PDA

Volledige versie bekijken : Mijn beste dag sinds maanden in Dorsten -deel 1- nieuwe meid: Magda



benijsbeer
7 januari 2012, 15:49
Na mijn merkwaardig verlopen dag ervoor in Saunaclub-angelique (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?28368-Viersen-D%FClken-Club-Angelique-Lange-Stra%DFe-119-Algemeen) ben ik weer eens naar Dorsten gegaan. Ik heb daar een strippenkaart van 25 vip kaarten gekocht en 'moet' er nog een aantal afwerken.

Vrijdag avond is het vaak volle bak daar, maar dat bleek nu mee te vallen. Ik wilde even binnen wippen enkele sessies en daarna weer naar huis gaan. Dat bleek anders te lopen.

Zoals altijd werd ik hartelijk welkom geheten, Herzlich wilkommen, lange nicht gesehen (grijns). 'Frohes neues' etc. Hoewel ik altijd een VIP kaartje koop neem ik nooit de bijbehorende badmantel. Dus liep ik gewapend met twee handdoeken richting trap en omkleed ruimte. Daar kwam van de boven verdieping een wel hele mooie meid naar beneden. Ze kwam me enigszins bekend voor maar ik kon er niet op komen hoe dat kwam. Ik liet mijn goedkeuring duidelijk merken en liep door naar de douches om mij om te kleden.

Na te hebben gedoucht en een hapje te hebben gegeten (het was 6 uur) was ik er helemaal klaar voor. De eigenaar meldde me dat ie een verrassing voor me had. Ik had die al gezien dacht ik.

Er waren een tiental beren aanwezig, waarvan een Belg (die nog nooit wat heeft geschreven op dit forum, maar wel over de club had gelezen en daarom hierheen was gekomen, oproep, schrijf ook eens wat ;) )

Net voordat ik moest gaan zoeken waar iedereen was ging de deur van de rokersruimte open en stapte een mooie, rondborstige zwartharige meid op me af. Ze had mooie volle borsten en een heel goed figuur. Het was die meid die ik bij binnenkomst had gezien. Nieuw in deze club, dus dat was meteen een onderzoekje waard. Ik stapte gelijk op haar af en Magda ging gewillig mee. Ze wilde naar boven toe maar ik wilde met haar eerst even in de vip ruimte alleen zijn. Daar was ze nog niet geweest, dus liep ze onwennig achter me aan. Het bleek haar eerste dag te zijn in Dorsten.

In de VIP ruimte ging de bikini gelijk uit en wilde ze gelijk beginnen. Nou nee, effe niet, dus eerst eens wat gepraat waarbij mijn handen alvast een verkenningstocht over haar lichaam maakten. Ze is Pools en praat helaas maar een beetje Duits, en enkel woordje Engels en daarmee houdt het op. Toch wist ik al het een en ander over haar te weten te komen wat ik hier verder in detail niet ga bespreken.

Na een poos stond kleine Ben al helemaal in de aanslag, dus gingen we over tot actie. Ze begon mij heerlijk te pijpen. Niet hard, maar heerlijk zachtjes. Af en toe een likje op mijn ballen en nog wat dieper. Zo plaagde ze mij enkele malen. Dat was toch wel heel erg lekker.

Daarna wilde ze boven op me zitten en bereed ze me. Cowgirl. Ze liet zich heerlijk beetpakken en ik moest aan Patricia denken. Ze had er wel wat trekjes van weg. Alleen bij haar waren de borsten noch echt en niet zo opgepompt als bij Patricia. Ze had wel dezelfde neus en hetzelfde lachje... hmm merkwaardig, waar je al niet aan moet denken tijdens het neuken. ;)

Na haar een poosje afgemat te hebben wilde ik d'r van dichtbij bekijken en begon aan haar tepels te likken en zakte langzaam af naar haar poesje. Onderweg kwam ik een mooie navel piercing tegen en kon ik ook enkele tattoos bewonderen.

Tenslotte vond ik haar vochtige kutje en kon ik haar heerlijk beffen. Ze vond het allemaal best. Ook vingeren was geen enkel probleem. Het was lastig het juiste plekje te vinden waar ze gevoelig was, maar toen ik dat eenmaal had gevonden wilde ik haar laten klaarkomen voordat ikzelf klaarkwam. Dat was ook niet eenvoudig, maar ik voelde wel dat ik op het juiste spoor zat. Ze werd natter en natter, totdat ze tenslotte met haar ogen draaide en ze heerlijk kronkelend probeerde orgasme te laten stoppen terwijl ik wilde dat haar orgasme nog langer zou duren. Gelukkig stond het bed tegen de muur en zij lag helemaal bovenin het bed. Ze kon niet verder weg kruipen en 'moest' het orgasme wel langer laten duren.

Dat vind ik altijd zo mooi om mee te maken. Vrouwen kunnen dat. Wij mannen spuiten en daarna is het voor ons afgelopen. Een vrouw kan makkelijk meerdere keren achter elkaar klaarkomen.

Ze vond het ook helemaal niet erg dat ik ondertussen meerdere vingers in haar poes had.

Nadat ze me smeekte op te houden hebben we nog een poos naast elkaar gelegen en ben ik rustig in haar gekropen en heb haar met lange halen genomen. Ik was ondertussen ook zo geil geworden dat ik ook snel kwam.

Daarna kwam de aap uit de mouw, Magda bleek het nichtje van Patricia te zijn. Vandaar dat ze me zo bekend voorkwam. Ze is weliswaar een heel ander type meid, maar de familie trekjes zie je toch wel. Dus voor de liefhebbers die altijd al geil waren op Patricia maar haar nooit mochten nemen is er nu een uitstekend alternatief in deze club.