PDA

Volledige versie bekijken : FKK-Relax (München) , Algemeen



099
8 augustus 2006, 20:57
http://www.fkk-relax.de

Hofer Strasse 22 - 81737 München / Perlach
Täglich geöffnet von 11.00 Uhr bis 4.00 Uhr.
Info Telefon: 089 / 638 38 969

Deze Fkk is inderdaad duidelijk met smaak ingericht, dat tonen de foto's van de barruimte aan. Het is een losstaand huis met tuin. Op de site zijn redelijk wat dames te zien. Het is niet de enige FKK in münchen. Maar straalt wel klasse uit.

* Zouden ze weten dat er in België ook een club Relax bestaat ?

bart_007
22 september 2012, 19:49
Was vorige week in Munchen en wilde wel eens FKK Relax verkennen. Bij vorige gelegenheden in Munchen ben ik steeds naar FKK Oase gegaan, maar nu wilde ik toch eens FKK Relax verkennen. Je kan er vanuit het centrum snel met de S-Bahn ( Perlach ) heen. 10 minuutjes wandelen vanaf het station, richting Lidl. Toen ik er aankwam was het een beetje een dooie boel. De Theke vertelde me dat er 12 dames aanwezig waren en inde mijn 60 Euries, maar ik heb maar een 8 a 10 tal dames geteld die avond. Samen met mij waren er nog 2 andere beren. Vermits er niet geanimeerd wordt is het nogal vreemd gewoon op een bankje hangen en rondkijken en knipoogjes uitwisselen. De optiek van de dames was best OK, maar veel interesse ging er niet van hen uit. Eentje zat bv. voortdurend aan de gokautomaat zonder opkijken. Finaal me op de bank geploft naast de Russische Madeline. Ik zag haar vriendin Viktoria uit Spanje eigenlijk meer zitten, maar toen Madeline haar aansprak om te vragen wat "blasen" in het Spaans was, kregen we een nogal norse en stuurse blik terug en blafte ze iets in de zin van "susser". Miijn zin in Viktoria verdween meteen. Het leek me wel alsof zij die avond geen business wilde. Dus maar verder gekeuveld en gelachen met Madelin en me laten verleiden tot een kamergang met haar. Ze wilde me haar sovjet minjet kunsten tonen. Op de kamer aangekomen begon ze me te strelen en te kussen tot bartje paraat stond en er een gummie over werd gerold ( standaard gebruik in Bavaria - pijpen steeds met condoom, is wettelijk verplicht ). Gummie of niet, ik kreeg een hemelse pijpbeurt. MAdelin heeftecht een prachtig "designerpoesje" en een kleine B-cup. We wisselden van staande pijpbeurt naar liggende (69) pijpbeurt, naar cowgirl, dan reverse cowgirl, dan een hele tijd doggy om finaal na 30 minuten in doggy de gummie te vullen. Nog wat nagestreeld en beneden aan de kasse de 75 Euries afgetikt. SAmenvatting : wat doodse bedoening, geen groot aantal dames, maar aanwezige dames wel op 1 of 2 na een mooie optiek. Rollebollen met Madeline was heel leuk alleen haar fake klaarkomen was wat overdreven. Doe mij maar World of Oase of Mainhatten in Frankfurt, maar in Munchen is Relax wel een evenwaardig alternatief voor FKK Oase ( niet te verwarren met de Oase bij Frankfurt ).