Volledige versie bekijken : Magdalena (Servische)
koosje12
5 december 2011, 19:24
Hoewel deze schoonheid al weer een paar weken in Xanten werkzaam is, bestond er nog geen topic over haar? Naar eigen zeggen is ze Servisch. Ze heeft een iets getinte huidskleur en een prettig gezicht.
Talen: Duits
Leeftijd: 22 jr
Uiterlijk: normaal
Haren: halflang bruin haar
Cupmaat: b cup
Lengte: +-1,65 m
Service: pzc , nmc , beffen
der lickmeister
5 december 2011, 21:44
Jawel er bestaat al een topic alleen de naam en nationaliteit wisseld nog wel eens,is dezelfde als madelene (turkse) was vergeten dit topic bij te werken
rootman
20 december 2011, 18:01
Superblij om mijn lieve schatje weer te zien! Eigenlijk had ik met haar willen openen, maar dat mocht niet zo zijn:huch: Toch zo jammer van het taalprobleem! In elk geval, ik hoop dat ze lekker kan uitrusten en bij haar gezin kan zijn, en zal een van de eersten zijn om haar in Maart of zo, weer te begroeten. Een jonge DVP heeft een heel zwaar beroep. God wat ben ik dol op haar!!!!
hallodaarbenikweer
26 december 2011, 15:45
Magdalena was in ieder geval op 2e kerstdag niet bij haar gezin, want tot mij verrassing arriveerde zij 's middags in een andere pt. Denk niet dat ze aldaar langer blijft, maar ze gaf aan het met ptx te hebben gehad.
rootman
28 december 2011, 05:52
Magdalena was in ieder geval op 2e kerstdag niet bij haar gezin, want tot mij verrassing arriveerde zij 's middags in een andere pt. Denk niet dat ze aldaar langer blijft, maar ze gaf aan het met ptx te hebben gehad.
Ze is echt heel moeilijk te verstaan. Waar heb je haar gezien?