed in bed
maar dat kan natuurlijk puur persoonlijk zijn
maar de manier waarop jij ze beschrijft is absoluut niet waar en eigenlijk nog een heel onfatsoendelijk ook
wellicht zijn jullie mannen met een postuur al la george cloney of beginnen bij jullie ook de jaren al een beetje mee te tellen
bij mij blijft ze nummer een van het hele stel in xanten
Beste jq58, iedereen mag zijn mening geven toch ?
Ik vond het niks, lichaam best wel aardig maar uitstraling en gedrag niet mijn ding.
Ik ben blij dat jij er warm van kan worden.
Smaken verschillen.
Als je goed leest dan geef ik aan dat de dame zelf een liefhebster is, maar ik zal haar nooit gaan aflebberen of er mee gaan gf sexen, dat laat ik dan lekker aan jou over. Als ik nog eens in deze tent kom, heeft geen prioriteit eigenlijk.
In Xanten heb ik alleen maar afwerksex gehad met niet zo knappe wat oudere vrouwen, op Nelli en Jana na dan, normaal in clubs heb ik vrijwel alleen gfs met mooie vrouwen.:baeh: Xanten heeft optisch de slechtste line up die ik in een klub gezien heb...met uitzondering van Partytreff Emmerich.
Maar uiterlijk is niet alles dat klopt ook wel weer, maar laten we wel eerlijk blijven.
Tony M
11 januari 2012, 09:45
Sluit me aan bij Erru,
Als ik in Xanten ben ga ik er ook niet altijd mee naar beneden maar zoals ik al eerder geschreven heb: Deze dame is één van de beter pijpertjes van deze club, daarbij is ze ook nog erg gezellig, ze heeft mij al meerdere keren afgezogen boven in de bank of op de barkruk! Deze meid is niet de jongste en mooiste maar wel een pijptoppertje!
Zullen we er nu maar over ophouden???!!!!
groeten Tony
bad pritt
11 januari 2012, 10:14
Zullen we er nu maar over ophouden???!!!!
groeten Tony
Een discussie houdt op als niemand meer een bijdrage wil posten.;)
franky31081
12 januari 2012, 15:56
heren als je niet tevreden bent over iets zeg het dan direct en gebruik daar geen fora voor want jullie denken wel dat lezen ze toch niet helaas het tegendeel is waar en heren die zich erg negatief cq onbeschoft uitlaten over een dame op fora hoeven de volgende keer ook echt niet op verbetering te wachten bij deze dame en zelfs bij andere dames gaat de service ook omlaag ze steunen en helpen elkaar toch omdat ze in ptx als team werken voor de heren
Big30
12 januari 2012, 16:36
heren als je niet tevreden bent over iets zeg het dan direct en gebruik daar geen fora voor
Dit Forum is juist bedoeld om je ervaringen met anderen te delen. Positief of negatief. Dat die ervaringen verschillen en niet al te absoluut moeten worden genomen moge ook duidelijk zijn. Van een onbeschofte uitlating in dit topic is overigens geen sprake.
Een ieder beschrijft gewoon zijn eigen ervaring. Zo'n ervaring te gaan betwisten leidt eigenlijk tot niets.
bad pritt
12 januari 2012, 17:08
Is voor de fanclub die altijd politiek korrekt schrijft over Xanten, even wennen dat er eerlijk bericht wordt en mensen in deze thread schrijven wat ze denken.
Gefundeerde kritiek is toch prima ook voor Xanten zelf ?
Zo geweldig was het allemaal niet wat er die maandag geboden werd.
Maar zoals vaak met sektes, kritiek is een vies woord.
Tijd voor Xanten om wat verbeteringen door te voeren, betere line up, goede ontvangts van nieuwkomers, Barbara naar een cursus omgang met (nieuwe) klanten sturen en hoe kom ik van mijn misplaatste superioriteitshouding af en te zorgen voor voldoende vrouwen zodat je niet als een robot wordt afgewerkt.
mooneye
17 januari 2012, 12:00
Ik kan het toch niet laten om even ook mijn reactie jullie te laten weten.
Voor iedereen die mij persoonlijk kent die weet hoe ik eruit zie, en weet wellicht ook dat het niet altijd leuk is om over straat te gaan. Maar vanaf de eerste keer in Xanten, voelde ik me thuis en niet anders.
Dit komt door de vriendelijkheid van de dames en het perfect om kunnen gaan met mensen door Barbara (andere theke dames overigens ook)
Ik ben het met degene eens dat de dames in de line-up ook niet allemaal mijn smaak treffen, maar een ding is wel zeker en staat voor mij voorop, alle dames in Xanten zijn super aardig en behulpzaam en hebben altijd tijd voor een praatje om te informeren hoe het met je gaat.
Inmiddels weten de dames ook wie mijn voorkeur hebben, en zullen dan me ook nooit vragen om naar beneden te gaan (soort stille overeenkomst die vanzelf tot stand is gekomen), maar praten en gek doen met deze dames doe ik net zo graag dan als met mijn favoriete dames.
Mij maakt het eerlijk niet uit wat men over Xanten schrijft en denkt, iedereen is hier vrij in en wellicht heeft xanten nog wat aan jullie kritiek aldaar ik het betwijfel.
Gewoon simpel, Xanten is voor mij een dagje uit, een dagje naar mijn vrienden/familie toe.
Helaas is het alweer te lang geleden dat ik in Xanten ben geweest, maar er staat me volgende week nog wat grootst te wachten en daarna ben ik weer 100% aanwezig(staat me dan een goede uitleg te wachten aan de dames, maar die heb ik wel:freu:).
Tot snel in xanten.
Ps. weet iemand wanneer Vanessa weer begint, zal toch wel spoedig zijn volgens mijn laatste info
wooley
17 januari 2012, 16:03
Vanessa? ik dacht dat die niet meer kwam.....?
Als ze weer begint ben ik op weg naar Xanten!
Picasso 1
17 januari 2012, 17:04
Is dat Ketserr op je avatar, wooley?
wooley
17 januari 2012, 21:14
Nope,is een foto van toen ik nog jong was en iedere dag trainde.LOL!
ipv sixpack heb ik nu een kratje:betrunken:
Red Devil
18 januari 2012, 10:34
Nope,is een foto van toen ik nog jong was en iedere dag trainde.LOL!
ipv sixpack heb ik nu een kratje:betrunken:
Ik heb een onepack. Je moet eenvoudig beginnen. :)
Groeten,
:teuflisch:
mooneye
18 januari 2012, 14:04
Ja ja volgens mijn persoonlijke bron binnen Xanten, zal ze spoedig weer (helaas, had haar nm de toekomst in haar thuis land meer gegunt) terug komen naar Xanten.
Als ze wee begint ben ik (hoop ik) eerste die haar verwelkomt.
Ps. Wooley, met zo een formaat jongeheer zullen de dames ook niet blij zijn.:freu: