Volledige versie bekijken : FINAL COUNTDOWN 2011 (10 VRIJKAARTEN!!!)
Ace2
28 november 2011, 06:15
HERINNERT U ZICH DEZE NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?1249-World-(Pohlheim)-Algemeen&p=223268#post223268
MichelJ
30 november 2011, 06:20
Nog 1 dagje wachten Ace dan mag jij weer ;)
Ace2
30 november 2011, 19:00
Nog 1 dagje wachten Ace dan mag jij weer ;)
Kun je je er iets bij voorstellen hoe ik sta te trappelen?
MichelJ
30 november 2011, 20:26
Kun je je er iets bij voorstellen hoe ik sta te trappelen?
Waarschijnlijk sta jij meer te trappelen dan de 23.000 leden :rofl:
Picasso 1
30 november 2011, 20:29
Waarschijnlijk sta jij meer te trappelen dan de 23.000 leden :rofl:
De leden zijn dus net dvp's :rofl:
Vorig jaar ging hij door tot 8 januari; als straf mag hij pas op 8 december starten.
MichelJ
30 november 2011, 21:02
Of blijft het wedkantoor helemaal gesloten? :eek:
Dit is ook een mooi moment om de jury van de maand december bekend te maken; vanaf nu kunnen alle steekpenningen en beloftes van positieve roletjes in recensies worden doorgestuurd naar:
:teuflisch::biggrin::freu:wervelwind:freu::biggrin ::teuflisch:
Ace2
30 november 2011, 21:10
Of blijft het wedkantoor helemaal gesloten? :eek:
Wat denk je nou? :teuflisch:
Wacht de komende dagen maar eens af. :cool:
vrije jongen
30 november 2011, 21:15
Heb ik iets gemist? Als er speciale regelingen zijn voor de laatste maand van het jaar had de jury daar wel even over ingelicht mogen worden;), ik ben pas sinds mei lid he.
Big30
30 november 2011, 21:28
Heb ik iets gemist? Als er speciale regelingen zijn voor de laatste maand van het jaar had de jury daar wel even over ingelicht mogen worden;), ik ben pas sinds mei lid he.
Nou en of je wat gemist hebt!
Het is spectaculair, opwindend, meeslepend, onvoorspelbaar, amusant, soms licht erotiserend en prikkelend, onderhoudend, likkebarend lekker, en dan blijf ik nog heel bescheiden.
Meer kan en wil ik er niet over kwijt. Zoals Ace2 ook zegt, tis een kwestie van afwachten :biggrin:!
Ace2
1 december 2011, 06:20
THE FINAL COUNTDOWN IS BACK!!!!!!!!!!!!!
Voor degenen met een minder goed geheugen hier een kleine herinnering: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?23820-FINAL-COUNTDOWN-2010&p=192799#post192799
Badslippers
1 december 2011, 10:24
Elke maand worden de nominaties per ijsbeer berekend en gedeeld door het aantal genomineerde recensies van die ijsbeer die maand. Genoemd saldo zal worden vermenigvuldigd met het aantal verschillende ijsberen die in die desbetreffende maand de desbetreffende ijsbeer hebben genomineerd. Op basis van vorenstaande formule wordt voor elke maand een top 3 bekend gemaakt die is geselecteerd voor The Final Countdown 2010
Kun je bovenstaande eens met een voorbeeld illustreren? Ik kom er namelijk niet uit. Zoiets?
http://badslippers.ba.funpic.de/afbeeldingen/math.jpg
MichelJ
1 december 2011, 16:44
Kun je bovenstaande eens met een voorbeeld illustreren? Ik kom er namelijk niet uit. Zoiets?
Link doet het niet BS, maar denk dat je onderstaande bedoelt?
http://badslippers.ba.funpic.de/afbeeldingen/math.png
Ace2
1 december 2011, 18:55
ACE2 verlos ons uit ons ondraaglijk lijden!!!!!
Wie is de ultieme Winnaar????
THE WINNER IS:
BLADSLIPPERS
:freu::freu::roll3::freu::lostit::wink2: :joke::hammer: :freu::freu: :hammer: :biggrin: :smiley::blume::lostit:
Dalton en Picasso1 wisten het al lang. Badslippers heeft met 180 punten gewonnen. Zijn recensies zullen eeuwig ten dagen in onze herinnering blijven als hij die ons vermaakte. Als nieuweling was Badslippers uiterst populair. Het publiek houdt van nieuwelingen die met frisse verhalen komen en waarin men wellicht de naieve onschuld en geluk van weleer (die wij allen ooit eens hadden) herkent. Hoe zal het Badslippers in 2011 vergaan? In 2010 kwam hij veel te vaak in de ons zo geliefde clubs. Te vaak, want overdaad schaadt. Waarop Badslippers reageert: Maar ik verlaat ook wel eens ongepopt de club Oh reageerde ik dan is die ene keer mij ontgaan Want hoe fris, humorvol en scherp zijn recensies ook waren, in 2011 zal hij de zware last van de nummer 1 van de Galerij der Groten moeten dragen. Zal hij daartegen bestand zijn?
Grappig is dat er ooit een tijd was dat Badslippers als een weinig-schrijvende-ijsbeer werd gezien (het pre-Badslippers-tijdstip): https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=160970&postcount=3 Ja, die tijd is al weer lang voorbij.
Feit zal zijn dat hij in 2011 het voordeel van de nieuweling kwijt zal zijn. Wordt Badslippers een schrijver die wekelijks topstukken als een machine produceert, zoals SFL? Niemand kijkt er dan meer van op en het wordt als vanzelfsprekend gevonden waardoor een vaste schare van fans hem zal nomineren. Of valt hij ten prooi aan zijn overdaad en zal hij verdwijnen uit de clubs en van dit forum? Of heeft hij in 2010 gepiekt en zal 2011 in gaan als het jaar van de writersblock, waardoor hij als een Picasso1 ons analyseert of als een Pistole Pete paspoortjes produceert? Over een jaar zullen wij het weten.
Badslippers bedankt voor je mooie bijdragen en gefeliciteerd met je overwinning.
Oh ja, Badslippers mag de puinhopen van de beste recensie van de maand opruimen. Jij bent de jury van de maand januari. Succes en veel plezier met je vrijkaartje.
Onder de luide protesten van Picasso1 kwam zo een einde aan het ijsberenjaar 2010. Het jaar waarin Nederland de finale bereikte met het WK-voetballen, maar ook het jaar dat Randy/Zakkenleger overleed en het forum 5 jaar bestond. Dergelijke hoogte- en dieptepunten hebben wij in 2011 niet meegemaakt. Maar er is weer een hoop gebeurd in De beste recensie van de maand. En dus gaan wij terugblikken in THE FINAL COUNTDOWN 2011. Wie gaat er winnen?, wie is de begeerlijke nieuweling?, heeft Badslippers stand gehouden? Wat is er van SFL overgebleven? Kan ik alias Ace2 dit jaar de puntentelling wel zodanig manipuleren om ook eens te winnen? Wie zal de verrassing worden? Over een maand weten we het
Ace2
1 december 2011, 18:58
Link doet het niet BS, maar denk dat je onderstaande bedoelt?
http://badslippers.ba.funpic.de/afbeeldingen/math.png
Nou, dat weet ik niet niet. Wat jij laat zien ziet er logisch en volgbaar uit. Dat kan ik natuurlijk niet hebben.
Badslippers
1 december 2011, 22:39
Link doet het niet BS
Deze moet het zijn
Cupido
1 december 2011, 23:26
Als ik maar weer in de top 50 kom ben ik zeer tevreden!
Picasso 1
2 december 2011, 03:24
Deze moet het zijn
Het bewijst maar weer dat achter elke succesvolle cijfergoochelaar staat een sterk calculerende vrouw
Ace2
2 december 2011, 06:12
Ik ben nog druk aan het rekenen :gruebel: , maar je zou nog wel eens heel verbaasd kunnen zijn. :confused:
Ace2
2 december 2011, 06:15
HERINNERT U ZICH DEZE NOG NOG NOG NOG NOG NOG:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?24863-Duiven-Coco-Privι-Algemeen-Spoorallee-30&p=206089#post206089
MichelJ
2 december 2011, 06:17
Met een stuk of 20 actieve schrijvers dit jaar zal dat zeker geen probleem zijn ;)
Ace2
2 december 2011, 06:18
Het bewijst maar weer dat achter elke succesvolle cijfergoochelaar staat een sterk calculerende vrouw
Dat woordje "succesvol" bevalt mij erg goed. :)
Bosco
2 december 2011, 06:21
Zijn jullie niet een beetje druk, voor de vroege morguh? :)
MichelJ
2 december 2011, 06:24
Wat moeten we anders doen? De folders zijn al bezorgd... Het is nu wachten tot 11.00 uur :biggrin:
Ace2
2 december 2011, 19:16
Met een stuk of 20 actieve schrijvers dit jaar zal dat zeker geen probleem zijn ;)
Op dit moment (telling t/m. augustus) praten we over circa 90 ijsberen die meerdere nominaties voor meerdere recensies hebben gehad.
Ace2
2 december 2011, 19:39
......................En dus gaan wij terugblikken in THE FINAL COUNTDOWN 2011. Wie gaat er winnen?, wie is de begeerlijke nieuweling?, heeft Badslippers stand gehouden? Wat is er van SFL overgebleven? Kan ik alias Ace2 dit jaar de puntentelling wel zodanig manipuleren om ook eens te winnen? Wie zal de verrassing worden? Over een maand weten we het
Om te kunnen terugblikken en kijken wie er gaat winnen moeten wij weten wat de Regeltjes van Ace2 zijn. Maar eerst gaan wij kijken wie er in de top 10 van 2009 en 2010 stonden:
2009:
NR. 1 SFL
Nr. 2 Ace2
Nr. 3 Joop Slim
Nr. 4 Jansen
Nr. 5 Saruman
Nr. 6 Onzo
Nr. 7 Seks & Fun
Nr. 8 Jetliner
Nr. 9 ZGMPS (better known as
.)
Nr. 10 Ijsbeer 11
2010:
NR. 1 BADSLIPPERS
Nr. 2 SFL
Nr. 3 Hemaworst
Nr. 4 Ace2
Nr. 5 Mennen2010
Nr. 6 Jansen
Nr. 7 Picasso1
Nr. 8 Zedd
Nr. 9 Saruman
Nr. 10 Cupido
Wie de bovenstaande helden zal De Galerij der Groten weer bereiken? Van Saruman, Zedd, Mennen2010, HemaWorst en in mindere mate Jansen zijn weinig recensies in 2011 meer vernomen. Houdt dat in dat Cupido, Picasso1 (hij kan het echt wel), Ace2, SFL en Badslippers de buit gaan verdelen of krijgen wij te maken met een verrassing? Feit zal zijn dat de top 10 er aanzienlijk anders zal uit zien als die van 2010.
Ace2
3 december 2011, 09:57
Om te kunnen terugblikken en kijken wie er gaat winnen moeten wij weten wat de Regeltjes van Ace2 zijn...........
De regeltjes van Ace2 zijn als volgt:
Het aantal nominaties wordt opgeteld;
Het aantal verkregen nominaties wordt gedeeld door het aantal genomineerde recensies;
Het aantal Thanks gedeeld door het aantal recensies waarvoor is bedankt, worden bij de uitkomst onder “2” opgeteld;
Ijsberen met 100 of minder Thanks kunnen bij het aantal Thanks gedeeld door het aantal recensies waarvoor is bedankt maximaal 3 punten halen en bij 200 Thanks maximaal 4 punten;
De uitkomst onder “3” wordt vermenigvuldigd met het aantal verschillende ijsberen die de desbetreffende ijsbeer hebben genomineerd;
Bij minder dan 5 genomineerde recensies wordt op de uitkomst onder “5” een evenredige vermindering toegepast (4 genomineerde recensies is 80% van de uitkmst enz. enz.);
De tellingen sluiten op 30 december 2011.
“Moeilijker kan ik het niet maken” zei mijn Grootvader op de Grote Vaart altijd.
LET THE GAMES BEGIN……….......…
Ace2
4 december 2011, 07:53
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?27924-Populaire-Horny-Gebeurtenissen-Maart-2011&p=207335#post207335
Picasso 1
4 december 2011, 08:05
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?27924-Populaire-Horny-Gebeurtenissen-Maart-2011&p=207335#post207335
Herinneren in deze competitie is niet meer dan nostalgie die verdampt door een formule berekening :amen[1]:
Elgar
4 december 2011, 09:40
HERINNERT U ZICH DEZE NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG:
Volgens mij wordt Ace2 een beetje een "oude lul". Bovenstaande slogan stamt uit het tijdperk dat Veronica nog met haar discipelen Wil Luikinga, Tineke en Lex Harding op de Norderney (voor de jongeren onder ons een piratenschip met radiozender) in territoriale wateren in de Noordzee ronddobberde....en toen hadden we in die tijd nog niet van Jeroen van Inkel, laat staan Edwin Evers gehoord :hah:
MichelJ
4 december 2011, 10:22
Volgens mij wordt Ace2 een "oude lul".
Dat klopt :biggrin:. Grijze haartjes had hij een paar jaar terug al.
Ace2
4 december 2011, 10:55
Herinneren in deze competitie is niet meer dan nostalgie die verdampt door een formule berekening :amen[1]:
"Hoe ingewikkelder de formuleberekening des te beter de herinnering" zei mijn grootvader op de grote vaart altijd.
Ace2
4 december 2011, 10:56
Dat klopt :biggrin:. Grijze haartjes had hij een paar jaar terug al.
Kleurspoeling: bankerslook. En bankiers staan synoniem voor bonussen en veel geld. En alleen het idee al van veel eurootjes doet het altijd goed in de clubs ;)
Badslippers
4 december 2011, 15:21
Het aantal verkregen nominaties wordt gedeeld door het aantal genomineerde recensies;
Het aantal Thanks gedeeld door het aantal recensies waarvoor is bedankt, worden bij de uitkomst onder “2” opgeteld;
Ijsberen met 100 of minder Thanks kunnen bij het aantal Thanks gedeeld door het aantal recensies waarvoor is bedankt maximaal 3 punten halen en bij 200 Thanks maximaal 4 punten;
De uitkomst onder “3” wordt vermenigvuldigd met het aantal verschillende ijsberen die de desbetreffende ijsbeer hebben genomineerd;
Bij minder dan 5 genomineerde recensies wordt op de uitkomst onder “5” een evenredige vermindering toegepast (4 genomineerde recensies is 80% van de uitkmst enz. enz.);
“Moeilijker kan ik het niet maken” zei mijn Grootvader op de Grote Vaart altijd.
Zoals eerder al gemeld, volstrekt onbegrijpelijk vooral hoe die gegevens verzameld worden. Maar dat zal ongetwijfeld de bedoeling zijn. Hoe vager des te beter valt er te manipuleren. Je moet tenslotte iets te doen hebben tijdens de feestdagen anders blijft het eenzame Kerst!
Cupido
4 december 2011, 15:28
Volgens mij wordt Ace2 een beetje een "oude lul". Bovenstaande slogan stamt uit het tijdperk dat Veronica nog met haar discipelen Wil Luikinga, Tineke en Lex Harding op de Norderney (voor de jongeren onder ons een piratenschip met radiozender) in territoriale wateren in de Noordzee ronddobberde....en toen hadden we in die tijd nog niet van Jeroen van Inkel, laat staan Edwin Evers gehoord :hah:
He elgar, dat jij dat weet zegt dan ook weer wat over jou leeftijd. Voor dat we nu over mijn leeftijd verder gaan, ja ik ken de slogan ook!
Ace2
4 december 2011, 19:17
"Beter een oude lul in een natte kut, dan een jonge lul in de hand" zei mijn grootvader op de grote vaart altijd.
Ace2
4 december 2011, 19:20
Zoals eerder al gemeld, volstrekt onbegrijpelijk vooral hoe die gegevens verzameld worden. Maar dat zal ongetwijfeld de bedoeling zijn. Hoe vager des te beter valt er te manipuleren. Je moet tenslotte iets te doen hebben tijdens de feestdagen anders blijft het eenzame Kerst!
Het is niet ingewikkeld. Het is vooral de kwantiteit van alle gegevens die het moeilijk te volgen maakt. Het staat iedereen vrij om het na te tellen.
En nee, ik heb geen eenzame Kerst. Ik kan jullie geruststellen dat ik niet op die dagen in de clubs te vinden zal zijn.
Picasso 1
4 december 2011, 19:38
Ik kan jullie geruststellen dat ik niet op die dagen in de clubs te vinden zal zijn.
Vervelend hθ die vakantieperiodes :smile2:
Ace2
5 december 2011, 06:00
Sinterklaas bestaat!!!!!! En hij heet Willem2.
De forumleiding stelt voor THE FINAL COUNTDOWN 2011 maar liefst 10 vrijkaartjes ter beschikking, welke als volgt zullen worden verdeeld:
5 vrijkaartjes zullen worden aangewend aan de top 5 in THE FINAL COUNTDOWN 2011 (mocht ik toevallig in de top 5 terecht komen, dan sta ik mijn vrijkaartje af aan nummer 6).
1 vrijkaartje komt ter beschikking aan degene die de meeste nominaties heeft gegeven (mocht deze persoon reeds een vrijkaartje in THE FINAL COUNTDOWN 2011 hebben gekregen dan krijgt de eerst volgende, die nog geen vrijkaartje heeft gewonnen, en die de meeste nominaties heeft gegeven, het vrijkaartje.)
2 vrijkaartjes komen ten goede aan Het Wedkantoor van Ace2. (ook hier geldt dat degenen die goed raden en al een vrijkaartje in THE FINAL COUNTDOWN 2011 hebben gewonnen zullen worden overgeslagen).
2 vrijkaartjes blijven ter vrije beschikking van de jury en zal aan een ijsbeer worden geschonken die buiten de prijzen valt, maar toch een zodanige bijdrage aan het forum heeft gegeven, dat een vrijkaartje wel is verdiend.
SFL
5 december 2011, 09:02
Nominatie voor Badslippers uiteraard!
Hoofdstuk2
5 december 2011, 09:28
Heee, deze post is een nieuwe voor me,
ach had ik maar verder terug moeten lezen... stond vast nog op het forum mbt voorgaande jaren.
Is het te laat voor me of kan ik nog ergens "brownnosen" ?
Oke, misschien morgen dan maar snel weer een keer naar Duitsland afreizen...
T'is nie anders...
Voor nu, als het nut heeft, de verhalen van SFL over zijn perikelen in het mooie land van de Roemeense schone dames,
voor mij de absolute bestseller op het forum.
Zijn verhalen brachten veel voor me terug, alleen speelde het voor mij af in het Ceausescu-Tijdperk en
kennen geen happy end.
SFL, dank voor het delen van je ervaringen in Roemeniλ en als er ooit een ijsberen Meet -& Greet daar wordt gehouden, charter maar een vliegtuig...
Misschien durf ik dan eindelijk weer eens terug om mijn paspoort op te halen...
Shalom,
Chucky99.
kinky Jan
5 december 2011, 17:34
mijn nominatie gaat naar Boy69 die kan wel een vrijkaartje gebruiken
Ace2
5 december 2011, 18:52
Heee, deze post is een nieuwe voor me,
Voor nu, als het nut heeft, de verhalen van SFL over zijn perikelen in het mooie land van de Roemeense schone dames,
voor mij de absolute bestseller op het forum.
mijn nominatie gaat naar Boy69 die kan wel een vrijkaartje gebruiken
De nominaties die in De beste recensie van de maand over heel 2011 worden gegeven worden in de berekening meegenomen. Het heeft geen zin hier iemand te nomineren
Ace2
5 december 2011, 19:00
Wat is THE FINAL COUNTDOWN 2011zonder Het Wedkantoor van Ace2?
Het is de bedoeling dat je de top 5 van THE FINAL COUNTDOWN 2011 raadt. Raadt je de juiste nummer 1 dan krijg je 5 punten, raadt je iemand op een juiste positie in de top 5 dan krijg je 3 punten en raadt je iemand die wel in de top 5 staat maar op een andere positie dan krijg je 1 punt.
Verder moet je raden welke ijsbeer de meeste nominaties in 2011 heeft gegeven. Raadt je dat goed dan krijg je 3 punten.
De 2 ijsberen met de meeste punten krijgen een vrijkaartje, waarbij ijsberen die in THE FINAL COUNTDOWN 2011 al een vrijkaartje hebben gewonnen worden uitgesloten.
Er zijn dus 2 vrijkaartjes te winnen.
Kortom Het Wedkantoor van Ace2 is geopend: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?20125-Het-wedkantoor-van-Ace2-win-een-vrijkaartje&p=243604#post243604
Big30
5 december 2011, 19:01
De nominaties die in De beste recensie van de maand over heel 2011 worden gegeven worden in de berekening meegenomen. Het heeft geen zin hier iemand te nomineren
Op welke manier kan ik als eenvoudig lid uit zeg Assen, zo af en toe een club bezoekend en wel eens wat schrijvend, toch nog enige invloed uitoefenen op de verdeling en toekenning van de maar liefst 10 VRIJKAARTJES!?!
Welke acties hebben dus wel zin?
MichelJ
5 december 2011, 19:04
Frietjes en een cheesburger bij de Mac halen als Ace2 in GT is.
Big30
5 december 2011, 19:26
Frietjes en een cheesburger bij de Mac halen als Ace2 in GT is.
Die optie ligt inderdaad voor de hand d.i. zeker deze maand zou ik goed in de gaten houden wanneer en in welke club aanwezig is. Check MP! Vraag je ook af wat je kunt meenemen om Ace2 goed te stemmen, ook weer niet overdrijven hoor, hoe het bescheiden maar wel in stijl zou ik zeggen.
(Ace2 verzamelt trouwens klassieke Jaeger-LeCoultre klokjes en is dol op een goede fles whisky :biggrin:)
s.v.p.geen verzoeken om vriendschap meer aan Ace2 sturen want de server raakte er zojuist van overbelast :tongue:!
Ace2
6 december 2011, 06:27
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?26203-Geile-Tijden-Januari-2011&p=198534#post198534
MichelJ
6 december 2011, 17:02
nr 1 ACE2
nr 2 SFL
nr 3 Badslippers
nr 4 picasso
dat zal het wel gaan worden denk ik ...al zal het een close call worden denk ik !
1. ace2
2. sfl.
3 badslippers
4. picasso
5. michel j
meeste nomis gegeven: badslippers
Jullie moeten het wedkantoor (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?20125-Het-wedkantoor-van-Ace2-win-een-vrijkaartje/page7) even binnenlopen om te gokken.
Picasso 1
7 december 2011, 02:23
(mocht ik toevallig in de top 5 terecht komen, dan sta ik mijn vrijkaartje af aan nummer 6).
Waarom?
Ace2
7 december 2011, 06:12
JANUARI 2011
In Januari 2011 wordt Nederland opgeschrikt door een brand bij een Chemisch bedrijf op Moerdijk. Dagenlang wordt in de pers gespeculeerd over het vrijkomen van allerlei gevaarlijke stoffen. De gifwolk lijkt snel over te waaien, maar kost de burgenmeester van Moerdijk (die daar in een soort VUT-functie zat) de kop en het bedrijf gaat uiteindelijk failliet.
In Tunesie beginnen de opstanden al daar door te dringen tot de wereldpers. Maar ook dan is nog niet bekend dat de Arabische Lente is aangebroken. Enkele opstanden verder weten wij wel beter.
In Moskou vindt op een luchthaven een bomaanslag plaats: 35 doden. We vergeten het weer snel.
De Tweede kamer gaat akkoord met een politiemissie in Kunduz (wie had daar bij aardrijkskunde al eens van gehoord?).
In januari 2011 is er zo waar een Belgisch sportsucces: Tim Clijsters wint de Australian Open.
Zuid Soedan kiest in overgrote meerderheid voor een onafhankelijkheid van Noord Soedan.
En dat alles ontgaat ons grotendeels, want wij zijn bezig met rondneuken in FKK-clubs en ons druk maken op YSF. Op ons zo geliefde forum gebeurt het volgende:
Jansen wenst ons zijn Urbi et Orbi: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?24089-Urbi-et-Orbi-van-Jansen-op-31-dec.&p=196697#post196697
Op 30 december 2010 post Badslippers , naοef als hij soms kan zijn, een posting over neuken zonder condoom: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?20851-Veel-prostituees-hebben-onveilige-seks-.-.-.-en-veel-ijsberen-(dus)ook!&p=196427#post196427
. In januari 2011 wordt daar in alle hevigheid over gediscussieerd. Sommigen geven het volmondig toe, anderen vinden het te gevaarlijk en weer anderen worden boos. Je zou kunnen zeggen een discussie zoals het YSB groot maakt.
Jacky P. maakt zijn entree in De beste recensie van de maand: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?24397-Iris&p=200462#post200462
Recensies die hoge ogen gooiden waren:
Ace2 in GT (15 nominaties) : https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?26203-Geile-Tijden-Januari-2011&p=198135#post198135
Badslippers in GT (13 nominaties) : https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?26203-Geile-Tijden-Januari-2011&p=198534#post198534
Vrijkaartjes in de beste recensie van de maand januari waren er voor:
- Jansen
- Ace2 (die het vrijkaartje weigerde)
- Dalton
De winnaar van de beste recensie van de maand januari werd :freu: :
LUSTMAN
Ondanks dat Lustman uiteraard een terechte winnaar was blijkt uit de vergeven nominaties iets heel anders. Als we kijken naar het aantal verkregen nominaties gedeeld door het aantal genomineerde recensies waarmee het aantal verschillende ijsberen die die ijsbeer hebben genomineerd wordt vermenigvuldigd dan ontstaat de onderstaande ranglijst:
Ace2 155 punten
Badslippers 122 punten
Jansen 76 punten
Dolfie 70 punten
Sphinx 68 punten
Bosco 56 punten
Dalton 54 punten
Polar77 51 punten
Knabbel, egon Dr, Hammler en TimJava 49 punten
Scoobert 48 punten
En zo gingen wij de maand februari in
.
salitos
7 december 2011, 13:41
JANUARI 2011
[/LIST]
.[/CENTER]
Ben benieuwd naar de volgende 10 overzichten/afleveringen en wie er in de loop van het jaar bij zijn gekomen.
Ace2
7 december 2011, 18:59
Waarom?
Ik vind dat iemand die de regeltjes verzint, de berekeningen zelf uitvoert en ook zelf de controles uitvoert in een systeem dat moeilijk echt transparant te maken is, geen voordeel (= vrijkaartje) mag realiseren bij de uitkomst.
Picasso 1
7 december 2011, 22:18
Ik vind dat iemand die de regeltjes verzint, de berekeningen zelf uitvoert en ook zelf de controles uitvoert in een systeem dat moeilijk echt transparant te maken is, geen voordeel (= vrijkaartje) mag realiseren bij de uitkomst.
In dat geval heb ik er geen moeite mee indien ik op plaats 6 mocht eindigen. Ik ga nu :fuck:
Ace2
8 december 2011, 06:02
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?24684-Koopjesjacht-bij-de-Aldi-Lidl&p=204152#post204152
Ace2
9 december 2011, 06:22
.
FEBRUARI 2011
Na Tunesie beginnen ook in Egypte de protesten tegen de onaantastbaar geachte Mubarak en na 18 dagen trekt hij zich terug. Dit alles is ook voor de mensen in Libie een reden om in opstand te komen. Met name in Benghazi zijn de onlusten het grootst. Dit alles ontgaat de Italiaanse president Berlusconi. Hij is verwikkelt in een sexschandaal (wie niet?), beter bekend onder het Rubygate. In Belgie zouden ze willen een premier te hebben en het maakt niet uit welke en welk sexschandaal hij veroorzaakt. In februari 2011 verbreekt Belgie het wereldrecord regeringsonderhandelen dat op dat moment op naam stond van Irak. Ook in Afrika is het druk met verkiezingen, zoals in Tsjaad, Niger, Centraal Afrikaanse Republiek en Oeganda.
In FKK-clubs menen wij bij een orgasme regelmatig aardbevingen waar te nemen, maar in Nieuw Zeeland vindt er een echte aardbeving plaats.
In Florida vertrekt de laatste Spaceshuttle, net als de laatste aflevering van FC De Kampioenen in Belgie plaatsvindt.
En als wij ons klaar maken voor maart stort er in Libie een Nederlandse helikopter neer. Blijkbaar moesten er 2 mensen geλvacueerd worden, maar mij is nog steeds niet duidelijk waarom, wie en wat de urgentie was.
En dat alles ontgaat ons grotendeels, want wij zijn bezig met rondneuken in FKK-clubs en ons druk maken op YSF. Op ons zo geliefde forum gebeurt het volgende:
Bosco gaat in PHG los met 9 nominaties: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?27923-Populaire-Horny-Gebeurtenissen-Februari-2011&p=201551#post201551
NogLangNietUitGewandeld bezoekt Hennef (9 nominaties): https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?33-Beregoeie-Sex-Capriolen&p=203181#post203181
Cupido in GT op zoek naar Bee (9 nominaties): https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?26469-Geile-Tijden-Februari-2011&p=202257#post202257
Jansen met Dana op de spiegelkamer van GT (11 nominaties): https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?24625-Dana-(Duitse)&p=205047#post205047
Scoobert op koopjesjacht in de Aldi (16 nominaties): https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?24684-Koopjesjacht-bij-de-Aldi-Lidl&p=204152#post204152
Vrijkaartjes in de beste recensie van de maand februari waren er voor:
- Masseurke en Mennen2010;
- Cuties en Bubbelbader;
- Dolfie en Desselman.
De winnaar van de beste recensie van de maand februari werd :freu: :
DOLFIE
Ondanks dat Dolfie uiteraard een terechte winnaar was blijkt uit de vergeven nominaties iets heel anders. Als we kijken naar het aantal verkregen nominaties gedeeld door het aantal genomineerde recensies waarmee het aantal verschillende ijsberen die die ijsbeer hebben genomineerd wordt vermenigvuldigd dan ontstaat de onderstaande ranglijst:
Scoobert: 112 punten
Cupido: 81 punten
NogLangNietUitgeWandeld: 75 punten
Cuties: 65 punten
Chucky99 60 punten
Badslippers 54 punten
Ace2 53 punten
Bosco 50 punten
Masseurke 49 punten
Jansen 47 punten
En zo gingen wij de maand maart in
.
Ace2
10 december 2011, 07:56
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?25120-Zich-verheugen-op-SOA-test&p=209396#post209396
Ace2
11 december 2011, 07:46
En zo gingen wij de maand maart in
.
MAART 2011
In maart worden de Provinciaalse verkiezingen gehouden met de VVD als grote winnaar en het CDA als grote verliezer. Het blijkt de opmaat te zijn voor de landelijke verkiezingen die later dat jaar worden gehouden.
Niet alleen in Nederland vinden verkiezingen plaats maar ook in Nigeria, Benin, Egypte (al is dat slechts een soort van referendum), Haiti, Frankrijk (kantonverkiezingen) en enkele deelstaten in Duitsland (Landdagsverkiezingen).
In Libie lijken de rebellen aan de winnende hand en rukken langzaam maar zeker op richting Tripolie. Later in maart lijken die overwinningen tegen te vallen en slaat Kadaffi terug met zijn leger, zodat de VN instemt met een vliegverbod boven Libie en de opdracht aan de NAVO om burgers te beschermen. Het begin van het einde voor Kadaffi is begonnen.
In Japan vindt een gigantische zeebeving plaats die een tsunami veroorzaakt met catastrofale gevolgen. Een van die gevolgen blijkt de verwoesting van de kernreactor van Fukushima te zijn. Wekenlang houdt de wereld zijn adem in of een meltdown van een reactor een kernontploffing zal veroorzaken die tot dan toe alleen in slechte B-films is gezien.
Wellicht opgezweept door de wereldweide release van de Nintendo 3DS weten getrouwen van de winnaar van de presidentsverkiezing in Ivoorkust de hoofdstad te bereiken om de halsstarrige president, die ondanks zijn verkiezingsnederlaag weigert op te stappen, te proberen te verdrijven.
De maand is nog niet goed en wel begonnen of er ontstaat een discussie over de uitgangspunten wanneer wel en wanneer niet vrijkaartjes zouden moeten worden toegekend: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?25244-Beste-Recensie-van-de-maand-Maart-2011&p=205715#post205715
Ik denk dat Picasso1 het nog het beste verwoord:
Ongelooflijk, wat een kinderachtig gedoe. Schrijf omdat je het leuk vind en niet met als doel hier een kaartje te winnen. Als je vervolgens een kaartje als waardering krijgt dan behoort dat een aangename niet perse nodige verrassing te zijn op iets wat je sowiezo leuk vond om te doen.
De maand maart is de maand waarin wij elkaar voor het eerst kunnen bedanken voor een bericht. Van deze mogelijkheid wordt dankbaar gebruik gemaakt en geeft een grotere diversiteit en objectiviteit te zien over de waardering van de berichten dan De beste recensie van de maand.
Cupido schrijft een recensie bij Coco Prive om het verschil tussen Nederlandse clubs en de ons zo geliefde FKK-clubs weer te geven (14 nominaties): https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?24863-Duiven-Coco-Privι-Algemeen-Spoorallee-30&p=206089#post206089
Egon, Dr. Rammler gaat op inspectiereis in Amnesia (10 nominaties): https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?996-Amnesia-Castrop-Rauxel-Algemeen&p=206260#post206260
Zelfs de scheten van Bosco resulteren in nominaties (15 wel te verstaan): https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?27924-Populaire-Horny-Gebeurtenissen-Maart-2011&p=207335#post207335
Lustman verstoort de zondagsrust met zijn terugkeer naar GT (10 nominaties): https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?27920-Geile-Tijden-Maart-2011&p=207729#post207729
Rudi_NL en de SOA-test (14 nominaties): https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?25120-Zich-verheugen-op-SOA-test&p=209396#post209396
Vrijkaartjes in de beste recensie van de maand maart waren er voor:
- Cupido, Egon Dr. Rammler en Smurf;
- Bosco en Lustman;
- Rudi_NL en Badslippers.
De winnaar van de beste recensie van de maand maart werd:
RUDI_NL
Ondanks dat Rudi_NL uiteraard een terechte winnaar was blijkt uit de vergeven nominaties iets heel anders. Als we kijken naar het aantal verkregen nominaties gedeeld door het aantal genomineerde recensies waarmee het aantal verschillende ijsberen die die ijsbeer hebben genomineerd wordt vermenigvuldigd dan ontstaat de onderstaande ranglijst:
Cupido: 257 punten
Rudi_NL 120 punten
Bosco 117 punten
Ace2 84 punten
Willi69 81 punten
Dr. Egon Dr. Rammlet 61 punten
Smurf 57 punten
Lustman 55 punten
Badslippers 47 punten
Sphinx 32 punten
En zo gingen wij de maand april in
.
Cupido
11 december 2011, 22:35
yeaaaaahhhhhh
Ace2
12 december 2011, 05:57
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?22027-Golden-Dreams-Algemeen&p=238908#post238908
Badslippers
12 december 2011, 12:09
Cupido: 257 punten
Rudi_NL 120 punten
Bosco 117 punten
Ace2 84 punten
Willi69 81 punten
Dr. Egon Dr. Rammlet 61 punten
Smurf 57 punten
Lustman 55 punten
Badslippers 47 punten
Sphinx 32 punten
Wie houdt er eigenlijk toezicht op dit soort hogere wiskundige? Bij de verkiezingen van "Miss Ijbeer 2011" worden de standen geverifieerd door de leden van "De Raad van Toezicht" waarvan er ιιn geilt op zwartharige Roemeense sletjes en de ander alles grijpt wat los en vast zit. Deze lieden worden weer in de smiezen gehouden door een "Onafhankelijk Controleur" met een voorkeur voor "PHG".
Nou had ik nog wat rauwe data over de maand Maart liggen. Ik combineerde dat met een suffe weekenddienst op mijn werk en wat blijkt? Met hier en daar een schoonheidsfoutje kunnen wij volledig vertrouwen op de ondoorgrondelijke formules van onze boekhouder van dienst en onze centen met een gerust hart aan hem toevertrouwen.
Dιcharge zal op het einde van het jaar verleend worden!
naam............... nominaties recensies. ijsberen.. formule
cupido............. 26........ 2......... 18........ 234....
rudi nl............ 23........ 3......... 15........ 115....
bosco.............. 21........ 3......... 16........ 112....
ace2............... 22........ 3......... 13........ 95.....
willi69............ 9......... 1......... 9......... 81.....
smurf.............. 15........ 2......... 9......... 68.....
badslippers........ 28........ 9......... 15........ 47.....
groentewandelaar... 7......... 1......... 7......... 49.....
egon dr rammler.... 10........ 2......... 9......... 45.....
gfe finder......... 6......... 1......... 6......... 36.....
big30.............. 5......... 1......... 5......... 25.....
liefhebber......... 5......... 1......... 5......... 25.....
charly_brown....... 7......... 2......... 6......... 21.....
lustman............ 8......... 3......... 7......... 19.....
clubsport.......... 4......... 1......... 4......... 16.....
cuties............. 4......... 1......... 4......... 16.....
sphinx............. 6......... 2......... 5......... 15.....
stiffmaster........ 4......... 1......... 4......... 16.....
josef.............. 6......... 2......... 4......... 12.....
sfl................ 7......... 3......... 4......... 9......
bergm550........... 3......... 1......... 3......... 9......
costana............ 3......... 1......... 3......... 9......
dalton............. 3......... 1......... 3......... 9......
desselman.......... 3......... 1......... 3......... 9......
madiwodovr......... 3......... 1......... 3......... 9......
bubbelbader........ 3......... 2......... 3......... 5......
dupke.............. 2......... 1......... 2......... 4......
hoipiepeloi........ 2......... 1......... 2......... 4......
jan wandelaar...... 2......... 1......... 2......... 4......
jansen............. 2......... 1......... 2......... 4......
megaboob........... 2......... 1......... 2......... 4......
nlnu............... 2......... 1......... 2......... 4......
pistol pete........ 2......... 1......... 2......... 4......
beron.............. 1......... 1......... 1......... 1......
dolfie............. 1......... 1......... 1......... 1......
goedemorgenallemaal 1......... 1......... 1......... 1......
kempie............. 1......... 1......... 1......... 1......
longdivision....... 1......... 1......... 1......... 1......
michelj............ 1......... 1......... 1......... 1......
minime............. 1......... 1......... 1......... 1......
savesexer.......... 7......... 7......... 1......... 1......
sex++.............. 1......... 1......... 1......... 1......
sir wankalot....... 1......... 1......... 1......... 1......
slushpuppy......... 1......... 1......... 1......... 1......
Ace2
12 december 2011, 20:54
Wie houdt er eigenlijk toezicht op dit soort hogere wiskundige? Bij de verkiezingen van "Miss Ijbeer 2011" worden de standen geverifieerd door de leden van "De Raad van Toezicht" waarvan er ιιn geilt op zwartharige Roemeense sletjes en de ander alles grijpt wat los en vast zit. Deze lieden worden weer in de smiezen gehouden door een "Onafhankelijk Controleur" met een voorkeur voor "PHG".
Nou had ik nog wat rauwe data over de maand Maart liggen. Ik combineerde dat met een suffe weekenddienst op mijn werk en wat blijkt? Met hier en daar een schoonheidsfoutje kunnen wij volledig vertrouwen op de ondoorgrondelijke formules van onze boekhouder van dienst en onze centen met een gerust hart aan hem toevertrouwen.
Dιcharge zal op het einde van het jaar verleend worden!
Het is voor een boekhouder de ergste nachtmerrie dat iemand onjuistheden in zijn tellingen waarneemt. Toen ik dan ook deze avond het forum opende en de reactie van Badslippers zag spoot het angstzweet uit mijn poriλn. Mijn eerste reactie was er een van verdedigen, onder het mom dat het gaat om materialiteit en het grote geheel. Kleine onjuistheden hebben wel invloed op maandscores, maar de uiteindelijke jaarscore zal er niet of nauwelijks door afwijken. Zoals elk jaar worden de tellingen steeksproefsgewijs gecontroleerd en de top 10 krijgt een extra steekproefcontrole. En dan hoop ik maar dat de onjuistheden meevallen.
Nadat ik het ergste angstzweet had weg geveegd merkte ik helaas dat Badslippers onjuistheden had vastgesteld. “Gelukkig” bleek de ranglijst in grote lijnen wel te kloppen en bleek mijn persoontje bij Badslippers meer punten te hebben gekregen dan in mijn eigen telling.
Toch moet ik met het schaamrood op mijn kaken toegeven dat er telfouten bij mij in zitten. Fouten probeer ik zo veel mogelijk te voorkomen, te corrigeren en aan te passen. Mea culpa.
Ace2
13 december 2011, 05:52
En zo gingen wij de maand april in………………………………………….
APRIL 2011
De maand april begint met een overwinning van Nick Nuyens in de Ronde van Vlaanderen.
Er blijkt nog hoop voor Dries Roelvink want in Haiti is het de zanger Michel Martelly, op dit forum beter bekend als Sweet Micky, de presidentsverkiezingen. Dergelijke verkiezingen zijn er ook in Kazastan, Andorra, Centraal Afrika, Dijbouti (wie kent het niet?), Nigeria, Peru, en Finland. En maar denken dat democratie is uitgestorven.
Het feest van de democratie wordt echter wreed verstoord door allerlei aanslagen zoals in Rio de Janeiro waar een man op zijn voormalige school 12 kinderen dood schiet en vervolgens zelfmoord pleegt. Ook in Minsk verliezen 12 mensen het leven (naast 200 gewonden) als er in een metrostation een bomaanslag wordt gepleegd. Dat vindt blijkbaar navolging in het Marrokaanse Marakesh waar in een cafe een bom ontploft. Het lijkt allemaal een ver van ons bed show, ware het niet dat in Alphen a/d Rijn een man machinepistolen leeg schiet op het winkelende publiek waardoor 6 mensen overlijden + de schutter zelf. En als we ons wijs maken dat dat in Nederland echt een uitzondering is vindt in het Groningse Baflo een geweldsincident plaats waar een agent en een 29-jarige vrouw overlijden. Het wilde westen aan de noordzee. Met al dat geweld wordt vergeten dat in Syrie de opstand tegen Assad voort blijft duren en er steeds harder wordt opgestreden, waarbij het aantal slachtoffers toeneemt.
Gelukkig gebeuren er ook leuke dingen en trouwt de Britse prins William met Kate Middleton (en wat heeft ze toch een leuk zusje).
Jansen maakt duidelijk waarom hij en uiteraard zijn vele volgelingen niet meer schrijven. De meester die als eerste De beste recensie van de maand wist te manipuleren vindt nu dat er teveel vriendjespolitiek wordt bedreven: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?25947-Beste-recensie-van-de-maand-April-2011&p=213297#post213297
Koester je vrienden zou ik zeggen.
De discussie over neuken zonder condoom gaat onverminderd door: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?18490-Neuken-zonder-condoom&p=213553#post213553
De Ketsende Ketserr, of zoals u wilt De Ketsschwanz, maakt zijn entree en wordt een begrip op het forum: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?27921-Geile-Tijden-April-2011&p=210312#post210312
Een tot dan toe (voor mij) nogal onbekende ijsbeer die zich SaabieJojo laat noemen gooit hoge ogen met zijn bezoek aan LR (9 nominaties) waarbij hij concludeert dat er meer in het leven is dan voetbal: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2468-Living-Room-(Kaarst)-Algemeen&p=210532#post210532
Sphinx vermaakt zichzelf en ons met de herinneringen aan een bezoekje Hennerf (9 nominaties): https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?33-Beregoeie-Sex-Capriolen&p=211219#post211219
Vrijkaartjes in De beste recensie van de maand april waren er voor:
- Ketserr en Ace2;
- Sphinx en Cuties;
- Costana en Pistole Pete
De winnaar van De beste recensie van de maand april werd :freu: :
COSTANA
Ondanks dat Costana uiteraard een terechte winnaar was blijkt uit de vergeven nominaties iets heel anders. Als we kijken naar het aantal verkregen nominaties gedeeld door het aantal genomineerde recensies waarmee het aantal verschillende ijsberen die die ijsbeer hebben genomineerd wordt vermenigvuldigd dan ontstaat de onderstaande ranglijst:
Sphinx en SaabieJojo: 81 punten;
Costana: 50 punten;
Desselman: 36 punten;
Ace2: 33 punten;
Ketserr: 32 punten;
SFL en Pistole Pete: 28 punten;
Stiffmaster: 25 punten;
MegaBoob: 20 punten;
Saruman en Dupke: 16 punten;
Rudi_NL: 13 punten;
En zo gingen wij de maand mei in………………………………………….
Ace2
14 december 2011, 06:14
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=235110#post235110
Ace2
15 december 2011, 06:04
En zo gingen wij de maand mei in
.
MEI 2011
Blijkbaar is mei een rustige maand. Blijkbaar is iedereen van slag door de executie van Osama Bin Laden door Amerikaanse elitetroepen. Er komen verder geen vliegtuigen naar beneden en terroristische aanslagen blijven in de marge van het nieuws. Zou het komen door het Eurosongfestival ?
Verkiezingen zijn er alleen in Schotland en de voormalige paus Johannes Paulus II wordt zalig verklaard.
In de luwte wordt Ajax in de beslissingswedstrijd tegen Twente kampioen van Nederland.
Zon rustige maand mei komt goed uit want dan kunnen wij ons beter concentreren op de meisjes en ons forum. Op ons zo geliefde forum gebeurt het volgende:
Badslippers komt in Roma Homo Room weer een hoop bekenden tegen (10 nominaties): https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2468-Living-Room-(Kaarst)-Algemeen&p=214773#post214773
Het condoom gaat er af bij Rudi_NL in World (12 nominaties): https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?1249-World-(Pohlheim)-Algemeen&p=217599#post217599
Vrijkaartjes in de beste recensie van de maand mei waren er voor:
- Sphinx en Lapagne;
- Bosco en Badslippers;
- Ace2 en Lustman.
De winnaar van de beste recensie van de maand mei werd :freu: :
LUSTMAN
Ondanks dat Lustman uiteraard een terechte winnaar was blijkt uit de vergeven nominaties iets heel anders. Als we kijken naar het aantal verkregen nominaties gedeeld door het aantal genomineerde recensies waarmee het aantal verschillende ijsberen die die ijsbeer hebben genomineerd wordt vermenigvuldigd dan ontstaat de onderstaande ranglijst:
Badslippers: 82 punten;
Rudi_NL: 72 punten;
TimJava: 49 punten;
Bosco: 45 punten;
Lustman: 30 punten;
Ace2: 29 punten;
Dalton, NogLangNietUitgewandeld SFL: 28 punten;
Ketserr: 27 punten;
Sphinx: 26 punten;
Chucky99 25 punten.
En zo gingen wij de maand juni in
.
Ace2
16 december 2011, 06:02
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?1249-World-(Pohlheim)-Algemeen&p=239516#post239516
Ace2
18 december 2011, 22:38
Het is ongekend spannend in THE FINAL COUNTDOWN 2011. Bij de tussentelling gaat een ijsbeer aan kop met 462 punten en hij laat de nummer 2 stof bijten met 386 punten. Maar nummer 2 moet oppassen voor nummer 3, die reeds 360 punten heeft gescoord.
De uitslagen in De beste recensie van de maand zijn wel een indicatie voor wie goed kan scoren, maar bij de tussentelling is gebleken dat het aantal Thanks een doorslaggevende rol spelen. Zo was de nummer 1 op basis van tellingen uit De beste recensie van de maand zijn koppositie kwijt toen ook het aantal Thanks werd meegerekend. Ook de nummer 7 werd nummer 4 en de nummer 4 werd nummer 11.
Daarnaast hebben de nominaties in december nog invloed.
Maar wie is dan toch die nummer 1 op basis van de tussenstand?
Prolongeert Badslippers zijn titel in 2011? Of herovert SFL zijn nummer 1 positie. Realiseert Cupido zijn doelstelling om bij de beste 50 te komen of evenaart hij zijn positie (nr. 10) van vorig jaar? Heeft Rudi_NL eigenlijk potten kunnen breken? Of scoort hij net zo als Ace2? En wat te denken van de nieuwelingen zoals Vrije Jongen, Brad Pitt, Chucky99, Masseurke en Satanic Surfer (haalde in november maar liefst 49 nominaties!!!!)?
Spelen oudgedienden als Jansen, Bosco en Sphinx nog een rol?
En wat te denken van TimJava, Dolfie, Lustman, Knabbel, NLNU en MegaBoob?
En wat brommert daar toch door de top 10 heen?
Last but not least heeft Picasso1 natuurlijk met meerdere recensies 16 nominaties binnen gehaald. Is dat voldoende voor een top 5 positie?
Nog circa 15 dagen slapen en dan weten wij het
.
Ace2
20 december 2011, 06:31
En zo gingen wij de maand juni in
.
JUNI
De overdrachtsbelasting wordt verlaagd van 6% naar 2%. Leuker kunnen we het niet maken. Dat blijkt ook wel want er wordt een astroοde gesignaleerd die rakelings de aarde passeert. Wat weer wel leuk is is dat het Nederlands elftal oefenwedstrijden in Zuid Amerika speelt. Het leukste is dat de spelers worden betrapt in de dancing met allerlei vreemde vrouwen. Ondanks de spanning rondom Griekenland (waar in juni flink wordt gestaakt) toeneemt komt het CBS met een voorspelling dat de economische groei in 2011 hoger zal uitvallen dan verwacht. Misschien werd die voorspelling gevoed doordat een pensioenakkoord werd gesloten, maar met de kennis van vandaag doet die voorspelling ridicuul aan.
De verkiezingen in Nederland zorgen er voor dat de PVV een machtsfactor in de Nederlandse politiek wordt, het CDA wordt gehalveerd en de VVD de grootste partij wordt. Deze partijen zullen later middels een gedoogconstructie de regering gaan vormen (al maakt de PVV daar formeel geen deel van uit).
Zon rustige maand juni komt goed uit want dan kunnen wij ons beter concentreren op de meisjes en ons forum. Op ons zo geliefde forum gebeurt het volgende:
Ace2 wordt door de forumleiding verbannen uit Geile Tijden vanwege zijn live-berichtjes vanuit GT en belandt uiteindelijk in de topic Live from
.: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?26189-GoldenTime-Live-from...&p=220980#post220980
De fucktour van SFL trekt het nodige bekijks zoals het bezoek aan GT: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=218182#post218182
De headlines van Knabbel in de ijsberenkrant blijven het onverminderd goed doen: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?20285-Headlines-in-de-IJsberenkrant&p=219639#post219639
Ace2 ontmoet Marijke: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=220528#post220528
Sphinx in Het Hof: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?33-Beregoeie-Sex-Capriolen&p=221618#post221618
Speelgoedautotjes met Josef in VM: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?13338-Manon-(Nederlandse)-Nightclub-L-Etoile-in-Gorinchem&p=221518#post221518
Vrijkaartjes in de beste recensie van de maand juni waren er voor:
- Jackless en NogLangNietUitgeWandeld;
- Dupke en Rudi_NL;
- Sphinx en Scoobert.
Scoobert krijgt wel een vrijkaartje, maar ook een preek van de almachtige en alwetende jury:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?27170-Hall-of-fame&p=222054#post222054
Het kost in de maand juni allemaal wel veel moeite om een winnaar/jury te vinden:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?26959-Beste-recensie-van-de-maand-Juli-2011&p=221949#post221949
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?26959-Beste-recensie-van-de-maand-Juli-2011&p=221979#post221979
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?26959-Beste-recensie-van-de-maand-Juli-2011&p=222016#post222016
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?26959-Beste-recensie-van-de-maand-Juli-2011&p=222046#post222046
Uiteindelijk wordt de winnaar van de beste recensie van de maand juni 2011 :freu: :
SPHINX
Ondanks dat Sphinx uiteraard een terechte winnaar was blijkt uit de vergeven nominaties iets heel anders. Als we kijken naar het aantal verkregen nominaties gedeeld door het aantal genomineerde recensies waarmee het aantal verschillende ijsberen die die ijsbeer hebben genomineerd wordt vermenigvuldigd dan ontstaat de onderstaande ranglijst:
SFL: 80 punten;
Badslippers: 66 punten;
NogLangNietUitgeWandeld: 60 punten;
Ace2: 59 punten;
Dupke: 49 punten;
Sphinx: 45 punten;
Rudi_NL: 39 punten;
Satanic Surfer, Jackless, ClubSport Picasso1: 36 punten;
MegaBoob 28 punten;
Ketserr: 26 punten.
En zo gingen wij de maand juli in
.
masseurke
20 december 2011, 08:37
Goed gek die Ace2 met zijn boukhouderberekeningetjes, maar dat wisten we al! :smoke:
Gegroet,
M
Ace2
21 december 2011, 06:13
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?8048-Fun-Garden-Emmerich-Algemeen&p=238793#post238793
Ace2
21 december 2011, 06:14
Goed gek die Ace2 met zijn boukhouderberekeningetjes, maar dat wisten we al! :smoke:
Gegroet,
M
"Wie de boekhouder niet eert, is het eurootje niet weert" zei mijn grootvader op de grote vaart altijd, waarna hij knipogend ;) fluisterde: "en zonder eurootjes, geen hoertjes"
Ace2
22 december 2011, 06:21
En zo gingen wij de maand juli in
.
JULI
In Monaco trouw prins Albert met zijn geliefde Charlene Wittstock. Nog voor het huwelijk wordt voltrokken vlucht de bruid vanwege het opduiken van allerlei bastaard-kinderen. Dat ontgaat Johny Hoogerlander die in de 9de etappe van De Tour de France met een snoekduik in het prikkeldraad vliegt.
De laatste Harry-Potter-film gaat in premiere. Amy Winehouse zal die film echter nooit zien want op 23 juli wordt zij op 27-jarige leeftijd (welkom in de club van 27) dood aangetroffen in haar appartement.
Bij het Twentestadion stort een in aanbouw zijnde tribune in. Resultaat: 2 doden en 14 gewonden. Als je denkt dat het niet erger kan, dan moet je maar in Noorwegen kijken waar een idioot een autobom in Oslo laat ontploffen (8 doden) en een paar uur later op een eiland, waar een jeugdkamp van de jonge socialisten wordt gehouden, 69 mensen dood schiet.
De zendmast in Hoogersmilde stort na een brand in. De maanden daarna zijn radio-uitzendingen veel minder goed te ontvangen.
Badslippers temt Sonja: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?156-Sonja-(Poolse-blond)-de-Sonja-Gt-PHG-LR-...&p=222498#post222498
Picasso1 die in World een recensie-imitatie van zijn mede beren geeft (17 nominaties):
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?1249-World-(Pohlheim)-Algemeen&p=223268#post223268
MichelJ gaat op vakantie in PHG: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12631-Populaire-Horny-Gebeurtenissen&p=223812#post223812
SFL deelt met ons zijn love-story: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?26839-SFL-de-gastvrijheid-van-een-DVP-de-story.&p=224787#post224787
Vrijkaartjes in de beste recensie van de maand juli waren er voor:
- BergM550 en Bitchhunter;
- Picasso1, Masseurke en Troetelbeer;
- Elgar, MichelJ en SFL.
De winnaar van de beste recensie van de maand juli 2011 werd :freu: :
SFL
Ondanks dat SFL uiteraard een terechte winnaar was blijkt uit de vergeven nominaties iets heel anders. Als we kijken naar het aantal verkregen nominaties gedeeld door het aantal genomineerde recensies waarmee het aantal verschillende ijsberen die die ijsbeer hebben genomineerd wordt vermenigvuldigd dan ontstaat de onderstaande ranglijst:
Picasso1: 342 punten;
Badslippers: 115 punten;
Ace2: 87 punten;
SFL: 62 punten;
Seks & Fun: 49 punten;
MichelJ: 40 punten;
Boy69: 19 punten;
Gonzalez BitchHunter en Masseurke: 16 punten;
Rudi_NL: 15 punten;
Ketserr: 14 punten
En zo gingen wij de maand augustus in
.
Ace2
23 december 2011, 06:18
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?27816-Satanic-surfer&p=239661#post239661
Ace2
23 december 2011, 22:19
AMPEX AMPEX AMPEX AMPEX AMPEX AMPEX AMPEX AMPEX:
Op Eerste Kerstdag verschijnt een speciale editie van de COUNTDOWN PAPERS.
Wordt de winnaar al bekend gemaakt?
Waar zijn Ace2 en Picasso1 slachtoffer van geworden?
Welke code hebben Badslippers en Picasso1 gebroken?
Heeft het slotoffensief van Picasso1 effect gehad?
Wat valt er over Cupido en een brommert te vertellen?
and many may more............................
Ace2
24 december 2011, 07:47
En zo gingen wij de maand augustus in
.
AUGUSTUS
In juli werd duidelijk dat de financiele markten onrustig werden. In augustus klapten de beurzen met meer dan 10% in elkaar. Beloofd werd gelijk doeltreffend in te grijpen. Need I have to say more
..
De voetbalcompetitie begint weer en zo waar wordt er na 12 jaar weer een wedstrijd gespeeld, waarin de basisspelers van beide teams weer louter uit Nederlandse voetballers bestaan.
De burgeroorlog in Libie begint in zijn beslissende fase te komen: de rebellen bestormen Tripolie. Vanuit Syrie nog geen nieuws.
In Groot Britannie breken rellen uit, nadat een kleurling wordt neergeschoten. In plaats van protesten tegen racisme mondden de rellen uit in plunderingen.
De ramadan begint.
Voor de jeugdige ouderen onder ons is er slecht nieuws als bekend wordt dat Annette Charles (Grease) is overleden.
Pukkelpop in Belgie wordt getroffen door noodweer, waarbij 5 doden en 140 gewonden vallen.
De zomer van 2011 blijkt de natste zomer te zijn sinds 1906 (dat is lang).
Jacky P. stelt de formule van De beste recensie van de maand aan de kaak:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?26990-Beste-recensie-van-de-maand-procedure-dat-kan-toch-veel-beter-!-!&p=227083#post227083 Bij deze draag ik THE FINAL COUNTDOWN 2011 aan hem op.
En zal later vragen of hij iemand wel of niet een vrijkaartje moet geven en als hij van het publiek toestemming krijgt doet hij alsnog niet.
Badslippers scoort onverminderd goed in de polls (9 nominaties): https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=227234#post227234
Ook Willem2 doet van zich spreken (10 nominaties): https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?26994-Advies-voor-Rob45&p=227222#post227222
En wat te denken van deze van Troetelbeer: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?23239-Mφnchengladbach-Partytreff-MG-Rheydt-Wickrather-Str-81&p=227140#post227140
Cupido staat niet bekend als een veelschrijver, maar als hij schrijft heeft hij wel prijs (9 nominaties): https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?21133-FKK-PLANET-Algemeen&p=228491#post228491
De headlines van Lustman: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?20285-Headlines-in-de-IJsberenkrant&p=229464#post229464
Vrije Jongen die zijn ervaringen over FKK Planet met ons deelt: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?27271-Beste-recensie-van-de-maand-Augustus-2011&p=229936#post229936
Vrijkaartjes in de beste recensie van de maand augustus waren er voor:
- Jacky P. en DLiner;
- Satanic Surfer en Jan Wandelaar;
- Ijsbeer 11 en Noel Citroen.
De winnaar van de beste recensie van de maand augustus werd :freu: :
BADSLIPPERS
Ondanks dat Badslippers uiteraard een terechte winnaar was blijkt uit de vergeven nominaties iets heel anders. Als we kijken naar het aantal verkregen nominaties gedeeld door het aantal genomineerde recensies waarmee het aantal verschillende ijsberen die die ijsbeer hebben genomineerd wordt vermenigvuldigd dan ontstaat de onderstaande ranglijst:
Willem2: 100 punten;
Badslippers: 92 punten;
Cupido: 81 punten;
Vrije Jongen: 64 punten;
Ketserr: 59 punten;
Ace2: 54 punten;
Troetelbeer: 51 punten;
Satanic Surfer: 32 punten;
Masseurke: 30 punten;
Ijsbeer11 en BergM550: 28 punten.
En zo gingen wij de maand september in
.
Dalton
24 december 2011, 16:46
We weten allemaal dat BADSLIPPERS met zijn pik en ballen boven iedereen uitsteekt en de meeste bedankjes en nominaties gehad heeft in 2011 en dus weer de winnaar wordt van de gouden ijsbeer onderscheiding en met volgend jaar erbij mag hij die onderscheiding met trots dragen op zijn mooie ijsberenvelletje.
Winnaar van 2011: ver boven alle andere ijsberen BADSLIPPERS.
op een straatlengte de nr.2 ACE 2 zijn naam zegt het al.
de rest volgt met een achterstand zo lang als de a57.
jacky pakutra
24 december 2011, 19:02
Jacky P. stelt de formule van De beste recensie van de maand aan de kaak:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?26990-Beste-recensie-van-de-maand-procedure-dat-kan-toch-veel-beter-!-!&p=227083#post227083 Bij deze draag ik THE FINAL COUNTDOWN 2011 aan hem op.
LOL ik lees het nog eens na en volgens mij schreef ik dat het huidige systeem voor de BRVDM prima functioneert...en verwar je me met BP...
maar wat maakt het ook uit...hulde van al het werk dat je hierin steekt, Ace2:respekt:
cavediver
24 december 2011, 20:46
Je weet maar nooit zo tegen het einde van het jaar win ik nog een prijs voor een vrij, vrij entree
Ace2
25 december 2011, 08:12
Je weet maar nooit zo tegen het einde van het jaar win ik nog een prijs voor een vrij, vrij entree
Zonder op de uitslag vooruit te willen lopen denk ik toch dat jouw kansen meer bij Het Wedkantoor van Ace2 liggen: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?20125-Het-wedkantoor-van-Ace2-win-een-vrijkaartje&p=243604#post243604
Ace2
25 december 2011, 08:25
Om die dekselse spanjool voor te blijven citeer ik alles wat hij nomineert. Hij speelt gewoon doortrapt. Schrijft op het scheiden van de markt 1 stuk en het regent nominaties. Telling van ACE2 is ook achterlijk. Veelschrijvers zijn in het nadeel en eendagsvliegen die hun dag niet hebben gaan met de prijzen aan de haal. Bah. En ik moet ook nog werken met de kerst. Niet 1 dag, niet 2 maar 8 dagen achter elkaar. GRrrrrrrrrrrrrr. Ik nomineer allen hierboven geciteerd.
Verstuurd van mijn GT-P1000 met Tapatalk
Ik kan Badslippers geruststellen. Er is ook nog zo iets als nominatie-elasticiteit. Bij iemand die weinig genomineerde recensies heeft zal een nieuwe genomineerde recensie met nominaties veel invloed hebben op zijn totaaltelling. Bij iemand met veel genomineerde recensies heeft een nieuwe genomineerde recensie met nieuwe nominaties weinig invloed. Het klopt dat Picasso1 met zijn laatste recensie inderdaad veel is opgeschoten in de totaaltelling. Daar ligt echter ook zijn zwakte, als er nog een recensie van hem wordt genomineerd met weinig nominaties zakt zijn totaaltelling als een pudding in elkaar. Vervolgens krijg ik ook een nominatie voor mijn werk in THE FINAL COUNTDOWN 2011 (waarvoor dank Picasso1) waarbij ik tot op heden 6 nominaties krijg. Dat lijkt nadeling maar op mijn totaaltteling zakt mijn puntentotaal met 0,5 punten. (t.o.v. bijvoorbeeld de nummer 1 met 468 punten, rarara wie zal dat zijn?). Kortom de nominatie-elasticiteit bij ijsberen als Picasso1 is groot en bij ijsberen als jij en mijn persoontje heel laag. Om te voorkomen dat ijsberen met 1 of 2 recensies heel punten vergaren en daardoor in de top van de ranglijst komen is een afslag bij de puntentelling als je minder dan 5 genomineerde recensies in het jaar hebt. Kortom ik ben misschien wel achtelijk, maar mijn puntentelling niet. En wees gerust: de ranglijst zal wederom een goed beeld geven van de genomineerde schrijvers.
Ace2
25 december 2011, 08:30
Badslippers doet inval in kantoor van THE FINAL COUNTDOWN en ontdekt niet materiλle onregelmatigheden: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?28181-FINAL-COUNTDOWN-2011-(10-VRIJKAARTEN!!!)&p=244518#post244518
Badslippers heeft in 2011 al 401 nominaties binnen gesleept. Is dat voldoende voor de prolongatie van zijn titel?
Geen veranderingen in de top 5
Ace2 en Picasso1 grootste slachtoffers van het toevoegen van Thanks in de formuleberekening.
Picasso1 ontdekte vorig jaar de code van THE FINAL COUNTDOWN en maakt van deze kennis misbruik door een slotoffensief te starten: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?20285-Headlines-in-de-IJsberenkrant&p=246026#post246026
Badslippers heeft bij zijn boekenonderzoek ook de code aangetroffen en maakte deze wereldkundig. Tegen onze reporter ter plaatse vertelt Badslippers: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?9285-Beste-Recensie-van-de-Maand-December-2011&p=246105#post246105
Heeft het slotoffensief van Picasso1 zin gehad?
Cupido overtreft alle verwachtingen.
Er staat een brommert bij nummer 10 geparkeerd.
Picasso1 maakt door zijn slotoffensief kans op een vrijkaartje.
Als gevolg van Picasso1 zijn slotoffensief overweegt SFL een liquidatiepoging.
Uit onderzoek blijkt dat elke maandwinnaar in De beste recensie van de maand nooit degene is met de beste nominatiescore.
Bosco niet kansloos voor een vrijkaartje.
Sphinx is ook een slachtoffer van het slotoffensief van Picasso1. Gelukkig bestaat er nog zo iets als Het Wedkantoor van Ace2Opkomst in Het Wedkantoor van Ace2 valt tegen. Een anonieme bron verklaart dat het door de recessie geen zin heeft een vrijkaartje te krijgen als je toch geen geld hebt om te neuken.
Wie van de nieuwelingen Brad Pitt, Vrije Jongen, Ketserr of Satanic Surfer zijn kanshebbers voor een vrijkaartje?
In 2009 en 2010 won telkens een nieuweling!!!!!!!!!
Rudi_NL verklaart dat het maar een flauw spelletje is, maar dat een vrijkaartje altijd welkom is. Weet Rudi_NL meer dan anderen?
NogLangNietUitgeWandeld biedt Picasso1 grote sommen geld voor de code van THE FINAL COUNTDOWN om zo ook met een slotoffensief in de top 10 te komen. De beste 15 is blijkbaar niet goed genoeg.
Hoe zal het Jansen vergaan die in 2009 4de werd en in 2010 6de? Wordt hij het echte slachtoffer van de vriendjeskliek uit GT? Of zegt dat iets over zijn schrijven? Oh nee, dat heeft toch geen zin met al die GT-vriendjes. Jansen laat Big30 onderzoek doen of Masseurke een vrijkaartje gaat winnen omdat die de laatste tijd altijd naar GT gaat.
Onderzoek (*) wijst uit dat er circa 55 recensies zijn geweest met 9 of meer nominaties, waarvan 15 recensies (27 %) betrekking hebben op GT, 6 ( 11%) op PHG, 3 ( 5 %) op World en 5 (9 %) op LR. Oftewel 73% van de goed genomineerde recensies heeft geen betrekking op GT en 48% heeft geen betrekking op een grotere bekende club.
(*) in de voetnoot van het onderzoek staat vermeld dat de nominaties van de recensies van De Meet and Greet op 7 oktober niet in het onderzoek zijn meegenomen.
Met de zaagmachine in de hand loopt Chuck99 door het FKK-land en belandt op een eervolle positie in THE FINAL COUNTDOWN 2011.
De voorlopige nummer 11 heeft 107 nominaties en MegaBoob blijkt al 117 nominaties te hebben. Wil dat zeggen dat MegaBoob in de top 10 staat? Dan zal TimJava met zijn 52 nominaties dus in zijn geheel niet in de ranglijst voorkomen?
De best genomineerde dag blijkt de Ijsberen meet and Greet op 7 oktober (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=235306#post235306 ) te zijn geweest. Maar liefst 12 recensies zijn daarvoor genomineerd, waarvoor 117 nominaties zijn vergeven.
Dolfie preekt bij het minste geringste REVOLUTIE, REVOLUTIE, REVOLUTIE. Zou hij bij een top-15-notering afzien van geweld?
Lustman gevlucht naar Brazilie om genadeloze kritieken over zijn eindnotering te ontlopen.
Zal Dalton weer zijn vrijkaartje voor de meest gegeven nominaties winnen?
Picasso1 tracht, net als vorig jaar, Ace2 met een nekschot uit te schakelen, maar houdt geen rekening met nominatie-elasticiteit: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?9285-Beste-Recensie-van-de-Maand-December-2011&p=246483#post246483
Uitslagen van THE FINAL COUNTDOWN 2011 worden op 31 december 2011 verwacht.
Badslippers
25 december 2011, 17:40
Ik kan Badslippers geruststellen. Er is ook nog zo iets als nominatie-elasticiteit.
[ . . . ]
Kortom ik ben misschien wel achtelijk, maar mijn puntentelling niet. En wees gerust: de ranglijst zal wederom een goed beeld geven van de genomineerde schrijvers.
Ik kan gelukkig weer rustig slapen na al die geruststellende woorden van The Master of the Universe. Weer een bijnaam! Of was die al gegeven? Deze kerel vertrouw je toch al je spaarcenten toe. Cijfertjes worden op deze manier bijna leuker dan saunaclub/neuken en het is nog gratis ook. Ik denk dat ik me laat omscholen tot boekhouder. Eerst eens kijken wat credit en debet is.
Ace2
25 december 2011, 21:08
Ik kan gelukkig weer rustig slapen na al die geruststellende woorden van The Master of the Universe. Weer een bijnaam! Of was die al gegeven? Deze kerel vertrouw je toch al je spaarcenten toe. Cijfertjes worden op deze manier bijna leuker dan saunaclub/neuken en het is nog gratis ook. Ik denk dat ik me laat omscholen tot boekhouder. Eerst eens kijken wat credit en debet is.
Maakt niet uit. Ze zijn toch aan elkaar gelijk.
Picasso 1
25 december 2011, 21:31
Maakt niet uit. Ze zijn toch aan elkaar gelijk.
In Badslippers taal zijn het dus uitgebalanceerde statistieken. Omscholing is dus niet nodig, hooguit andere terminologie gebruiken.
Sphinx
25 december 2011, 23:13
Sphinx is ook een slachtoffer van het slotoffensief van Picasso1. Gelukkig bestaat er nog zo iets als Het Wedkantoor van Ace2Opkomst in Het Wedkantoor van Ace2 valt tegen. Een anonieme bron verklaart dat het door de recessie geen zin heeft een vrijkaartje te krijgen als je toch geen geld hebt om te neuken.
Ik kan gelukkig weer rustig slapen na al die geruststellende woorden van The Master of the Universe. Weer een bijnaam!
Grinnik, deze racebeer heeft ook een bijnaam voor onze spartekus: El Contador Loco, aangezien hij zichzelf toch al als achterlijk omschrijft ;)
Als overtuigd volgeling van Disraeli bemoei ik me nooit zo met al dit getel. Leugens, verdomde leugens, statistiek, amen. Da's de drievuldigheid waarmee ik al te vaak geconfronteerd ben. Maar het gekrioel eromheen blijft evengoed leuk :biggrin:
Picasso 1
26 december 2011, 00:01
Grinnik, deze racebeer heeft ook een bijnaam voor onze spartekus: El Contador Loco, aangezien hij zichzelf toch al als achterlijk omschrijft ;)
Ik dacht meer aan 'El Contador dopado'.
Picasso 1
26 december 2011, 00:48
Ik kan Badslippers geruststellen. Er is ook nog zo iets als nominatie-elasticiteit. Bij iemand die weinig genomineerde recensies heeft zal een nieuwe genomineerde recensie met nominaties veel invloed hebben op zijn totaaltelling. Bij iemand met veel genomineerde recensies heeft een nieuwe genomineerde recensie met nieuwe nominaties weinig invloed. Het klopt dat Picasso1 met zijn laatste recensie inderdaad veel is opgeschoten in de totaaltelling. Daar ligt echter ook zijn zwakte, als er nog een recensie van hem wordt genomineerd met weinig nominaties zakt zijn totaaltelling als een pudding in elkaar. Vervolgens krijg ik ook een nominatie voor mijn werk in THE FINAL COUNTDOWN 2011 (waarvoor dank Picasso1) waarbij ik tot op heden 6 nominaties krijg. Dat lijkt nadeling maar op mijn totaaltteling zakt mijn puntentotaal met 0,5 punten. (t.o.v. bijvoorbeeld de nummer 1 met 468 punten, rarara wie zal dat zijn?). Kortom de nominatie-elasticiteit bij ijsberen als Picasso1 is groot en bij ijsberen als jij en mijn persoontje heel laag. Om te voorkomen dat ijsberen met 1 of 2 recensies heel punten vergaren en daardoor in de top van de ranglijst komen is een afslag bij de puntentelling als je minder dan 5 genomineerde recensies in het jaar hebt. Kortom ik ben misschien wel achtelijk, maar mijn puntentelling niet. En wees gerust: de ranglijst zal wederom een goed beeld geven van de genomineerde schrijvers.
Op welke manier kan ik als eenvoudig lid uit zeg Assen, zo af en toe een club bezoekend en wel eens wat schrijvend, toch nog enige invloed uitoefenen op de verdeling en toekenning van de maar liefst 10 VRIJKAARTJES!?!
De clue is dus 'nominatie-elasticiteit'.
Als je nominatie-elasticiteit laag is dan hoef je weinig meer te doen en als die hoog is schrijf dan nog een keer iets leuks. Duidelijk toch? :biggrin:
Big30
26 december 2011, 01:43
De clue is 'nominatie-elasticiteit'.
Als je nominatie-elasticiteit laag is dan hoef je weinig meer te doen en als die hoog is schrijf dan nog een keer iets leuks. Duidelijk toch? :biggrin:
Volstrekt helder. Uitleg wat mij betreft overbodig. Leden met een lage NE modus zitten snel tegen de rekgrens aan nomineer je die dan gaat het mis en is er sprake van overbelasting, je zit dan in een wat diffuse zone. Volkomen helder.
Het leuke van de puntentelling van ACE2 vind ik dat er altijd uitkomt wat een IJBF-kenner/watcher met gezond verstand ook zou voorspellen. Daarom is de telling dus boven elke twijfel verheven. Het klopt gewoon. Laat dat maar aan ACE2 over, als ik 1 IJBF lid ken wiens betrouwbaarheid boven elke twijfel is verheven dan is het wel ACE2.
Dikke pluim trouwens voor ACE2 die op zijn geheel eigen wijze met zijn FINAL COUNTDOWN een zeer amusant en lezenswaardig jaaroverzicht geeft van wat er dit jaar zoal op IJBF is geschreven.
Dat was veel en zeer divers. Berichten van oude getrouwe leden, van leden die dit jaar zich pas voor het eerst aan het front melden, etc.etc.
Het is alleen dankzij de vele, vaak met veel overgave en enthousiasme geschreven berichten dat dit forum kan bestaan :freu:.
Om de leden nog eens wat terug te geven in de vorm van vrijkaarten organiseert ACE2 deze FCD. Hij doet het naar eer en geweten, steekt er veel tijd in en dat is wel een pluim waard dunkt me.
Zo zijn er wel meer leden die ik zou kunnen noemen en bedanken, maar dan gaan ze maar naast hun schoenen lopen van verwaandheid en eigendunk dus dat doe ik maar niet :biggrin:.
Ace2
26 december 2011, 08:12
Ik dacht meer aan 'El Contador dopado'.
Gelukkig is mijn spaans niet meer wat het is geweest.
Ace2
26 december 2011, 08:14
Volstrekt helder. Uitleg wat mij betreft overbodig. Leden met een lage NE modus zitten snel tegen de rekgrens aan nomineer je die dan gaat het mis en is er sprake van overbelasting, je zit dan in een wat diffuse zone. Volkomen helder.
Het leuke van de puntentelling van ACE2 vind ik dat er altijd uitkomt wat een IJBF-kenner/watcher met gezond verstand ook zou voorspellen. Daarom is de telling dus boven elke twijfel verheven. Het klopt gewoon. Laat dat maar aan ACE2 over, als ik 1 IJBF lid ken wiens betrouwbaarheid boven elke twijfel is verheven dan is het wel ACE2.
Dikke pluim trouwens voor ACE2 die op zijn geheel eigen wijze met zijn FINAL COUNTDOWN een zeer amusant en lezenswaardig jaaroverzicht geeft van wat er dit jaar zoal op IJBF is geschreven.
Dat was veel en zeer divers. Berichten van oude getrouwe leden, van leden die dit jaar zich pas voor het eerst aan het front melden, etc.etc.
Het is alleen dankzij de vele, vaak met veel overgave en enthousiasme geschreven berichten dat dit forum kan bestaan :freu:.
Om de leden nog eens wat terug te geven in de vorm van vrijkaarten organiseert ACE2 deze FCD. Hij doet het naar eer en geweten, steekt er veel tijd in en dat is wel een pluim waard dunkt me.
Zo zijn er wel meer leden die ik zou kunnen noemen en bedanken, maar dan gaan ze maar naast hun schoenen lopen van verwaandheid en eigendunk dus dat doe ik maar niet :biggrin:.
Het vertaal het maar als een nominatie en een daarbij passend vrijkaartje ;)
Ace2
26 december 2011, 08:23
En zo gingen wij de maand september in
.
SEPTEMBER
Op Wall Street komen enkele mensen bivakkeren die later de Occuppy Wallstreetbeweging zullen worden genoemd.
In Syrie en Jemen gaan de demonstraties onverminderd voort.
Nederland wint met de record-uitslag van 11 0 van San Marino. Heel Nederland weet het zeker: Nederland wordt Europees kampioen. Helaas ziet de voetbalwereld er een maand heel anders uit, als moeizaam van Moldavie wordt gewonnen, van Zweden (onverdiend) wordt verloren en de Duitsers Nederland van de mat spelen (3 0). Dat is anders dan de Nieuw Sealanders waar het wereldkampioen rugby begint.
Ook Noel Citroen komt in het nieuws als een heuse aardbeving (4,5 op de schaal van Richter) in Xanten plaats vindt.
Ace2 bezoekt, hoe kan het ook anders, GT (9 nominaties): https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=230461#post230461
En dat is wel wat anders bij de veelzijdige Badslippers in Residenz (14 nominaties): https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?7544-Park-Sauna-Residenz-(Lohmar-Durbusch-nabij-Kφln)-Algemeen&p=230727#post230727
Ijsberen beginnen zich zorgen te maken over de neerwaartse in de clubs: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?27364-Neerwaartse-spiraal-in-Saunaclubs&p=231514#post231514
NogLangNietUitgeWandeld zijn wandelescapades voort in Thailand (en ik was helemaal niet jaloers) (12 nominaties voor het geheel): https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?27367-Thailandtrip-september-2011.&p=231562#post231562
Een andere vakantieromannetje komt van PP (en weer was ik niet jaloers): https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?27574-PP-goes-Brasil-2011&p=232874#post232874
De hoofdredacteur van de Ijsberenkrant, luisterend naar de bijnaam Lustman, plaats ook deze maand weer wat headlines: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?20285-Headlines-in-de-IJsberenkrant&p=232901#post232901
En komt er ineens een einde aan het liefdesverhaal van SFL, dat later weer geen einde bleek te zijn: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?26839-SFL-de-gastvrijheid-van-een-DVP-de-story.&p=233160#post233160
September was ook de maand van de terugkeer van Rudi_NL (31 Thanks en 7 nominaties): https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=233574#post233574
Vrijkaartjes in de beste recensie van de maand september waren er voor:
- Cupido en AmuseMe;
- MegaBoob en Satanic Surfer;
- SFL en Rudi_NL.
De winnaar van de beste recensie van de maand september werd :freu: :
JACKY PAKUTRA
Ondanks dat Jacky Pakutra uiteraard een terechte winnaar was blijkt uit de vergeven nominaties iets heel anders. Als we kijken naar het aantal verkregen nominaties gedeeld door het aantal genomineerde recensies waarmee het aantal verschillende ijsberen die die ijsbeer hebben genomineerd wordt vermenigvuldigd dan ontstaat de onderstaande ranglijst:
Badslippers: 101 punten;
Ace2: 68 punten;
Cupido: 64 punten;
Rudi_NL: 49 punten;
MegaBoob: 42 punten;
SaveSexer: 36 punten;
SFL: 35 punten;
Lustman: 27 punten;
Bosco en Befbeer: 25 punten;
Ketserr: 24 punten.
En zo gingen wij de maand oktober in
.
Ace2
27 december 2011, 08:40
En zo gingen wij de maand oktober in
.
OKTOBER
Occupy-protesten starten ook in Amsterdam.
Goed nieuws trouwens: de Euro-crisis wordt opgelost
..oh nee, toch niet.
Het laatste zelfstandige postkantoor (Utrecht) sluit zijn deuren. En weer is een stukje geschiedenis weg gegooid in de vuilnisbelt die vooruitgang heet. Daar staat tegenover dat het Scheepvaartmuseum zijn deuren weer opent. Ook de Vooruitgang heeft nostalgie nodig.
Voor het eerst zal een formule1-grand-prix in India worden gereden.
In Panama wordt Nederland wereldkampioen honkballen door in de finale Cuba met 2 1 te verslaan. Het is voor het eerst dat Ace2 een honkbalwedstrijd van het begin tot het einde heeft gezien.
Nu Libie nagenoeg is bevrijd kan het feest beginnen (het gerucht gaat dat GT wordt afgehuurd), maar het feest is pas op 20 oktober compleet als Kahdaffi wordt gearresteerd en per ongeluk wordt gedood door een nekschot. Soms zit het mee, soms zit het tegen. De demonstranten in Syrie gaan onverminderd door, net als de machthebbers al daar, die ook de inzet van tanks en bommen niet schuwen.
Het wordt gezellig druk op aarde: de 7 miljardse bewoner wordt geteld. Diverse landen claimen de geboorte van deze wereldburger.
En dat alles ontgaat ons grotendeels, want wij zijn bezig met rondneuken in FKK-clubs en ons druk maken op YSF. En het was druk op het forum in oktober. Op ons zo geliefde forum gebeurt het volgende:
Vanaf het voorjaar 2011 domineert Badslippers De beste recensie van de maand en dus ook in oktober en wel vanaf de eerste dag, met zijn verhaaltje over De Cunt Tour 2011 in FKK Planet: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?21133-FKK-PLANET-Algemeen&p=234269#post234269
Maar ook Duitse verhalen van egon, Dr. Rammler doen het goed (8 nominaties): https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?16192-Villa-Marisol-Hamminkeln-Algemeen&p=234225#post234225
Satanic Surfer begin na een wat aarzelend begin wat meer nominaties in de wacht te slepen: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=234311#post234311
Ijsbeer11 houdt een dagboek bij bij zijn Club-3-daagse: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?27693-De-3-daagse-tour-van-IJSBEER11&p=234559#post234559
Ace2 gaat bij wijze van uitzondering eens naar PHG (10 nominaties): https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12631-Populaire-Horny-Gebeurtenissen&p=235319#post235319
Op 7 oktober wordt ook The Meet and Greet in GT gehouden:
Ketserr (16 nominaties): https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=235110#post235110
Sphinx (12 nominaties): https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=235277#post235277
MichelJ; https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=235248#post235248
NoelCitroen (10 nominaties): https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=235306#post235306
Rudi_NL (10 nominaties): https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=235310#post235310
ClubSport (9 nominaties): https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=235322#post235322
Cupido: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=235341#post235341
Satanic Surfer: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=235368#post235368
Rob45: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=235431#post235431
Picasso1 (15 nominaties): https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=235441#post235441
Ace2 (14 nominaties): https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=235704#post235704
Badslippers: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=235772#post235772
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?25853-Badslippers-Unleashed!&p=235831#post235831
Vrije Jongen die in Freude geen Roemeentjes neukt (10 nominaties): https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?744-FKK-Freudenberg-(voorheen-Freude-39)-Algemeen&p=237394#post237394
En in LR wel (12 nominaties): https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2468-Living-Room-(Kaarst)-Algemeen&p=237396#post237396
Dankzij NogLangNietUitgeWandeld weten wij ook dat er in Zwitserland clubs zijn (10 nominaties): https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?27895-Freiburg-FKK-Palast.&p=238018#post238018
Rudi_NL in de 7de hemel (10 nominaties): https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?11588-Heaven7-Sauna-Club-Algemeen-Geleuter&p=238276#post238276
Ace2 heeft kritiek op GT (12 nominaties): https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=238355#post238355
Vrijkaartjes in de beste recensie van de maand oktober waren er voor:
- Pistole Pete, Ijsbeer 11 en Gert-Jan;
- Picasso1, Ketserr en Boy69;
- Vrije Jongen en Willy69.
De winnaar van de beste recensie van de maand oktober werd :freu: :
VRIJE JONGEN
Ondanks dat Vrije Jongen uiteraard een terechte winnaar was blijkt uit de vergeven nominaties iets heel anders. Als we kijken naar het aantal verkregen nominaties gedeeld door het aantal genomineerde recensies waarmee het aantal verschillende ijsberen die die ijsbeer hebben genomineerd wordt vermenigvuldigd dan ontstaat de onderstaande ranglijst:
Ace2: 188 punten;
Ketserr: 146 punten;
Badslippers en Vrije Jongen: 132 punten;
Picasso1: 126 punten;
NoelCitroen en NLNU: 100 punten;
Sphinx: 98 punten;
MichelJ: 96 punten;
Bosco en Rudi_NL: 84 punten;
ClubSport: 81 punten;
Pistole Pete: 77 punten.
En zo gingen wij de maand november in
.
Ace2
28 december 2011, 07:51
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?1906-Artemis-Berlijn-Algemeen&p=240473#post240473
noglangnietuitgewandeld
28 december 2011, 11:30
@ Ace2, Dankzij NogLangNietUitgeWandeld weten wij ook dat er in Zwitserland clubs zijn (10 nominaties): https://www.ijsberenforum.com/forum/s...018#post238018
Ace, even je aardrijkskunde ophalen, Freiburg ligt wel in het zuiden van Baden Wόrttemberg, Duitsland dus. Maar je bedoelde ongetwijfeld deze in Basel/Zwitserland: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?27878-Zwitserland-FKK-Basel.
Nordrhein Westfalen heeft nog een behoorlijk groot achterland.
Ace2
28 december 2011, 11:34
@ Ace2, Dankzij NogLangNietUitgeWandeld weten wij ook dat er in Zwitserland clubs zijn (10 nominaties): https://www.ijsberenforum.com/forum/s...018#post238018
Ace, even je aardrijkskunde ophalen, Freiburg ligt wel in het zuiden van Baden Wόrttemberg, Duitsland dus. Maar je zeker bedoelde ongetwijfeld deze in Basel/Zwitserland: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?27878-Zwitserland-FKK-Basel.
Nordrhein Westfalen heeft nog een behoorlijk groot achterland.
Het klopt dat ik zo nu en dan bij aarderijkskunde in slaap viel. Waarschijnlijk toen ze de topografie van sex-clubs behandelden.
Ace2
29 december 2011, 07:55
En zo gingen wij de maand november in
.
NOVEMBER
De strippenkaart heeft zijn dienst bewezen en kan vanaf nu niet meer worden gebruikt.
De Eurocrises is een politieke crises geworden wat in Griekenland en Italie leidt tot wisseling van de macht. Ook in Spanje wordt de regerende partij afgestraft in de verkiezingen. In Belgie lijkt het nooit tot een machtswisseling te komen als de formateur zijn ontslag bij de koning. Maar in Belgie is niets wat het lijkt
.
Nu Libie zijn dictator heeft geliquideerd heeft de Arabische Liga eindelijk tijd om eens naar Syrie te kijken en zet het land onder druk om minder geweld tegen zijn eigen burgers te gebruiken. Dat leidt tot jaloezie in Egypte die weer opnieuw beginnen met demonstreren. Ironisch genoeg zullen de demonstraten, die 2x hun leven hebben gewaagd, in de verkiezingen slechts een marginale rol gaan spelen.
5 december mag hij zijn hoogtepunt misschien bereiken, in november arriveert hij per boot.
Op de Filipijnen vindt een bomaanslag plaats die 3 doden tot gevolg heeft.
In Teheran bestormt een woedende menigte de Britse ambassade. De Amerikanen krijgen een deja vu.
En dat alles ontgaat ons grotendeels, want wij zijn bezig met rondneuken in FKK-clubs en ons druk maken op YSF. En het was druk op het forum in oktober. Op ons zo geliefde forum gebeurt het volgende:
Volgens sommigen winnen alleen GT-gangers nominaties. Het zou zo maar kunnen, maar Brad Pitt heeft daar met zijn bezoekje aan Fun Garden lak aan (12 nominaties): https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?8048-Fun-Garden-Emmerich-Algemeen&p=238793#post238793
Of wat te denken van MichelJ in World (15 nominaties): https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?1249-World-(Pohlheim)-Algemeen&p=239516#post239516
En ook Sphinx weet te nominaties te winnen zonder GT, maar met Golden Dreams (12 nominaties): https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?22027-Golden-Dreams-Algemeen&p=238908#post238908
Net als Satanic Surfer met zijn clubgids ( 11 nominaties): https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?27816-Satanic-surfer&p=239661#post239661
Uiteraard Badslippers in LR (10 nominaties): https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2468-Living-Room-(Kaarst)-Algemeen&p=238800#post238800
TimJava in het Berlijnse Artemis (12 nominaties); https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?1906-Artemis-Berlijn-Algemeen&p=240473#post240473
Boy69, samen met MichelJ, in World (en dus weer geen GT): https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?1249-World-(Pohlheim)-Algemeen&p=242602#post242602
Gelukkig redt Ace2 de eer van GT (13 nominaties): https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=239541#post239541
net als de ketsende Ketserr dat ook voor GT doet (11 nominaties): https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=240509#post240509
Vrijkaartjes in de beste recensie van de maand november waren er voor:
- Brad Pitt en MichelJ;
- TimJava en SeksenFun;
- Costana en Wervelwind.
De winnaar van de beste recensie van de maand november werd :freu: :
WERVELWIND
Ondanks dat Wervelwind uiteraard een terechte winnaar was blijkt uit de vergeven nominaties iets heel anders. Als we kijken naar het aantal verkregen nominaties gedeeld door het aantal genomineerde recensies waarmee het aantal verschillende ijsberen die die ijsbeer hebben genomineerd wordt vermenigvuldigd dan ontstaat de onderstaande ranglijst:
Satanic Surfer: 176 punten;
MichelJ: 175 punten;
Ace2: 144 punten;
Ketserr: 140 punten;
TimJava: 121 punten;
Knabbel: 117 punten;
Brad Pitt: 108 punten;
Masseurke: 100 punten;
Sphinx: 90 punten;
Boy 69 en Rudi_NL: 84 punten.
En zo gingen wij de maand december in
.
Ace2
30 december 2011, 07:08
Nr. 1; 17 nominaties
Picasso1 die in World een recensie-imitatie van zijn mede beren geeft:
Nr. 2; 16 nominaties
Scoobert op koopjesjacht in de Aldi: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?24684-Koopjesjacht-bij-de-Aldi-Lidl&p=204152#post204152
Ketserr op de Meet and Greet in GT: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=235110#post235110
Nr. 3; 15 nominaties
Ace2 in GT : https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?26203-Geile-Tijden-Januari-2011&p=198135#post198135
Zelfs de scheten van Bosco resulteren in nominaties: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?27924-Populaire-Horny-Gebeurtenissen-Maart-2011&p=207335#post207335
Picasso1 op the Meet and Greet in GT: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=235441#post235441
MichelJ in World: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?1249-World-(Pohlheim)-Algemeen&p=239516#post239516
Nr. 4; 14 nominaties
Rudi_NL en de SOA-test: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?25120-Zich-verheugen-op-SOA-test&p=209396#post209396
De veelzijdige Badslippers in Residenz: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?7544-Park-Sauna-Residenz-(Lohmar-Durbusch-nabij-Kφln)-Algemeen&p=230727#post230727
Ace2 op The meet and greet in GT: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=235704#post235704
Nr. 5; 13 nominaties
Badslippers in GT : https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?26203-Geile-Tijden-Januari-2011&p=198534#post198534
Ace2 in GT: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=239541#post239541
Nr. 6; 12 nominaties
Het condoom gaat er af bij Rudi_NL in World: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?1249-World-(Pohlheim)-Algemeen&p=217599#post217599
NogLangNietUitgeWandeld en wandelescapades in Thailand: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?27367-Thailandtrip-september-2011.&p=231562#post231562
Sphinx op The Meet and Greet in GT: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=235277#post235277
Ace2 heeft kritiek op GT: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=238355#post238355
Volgens sommigen winnen alleen GT-gangers nominaties. Het zou zo maar kunnen, maar Brad Pitt heeft daar met zijn bezoekje aan Fun Garden lak aan: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?8048-Fun-Garden-Emmerich-Algemeen&p=238793#post238793
En ook Sphinx weet te nominaties te winnen zonder GT, maar met Golden Dreams: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?22027-Golden-Dreams-Algemeen&p=238908#post238908
TimJava in het Berlijnse Artemis; https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?1906-Artemis-Berlijn-Algemeen&p=240473#post240473
TimJava op de verjaardag van Jansen in PHG: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12631-Populaire-Horny-Gebeurtenissen&p=245234#post245234
Nr. 7; 11 nominaties
Jansen met Dana op de spiegelkamer van GT: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?24625-Dana-(Duitse)&p=205047#post205047
Satanic Surfer met zijn clubgids: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?27816-Satanic-surfer&p=239661#post239661
De ketsende Ketserr in GT: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=240509#post240509
Kerst met Badslippers in LR: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2468-Living-Room-(Kaarst)-Algemeen&p=244288#post244288
Ijsbeer11 gaat uit stappen in Roemenie: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2468-Living-Room-(Kaarst)-Algemeen&p=244288#post244288
masseurke
30 december 2011, 08:07
Laatste linkje bij Ijsbeer 11 is fout ACE2, maar no hard feelings; topwerken samengebracht!
M
noglangnietuitgewandeld
30 december 2011, 09:09
Het klopt dat ik zo nu en dan bij aarderijkskunde in slaap viel. Waarschijnlijk toen ze de topografie van sex-clubs behandelden.
Bij de B (van Brόggen) dan zeker. Maar bij wiskunde was je klaarwakker. Mooi stukje puzzelwerk, well done.
Ace2
30 december 2011, 11:11
Nr. 4; 14 nominaties
Rudi_NL en de SOA-test: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?25120-Zich-verheugen-op-SOA-test&p=209396#post209396
De veelzijdige Badslippers in Residenz: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?7544-Park-Sauna-Residenz-(Lohmar-Durbusch-nabij-Kφln)-Algemeen&p=230727#post230727
Ace2 op The meet and greet in GT: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=235704#post235704
Cupido schrijft een recensie bij Coco Prive om het verschil tussen Nederlandse clubs en de ons zo geliefde FKK-clubs weer te geven (14 nominaties): https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?24863-Duiven-Coco-Privι-Algemeen-Spoorallee-30&p=206089#post206089
Het zelfreinigend vermogen van Ace2 werkt soms toch wel........................... :redface:
Ace2
30 december 2011, 19:27
Laatste linkje bij Ijsbeer 11 is fout ACE2, maar no hard feelings; topwerken samengebracht!
M
Ik probeer de juiste link te plaatsen, maar als ik naar het verhaaltje ga, krijg ik de melding dat ik daartoe geen rechten heb.
ijsbeer11
30 december 2011, 19:30
Zolang ik geen vrijkaart krijg blijft dat verhaaltje voor jou gesloten ;):biggrin:
Ace2
30 december 2011, 22:13
De ijsbeer met de ontvangen nominaties schittert op zijn podium, maar dat schitteren is alleen mogelijk als hij wordt genomineerd. Degenen die in 2011 het meest hebben genomineerd en daardoor anderen hebben laten schitteren zijn :freu::freu::freu::freu: :
1. Badslippers 715 nominaties :eek:
2. Ace2 459 nominaties
3. MegaBoob 307 nominaties
4. Dalton 237 nominaties
5. ClubSport 172 nominaties
6. Bosco 171 nominaties
7. NLNU 153 nominaties
8. Ketserr 148 nominaties
9. Dolfie 141 nominaties
10. Lustman 139 nominaties
Degene die de meeste nominaties heeft gegeven heeft recht op een vrijkaartje, op voorwaarde dat hij niet reeds in de ranglijst van THE FINAL COUNTDOWN 2011 een vrijkaartje heeft gewonnen. Derhalve zal het vrijkaartje voor de meest gegeven nominaties nog even in de ijskast blijven en op het later tijdstip worden uitgereikt.
Verder krijgen Picasso1 (115 nominaties), Brad Pitt (105 nominaties), Sphinx (104 nominaties) en MichelJ (102 nominaties) nog een eervolle vermelding voor de door hen gegeven nominaties :freu::freu::freu:.
En nu kan het aftellen beginnen……………………………………………………
Picasso 1
30 december 2011, 22:31
Degene die de meeste nominaties heeft gegeven heeft recht op een vrijkaartje, op voorwaarde dat hij niet reeds in de ranglijst van THE FINAL COUNTDOWN 2011 een vrijkaartje heeft gewonnen. Derhalve zal het vrijkaartje voor de meest gegeven nominaties nog even in de ijskast blijven en op het later tijdstip worden uitgereikt.
Megaboob, gefeliciteerd met je vrijkaartje :freu:
Picasso 1
30 december 2011, 22:48
Ik heb nog ιιn dag om 601 nominaties te geven en de prijs onder badslippers neus weg te kapen.
Badslippers
31 december 2011, 00:18
Ik probeer de juiste link te plaatsen, maar als ik naar het verhaaltje ga, krijg ik de melding dat ik daartoe geen rechten heb.
Daar moet de "Stasi" achter zitten. Die lui schermen en luisteren alles af!
Badslippers
31 december 2011, 00:21
Ik heb nog ιιn dag om 601 nominaties te geven en de prijs onder badslippers neus weg te kapen.
"Be my guest". Terwijl jij je suf nomineert, ga ik gewoon Oud/Nieuw vieren en laat vandaag om 24:00 de Champagnekurken knallen.
Big30
31 december 2011, 00:50
Daar staat een daglimiet op van ik dacht 20. Speciaal voor jou deze morgen verhoogd naar 600 :tongue:.
Daar moet de "Stasi" achter zitten. Die lui schermen en luisteren alles af!
Bijna goed, was niet de Stasi maar de Securitate.
jacky pakutra
31 december 2011, 00:57
Daar staat een daglimiet op van ik dacht 20. Speciaal voor jou deze morgen verhoogd naar 600 :tongue:.
Je haalt het geven van nominaties en "thanks" door elkaar... (volgens mij)
Big30
31 december 2011, 01:05
Dat doe ik inderdaad! Daarvoor zal ik je nomineren ;).
J42 ook maar meteen genomineerd :biggrin:!
jacky pakutra
31 december 2011, 01:07
dan geef ik jou een "thanks" :)
Jack42
31 december 2011, 01:07
Dat doet hij expres JP want Big30 krijgt afkickverschijnselen omdat hij maar weinig kan vegen de laatse dagen.
Je mag weer wissen Wissie! :biggrin:
Ace2
31 december 2011, 07:37
;)
7. De tellingen sluiten op 30 december 2011.
Moeilijker kan ik het niet maken zei mijn Grootvader op de Grote Vaart altijd.
Ace2
31 december 2011, 07:47
En nu kan het aftellen beginnen
De basis voor de ranglijst van THE FINAL COUNTDOWN vormen de nominaties. Het aantal verkregen nominaties zegt niet alles, maar is wel een indicatie hoe een schrijver wordt gewaardeerd. Op basis van het aantal verkregen nominaties is de onderstaande ranglijst gemaakt, met tussen de haakjes de klassering in 2010:
1. Badslippers (1) 410
2. Ace2 (4) 279
3. SFL (2) 204
4. Ketserr (-) 149
5. Rudi_NL (-) 136
6. MegaBoob (-) 121
7. Satanic Surfer (-) 118
8. MichelJ (11) 117
9. Bosco (7) 115
10. Sphinx (5) 107
11. Lustman (-) 105
12. Dalton (-) 97
13. NLNU (-) 94
14. Jansen (3) 83
15. Dolfie (-) 79
16. Brad Pitt (-) 78
17. Pistole Pete (9) 76
18. Vrije Jongen (-) 75
19. BergM550 (-) 68
20. Cupido (17) 67
21. Chucky99 (-) 63
22. Picasso1 (17) 61
23. TimJava (15) 52
24. Boy69 (-) 51
25. S&F en Knabbel (22 resp. 12) 49
26. Ijsbeer11 en NoelCitroen (12 resp. -) 48
27. Scoobert (19) 45
28. Willie69 (-) 44
29. Masseurke (18) 41
30. ClubSport (23) 40
Dit is echter niet de uiteindelijke ranglijst. Bovenstaand overzicht geeft alleen de verkregen nominaties aan. Dat is een overzicht qua kwantiteit. De kwaliteit van de verkregen nominaties komt meer tot uiting in het gemiddeld aantal nominaties per genomineerde recensie..............
Ace2
31 december 2011, 11:11
Dit is echter niet de uiteindelijke ranglijst. Bovenstaand overzicht geeft alleen de verkregen nominaties aan. Dat is een overzicht qua kwantiteit. De kwaliteit van de verkregen nominaties komt meer tot uiting in het gemiddeld aantal nominaties per genomineerde recensie..............
En het gemiddeld aantal nominaties per genomineerde recensie geeft een heel ander beeld:
Cupido (3) 8,38
Masseurke (7) 6,83
Picasso1 (6) 6,78
Satanic Surfer 6,41
Vrije Jongen 5,77
Ace2 (10) 5,58
Bosco (17) 5,48
TimJava (19) 5,20
Ketserr 5,14
Badslippers (13) 4,89
Rudi_NL 4,86
MichelJ (14 4,68
Sphinx (21) 4,65
Chuck99 4,50
ClubSport (22) 4,44
Troetelbeer 4,13
Brad Pitt 4,11
Alabama 4,00
Dolfie 3,95
SFL (12) 3,92
NLNU 3,92
MegaBoob 3,78
Knabbel (18) 3,77
Scoobert (8) ` 3,75
Ijsbeer11 (4) 3,69
Boy69 3,64
Lustman (19) 3,50
NoelCitroen 3,43
Josef 3,40
Costana (22) 3,36
Maar niet alleen de nominaties en het gemiddeld aantal nominaties per genomineerde recensie zijn maatgevend voor de eindlijst. Sinds 2011 hebben wij ook thanks
.:
Ace2
31 december 2011, 11:11
En het gemiddeld aantal nominaties per genomineerde recensie geeft een heel ander beeld:
Cupido (3) 8,38
Masseurke (7) 6,83
Picasso1 (6) 6,78
Satanic Surfer 6,41
Vrije Jongen 5,77
Ace2 (10) 5,58
Bosco (17) 5,48
TimJava (19) 5,20
Ketserr 5,14
Badslippers (13) 4,89
Rudi_NL 4,86
MichelJ (14 4,68
Sphinx (21) 4,65
Chuck99 4,50
ClubSport (22) 4,44
Troetelbeer 4,13
Brad Pitt 4,11
Alabama 4,00
Dolfie 3,95
SFL (12) 3,92
NLNU 3,92
MegaBoob 3,78
Knabbel (18) 3,77
Scoobert (8) ` 3,75
Ijsbeer11 (4) 3,69
Boy69 3,64
Lustman (19) 3,50
NoelCitroen 3,43
Josef 3,40
Costana (22) 3,36
Maar niet alleen de nominaties en het gemiddeld aantal nominaties per genomineerde recensie zijn maatgevend voor de eindlijst. Sinds 2011 hebben wij ook thanks
.:
Ace2
31 december 2011, 16:15
.:
Het aantal thanks dat ijsberen hebben gekregen geeft de volgende ranglijst te zien:
Badslippers 1461 :eek:
Ace2 864
MichelJ 804
SFL 562
Ketserr 518
Picasso1 506
Rudi_NL 497
Boy69 479
Brad Pitt 429
MegaBoob 428
BergM550 411
Bosco 399
Willie69 277
Dolfie 262
Pistole Pete 260
NLNU 259
Alabama 257
Vrije Jongen 256
Lustman 249
Ijsbeer11 246
Sphinx 226
Tiga 224
Costana 223
Cupido 212
NoelCitroen 210
MiniMi 207
Jansen 197
TimJava 186
Knabbel 159
Jack42 152
Ondanks dat Thanks ogenschijnlijk wat diverser (objectiever?) worden vergeven dan nominaties, geeft bovenstaand overzicht alleen de verkregen thanks aan. Dat is een overzicht qua kwantiteit. De kwaliteit van de verkregen thanks komt meer tot uiting in het gemiddeld aantal thanks per bedankte recensie
..
Picasso 1
31 december 2011, 16:32
Trek bij badslippers het aantal thanks voor uitgedeelde nominaties af en er blijft nog maar de helft over :rofl:. Aan de andere wordt hiermee de 'kwaliteit' van zijn thanks verlaagt en wint Ace2 daardoor nipt de Final Countdown 2011 :smile2:
jacky pakutra
31 december 2011, 17:22
lijst is zeker door een Roemeense samengesteld....
ik sta er niet op en bv star reporter Bosbeer ten onrechte ook niet...
Lies, damned lies, and statistics
beste manieren om op gemakkelijke wijze thanks te krijgen:
-stukje over GT schrijven (gemiddeld 15-20 thanks)
-alles wat los en vast zit nomineren
-zelf veel thanks uitdelen
Badslippers
31 december 2011, 20:10
Jij luie vlerk. Hier een beetje lopen te "Trollen" en liggen te stoken. Dat is jou wel toevertrouwd. Eerst schreef je nog wel eens een aardig stukje over een van je pannekoek sessies vervolgens kreeg je met jan-en-allemaal aan de stok en nu verkoop je kletspraat. Ik voel mij ernstig in mijn kruis getast en denk net als al die andere schrijvende ijsberen om mijn pen in de wilgen te hangen. Ik wil hier niet de boeken in gaan als een armoedige "Thanks" uitdelende klootzak. Weet je wel hoeveel kracht dat op den duur kost om telkens op die knop te drukken. En erger nog, weet je wat voor een aanslag het is op lijf en leden om me telkens maar weer in "GT" te begeven zodat ik ook eens een stukje kan schrijven wat kan rekenen op veel nominaties en bedankjes. Je hebt geluk dat ik nog niet aan de drank zit anders was dit helemaal een zwalkend stukje geworden . . .
jacky pakutra
31 december 2011, 22:30
JJe hebt geluk dat ik nog niet aan de drank zit anders was dit helemaal een zwalkend stukje geworden . . .
je had het vanavond om 19.17 in het miss ijsbeer 2011 draadje ( https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?28103-Verkiezing-Miss-IJsbeer-2011!!!&p=247367#post247367) al over "de statisch beste dame" dus ik dacht dat je hem toen al aardig had hangen :smile2:
maar serieus...alle respect voor al het werk dat jij en ace2 voor het forum verrichten...
ik heb wat verkeerds gevreten dus lig al in mijn nest...have fun, greetz JP
Ace2
1 januari 2012, 00:32
Ondanks dat Thanks ogenschijnlijk wat diverser (objectiever?) worden vergeven dan nominaties, geeft bovenstaand overzicht alleen de verkregen thanks aan. Dat is een overzicht qua kwantiteit. De kwaliteit van de verkregen thanks komt meer tot uiting in het gemiddeld aantal thanks per bedankte recensie
..
En het gemiddeld aantal thanks per bedankte recensie geeft weer een heel ander beeld:
Rudi_NL 6,14
Satanic Surfer en NikXXX 5,25
BergM550 4,84
NoelCitroen 4,77
Cupido 4,51
TimJava 4,43
Ketserr 4,28
Lustman 4,15
Troetelbeer 3,87
SFL 3,80
Badslippers 3,79
Boy69 3,71
Vrije Jongen 3,56
Tiga 3,50
Masseurke 3,35
Ijsbeer11 3,32
Sphinx 3,23
MichelJ 3,06
NLNU 3,05
BbertB 2,98
Costana 2,97
Pistole Pete 2,95
Knabbel 2,94
Bosco 2,93
Ace2 2,85
Chucky99 2,83
ClubSport 2,71
Stiffmaster 2,71
Dolfie 2,70
MegaBoob 2,64
Het gaat niet om het aantal nominaties, het gaat niet om het aantal thanks en uiteindelijk gaat het ook niet om het gemiddeld aantal nominaties per genomineerde recensie en/of het aantal gemiddelde thanks per bedankte recensie. Het gaat wel om de combinatie van die 4 grootheden........................................ ....
Ace2
1 januari 2012, 00:37
Jij luie vlerk. Hier een beetje lopen te "Trollen" en liggen te stoken. Dat is jou wel toevertrouwd. Eerst schreef je nog wel eens een aardig stukje over een van je pannekoek sessies vervolgens kreeg je met jan-en-allemaal aan de stok en nu verkoop je kletspraat. Ik voel mij ernstig in mijn kruis getast en denk net als al die andere schrijvende ijsberen om mijn pen in de wilgen te hangen. Ik wil hier niet de boeken in gaan als een armoedige "Thanks" uitdelende klootzak. Weet je wel hoeveel kracht dat op den duur kost om telkens op die knop te drukken. En erger nog, weet je wat voor een aanslag het is op lijf en leden om me telkens maar weer in "GT" te begeven zodat ik ook eens een stukje kan schrijven wat kan rekenen op veel nominaties en bedankjes. Je hebt geluk dat ik nog niet aan de drank zit anders was dit helemaal een zwalkend stukje geworden . . .
Zullen we samen een praatgroepje starten?
Ace2
1 januari 2012, 00:39
Trek bij badslippers het aantal thanks voor uitgedeelde nominaties af en er blijft nog maar de helft over :rofl:. Aan de andere wordt hiermee de 'kwaliteit' van zijn thanks verlaagt en wint Ace2 daardoor nipt de Final Countdown 2011 :smile2:
Dat zou nog eens een mooi einde van THE FINAL COUNTDOWN 2011 zijn. Ik ga er eens lekker over dromen :sleep:
Ace2
1 januari 2012, 00:45
Je hebt helemaal gelijk. Dat komt omdat ik de einduitslag ken. Feitelijk vermeld ik alleen ijsberen die in totaliteit goed gaan scoren. Bij de thanks kwam ik er achter dat er ijsberen waren die redelijk wat thanks hadden maar in de einduitslag geen rol zouden spelen. Ik heb op de goede gok geprobeerd nog wat namen te verzamelen van ijsberen die wel veel thanks hadden, maar niet in de eindklassering voor kwamen. Blijkbaar niet goed gegokt.
Ondanks dat thanks, net als nominaties wel een belangrijke basis vormen is het aantal verschillende ijsberen die een ijsbeer hebben genomineerd de belangrijkste factor. En helaas scoren zowel jij als Bosbeer (net als wat anderen) daar ondergemiddeld op.
Vergeet ook niet dat het om de best genomineerde ijsbeer van 2011 gaat, waar thanks slechts een onderdeel van vormen.
jacky pakutra
1 januari 2012, 01:04
bedankt voor je serieuze reactie...had zoiets al in de gaten.
ik vind het al ongelooflijk hoeveel werk je er nu al in steekt, laat staan dat je de thanks van alle beren van het YBF zou moeten gaan ranken.
Cupido
1 januari 2012, 01:30
Ik vind alles goed, al vind ik persoonlijk de kwaliteit belangrijker dan de kwantiteit.
jacky pakutra
1 januari 2012, 01:38
heb je helemaal gelijk in Cupido...
als opener van het topic over de dame die in 2011 slechts 2 weken in een club in NRW heeft gewerkt en toch 7000+ hits heeft gescoord (een ongelooflijk aantal) en 100+ reacties vind ik dat je zeker een vrijkaart verdient...
als euhmm starter van het in 2011 meest gelezen damesdraadje (relatief al helemaal, ratio aantal hits/aantal werkdagen )
Picasso 1
1 januari 2012, 01:48
als opener van het topic over de dame die in 2011 slechts 2 weken in een club in NRW heeft gewerkt en toch 7000+ hits heeft gescoord (een ongelooflijk aantal) en 100+ reacties vind ik dat je zeker een vrijkaart verdient...
als euhmm starter van het in 2011 meest gelezen damesdraadje (relatief al helemaal, ratio aantal hits/aantal werkdagen )
Waar twee honden vechten om een vrouwelijk been gaat de derde er met de vrijkaart heen.
jacky pakutra
1 januari 2012, 01:57
Waar twee honden vechten om een vrouwelijk been gaat de derde er met de vrijkaart heen.
ik ga wel met de vrouw heen dan mag de derde de vrijkaart hebben
Picasso 1
1 januari 2012, 02:01
ik ga wel met de vrouw heen dan mag de derde de vrijkaart hebben
Now you're talking :biggrin:
Ace2
1 januari 2012, 08:44
Het gaat niet om het aantal nominaties, het gaat niet om het aantal thanks en uiteindelijk gaat het ook niet om het gemiddeld aantal nominaties per genomineerde recensie en/of het aantal gemiddelde thanks per bedankte recensie. Het gaat wel om de combinatie van die 4 grootheden........................................ ....
Dat gemiddelde levert de onderstaande (verrassende?) ranglijst op:
Cupido 12,89
Satanic Surfer 11,46
Rudi_NL 10,99
Masseurke 10,18
TimJava 9,63
Ketserr 9,42
Vrije Jongen 9,32
Picasso1 9,08
Badslippers 8,69
Ace2 8,42
Bosco 8,41
NoelCitroen 8,20
Troetelbeer 7,99
BergM550 7,93
Sphinx 7,88
MichelJ 7,74
SFL 7,72
Lustman 7,65
Boy69 7,36
Chuck99 7,33
Ijsbeer11 7,02
NLNU 6,96
Knabbel 6,71
Dolfie 6,65
egon, Dr. Rammler 6,48
Brad Pitt 6,48
MegaBoob 6,42
Costana 6,34
Pistole Ppete 6,12
Scoobert 6,04
Het is duidelijk dat Cupido, Satanic Surfer, Rudi_NL en Masseurke een stevige koppositie hebben. Daar achter komt een grote middenmoot die slechts op decimalen afstand van elkaar zijn geklasseerd. De eerste 4 zijn er echter nog niet. Het bovenstaande gemiddelde moet nog worden vermenigvuldig met het aantal verschillende ijsberen die een bepaalde ijsbeer hebben genomineerd. En zo gaan wij beginnen met de ranglijst der ranglijsten:
THE FINAL COUNTDOWN 2011
Ace2
1 januari 2012, 11:50
Het is duidelijk dat Cupido, Satanic Surfer, Rudi_NL en Masseurke een stevige koppositie hebben. Daar achter komt een grote middenmoot die slechts op decimalen afstand van elkaar zijn geklasseerd. De eerste 4 zijn er echter nog niet. Het bovenstaande gemiddelde moet nog worden vermenigvuldig met het aantal verschillende ijsberen die een bepaalde ijsbeer hebben genomineerd. En zo gaan wij beginnen met de ranglijst der ranglijsten:
THE FINAL COUNTDOWN 2011
THE FINAL COUNTDOWN 2011 bestaat uit een top 30 best genomineerde ijsberen (lees goed: dat zegt alleen iets over hoe ze zijn genomineerd). Achter iedere ijsbeer staat tussen haakjes de klassering uit 2010 en 2009. Helaas hebben net niet de top 30 bereikt, maar verdienen wel een eervolle vermelding: egon, Dr. Rammler met 110 punten (- / -), Costana 108 punten ((26/ -), Pistole Pete 104 punten (31/15) en Willie69 95 punten (- / -). Bedankt voor jullie mooie bijdragen, waardoor dit zon geweldig forum is.
En dan begint nu THE FINAL COUNTDOWN 2011
Badslippers
1 januari 2012, 12:42
Nu pas! 31-12-2011 23:59:59 is al voorbij hoor. Ach, het heeft gewoon te maken met "Singulariteit". Da's net zoiets als "Nominatie Elasticiteit" maar dan 1000x ingewikkelder. Je kunt er in ieder geval alle kanten mee op. Heeft ook iets te maken met de oerknal. En die zal wel zo omstreeks 7 januari liggen! Zo kan ik me herinneren van het vorig jaar.
Ace2
1 januari 2012, 14:27
De helden die een prachtige klassering bereiken tussen 21 en 30 (t.o.v. 20000 ijsberen) zijn:
30. ClubSport (26/ -) 122
29. Dalton ( - /17) 128
28. Scoobert (11/ -) 133
27. Brad Pitt (- / -) 136
26. Ijsbeer11 (17/10) 140
25. Knabbel (13/ -) 141
24. BergM550 (- / -) 143
23. Troetelbeer (- / -) 144
22. Boy69 (- / -) 154
21. Dolfie (- / -) 173
1 voor 1 waren het schitterende recensies die door jullie zijn geschreven, waarvan enkele recensies zelfs meer dan 10 nominaties kregen. Dat geeft al aan dat bij de nummers 21 t/m. 30 schrijvers zitten van een hoog kaliber!!!!
Ace2
1 januari 2012, 16:03
1 voor 1 waren het schitterende recensies die door jullie zijn geschreven, waarvan enkele recensies zelfs meer dan 10 nominaties kregen. Dat geeft al aan dat bij de nummers 21 t/m. 30 schrijvers zitten van een hoog kaliber!!!!
Ondanks dat hoge kaliber zijn er toch ijsberen die beter zijn genomineerd. Het is haast niet voor te stellen, maar hier zijn ze dan toch:
20. MegaBoob (- /23) 174
19. NoelCitroen (- / -) 180
18. Jansen ( 6/ 4) 182
17. Masseurke (12/ -) 194
16. NLNU (- / -) 209
15. TimJava (24/ -) 212
14. Chucky99 (- / -) 213
13. Sphinx (18/14) 221
12. Lustman (20/ -) 222
11. Vrije Jongen (- / -) 224
Dat het geen geringe prestatie is om in de top 20 te staan blijkt wel dat de nummers 11 t/m. 20 diverse winnaars van de beste recensie van de maand kent. Hier krijg je alleen een notering als je recensies van formaat levert. En dat hebben ze, niet zo zuinig ook, geleverd. Ondanks dat de prestatie formidabel is, zullen zij echter wel jaloers kijken naar de top 10, die zij net niet hebben gehaald. Met een kwijlende blik zien wij zo de 10 best genomineerde ijsberen. In de top 10 maakt het niet meer uit waar je staat, maar het feit dat je er in staat is een prestatie van Olympisch niveau.
Picasso 1
1 januari 2012, 16:14
En wie blijven er over? :gruebel:
Cupido, Satanic Surfer, Rudi_NL, Ketserr, Picasso1, Badslippers, Ace2, Bosco, MichelJ en SFL
Badslippers
1 januari 2012, 16:46
Cupido, Satanic Surfer, Rudi_NL, Ketserr, Picasso1, Badslippers, Ace2, Bosco, MichelJ en SFL
Cupido???
Zoals Ace2 zegt: "In de top 10 maakt het niet meer uit waar je staat, maar het feit dat je er in staat is een prestatie van Olympisch niveau."
De top 10 van de "Paralympics" volgt later!!!
Cupido
1 januari 2012, 17:00
Ik zie nu al dat ace2 idd niet alleen naar de kwantiteit heeft gekeken! Trouwens, bij de paralympics heb ik dezelde concurrenten, want geestelijk gehandicapten doen ook mee met de paralympics! :)
Picasso 1
1 januari 2012, 17:07
Ik zie nu al dat ace2 idd niet alleen naar de kwantiteit heeft gekeken!
Hij heeft aan mij gedacht.
Badslippers
1 januari 2012, 17:12
Ik zie nu al dat ace2 idd niet alleen naar de kwantiteit heeft gekeken! Trouwens, bij de paralympics heb ik dezelde concurrenten, want geestelijk gehandicapten doen ook mee met de paralympics! :)
Whoeaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhh, Lachuhhhhhhhhhhhh ! ! !
1-0
voor Cupido
Goed gepareerd jongeman
Picasso 1
1 januari 2012, 17:19
Whoeaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhh, Lachuhhhhhhhhhhhh ! ! !
1-0
voor Cupido
Goed gepareerd jongeman
Shit, nu gaat hij er met mijn one-liners vandoor :biggrin:
Cupido
1 januari 2012, 18:57
zijn jullie ook al net zo gespannen als ik wie het gaat worden?????
Bosco
1 januari 2012, 19:06
Waarom mot je nu alles weer verpesten voor Ace2 en ons? :angryfire:
Ace2
1 januari 2012, 19:42
Ondanks dat Dat het geen geringe prestatie is om in de top 20 te staan blijkt wel dat de nummers 11 t/m. 20 diverse winnaars van de beste recensie van de maand kent. Hier krijg je alleen een notering als je recensies van formaat levert. En dat hebben ze, niet zo zuinig ook, geleverd. Ondanks dat de prestatie formidabel is, zullen zij echter wel jaloers kijken naar de top 10, die zij net niet hebben gehaald. Met een kwijlende blik zien wij zo de 10 best genomineerde ijsberen. In de top 10 maakt het niet meer uit waar je staat, maar het feit dat je er in staat is een prestatie van Olympisch niveau.
En dan zijn ze hier de eersten van de top 10. De geweldenaren die lof en roem in de beste recensie van de maand hebben gekregen:
10. MichelJ (16/18) 232
9. Ketserr (- / -) 235
8. Bosco (15/22) 244
7. SFL (2 / 1) 262
En zo resteren er nog 6 plaatsen te vergeven aan 6 ijsberen. De eerste vijf hebben recht op een vrijkaartje en de zesde heeft net pech
..
Ace2
1 januari 2012, 19:43
Ja :)
Ace2
1 januari 2012, 19:43
Het is toch een slim menneke he :wink:
MichelJ
1 januari 2012, 19:45
He he, ik kan gaan slapen :)
Ace2
1 januari 2012, 19:46
He he, ik kan gaan slapen :)
Er zijn 2 wild cards te vergeven
Ace2
1 januari 2012, 22:19
En zo resteren er nog 6 plaatsen te vergeven aan 6 ijsberen. De eerste vijf hebben recht op een vrijkaartje en de zesde heeft net pech…………………………..
Of toch niet?
5 vrijkaartjes zullen worden aangewend aan de top 5 in THE FINAL COUNTDOWN 2011 (mocht ik toevallig in de top 5 terecht komen, dan sta ik mijn vrijkaartje af aan nummer 6).
Waarom?
Zonder de uitslag al teveel te verklappen kan ik zeggen dat mijn naam terug komt in de top 5 (als je rommelt dan moet je ook goed voor jezelf zorgen), waardoor mijn vrijkaartje toekomt aan de nummer 6. Nu wil het toeval dat de nummer 6 positie al was gereserveerd aan………………….
Picasso 1
1 januari 2012, 22:36
Zonder de uitslag al teveel te verklappen kan ik zeggen dat mijn naam terug komt in de top 5 (als je rommelt dan moet je ook goed voor jezelf zorgen), waardoor mijn vrijkaartje toekomt aan de nummer 6. Nu wil het toeval dat de nummer 6 positie al was gereserveerd aan………………….
Satanic surfer. Sorry Bosco :rofl:
Badslippers
2 januari 2012, 00:47
Ik denk dat ik er de gehele nacht voor ga opblijven want ik hou het bijna niet meer. Je zou het er bijna van aan je hart krijgen! Maar vorig jaar rekte die "pepermunt-uitdelende-en-clifhanger-verzinnende-klootzak" het ook al tot 6 januari, dus ik hou het voor vandaag voor gezien.
Eigenlijk wil ik niet eens de eindstand weten want de manier waarop de weg er naar toe is geplaveid blijft het leukst ! ! !
Picasso 1
2 januari 2012, 01:21
Eigenlijk wil ik niet eens de eindstand weten want de manier waarop de weg er naar toe is geplaveid blijft het leukst ! ! !
Wil je echt niet weten dat jij op nummer 1 eindigt? :biggrin:
Dalton
2 januari 2012, 01:24
En hier is dan eindelijk de eindstand:
1ste BADSLIPPERS
2de ACE 2
3de Pinoccio
4de Sneewitje
5de Boze wolf
MichelJ
2 januari 2012, 06:14
Nou ga ik echt slapen, het duurt me te lang :biggrin:
masseurke
2 januari 2012, 07:43
Nu ik slechts in de top 20 sta vind ik er geen zak meer aan! :biggrin:
Ace2
2 januari 2012, 09:14
Zonder de uitslag al teveel te verklappen kan ik zeggen dat mijn naam terug komt in de top 5 (als je rommelt dan moet je ook goed voor jezelf zorgen), waardoor mijn vrijkaartje toekomt aan de nummer 6. Nu wil het toeval dat de nummer 6 positie al was gereserveerd aan
.
In dat geval heb ik er geen moeite mee indien ik op plaats 6 mocht eindigen. Ik ga nu :fuck:
NUMMERRRRRRRRRRRRRR 6
PICASSO1
Met 1 punt verschil troeft hij THE MASTERBULL af op 263 punten, waarmee hij zijn 7de plaats van 2010 (2009: -) toch nog overtreft.
Picasso1 die de best genomineerde recensie (17!!!!!) van 2011 had: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?1249-World-(Pohlheim)-Algemeen&p=223268#post223268
en nog een keer ons een recensie van 15 nominaties voor schotelde: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=235441#post235441
Maar hij is vooral de man van de one-liners. Gevreesd door velen, bewonderd door nog meer. Hij schreef niet zoveel (9 genomineerde recensies), waardoor zijn nominatie-elasticiteit erg groot was. En dat was maar goed ook want met zijn slotoffensief (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?20285-Headlines-in-de-IJsberenkrant&p=246026#post246026 ) kwam hij alsnog stormend de top 10 binnen om zo de zesde positie (in 2010: 7de) te claimen. Verder kwam hij niet, want hij stuitte tegen de stabiele betonnen muur der veelschrijvers die zoveel nominaties hebben verzameld dat je daar met geen nominatie-elasticiteit doorheen komt. Of toch niet? Is er toch een ijsbeertje die weinig schrijft in de top 5 terecht gekomen? Is er een ijsbeer gelukt wat Picasso1 niet is gelukt?
Picasso1 bedankt voor je bijdragen, je one-liners en je altijd vrolijke aanwezigheid in de clubs, waarvan je ons, naar mijn bescheiden mening, helaas te weinig laat meegenieten met weergaloze recensies. Veel plezier met je vrijkaartje.
En dan komen we toch echt bij de groten der groten die de top 5 van THE FINAL COUNTDOWN 2011 hebben bereikt. Een zegen van formaat, maar een zware last in 2012. Laat de champagne knallen voor
..
Ace2
2 januari 2012, 10:05
NUMMERRRRRRRRRRRRRR 6
PICASSO1
Sorry, Picasso. Blijven oefenen. Volgend jaar, nieuwe kansen. ;)
Bosco
2 januari 2012, 10:52
:baeh:......................................:smile 2:
Teiresas
2 januari 2012, 13:15
Het huidige systeem waarbij nominaties een grote rol spelen komt op mij - als relatieve buitenstaander - wat incestueus over. Het lijkt alsof de beren die elkaar persoonlijk kennen, elkaar flink wat veren toe stoppen. Ik kan er naast zitten, maar dit beeld wordt wel opgeroepen.
Nu we in 2012 het volledige jaar beschikken over de 'thanks' optie, is het dan wellicht niet beter uitsluitend van het aantal bedankjes uit te gaan ipv een combi van thanks en nomi's.
Ook is het me niet geheel duidelijk of dit nou een verkeizing is van de schrijver van het jaar of de recensie van het jaar?
Picasso 1
2 januari 2012, 13:16
NUMMERRRRRRRRRRRRRR 6
PICASSO1
Met 1 punt verschil troeft hij THE MASTERBULL af op 263 punten, waarmee hij zijn 7de plaats van 2010 (2009: -) toch nog overtreft.
Picasso1 die de best genomineerde recensie (17!!!!!) van 2011 had: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?1249-World-(Pohlheim)-Algemeen&p=223268#post223268
en nog een keer ons een recensie van 15 nominaties voor schotelde: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=235441#post235441
Maar hij is vooral de man van de one-liners. Gevreesd door velen, bewonderd door nog meer. Hij schreef niet zoveel (9 genomineerde recensies), waardoor zijn nominatie-elasticiteit erg groot was. En dat was maar goed ook want met zijn slotoffensief (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?20285-Headlines-in-de-IJsberenkrant&p=246026#post246026 ) kwam hij alsnog stormend de top 10 binnen om zo de zesde positie (in 2010: 7de) te claimen. Verder kwam hij niet, want hij stuitte tegen de stabiele betonnen muur der veelschrijvers die zoveel nominaties hebben verzameld dat je daar met geen nominatie-elasticiteit doorheen komt. Of toch niet? Is er toch een ijsbeertje die weinig schrijft in de top 5 terecht gekomen? Is er een ijsbeer gelukt wat Picasso1 niet is gelukt?
Picasso1 bedankt voor je bijdragen, je one-liners en je altijd vrolijke aanwezigheid in de clubs, waarvan je ons, naar mijn bescheiden mening, helaas te weinig laat meegenieten met weergaloze recensies. Veel plezier met je vrijkaartje.
En dan komen we toch echt bij de groten der groten die de top 5 van THE FINAL COUNTDOWN 2011 hebben bereikt. Een zegen van formaat, maar een zware last in 2012. Laat de champagne knallen voor
..
Thanks voor dit podiumverlengstuk. Ik dacht dat ik op 5 ging eindigen maar dat was denk ik mijn ιιn jaar vooruitziende blik :smile2:. Mijn felicitaties verder voor de absolute topschrijvers van dit jaar, te weten: Badslippers, Ace2, Rudi_NL, Cupido en Satanic Surfer
Big30
2 januari 2012, 14:58
Het huidige systeem waarbij nominaties een grote rol spelen komt op mij - als relatieve buitenstaander - wat incestueus over. Het lijkt alsof de beren die elkaar persoonlijk kennen, elkaar flink wat veren toe stoppen. Ik kan er naast zitten, maar dit beeld wordt wel opgeroepen.
Ook is het me niet geheel duidelijk of dit nou een verkeizing is van de schrijver van het jaar of de recensie van het jaar?
Als je de regels van ACE2 nog eens doorneemt zul je ontdekken dat je daarmee volgens redelijk objectieve criteria de beste recensie schrijver van 2011 bepaalt. Volstrekt objectieve criteria zijn er denk ik ook niet te vinden. Er zit zelfs een incest correctie in die wel enige studie vergt om deze volledig te doorgronden. P1 heeft er een studie van gemaakt en kan je de details denk ik goed uitleggen.
Tuurlijk is het niet helemaal perfect, recensies bij bepaalde clubs lopen een grotere kans op meer nomi's en thxs dan bij andere clubs en dat hoeft niet altijd wat over de kwaliteit te zeggen.
Zie het ook een beetje als een eindejaarsterugblik welke wat lol en vertier brengt ;).
De details van de puntentelling zijn ook niet zo relevant zo lang er maar uitkomt wat je van te voren ook al een beetje kon verwachten!
Badslippers
2 januari 2012, 15:44
"Dat is een waarheid als een koe". Ik dacht dat dit een quot was van de grootvader van Ace2 die op de grote vaart dit soort spreuken bezigde.
Je hebt zeker een punt Teiresas. Ijsberen die elkaar kennen zullen elkaar nomineren. Daar staat tegenover dat dit vaak ijsberen zijn die ook veel recensies schrijven. Het zijn dus de schrijvende beren die elkaar weten te waarderen (in de vorm van een nominatie of bedankje). Althans zo zie ik dat.
Het is echter ook goed om te weten (en dit wordt voor het gemak heel vaak over het hoofd gezien) dat je het van de ijsberen die je kent juist niet moet hebben. Er zijn ijsberen die ik veelvuldig in de club zie, aangename jongens zijn, altijd in voor een praatje, een biertje maar waarvan ik nog niet ιιn stem ontvangen heb. Ik geef ijsberen nominaties die mij nooit of te nimmer hebben genomineerd. Dan gaat het "voor wat hoort wat" niet op.
Natuurlijk geef ik ijsberen die ik goed ken een nominatie maar dan wel voor een goede recensie. Schrijven ze poep, krijgen ze niks. Het leuke van het hele circus van Ace2 is dat ik het zeer amusant vind. Hij heeft bovendien een redelijk objectieve formule die weliswaar zeer ingewikkeld klinkt maar eigenlijk zeer simpel is. Een van de middelen om vriendjespolitiek uit te sluiten is dat het aantal unieke stemmen een rol spelen. Als ιιn en dezelfde ijsbeer jou voortdurend nomineert voor elke scheet, werkt dat uiteindelijk in je nadeel.
Tenslotte, het gaat er om dat ijsberen bijdragen leveren in welke vorm dan ook anders kan dit forum ophouden te bestaan. De ene schrijft recensies of maakt paspoorten aan, de ander maakt een enquκte aan en weer een ander is de kritische noot tussen de meelopers. Allemaal zinvol. Er zijn zelfs ijsberen die zich met slechts ιιn-regelige berichten weten te profileren op dit forum!
Ace2
2 januari 2012, 16:02
..
NUMMERRRRRRRRRRRRRR 5
SATANIC SURFER
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?27816-Satanic-surfer&p=236635#post236635
Hij voegde zich bij ons op 30 april 2011 en kwam langzaam op gang. Maar vanaf het najaar was hij een terugkerende naam in de beste recensie van de maand. Deze sympathieke Belg die in elke club opduikt als een surfer op de golven der lusten en mij wist te vertellen dat looks primordiaal :confused: zijn.
Zijn favorietjes zijn verspreid over 5 verschillende clubs met als Alexa uit Baylon als allerbeste, terwijl Patrizia uit GT dezelfde plaats als hij op de ranglijst bekleedt.
Hij gaf ons de clubguide: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?27816-Satanic-surfer&p=239661#post239661 waarmee hij onze harten en nominaties stal. Toch stelde hij teleur dat hij de bierprijs van in Oase niet goed wist. Is het daar verkeerd gegaan? Vreemd genoeg won hij nooit de beste recensie van de maand, maar dat zal toch wel in 2012 veranderen?
Hij veroverde 287 punten uit 19 genomineerde recensies, die soms dagelijks over ons werden uitgerold.
Voor de eindoverwinning kwam hij tekort. Voegde hij zich te laat in het gevecht om voldoende nominaties te winnen? Kwam hij te weinig in GT waar de prijzen worden verdeeld? Volgend jaar nieuwe kansen. Zal ons duivelse surfertje een aanval op de troon van nummer 1 uitvoeren? Nog een jaartje wachten en dan weten wij het. Wat wij wel weten is dat hij een vrijkaartje meer dan terecht heeft verdiend.
Laten we nog 1x genieten van Satanic Surfer: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=235368#post235368
Satanic Surfer bedankt voor je bijdragen en je geweldige aanwezigheid in de clubs, waar je ons altijd weer van laat mee genieten. Veel plezier met je vrijkaartje.
En dan blijven er nog 4 ijsberen over
..
Ace2
2 januari 2012, 16:07
"Dat is een waarheid als een koe". Ik dacht dat dit een quot was van de grootvader van Ace2 die op de grote vaart dit soort spreuken bezigde.
Je hebt zeker een punt Teiresas. Ijsberen die elkaar kennen zullen elkaar nomineren. Daar staat tegenover dat dit vaak ijsberen zijn die ook veel recensies schrijven. Het zijn dus de schrijvende beren die elkaar weten te waarderen (in de vorm van een nominatie of bedankje). Althans zo zie ik dat.
Het is echter ook goed om te weten (en dit wordt voor het gemak heel vaak over het hoofd gezien) dat je het van de ijsberen die je kent juist niet moet hebben. Er zijn ijsberen die ik veelvuldig in de club zie, aangename jongens zijn, altijd in voor een praatje, een biertje maar waarvan ik nog niet ιιn stem ontvangen heb. Ik geef ijsberen nominaties die mij nooit of te nimmer hebben genomineerd. Dan gaat het "voor wat hoort wat" niet op.
Natuurlijk geef ik ijsberen die ik goed ken een nominatie maar dan wel voor een goede recensie. Schrijven ze poep, krijgen ze niks. Het leuke van het hele circus van Ace2 is dat ik het zeer amusant vind. Hij heeft bovendien een redelijk objectieve formule die weliswaar zeer ingewikkeld klinkt maar eigenlijk zeer simpel is. Een van de middelen om vriendjespolitiek uit te sluiten is dat het aantal unieke stemmen een rol spelen. Als ιιn en dezelfde ijsbeer jou voortdurend nomineert voor elke scheet, werkt dat uiteindelijk in je nadeel.
Tenslotte, het gaat er om dat ijsberen bijdragen leveren in welke vorm dan ook anders kan dit forum ophouden te bestaan. De ene schrijft recensies of maakt paspoorten aan, de ander maakt een enquκte aan en weer een ander is de kritische noot tussen de meelopers. Allemaal zinvol. Er zijn zelfs ijsberen die zich met slechts ιιn-regelige berichten weten te profileren op dit forum!
Hij snap het wel, die Badslippers. ;)
Ace2
2 januari 2012, 16:07
Kan Picasso1 even aangeven wie nummer 4 wordt? Dan kan ik de tekst voorbereiden.
Cupido
2 januari 2012, 16:23
Hij had anders nummer 6 en 5 ook fout!!!! :biggrin:
Picasso 1
2 januari 2012, 16:29
Kan Picasso1 even aangeven wie nummer 4 wordt? Dan kan ik de tekst voorbereiden.
Ace2 :freu:
Picasso 1
2 januari 2012, 16:30
Hij had anders nummer 6 en 5 ook fout!!!! :biggrin:
Elke fout hier telt dubbel net zoals elke unieke nominatie.
Ace2
2 januari 2012, 19:04
En dan blijven er nog 4 ijsberen over
..
NUMMERRRRRRRRRRRRRR 4
RUDI_NL
De ijsbeer die eind 2010 zijn opwachting op dit forum maakte en ook ineens verdween. Eerst werd daar geen aandacht aan besteed, maar het was Jacky P. (meen ik) die zich begon af te vragen waar hij was gebleven. Het laatste wat er van hem was vernomen dat hij World had verlaten om nog over de Duitse snelwegen naar huis te racen. Daarna ontbrak elk spoor. Sommigen dachten aan verliefdheid en/of met bijbehorende relatie en weer anderen hielden het overdaad die onze Rudi hadden genekt. Tiga ging bellen, maar kreeg geen antwoord, ondanks dat de telefoon wel af ging. Wij moesten ons dus geen zorgen maken. Of toch wel?
.. Ja, wij moesten ons zorgen maken, want hij bleek te zijn verongelukt en na een coma bleek hij het geluk van een paard met 7 lullen te hebben. Hij voegde zich weer bij ons met een terugkeerrecensie waarvoor hij 31 thanks kreeg:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=233574#post233574
Mede door die thanks werd zijn gemiddelde bovengemiddeld hoog en scoorde hij verdiend de vierde positie met bijbehorend vrijkaartje. Maar niet alleen van zijn terugkeer profiteerde hij. In maart, ruim voor zijn come-back, won hij reeds de beste recensie van maart. Uiteindelijk haalde hij maar liefst 319 punten.
Bedanken hoeft hij ons niet meer, want dat deed hij al:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?27655-Beste-recensie-van-de-maand-September-2011&p=233999#post233999
Zijn best genomineerde recensie kwam uit World, waar een taboe wederom werd doorbroken: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?1249-World-(Pohlheim)-Algemeen&p=217599#post217599
Of waarmee hij ons duidelijk maakte hoe je een SOA-test moest ondergaan: : https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?25120-Zich-verheugen-op-SOA-test&p=209396#post209396
Rudi_NL bedankt voor je bijdragen en dat je weer terug bij ons bent. Bedankt voor je prettige aanwezigheid in de clubs, als we je daar treffen, en waar je ons altijd weer van laat mee genieten. Veel plezier met je vrijkaartje.
En dan blijven er nog 3 ijsberen over
..
Ace2
2 januari 2012, 19:06
Ace2 :freu:
NUMMERRRRRRRRRRRRRR 4
RUDI_NL
Volgens mij wordt je oud.
satanic surfer
2 januari 2012, 19:07
Dankjewel voor de onverhoopte 5e plaats in deze ietwat ingewikkelde constructie der berichtjesappreciatie... Ben uitermate verheugd en zal trachten dit jaar enige recensies te schrijven die hopelijk bol mogen staan van allerleukste kennismakingen met mooie deernes die allen servicebomb heten, maar om overduidelijke redenen schuilnamen moeten bezigen... Thanks! ss
Picasso 1
2 januari 2012, 19:09
Als jij nummer 3 bent dan ben ik consequent :rofl:
Cupido
2 januari 2012, 19:10
He satanic surfer, ik heb wel de bedenkingen met de afkorting van je ijsberennaam. Hoop niet dat je die expres zo hebt gekozen.
Ace2
2 januari 2012, 19:11
Als jij nummer 3 bent dan ben ik consequent :rofl:
Dat klinkt net zo ingewikkeld als mijn eigen regeltjes. Dus het zal wel kloppen.
MichelJ
2 januari 2012, 19:15
Heeft je vader op de grote vaart nooit uitgelegd wanneer je een t, d of dt moet gebruiken? ;)
Ace2
2 januari 2012, 19:21
Het is de verkiezing van de best genomineerde ijsbeer van 2011.
Picasso 1
2 januari 2012, 19:30
Het is de verkiezing van de best genomineerde ijsbeer van 2011.
Het is de verkiezing van de ijsbeer met de hoogste combi 'aantal sympathisanten/goede recensies'
Picasso 1
2 januari 2012, 20:02
Ik zou medelijden hebben met de dame die nu Badslippers kont zou moeten likken.
Badslippers
2 januari 2012, 21:10
Ik zou medelijden hebben met de dame die nu Badslippers kont zou moeten likken.
Je moet mijn "Topic" over "Anusreiniging" nog eens doornemen dan verwar je het hemelse "Lotuskussen" tenminste niet meer met het ordinaire poephappen.
Ace2
2 januari 2012, 22:26
En zo gingen wij de maand december in………………………………………….
DECEMBER
Terwijl overal in Europa regeringen vallen, treedt in Belgie eindelijk een nieuwe regering aan.
En als je dan denkt dat het rustig wordt in Belgie, moet je maar eens in Luik gaan kijken, waar een gek met een geweer rond gaat schieten en bommen en granaten rond strooit: 5 doden, waaronder een babytje: hoeveel erger kan het nog worden.
Bij Ajax – AZ springt een speler het veld op om de AZ-keeper een karakte trap te verkopen. Hij krijgt echter enkele trappen terug, waardoor de keeper rood krijgt. Dat krijg je bij het neerhalen van een doorgebroken speler. AZ verlaat het veld.
Na een salarisconflict van 3 maanden start de NBA weer
Samoe wil in een andere tijdszone vallen en gaat van de oostkant naar de westkant en altt 30 december over.
In Rusland breekt in navolging van het Midden Oosten de Russische lente aan als betogers de verkiezingsuitslag niet pikken.
Andre Kuijpers wordt de ruimte in geschoten, terwijl er toch wat andere malloten daar eerder in aanmerking voor zouden moeten komen.
Helaas ontvalt de heer Havel ons. De held van TsjechiλSlowakije, die met lede ogen moest toezien dat zijn geliefde land in 2en brak. De uitvaartmis was imposant. De katholieke kerk is er een van sexueel misbruik en vele wantoestanden, maar ook een van het rijke roomse leven.
Rusland, Montenegro en Vanuatu (who the hell is that?) sluiten zich aan bij de WHO.
In een zinderende doodsstrijd gaat Saab, ondanks de pogingen van Vitcor Muller, failliet.
Serious Request breekt wederom een record met een opbrengst van € 8,6 mln. (dat zijn een hoop vrijkaartjes).
Wij worden overal overstelpt met jaaroverzichten en lijstjes, waarvan je denkt hoe kon ik dat nu weer vergeten.
MegaBoob kan het goed vinden met big boob Victoria (9 nominaties): https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?6620-Victoria-ex-Jola-PHG&p=243284#post243284
Kerst met Badslippers in LR (11 nominaties): https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2468-Living-Room-(Kaarst)-Algemeen&p=244288#post244288
Ijsbeer11 gaat uit stappen in Roemenie (11 nominaties)
TimJava op de verjaardag van Jansen in PHG (12 nominaties): https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12631-Populaire-Horny-Gebeurtenissen&p=245234#post245234
Masseurke in GT (10 nominaties): https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=245197#post245197
Picasso1 begint een slotoffensief in THE FINAL COUNTDOWN 2011 door een gastoptreden te geven in The Headlines in de Ijsberenkrant (10 nominaties): https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?20285-Headlines-in-de-IJsberenkrant&p=246026#post246026
Vrijkaartjes in de beste recensie van de maand december waren er voor:
- MegaBoob en Satanic Surfer;
- Badslippers en Chucky99;
- Bosbeer en Bad Pritt.
De winnaar van de beste recensie van de maand december werd :freu: :
BOSBEER
Ondanks dat Bosbeer uiteraard een terechte winnaar was blijkt uit de vergeven nominaties iets heel anders. Als we kijken naar het aantal verkregen nominaties gedeeld door het aantal genomineerde recensies waarmee het aantal verschillende ijsberen die die ijsbeer hebben genomineerd wordt vermenigvuldigd dan ontstaat de onderstaande ranglijst:
Badslippers: 182 punten;
TimJava 144 punten;
Picasso1 en Masseurke 100 punten;
Chucky99 90 punten;
Bad Pritt 87 punten;
Ketserr 84 punten;
Vrije Jongen 72 punten;
Ijsbeer11 71 punten;
MegaBoob 65 punten;
Ace2 64 punten.
En zo strompelden wij 2012 in………………………………………… :sperm:
Cupido
2 januari 2012, 23:06
Je moet mijn "Topic" over "Anusreiniging" nog eens doornemen dan verwar je het hemelse "Lotuskussen" tenminste niet meer met het ordinaire poephappen.
Als je dat gelezen hebt, wil je die kont van badslippers bijna zelf uitlikken. En toch bedank ik voor die eer!!!
Ace2
3 januari 2012, 06:48
En dan blijven er nog 3 ijsberen over
..
NUMMERRRRRRRRRRRRRR 3
CUPIDO
Hij was al tevreden als hij de top 50 (welke top 50?) zou halen en dacht er niet eens aan om te mogen dromen van zijn geweldige prestatie uit 2010 toen hij 10de werd (2009: 20).
Cupido, onze sympathieke tweewieler, staat dan niet bekend als een veelschrijver, maar tracteerde ons wel op een superrecensie met 14 nominaties:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?24863-Duiven-Coco-Privι-Algemeen-Spoorallee-30&p=206089#post206089
Daarnaast scoorde hij nog een paar keer goed. Hierdoor profiteerde Cupido optimaal van de nominatie-elasticiteit. Uiteindelijk realiseerde hij een puntentotaal van 361 punten en verdiende daarmee de bronzen medaille (af te halen bij Big30). Hij schreef weinig, maar als hij schreef was het qua nominaties en thanks ook gelijk raak. Of hij dit kunstje in 2012 kan herhalen zal volgend jaar blijken. Het zal ons echter niets uitmaken, als hij maar deel uit blijft maken van onze ijsberengemeenschap en ons blijft informeren over de damesnamen in GT. Want geen dame in GT kent hem niet, en een dame kon niet lang onbekend en nieuw in GT zijn, zonder dat Cupido haar naam en cup-maat (op speciaal verzoek van MegaBoob) wist. Met een mobiele database die zijn gelijke op dit forum niet kent, rolt hij door GT, om zich te laven aan zijn populariteit bij de GT-dames (daarom zit ik altijd achterop).
Cupido bedankt voor je mooie recensies en je altijd prettige aanwezigheid in de clubs, waarvan je naar mijn mening ons helaas te weinig laat meegenieten door het schrijven van recensies. Veel plezier met je vrijkaartje.
En toen bleven er nog 2 ijsberen over
..
masseurke
3 januari 2012, 08:14
Dit bericht niet alleen aan Teiresas, maar aan allen. Big30 deed al een poging om de regels van ACE2 uit te leggen. (in hoeverre dat mogelijk zou zijn...) Ik denk dat een sterk bepalende factor is; leuke stukken schrijven, dat zijn inderdaad vaak dezelfde beren van dezelfde druk bezochte clubs. Die beren kennen elkaar dan ook, maar IK durf hier niet van vrienden te spreken :wink:
Ik denk dat het logisch is dat Beerschappen uit de top 10 mekaars stukken met plezier lezen en mekaar dus ook nomineren.
Laat het een stimulans zijn om ook de nodige schrijfsels in te dienen, gewoon voor de fun, informatief, gezellig kletsen... Uiteindelijk zijn hier een 20000 leden (meen ik recent gelezen te hebben) en schrijft slechts een handjevol.
Veel schrijf- en leesplezier in 2012!
M
satanic surfer
3 januari 2012, 08:18
@ Cupido,
afkorting van m'n nick is gewoon puur toeval, staat uiteraard los van enige connectie met het verleden... zal mezelf vanaf nu Plankton Piraat noemen en desbetreffend afkorten desgewenst... pp
Teiresas
3 januari 2012, 14:21
Laat het een stimulans zijn om ook de nodige schrijfsels in te dienen, gewoon voor de fun, informatief, gezellig kletsen...
M
Ik ga mijn best doen, maar de productiviteit halen van de gevestigde namen op dit forum zit er (helaas?) niet in. Het zal dus noodgedwongen blijven bij een beperkt aantal bijdragen. Ik kan er dus maar beter voor zorgen dat die de moeite waard zijn...
Picasso 1
3 januari 2012, 14:46
Ik ga mijn best doen, maar de productiviteit halen van de gevestigde namen op dit forum zit er (helaas?) niet in. Het zal dus noodgedwongen blijven bij een beperkt aantal bijdragen. Ik kan er dus maar beter voor zorgen dat die de moeite waard zijn...
5 sterke bijdrages die veel worden genomineerd is voldoende om hier te winnen. Zorg er wel voor dat je daarnaast niet wordt genomineerd (door een zιιιιr goede vriend) voor ιιn of andere minderwaardige scheet want door je hoge nominatie-elasticiteit wordt het gemiddelde van die 5 sterke bijdrages daardoor fors naar beneden gehaald :gruebel:.
Maar goed, de Final Countdowm is voornamelijk eindejaars amusement wat wordt opgeleukt met vrijkaarten. Het is overigens ook maar de vraag of deze Final Countdown elk jaar terugkeert en of de regels gelijk zullen blijven. De kern hier is aldus amusement en niet vrijkaartjes. De waardering voor je schrijfsels gebeurt sowieso maandelijks door wisselende jury's. Als je weinig schrijft en die schrijfsels worden mooi genoeg gevonden dan heb je sowieso veel kans op een vrijkaartje in de 'Beste recensie van de maand' gezien de beperkte groep schrijvers. Neem vooral geen voorbeeld aan mij maar zelf heb ik slechts 4 'serieuze' recensies geschreven dit jaar en 3 daarvan zijn gewaardeerd met een vrijkaartje; na in een slotoffensief het halve forum in de zeik te hebben genomen werd ik vervolgens ook hier beloond :lostit:.
Ik denk verder dat plezier beleven aan wat je schrijft zonder prijsdoelstellingen anderen het meest aansteekt om je te belonen.
masseurke
3 januari 2012, 15:26
Neem vooral geen voorbeeld aan mij maar zelf heb ik slechts 4 'serieuze' recensies geschreven dit jaar en 3 daarvan zijn gewaardeerd met een vrijkaartje; na in een slotoffensief het halve forum in de zeik te hebben genomen werd ik vervolgens ook hier beloond :lostit:.
Zo zijn ze wel die Spanjolen... ;)
Big30
3 januari 2012, 15:44
Maar goed, de Final Countdowm is voornamelijk eindejaars amusement wat wordt opgeleukt met vrijkaarten. Het is overigens ook maar de vraag of deze Final Countdown elk jaar terugkeert en of de regels gelijk zullen blijven. De kern hier is aldus amusement en niet vrijkaartjes. De waardering voor je schrijfsels gebeurt sowieso maandelijks door wisselende jury's. Als je weinig schrijft en die schrijfsels worden mooi genoeg gevonden dan heb je sowieso veel kans op een vrijkaartje in de 'Beste recensie van de maand' gezien de beperkte groep schrijvers.
Ik denk verder dat plezier beleven aan wat je schrijft zonder prijsdoelstellingen anderen het meest aansteekt om je te belonen.
Misschien wat onzinnig dit te kwoten want het je kunt het zelf ook lezen maar als ik het zo zeer zelden eens met P1 eens ben doe ik dat maar eens ;)!
Kijk naar BRVDM en je ziet dat juist daar relatief vaak onbekende schrijvers winnen ook nog met relatief weinig recensies. Tuurlijk ook zo af en toe wel eens een bekende veelschrijver maar das ook niet zo vreemd.
ACE2 maakt met zijn FC er een mooi eindejaars spektakel van. Zijn regels zijn helder, weldoordacht en worden consequent toegepast en ja klopt kost even tijd om ze te doorgronden, das waar :tongue:!
masseurke
3 januari 2012, 16:17
ACE2 maakt met zijn FC er een mooi eindejaars spektakel van. Zijn regels zijn helder, weldoordacht en worden consequent toegepast en ja klopt kost even tijd om ze te doorgronden, das waar :tongue:!
Moet dat dan?! :confused::rolleyes:
Picasso 1
3 januari 2012, 16:23
Moet dat dan?! :confused::rolleyes:
Degenen die het niet snappen en toch iets willen winnen beperken zich tot geen concurrenten nomineren wanneer het erom spant.
Ace2
3 januari 2012, 19:48
Degenen die het niet snappen en toch iets willen winnen beperken zich tot geen concurrenten nomineren wanneer het erom spant.
Of juist wel....................:wink:
Ace2
3 januari 2012, 19:57
En toen bleven er nog 2 ijsberen over
..
AND THE WINNER IS
.
BADSLIPPERS
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?25853-Badslippers-Unleashed!&p=217446#post217446
We weten allemaal dat BADSLIPPERS met zijn pik en ballen boven iedereen uitsteekt en de meeste bedankjes en nominaties gehad heeft in 2011 en dus weer de winnaar wordt van de gouden ijsbeer onderscheiding en met volgend jaar erbij mag hij die onderscheiding met trots dragen op zijn mooie ijsberenvelletje.
Winnaar van 2011: ver boven alle andere ijsberen BADSLIPPERS.
op een straatlengte de nr.2 ACE 2 zijn naam zegt het al.
de rest volgt met een achterstand zo lang als de a57.
1. Badslippers
1. Badslippers
weer een prachtig stukje geile praat van badslippers
Zijn erelijst is:
Winnaar 2011
Winnaar 2010
Winnaar van de beste recensie augustus
Het best genomineerd in de maanden mei, september en december.
De meeste nominaties in 2011
De meeste thanks in 2011
De meest gegeven nominaties in 2011
Need I have to say more?
Eigenlijk was het een kansloze competitie voor de rest. Met zijn 469 punten versloeg hij de nummer 2 (Aceje2 met 388 puntjes) ruimschoots en maakte gehakt van zijn tegenstanders. Voor ons rest niet anders dan diep te buigen voor deze schrijvende ijsbeer die elke ijsbeer door grondt en daarmee de juiste veren steekt met wie hij sympathiseert en de juiste sneren uit deelt aan hen die in zijn ogen een standje verdienen. Deze scherpe eigenschap maakt Badslippers erg populair op het forum.
Badslippers was niet wars van het doorbreken van taboes. Eerst voorzichtig een ballonetje oplaten en later duidelijker zijn mening ventileren. Rimmen zette hij op de menukaart en over nzc (weliswaar niet als eerste) startte hij een discussie: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?20851-Veel-prostituees-hebben-onveilige-seks-.-.-.-en-veel-ijsberen-(dus)ook!&p=196427#post196427
Populair is hij op het forum en populair is hij in de clubs. Altijd omgeven door veel ijsberen begeeft hij zich door de clubs om op zoek te gaan naar iets vrouwelijks. Van milfjes naar strakke chickies en weer terug. Badslippers draait zijn tong voor geen enkele bil om. En daar profiteren wij ruimschoots van mee door zijn schitterende recensies te lezen. En wij waarderen dat door hem wederom tot de best genomineerde ijsbeer van 2011 uit te roepen. Badslippers gefeliciteerd met alles waarmee ik je kan feliciteren, waaronder je juryschap bij Miss ijsbeer 2011.
Bedankt voor je geweldige recensies, bijdragen, opmerkingen, gevoel voor humor en sympathieke aanwezigheid in de clubs waarmee je ons in overdaad laat mee genieten. Maar ook voor jou geldt de waarschuwing: overdaad schaadt. Maar nu nog niet en laten wij daarom nog 1 keer genieten van zijn best genomineerde recensies uit 2011:
De veelzijdige Badslippers in Residenz (14 nominaties): https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?7544-Park-Sauna-Residenz-(Lohmar-Durbusch-nabij-Kφln)-Algemeen&p=230727#post230727
Badslippers in GT (13 nominaties): https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?26203-Geile-Tijden-Januari-2011&p=198534#post198534
Badslippers komt in Roma Homo Room weer een hoop bekenden tegen (10 nominaties): https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2468-Living-Room-(Kaarst)-Algemeen&p=214773#post214773
Badslippers temt Sonja: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?156-Sonja-(Poolse-blond)-de-Sonja-Gt-PHG-LR-...&p=222498#post222498
Badslippers in GT (9 nominaties): https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=227234#post227234
De Cunt Tour 2011 in FKK Planet: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?21133-FKK-PLANET-Algemeen&p=234269#post234269
The Meet and Greet van 7 oktober 2011 in GT:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=235772#post235772
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?25853-Badslippers-Unleashed!&p=235831#post235831
Badslippers in LR (10 nominaties): https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2468-Living-Room-(Kaarst)-Algemeen&p=238800#post238800
Kerst met Badslippers in LR (11 nominaties): https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2468-Living-Room-(Kaarst)-Algemeen&p=244288#post244288
Badslippers nogmaals bedankt en veel plezier met je zeer verdiende vrijkaartje.
sofaking
3 januari 2012, 20:24
Gefeliciteerd Badslippers ! Niet alleen voor de onnavolgbare recensies en commentaren, maar vergeten we ook niet al de tijd en moeite voor de verkiezing van Miss Ijsbeer !
Dolfie
3 januari 2012, 20:28
Badslippers aka de MILF hunter;) mijn dikke felicitaties kerel:freu:
Grtz,Dolfie
Rudi_NL
3 januari 2012, 20:36
Grtz,Dolfie
Van mij ook gefeliciteerd Badslippers!!! :freu: :freu: :freu:
Behalve dat je goed schrijft, is het ook altijd gezellig om je tegen te komen in de clubs (wat nog veel belangrijker is).
Tot binnenkort.
Groeten Rudi_NL
:wink2:
MichelJ
3 januari 2012, 21:09
:freu: Proficiat Badslippers! :freu:
Als je de FC 3x wint mag je de wisseltrofee (in dit geval maar Miss IJsbeer) houden, dus pas op wat je schrijft in 2012 ;)
Naast de vele milfen heeft BS zijn overwinning ook te danken aan steeds meer Roemeense tienersletjes :)
rob45
3 januari 2012, 21:13
Van mij ook gefeliciteerd Badslippers!!! :freu: :freu: :freu:
Behalve dat je goed schrijft, is het ook altijd gezellig om je tegen te komen in de clubs (wat nog veel belangrijker is).
Tot binnenkort.
Groeten Rudi_NL
Ook mijn felicitaties met de nummer een positie en ben het met Rudy_nl eens dat buiten de schrijfkunsten (lig wel eens dubbel van een lachkick) het ook gezellig is om je tegen te komen in de clubs.
HULDE AAN BADSLIPPERS !!!!!
wervelwind
3 januari 2012, 21:21
Gefeliciteerd BS!
Twinangel
3 januari 2012, 21:21
Proficiat kerel!! Het is altijd lachen wanneer ik je ontmoet. Je bent een echte aanwinst voor dit forum en de terechte winnaar. Ik hoop nog veel van je schrijfsels te mogen genieten.
Badslippers
3 januari 2012, 21:31
Even snel, snel, snel .
Heren beren in het algemeen en Ace2 in het bijzonder . . . Ik ben met stomheid geslagen. Ik kom zojuist thuis van een dagje werken en begin onderaan de lijst met ongelezen berichten. Dan springt er een "Pop-Up" open en zie ik dat Sofaking een berichtje stuurt. Dat klik ik nonchalant weg want ik wil eerst de rest van de ongelezen berichten lezen want Sofaking wil alleen maar discusieren over statistieken, lijstjes en cijfertjes (en ik ook!).
Toch kan ik geen weerstand bieden aan het gegeven dat er 1 ongelezen melding is dus klik ik maar op de knop "Meldingen". En dan lees ik dat Sofaking mij feliciteert. Blijkbaar heb ik iets gewonnen. Ik snel naar het "Topic, The Final Countdown 2011" en zie dat Ace2 dit jaar mijn naam juist heeft geschreven. Ik kan mijn ogen niet geloven. Wιιr winnaar! Onmogelijk. Als er ιιn fenomeen in de sportwereld zeer hoog aangeschreven staat dan is het "Back-to-Back" oftewel 2x een titel achter elkaar winnen.
En dan te bedenken dat ik me nog steeds een groentje beschouw naast namen als Sphinx, Wervelwind, Satanic Surfer, Ace2, Rudi_NL, Masseurke, NLNU, Megaboob, SFL, seksenfun, bad pritt, bosco, bergm550, Dolfie en dan vergeet ik er nog een stuk of 20. dat is het risico als je namen gaat noemen. En niet te vergeten de schrijvers die misschien nu minder schrijven maar hun sporen hebben verdiend Sonny, Jansen, MichelJ, Gustomass, Jetliner, Joop Slim, Dalton die ouwe viespeuk.. En wie ik eigenlijk niet wilde noemen is Picasso 1 want die verzeikt de competitie alleen maar door de ingewikkelde puntentelling te doorgronden en dan snel een paar lullige recensies schrijft om de buit binnen te halen. maar zijn "statements" en "one liners" blijven kunstig.
Vorig jaar om deze tijd nam ik mij voor minder te gaan clubben en minder te gaan schrijven. Dat eerste lukte best goed maar dat tweede niet zo erg. Ik hoop dat het komend jaar andersom is. Ik wil iedereen zeggen, blijf vooral schrijven, ouwehoeren, zwetsen, en je bijdrage leveren aan dit simpele forum. En aan Ace2, ik heb genoten van je "Final Countdown". Heel even liet ik je zweten toen ik ook met wat cijfers op de proppen kwam. Ik had ιιn maand gescoord en daar was ik al een dag mee bezig. Jij dekselse halvegare, jij hebt heel wat rekenwerk moeten verrichten. En wat krijg je? Stank voor dank!. Ik heb niet eens gezien welke plaats je zelf hebt behaald. Maar voor mij ben je de nummer 1, al is het maar om de tijd die je indeze competitie hebt gestoken.
Zo . . . en dan nu een biertje. Proost!!!
Bosco
3 januari 2012, 21:39
PROFICIAT Badslippers en Ace2
Dalton
3 januari 2012, 22:02
Mooi werk afgeleverd ACE2 tevens mijn gelukwensen ook voor het nieuwe jaar en ga zo door.
BADSLIPPERS proficiat met je eerlijk verdiende 1ste plaats of word je de LES AMSTRONG en win 7 keer deze geweldige blikken onderscheiding met vetlederen-medaille,ook nog mijn gelukwensen voor het nieuwe jaar.
OOK VOOR ALLE IJSBEREN EN IJSBERINNEN EEN HAPPY NIEUWJAAR.
Big30
3 januari 2012, 22:22
Mooi werk afgeleverd ACE2 tevens mijn gelukwensen ook voor het nieuwe jaar en ga zo door.
BADSLIPPERS proficiat met je eerlijk verdiende 1ste plaats of word je de LES AMSTRONG en win 7 keer deze geweldige blikken onderscheiding met vetlederen-medaille,ook nog mijn gelukwensen voor het nieuwe jaar.
Dat wou ik maar zeggen!
Ace2 nogmaals een compliment voor de manier waarop je de FC tot zo'n grote hit op dit forum hebt gemaakt. Ik zie het als een hulde blijk aan alle leden die dit jaar, op wat voor manier dan ook iets aan dit forum hebben bijgedragen.
Het is dankzij de bijdragen van de leden dat we bestaan en in zes jaar zo groot zijn geworden.
Elke winnaar zou een terechte winnaar zijn geweest. Dat het Badslippers uiteindelijk is geworden toont wat mij betreft vooral aan dat de puntentelling van ACE2 wel doordacht en eerlijk was ;).
Ace2
3 januari 2012, 22:56
Even snel, snel, snel .
Ik snel naar het "Topic, The Final Countdown 2011" en zie dat Ace2 dit jaar mijn naam juist heeft geschreven. Ik kan mijn ogen niet geloven.
Zo . . . en dan nu een biertje. Proost!!!
Dat was nog het moeilijkste :biggrin:
Badslippers
3 januari 2012, 22:57
Tjonge, volgens mij heb ik RSI opgelopen want ik heb nog nooit zo vaak op de "Thanks button" gedrukt als vanavond. Dat is in ieder geval een mooi fundament om dit jaar wederom de competitie in te gaan. Hoe vaker je op die knop drukt, hoe meer kans!!! Als ik aan mijn quotum kom en niet meer kan drukken . . . heren ijsberen bedankt voor de lof uitingen. Ik word er een beetje verlegen van en zou liegen als ik zou zeggen dat het me niet boeit. Elke recensie schrijver vindt het toch leuk als hij ziet dan zijn schrijfsels gewaardeerd worden. Zo'n ijdele klootzak ben ik dan ook wel weer!!!
Cupido
3 januari 2012, 23:04
He je vergeet nummer 3 toch niet hθ?
Megaboob
3 januari 2012, 23:32
Badslippers, van harte gefeliciteerd met deze terechte overwinning, geen twijfel mogelijk! Als Psycho-Bull, symphatieke ijsbeer en mens zeer gewaardeerd, met altijd scherpe en goede verhalen, en een plezier om te ontmoeten in de clubs. Dankzij jou in ieder egval eens de edele kunst van het snowballen geprobeerd, en zo zie je, ook op Megaboob heb je invloed gehad met je schrijven! We delen in ieder geval verder de liefde voor Asia in GT!
Ga vooral door met schrijven en clubben!
Megaboob
Megaboob
3 januari 2012, 23:42
Uiteraard ook dank aan Ace2, ons reken en statistiek wonder! Als ik nog ooit een boekhouder nodig heb.... weet ik wie ik inhuur!
Nominatie voor al dit werk!
Megaboob
Cupido
3 januari 2012, 23:43
In al dat feestgedruis van Badslippers en Ace2 zie ik me haast niet meer staan. Maar ondanks dat ben ik er toch zeer trots op dat ik een plaatsje in de top 3 van 2011 heb mogen bemachtigen en opnieuw met stip ben gestegen in deze geweldig georganiseerde jaarlijkse wedstijd. Ik zou graag mijn moeder dit resultaat onder haar neus willen wrijven en haar vragen of ze hier nog wat op te zeggen had. Zij gaf mij altijd aan dat ik veel meer boeken moest lezen en nog beter in de klas moest opletten, anders zou ik nooit goed in taalvaardigheid worden. Een raad welke ik maar mondjesmaat heb opgevolgd, want veel plezier had ik niet in lezen. En dan toch nog zo ver komen! Ik ben zelf meer een man van de cijfers, laat mij maar analyseren!!!! Als ik een beetje tijd zou hebben, zou ik alle statistieken net zo goed gaan bijhouden als Ace2 en badslippers en beide heren nog willen aanvullen in hun analyses van de dames en de best schrijvende ijsberen.
Ik wil beide heren bedanken voor hun mateloze inzet om iets toe te voegen aan dit levendige forum, zij zijn de terechte winnaars. Al wil ik zeker alle moderatoren niet onderwaarderen, want die doen hun werk net zo goed buiten de schijnwerpers om!!!
Dan wil ik ieder de wijze raad geven die badslippers mij dit jaar gegeven heeft, toen ik aangaf veel te weinig tijd te hebben om iets te schrijven.
Hij zei me: "schrijf met je hart, schrijf op wat je binnen schiet en verzin er nog wat grove tekst om heen en je hebt weer een recensie van de maand te pakken. Ga niet nadenken hoe je iets moet schrijven, maar zet het er gewoon neer." En dat wil ik alle niet schrijvende ijsberen meegeven, ga gewoon eens je ervaringen in de clubs opschrijven. Het is gewoon leuk! Waarom? Je kunt je ervaringen nergens vertellen, niet op verjaardagen, niet bij je familie en bij je vrienden, niemand weet wat je allemaal meemaakt in een saunaclub, je kunt er geen filmpje van maken. Op den duur kun je het ook niet meer allemaal onthouden dus is het als naslagwerk ook erg makkelijk. Ik heb al diverse malen gedacht wie was dat nu toch ook al weer en dan lees ik mijn eigen werk terug en weet ik zelf alle details weer te herinneren, heerlijk gewoon!! En ik hoop nog steeds dat degene die mijn stukjes lezen er ook nog weer eens wat mee doen. Het zou mooi zijn als bijv. eigenaren van de clubs lezen wat er allemaal nog niet goed geregeld is voor de mindervaliden in de clubs en daar iets mee gaan doen. Maar ook hoop ik dat de drempel die mindervaliden soms moeten nemen om een club te bezoeken lager wordt door mijn ervaringen hier op te schrijven.
Volgend jaar hoop ik weer vele bijdragen op het forum te kunnen posten, al voeg ik er nu alvast aan toe dat ik niet constant in herhaling wil gaan vallen als ik iets schrijf. En dat krijg je gauw als je constant dezelfde clubs bezoekt.
Ace2
4 januari 2012, 06:13
De ijsbeer met de ontvangen nominaties schittert op zijn podium, maar dat schitteren is alleen mogelijk als hij wordt genomineerd. Degenen die in 2011 het meest hebben genomineerd en daardoor anderen hebben laten schitteren zijn :freu::freu::freu::freu: :
1. Badslippers 715 nominaties :eek:
2. Ace2 459 nominaties
3. MegaBoob 307 nominaties
4. Dalton 237 nominaties
5. ClubSport 172 nominaties
6. Bosco 171 nominaties
7. NLNU 153 nominaties
8. Ketserr 148 nominaties
9. Dolfie 141 nominaties
10. Lustman 139 nominaties
Megaboob, gefeliciteerd met je vrijkaartje :freu:
Omdat Badslippers en Ace2 reeds zijn beloond voor hun prestaties in THE FINAL COUNTDOWN 2011 ontvangt hierbij onze sympathieke borstenfanaat zijn vrijkaart:
MEGABOOB
Ace2
4 januari 2012, 06:15
Uiteraard ook dank aan Ace2, ons reken en statistiek wonder! Als ik nog ooit een boekhouder nodig heb.... weet ik wie ik inhuur!Nominatie voor al dit werk!
Megaboob
Uurtarieven zijn opvraagbaar, maar varieren afhankelijk van de aard en complexiteit van de opdracht en zullen jaarlijks worden geindexeerd.
masseurke
4 januari 2012, 07:52
Of juist wel....................:wink:
Ik ga gewoon veel thanksberichten plaatsen dit jaar, bij veel dezelfde beren, dat komt mijn eigen elastiek ten goede... of soowiets... :biggrin:
masseurke
4 januari 2012, 08:11
Gefeliciteerd Badslippers ! Niet alleen voor de onnavolgbare recensies en commentaren, maar vergeten we ook niet al de tijd en moeite voor de verkiezing van Miss Ijsbeer !
Wat kan je hier nog aan toevoegen... Fijne schrijfsels, doorspekt met ranzige details... Rim- en lotuskusgewijs (nuance) glijd hij met oliebollen over geile milfjes (Sonja, Katja om er maar enkele te noemen - de eerste zei me ooit; "er komt een haartje uit je neus", toen ik antwoordde dat haar tieten uit der bikini prangden, was ze gelijk weg...). Maar hij is steeds en vooral ook bereid voor fijne en ernstige gesprekken. Vaak psychedelisch ook, het leverde hem ooit de titel psycho-bull op, zeer terecht.
Onderschat deze geil(h)aard echter nooit, hij doorgrondt je in ιιn oogopslag, na het lezen van slechts ιιn regeltje van je post, gewoon met zijn ge(i)le slippers aan!
Ik had het genoegen om deze kale kontvreter persoonlijk te leren kennen in 2011, altijd fijn!
Ik herinner me een recensie, vroeg op 't jaar, die ik nomineerde en waarbij ik schreef; "de recensie van 't jaar..." weet niet meer welke dat was... Zou kunnen dat het een skireisverslagje was, die herinner ik me toch nog... Of toen hij Sonja vertelde over de pijpschool in Rusland... :biggrin: :heul:van 't lachen... ACE2, het kneusje op de tweede plaats, zoek het even voor me op, wil je?! :biggrin:
Tiejnslιts; proficiat man!
M
masseurke
4 januari 2012, 08:25
ACE2 proficiat met je geweldige tweede plaats en zoals BS het al zo mooi wist te zeggen; "jij halve gare met je rekenwerk en regeltjes", maar je hebt dat geweldig geregeld kerel!! Topwerk, alleen dat al is een rpijs waard!
Ook jou heb ik afgelopen jaar leren kennen en ook dat was een fijne ervaring! Ik zie je nog staan brullen; "ich bin die Ketserr", hilarisch. Hoop dat we mekaar snel weer ontmoeten.
Cupido, met je derde plaats, top man... Ik besef dat ik jou wat meer moet gaan lezen, want die lappen tekst van de nummer twee vervelen al gauw... :biggrin:
Ook jou leerde ik vorig jaar kennen (in bad!?! :eek: - whirlpool GT) en ook dat was een fijne ontmoeting.
Megaboob, dat heb je goed geregeld jongen, enjoy!
Rest me hier enkel nog de top 16 te feliciteren en tot in NRW Beerschappen!
Gegroet,
M
Ace2
4 januari 2012, 19:42
Uitslag van Het Wedkantoor van Ace2:
egon Dr. Rammler en Bosco: 11 punten;
Alabama en Vrije Jongen: 8 punten;
Kinky-Jan en Picasso1: 6 punten;
MichelJ en Bad Pritt: 5 punten;
Dolfie: 3 punten;
Seqoya: 2 punten.
Dat houdt derhalve in dat de winnaars van de vrijkaartjes zijn:
egon, Dr. Rammler
Bosco
Bosco
4 januari 2012, 19:51
egon, Dr. Rammler
Bosco
Geluk is met de dommen!! :freu::freu: :biggrin:
vriendelijk bedankt! ;)
Bosco
4 januari 2012, 21:08
He je vergeet nummer 3 toch niet hθ?
Nah...hoe ken ik dat vergeten? :confused:
Bij deze,
Proficiat Cupido met je derde plek!!
En zoals alle olympische en paraolympische sporters zeggen; "beter derde dan tweede!" ;)
Megaboob
4 januari 2012, 21:34
Ik dank de Jury en de forumleiding natuurlijk hartelijk voor deze vrijkaart, en natuurlijk ook Picasso 1, die dit alles al feilloos wist te voorspellen! Volgende keer raadpleeg ik in ieder geval de kristallen bol van Picasso 1 voordat ik met een nieuw busenwunder de kamer op ga, want de man heeft dus toch accurate voorspellingen gedaan!
Op naar een nieuw jaar vol met >D cups! Laat de siliconen maar komen! (dan kom ik ook! )
Megaboob
Omdat Badslippers en Ace2 reeds zijn beloond voor hun prestaties in THE FINAL COUNTDOWN 2011 ontvangt hierbij onze sympathieke borstenfanaat zijn vrijkaart:
MEGABOOB
Picasso 1
5 januari 2012, 15:47
Gedurende een paar dagen weinig thuis geweest en daarom heb ik hier nog niet op gepaste wijze kunnen reageren.
Badslippers, van harte gefeliciteerd met de prolongatie van je titel als beste schrijver van het jaar! :freu:
De mijn inziens beste schrijver van 2011 viel samen met de best genomineerde ijsbeer van 2011. Er is kennelijk goed over nagedacht bij het opstellen van de regeltjes van Ace2.
Het zal denk ik wel steeds moeilijker worden voor Badslippers om de titel te prolongeren. Ik zie enkele talentvolle schrijvers opdoemen die een belangrijke rol van betekenis kunnen gaan hebben in een eventuele continuatie van deze competitie; ik denk bijvoorbeeld aan Satanic Surfer, Vrije Jongen en Rudi_NL.
Ook reeds langer aanwezige zeer goede schrijvers zoals Ace2, SFL, Sphinx, Timjava, NLNU en seksenfun liggen op de loer.
Daarnaast is er een groep schrijvers die weliswaar minder getalenteerd is maar omdat ze vanuit hun hart schrijven ook mogelijkheden hebben om in deze competitie prijzen te winnen zoals bijvoorbeeld Bosco, Michelj, Megaboob, Scoobert, Cupido, Costana, Ketserr, Bergm, Bad Pritt, Lustman, Dolfie, Pistol Pete en vast nog wel een aantal die nu niet direct in mij opkomen. Als laatste zijn er ook enkele schrijvers die ook voor het nieuwe jaar een grote vraagteken zullen zijn, ik denk bijvoorbeeld aan Jetliner, Jacky pakutra, Knabbel, Jansen en Picasso 1.
Een belangrijk aspect die ik nog wilde benadrukken die me zowel bij Badslippers alsook bij Ace2 in grotere mate opvalt dan bij andere schrijvers is de warmte die hun recensies uitstralen. Een recensie met een opsomming van kille feiten en zeer veel informatie, hoe stijlvol ook geschreven, zal denk ik nooit leiden tot hoger gewaardeerde recensies dan die waar meer hart in zit.
En wie ik eigenlijk niet wilde noemen is Picasso 1 want die verzeikt de competitie alleen maar door de ingewikkelde puntentelling te doorgronden en dan snel een paar lullige recensies schrijft om de buit binnen te halen. maar zijn "statements" en "one liners" blijven kunstig.
Er speelt echter meer. Voor een optimaal resultaat zijn er een aantal regels waar je je het best aan kan houden:
- Geile Tijden
Schrijf een uitgebreide recensie onder Geile Tijden. Dit levert minimaal 10 nominaties op van bijvoorbeeld ijsberen zoals Badslippers, Ace2, Bosbeer, Megaboob, Rob 45, Bad Pritt, Jacky Pakutra, Satanic Surfer, Jack42 en Ketserr. Hoewel Badslippers en Ace2 eigenlijk niet helemaal terecht hier staan want die zullen je altijd nomineren ongeacht in welke verstopte uithoek je ook iets schrijft. Ace2 krijgt trouwens een vrijkaartje per nominatie dus die heb je sowieso in je zak.
- Socialisen in Golden Time
Socialise met zoveel mogelijk mede ijsberen bij je bezoek aan GT. Dit levert minimaal 5 extra nominaties op zoals bijvoorbeeld van Masseurke, SFL, DeSouza, Bergm, en Rudi NL
- Andere clubs
Bezoek pas daarna een andere club en schrijf daarover een uitgebreide recensie. Het voordeel van deze volgorde aanhouden is dat de 15 nominateurs van Geile Tijden je nu ook plotseling gaan nomineren voor je recensies bij andere clubs (terwijl ze dat voordien niet deden) en die nominaties worden aangevuld door de vaste kliek uit die verscheidene clubs omdat je hun club een podiumplaatsje geeft. Hier de aanvullende ijsberen die je nu ook gaan nomineren als je over hun club iets schrijft:
PHG: Bosco, Willi69, egon, Dr. Rammler, Costana, Big30 :biggrin:
Living Room of World: Boy69, Michelj, Molaar, Pistol Pete, Rudi NL
PSR: Sparky, Seksenfun, groentenwandelaar, Ascari, Twinangel
YinYang: Sofaking, Zeppos, Seksenfun
Oase: Minime, Vrije Jongen
Acapulco: Junther, Dalton, Knabbel
Villa Vertigo: Manni1a, ijsbeer11 en mogelijk enkele onbekende loslopende plakplaatjes
Tel dit maar eens allemaal bij elkaar op en dan heb je al 40 unieke nominaties te pakken die je ook nog eens allemaal gaan thanken.
Het grote belang van 'unieke' nominaties is dat ze dubbel tellen in deze competitie; enerzijds voor een hoge gemiddelde nominatie recensie score anderzijds als multiplicerende factor op dit gemiddelde voor elke unieke ijsbeer die je ooit heeft genomineerd. Maak dus je 'vriendenkring' steeds groter maar vergeet niet bij GT te beginnen!!!!!!!
Zo had Ace2 dit jaar eventueel kunnen winnen indien zijn spectrum veel ruimer was geweest dan Golden Time. Oftewel Ace2s eenzijdige clubbezoek en dito recensietopic levert een hele mooie 2de plaats op maar omdat hij zijn eigen regeltjes niet praktisch inschat kost hem dat de eerste plaats.
Wil je echter het maximum halen uit nominaties dan zijn er enkele aanvullende aandachtspunten:
- Veel nominaties uitdelen
Nomineer zelf zo ontzettend veel mogelijk medeberen zodat ze zich pas van een schuldlast verlost voelen wanneer ze jou terug hebben genomineerd.
- Thank iedereen
Vergeet niet zoveel mogelijk thanks rond te strooien het hele jaar lang. Wacht er niet mee tot 5 december om Sinterklaas te spelen want dat is veels te laat in het jaar om nog terugbedankt en genomineerd te worden!
- Opmerkingen over andere leden
Zorg ervoor dat je bij zoveel mogelijk leden hun positieve kanten en talenten belicht; doe dat ook wanneer je ze van meesterlijk verpakte kritiek bedient zodat ze zich niet door jou veroordeeld voelen maar juist gewaardeerd. Dit leidt tot continuοteit van hun nominaties. Picasso1 bijvoorbeeld doet dit niet handig en zal vanwege zijn scherpe steken door enkelen niet snel genomineerd worden en dat aantal zal naar verwachting verder aangroeien.
- Scoor vroeg in het jaar
Wacht niet met sterke recensies te schrijven tot december. Slechts een beperkte vaste kliek zal je dan nomineren want de rest ziet een nominatie aan jou als een bedreiging voor hun eigen potentiλle vrijkaartje.
Heeft Badslippers nu gewonnen omdat hij de juiste fingerspitzengefόhl had ten aanzien van al deze aandachtspunten? Welnee, Badslippers won omdat hij een groot talent heeft voor het schrijven van prachtige recensies. Stijl, humor, een groot woordenschat en zeer leuke uitdrukkingen waar zijn recensies bol van staan. Wat betreft de leuke uitdrukkingen had ik hier https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?28107-De-one-liner-uitspraak-van-het-jaar!&p=241678#post241678 al eens de aandacht op gevestigd.
Tot slot herhaal ik hier nogmaals een aantal die illustratief zijn voor Badslippers schrijfstijl:
"een wat ongeleide drietrapsraket waar wat schroeven aan ontbreken maar met het hart op de goede plaats", "gedaanteverwisseling van gracieuze jongedame naar een erotiserende hormonenbom", "haar snoet is wat aangetast door acne en die tepels zien er uit als afgekeurde siervelgen en springen iets teveel in het oog maar als ze met de rug naar je toestaat zie je pas wat voor een perfect lijf zij heeft", "onbegonnen werk om me tegen de pulserende werking van haar strakke kutje te verzetten", "door de aderen van dat begeerlijke lijf moet ongetwijfeld hoerenbloed stromen".
Ondanks dat dit bericht volledig tegen mijn one-liner natuur ingaat kwam hij toch vanuit het hart :wink2:
MichelJ
5 januari 2012, 16:58
Blablabla....
Ondanks dat dit bericht volledig tegen mijn one-liner natuur ingaat kwam hij toch vanuit het hart :wink2:
Ben jij al met FC 2012 bezig? :eek:
"Thanks"! Kan het bedank-knopje even niet vinden ;)
egon, Dr. Rammler
5 januari 2012, 18:36
egon, Dr. Rammler
Bosco
ich sag nicht wie Freund Bosco " das Glόck ist mit den Dummen"
ich sag: Fachkenntnis setzt sich durch !!
Bedanke mich vielmals und auf ein Neues
Jansen
5 januari 2012, 20:27
Badslippers, van harte gefeliciteerd met de prolongatie van je titel als beste schrijver van het jaar! :freu:[/SIZE]
Als laatste zijn er ook enkele schrijvers die ook voor het nieuwe jaar een grote vraagteken zullen zijn, ik denk bijvoorbeeld aan Jetliner, Jacky pakutra, Knabbel, Jansen en Picasso 1.
Een groot vraagteken voor 2012 ? Bij Picasso 1 hoef je geen vraagteken te plaatsen die blijft iedere dag we een paar regels schrijven om te schrijven.
Ik zelf kom gewoon nog wel eens kijken wanneer Picaaso eindelijk de meeste berichten heeft geplaatst om daar ook een vrijkaart voor te krijgen.:smile2:
Gevraagd : een Jansen meisje die mij weer vaker de club gaat inloggen.:biggrin:
Ace2
5 januari 2012, 21:56
Het meeste werk was het uitrekenen wie op welke plaats thuis hoorde in THE FINAL COUNTDOWN 2011. Het moeilijkste werk was wie ik de wild-cards zou gunnen. Ik had voor iedereen wel een reden om er eentje te geven, maar bij iedere reden om een ijsbeer te kiezen kon ik diezelfde reden bij meerdere ijsberen toepassen. Ik besloot de top 30 op een rijtje te zetten en een verband tussen 2 ijsberen (2 vrijkaartjes waren immers te vergeven) te vinden dat een vrijkaartje zou rechtvaardigen. En toen bleek kiezen ineens kinderlijk eenvoudig. Ik merkte dat de top 30 bestond uit mensen die door anderen stuk voor stuk om wat voor reden dan ook om hun (soms sporadische) schrijfsels werden gewaardeerd. Die waardering komt onder andere tot uiting in nominaties en Thanks, met zo nu en dan een aai over je bol middels een vrijkaartje in de beste recensie van de maand. Dan heeft een schrijvende ijsbeer even zijn “minute of fame” en een gratis toegang tot een club. Ondanks dat THE FINAL COUNTDOWN in mijn ogen toch een bepaalde waardering (op welke grond dan ook) laat zien over een schrijvende ijsbeer bleken 2 ijsberen in 2011 niet hun “minute of fame” met bijbehorend vrijkaartje te hebben gewonnen. Dat leek mij nu een goed moment om dat alsnog te doen. Daarom zijn laatste 2 vrijkaartjes van THE FINAL COUNTDOWN 2011 voor:
CLUBSPORT
KNABBEL
Picasso 1
6 januari 2012, 00:56
"Thanks"! Kan het bedank-knopje even niet vinden ;)
Het is nog geen december :rofl:
MichelJ
6 januari 2012, 06:16
Ik zal dit jaar de top 50 niet halen, tenzij er wat leuks gebeurd in RO, UA, ES of Frankfurt. Over NRW ben ik wel uitgeschreven, iedere keer in herhaling vallen heeft geen zin en er is voldoende nieuw schrijftalent.
Willem2
6 januari 2012, 06:56
Ik zal dit jaar de top 50 niet halen, tenzij er wat leuks gebeurd in RO, UA, ES of Frankfurt. Over NRW ben ik wel uitgeschreven, iedere keer in herhaling vallen heeft geen zin en er is voldoende nieuw schrijftalent.
Nee, er zijn er veel te weinig volgens JW. En velen houden wel van kliekjes :)
Rudi_NL
6 januari 2012, 21:57
FINAL COUNTDOWN 2011 (10 VRIJKAARTEN!!!) Waarom is dit topic gesloten??? Ik wilde hier namelijk nog wat in schrijven omdat ik nummerrrrrrrrrrrrr 4 geworden ben.
:gruebel:
Dan hier maar eventjes een paar woorden schrijven:
01) Proficiat aan alle forumleden die hoog geλindigd zijn (de hele top 30).
02) Speciaal proficiat aan de nummers 1. Badslippers 2. Ace2 en 3. Cupido.
03) Ace2, bedankt voor al je inspanningen en tijd om de Final Countdown mogelijk te kunnen maken.
04) Ook mijn complimenten aan Ace2 voor zijn leuke bekendmakingen (recensies) van de winnaars.
05) Forum, bedankt voor het ter beschikking stellen van de vrijkaartjes.
06) Forumleden, bedankt voor het nomineren en thanken van mijn berichtjes.
07) Dat ik zo hoog ben geλindigd, had ik nooit gedacht, want een literair wonder ben ik totaal niet.
08) Ik houd het hier echt kort en zal niet nog eens op het gehele jaar (sentimenteel) gaan terugblikken.
09) In 2012 zal ik ook recensies schrijven, maar waarschijnlijk wel wat minder, want soms heb ik de indruk dat ik in herhaling begin te vallen.
10) Verder wens ik iedereen heel erg veel neukplezier en tot in de clubs.
Groeten Rudi_NL
Big30
7 januari 2012, 02:00
FINAL COUNTDOWN 2011 (10 VRIJKAARTEN!!!) Waarom is dit topic gesloten??? Ik wilde hier namelijk nog wat in schrijven omdat ik nummerrrrrrrrrrrrr 4 geworden ben.
Topic gesloten omdat de FC nu over is! Maar je bericht wel van BRVDM naar FC verplaatst ;).