Volledige versie bekijken : GoldenTime: Live from... (okt/nov/dec 2011)
Live from GT: ........
Eindelijk mijn eigen topic.....
Note : Oudere berichten https://www.ijsberenforum.com/forum/forumdisplay.php?151-Golden-Time-(Oude-Doos) daar terug te vinden
adje10
1 november 2011, 16:36
is het druk vandaag? aangezien het een duitse feestdag is?
yep3
1 november 2011, 17:14
schwanzen en
muschis zijn paraat
hp001
1 november 2011, 18:46
is het druk vandaag? aangezien het een duitse feestdag is?
Het is vooral druk met beren.
bosbeer
2 november 2011, 15:50
Live from GT
Een half uur geleden gearriveerd, leuke line up, goeie muziek. De Souza en De Paus zijn aanwezig, evenals 2 niet -schrijvende woensdagberen.van de meiden gespot: Lin, Alice, Lisa, Laura, Sandra, Denise, Sinem, Heidi, Lovely, Angelina, Sonja, Aksana, Tatiana,Marina, div. Latina's, Christina, Nora, Anca, Evita, Morena, later meer.......
bosbeer
2 november 2011, 16:26
Live:
Chrystelle wacht op Ace2 en doet haar vast de groeten, verder gespot: Eliane, Rafaella, Carmen ( eerste prooi van Mr. Warsteiner vandaag, meid ziet er goed uit, mooie grote ogen, ze is er een half jaar uitgeweest), Maggy, Elisa, Bunny, Gloria, Monica, Xenia, Patrizia, Ramona, Jossy..... Nog niet gezien: Lucy en Nancy.
bosbeer
2 november 2011, 17:50
Live from GT:
Net een uurtje buiten gezeten met De Souza, De Paus en Rolo, een nieuwe beer. Ik heb mr. warsteiner verteld dat het bier van binnen langs niet zo koud is als in de tent. Hij vond van niet dus haalde ik een Bittburger uit de buitenautomaat zodat hij kon vergelijken met zijn Warsteiner van binnen. Helaas kon hij de test niet volbrengen en spuugde de Bittburger binnen een halve seconde weer uit, alsof het paarsepis, sorry JP, paardeNpis ( pis van meerdere paarden) was. de Souza is razend nieuwsgierig naar de Rafaela, de vriendin van Ace2. We gingen naar binnen om haar even aan te wijzen maar vermoedelijk ligt ze op de kamer, maar vandaag niet net Ace2.
Verder gespot: Cejda( het is echt een oogverblindende schoonheid, vandaag met een paardeNstaartje. Van mij kan ze zo met de Miss Turkije -verkiezing meedoen. Over de kamergangen met haar is men nog verdeeld, maar ze werkt ook nog maar 2 weken, Julia, Jennifer, noemt zichzelf Lopez en kwam net toen ik zat te typen in amazonezit op mijn schoot zitten in een minuscuul slipje, dus moest ik even pauze nemen. Het is een heerlijk ding. De Souza komt net naast me zitten en zegt 2 x met haar te hebben gekamerd, de eerste keer was goed en de 2 e keer vroeg ze of hij een huis voor haar wilde komen. Later meer....
masseurke
2 november 2011, 19:36
Ben je der nou weer bosbeer?! Julia of Giulia? Is ze terug?!?!?
Boy69
2 november 2011, 19:49
Matige line-up vandaag in GT
Kamersessie met Patrizia was goed, maar het zal lastig worden een 2e sessie te volbrengen.
Iemand tips ?
Ace2
2 november 2011, 20:16
Live from GT:
de Souza is razend nieuwsgierig naar de Rafaela, de vriendin van Ace2. We gingen naar binnen om haar even aan te wijzen maar vermoedelijk ligt ze op de kamer, maar vandaag niet net Ace2.
....
Ze is niet meer in GT ;)
Badslippers
2 november 2011, 21:57
Matige line-up vandaag in GT
Kamersessie met Patrizia was goed, maar het zal lastig worden een 2e sessie te volbrengen.
Iemand tips ?
Lees je bericht nu pas. Dus waarschijnlijk te laat. Albanese Vicky zou iets voor jou smaak kunnen zijn. Mooie ogen, superslank, bevallig a/b-cupje, jaartje of 23, lange haren en net begonnen.
MichelJ
2 november 2011, 22:07
Albanese Vicky zou iets voor jou smaak kunnen zijn.
Ik kan me nog een bericht herinneren ergens in augustus :smile2: :bibber_2:
bosbeer
2 november 2011, 22:30
Live from GT:
Line up minder dan vorige week, maar al met al toch genoeg keus. Er zijn ook veel minder beren dan normaal.Bij het eten stond een rijtje van maximaal een man of 10, dus dat kunnen we niet druk noemen. Eten was heel behoorlijk, pasta met champignonsaus en een biefstuk. Die van mij was goed maar die van De Souza was een soort schoenzool. Net een hele leuke kamergang van een uur erop zitten met Roemeense Morena. Roemeensen zijn normaal geen favorietjes van me, maar dit is wel een hele leuke en mooie meid. Ik moest raden hoe oud ze was. 31 zei ik. Stomverbaasd riep ze uit dat ik dat niet kon weten. Jaa, dacht ik, daar hebben wij het IJF voor. Mr. Warsteiner had zijn oog helemaal laten vallen op Rafaela, die vanmiddag in een sexy wit setje rondliep. Maar op een gegeven moment was ze nergens meer te bekennen en hij kwam net terug van een uitstekende sessie met Maggy, die een goeie plaatsvervangster was van Rafaela. Toch gaat die vermoedelijk volgende week toch voor de bijl. Aan de posting van Ace2 te zien zou ze weleens naar PHG kunnen zijn gegaan, of zit ze bij Ace thuis terwijl zijn vrouw op vakantie is. Shakira kwam net de kleedkamer binnen en werd hartelijk begroet door een paar vriendinnen, ze is net terug van een vakantie in Brazilie.
Ik heb net een leuk gesprek gehad met The Golden Lady waarin ze me duidelijkheid verschafte over de situatie waar afgelopen week nog heftig over is gediscussieerd op dit forum m.b.t. enkele panneNkoeken. Ketserr zal het wel bevallen, ik zal hem er een IM over sturen. De Souza is net vertrokken en een half uur geleden De Paus ook. Het wordt rustiger in de huiskamer, bijna iedereen zit aan de pizza. Chrystelle was als een kind zo blij met een stukje chocola. Ondanks dat de Latina's mijn types niet zijn valt het me steeds op hoe lief en bescheiden ze eigenlijk zijn. Zo ook Lovely, ik zou haar mijn laatste dubbeltje geven. Opvallende afwezigen vandaag waren: Gaby ( zit in Bulgarije volgens vriendin Patrizia), Veronica( al een aantal weken niet gezien, iemand info?), Sophie, Maxi (al weken niet meer gezien), Ella, Ela, Victoria, Samantha, Anastacia (tot verdriet van De Paus), Andrea (beide niet), Minell, Annabel( entreeverbod?) en Lulu. Tijd om de auto op te gaan zoeken, het was weer geen straf vandaag in GT.
bosbeer
2 november 2011, 22:34
Hai Masseurke, het was al wel een week geleden, hè. Zo lang kunnen de vrouwen ook niet zonder me, althans zonder m'n euro's. Als je Julia( Rosa) bedoelt, die is er gewoon. Giulia ken ik niet, althans ik weet
niet bij welke meid die naam hoort.
Gr., Bb.
Ace2
2 november 2011, 23:09
Hai Masseurke, het was al wel een week geleden, hè. Zo lang kunnen de vrouwen ook niet zonder me, althans zonder m'n euro's. Als je Julia( Rosa) bedoelt, die is er gewoon. Giulia ken ik niet, althans ik weet
niet bij welke meid die naam hoort.
Gr., Bb.
Tot en met vorige week was ze er niet.
Alain Lelon
3 november 2011, 07:50
According to our "medebeer" John Bee from Youppie, one of the best Gt connaisseur, both Giulia and Ramona should be back today. But booked already at 14:00 and 16:00. To your marks, ready.......
wervelwind
3 november 2011, 13:50
Annabel( entreeverbod?)
Dat hele clubje waar zij altijd kipje de voorste was heb ik niet gezien. Wel veel (voor mij) nieuwe, waaronder een bloedmooi blondje in cheetah-print. Heeft iemand ervaringen met deze dame?
bosbeer
3 november 2011, 14:15
Dat hele clubje waar zij altijd kipje de voorste was heb ik niet gezien. Wel veel (voor mij) nieuwe, waaronder een bloedmooi blondje in cheetah-print. Heeft iemand ervaringen met deze dame?
Dat is Carmen, denk ik. Ca 1,65 m, blond krullerig redelijk lang haar en mooie grote ogen. Daar heeft De Souza gisteren een hele goede sessie mee gehad. Ze is een half jaar weggeweest uit GT.
adje10
3 november 2011, 18:50
roemeense carmen is super!
Ace2
4 november 2011, 14:40
Live from GT:
Net binnen gekomen en al besprongen door Shadow Poemel en ILTG die op hun beurt weer op de vlucht zijn voor Angela Lulu Lilly Lovely Pauola Dilara Doro (valt ILTG lastig) Christina Lidia Cindy Lisa Claudia Dunja Soraya Samina Rosalinda Maria Jessy Anka Chanel Ella Sinem Laura Carmen Suzan Sheila Axana
seqoya
4 november 2011, 15:04
Ok moooi neef..nog nieuwe seqoya chickies daar of nie ? Ik ben er zo rond 5 uur denk ik... of 6 uur...wacht je op me met eten ??
masseurke
4 november 2011, 15:24
Live from GT:
Net binnen gekomen en al besprongen door Shadow Poemel en ILTG die op hun beurt weer op de vlucht zijn voor Angela Lulu Lilly Lovely Pauola Dilara Doro (valt ILTG lastig) Christina Lidia Cindy Lisa Claudia Dunja Soraya Samina Rosalinda Maria Jessy Anka Chanel Ella Sinem Laura Carmen Suzan Sheila Axana
Als je Denise ziet Ace, doe ze de groeten van me... :smkiss::tongue::rolleyes:
Picasso 1
4 november 2011, 15:55
Van mij geen enkele dame de groeten doen, Ace. Anders gaan ze nog een hoge dunk krijgen.
jacky pakutra
4 november 2011, 16:01
Van mij geen enkele dame de groeten doen, Ace. Anders gaan ze nog een hoge dunk krijgen.
wie weet krijgen ze wel een hogere dunk van jou, en zijn ze vereerd, als ze horen dat jij speciaal de moeite neemt om via ace de groeten aan hun te doen
Picasso 1
4 november 2011, 16:06
wie weet krijgen ze wel een hogere dunk van jou, en zijn ze vereerd, als ze horen dat jij speciaal de moeite neemt om via ace de groeten aan hun te doen
En dan moet ik ze volgende keer uitleggen dat een groet niet hetzelfde is als een verzoek om een sleutel te gaan halen. Een groet door laten geven is meer iets voor pannenkoeken :rofl:
jacky pakutra
4 november 2011, 16:12
En dan moet ik ze volgende keer uitleggen dat een groet niet hetzelfde is als een verzoek om een sleutel te gaan halen. Een groet door laten geven is meer iets voor pannenkoeken :rofl:
als je als pannenkoek nog niet eens haar mob nr hebt dan ben je geen echte pannenkoek :smile2:
hoewel ik soms zelf geen nummer vraag...omdat ik weet dat ik een pannenkoek ben...
kan je het nog volgen? :smile2:
Ace2
4 november 2011, 16:42
Live from GT:
Gespot: Moni Eugenia Sofia (waar is ILTG toch?) Emma Nicolle/Michelle Lara Maggy en TimD die met Stella is geweest en om te kicken is Shadow voor de 2de keer met Lisa weg. "Alles wat ze over haar schrijven klopt". " Over mij ook" mompel ik
Ace2
4 november 2011, 16:45
Ik doe dat zeker niet. Ik heb een reputatie hoog te houden.
Willem2
4 november 2011, 16:47
Ik doe dat zeker niet. Ik heb een reputatie hoog te houden.
Hou jij maar iets anders hoog.
Ace2
4 november 2011, 16:55
Live from GT:
Er is nog plaats over. Het is gezellig druk met Anny Janice Katja Samyra en Zoe/Nora
Big30
4 november 2011, 16:56
Kan ik hier de groeten doen? Verzoekplaatjes aanvragen gaat dat ook???
Als dat kan, zou ik graag de groeten willen overbrengen langs deze niet sympathieke weg aan een heel sympathiek en zeer gewaardeerd forum lid ACE2. Hou uhm hoog ACE2!!!
The Saint
4 november 2011, 17:07
Live from GT:
Er is nog plaats over. Het is gezellig druk met Samyra
Ace, als dit de Colombiaanse Samyra is, wil je haar eens vragen of ze er morgen ook is?
RAUL7
4 november 2011, 17:11
Live from GT:
(waar is ILTG toch?)
ILTG is weer de pannekoek aan het uithangen met één of andere dame die zeer weinig klanten heeft! :biggrin: Dat zal zijn nieuwe 'beste vriendin' Sofie wel zijn!
Hij krijgt er niet genoeg van! :rolleyes:
Willem2
4 november 2011, 17:11
Ace, als dit de Colombiaanse Samyra is, wil je haar eens vragen of ze er morgen ook is?
Indien dat niet het geval is dan gaat The Saint morgen ook :rolleyes: ;)
masseurke
4 november 2011, 17:19
Als dat kan, zou ik graag de groeten willen overbrengen langs deze niet sympathieke weg aan een heel sympathiek en zeer gewaardeerd forum lid ACE2. Hou uhm hoog ACE2!!!
:biggrin: Jaaaaaaaaaaa, vraag eens een plaatje van Rob De Nijs ofzo?!
Dag ACE veel plezier man!
Big30
4 november 2011, 17:34
:biggrin: Jaaaaaaaaaaa, vraag eens een plaatje van Rob De Nijs ofzo?!
http://www.youtube.com/watch?v=0Lk1FHXNo4w
Ace2
4 november 2011, 18:09
Test
Picasso 1
4 november 2011, 18:19
Test
Jij ook de groeten :rofl:
Ace2
4 november 2011, 18:20
Op dezelfde onsympathieke weg krijg je van Ace2 de groeten terug. Ik zeg net tegen een man naast mij, die zich Tiga of zoiets noemt, dat die prutsers die zich moderatoren noemen eens een voorbeeld aan Big30 moeten nemen. Ik versta die Tiga door het lawaai niet zo goed maar volgens mij is zijn nickname: "bannen"
Ace2
4 november 2011, 18:25
Live from GT:
Het wordt nu wel druk met Vivian Elini Safira (net heerlijk mee gekamerd) Amelia Ramona (Jack42 weet haar huidige artiestennaam wel) Patrizia Andrea Flo
Ace2
4 november 2011, 18:27
Jij ook de groeten :rofl:
Ssssssssst, let een beetje op mijn reputatie
bosbeer
4 november 2011, 18:27
Wat een geouwehoer allemaal, vertel me liever of Veronica er is.
Ace2
4 november 2011, 18:30
Nog niet gezien, maar zoals je al hebt gelezen moet ik een beetje aan mijn reputatie denken.
Ace2
4 november 2011, 18:31
Wat een geouwehoer allemaal, vertel me liever of Veronica er is.
Nog niet gezien
Ace2
4 november 2011, 18:33
Nog niet gezien
Big30
4 november 2011, 18:34
Op dezelfde onsympathieke weg krijg je van Ace2 de groeten terug. Ik zeg net tegen een man naast mij, die zich Tiga of zoiets noemt, dat die prutsers die zich moderatoren noemen eens een voorbeeld aan Big30 moeten nemen.
Ik aanvaard de groeten in alle nederigheid! Tiga begrijpt het, er moet gewoon minder geouwehoerd worden zeker niet in dit topic. Mee eens. Doe hem trouwens de groeten en ook aan alle aanwezige beren en dames die er zijn. Vergeet het theke personeel en de schoonmakers niet, ook zeker niet de Platzwart.
Ace2
4 november 2011, 18:38
Live from GT:
Gespot: Louisa (helaas nog met donder haar) Anastasia Ola Joy Carina Ricarda Martha Dunja Lucia
ketserr
4 november 2011, 18:48
Maar zoals je al hebt gelezen moet ik een beetje aan mijn reputatie denken.
Zolang jij geen ketserr imitatie doet denk jij aan mijn reputatie.
Ace2
4 november 2011, 19:22
Live from GT:
Seqoya is net gearriveerd en heeft de chicks om zijn nek hangen. Het nieuwe meisje Adelia(?) uit Turkeije/Spanje vindt hem lief. Andere meisjes die zijn gespot: Jedda Serena Chantal Chanel ( er lopen er dus 2 rond) Romona ( strakke milf uit Roemenie) Tanya ( Polen) TimD en Seqoya tonen interesse in Lilly die weer interesse heeft in mij, terwijl Safira interesse heeft in Seqoya en Lovely in TimD
Ace2
4 november 2011, 19:25
Zolang jij geen ketserr imitatie doet denk jij aan mijn reputatie.
Jouw reputatie heeft sindsdien een enorme boost gekregen.
Ace2
4 november 2011, 19:30
Live from GT:
Er hangt hier een duivelse sfeer met de Duivelse Surfer die Carmen heeft gekamerd en zeer tevreden was. "Dat zeggen ze ook altijd over mij" vertel ik hem. Seqoya meldt dat de meisjes hem knapper vinden dan mij. "Hij ziet er gewoon rijker uit" zou BertB zeggen. Stefanie loopt weer parmantig rond met haar blote tieten.
Ace2
4 november 2011, 19:33
Ze zal er morgen voor je zijn. "I know why you ask" zei ze.
Admin
4 november 2011, 19:46
Ik hoor een mondharmonica.....
Ace2
4 november 2011, 20:00
Ze is gearriveerd en ik ga haar bevruchten. Wachttijd bedraagt 15 minuten.
Ace2
4 november 2011, 20:02
Ik hoor een mondharmonica.....
Jij hoort helemaal niets
timd
4 november 2011, 20:06
adella = Alya®
hp001
4 november 2011, 20:06
Live from GT:
Er hangt hier een duivelse sfeer met de Duivelse Surfer die Carmen heeft gekamerd en zeer tevreden was. "Dat zeggen ze ook altijd over mij" vertel ik hem. Seqoya meldt dat de meisjes hem knapper vinden dan mij. "Hij ziet er gewoon rijker uit" zou BertB zeggen. Stefanie loopt weer parmantig rond met haar blote tieten.
Hulde voor deze ijsbeer en zijn trending topic!!
Ace2
4 november 2011, 20:22
Live from GT:
Wachttijden lopen op oftewel ik wacht nog steeds. Chantal uit Frankrijk huppelt ook weer rond en Maria deelt Seqoya en mij mee dat ze zich ook laat sandwichen. Prijzen zijn bij mij opvraagbaar. "Zij vindt mij ook al liever" roept Seqoya. Satanic Surfer is waarschijnlijk over een venusheuvel aan het besurfen. Tiga leest gelijk mee. "Ben je je kamerrecensie al aan het schrijven?" vraagt hij, waarop ik bevestigend antwoord "als ik toch aan het wachten ben kan ik dat al vast doen. Scheelt weer tijd" Tiga vindt het prima. Kan hij de recensie gelijk toetsen.
Ace2
4 november 2011, 21:14
Test
Ace2
4 november 2011, 21:29
Live from GT:
Denise was weer super. Ik wou dat ze dat van mij ook kon zeggen. De wachttijden lopen nu echt uit de hand. Bij de balie lijkt het wel of er sprake is van een belegering. Zoveel vrouwen staan er op een sleutel te wachten. Santanic Surfer wacht al een half uur maar zowel Patrizia als de sleutel zijn spoorloos verdwenen. Ik vertel hem dat erooit een tijd was dat er geen tuinhuisjes waren. "It must be hell" zucht hij. Dat waren de tijden dat er wachttijden bij de kino waren. Sandra en Shakira zie ik dansen. Chanel steekt een sigaret op. Ik kijk haar aan en pruil: "ich Will die sigarette sein". Seqoya is ook al vertrokken. Waarom zou hij ook voor sex betalen? Ik neem afscheid van mijn maatje ILTG die mij nog na roept: " maak er een mooi verhaal van" en dan gebeurt toch hetonvermijdelijke en klinkt het melodramatsche geluid van mijn mondharmonica boven de muziek uit.......................
Tiga
4 november 2011, 22:20
Net gekamerd met Joy, was bang voor wachttijd maar binnen 5 min was ze terug. Ze had zich al eerder op de lijst laten zetten. Een slimme meid... is op Tiga voorbereid! Daarna jaloerse blikken van Nicole met moeite kunnen ontwijken en me in de sauna en vervolgens in de tent verstopt. Nu ff een latte en dan naar huis.
seqoya
5 november 2011, 08:35
de Jedda die Ace2 noemt is Ceyda ...zo schrijf je het... dat is in ieder geval het positieve van een keer kameren dat ze haar naam gespeld heeft ..verder was het niet veel...
Jack42
5 november 2011, 08:52
Live from GT:
Het wordt nu wel druk met Vivian Elini Safira (net heerlijk mee gekamerd) Amelia Ramona (Jack42 weet haar huidige artiestennaam wel) Patrizia Andrea Flo
Het klopt toch Ace2 wat je gisterenavond zei, je hebt het niet gedroomd. ;)
Ik noem haar nog altijd Ramona maar haar huidige artiestennaam in GT is Mikaela.
A.s donderdag haar maar eens bezoeken.
Kom je ook Ace2? Dan breng ik nog wat 1951 voor je mee. Mijn lustdrankje dat beter werkt dan jouw lustpillen. :smile:
bosbeer
5 november 2011, 10:00
de Jedda die Ace2 noemt is Ceyda ...zo schrijf je het... dat is in ieder geval het positieve van een keer kameren dat ze haar naam gespeld heeft ..verder was het niet veel...
Om heel precies te zijn is het Cejda, Seqoya. Schitterende meid, maar inderdaad schijnt het op de kamer allemaal wat tegen te vallen naar ik verneem. Komt misschien ook omdat ze nog zo nieuw is.
ilovethaigirls
5 november 2011, 11:21
Live from GT:
Romona ( strakke milf uit Roemenie) = Morena
ilovethaigirls
5 november 2011, 11:39
ILTG is weer de pannekoek aan het uithangen met één of andere dame die zeer weinig klanten heeft! :biggrin: Dat zal zijn nieuwe 'beste vriendin' Sofie wel zijn!
Hij krijgt er niet genoeg van! :rolleyes:
Hahaha ja was gisteren weer pannenkoekendag :)
Het arme meisje kwam verbouwereerd de kamer binnen en zei dat ze onderweg besprongen was door een op Hercules gelijkende Nederlander die vroeg wat ze met mij had uitgespookt........ Die Ace kan het ook nooit laten........
ketserr
5 november 2011, 12:29
Zeg Shiwawa stuur die dames eens bij je weg want wij willen de lijst van de te ketse dames.
Ace2
5 november 2011, 13:54
Hahaha ja was gisteren weer pannenkoekendag :)
Het arme meisje kwam verbouwereerd de kamer binnen en zei dat ze onderweg besprongen was door een op Hercules gelijkende Nederlander die vroeg wat ze met mij had uitgespookt........ Die Ace kan het ook nooit laten........
Hahaha, toen ik het vroeg keurde ze mij geen blik waardig en reageerde niet. Soicijns als aziaten kunnen zijn.
Picasso 1
5 november 2011, 14:08
Hahaha, toen ik het vroeg keurde ze mij geen blik waardig en reageerde niet. Soicijns als aziaten kunnen zijn.
Een dag eerder keurde Chrystelle mij wel meer dan een blik waardig en vroeg me naar......Ace :eek:. Mijn reputatie is nu echt naar de klote.
Elgar
5 november 2011, 14:52
Na een uur aanwezig te zijn is het nog erg rustig. aantal ijsberen-dvp's is wel Okay.
Elgar
5 november 2011, 16:25
Net Roemeense Sandra gescoord. helemaal geweldig!
Elgar
5 november 2011, 17:21
Jawel het wordt drukker. De muziek staat inmiddels op "Sonny" volume... Helemaal goed. Diverse ijsberen van het forum ontmoet en vele ervaringen zijn uitgewisseld. Bbert is nu zijn geluk achter de gokkast aan het beproeven en ik denk na wie mijn 2E dvp gaat worden
Elgar
5 november 2011, 19:13
1910 uur: Tussen de 80 en 100 dvp's en het aantal ijsberen valt wel erg mee... Nog wel
BSesamstraat
5 november 2011, 19:44
Helaas al weer op weg naar andere verplichtingen. Was erg gezellig met o.a elgar, clubsport, cupido, knabbel en babbel, nlnug, the saint en mijn hoofdrol speelster roemeense Emy
Elgar
5 november 2011, 20:10
Zojuist Emy van bbertb even doorgesmeerd. Ik snap nu zijn euforie! Jezus wat een benen... Ruim 1 meter lang... Er kwam geen einde aan.. Uh toch wel...
BSesamstraat
5 november 2011, 20:22
Ja lekker he ;).... Heb je me nog geproefd dan ???
Cupido
5 november 2011, 20:35
Als jullie haar flink opgerekt hebben
duw ik hem er dadelijk dubbel in! Heb nog wat tegoed!
ketserr
5 november 2011, 20:45
Live vanuit de geleenstraat.
Omdat mijn luchtwegen die aan me neus zitten weer vrij komen ben ik maar een luchie gaan scheppen. Ik ben hier een paar maanden niet geweest maar er zitten nog steeds lekkere kets poppen waarvan er een hoop voor mij nieuw zijn waaronder 1 die volgens mij uit het land van The golden lady komt en er ook iets van weg heeft. Maar ik moet sterkt zijn en me inhouden want hier krijg je geen ijsbeer behandeling.
Ik wil gelijk even melden dat de berichtgeving vanuit GT vandaag zeer onder de maat is, doe daar eens wat aan jongens.
Elgar
5 november 2011, 20:58
Bbertb, natuurlijk heb ik jou nog geroken
Merk ik enige jaloezie van Ketserr, had je er maar moeten zijn
Cupido
5 november 2011, 23:20
, lovely, chantiWe zitten hier na de pizza even uit te hijgen in de tent. We, zijn knabbel, the saint, elgar, johnny bravo, clubsport en ik.
Damesbezetting;
Emy, lulu, ela, tanja, nillis, emma, lisa, laura, florian, elisabeth, luana, asha, louise, nicolle, marina, chanel, jessy, stellage, evita, sandra, sandra, miranda, denise, mara, eleni, andrea, maria, madelina, magda, victoria, adrisna, barbier, safira, shakira, christina, dilara, samira, sonja, hella, alise, tanja, nina, lydia, jennifer, janine, eugenie, nathalie, ricarda, angela, kim, maggy, pauola,katja, gloria, nora/zoey, nila, mellis. Sommige beren proberen in navolging van ace ook aan te geven dat ze ketserr heten, maar die naam zegt ze helemaal niets. Als we vertellen dat dat idee van ace 2 komt, vragen ze hardop ace2????
ketserr
6 november 2011, 00:17
Sommige beren proberen in navolging van ace ook aan te geven dat ze ketserr heten, maar die naam zegt ze helemaal niets. Als we vertellen dat dat idee van ace 2 komt, vragen ze hardop ace2????
Dat hun duidelijk maken dat ze gelijk zien dat ik het niet ben als jullie mij imiteren word dus door duidelijk verkeerd opgevat.
Jack42
6 november 2011, 01:19
Dat hun duidelijk maken dat ze gelijk zien dat ik het niet ben als jullie mij imiteren word dus door duidelijk verkeerd opgevat.
Dit is niet echt duidelijk.
Knabbel
6 november 2011, 02:44
Damesbezetting; stellage
Haha cupidodo, volgende x T9 even uitzetten. Stella mag dan wel een beugel dragen, maar om haar dan gelijk stellage te noemen...
Cupido
6 november 2011, 02:57
He ketserr, moet je ook zware pillen slikken bij die verkoudheid?
Ok net ipv emy toch maar een andere dame mee naar de kamer genomen. Emy was toch wel erg druk vanavond en ik had er toch niet zo'n zin in de twaalfde op deze dag te worden. Vooral in de wetenschap dat ik ook nog wist wie er voor mij met haar naar de kamer waren geweest!! Gedurende de dag had ik een leuke nieuwe zien lopen in een pikant zwart setje met zwarte haren en toen ik in de kleedruimte haar kort sprak had ik meteen in de gaten dat de dag met haar wel eens goed kon worden beëindigd. Haar naam was paula, natuurlijk pools en daarom weer natuurlijk een heerlijke sessie gehad. Sinds 2 dagen in gt werkzaam. Later meer, ga nu eerst slapen!
CLUBSPORT
6 november 2011, 10:35
Ok net ipv emy toch maar een andere dame mee naar de kamer genomen. Emy was toch wel erg druk vanavond en ik had er toch niet zo'n zin in de twaalfde op deze dag te worden. Vooral in de wetenschap dat ik ook nog wist wie er voor mij met haar naar de kamer waren geweest!! Gedurende de dag had ik een leuke nieuwe zien lopen in een pikant zwart setje met zwarte haren en toen ik in de kleedruimte haar kort sprak had ik meteen in de gaten dat de dag met haar wel eens goed kon worden beëindigd. Haar naam was paula, natuurlijk pools en daarom weer natuurlijk een heerlijke sessie gehad. Sinds 2 dagen in gt werkzaam. Later meer, ga nu eerst slapen!
deze dame kwam ook bij mij positief over, sympathieke uitstraling en ze zag er goed uit , dus weer ééntje om in het achterhoofd te houden .
Carlitos
6 november 2011, 10:40
Helaas al weer op weg naar andere verplichtingen. Was erg gezellig met o.a elgar, clubsport, cupido, knabbel en babbel, nlnug, the saint en mijn hoofdrol speelster roemeense Emy
He Bbertb,
wat is dat nou. Ben ik de afgelopen week 3 keer in LR geweest om jouw toppertjes te bezoeken en jou nog te spreken, hang je nu weer in GT? :gruebel:
BSesamstraat
6 november 2011, 12:36
Sorry, heb nu teveel toppers ;)
bosbeer
9 november 2011, 15:21
Live from GT:
Om 15.00 uur binnengereden, er was een mooi parkeerplaatsje vrij en kreeg een mooi lockertje met uiteraard een zeer laag nummer. Na het eten van een taartje met Mr. Warsteiner aan de bar de line-up doorgenomen. En die is meer dan prima vandaag. Lekkere muziek, niet al teveel beren. Helaas net de schoonmaakpolen aan het werk moeten zetten doordat het flesje bier dat ik bovenop de lockerkast gezet had naar beneden kwam flikkeren en in duizend stukken viel, en wat erger was, hij zat nog vol. De volgende dames zijn er in elk geval: Reuzin Ella met nichtje Emy (ziet er super uit), Lulu, Lisa, Sibel, Romina( bijna bloot, heerlijk dingetje en terug van ca 2 jaar weggeweest), Martha, Eleyna met blonde vriendin, Maxi, Sandra, Ola, Nora, Laryssa, Jossy, Evita ( schijnt ook super te kunnen paaldansen), Angela, Jenny, Shanti, Bunny, Rosa, Aksana, Carmen, Janine (nichtje van Anita), Tanya, Ramona, Adriana, Romena,Antoinella, Eliane, Steffi en Sofia. Verder een heel peloton nieuwe dames, en niet de minst mooie. Op de trap van de kino vroeg een beer wie ik was toen hij me zag schrijven en dat bleek Alibaba te zijn. De Paus is niet aanwezig, mogelijk komt hij nog. Later misschien meer, als het maar binnen blijft stromen met vrouwen ga ik een klacht indienen bij de Thekefrauen omdat we zo niet meer weten met wie we naar de kamer moeten gaan, de keus wordt te groot........
bad pritt
9 november 2011, 15:29
als het maar binnen blijft stromen met vrouwen ga ik een klacht indienen bij de Thekefrauen omdat we zo niet meer weten met wie we naar de kamer moeten gaan, de keus wordt te groot........
Snap het probleem niet zo, boek je ze toch allemaal en neemt ze mee naar de eettent voor je prive bunga bunga feest.
bosbeer
9 november 2011, 15:56
Snap het probleem niet zo, boek je ze toch allemaal en neemt ze mee naar de eettent voor je prive bunga bunga feest.
Doe effe wat geld dan, Bad.
bad pritt
9 november 2011, 15:57
Doe effe wat geld dan, Bad.
Volgende week dan neem ik Silvio mee, die weet nog hoe het moet.
bosbeer
9 november 2011, 16:04
Life from GT:
Eleyna en haar vriendin blijken er niet te zijn, het blijken een blonde half-Turkse en een Duitse te zijn . Ze zijn er pas sinds gisteren. Hadden hetzelfde signalement. Verder aanwezig Maggy ( zit te gokken hier naast me), Ramona, Marcella, Gloria, Adriana, chrystelle ,Jana, Lovely, Dunya, Joy, Mara. Mr.Warsteiner kwam net de grootste kamer van GT uitstappen waar hij ongetwijfeld heeft genoten met Carmen.
bosbeer
9 november 2011, 19:06
Live from GT:
Net heerlijk gegeten met De Souza. Er waren heerlijke stukken lamsvlees met goede saus en een spaghetti Carbonara. we hebben allebei 2 x opgeschept. Sonja komt nu langs me lopen en grijpt me beet met de mededeling dat ze me wil verkraften. Mein Arsch ist noch Jungfrau, zeg ik tegen haar en met een lach loopt ze weer verder. Aan Evita vroeg ik net of ze nog ging paaldansen vanavond en het antwoord was: NEIN! Warum nicht? vroeg ik. Zahlt du mir dann? Ik zei haar dat ze zondag ook had gedanst en ze zei dat ze daarvoor ook betaald was. Door wie dan? vroeg ik. Durch einen Mann! riep ze. Dus ik vrees dat we als beren nog maar weinig van geile paaldansacts kunnen genieten, want de laatste dame aan wie ik het vroeg was het Roemeense sekreetje Alexia, die wilde ook al geld ervoor hebben. Alsof de duvel er mee speelt komt net Evita boven me hangen en begint me te kussen. Ze wil graag naar de kamer want om 21 uur gaat ze weg. Ze is wel erg lekker maar ik twijfel omdat de recensies over haar nou niet om over naar huis te schrijven zijn . Er is echt sprake van een vrouwenoverschot op dit moment. De dames grijpen alles aan om je mee te krijgen naar de kamer. Zo zou het altijd moeten zijn....Tatiana loopt vandaag rond in een strakke leren broek met een zwart truitje erboven en een ceintuur eromheen. Marina staat gebukt over de Theke in een spijkerbroek en showt haar blote rug. De muziek lijkt de laatste weken een beetje aangepast naar de voorkeur van de beren ipv de dames en ook het volume is ietsje lager geworden. Tijd om eens op jacht te gaan.
bosbeer
10 november 2011, 00:03
Live from GT:
Net een prima kamergang gehad met de blonde Poolse Joy, een heerlijke meid met een lekker figuur. Ze let niet op de tijd en het uur werd ruim overschreden. Buiten dat ze lekkere sex biedt, is het ook een gezellige kletskous. De Souza heeft net als vorige week Maggy nog een keer meegenomen en was hierover zeer te spreken. Daarna rustte hij uit met een Warsteiner .Een andere bevriende beer had een mooie nieuwe blonde uitgekozen, lekker figuur, ca 1,75 m lang en een heel mooi koppie. Maar helaas werd het geen succes, dit kon niet, dat mocht niet, dit wilde ze niet, etc, etc. Binnen een minuut of 17 was hij weer terug van de kamer, een afknapper dus. Ze heet Candy. Verder hadden we het eigenlijk gemunt op 2 mooie Spaanse meisjes.De Souza was behoorlijk betoverd van de ene, maar die was net na het eten in beslag genomen door een pannekoek. Deze zat zeker een uur met haar te lullen aan de bar en ging er uiteindelijk mee naar de kamer. We hebben hun namen nog wel gevraagd, maar helaas weer vergeten.
Toen zijn we maar op zoek gegaan naar een andere dame, hetgeen dus resulteerde in Joy en Maggy. De 2 reuzinnen Ella en Emy liepen samen steeds hun rondjes maar hadden niet veel succes. Blonde Emy is de mooiste van de 2, maar zelfs zij had weinig succes. Volgens De Souza was Chantal, een van de vriendinnen van Ketserr, er ook. Hij zou haar even aanwijzen, maar we hebben haar niet meer aangtroffen.... Einde van een leuke dag.
Alexander de Grote
10 november 2011, 02:38
Waar is Anita (RO) eigenlijk?
ijsbeer11
10 november 2011, 07:31
Om 03.38 vragen waar een Roemeentje is gebleven neigt naar verliefdheid :betrunken:
ilovethaigirls
10 november 2011, 10:30
Grote kans dat je die ergens achter een speelautomaat kan vinden.
bosbeer
10 november 2011, 10:58
In elk geval is ze op zoek naar geld, als ze niet slaapt tenminste, maar dan droomt ze ervan.
Jack42
10 november 2011, 11:51
Net een uurtje binnen en er zijn al volop dames aanwezig. Als dat in dit tempo door gaat zijn er straks meer dan 100 vrouwen. Ik heb gezien Romina ( de zoektocht is over voor haar) Carmen, Angela, Laura, Evita ( ziet er erg goed uit) Andrea, Gloria, Suzy, Lisa, Emma, Lulu, Maggy, Monika ( de grote) Moni, Katja, een stel Latina's (wachten met smart op Ace2) poolse Karyna en Claudia, Nina en nog zeker 25 dames waar ik de naam niet van weet. Straks meer dan met medewerking van Ace2.
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
seqoya
10 november 2011, 13:21
veel plezier Jack en pas goed op mijn neef !!!
Ace2
10 november 2011, 14:46
Live from GT:
In blinde paniek ben ik GT binnen gerend, waarbij ik ondertussen ben aangerand door Romina Serena Rafaela en Xenia, om Jack42 te stoppen.
Rudi_NL
10 november 2011, 14:49
Net een uurtje binnen en er zijn al volop dames aanwezig. Als dat in dit tempo door gaat zijn er straks meer dan 100 vrouwen. Ik heb gezien Romina ( de zoektocht is over voor haar) Carmen, Angela, Laura, Evita ( ziet er erg goed uit) Andrea, Gloria, Suzy, Lisa, Emma, Lulu, Maggy, Monika ( de grote) Moni, Katja, een stel Latina's (wachten met smart op Ace2) poolse Karyna en Claudia, Nina en nog zeker 25 dames waar ik de naam niet van weet. Straks meer dan met medewerking van Ace2.
Als ik al die namen van dames lees, dan moet ik ook komen!!! Grrrr... Dus tot vanavond 18:00 tot 19:00 uur. Tiga komt hoogstwaarschijnlijk ook!!! Groet
Ace2
10 november 2011, 14:52
Live from GT:
Gespot: Luana Rosalinda Maria Jessy Flo Marcella Eugenia Jana Lara Emma Maxi Nora/Zoe Nicolle/Michelle Lovely Elisabeth Doro Dunja Barbie Sofia Natasja Chantal (Frans) Claudia Adriana Anny Lulu . Verder lopen Cupido en Salitos voor mijn voeten in tegenstelling tot Joanna
seqoya
10 november 2011, 14:56
doe mijn schatjes de groeten neef Ace !!
Ace2
10 november 2011, 15:11
Live from GT:
Gespot: Louisa Sinem Maggy Mona Moni Emy Clara (nw. uit Duitsland) Soraya Shamti Nathalie Ella Lin (dit verricht is mede mogelijk gemaakt door Cupido en Jack42) Ola Januce
Hoofdstuk2
10 november 2011, 15:46
Kijk, daar hebben we wat aan, dit itt die onzin in dat andere draadje waar ik me net even toe liet verleiden...:hammer:
Of moet ik eigenlijk zeggen verlijden...:hammer:
ACE, Dank, ik ben oprecht jaloers op je!
Respect!:prost:
Jammer dat ik weer thuis zit met mijn bloemkolenkop...:wand::wand::wand::wand:
Groet en geniet van het leven kerel!
Chucky99.:hanged:
Willem2
10 november 2011, 15:52
Hähnchenfliletstreifen in Curryrahm mit in Butter geschwenktem Gemüse und Reis
Tagesgericht frisch vom Markt
Pastagericht
Gemüsecremesuppe
Dat staat er op het menu ;)
seqoya
10 november 2011, 15:53
ja en nu gaat ie net op kamer met 2 braziliaantjes... sjonge jonge moet niet gekker worden !! Hey Ace2 het is nu echt te koud om met Cupido te gaan werpen he ? Het water in de vijver is nu echt te koud !! Doe ze de groeten Cupido, Jack en Salitos !!
Ace2
10 november 2011, 16:59
Live from GT:
Ik kom net weer in het land der ijsberen nadat ik onderhanden ben genomen door 2 Braziliaanse schonen die luisteen naar de namen Rafaela en Carolina (nieuw). Carolina is klein slank en strak. Bloed geil en zoent en pijpt gulzig. Ik had nog wat nieuwe namen maar ik ben even van de kaart. Het zal nog wel dagen.
Ace2
10 november 2011, 18:00
WILLEN WE NOG LIVE-BERICHTEN???????????
gignnl
10 november 2011, 18:05
Ja graag maak me gek terwijl ik toch niet weg kan
Ace2
10 november 2011, 18:10
Kijk, daar hebben we wat aan,
ACE, Dank, ik ben oprecht jaloers op je!
Respect!:prost:
Jammer dat ik weer thuis zit met mijn bloemkolenkop...:wand::wand::wand::wand:
Groet en geniet van het leven kerel!
Chucky99.:hanged:
We denken aan je. Echt waar
Ace2
10 november 2011, 18:15
Ja graag maak me gek terwijl ik toch niet weg kan
Je mag mij best moeilijkere opdrachten geven, hoor
Ace2
10 november 2011, 18:27
Live from GT:
Picasso1 kruipt ondertussen ook ergens rond. Verder zien we: Elini Chantal (dom repl) Coco Lucia Magda Elena (keek met grote verbaasde ogen toen ik uit het karretje van Cupido stapte) Nila Leonie (nieuw Turkeije) Eugine Ramona (milf)
Camila (nieuw Turkeije) Mellik (nieuw Turkeije) . Picasso1 duikt op de nieuwe Turksen. Ze lijkt op iemand uit VV. Ik knik maar, maar ik weet bij god niet over wie hij het heeft. Rudi.nl met een homo is er ook. Ze moeten zo jong mogelijk zijn. Carolina uit Brazilie zou hem zeker bevallen. Sorry, ik hoor net dat de homo er niet is.
Jack42
10 november 2011, 18:28
Jaaa maar dan wel vanaf de kamer!
Ace2
10 november 2011, 18:40
Live from GT:
Duitse Tanya stapt ook net binnen. Het is druk en ik verwacht wachttijden. De muziek bonkt maar staat niet al te hard. Seniorenniveau. Verder zie ik Anna Lisa (of had ik die al genoemd?) Alexa (ik vraag hoe ze heet en ze kruipt op de schoot van Cupido) Carmen (nieuw en Duits waarvan Cupido vindt dat ze er goed uit ziet) Pauola . Lulu en Maggy liggen op een bank een ijsbeer teverwennen. Hun kontjes steken verleidelik naar ons toe. Cupido signaleert Stephania wat ik kan bevestigen. Tanya zoent Cupido en loopt mij voorbij. "Ik kan er ook niets aan doen" zegt Cupido. Heidi is er ook, net als Antoinella.
Ace2
10 november 2011, 18:41
Jaaa maar dan wel vanaf de kamer!
Foei, Viezerik42 toch
Ace2
10 november 2011, 18:53
Live from GT:
Sonja en Carina (nieuw Slowakije) zijn er ook. Het is druk: wachttijden en ijsberen moeten bij de balie wachten tot een lockertje vrij komt. Barbie ziet er topless erg lekker uit.
Jorah Mormont
10 november 2011, 19:15
Live from GT:
Camila (nieuw Turkeije) Mellik (nieuw Turkeije) .
Zijn dit twee dames welke in FKK World hebben gewerkt afgelopen zaterdag?? Ik sprak daar een Turkse welke het graag in GT wilde proberen..
Ace2
10 november 2011, 19:25
Live from GT:
Cupido rolt van borst naar borst. Ik heb mijn zinnen gezet op Soraya maar ik weet niet of ze goed is. Luana zoent mij op mijn wangen en ik beloof mijn gezicht nooit meer te wassen. Rudi.nl pijpt een flesje, alsof er niets belangrijkers op deze wereld is? Ik weet het antwoord wel, maar laat mij even rustig nadenken. Ik blijf kwijlen bij het zien van dat lekkere lijfje van Barbi. Picasso1 vindt mijn smaak veelzijdig. Zo zeg je netjes dat ie mi een vuilnisbak vindt. Maar zonder vuilnisbakken zou het een grote rotzooi in deze wereld zijn. De sessie met Serena was erg goed. De volle lading nam ze in haar mond op.
Ace2
10 november 2011, 19:26
Zie ik nu NikXXX in de verte of heb ik een bril nodig?
Ace2
10 november 2011, 20:09
Live from GT:
Het is echt stervensdruk. Volgens mij is de wachttijd zo lang dat je pas morgen aan de buurt bent. Rudi.NL heeft Xenia gekozen en ze ziet e nu nog wel zo lekker uit. "Ze is geweldig, ze laat alles toe" roept onze Rudi.NL en ik heb haar nogwel laten schieten. Terwijl Rudi.NL braaf staat te wachten komt ze dat nog even bij mij in wrijven. Ze gaat met haar nagels over mijn borst en geeft mij een kort tong zoenetje. Ik ben verkocht. Nu nog van Rudi.NL af geraken. Jack42 en ik amuseren ons super.
Ace2
10 november 2011, 20:13
Live from GT:
THE Golden Lady loopt hier voor de grijp.
Ace2
10 november 2011, 20:28
Live from GT:
Ik word hier uit gemaakt voor een ongevaarlijke homo. Volgens Picasso1 is dat grapig. Ik vraag aan Pauola of ik er als een homo uit zie, waarop ze heel verbaasd vraagt: "no?" Het wordt tijd dat de mondharmonica zijn melodramatische geluid laat horen.......................
paul-kuhn
10 november 2011, 20:41
hallo ace2,
ist gulia wieder mal anwesend?
sie war laut berichten einen tag wohl im gt, am letzten samstag habe ich sie vergebens gesucht....
thanx
ketserr
10 november 2011, 21:40
Ja hallo we kennen het ook zelf doen;
er liep vandaag een ijsbeer rond die een doosje in zijn zak heb zitten, in dat doosje zitten volgens hem lustbonbons die hij dan aan de dames uitdeeld en er een fabeltje bij verteld
Live from GT:
Barbie ziet er topless erg lekker uit.
Ja, hehe ik heb haar geketst dus moet ze wel lekker zijn.
Ik heb mijn zinnen gezet op Soraya maar ik weet niet of ze goed is.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?27717-Souraya-(dts-tunees)&highlight=souraya
Zie ik nu NikXXX in de verte of heb ik een bril nodig?
Wat is was het nr van je kluisie vandaag?
Rudi.NL heeft Xenia gekozen en ze ziet e nu nog wel zo lekker uit. "Ze is geweldig, ze laat alles toe" roept onze Rudi.NL en ik heb haar nogwel laten schieten. Terwijl Rudi.NL braaf staat te wachten komt ze dat nog even bij mij in wrijven. Ze gaat met haar nagels over mijn borst en geeft mij een kort tong zoenetje. Ik ben verkocht. Nu nog van Rudi.NL af geraken.
Als je mij weer imiteerd ben je zo van Rudi af.
THE Golden Lady loopt hier voor de grijp.
Dit zijn geen geintjes!
Het wordt tijd dat de mondharmonica zijn melodramatische geluid laat horen.......................
Die mondharmonica hoef je niet te laten leggen want die negeer ik zaterdag.
Cupido
11 november 2011, 01:19
Zijn dit twee dames welke in FKK World hebben gewerkt afgelopen zaterdag?? Ik sprak daar een Turkse welke het graag in GT wilde proberen..
Ja in ieder geval heette 1 van de 2 Mellik en die had ook in andere clubs verder weg gewerkt zei ze, je spreekt het uit op zijn Nederlands als glaasje melk!
Ace2
11 november 2011, 06:25
Live from GT:
Gespot: Sinem
Sorry moet zijn: Ebru. Wat zag ze er heerlijk geil uit.
Ace2
11 november 2011, 06:29
hallo ace2,
ist gulia wieder mal anwesend?
sie war laut berichten einen tag wohl im gt, am letzten samstag habe ich sie vergebens gesucht....
thanx
Nicht gesehen
wervelwind
11 november 2011, 07:53
Nu pas aan de beurt Ace2? :biggrin:
HorseP
11 november 2011, 22:25
Vanmiddag was weer super in de GT. Vanaf 12 uur een super line up! Met Nicole, Tanja en Ela me super vermaakt. En nog veeeeel meer leuk en lekkers gezien en gesproken. Om 18 uur afgenokt want toen werdt t echt te vol......
Volgende week weer!
Oh ja Bert; werkt die truc met de honing echt?
ketserr
12 november 2011, 11:14
Zo ik ben binnen en zit met Mr. Warsteiner aan de bar.
Het is aardig rumoerig voor dit tijdstip en de dames komen achter elkaar het kets oord binnenvallen.
Luana heeft eidelijk geen staat en het het haar loshangen.
En voor rudi_nl; Gaby zit bij de kino!!! En vraagt waar knoetje is.
Ik zie een bridget maasland look a like en dat is de 3e die we hier hebben.
MichelJ
12 november 2011, 11:26
Luana heeft eidelijk geen staart en het het haar loshangen.
Misschien moet ik, voordat ik naar LR ga, toch maar even langs de GT :rolleyes: :cool:
ketserr
12 november 2011, 12:13
Misschien moet ik, voordat ik naar LR ga, toch maar even langs de GT :rolleyes: :cool:
Dat zeg je precies goed langs GT.
Het is al druk en het sterft van de nieuw chics niet van dat tv programma wat dat is niks, er zit er 1 tussen die NL ken dus moet ik opassen met wat ik zeg. Ze zit nu met vriendin inb het bubbelbad en 2 fransies.
MichelJ
12 november 2011, 12:39
Het is al druk
:eek:. Toch maar rechtstreeks naar LR :biggrin:
ketserr
12 november 2011, 13:53
Ik hou het niet meer.
Ik zit op een bankie en tatjana komt naast me staan!!
We struikelen vandaag over de silicone.
Nu nog drukker want het tierpark staat ook al vol.
gignnl
12 november 2011, 14:19
Daarom,rechtstreeks naar LR!
Carlitos
12 november 2011, 15:39
In elk geval is ze op zoek naar geld, als ze niet slaapt tenminste, maar dan droomt ze ervan.
Bosbeer! waarom moet je altijd mijn rode monster afkraken...... Ze doet niet alles voor geld. Ze heeft eens een sessie van mij onderbroken omdat ze vond dat ik me als een verwende rijke kerel gedroeg! Wat natuurlijk niet klopt. Want ze had me al helemaal arm gemaakt met al die uren, dus dat rijke klopte al niet. ;)
ketserr
12 november 2011, 15:49
Ik werd zwaar getroffen door een aanval van Emy in de kino maar heb de strijd gwonnen.
Toen zag ik Antoinella binnenkomen en dan ben ik verkocht, sloesol dus.
Na de douche werd ik besprongen door Chantal maar ik mag van haar even op krachten komen voordat ze mij helemaal suf ketst zei ze.
Ik sterf van de honger en het sterft van de lekkere wijve.... Wie sponsert mij???
bosbeer
12 november 2011, 16:36
Bosbeer! waarom moet je altijd mijn rode monster afkraken...... Ze doet niet alles voor geld. Ze heeft eens een sessie van mij onderbroken omdat ze vond dat ik me als een verwende rijke kerel gedroeg! Wat natuurlijk niet klopt. Want ze had me al helemaal arm gemaakt met al die uren, dus dat rijke klopte al niet. ;)
Het feit dat je haar het rode monster noemt zegt al genoeg, Gert-Jan. En die keer dat ze die sessie met je onderbrak kwam omdat je je niet goed gewassen had, vertelde ze me. Het rode monster vindt dat ook verwende rijke kerels goed schoon moeten zijn. En je wilt me toch niet vertellen dat je toen zonder te betalen de kamer bent uitgekomen, hè. En ze heeft trouwens ook nog een scheve kont.
ketserr
12 november 2011, 19:13
chantal probeerde me net suf te ketse maar is haar niet gelukt straks nog maar 1 met de zwans laten spelen. Chanel ziiet de zwans toen ik de douche vandaan kwam ze wist niet wat ze zag en haar ogen vielen vielen eruit. 1 van de 2 nieuwe turkse zegt ervan te houden.
Er is alleen probleem dat het overzicht zoek is en er veel te veel keus is.
Jos is met michelle geweest, souza met johanna, bergmans met shanti maar heeft een ander op het maar we hebbben haar allemaal op het oog.
Nu even de kino in....
Alexander de Grote
13 november 2011, 02:26
Om 03.38 vragen waar een Roemeentje is gebleven neigt naar verliefdheid :betrunken:
Gewoon uit intresse. Ben vaak met haar geweest en het viel me op dat ze niet meer daar was. Hoe laat ik dat vraag maakt toch niet uit :sleep:
bosbeer
13 november 2011, 09:01
Gewoon uit intresse. Ben vaak met haar geweest en het viel me op dat ze niet meer daar was. Hoe laat ik dat vraag maakt toch niet uit :sleep:
Geen probleem Mario, en je hoeft je echt geen zorgen te maken want ze is er nog geregeld. Ze weet dat GT voor haar het meeste oplevert dus komt ze er altijd weer terug. Je kunt alleen net pech hebben dat jij er bent en zij is ergens een andere club aan het uitproberen.
Carlitos
13 november 2011, 12:47
Het feit dat je haar het rode monster noemt zegt al genoeg, Gert-Jan. En die keer dat ze die sessie met je onderbrak kwam omdat je je niet goed gewassen had, vertelde ze me. Het rode monster vindt dat ook verwende rijke kerels goed schoon moeten zijn. En je wilt me toch niet vertellen dat je toen zonder te betalen de kamer bent uitgekomen, hè. En ze heeft trouwens ook nog een scheve kont.
Tegen jouw alwetendheid kan ik niet op. Maar als Anita jou dat van het niet wassen heeft verteld, dan weet je zelf al dat ze gelogen heeft....:tongue: En de kamer verlaten met Anita gaat altijd met kosten gebonden! Anders heeft ze niks voor de automaten :smile2: Maar we hadden reeds een uurtje of zo achter de rug.
Big30
13 november 2011, 14:54
@BB en GJ,
Wordt tijd denk ik dat er een Anita geleuter topic komt ;). Wat hebben jullie beiden toch met deze dame :eek:?
ilovethaigirls
13 november 2011, 15:01
@BB en GJ,
Wordt tijd denk ik dat er een Anita geleuter topic komt ;). Wat hebben jullie beiden toch met deze dame :eek:?
Ze hebben beiden al gesponsord aan de speelautomaat :)
bosbeer
13 november 2011, 15:24
Tegen jouw alwetendheid kan ik niet op. Maar als Anita jou dat van het niet wassen heeft verteld, dan weet je zelf al dat ze gelogen heeft....:tongue: En de kamer verlaten met Anita gaat altijd met kosten gebonden! Anders heeft ze niks voor de automaten :smile2: Maar we hadden reeds een uurtje of zo achter de rug.
Uiteraard wist ik al direkt dat ze loog, want jij bent een zeer gewilde frisse knuffelbeer bij de dames. Maar de werkelijke reden zal wel geweest zijn dat ze een pannenkoek-afspraak had na jou van 5 uur waar weer veel meer aan te verdienen viel. Of je had weer een meeruren-discount afgemaakt waar ze achteraf spijt van kreeg. Maar een speciaal topic hoeft niet, Big30, ik heb nl. niks met die dame. Reakties hier lokken altijd reakties uit en dan loopt het weer uit de hand. Wat mij betreft genoeg erover. Gr,bb.
bosbeer
16 november 2011, 14:40
Live from Golden Time:
Half uurtje binnen, mooie parkeerplaats en tot tevredenheid lockertje 27 toegewezen gekregen, ik wordt juist ingeschat.Mijn buurmeisje van 23 vertelde me vanmorgen ook al dat ik er een stuk jonger uitzag omdat ik gisteren naar de kapper ben geweest, en probeerde me een beetje te versieren. Mooie meid, maar ik dacht: nu even niet, vanmiddag Golden Time en dan heb ik al mijn krachten en charmes natuurlijk nodig. Erg weinig beren, zeker afgezet tegenover de vrouwen die voornamelijk werkloos aan de kant zitten. Maar uiteraard zijn er wel wat middagberen die een kamergang maken omdat ze om zes uur thuis moeten zijn. De Paus is er ook en is een beetje bang dat de dames zouden vertrekken als er zo weinig beren zijn, en dat ze andere clubs gaan zoeken.
De volgende dames tot op heden gespot: Maggy, Lisa, Aksana, de twee donkerharige Turkse vriendinnen waarvan de een in haar blote kont loopt, Gaby- ieneminie, Lara, Maxi, Larissa, reuzin Ella, Liliane, Carmen, Christina, Nicolle, Luana met een rose veter dor haar lekkere kontje, Gloria, Rafaela, Lovely, Jennyboobs, Elisabeth, Martha, Lulu, Mara, Joanna, Joy, Roemeense Janine, Ramona, Jana, Nora/Zoe, Jossy, Dana, Marcella,Lin.
tatiana draagt vandaag een witte broek met laarzen en een indianenvest erboven. Wie weet later meer.
bosbeer
16 november 2011, 15:29
Live from GT:
Het vrouwenoverschot wordt alleen maar groter, er komen er meer bij en de mannen blijven weg. Grote Ella zit verdwaasd op de kruk van de gokautomaat bij de ingang, ze mist haar zus Emy, die vermoedelijk naar Zwitserland is vertrokken. Het is snikheet hier binnen, ze hebben de vloerverwarming aan de zijkant kennelijk op volle toeren draaien. Zo even melding van maken, begin er haast van te transpireren. Net even kennis gemaakt met de Turkse vriendinnen, ze heten Milek en Jamilla. Milek is de slankste van de 2, en draagt alleen een rood bovenstukje. Chantal is bij me komen zitten en vraagt of ik iets aardigs over haar wil schrijven. Ze ziet er goed uit en is aardig. Inmiddels zijn binnengekomen: Sonja, Sibel, Nellie, Flo, Tanya, T.G.L. met zwart bovenstukje en rood broekje. Ze gaat nu samen met Lara gokken op de automaat bij de ingang, Denise, Shanti, Lavinia. De dames klagen steen en been dat er zo weinig kerels zijn. Misschien moeten ze de entreeprijs halveren, zeg ik net tegen Janine. Moet natuurlijk wel alleen voor forumberen gelden.
Ik hoorde net dat het niet meer wordt getolereerd dat een meisje urenlang op de kamer is met 1 beer (de zg. Pannekoek). dit is geen grapje, want een medebeer wilde om 14.00 uur afspreken met een meisje , maar ze zei bezet te zijn tot 19.00 uur. Ze vroeg er gelijk bij om dat alsjeblieft niet tegen Marina te zeggen, anders werd ze eruit gezet. Later meer.
bad pritt
16 november 2011, 15:35
He Bosbeer zijn er ook thaise dames en latina's in da house ?
Vervelend he zo een dames overschot zullen ze een keer hun best moeten doen bij de presales.:baeh:
bosbeer
16 november 2011, 16:32
live from GT:
Lola en Eugenia zijn binnen, verder Carolina en Laetitia, om je maar direkt van dienst te zijn, Bad. Ze zitten hier in een groepje van 4 om me heen te kakelen, samen met Jossy. Carolina en Laetitia hebben resp. Een rood minijurkje en minirokje aan en staan bij de paal geil te draaien.Ik val niet op Latina's, maar deze zien er goed uit. Rafaela vind ik de mooiste van het zaakje en heb zelfs ooit gekamerd met Keisha, maar dat is een half-Amerikaanse dacht ik. Het is inderdaad ongelooflijk dat er zoveel dames zijn en zo weinig beren. Je gaat je heel belangrijk voelen hier. Dus Bad, je bent uitgenodigd voor een biertje hier. Grappig trouwens dat bijna iedereen Brad schrijft, de woordspeling dringt nog steeds niet echt door.
De verwarming heb ik uit laten zetten, maar de warmte wil niet weg. De Paus is al om 17.00 uur naar de eetent gevlucht, het was hier nog warmer dan op het toilet van Het Vatikaan, zei hij. Hij is net met die leuke en lekkere Carmen naar de kamer geweest. Hij bofte, want hij mocht 10 minuten langer op de kamer blijven omdat ze na afloop daar wilde douchen. Het wachten is op de eerste die flauw valt.Ik heb net geïnformeerd naar de te lange afwezigheid van Veronica maar de Theke kan er niets bijzonders over zeggen. Ze is er in elk geval niet uitgegooid.
Het zal moeilijk worden een keus te maken uit de dames. Shanti kwam me net met haar heerlijke lijf knuffelen en dat maakte me nog heter. Verder hebben Janine en Chantal het ook behoorlijk op mijn charmes ( lees:euro's ) gemunt.Maar Milek die zo in haar blote kont gaat eten is ook niet te versmaden. Antoinella is een uurtje geleden ook nog binnen komen lopen en heeft gelijk een vaste gast bij de kladden gegerepen.Het gaat hier een bloedhete avond worden.........
ilovethaigirls
16 november 2011, 17:08
Live from GT:
k hoorde net dat het niet meer wordt getolereerd dat een meisje urenlang op de kamer is met 1 beer (de zg. Pannekoek). dit is geen grapje, want een medebeer wilde om 14.00 uur afspreken met een meisje , maar ze zei bezet te zijn tot 19.00 uur. Ze vroeg er gelijk bij om dat alsjeblieft niet tegen Marina te zeggen, anders werd ze eruit gezet. Later meer.
Ik zal dit weekend het tegendeel bewijzen :biggrin:
bosbeer
16 november 2011, 17:12
Live from GT:
Het diner is begonnen, er staat een klein rijtje te wachten voor de zuurkool. Blij dat ik er niet bij stond want Salome, half Marokkaans/half Duits heeft net een perfekte paaldansacts weggegeven op een zwoel , speciaal aangevraagd nummer. Ze was helemaal in trance en sprong op onverwachte momenten naar boven om een spagaat tegen het plafond te maken. Ze droeg slechts een veter van ca 0,1 mm en de gelukkigen op de eertse rij, w.o. Bosbeer, konden via de endeldarm de dikke darm inspekteren. Mooi slank meisje, kreeg ook flink de handen op elkaar van het aanwezige publiek. Er komen nu nog 2 blondjes binnenstappen met grote beautycases, maar ik vraag me af of ze nog een graantje kunnen meepikken in al dit vrouwengeweld. Onder "Johnny, La gente esta muy loca", what the fuck, drink ik mijn biertje op om daarna maar te gaan eten. Chrystelle en Julia/Rosa zijn trouwens ook nog binnen. Nog even genieten van Mr. Saxobeat voor ik ga, een heerlijk geilmakend nummer.Dat zou continue tijdens mijn kamergangen moeten worden gedraaid...
bosbeer
16 november 2011, 17:47
Live from GT:
Op dit moment doet de Turkse Jamilla een heerlijke paaldansacts, waarvan ik zit te genieten, dus even pauze svp.
Een iets vollere danseres, maar ze ging ook naar het plafond. Echte verwennerij vandaag. Serena sprak ik net in het gangetje en ze doet de hartelijke groeten aan Ace2, waarvan ze dacht dat het een Belg was. Ze heeft zeker een keer met hem gepraat, haha.Sorry, geliefde Belgische vrienden, flauw grapje. Net gegeten, was niet veel soeps vandaag, rijst met een stuk kip en een vaag sausje met een paar stukjes paprika. De 2 blondjes die waren binnengekomen waren Tatoo-Yvonne en haar eveneens beschilderde vriendin. Jenny loopt weer binnen, gaat af en aan naar de hutjes. Hongaarse Nikita vertelde me net dat ze om in conditie te blijven om de 2 dagen 6000 keer touwtje springt. Het is haar gespierde lijf wel aan te zien en te voelen. Leuke meid ook trouwens, maar over een half uur gaat ze al weg, dus een kamergang zit er niet meer in vandaag. Nora heeft haar gezicht zoals gewoonlijk op onweer staan.
We gaan ons weer eens onder de dames begeven.
ijsbeer2121
16 november 2011, 17:53
Het is inderdaad een goede dag met vooral veel vrouwen :freu:
bosbeer
16 november 2011, 18:41
Live from GT:
Nog niet vermelde aanwezigen: Steffi, Sophia, Barbia, Lydia , Kandy en Tamara. Ook Lovely doet Ace2 de hartelijke groeten, hij zou zich vermaakt hebben met dit hoge Latina en Asia gehalte. Inmiddels is het eindelijk wat drukker geworden met manvolk en komen er flink meer kamergangen. De Paus is nog op zoek naar een leuke dame.
Opvallened niet-aanwezigen: Patrizia, Evita, Veronica, Emy, Adriana, Alice, Anita, Asia( naar nadere club?), Angelina, Chanel.
bosbeer
16 november 2011, 18:43
Waar is het bericht van Rudy_NL gebleven? Nu kan ik er niet op reageren.
rob45
16 november 2011, 18:58
Kijk onder; dame hele dag geboekt en pannekoekbeschouwingen,onder deze topic staat Rudy zijn bericht.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?27937-Dame-hele-dag-geboekt-en-pannenkoek-beschouwingen.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
aquarius
16 november 2011, 21:48
Opvallened niet-aanwezigen: Patrizia, Evita, Veronica, Emy, Adriana, Alice, Anita, Asia( naar nadere club?), Angelina, Chanel.
Evita will be back on 25.11.
Alexander de Grote
16 november 2011, 23:45
Live from GT:
Waar hangt die Anita nu uit? Niemand een idee? Joepie ook niet?
adje10
17 november 2011, 14:52
enne is er wat te doen?
satanic surfer
18 november 2011, 09:07
opnieuw gesignaleerd te GT gisteren:Patrizia(na 15-uur busreis,poeh...) en Samantha (na wederom 2 weekjes vakantie) voor de fans...voorts een semi-drukke dag met morrende dames wegens algehele luiheid der beren,enkele Brusselse gozers waren de uitzondering op deze regel(omstreeks 16 u begonnen de heren aan repectievelijk 4e en 5e kamergang;poehpoeh...)...damesoverschot in de namiddag,sleutelwachttijden vanaf 17u tem 23u van een kwartiertje maximum,eigenlijk prima om toch wat te presalen...na 23u was er van enig presalen hoegenaamd geen sprake meer...Het was behoorlijk lastig keuzes te maken qua dames,maar desalniettemin er toch in geslaagd,verslag volgt...oh ja mosseltjes op 't diner,was lekker en verrassend,amper wachtrij bij eten&pizza,de opkomst der beren viel mee,was aardig toeven in de "snikhate" bar...
HorseP
18 november 2011, 12:57
Rustige vrijdag in GT. Vele bekenden gezien en alle tijd en rust vooor presales.
Goed gekamerd met duitse studente nelli. Sonja gesignaleerd, die wordt next na sauna en bubbels.
Cupido
18 november 2011, 13:33
Onderweg naar gt, is al erg druk op de route. Daar gaat ketserr in zijn ketsmobiel die nog op zijn terug rit bezig is, michelj toeter ik van zijn brommert af, badslippers voorzie ik van een bidon en verdere voedsel bij zijn foetstocht op weg naar gt, ik rij over een weggegooide mondharmonica heen, joepie en rudy_nl zijn zojuist geflitst ivm te snel rijden, en ik word nu bekeurd ivm rijden met handy in mijn hand. De muziek in de auto brengt me al helemaal in gt stemming, hoop dat dr broodjes er nog liggen als ik binnen ben en dat de dvp's er zijn in hebben vandaag!
Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
BSesamstraat
18 november 2011, 16:13
Hoe is het daar? Vast beter dan hier in een klote lange file
Cupido
18 november 2011, 16:32
Wordt al lekker druk hier met dvp's en nog weinig ijsberen!
Cupido
18 november 2011, 16:43
Aanwezig: katja, nora, dunya, elisabeth, alexa, alex, magda, hella, jessica, ela, eleni, dersia, andrea, sheila, chanel, chantal cindy, lara, marina, ashia, lulu, ellie, nellie, luana, lisa, nathalie, maria, pamela, pauola, sherri, shaira, angela, florian, sandra, tanja, nicolle, nicole, joanna, maxime, antoinella, mia, carmen, nina,
Pistol Pete
20 november 2011, 15:09
PP in GT :)....alweer 4 maanden geleden. Het GT gevoel heb ik zojuist lekker mogen proeven toen ik kennismaakte met de kleinste dame...Gaby. Ik gaf haar een hand, zei mijn naam en ze liep weg....ooops....where are you going? Uit haar onduidelijke engels hoorde ik iets van key...terwijl ze al 1,5 mtr onderweg was naar sleutelhok...:).
Mijn snelste sleutelvraag ooit, of eigenlijk sleutelgang. Grappig, misschien komt t ervan maar dat moet ik nog ff bezien. Er zijn veel bekende dames maar vraag geen namen. Alleen luana ex bianca phg ken ik nog uit eigen kamer ervaring. sofia, ook zo een pistolgirl ook gespot.
Line up is vergelijkbaar met gisteren in Fkk Planet. Top dus :)
Pistol Pete
20 november 2011, 15:32
Sommigen zijn zelfs voor PP te klein: Eugenia komt net binnen gehuppeld. Of toch niet.....
Badslippers
20 november 2011, 17:35
Sommigen zijn zelfs voor PP te klein: Eugenia komt net binnen gehuppeld. Of toch niet.....
Je kunt er weer eentje op je lijst zetten, gisteren in "Happy Garden" een nog kleinere dame dan Eugenia gezien. Ze heet Silvia. Roemeens, a-cups, puur natuur, ik schat 139 cm en zo zwaar als een paar pakken suiker.
Pistol Pete
20 november 2011, 19:26
Uiteindelijk te licht bevonden, die eugenia. Maar mss was de oorzaak haar gezicht die wat ouwelijk overkomt bij haar body. Overigens is eugenia niet de tengerste uit mijn bestand. Bij 1 dame kon ik op 2 cm na met beide handen de dame om haar middel vatten. Bij eugenia scheelde dat ca.5 cm. :)
Van Dattum
21 november 2011, 22:29
Misschien moet je Jaylan een keertje proberen. Lijkt me ook een PP-meisje. En ook een VD dame trouwens.. ;)
Carlitos
22 november 2011, 00:55
Wat een slappe avond in GT, dames alleen maar aan het klagen over te weinig beren. Ook over geld, wel 100 euro per uur vragen en een service van niks leveren, dan staan er ook geen beren in de rij voor ze. 2 dames sloegen een aanbod van een medebeer voor 5 uur te kameren af voor 350 euro.... Te weinig geld! Weten andere dames in LR en PHG wel raad mee.
Veel dames al vroeg vertrokken, had afgesproken met Carmen, maar madame was om 19 uur al vertrokken. Jammer.
Van "ellende" maar een paar uur met Samina naar de kamer geweest, was alweer een paar weken geleden. Heb er uiteindelijk geen spijt van gehad, was een top sessie. Even een pauze doet ons blijkbaar goed, sex wordt dan duidelijk beter.
Jack42
22 november 2011, 05:03
@ gert jan
Ik weet niet hoe laat je met Carmen had afgesproken maar zij is altijd maar aanwezig tot 19 uur.
Carlitos
22 november 2011, 08:40
@Jack42: Ik had eigenlijk geen tijd afgesproken, maar wist niet dat ze altijd maar tot 19 uur werkte. Komt niet zo vaak voor dat dames zo vroeg vertrekken. Hoewel gisteren er meerdere dames op tijd naar huis gingen. Wat ik wel altijd mooi vind is om de dames in hun normale kleding zien te vertrekken, sommigen zien er dan nog mooier uit.
Dan wagen we donderdag maar weer eens een poging.
bosbeer
22 november 2011, 09:16
Wat een slappe avond in GT, dames alleen maar aan het klagen over te weinig beren. Ook over geld, wel 100 euro per uur vragen en een service van niks leveren, dan staan er ook geen beren in de rij voor ze. 2 dames sloegen een aanbod van een medebeer voor 5 uur te kameren af voor 350 euro.... Te weinig geld! Weten andere dames in LR en PHG wel raad mee.
Veel dames al vroeg vertrokken, had afgesproken met Carmen, maar madame was om 19 uur al vertrokken. Jammer.
Van "ellende" maar een paar uur met Samina naar de kamer geweest, was alweer een paar weken geleden. Heb er uiteindelijk geen spijt van gehad, was een top sessie. Even een pauze doet ons blijkbaar goed, sex wordt dan duidelijk beter.
Zo langzamerhand is toch wel bekend dat de maandag geen topdag is in GT Gert-Jan. Veel dames willen wel het weekend meepakken en daarna tenminste 1 sexvrije dag hebben waar ze de maandag voor uitkiezen. Veel beren weten dat en blijven ook weg. Het is net als in de horeca, heel eventjes heeft iedereen er genoeg van, veel zaken blijven gesloten en dinsdag komt alles weer een beetje op gang. Maar, als de juiste dames voor jou er zijn dan is het wel prettig dat er niet veel beren zijn. Maar echt een gezellige dag zal het niet worden als de meeste dames met een sik zitten.
ketserr
23 november 2011, 11:13
Ik ben benieuwd naar wat onze vaste woensGTdag reporter Bosbeer ons vandaag allemaal gaat met melden.
bosbeer
23 november 2011, 11:23
Ik ben benieuwd naar wat onze vaste woensGTdag reporter Bosbeer ons vandaag allemaal gaat met melden.
Haha, mooi niks. Jij bent er toch? En Ace2 komt ook, dus de lezers zijn blij dat ze mijn gelul niet meer hoeven te lezen. Ik heb lekker een daggie vrij daar vandaag.
Carlitos
23 november 2011, 11:32
Schandalig dat die ons zo in de steek laat. Zonder ook van te voren verlof aan te vragen bij de leiding!
bosbeer
23 november 2011, 12:03
Schandalig dat die ons zo in de steek laat. Zonder ook van te voren verlof aan te vragen bij de leiding!
Zo gauw ze er een betaalde job van maken, zal ik vooraf verlof aanvragen. Maar ik ben er over een uurtje of 2 en ga onderweg af en toe even kijken wat mijn vrienden allemaal op het forum schrijven, zodat ik weet welke vriendinnen er op me wachten.....
Carlitos
23 november 2011, 12:17
Aha, je bent toch een beetje bang geworden voor represailles....;)
Mods, geef die Bosbeer eens een vrijkaart voor GT? voor al dat goede werk....
ketserr
23 november 2011, 12:45
Ik ben er idd.
Ik zie een pannekoek dus is ze er, ze kwam 10min na mij binnen.
Heb ook al 1 diepte meting gedaan.
Tatjana kwam net vragen hoe het met me is en straks vergrijp ik me aan haar. Ze heb een spijkerbroek, zwarte laarzen, een zwart colbertje en een delecathe waar ik in wil verdrinken.
Dan voor nu nog een ouwe gebouwen alarm;
Er is er die al zover over de datum is dat je ervan uit ken gaan dat het doorloop tot tussen de tieten!
Hier zijn er 2 van!
Ace2
23 november 2011, 14:13
Raad eens waar ik ben?
ilovethaigirls
23 november 2011, 14:19
In een hutje met Rafaela
Ace2
23 november 2011, 14:20
Live from GT:
Net gearriveerd en Het Duivelse Surfertje in zijn nakie gezien. Met natte haartjes de barruimte in gegaan, waarbij DeSouza spontaan moest gaan plassen. Ketserr heeft al een lijstje klaar: lovely Shanti Jana Celine Lucy Elisabeth Marisa Lulu Maria Aksana Nina Isa Marcella Nora Jenny Flo Maggy Elly Lisa Maxi Chantal Chris Antoinela Jenny (dld) Crissy Rsfaela Latitia Nathalie Nicole Heidi Doro Mali Rosalinda Sylvia
Picasso 1
23 november 2011, 14:20
Raad eens waar ik ben?
Ik denk in PSR want dan heb je eindelijk een dame die met je gaat tongzoenen.
Ace2
23 november 2011, 17:21
Ik denk in PSR want dan heb je eindelijk een dame die met je gaat tongzoenen.
Zelfs in PSR stellen ze grenzen
xavier
23 november 2011, 17:31
Live from GT:
Net gearriveerd en Het Duivelse Surfertje in zijn nakie gezien. Met natte haartjes de barruimte in gegaan, waarbij DeSouza spontaan moest gaan plassen. Ketserr heeft al een lijstje klaar: lovely Shanti Jana Celine Lucy Elisabeth Marisa Lulu Maria Aksana Nina ?????Isa????? Marcella Nora Jenny Flo Maggy Elly Lisa Maxi Chantal Chris Antoinela Jenny (dld) Crissy Rsfaela Latitia Nathalie Nicole Heidi Doro Mali Rosalinda Sylvia
Gaat het hier over de poolse Isa of de duitse naamgenoot?
Ace2
23 november 2011, 17:35
Live from GT:
Puf puf puf net terug van een triootje met Rafaela en Latitia. Latitia had ik nog nooit gehad omdat mijn neefje Seqoya met haar een tegenvallende sessie had gehad. Ik heb gezocht en gezocht maar er was nergens een tegenvallende sessie op de kamer te bekennen. 2,5 uur pure lust en geldverkwisting, maar ik sta hier met een glimlach. Hoe naïef kun je zijn. Ook Seqoya heeft ondertussen ervaren hoe goed de kwaliteiten van Rafaela zijn. Een ding viel echter tegen. Ondanks zijn herhaalde verzoeken wilde ze niet zeggen dat hij beter was dan zijn grote neef. "Du bist meine mann, meine schatz" vertrouwde ze mij toe.
Verder nog gespot: Serena Emma Stafanie Claudia Elisia Elini Denise (ze ziet er oog verblindend uit met dat super lijfje van haar) Amara (nieuw Kenia) Barbie Christina Sandra Janice Samantha Jossy Jeanette Pauola. DeSouza is met Jeanette geweest en was uitermate content. Der WaldBare is ook gearriveerd.
Jack42
23 november 2011, 17:39
Ace2 heeft maar weinig tijd om ons, de thuisblijvers, te informeren :heul:
Hij zal teveel M-150 gedronken hebben in combinatie met die lustpillen van hem. Gevolg: :48[1]: :biggrin:
MichelJ
23 november 2011, 17:46
Of is de wifi weer brak in de GT?
ilovethaigirls
23 november 2011, 17:52
Nee je kent hem toch, zit ie waarschijnlijk weer aan Serena te friemelen en dan vergeet hij dat de lezers hier wachten op een vervolg
En wat dan te zeggen van Ketserr die hoor je al helemaal niet. Heeft ie dan eindelijk de golden lady te pakken ?
MichelJ
23 november 2011, 18:03
Of misschien heb die zich wel aan Tatjana vergrepen.
seqoya
23 november 2011, 18:04
hmm Ace ... ze wilde het inderdaad niet zeggen dat ik beter was maar haar schokkende bewegingen en multiple orgasmes gaven aan dat ik in ieder geval op de goede weg was ;)
Maar inderdaad eerlijk is eerlijk ze zei: Ace is my hercules, my man...my everything... maar ze had geen problemen mee dat het neefje van er ook op ging... ja zei ze ace neukt ook andere vrouwen dus mag ik ook jou neuken...tja daar kon ik niets meer tegen in brengen :-P
Ace2
23 november 2011, 18:06
Live from GT:
Salitos is naar huis. Ik moet de groeten over brengen. Gespot: Patrizia Gaby Sonja Lara Ramona Katja . Het is gezellig druk en de muziek is swingend. Er loopt een bloed mooie Turkse rond. De perpermuntballetjes vinden gretig aftrek. Misschien krijgt een mier er geen stijve van, maar ik krijg er wel aandacht mee. Ze zijn niet zo populair als mijn 50 euro biljetjes, maar toch......................
Maxi vraagt waarom ik haar nooit kamer. "Just like I refuse DeSouza" antwoord ik eerlijk. Het vraagteken dat boven haar hoofd verschijnt is het grootste dat ik ooit in GT heb gezien. Verder komen we niet, want Denise wurmt zich in het gesprek: "please help me, I have pain in my back" mokt ze, terwijl ze Maxi behandig opzij duwt. Maria heb ik aangesproken over haar opmerking dat ik een ongevaarlijke homo zou zijn. "Waarom ongevaarlijk?" brom ik. "We are no friends any more?" pruilt ze waarna wij elkaar knuffelen.
Ace2
23 november 2011, 18:14
hmm Ace ... ze wilde het inderdaad niet zeggen dat ik beter was maar haar schokkende bewegingen en multiple orgasmes gaven aan dat ik in ieder geval op de goede weg was ;)
Maar inderdaad eerlijk is eerlijk ze zei: Ace is my hercules, my man...my everything... maar ze had geen problemen mee dat het neefje van er ook op ging... ja zei ze ace neukt ook andere vrouwen dus mag ik ook jou neuken...tja daar kon ik niets meer tegen in brengen :-P
Hahaha. Ze zei dat we qua sex op elkaar leken. "Genau familie" "Sehr gut, du und dein cousaine weidden wass ein frau braucht" "100 euro?" vroeg ik. " nicht so billig, schatz" was haar humeurige reactie. Seqoya en ik hebben vroeger goed opgelet toen we bij onze grootvader op de grote vaart op schoot zaten en hij ons wijs toesprak: "een kutje wordt niet vochtig om de brandweer water te leveren"
seqoya
23 november 2011, 18:38
Onze grootvader op de grote vaart zei ook... Beter 1 kut in je mond dan drie in de lucht !
ketserr
23 november 2011, 19:17
Live from GT:
Puf puf puf net terug van een triootje met Rafaela en Latitia 2,5 uur pure lust en geldverkwisting.
2,5 uur op de kamer is pannekoek gedrag en met 2 dames maakt dat 5 uur,
PANNEKOEK!!!
Over de TGL kom ik terug in me verhaaltje over vandaag.
Tatjana ken nog veilig rondlopen want er zijn te veel favorieten van mij aanwezig.
Net met roemse criss en Chantal staat in de wacht en dan huppelt eugenia nog rond en Antoinella is ook niet te weerstaan.
Het is Duitse isa.
Ace2
23 november 2011, 19:19
Het gerucht gaat dat Ketserr op dit moment Chris uit woont. Straks kan er de HSL door heen.
Ace2
23 november 2011, 19:26
2,5 uur op de kamer is pannekoek gedrag en met 2 dames maakt dat 5 uur,
PANNEKOEK! an.
Opperpannenkoek2
De spaarpot is leeg. Mijn kinderen krijgen dit jaar als Sinterklaascadeautje Lego uit de kringloopwinkel en een chocoladeletter van de voedselbank.
Jack42
23 november 2011, 19:30
Het gerucht gaat dat Ketserr op dit moment Chris uit woont. Straks kan er de HSL door heen.
Of valt Nikxxx in het gat :biggrin:
Ace2
23 november 2011, 19:48
Live from GT:
Gespot: Katie (nieuw en spreekt Vlaams waardoor Satanic Surfer gelijk opgewonden raakt) Naomie ( nieuw in het vak) . Net een sessie mat Anny gehad en ondanks dat ze haar best heeft gedaan kon niet in de schaduw staan van mijn eerste sessie. Even kreeg ik de indruk dat ze het voor het geld deed. Ketserr laat aan iedereen zien dat hij heeft geschreven dat ik een pannenkoek ben. Ik stel voor dat alle nieuwe meisjes door Kerserr in de kino worden ontgroend en als ze het een uur uit houden mogen ze blijven. "Dat geldt niet voor ijsberen" roep ik snel. Wij proberen de naam van de nieuw Turkse te achterhalen, maar als ik haar aan spreek loopt ze gewoon door. "Zou ik ook doen" zegt DeSouza
ilovethaigirls
23 november 2011, 19:58
Zou het niet kunnen dat het Gühl is ? Is wel Marokkaans en niet Turks, maar volgens youppie zou die terug in GT zijn.
Heeft er een jaar of 3 geleden ook nog gewerkt. Ze werkt er nu wel onder een andere naam Laticha of zoiets
paul-kuhn
23 november 2011, 20:07
die gül (blond, hübsches gesicht, immer fröhlich, schöne natürliche b-cubs, die wie ne 1 stehen), die bis vor kurzem noch im samya war ?????????????
das wär ja echt ne bereicherung für das gt und ein neuer grund für den besuch.
Ace2
23 november 2011, 20:22
Horen jullie een mondharmonica?
Ace2
23 november 2011, 20:36
Live from GT:
Net kennis gemaakt met die super knappe Turkse en ze heet Alya. Een goed gesprek kon ik niet voeren want DeSouza stond in mijn nek te hijgen. Alya voldoet aan de Kets-norm. Nu maar afwachten of ze het uit houdt. Dankzij Alya maak ik kennis met haar vriendinnetjes Minie (Duits) en Jedda (Turks). Ik word aangevallen door Duitse Diana. Ziet er heel goed uit maar in de verte hoor ik al een mondharmonica.......................
Ace2
23 november 2011, 20:38
Zou het niet kunnen dat het Gühl is ? Is wel Marokkaans en niet Turks, maar volgens youppie zou die terug in GT zijn.
Heeft er een jaar of 3 geleden ook nog gewerkt. Ze werkt er nu wel onder een andere naam Laticha of zoiets
Ik ken Guhl nog wel maar die is er vandaag niet
ketserr
23 november 2011, 21:57
K
Horen jullie een mondharmonica?
Daar zit je dan. Kom ik net van de kamer waar Chantal flink heb leggen ketse, pizza misgelopen en blijkt die Ace2 Bosberr en Mr. Warsteiner te hebben meegenomen! Echte vrienden.
Ik ga er nog een paar voor de gek houden hier voordat ik het licht ga uit doen en dat is zo gebeurd want het is weer apre ski!!
Cupido
26 november 2011, 15:55
Zo eindelijk even de tijd om mijn eerste verslag van de dag te schrijven, want ik kom haast niet van de dames af vandaag. En ela moest en zou met mij op de kamer en het was weer heerlijk met haar.
Lijstje? Ok daar gaan we dan:
Amara - Anny - Chanel - Chantal - Clara - Criss - Crissy -christelle - Ela - ella - Ely - Elizabeth - Emma - Jenny de Rooie - Jessica - jossy (komt later vanavond) Katja - Lisa - Lovely - Luana magda 3 maal (inclusief. de weer gestarte magda die er 7maanden geleden gestopt was, nu met rood haar en ze geeft aan er weer zijn in te hebben en gt gemist te hebben) - Nina - Nora - Patricia - Pauola - Rafaela - Romana - romina - Sandra - steffi - tanja - veronica.
Ik ga nu even kijken wie ik nog vergeten ben. Mis wel veel ijsberen, maar wie weet komt er nog een of ander. Daartegenover nemen de dames meer de tijd voor mij. Segoya was er nog wel, maar is of wel al naar huis of nu wel erg lang op de kamer.
bosbeer
26 november 2011, 16:20
Thanx Cupido, leuke berichten. Ik had voorspeld dat Magda het niet zou volhouden om weg te blijven van GT. Ben benieuwd of haar vriendin Zara ook nog terugkomt. Mocht je Veronica zien, kun je haar dan vragen of ze er a.s woensdag ook is?
laplagne
26 november 2011, 17:37
Thanks Cupido. Maak Laplagne maar boven op zijn berg jaloers met zo'n update. Meer dan redelijke bezetting. Goed om te lezen dat je ook door de Poolse Ela bent gestrikt. Zij is echt een toppertje. Weet jij of heb je van Ela gehoord of ze komende donderdag 1 december in Golden Time zal zijn, want gezien mijn agenda lonkt de Heidweg 1! Nog veel plezier vanavond!
Cupido
26 november 2011, 18:10
Verder gespot; flo, alexa, moni, nicky, maxi , ashia, angela, marina, christina (achter de bar), mara, ricarda, stefania, tanja, anabel, evita, eleni, janine, antoinella, nellie, zina, eugenie, en die sndere van 25 kilo waar badslippers en rudi_nl zo op kicken o ja gaby, ricarda, nuna, karolina, monica, nila, nicole, shanti, shaira, alysia en er blijven er maar nieuwe bijkomen. Toch ook nog veel onbekenden, ervan er een aantal weer op mijn to do lijst zijn gezet
Ace2
26 november 2011, 18:24
Verder gespot; karolina,
De blonde poolse? of de Braziliaanse?
jacky pakutra
26 november 2011, 18:32
geen Samantha? of onbekend gezicht voor jou Cupido?
bedankt voor je uitgebreide berichtgeving :)
Cupido
26 november 2011, 21:58
Veronica zal er woensdag zijn bosbeer, speciaal voor jou.
Blonde karolina, ace.
Nee, samantha ken ik niet van naam. Maar die meer dan 80 andere wel. En ik moet het vandaag helemaal in mijn eentje doen vandaag!
Nog een paar namen van nieuwelingen: lola en diana, beide duits en elena
Van ela heb ik nu pas gelezen, dus heb ik niet meer voor je kunnen vragen. Sorry, maar ze werkt veel de laatste weken, dus zal ze er wel weer zijn donderdag!
bosbeer
26 november 2011, 22:31
[QUOTE=Cupido;242428]Veronica zal er woensdag zijn bosbeer, speciaal voor jou.
Goed werk, man! Ik had me voorgenomen woensdag over te slaan, maar helaas moet ik nu toch weer gaan.......
Cupido
26 november 2011, 22:51
Sent from my GT-I9000 using TapatalkVeronica zal er woensdag zijn bosbeer, speciaal voor jou.
Blonde karolina, ace.
Nee, samantha ken ik niet van naam. Maar die meer dan 80 andere wel. En ik moet het vandaag helemaal in mijn eentje doen vandaag!
Nog een paar namen van nieuwelingen: lola en diana, beide duits en elena
Van ela heb ik nu pas gelezen, dus heb ik niet meer voor je kunnen vragen. Sorry, maar ze werkt veel de laatste weken, dus zal ze er wel weer zijn donderdag!
Cupido
27 november 2011, 12:50
toch nog een laatste update van gisteren:
Ik had ook nog gespot: Kathy, Alya, Pauola moet zijn Paméla, Elena moet zijn Daniella, Ebru, Mia, Lydia, Janine, Valentina, Lin, Wicky, Nila. Dat was het wel zo'n beetje de dames die er waren en waarvan ik de naam ken, dan waren er nog zo'n 25 a 30 die ik wel van gezicht ken maar niet van naam (bijvoorbeeld de vriendin van Steffi (kan het zijn florian?) en de vriendin van Alexa en Lola), en zeker nog een stuk of 10 nieuwe.
Mijn dag was ondanks de afwezigheid van ook maar 1 bekende ijsbeer (Ok Segoya heb ik nog een minuut of 10 gesproken, maar die was daarna snel weer weg, die wilde volgens mij zijn neef nog een keertje palen) toch zeer geslaagd. Heb me kostelijk vermaakt met de dvp's die me nog meer dan anders vergezelden gedurende de dag!!! En de kamergang met Ela en later Jossy waren erg lekker en weer voor herhaling vatbaar. Dan heeft Sonja de uitspraken van Ace2 gisteren wel een beetje te letterlijk opgevat en begon me uit de rolstoel te gooien. Gelukkig niets gebroken behalve haar high heel dan!! Uiteindelijk heb ik net niet het licht hoeven uit te doen, maar ben ik voor de grote drukte weer naar huis vertrokken!!!
bosbeer
27 november 2011, 19:58
De vriendin van Steffi heet Sophia.( halflang zwart haar, vrij grote neus en mooie ogen).
adje10
28 november 2011, 12:07
iemand aanwezig momenteel?
bosbeer
28 november 2011, 15:15
iemand aanwezig momenteel?
Nee, er lopen alleen een paar schoonmaakpolen.
Carlitos
28 november 2011, 21:07
Ik was aanwezig. Ik ga niet weer liggen zeiken, maar het was gewoon weer kut. Ik ben doorgereden naar PHG.....
bosbeer
28 november 2011, 21:20
Ik was aanwezig. Ik ga niet weer liggen zeiken, maar het was gewoon weer kut. Ik ben doorgereden naar PHG.....
Oei, heb ik jou ook voor 1 van die schoonmaakpolen aangezien, Gert-Jan. Verder zag ik helemaal geen beren of vrouwen. Op maandag vraag ik nl. altijd of ik eerst even om de hoek mag kijken voor ik die 45 euri betaal. Overigens ben ik nog nooit naar binnen gegaan omdat het altijd kut is. Maar ik hoop wel dat het eten je gesmaakt heeft?
Carlitos
28 november 2011, 21:23
Zoals je weet ben ik inderdaad een beetje buitenlands;) Dus ik neem het je niet kwalijk. Voor het eten was ik al gevlogen, maar gezien de kwaliteit van het eten in PHG had ik eerst moeten blijven eten....
bosbeer
28 november 2011, 21:29
Zoals je weet ben ik inderdaad een beetje buitenlands;) Dus ik neem het je niet kwalijk. Voor het eten was ik al gevlogen, maar gezien de kwaliteit van het eten in PHG had ik eerst moeten blijven eten....
Straks ga je nog vertellen dat je ziek bent geworden van het eten in PHG waardoor je daar ook al niet hebt kunnen neuken...
F_DG
29 november 2011, 11:40
Iemand enig idee of de Roemeense Guilia er morgen zal zijn?
Stylo
29 november 2011, 12:55
Iemand enig idee of de Roemeense Guilia er morgen zal zijn?
Zal er morgen zeker niet zijn.
En zal (voorlopig) ook niet terugkeren.
F_DG
29 november 2011, 18:20
Thx Stylo! Zit ze nog in het vak? (en waar) :)
bosbeer
30 november 2011, 14:45
Live from GT:
Net binnen, ietsje teveel beren naar mijn zin, maar de line up is mooi.
Voorlopig gespot: Katalea ( nieuwe zeer slanke Roemeense, Patrizia-figuurtje), Luana, Asia, Mandy, Lara, Lisa, Lovely, Maggy, Lavinia, Patrizia, kleine Gaby, Doro, Reuzin Ella, Hongaarse Nikita, Nora ( moest zowaar lachen toen ze me zag, zal maar niet weer over haar dode hondje beginnen dat in de frikandellen is verwerkt), Shanti, Laura, Liliane, THE ex-GL, Martha, Hongaarse Derina(nieuw, lekker koppie), Heidi, Bunny, Rosa/Julia, Turkse Jamilla (staat te swingen aan de paal), Eylena ( blonde Duitse), Joanna, Aksana, Dunya ( Mar), Yvonne, Lydia, Lulu, Rafaela, Evita,Griekse Christina, Serena.
Lovely zit naast Maggy op de krukken van de 2 gokautomaten en vertelt me dat ze er net 600 euro heeft uitgahaald. Maggy zegt boos tegen haar dat ze dat niet mag zeggen. Ze wil dat het ding eerst weer wordt volgeflikkerd met geld zodat zij er daarna weer achter kunnen kruipen. No, he is a good man, zegt Lovely en vertelt me dat er voorlopig niets te verdienen is aan deze machine. Inmiddels zit ik voor de namenjacht op het trapje voor de kino en Patrizia komt naast me zitten in haar paarse korte jurkje en vraagt me of ik wil schrijven dat ze heel mooi is.
Bekende beren zijn er voor mij op het moment niet, Mr.Warsteiner kon deze week niet, en Ketserr had graag gekomen maar moet morgen vreselijk vroeg op, dus is hij mogelijk zaterdag te verwachten. De Paus zou zich weleens op de kamer kunnen bevinden, dus die zal vermoedelijk nog wel tevoorschijn komen. Veronica is nog niet gespot, maar Minell komt hier net voor me langs lopen in een sexy blauw doorkijkbadpak. Rafaela heeft veel plezier met een beer die ze hier op het trapje vreselijk geil aan het maken is. Verder zijn er zeker nog wel een stuk of 8 nieuwe vrouwen die ik nog niet ken, maar vandaag misschien leer kennen. serena heeft de beer helemaal ingepakt en gaar de sleutel halen in haar sexy witte minijurkje. Wauw, ze heeft een strak figuur met mooie slanke gespierde benen en een superstrakke kontje dat bijna uit haar jurkje knapt. Zo'n slechte smaak heeft Ace2 toch ook weer niet.....
Vielleicht spaeter mehr.
bosbeer
30 november 2011, 15:14
Antoinella komt net binnen in haar burgerkloffie en ziet er heerlijk uit. Altijd weer heel anders om die meiden in kleren te zien, dan lijken het meer studentes of bakkerswinkelbediendes e.d. verder hebben zich gemeld: Florentina( met een doorkijklichaamspanty aan, feitelijk loopt ze in haar blote kont), Angelina, Denise, Elisabeth. Er is ook een Marijke lookalike, blond lang, beetje schuchter meisje, ik zal haar straks even vragen naar haar naam. Lovely stelde net haar nieuwe vriendin voor, Sara uit Keulen. Zeer donkere dame met een kort en gitzwart kapsel. Haar eerste dag hier, komt van PSR.
Stief
30 november 2011, 15:52
Kan iemand mij vertellen of Pamela (Dom.Rep) er is ?
bosbeer
30 november 2011, 16:16
Live from GT:
In de tuin liggen allemaal grote witte sterren als kerstverlichting, leuk gedaan. Net een tijdje met Tiga gesproken aan de bar, nu staat hij voor de Kino en hangt in de armen van Sonja. Ze hebben heel wat te bespreken. De ex-GL zei me net vriendelijk goedendag. Verder zijn Joy ,Janine , Steffi en Sophia ook binnengekomen en net komt er nog een batterijtje van 4 mooie dames het pand binnen. Het begint wel knap druk te worden, maar het is erg gezellig. Net gesproken met een nieuw, wel lang meisje, met zwart paardeNstaartje en mooie ogen. Ze heet heet Linda, komt uit de buurt van Essen en heeft in hiervoor heel kort in Acapulco haar hobby uitgeoefend.Serena loopt in het Atrium te zoeken maar Ace2,want ze heeft sexdrugs nodig, zegt ze en vermoedelijk wil ze Ace zelf ook erbij. Ook de laatste favoriet van mr. Warsteiner is net gearriveerd, een blondje met een mooi figuur waar ik de naam vorige week nog wist. Er wordt lekkere muziek gedraaid, maar het wordt me ietsje te vol. Door een paar meisjes is me al een gouden tijd op de kamer beloofd, maar ik wil eerst kijken of Veronica nog komt. Maar, aan reserves geen gebrek.
mssucces
30 november 2011, 16:18
Goedendag beren weet kan iemand mij vertellen hoe de nieuwe dame Hongaarse Derina(nieuw, lekker koppie er uit ziet zoals de bosbeheer aangeeft eruit ziet ?
Mogelijk heeft iemand al met haar gekamert . En heeft ze club ervaring?
Alvast bedankt ik hou wel van groentjes
bosbeer
30 november 2011, 16:26
Goedendag beren weet kan iemand mij vertellen hoe de nieuwe dame Hongaarse Derina(nieuw, lekker koppie er uit ziet zoals de bosbeheer aangeeft eruit ziet ?
Lang middelblond haar, grote neus, mooie ogen, en of ze clubervaring heeft weet ik niet, maar allicht langer dan 1 dag. Maar ik zal het zo voor je vragen.
Tiga
30 november 2011, 16:51
Ook aanwezig: duitse Isa die ik lang niet gezien heb. Volgens mij was ze wel al eerder een keer gesignaleerd...
mssucces
30 november 2011, 17:36
Bedankt alvast bosbeer, waar zie haar meestal dan kan ik daar ook eens een kijkje nemen.
Het klopt isa is er ben net met haar wezen kameren.ik vand haar magerder geworden, maar weet niet af dat aan mij lag.
De sevice was goed een 7,5
rob45
30 november 2011, 17:42
Dat wil ik ook wel weten...:D:):rolleyes:
rob45
30 november 2011, 17:46
Ik bedoel of Pamela er is.......
Cupido
30 november 2011, 18:40
he bosbeer, kun je me ook vertellen welke angelina er is? Degene die ook wel angie wordt genoemd?
Ace2
30 november 2011, 19:10
Serena loopt in het Atrium te zoeken maar Ace2,want ze heeft sexdrugs nodig, zegt ze en vermoedelijk wil ze Ace zelf ook erbij.
Ik wil haar er ook wel bij.
bosbeer
30 november 2011, 19:28
he bosbeer, kun je me ook vertellen welke angelina er is? Degene die ook wel angie wordt genoemd?
Nee Cupido, dit is de Poolse Angelina, de milf, met de mooie katteogen. De bovenbenen ietsje voller en lange middelblonde haren. Dus niet Angie. Maar een mooie lul ben je, laat je me voor niks naar GT komen want Veronica is er niet. Was ze er zaterdag eigenlijk wel, of heb je een andere Veronica gesproken? Maar ik ben niet boos, hoor, want er zijn hier inmiddels zoveel mooie meiden, dat ik niet meer weet wie er mee naar de kamer mogen zo....
Gr., Bb.
bosbeer
30 november 2011, 19:30
Ze heet Dorina trouwens, heeft in Acapulco en VV gezeten en ze is erg goed op de kamer, want ik heb net een beer gesproken die net met haar van de kamer komt.
bosbeer
30 november 2011, 19:42
Ace, ik zat tijdens het eten, erg goed, onbeperkt gerookte zalm en daarna heerlijk lamsvlees, bij Rafaela en ze laat je Ff wachten , Turkse Jamilla gaat aan de paal op Mr. Saxobeat.......
...weten dat ze er morgen is,maar vrijdag niet dus je kunt morgen je kans grijpen. Toen ik van het eten terug kwam was de line-up super geworden, wat een vrouwen! Shakira loopt in haar nakie rond, wat een figuurtje heeft ze gekregen. Ik ga Jamilla meer eens pakken voor een kamergang.
Badslippers
30 november 2011, 20:41
Ace, ik zat tijdens het eten, erg goed, onbeperkt gerookte zalm en daarna heerlijk lamsvlees, bij Rafaela en ze laat je Ff wachten , Turkse Jamilla gaat aan de paal op Mr. Saxobeat.......
...weten dat ze er morgen is,maar vrijdag niet dus je kunt morgen je kans grijpen. Toen ik van het eten terug kwam was de line-up super geworden, wat een vrouwen! Shakira loopt in haar nakie rond, wat een figuurtje heeft ze gekregen. Ik ga Jamilla meer eens pakken voor een kamergang.
Ik zit op mijn tablet met tapatalk en dan zie ik geen Thanks knop. Bij deze Bosbeer, het voorvocht loopt al uit mijn pik en ik mag nog twee weken wachten tot de kerstborrel.
Sent from my GT-P1000 using Tapatalk
Cupido
30 november 2011, 21:00
Kan ik er wat aan doen dat die dames zo onbetrouwbaar zijn als het om jou gaat!!! Zij zei me dat ze zou komen!
bosbeer
30 november 2011, 21:48
Ik zit op mijn tablet met tapatalk en dan zie ik geen Thanks knop. Bij deze Bosbeer, het voorvocht loopt al uit mijn pik en ik mag nog twee weken wachten tot de kerstborrel.
Sent from my GT-P1000 using Tapatalk
Bedankt Badslippers, een Thanks van jou heeft voor mij altijd dubbele waarde want dan weet ik dat ik kwalitatief op de goede weg ben.... Gaby heeft nog naar je gevraagd en ze hoopt dat ze gauw weer komt. Ik kom net van de kamer met Turkse Jamilla, wat een wijf! Ik ben er nog groggy van. Buiten dat is ze ook nog lief, leuk , superschoon en heel eerlijk. Ze heeft een heerlijke kont, die ze tijdens het paaldansen ineens omhoog kan gooien, iets dat je van een meid met haar postuur niet zou verwachten. Dit is echt zo'n meid die precies voelt wat een beer wil. Ze zou naar haar hotel gaan met vriendin Eleyna, maar die is net weer bezet, dus ze zit ze weer naast me. Eleni zit tegenover me met een soort leren corset ,een minislipje aan en leren laklaarzen tot ver boven de knie. Ze heeft een superfiguur. Als die meiden willen afvallen, dan lukt het ze ook heel snel. Hat aantal beren is flink afgenomen, maar er is nog wel een enorme tros met vrouwen. Er is een wachttijd van 3 kwartier, dus een kamergang zit er niet meer in. Heb nog enkele vrouwen gespot die ik niet genoemd heb, maar er zijn er eigenlijk teveel om op te noemen. Patrizia was om 19.00 uur al aardig in de olie, ze had al 4 jus met wodka op en was zeer vrolijk en supergeil, zei ze. Alleen had ze toen pas 50 euro verdiend over de hele dag. Gloria en Kelly kwamen net ook nog voorbij, terwijl de Marijke lookalike op de bank naast me een beer zit in te pakken. Ze heeft een mooi figuur, mooie lange benen en een lekkere kont. Shakira komt net bij me en vraagt me te schrijven dat ze er morgen nog is, de hele dag tot 01.00 uur, vrijdag en zaterdag niet, en m.i.v. zondag is ze er weer elke dag van 18.00 uur tot 01.00 uur 's nachts. Ik vrees dat ik er binnenkort ook een keer aan moet geloven bij haar, want ze is echt lekker.
De douche en de auto wachten zie ik op mijn horloge, want ik heb helaas geen mondharmonika. Dus ik wens alle beren een fijne nachtrust. Gaat mij niet lukken met al die lekkere blote wijven op mijn netvlies....
bosbeer
30 november 2011, 21:49
Kan ik er wat aan doen dat die dames zo onbetrouwbaar zijn als het om jou gaat!!! Zij zei me dat ze zou komen!
Ok, ik geloof je, om het goed te maken trakteer ik de volgende keer op Apfelschorre !