PDA

Volledige versie bekijken : De one-liner/uitspraak van het jaar!



Pagina's : [1] 2 3

ketserr
20 november 2011, 21:18
Is het mischien een idee om een verkiezing te houden voor uitspraak/uitdrukking van het jaar te houden?

Big30
20 november 2011, 21:29
Is het mischien een idee om een verkiezing te houden voor uitspraak/uitdrukking van het jaar te houden?

Jury september 2009: Jünther introduceert nieuw onderdeel voor vrijkaart : Oneliner (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?18636-Jury-september-2009-J%FCnther-introduceert-nieuw-onderdeel-voor-vrijkaart-Oneliner&highlight=one+liner)
Kan maar heeft niet zoveel met Mis IJsbeer van doen maar meer met BRVDM. Maar op zich geen probleem!

De one-liner/uitspraak van het jaar.

Bij deze dus ;).

"iemand" introduceerde het begrip panne(n)koek ;), zal het ff opzoeken wie, maar dat is voor mij nu al de uitspraak van het jaar. binnenkort in de van dale met een nieuwe betekenis.



Wegens haar schoonheid werd ze geregeld geboekt en daardoor was er geen komen aan. Helemaal toen nog eens een Amerikaan opdook.
Die pannenkoek boekte haar vervolgens de hele avond.


ere wie ere toekomt tis dus bergm550 die het woord hier introduceerde en velen hebben het daarna overgenomen!

phoenix
20 november 2011, 21:40
doe eens niet ' normaal'

Alabama
20 november 2011, 22:28
Pannenkoek natuurlijk!

Volgens mij geintroduceerd door KETSERR!

bergm550
20 november 2011, 22:49
Pannenkoek natuurlijk!

Volgens mij geintroduceerd door KETSERR!

Helaas moet ik u teleurstellen. Ik was degene die het woord "pannenkoek" introduceerde. Zie mijn Golden Time bericht daarover:



Wegens haar schoonheid werd ze geregeld geboekt en daardoor was er geen komen aan. Helemaal toen nog eens een Amerikaan opdook. Die pannenkoek boekte haar vervolgens de hele avond.


Ik gebruik het woord al jaren, zowel op kantoor als thuis, en sinds de nieuwe spelling is het nu pannenkoek met een 'n' en niet meer pannekoek. Met het woord "pannenkoek" bedoel ik geen persoon die vrouwen langboekt, dat is een draai die ketserr eraan heeft gegeven, maar een pannenkoek is een man die een slapjanus is.

bergm550
20 november 2011, 22:56
Jury september 2009: Jünther introduceert nieuw onderdeel voor vrijkaart : Oneliner (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?18636-Jury-september-2009-J%FCnther-introduceert-nieuw-onderdeel-voor-vrijkaart-Oneliner&highlight=one+liner)
Kan maar heeft niet zoveel met Mis IJsbeer van doen maar meer met BRVDM. Maar op zich geen probleem!

De one-liner/uitspraak van het jaar.

Bij deze dus ;).

"iemand" introduceerde het begrip panne(n)koek ;), zal het ff opzoeken wie, maar dat is voor mij nu al de uitspraak van het jaar. binnenkort in de van dale met een nieuwe betekenis.



Klopt, dat was ik. Zie mijn bericht daarover. https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=236417#post236417

Carlitos
21 november 2011, 04:17
De Oneliner: Pannenkoek is zeker de winnaar van dit jaar.

Alleen is het lastig om hier de beer aan te koppelen die het introduceerde met de betekenis: : "Beer die dames lang boekt op de kamer"

Bergm550 geeft zelf al aan dat zijn betekenis, slapjanus is. Terwijl Ketserr het verder bedoelt als "Beer die dames lang boekt"

Voor mij geniet Bergm550 toch hier de voorkeur, hoewel zijn betekenis iets anders bedoelt was. Maar wel dit jaar legendarisch wordt.

Oorspronkelijk werd het woord toegekend aan Marco van Basten toen hij het veld verliet tijdens verloren wedstrijd in de Arena, een supporter riep toen "Pannenkoek" naar hem omdat Ajax de derde ster toen dreigde mis te lopen.

BSesamstraat
21 november 2011, 08:31
Ga toch werken man!!! Weg met die onzin !! ;)

Flurkman
21 november 2011, 10:32
Ik heb ooit geschreven : ... ik befte mij het schompes...

The Joker
21 november 2011, 11:02
Zo'n verliefde langboekbeer is toch ook ene slapjanus :)

ijsbeer11
21 november 2011, 11:30
Denk dat als er een one-liner van het jaar verkiezing wordt, er maar 2 ijsberen zijn die hier daadwerkelijk recht op hebben: Joepie en Picasso1 :biggrin:

Picasso 1
21 november 2011, 14:14
De eerste die het woord pannekoek gebruikte was Willem2 die op 16 maart mij daarvoor uitmaakte omdat ik hem betrapte op het gebruik van Johnny Bravo's account. Hij gebruikte dit woord weliswaar onder de account van Johnny Bravo maar dat zij hem vergeven :rofl:

Picasso 1
21 november 2011, 14:16
Denk dat als er een one-liner van het jaar verkiezing wordt, er maar 2 ijsberen zijn die hier daadwerkelijk recht op hebben: Joepie en Picasso1 :biggrin:

Dat wordt dan een echte mini verkiezing. Ben blij dat facial al weg is want nu maak ik meer kans.

joepie
21 november 2011, 14:32
Ja picasso je hebt alleen zware concurentie van joepie. Maar normaal gesproken win ik het wel of niet.


Nou hier komt ie : zuppe zuppe en dan op de prum kruppe. :freu:

ijsbeer11
21 november 2011, 14:48
Is dat de nieuwe hit van " The Dutch Assholes "

Picasso 1
21 november 2011, 15:04
De Oneliner: Pannenkoek is zeker de winnaar van dit jaar.

Alleen is het lastig om hier de beer aan te koppelen die het introduceerde met de betekenis: : "Beer die dames lang boekt op de kamer"

Bergm550 geeft zelf al aan dat zijn betekenis, slapjanus is. Terwijl Ketserr het verder bedoelt als "Beer die dames lang boekt"

Voor mij geniet Bergm550 toch hier de voorkeur, hoewel zijn betekenis iets anders bedoelt was. Maar wel dit jaar legendarisch wordt.

Oorspronkelijk werd het woord toegekend aan Marco van Basten toen hij het veld verliet tijdens verloren wedstrijd in de Arena, een supporter riep toen "Pannenkoek" naar hem omdat Ajax de derde ster toen dreigde mis te lopen.


Het gaat mijn inziens om de introductie van het woord pannekoek in de betekenis van beer die dames lang boekt omdat dat hetgene is wat we er nu allemaal onder verstaan. Degene die dat gedaan heeft is Ketserr (of misschien toch Bergm :gruebel:). Het zou echter bij een eenmalige opmerking zijn gebleven die iedereen vergeten zou zijn als YOSHUA niet op Ketserrs bericht had gereageerd en jacky pakutra (wie anders :smile2:) vervolgens een topic over had gestart https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?27937-Dame-hele-dag-geboekt-en-pannenkoek-beschouwingen.&p=238368#post238368 met 86 reacties als resultaat. Oftewel de echte pannekoeken die zich aangesproken voelden maakten de nieuwe betekenis van dit woord een feit. Nu denken we allemaal bij het horen van het woord pannekoek aan een 'langzimmerer'. Ketserr gebruikte dus als eerste dit woord in deze betekenis en jacky pakutra gaf het eeuwige roem.

Als we overigens de betekenis van 'langzimmerer' zouden loslaten dan is Badslippers de winnaar want hij was de eerste die dat woord gebruikt heeft in een andere betekenis dan een lekkernij.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?23956-Living-Room-Algemeen-2e-Kwartaal-2010&p=171209#post171209

Carlitos
21 november 2011, 15:06
Ga toch werken man!!! Weg met die onzin !! ;)

Ik was al aan het werk om 05.17 uur kerel!! Liep er bij jou nog vocht uit je kleine Bbertb-tje van je laatste kamergang in LR! Ouwe neukerd...:biggrin:

Big30
21 november 2011, 15:13
Ondanks dat ik me het laatste uur beroerd voelde toch weer een geslaagde avond gehad, ondanks dat Fiona door een handjesvasthouder niet bereikbaar was
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?24659-Living-Room-Algemeen-3e-Kwartaal-2010&p=177632#post177632

Handjesvasthouder heeft het dus niet gehaald maar was ook wel een mooie en treffende benaming ipv van pannenkoek.

joepie
21 november 2011, 15:37
Ja ijsbeer11 zo net voor carnaval kunnen we wel een hit hebben met dit lied en wa mooie roemeense dames erbij en dan gaat ie zekers op nummer 1 komen .


The Dutch assholes (ijsbeer11 en Joepie) met zuppe zuppe en op de prum kruppe. :48[1]:

Picasso 1
21 november 2011, 16:11
Ik merk dat het hier gaat om de introductie van leuke uitdrukkingen en niet zozeer om one-liners. Joepie en ik kunnen het dus wel schudden :biggrin:

Wat betreft het gebruik van leuke uitdrukkingen wint Badslippers met afstand. Open maar een willekeurige recensie van hem en een lawine aan originele uitdrukkingen komt op je af. Het is maar dat jacky pakutra ze er niet uitpikt en er een proza discussie van maakt want anders zouden ze ook tot de annalen van dit forum doordringen.

Zie hier een willekeurige greep:
- smiley's gebruiken dat is het alfabet van de laagschedeligen
- een wat ongeleide drietrapsraket waar wat schroeven aan ontbreken maar met het hart op de goede plaats
- gedaanteverwisseling van gracieuze jongedame naar een erotiserende hormonenbom
- "Wat glijdt het toch lekker!"
- haar snoet is wat aangetast door acne en die tepels zien er uit als afgekeurde siervelgen en springen iets teveel in het oog maar als ze met de rug naar je toestaat zie je pas wat voor een perfect lijf zij heeft
- met Pic 1 is het altijd goed kersen eten
- aangefikt vlees dat een uitgehongerde prairiewolf nog niet eens zou besnuffelen
- deze hysterica moet ik eens aan een persoonlijkheidsonderzoek onderwerpen
- typische Thaise raffinement
- wandelende hormoonbom
- door de aderen van dat begeerlijke lijf moet ongetwijfeld hoerenbloed stromen
- haar naam ligt effe niet in mijn temporale kwab voor het grijpen
- onbegonnen werk om me tegen de pulserende werking van haar strakke kutje te verzetten

Big30
21 november 2011, 16:21
Ik merk dat het hier gaat om de introductie van leuke uitdrukkingen en niet zozeer om one-liners. Joepie en ik kunnen het nu wel schudden :biggrin:

Wat betreft het gebruik van leuke uitdrukkingen wint Badslippers met afstand. Open maar een willekeurige recensie van hem en een lawine aan originele uitdrukkingen komt op je af.
Een one liner is inderdaad wat anders dan een nieuw mode woord als pannenkoek of in een recensie een fraaie en vaak humoristische uitdrukking gebruiken en ja daar kan BS wel wat van, zie ook deze:

Ik vertel haar dat wij ijsberen altijd een grap maken over haar norse gezichtsuitdrukking en dat dat komt omdat haar "Puppy" waarschijnlijk dood zal zijn. Terwijl ik het uitleg zie ik al dat het verspilde moeite is want ze snapt er geen hol van. In een frikandel zitten meer hersens! "Sorry Nora, dat is gemeen van me". Zo gaat het verder van dame tot dame waarmee ik al eens gekamerd heb.

Een one liner is een kort maar krachtig veelzeggend statement zoals P1 en joepie dat vaak doen. Dit is een typische Joepie one liner, kort maar krachtig:

Ja picasso je hebt alleen zware concurentie van joepie. Maar normaal gesproken win ik het wel of niet.


Alle recensies van Joepie zijn ook vaak one liners!

Willem2
21 november 2011, 16:27
Is er eigenlijk al een commissie of jury voor de one-liner ? :)

Big30
21 november 2011, 16:53
Is er eigenlijk al een commissie of jury voor de one-liner ? :)
Ok bij deze dan W2, maar alleen als je heeeel graag wilt :tongue:!
Maar als iemand anders zich geroepen voelt kan dat natuurlijk ook.

MichelJ
21 november 2011, 17:10
Is er eigenlijk al een commissie of jury voor de one-liner ? :)

It's not my problem

Dat was altijd een uitgebreide reactie, die ik dit jaar 154.203 keer gehoord heb, van een ex-favo van me als je haar een heel verhaal verteld had. Heerlijk....zo'n geïnteresseerde Roemeense :biggrin:.

Big30
21 november 2011, 17:21
Gelet op zijn dossier kennis zou eigenlijk P1 jury moeten zijn! Wat ook kan is een zeg shortlist van 10 man te maken waaruit een ieder dan kan kiezen. Een aantal namen in die list zijn hier al gevallen maar daar horen denk ik ook wat leden bij die vaak leuke headlines maken.

Dan kies je dus wel op 1 bepaald lid en niet op een uitspraak/one-liner ... .

Ricardo Banana
21 november 2011, 17:24
Volgens mij is het: "Hoeren neuken, nooit meer werken"

sofaking
21 november 2011, 17:49
Ik nomineer Willem 2


Allemaal nep

(Opgepast, dit is een nep-nominatie.)

vrije jongen
21 november 2011, 19:29
'trekken kan ik zelf ook, tot ziens' van Timjava, bonuspunten omdat het face-to-face tegen een dvp was.

Flurkman
22 november 2011, 08:28
Ik kan wel TIEN pannenkoeken op.....

ijsbeer11
22 november 2011, 09:34
Heb wel de Roemeense uitspraak van het jaar!

Tijdens een webcamsessie met een Roemeense vroeg deze mij om geld op te sturen voor haar moeder die in het ziekenhuis lag en geld voor een operatie nodig had. Nog geen 5 minuten later paradeerde op de achtergrond van het webcambeeld de moeder met stofzuiger in de weer waarmee ze de gehele woonkamer (voorzien van liefst 2 flatscreens aan de muur) aan het stofzuigen was.

ECHT GEBEURD!

rob45
22 november 2011, 10:14
Lachen man,in het roemeens betekent operatie natuurlijk ook flatscreen.

nietgeschotenisaltijdmis.

joepie
22 november 2011, 11:03
Ha ijsbeer11 dat is een smoes die iedereen wel eens gehoord heeft die met een roemeense omging. Moeder vader oma of opa ziek operatie nodig en geen geld weiger je dan te betalen dan ben je een geldwolf of zoiets.

MichelJ
22 november 2011, 17:08
... dan ben je een geldwolf of zoiets.

Of een Dutch asshole :smile2:

joepie
22 november 2011, 17:52
Ja ken ok is hetzelfde denk ik . That does not interrest me.

Bosco
22 november 2011, 18:03
ik heb de afgelopen jaren ongeveer 187.573 keer "I kill you"te horen gekregen. :biggrin:

noglangnietuitgewandeld
22 november 2011, 18:14
Hm, en ik hoor nog wel eens na de daad: You killed me!

Ace2
22 november 2011, 19:42
Ik liet ooit mijn favoriete dame 2 briefjes van 50 euro zien waarop de kierde:

"Ohhhhhh yes my pussy stand up."

Badslippers
22 november 2011, 22:18
Thekefrau PSR met diep decolletée: "Welche grösse?"
BS starend in dat decolletée: "Uhhhhhh, ich schätze Doppel D."
Thekefrau: "Ich meine deine Schuhgrösse für die Badelatsschen!!!"

Jorah Mormont
22 november 2011, 23:01
Een dame in LR zei me na een bef-sessie " Mein Gott, "du leckst besser wie Lassie"

Picasso 1
22 november 2011, 23:06
Een dame in LR zei me na een bef-sessie " Mein Gott, "du leckst besser wie Lassie"
Heb je haar ook verteld hoeveel jaren je hebt getraind en hoe duur die opleiding is geweest :biggrin:

Flurkman
23 november 2011, 09:03
Wie maakt het meest plezier : een Oedtlul of een oetlul...?

De Shyman
23 november 2011, 18:57
Tijdens de autorit richting huis kwamen verschillende gelegenheden en wandelbuurten naar voren. Mijn reisgenoot bezigde de gevleugelde woorden: "Ik ben er wel geweest maar nooit geweest". Mijn antwoord luidde:'" ach, ik 'kom' er wel vaker.

Rudi_NL
24 november 2011, 17:49
Er is geen kut die zo spant, als je eigen rechterhand.

Rudi_NL
24 november 2011, 17:49
Ongeacht het aantal mondjes dat ik vul, 's-morgens word ik toch weer wakker met een ochtendlul.

Dolfie
24 november 2011, 19:04
Ongeacht het aantal mondjes dat ik vul, 's-morgens word ik toch weer wakker met een ochtendlul.

En met een ochtendlul doen we een wipje in de morgen,is een dag zonder zorgen:lostit:


Grtz,Dolfie

Sphinx
24 november 2011, 20:43
Niet allemaal one-liners, maar een paar prachtige quotes van Terry Pratchett:

“You'll notice that sex bears some resemblance to cookery: it fascinates people, they sometimes buy books full of complicated recipes and interesting pictures, and sometimes when they are really hungry they create vast banquets in their imagination - but at the end of the day they settle quite happily for egg and chips. If it's well done and maybe has a slice of tomato.”

"He has a mind like a clock, and like a clock, it regularly goes cuckoo"

“Ninety percent of true love is acute, ear-burning embarrassment.”

Sphinx
24 november 2011, 20:48
Over een niet zo goed werkend sofwarepakket: "Guaranteed to solve every minor problem by turning it into a major disaster."

Troetelbeer
26 november 2011, 01:12
Héé, ik heb een nieuwe leren broek!
Heb je ook leren pijpen?

Jan_Wandelaar
27 november 2011, 00:51
Een stijve lul krijgen telt niet als persoonlijke groei

Alabama
27 november 2011, 00:53
Intens!

Pistol Pete
27 november 2011, 11:11
Ik heb dit jaar meer intense sessies gehad dan ooit. :) :)

Jetliner
27 november 2011, 14:04
De one-liner van het jaar komt van de grote Groentenwandelaar.
Die spreekt altijd af met zijn "duifje" :redface: :blume::inlove:, i.e. Dzjemielah, de ranke den met de kersentipjes, het carré-confiturehoofdje en de badhanddoek van Capri Sonne, waarvan acte.
De Groentenwandelaar schuwt het gevoelige werk niet. Gevat, ontwapenend en consequent.

:ola2:Van harte gefeliciteerd Groentenwandelaar met "Mijn duifje" :ola2:

Knabbel
29 november 2011, 11:36
Je kunt wachten, totdat god je komt halen, of je koopt gewoon wekelijks een kaartje voor het betaalbare paradijs.

BefBeer
29 november 2011, 18:26
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jünther Bekijk bericht

Je kunt wachten, totdat god je komt halen, of je koopt gewoon wekelijks een kaartje voor het betaalbare paradijs.

:applaus: :applaus: :applaus:

BefBeer

foots
29 november 2011, 21:19
Heb wel de Roemeense uitspraak van het jaar!

Tijdens een webcamsessie met een Roemeense vroeg deze mij om geld op te sturen voor haar moeder die in het ziekenhuis lag en geld voor een operatie nodig had. Nog geen 5 minuten later paradeerde op de achtergrond van het webcambeeld de moeder met stofzuiger in de weer waarmee ze de gehele woonkamer (voorzien van liefst 2 flatscreens aan de muur) aan het stofzuigen was.

ECHT GEBEURD!

Mij had het verbaasd als het echt waar was.

Groet, Foots

Picasso 1
2 december 2011, 21:34
Deze opmerking over pannenkoeken door Katalina uit World viel me op in de recensie van satanic surfer:


they "mindfuck" me, I prefer to fuck with my mind switched off

ketserr
10 december 2011, 14:54
Jury september 2009: Jünther introduceert nieuw onderdeel voor vrijkaart : Oneliner (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?18636-Jury-september-2009-J%FCnther-introduceert-nieuw-onderdeel-voor-vrijkaart-Oneliner&highlight=one+liner)
Kan maar heeft niet zoveel met Mis IJsbeer van doen maar meer met BRVDM. Maar op zich geen probleem!

De one-liner/uitspraak van het jaar.

Bij deze dus ;).
"iemand" introduceerde het begrip panne(n)koek ;), zal het ff opzoeken wie, maar dat is voor mij nu al de uitspraak van het jaar. binnenkort in de van dale met een nieuwe betekenis.
ere wie ere toekomt tis dus bergm550 die het woord hier introduceerde en velen hebben het daarna overgenomen!

Ik moet hier toch even op reageren want in mijn eerste verslag op 3-4-2011 hier op ijsberen over een dagje GT heb ik het woord pannekoek al gebruik;
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?27921-Geile-Tijden-April-2011&p=210312#post210312
Het ging hier dan wel over de Heineken drinkers met onderbroek aan onder de badjas maar zulke motte we ook niet en zijn ook pannekoeken.

marcuswally
10 december 2011, 15:53
Ze mag van de leiding niet gebeft worden omdat ze anders gaat jodelen en iedereen hard weg loopt uit GT

Lijkt me wel leuk zo'n meisje in een tirolerjurkje in de kino.

Geweldig!

Rudi_NL
26 december 2011, 22:18
Wie het poesje niet scheert..............., is het beffen niet weert!!!

(oftewel: wie het poesje niet onthaard.............., is het beffen niet waard).

:k046[1]:

duivenmelker
26 december 2011, 22:43
De one-liner van het jaar komt van de grote Groentenwandelaar.
Die spreekt altijd af met zijn "duifje" :redface: :blume::inlove:, i.e. Dzjemielah, de ranke den met de kersentipjes, het carré-confiturehoofdje en de badhanddoek van Capri Sonne, waarvan acte.
De Groentenwandelaar schuwt het gevoelige werk niet. Gevat, ontwapenend en consequent.

:ola2:Van harte gefeliciteerd Groentenwandelaar met "Mijn duifje" :ola2:

Mijn duifje heb ik vandaag hard gemist , maar niet getreurd ik zie ze donderdag terug in PSR om met haar eens goed te kunnen pannekoeken.

Dank je Jetliner voor je steun .

Jünther
6 januari 2012, 17:33
Is het mischien een idee om een verkiezing te houden voor uitspraak/uitdrukking van het jaar te houden?

Euhhh hallo.....déjà vu.......
Geloof het of niet, maar ik was ooit jury en toen introduceerde ik het onderdeel: 'vrijkaarten voor de beste one-liner(s)'
Sylvester pakte een prijs voor zijn kwoot, over een zeikstraal recht op een klit. Zie: September 2009 Jury Oordeel I (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?19533-Beste-Recensie-van-de-maand-September-2009&p=137662#post137662)

In Oordeel III viel een kwoot van een hoer in de prijzen, aangedragen door Knabbel.
Tijdens afrekenen in de lockerruimte:
Knabbel zag 'In den Kabinen' een klant het vermeende standaardtarief betalen aan een hoer, waarna de hoer bij zijn vertrek riep:
"Hallo...., aber arschficken kostet extra !"


Is er eigenlijk al een commissie of jury voor de one-liner ? :)

Dat was ik dus. Zucht. Ik kick erop!

Mijn laatse aanwinst was dus in Beverly 2000:
Swingende, mij onbekende Nederlander laat zijn Duitse hoer doorneuken, spoort de neukende Turk van dienst verder aan (opruiend), en aandachtig observerend vanaf een krukje, zittend in de typische voetbal-kijk-houding, oreert hij richting zijn spermageile neukslet:
"Ist deine Fotze gierig Schatzie? Jah, die ist gierig, hè!"

!!! Geweldig !!!!

Big30
7 januari 2012, 00:15
Jury september 2009: Jünther introduceert nieuw onderdeel voor vrijkaart : Oneliner (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?18636-Jury-september-2009-J%FCnther-introduceert-nieuw-onderdeel-voor-vrijkaart-Oneliner&highlight=one+liner)
Kan maar heeft niet zoveel met Mis IJsbeer van doen maar meer met BRVDM. Maar op zich geen probleem!

De one-liner/uitspraak van het jaar.




Euhhh hallo.....déjà vu.......
Geloof het of niet, maar ik was ooit jury en toen introduceerde ik het onderdeel: 'vrijkaarten voor de beste one-liner(s)'

Dat was ik dus. Zucht. Ik kick erop!

Yep zoals ik al had vermeld die eer voor het introduceren van "beste one-line" komt J en alleen J toe!

Ik zou willen voorstellen in dit topic "geniale one-liners" te kwoten en memoreren. Nou ja dat doen we dus al!

Weet ff niet of we maandelijks voldoende nomi's krijgen om er 1 te belonen. Wat mij betreft beginnen we gewoon op voorwaarde dat we wel een Jury van dienst hebben en er natuurlijk wat leven in de brouwerij komt.
Omdat J zo interpreteer ik ut hier openlijk solliciteert :tongue:, is bij deze J dus de Jury voor minimaal het eerste kwartaal.

Over 2011 zal ik zelf nog eens nadenken wie daar een Prix d'Honneur verdient!

Big30
26 december 2013, 09:29
de dag dat iemand zijn gelijk weet te halen in de J-W discussie is de dag dat Louana voor 50 euro een konijn uit haar kut tovert. :freu:
Zal dus niet gebeuren... :wand:

Badslippers
26 december 2013, 11:18
de dag dat iemand zijn gelijk weet te halen in de J-W discussie is de dag dat Louana voor 50 euro een konijn uit haar kut tovert. :freu:

Ik wist niet dat het zaad van Jansen gemuteerd was.

Pietjepik
28 december 2013, 11:11
Ik wist niet dat het zaad van Jansen gemuteerd was.

ik las wel ergens in een post van Jansen dat hij een stel konijnen van een kinderboerderij een naam had gegeven? Mogelijk zat hij met zijn gedachten al bij het nageslacht :baeh:

molaar
28 december 2013, 22:05
Net gehoord… Een dag niet gelachen is ….. een dag met je vrouw

anali
29 december 2013, 09:23
Ik nomineer JW met zn berichten waar hij ijsberen aanspreekt met DROEFTOETER

sjaakpikhaak
29 december 2013, 09:58
ik ook.
we hebben ook meteen een liedje voor carnaval.
ik ben droeftoeter en rij met mijn scooter op zoek naar big hooters

Jansen
29 december 2013, 15:11
Ik heb dit jaar meer intense sessies gehad dan ooit. :) :)

Dit is een uitspraak van 2011 ik denk dat het nog intenser is geworden nu zijn leeftijd weer 2 jaar ouder is en zijn meisjes weer twee jaar jonger :gruebel:

Volgend jaar 2014 neem ik zakjes zaad mee en spuit dit direct in zowel oraal,vaginaal als anaal bij de dames dan hoef ik me niet :

A. niet meer suf te neuken
B. geen rauwe tong over te houden
C. geen kapotte tong door piersingen
D. geen kapotte knieën door langs de plinten te gaan.
E. geen gefaket omdat de spuit maar een paar minimeter is
F. niet meer te douchen
G. geen slechte adem te ruiken bij tongzoenen

Nee ik kan gewoon door drinken en whatsapp en de krant lezen.

too slow
29 december 2013, 15:24
Ik nomineer JW met zn berichten waar hij ijsberen aanspreekt met DROEFTOETER

Alsware het de koningin die een ieder die ze veracht ook toespreekt met de term LANDGENEUTEN.

Pistol Pete
29 december 2013, 16:20
Dit is een uitspraak van 2011 ik denk dat het nog intenser is geworden nu zijn leeftijd weer 2 jaar ouder is en zijn meisjes weer twee jaar jonger :gruebel:

Volgend jaar 2014 neem ik zakjes zaad mee en spuit dit direct in zowel oraal,vaginaal als anaal bij de dames dan hoef ik me niet :

A. niet meer suf te neuken
B. geen rauwe tong over te houden
C. geen kapotte tong door piersingen
D. geen kapotte knieën door langs de plinten te gaan.
E. geen gefaket omdat de spuit maar een paar minimeter is
F. niet meer te douchen
G. geen slechte adem te ruiken bij tongzoenen

Nee ik kan gewoon door drinken en whatsapp en de krant lezen.


In mijn memoires getiteld: 1988-2013: 25 jaar pistolsex. Is dit de conclusie over het jaar 2013.....nooit zulke en zoveel topsessies gehad. Ok, ik moest er soms ver voor reizen maar intens was het. 😄😄😄😇😇😇

Verzonden vanaf mijn GT-I9505 met behulp van Tapatalk

hansi hansi
29 december 2013, 17:57
de schreeuw van het komt van de PANTHERA dames ( BOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEE ) en nu is het boeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee mannetje geborem

Pietjepik
10 januari 2014, 15:26
Yep zoals ik al had vermeld die eer voor het introduceren van "beste one-line" komt J en alleen J toe!

Ik zou willen voorstellen in dit topic "geniale one-liners" te kwoten en memoreren. Nou ja dat doen we dus al!

Weet ff niet of we maandelijks voldoende nomi's krijgen om er 1 te belonen. Wat mij betreft beginnen we gewoon op voorwaarde dat we wel een Jury van dienst hebben en er natuurlijk wat leven in de brouwerij komt.
Omdat J zo interpreteer ik ut hier openlijk solliciteert :tongue:, is bij deze J dus de Jury voor minimaal het eerste kwartaal.

Over 2011 zal ik zelf nog eens nadenken wie daar een Prix d'Honneur verdient!

Wie heeft de prix d'honneur over 2013 verdient?
Volgens mij dient er een vrijkaartje onder de genomineerde verdeeld te worden! :gruebel:

Big30
11 januari 2014, 02:26
Wie heeft de prix d'honneur over 2013 verdient?
Volgens mij dient er een vrijkaartje onder de genomineerde verdeeld te worden! :gruebel:
Niemand! De eerste nominatie in 2013 dateert van 26-12-2013, na Q1 2014 zal er een vrijkaart onder de genomineerden worden uitgedeeld mits er sprake is van minimaal 10 nominatie waardige "one-liners".

too slow
14 januari 2014, 20:32
Nou, "Swappen" en andere ranzigheid is geen punt maar dan wel met mijn eigen zaad. Dit soort "Party's" zijn absoluut niet aan mij besteed. Dat openbare maakt me ook niet uit maar ik ga niet met de saus van 10 voorgangers bellen blazen.

too slow
18 januari 2014, 15:37
Dit is meer een tent voor gerontofielen, lijkt me.

Mr Pussy
18 januari 2014, 17:28
… maar ik ga niet met de saus van 10 voorgangers bellen blazen.

Too slow nomineerde deze uitspraak al en ik ben het daar van harte mee eens!

Jansen
18 januari 2014, 19:41
Ze had een kut als een slechte schuifla van mij buro : als hij er uit flipt is het weer lastig om hem er weer recht in te krijgen.

Wijze grijze
24 maart 2014, 15:54
na Q1 2014 zal er een vrijkaart onder de genomineerden worden uitgedeeld mits er sprake is van minimaal 10 nominatie waardige "one-liners".

U vraagt, wij draaien. Navolgend dus een collectie citaten uit het afgelopen kwartaal. In chronologische volgorde. Zo, op zichzelf staand, natuurlijk volledig uit hun verband gerukt, maar stuk voor stuk grappige pareltjes die een grijns op m’n gezicht toverden. Complimenten aan de auteurs voor de originaliteit van de navolgende quotes. Ik had er in elk geval veel leesplezier aan.

Wil je het hele bijbehorende bericht nog eens lezen, klik dan op het 6923-teken na elke naam.

Ik post de bijdrage nu maar alvast, voordat dit kwartaal helemaal afgelopen is, zodat iedereen de gelegenheid heeft er zelf nog een paar briljantjes aan toe te voegen, of een creatieve recensie te schrijven.


het eten in H7 smaakte alsof er een dooie reiger op m'n bord had gescheten.


Zoals wel bekend zal zijn zet hun fotograaf bij de dames het ventieltje open totdat er voldoende lucht uit is gelopen.


Glibber glabber gluisje, wat druipt er uit mijn kruisje.


maar voor een kameroptie had ze me toch wat te veel vlieguren.


het verstand van menig ijsbeer zit in zijn paars gekleurde glanseikel
………
hitsige ijsberen die met kokende ballen op hete kolen zitten te wachten op een kamer.


Eerst kletsen, dan ketsen!


Adel merkt dat er tussen ons iets groeit en gaat dit opmeten met haar mond.


ik.... drukte op de bel. Het mechanische geratel deed mijn kruis kriebelen en dat was niet vanwege schaamluis (c-right: HP001).


Oplossing is vrij simpel: Prijs halveren en gewicht halveren, dan trekt ze wel weer volle zalen...


Ondertussen de stukken vlees bedachtzaam heen en weer schuivend door de witte saus op mijn bord, want een en ander wekte toch wel een bepaalde associatie op.


maar in het gezicht kon je wel zien dat ze een "paar ton op de klok" had.


25euro extra voor ballen likken? heeft ze een gouden tong?


Gewoon iedere morgen 10 km hardlopen. Jullie denken nu al dat kan nooit, maar bij het wakker worden ben ik dan ook gewoon buiten adem van het hardlopen.


Wat zich ontspint is weer een GFE in het kwadraat gevolgd door worteltrekken en dat dan weer gedeeld door 100 !!


Een ultieme droom voor de boobmeister, 3000CC borsten onder handbereik in Mokum


Xanten…..de vreetschuurcultuur


Omdat ik altijd eerlijk wil schrijven, met en zonder kritiek, kan ik alleen maar aangeven dat het gisteren voor mij een dikke 9 was.


De tellerstand van haar Muschi geeft een aanzienlijke hoeveelheid gebruiksuren aan.


Megaboob heeft lust auf brust


…..te vaak me aanspreken met 'baby' en ga zo maar door, de lezer kan zich er wellicht een voorstelling bij maken. Wellicht ook niet, en dan boft de betreffende lezer.


Hoewel het de opzet was dat vanaf 20 uur de Turkse medemens erin mag, liepen er nu om half zeven toch al een aantal van die tapijtvliegers rond.
………..
De kok had geloof ik een schaap of een geit op de döner geprikt. Een big zal het wel niet geweest zijn, gezien het binnengestroomde publiek.


Ze zegt voor 100 euro doen we alles. Gloeiende gloeiende dacht ik, wat is dit voor knip en scheerbeleid?!
……….
is ze nog krap of heeft ze er 1 ter grote van een hooischuur?! Het 1e was het geval!! Man man wat een wrijving, kanonnen!!!
………….
M'n opgespaarde afgeladen puddingbuks ging in de 6e versnelling
……….
Ik kom niet in GT om te klaverjassen


ik …. moet mijn orgasmemomenten toch echt bewaren totdat de witte soldaten staan te rammelen aan de poorten van de hemel.


Tja, als je een man niet zo goed van een vrouw kunt onderscheiden en denkt dat een naar binnen geplooide lul een origami kut betreft, kom je van een koude kermis thuis.


Ze neemt mijn jonge heer ter monde en ze begint me als een beest te kluiven!! Ze zoog zowat de lakens door m’n reet!


Ook hier had je beneden 2 bars: een voor de rokers en een voor mij


Alleen toen ze de mond opendeed, kwam er een rijtje grafstenen tevoorschijn, ai hier kan de tandarts goede zaken mee doen.


Het nuttigen van de Knödel die het gerecht completeerden was echter regelrechte "zelfmoord", wat een gore dingen


Veel heren die als luie zeerobben op de banken lagen. Lenie 't Hart zou werkloos moeten toezien hoe tevreden deze er bij lagen.


We kropen glibberig over en tegen elkaar, liggend op het bed, alsof we twee vleesmaden waren op een lijk in staat van ontbinding.


Een luchter van 300kg en een chagrijnige pekelteef achter de receptie.
……..
Zo’n man op leeftijd die in een duistere kamer zijn bril afzet zou per abuis mij nog aanzien voor een wijf en mijn schijter molesteren met zijn onverzadigbare pik.


Het huwelijk; Meedoen is belangrijker dan winnen


Een kop als een zak aardappelen maar mijn god wat kan ze "Blasen",
…….
Op haar is de quote uit de film "Full Metal Jacket" van toepassing: "I bet she could suck a golf ball through a garden hose." .
……..
Poolse degelijkheid en "Cum Laude" afgestudeerd aan de befaamde "Academski Oralski" met als specialiteit "Luctor et Ejaculato".


Leuk was wel het weerzien met Picasso1 en RAUL7, maar daar had mijn lul weinig aan


Leuk van de Duitser voor ons om de deur gewoon dicht te laten vallen voor onze neus, maar dat maak ik later wel goed met hem...


Mona Lisa … was net als onze huidige Roemeense dames ultra hoog begaafd en voorspelde al voor Einstein de afbuiging van licht in een gravitatie veld. Dat kwam zo: ze had eens een brandende kaars in haar hand en zag de vlam van richting veranderen toen Dikke Leo (nardo da Vinci, WG) langs kwam lopen en in een Eureka moment deed ze toen deze gewaagde hypothese.
…….
Einstein neukte relativistisch en kwam dus snel klaar.


Had je dit bedrag van 1926,99 dan elke keer gepast bij je of konden de dames wisselen?


Zondag is door onze lieve Heer aangeduid als rustdag. Er zullen dus geen dames aanwezig zijn. Die zijn dan namelijk druk bezig met te bidden en de Heer vergeving te vragen voor hun zonden. Eens echter de hoogmis van 10 uur voorbij, zijn ze dat natuurlijk weer vergeten en stromen ze weer wellustig de gezelligste huiskamer van Duitsland binnen


Een gruwelijke hekel heb ik om alleen maar in een handdoek rond te lopen. Mijn lichaam waar teveel geld in is geïnvesteerd, komt dan volledig tot zijn recht. Daar wordt dus echt niemand blij van.


Als het pijpwerk dan ook een voldoende haalt is, duurt het niet lang of ze kan met een volle mond even niet praten.

En dan schakelen we nu over naar BIG30. “BIG30, may we have your votes please?”


Adieë tsezame
Wijze Grijze

Big30
25 maart 2014, 11:05
En dan schakelen we nu over naar BIG30. “BIG30, may we have your votes please?”


Adieë tsezame
Wijze Grijze
Om te beginnen een welgemeend dank voor deze indrukwekkende lijst van kwoots waar menig schrijver die waardig is de AKO literatuur prijs of zelfs de PC-Hooft prijs te winnen een behoorlijke punt aan kan zuigen. Het geeft maar weer eens wat voor hoogstandjes soms worden geschreven.

Om ervoor te zorgen dat het niet voor de eeuwigheid verloren gaat zal Wijze Grijze ieder kwartaal de beste kwoots onder de aandacht brengen en dan vervolgens een keuze maken welke bekroond zullen worden. Uiteraard kan een ieder in dit topic ook kwoots onder de aandacht brengen.

WG thxs voor het nieuw leven inbrengen in dit topic en suc6 met je taak om de beste kwoot boven te laten drijven!

Wijze grijze
1 april 2014, 00:27
Bedankt BIG30. Dan maak ik er maar mijn eigen feestje van.
Je maakt het me er wel moeilijk mee, want alle bovenstaande quotes had ik nu eenmaal uitgezocht omdat ze nominatiewaardig waren.

Eerst nog maar een paar quotes van de afgelopen dagen:


ze hadden het beter op de kachel kunnen spuiten dan was het met een sisser afgelopen


ik weet zeker dat ik hem hier in zwier met plezier.


Ja, maar toen werd poep nog met een lange oe geschreven en reedt je op je varken naar de GT


Respect voor de wonderen der natuur. Goed dat ze van voren zitten en niet op d'r rug


Ik ging in de wellness eens even in de jacuzzi liggen, maar er zat zoveel chloor in en mijn anus bleken leek me nou ook niet echt nodig
.................
Toen het stuk wat deze show zou opvoeren ten tonele verscheen was het mij al snel duidelijk! Deze walrus kon niet te lang zonder water


vanaf een uur of 5 loopt de moskee leeg, en gaan ze allemaal naar de PSR. Met als gevolg dat de whirlpool al snel gevuld is met onderbroeken.

Dan nu de prijsuitreiking: Kort maar pijnloos


De 1e prijs gaat naar noglangnietuitgewandeld. Veel droger kan humor niet zijn.


maar voor een kameroptie had ze me toch wat te veel vlieguren.

Ondertussen de stukken vlees bedachtzaam heen en weer schuivend door de witte saus op mijn bord, want een en ander wekte toch wel een bepaalde associatie op.

Hoewel het de opzet was dat vanaf 20 uur de Turkse medemens erin mag, liepen er nu om half zeven toch al een aantal van die tapijtvliegers rond.
De kok had geloof ik een schaap of een geit op de döner geprikt. Een big zal het wel niet geweest zijn, gezien het binnengestroomde publiek.

Alleen toen ze de mond opendeed, kwam er een rijtje grafstenen tevoorschijn, ai hier kan de tandarts goede zaken mee doen.


De originaliteitsprijs gaat naar Too Slow met zijn



Glibber glabber gluisje, wat druipt er uit mijn kruisje.

Op naar het volgende kwartaal. Doe je best en veel leesplezier!

Adieë tsezame
Wijze Grijze

Carlitos
1 april 2014, 07:52
De prijs voor NLNU is terecht, en de goede man kennende, zal de pot crème tegen te droge humor goed van pas komen. Gefeliciteerd kerel! :freu:

Knabbel
8 april 2014, 12:44
Lekker eten maakt voor mij het onderscheid als ik clubs naast elkaar moet zetten. In mondial was het overigens ook voortreffelijk, klote dat ik toen net thuis al een bord bagger op had... :wand:

Ik had het zelf kunnen schrijven...

Eddy_V
8 april 2014, 14:56
Met de sympathieke Italiaan A. Tonio (zoals een andere beer op het forum zijn naam ooit schreef) besprak ik in Babylon het toenemende leeftijdsverschil tussen beren en meisjes.
Waar voel je je nog prettig bij en wanneer wordt het gênant?
Ik heb niet alle oudere bijdragen gelezen in dit topic, dus mogelijk werd deze uitspraak al eerder in dit topic genoemd.

Een mooie uitspraak om leeftijd te relativeren, grappig en toepasselijk:

"A man is as old as the women he fucks"!

Ben ik dus nog mooi 10 jaar jonger dan ik mij al voelde 😎

noglangnietuitgewandeld
9 april 2014, 11:33
Jester in Acapulco: Wat een drama. Om 15 en 18 uur is er een warm buffet en staan er 30 dames te dringen. De meeste weten dit en zijn het laatste half uur voor voedertijd al buffettechnisch aan het opstellen. https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?10916-FKK-Acapulco-Algemeen&p=364752#post364752

Again and Again
12 april 2014, 06:29
Deze schitterende uitspraak komt weliswaar uit maart maar hier springen de tranen toch van in je ogen van het lachen :rofl: :rofl:


Laat ik stellen dat Miley haar sloopkogel thuis had gelaten en beter een carriere kan beginnen als aantrekkelijke poetsvrouw want mijn lul werd daarna geboend als een gouden deurknop.

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?37144-Cindy-(Hongaarse)&p=360470#post360470

Nominatie voor Badslippers!

Again and Again
12 april 2014, 06:53
G E W E L D I G !


Toen ik de kleedruimte betrad hoorde ik een enorm gehijg en ja hoor, daar kwam Rob45 met de tong op de schoenen en zijn leuter verschrompeld tot een uitgedroogde waspeen. In zijn kielzog een gigantisch stuk pulserend donker vlees wat de stevige Martiniquaanse Michelle bleek te bevatten.


Eerst kreeg ik gezelschap van een Russische jongedame. Zeer mooie meid, volle lustverhogende borsten, vriendelijk gezicht. Beetje "Small-talk" en dollen maar Rob45 bleef maar lullen over het afwerken van buitenmuren, deklatten, spanbeton, ledverlichting, mortelsamenstelling en Oud-Hollandse stucadoorstechnieken. Met als gevolg dat ik nekhernia kreeg van het draaien van mijn kop van de een naar de ander om de conversaties te volgen om alle partijen tevreden te houden

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?1785-YY-vragenbakje&p=360414#post360414

Ik kan wel blijven citeren over Badslippers ik krijg echt dikke buikspieren van het lachen door zijn ongekende uitspraken:


Een kop als een zak aardappelen maar mijn god wat kan ze "Blasen"

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?15052-Blase-koninginnen&p=361254#post361254

Nominatie!

Wijze grijze
1 mei 2014, 21:25
Onderstaand de hoogtepunten van afgelopen maand. Ik kom zoveel briljante formuleringen tegen, dat ik besloten heb ze maandelijks te publiceren. Sommige quotes kunnen zo op een tegeltje boven de open haard

De prijsuitreiking volgt dan aan het eind van dit kwartaal.


Voor een vijftigje een kwakkie van je tieten vegen is wel erg makkelijk verdiend voor die meiden.
……………
Op het grootbeeld naast de sauna, waar je eigenlijk spetterende porno zou verwachten, liepen drieëntwintig mannetjes op een grasveld achter een bal aan te rennen. En als ze hem hadden, dan trapten ze hem weer weg.


Dedju, uitgegleden op mijn klavier


toch leuk dat vakantieganger zijn voorkeuren niet onder stoelen of banken steekt, maar gewoon achter in een trans!


een piemelfluisteraar


A tombola a day keeps me from turning gay...


Berouw komt na de zonde, spijt komt blijkbaar als je de zonde niet begaat...


WijzeGrijze lieten we achter met zijn Griekse aanwinst en haar tzatziki vragende oogjes

zij besloot te testen of mijn HORLOGE wel spatwaterdicht was door kei en keihard spuitend klaar te komen!!!


Ze heeft geen blik in de ogen die me doet vermoeden dat het ook gezellig gaat worden...


eten dat je zelfs met honger nog liever laat staan


heeft ze op miraculeuze wijze ruim de helft van het sperma vol in haar gezicht en op haar tieten gekregen! hoe is het mogelijk, er zat minstens een meter tussen en ik richtte echt op het papieren doekje.


Na ja, alle Verrücktheit auf ein Stockschen...
……….
Es war mir das Tagschen schon


ik ben niet van het bruine gilde.


in Brüggen schijnt een kudde olifanten ontsnapt te zijn uit de tiergarten
…………
een nieuwe tak van sport: Ringsteken op de scheve schaats!


meiden uit de dikke-reten-brigade of de Duitse Abzockerbande


dat Roemeense vogelbekdier … en die ouwe afgeleefde brunette
………
Ben ik hier nu de enige met een beetje karakter en ruggengraat?


total toll! lekker in de drets van anderen liggen roeren en rollen!


al is er geen gezelligheid aan de bar......., de gezelligheid maak je zelf!



voor mij is het belangrijkste: de spiegels,liefst groot.

Zoissut, altijd fijn om te zien of je haar nog goed zit!


we willen geen slapende PP wakker maken........


een Roemeense met inhoud....ze bestaan nog
………..
Helemaal voldaan de kamer voor de 2e keer verlaten en haar de emotionele schade vergoed.



het leerboek Duits had ze 1 keer opengeslagen om het daarna weer snel dicht te doen


Nog even in 69 gelegen, wat ook geen vervelend uitzicht was


megajetsers (op doktersrecept)


Het was leuk en gezellig om met hun weer eens ouwe hoeren uit de sloot te halen.


Hoe smaakt een kutscheet eigenlijk in de mond?
Als een luchtig hapje

Heb je er zelf ook nog gevonden. Post ze hier!

Badslippers
1 mei 2014, 22:33
Heb je er zelf ook nog gevonden. Post ze hier!

Tja, als de Master-Bull begint te brullen, heb je tegelijk de beste tekstschrijver bij zijn kloten. Die kerel kan zo de bühne op als "stand-up comedian".



Kijk maar naar de Japanse ijsberen in onze saunaclubs... Die hebben ook een serieuze cocosmat in hun kruis hangen.
In saunaclub-land heb ik ooit in LR eens een Japans-Chinese dvp gewipt en die had ook beharing waar je krulspelden kon indraaien.
Zo nu en dan is deze dame nog wel ergens actief, maar volgens goede bron is haar gras nu reeds gemaaid.

Het handelt zich trouwens om de Japanse Noriko die een service etaleert die tot in de kleine gaatjes reikt.

Flurkman
5 mei 2014, 19:54
(Meerdere auteurs) : "Zij begon mij te bereiden"... (op hoeveel graden?)

Again and Again
11 mei 2014, 19:55
Discussie: Met een DVP op vakantie


je gaat toch op vakantie om "er even uit te zijn"?

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?37642-Met-een-DVP-op-vakantie&p=369492#post369492

Haha lekker droog :roll3:

Nominatie!

Wijze grijze
1 juni 2014, 04:49
Hier zijn ze weer: de hoogtepunten van afgelopen maand.

De prijsuitreiking volgt aan het eind van dit kwartaal.


Met grote borsten win je wel de beste recensie van de maand


Poging 1, Beter 1 kut in de hand dan de lucht van 10 !!!!!!!!


waar de eerder genoemde bezopen Vlamingen nogal veel ruimte nodig hadden om de intellectueel uitdagende taak zich aan te kleden succesvol te voltooien.


Hoe kan een dame die je niet bij naam noemt herkent worden? Omdat ze twee tieten en een kut heeft soms? Ik heb nieuws voor je. Dat hebben ze daar allemaal.


dat kwam waarschijnlijk door een flinke staande ovatie tussen m’n benen

ik adviseer naast een badjas wat extra PBM’s (persoonlijke beschermingsmiddelen) als handschoenen uitdelen want die heb je wel nodig bij sommige wilde katjes daar


Maar de laatste keer dat ik er was, was het kloote met 2 o's.


Wat een nep-dames, een en al smink en dikke konten


Vaak kwam de nattigheid uit lekkere kutjes. Nu stroomde het uit mijn ogen over mijn wangen.

Ze kroop in mijn badjas, waarbij haar handen naar een plaats gingen waar nette meisjes niet horen te komen.
“Je hebt toch wel je handen gewassen?” vroeg ik “Shit” zei HP001 “ik wist dat ik iets was vergeten. Je voelt trouwens lekker zacht aan”


Wat een zuigkracht heeft zij!!!!! Een Miele stofzuiger van 2.400 watt is er niets bij


die biseksuele flikker dacht die ouwe Colombiaanse eens lekker te rammen en te sandwichen en zo te voelen hoe onze kloten masserend over elkaar zouden wrijven.


…..aan de trillingen in de grond weet je snel genoeg als er een bulldozer met parfum en lipstick in aantocht is. Logisch dus dat het grasveld bij GT geen last heeft van mollen

de club lijkt zo sneller gevuld met dvps.


…..de vele spellingfouten in de opschriften op de muren. Zo schreef iemand kat met een u. En neut met een k.


Een lolletje is niet erg, maar deze groep schreeuwende onderbroeken maakte het wel erg bont.


Niet Gespoten Is Altijd Mis


je leeft maar 1 keer en ook nog eens te kort om alle vrouwen te neuken die je zou willen neuken.


dit was fitness voor het hart, nietwaar Vendezz?

Nee ik heb mijn rijbewijs niet bij een pakje boter gekregen

wtf was hier aan de hand?!?!?!?!??! Alsof er een fragmentatiebom was afgegaan

die had dus geen flamoes ter grote van een hooischuur waar je vervolgens in het luchtledige zou prikken

Zij gaat zeker de boeken in als 1 van de mooiste vogels die op mijn stok hebben gezeten

rap naar binnen m’n rukbunker in hahaha, blij dat ik weer thuis was


Er lopen hier een aantal olietankers rond


het eten: ik heb er geen maagkramp aan over gehouden, dat was dan ook het meest positieve wat ik er over kon zeggen.

die tieten maken veel, zo niet alles, goed voor deze tietenman!


wij zijn niet zoals de Krim: wij staan ons mannetje tegenover geweld uit het Oosten!


Een dief met tieten, meer is het niet


Advies van Bluebear: "Laat eens een goede scheet"


Een tijdje de kut uit de boom gekeken.

ik moet het ijzer smeden als ik heet ben.

Zoals altijd: Heb je er zelf ook nog gevonden. Post ze hier!

Tot volgende maand

Wijze grijze
30 juni 2014, 22:17
Ter afsluiting van het tweede kwartaal volgen hier de hoogtepunten van afgelopen maand Juni.

Geniet er nog eens van, voordat ik binnenkort de prijswinnaars van het tweede kwartaal bekend maak.
Wil je het bijbehorende bericht weer teruglezen, klik dan op 7914 achter de naam van de auteur.


nat vingeren niet toegestaan ... het zout op de patatjes ontbrak om het met een metafoor uit te drukken.


Ik hou ook van Jesus, al was het dan een kerel.


mijn 20 jaar oude peugeot 405 ……..Een ware kuttenmagneet was dat


Lekker geil taaltje hoor dat Spaans, maar ik versta er geen kut van.

Gezegend is hij die niets verwacht, want hij zal niet teleurgesteld worden


En sinds het vorige bericht is de gulp inderdaad al een paar keer open geweest in Basel

Meurend als een flikker meldde ik me bij de Theke van FKK Basel.

Ze stond wel aan de positieve debetkant van de balans, maar toch maar even de zoenvraag gesteld

doe dat condoom er maar om anders hoeft het niet meer

Eerst maar neuken, dan zien we wel hoe ver we komen. Niet ver dus, want ze zoende zo lekker dat ook hier het condoom diep in haar doos gevuld werd.

Het spermalaboratorium heeft vannacht wel wat te doen, want ik ben hier noglangnietuitgewandeld.

deze keer zonder penetrant homo-aroma om me heen.

De beha bestond uit twee vingerhoeden aan een veter, dan hoef je je over de inhoud ook weinig illusies te maken.


De dame achter de receptie heeft de gastvrouw competenties van een boer met kiespijn


De lookers waren alweer terug gezakt op goud van oud niveau helaas.


met twee sessies inclusief rookpluim tot gevolg.


Ik kreeg de indruk dat het meer een pannenkoeken restaurant is dan een snackbar.


deze LAURA heeft nl ook een kietelaar achter in haar keel zitten


Je kiepert je poen weg aan een illusie, een ballon gevuld met een scheet.


Het werd dus een dagje kieruh kijkuh


Ik zei dat ze maar een zak over de kop moest trekken, en dat ze dan meer werk zal krijgen als normaal.


als klap op de vuurpijl, zag ik ineens een bejaard hoofd om de hoek van het schot kijken. Ik zei: “hallo buurman, was u er ook?”


Ik ben normaal niet het type om met mijn pisa toren open en bloot in een publieke ruimte toeristen te lokken


Alles draait om de duit en de fluit en verder niets


Dit kleine Duracel-konijntje zag ik wat later al stuiterend van ijsbeer naar ijsbeer wiebelen

Af en toe kwam ze met zijn armband wat glazen wijn halen. Zolang deze niet vast zat aan een afgezaagde ledemaat maakten we ons geen zorgen.


Was het als klein kind stoer om te fietsen zonder handen, een grote geile meid pijpt ook zonder handen!


Wordt het zo'n dag? Wordt het zo'n dag? Het wordt zo'n dag!


Goed idee van Pic1 om zijn leed te gaan verneuken en zijn lul bittere tranen te laten wenen.


Kortom ik roep Melodie uit tot 1 van de 7 wereldwonderen!!!


Ze had haar spiraaltje had laten ontkalken. "Scheelt toch gauw een paar kilo", zo sprak Knabbel deze wijze woorden.


Zoals gebruikelijk liep het bij Claudia weer dun tussen de benen zodat Knabbel zijn fles massageolie in de tas kon laten.



Zodra een dame aangeeft goed te kunnen masseren zou je dat per definitie als een bekentenis moeten beschouwen dat ze niet goed is in sex.


0 uit 3 op een eindtoernooi overkomt de beste wel eens


…twee glibberige tongetjes probeerden tegelijk mijn mond binnen te komen. Lukte vrij aardig, das dan weer het voordeel van een grote bek hebben.


Ze kunnen beter over je lopen te lullen, dan over je lul lopen!


Oh Ik dacht dat de Roemenen allemaal het liefst op hun rug liggen


een grote foto met de Tex: pas op een fasebook psygopaat


Je zal floppers moeten doorstaan om ook de toppers te vinden.

En zoals altijd: Heb je er zelf ook nog leuke quotes gevonden. Post ze hier, in deze rubriek!

Wijze grijze
1 juli 2014, 21:30
En de 1e prijs van het tweede kwartaal gaat naar


again and again

met zijn spervuur aan grappige uitspraken


WijzeGrijze lieten we achter met zijn Griekse aanwinst en haar tzatziki vragende oogjes

zij besloot te testen of mijn HORLOGE wel spatwaterdicht was door kei en keihard spuitend klaar te komen!!!


Nog even in 69 gelegen, wat ook geen vervelend uitzicht was


dat kwam waarschijnlijk door een flinke staande ovatie tussen m’n benen
….
ik adviseer naast een badjas wat extra PBM’s (persoonlijke beschermingsmiddelen) als handschoenen uitdelen want die heb je wel nodig bij sommige wilde katjes daar


Wat een zuigkracht heeft zij!!!!! Een Miele stofzuiger van 2.400 watt is er niets bij


Niet Gespoten Is Altijd Mis


dit was fitness voor het hart, nietwaar Vendezz?

Nee ik heb mijn rijbewijs niet bij een pakje boter gekregen

wtf was hier aan de hand?!?!?!?!??! Alsof er een fragmentatiebom was afgegaan

die had dus geen flamoes ter grote van een hooischuur waar je vervolgens in het luchtledige zou prikken

Zij gaat zeker de boeken in als 1 van de mooiste vogels die op mijn stok hebben gezeten

rap naar binnen m’n rukbunker in hahaha, blij dat ik weer thuis was


als klap op de vuurpijl, zag ik ineens een bejaard hoofd om de hoek van het schot kijken. Ik zei: “hallo buurman, was u er ook?”


Kortom ik roep Melodie uit tot 1 van de 7 wereldwonderen!!!

Een indrukwekkende oogst heeft hij geproduceerd. Misschien moet ik wel een eigen again and again subrubriek gaan aanleggen.



Dan deel ik de tweede vrijkaart uit aan:

Bluebear


Diens gortdroge uitingen doen me vermoeden dat we hier met een verkapte filosoof te maken hebben.


Poging 1, Beter 1 kut in de hand dan de lucht van 10 !!!!!!!!


Hoe kan een dame die je niet bij naam noemt herkent worden? Omdat ze twee tieten en een kut heeft soms? Ik heb nieuws voor je. Dat hebben ze daar allemaal.


Advies van Bluebear: "Laat eens een goede scheet"

Heren proficiat en: “Keep on writing”.

Heb je zelf ook nog leuke quotes gevonden. Post ze hier, in deze rubriek!

vrije jongen
1 juli 2014, 21:49
Echt waar? Worden hier ook al standaard vrijkaarten voor uitgedeeld? En nog wel door mister-9.5-in-pauschalclubs himself... elke keer als ik denk dat het forum niet verder meer off topic kan zakken, wordt ik weer verbaasd:gruebel:.

Goed, ik ga weer terug naar de sportspelletjes:cool:.

Vendezz
1 juli 2014, 22:40
Als je niet te veel sportspelletjes deed was je hier ook meer van op de hoogte ;)

. Gefeliciteerd A&A en Bluebear..

licky luke
2 juli 2014, 09:32
Als je niet te veel sportspelletjes deed was je hier ook meer van op de hoogte ;)

. Gefeliciteerd A&A en Bluebear..

Ook namens mij gefeliciteerd Again&Again en Bluebear.. !!!
Eerlijk verdiend! :applaus:

Toulouse-Lautrec
2 juli 2014, 10:37
http://www.loopke.nl/wp-content/uploads/2013/03/janus-tonprater-fc-164x300.jpg

Belachelijk om vrijkaartjes uit te delen voor geschreven onzin.
Op plat carnavalesk gelul zit toch niemand te wachten?

Dit verhoogt alleen maar het tonpratersgehalte van de good-feeling lulverhaaltjes die inmiddels zinnig geschreven recensies ruimschoots domineren.

Het zal bij velen de motivatie om een goede recensie te schrijven nóg verder doen afnemen.
Helaas…

Teiresas
2 juli 2014, 10:43
Het zal bij velen de motivatie om een goede recensie te schrijven nóg verder doen afnemen.
Helaas…

En waarschijnlijk bij velen de motivatie juist doen toenemen om er een leuk, leesbaar verhaal van te maken.
Gelukkig...

Goedemorgenallemaal
2 juli 2014, 10:53
Ik denk ook dat we hier op leesbare verslagen rekenen. Oftwel, scherp blijven lezen om dat ene pareltje niet te missen. Op gortdroge wetenschappelijke verhandelingen zitten we niet te wachten.
Is ook niet haalbaar want voor een gedegen onderzoek is een hoop statsitiek nodig om alle fouten en onwaarschijnlijkheden weg te nemen en daarvoor is veel, hele veel clubbezoek nodig. Meer dan de meeste fanatieke lopers hier aan kunnen. Want het gaat niet om clubbezoek op zich, nee, voor juiste statistiek moet je ook met dezelfde dame kameren om uiteindelijk een goede omschrijving te kunnen geven.

Sjeufke
2 juli 2014, 11:11
Ook namens mij gefeliciteerd Again&Again en Bluebear.. !!!
Eerlijk verdiend! :applaus:

Mee eens! Van harte proficiat!

Again and Again
2 juli 2014, 12:34
Op plat carnavalesk gelul zit toch niemand te wachten?

Ieder zijn mening ;)

Er is altijd wel iemand ergens ontevreden over :angst:

Maar een dag niet gelachen is een dag niet geleefd! :cool:

En er zijn wel belangrijkere dingen waar je je druk over kan maken toch?

licky luke
2 juli 2014, 14:21
Dit verhoogt alleen maar het tonpratersgehalte van de good-feeling lulverhaaltjes die inmiddels zinnig geschreven recensies ruimschoots domineren.


Deze nomineer ik alvast voor het derde kwartaal van "De one-liner/uitspraak van het jaar!" !

Eddy_V
2 juli 2014, 14:38
Maar een dag niet gelachen is een dag niet geleefd! :cool:

En er zijn wel belangrijkere dingen waar je je druk over kan maken toch?

Zo is dat en overigens luidt het spreekwoord voor de getrouwde beren:
Een dag niet gelachen, is een dag met je vrouw! 😁

licky luke
2 juli 2014, 14:42
Een dag niet gelachen, is een dag met je vrouw! ��

Deze nomineer ik ook!

noglangnietuitgewandeld
2 juli 2014, 14:51
En nu we toch bij dit thema zijn: Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.

Again and Again
2 juli 2014, 18:19
Echt waar? Worden hier ook al standaard vrijkaarten voor uitgedeeld? En nog wel door mister-9.5-in-pauschalclubs himself... elke keer als ik denk dat het forum niet verder meer off topic kan zakken, wordt ik weer verbaasd:gruebel:.

Goed, ik ga weer terug naar de spelletjes:cool:.

En heb je kunnen winnen van ze? :smoke:

7924

Bluebear
2 juli 2014, 19:31
http://www.loopke.nl/wp-content/uploads/2013/03/janus-tonprater-fc-164x300.jpg

Belachelijk om vrijkaartjes uit te delen voor geschreven onzin.
Op plat carnavalesk gelul zit toch niemand te wachten?

Dit verhoogt alleen maar het tonpratersgehalte van de good-feeling lulverhaaltjes die inmiddels zinnig geschreven recensies ruimschoots domineren.

Het zal bij velen de motivatie om een goede recensie te schrijven nóg verder doen afnemen.
Helaas…

De Toulouse-Lautrec werkte dikwijls 's nachts tot in de vroege ochtenduren, waarna hij rustig een drukkerij binnenstapte en aan een litho begon. Zijn chronisch gebrek aan nachtrust ging gepaard met alcoholmisbruik. Bovendien leed hij aan syfilis. Eind 1898 was hij een wrak. Hij was opgewonden en prikkelbaar. Zijn gezicht was bleek en pafferig. Zijn handen beefden onophoudelijk. Zijn zinnen leken zo verward dat men vreesde dat hij krankzinnig werd. Zijn verpleger, Floury, die ervoor moest zorgen dat hij nuchter bleef, dronk tegen hem op. In maart 1899 kreeg hij een aanval van delirium tremens. Op medisch advies gaf zijn moeder toestemming hem te laten opnemen in de inrichting van dr. Semelaigne bij Neuilly. Na een mislukte poging hem krankzinnig te laten verklaren, schreven de artsen hem een ontwenningskuur voor. Op 20 mei mocht hij de kliniek verlaten. Na twee maanden dronk hij opnieuw. Steeds verschalkte hij de bewaker, door zijn moeder aangesteld, om hem dag en nacht in de gaten te houden. Wat later verliet hij Parijs en vestigde zich te Le Havre, waar een Engels barmeisje Dolly hem inspireerde en opnieuw een werkwoede in hem aanwakkerde. In 1900 vertoonde De Toulouse-Lautrec opnieuw tekenen van een dreigende instorting. In 1901 keerde hij naar Parijs terug, stelde orde op zaken, rangschikte zijn doeken en schetsen in zijn atelier en zette signaturen en monogrammen.

Een stukje geschiedenis van je naamgenoot. Waarom toch zo sip? Het leven is te kort om altijd serieus te zijn. Teveel grijze muisjes hier op het forum. Je naamgenoot was creatief, vindingrijk en wilde mensen mooie dingen laten zien.

NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE. :rolleyes: :biggrin:

7925

Toulouse-Lautrec
3 juli 2014, 06:44
De Toulouse-Lautrec werkte dikwijls 's nachts tot in de vroege ochtenduren, waarna hij rustig een drukkerij binnenstapte en aan een litho begon. Zijn chronisch gebrek aan nachtrust ging gepaard met alcoholmisbruik. Bovendien leed hij aan syfilis. Eind 1898 was hij een wrak. Hij was opgewonden en prikkelbaar. Zijn gezicht was bleek en pafferig. Zijn handen beefden onophoudelijk. Zijn zinnen leken zo verward dat men vreesde dat hij krankzinnig werd. Zijn verpleger, Floury, die ervoor moest zorgen dat hij nuchter bleef, dronk tegen hem op. In maart 1899 kreeg hij een aanval van delirium tremens. Op medisch advies gaf zijn moeder toestemming hem te laten opnemen in de inrichting van dr. Semelaigne bij Neuilly. Na een mislukte poging hem krankzinnig te laten verklaren, schreven de artsen hem een ontwenningskuur voor. Op 20 mei mocht hij de kliniek verlaten. Na twee maanden dronk hij opnieuw. Steeds verschalkte hij de bewaker, door zijn moeder aangesteld, om hem dag en nacht in de gaten te houden. Wat later verliet hij Parijs en vestigde zich te Le Havre, waar een Engels barmeisje Dolly hem inspireerde en opnieuw een werkwoede in hem aanwakkerde. In 1900 vertoonde De Toulouse-Lautrec opnieuw tekenen van een dreigende instorting. In 1901 keerde hij naar Parijs terug, stelde orde op zaken, rangschikte zijn doeken en schetsen in zijn atelier en zette signaturen en monogrammen.

Een stukje geschiedenis van je naamgenoot. Waarom toch zo sip? Het leven is te kort om altijd serieus te zijn. Teveel grijze muisjes hier op het forum. Je naamgenoot was creatief, vindingrijk en wilde mensen mooie dingen laten zien.


Typisch voorbeeld van gelul in de ruimte.

Goedemorgenallemaal
3 juli 2014, 08:29
Typisch voorbeeld van gelul in de ruimte.
Beetje te standaardzin om te nomineren

Wijze grijze
3 augustus 2014, 00:46
En na alle voorgaande commotie gaan we gewoon weer verder met de verzamelde quotes van de maand Juli

Geniet nog eens van de hoogtepunten van afgelopen maand.

Wil je het bijbehorende bericht weer teruglezen, klik dan op 8214 achter de naam van de auteur.


links lullen met een volle zak is beter dan rechts lullen met een lege zak.


De pijn in mijn pens vertaalde zich in een vreselijk goor tafereel die uiteindelijk het toilet buiten gebruik stelde.


Haar doos bleek namelijk zo droog als het Westelijke deel van de Sahara. Een zandbak was er niets bij.

tussendoor smeerde zij mijn lul weer in met factor 40.


trof ik F en G kwaliteit aan en bij dat aanzicht krompen mijn ballen en liet de daaraan gekoppelde staaf het hoofdje hangen.


Deutschers links,Hollanders rechts und dazwischen die Bereitschaftspolizei


De lakens hebben vochtgehalte gekregen van een doordrenkt stukje Lotus Maestro keukenrol


Gangbang-ster MariskaX laat twee streepjes haar staan aan weerszijde van haar gleufje, het is net een brievenbus met antitochtstrip


Tussen het Beffe en de Leffe lag SFL nog wat te kleffe


….hebben we enkele worstjes en ander gecremeerd vlees van de bbq weggewerkt.


het is deze maand nog ramadan en dan worden de heren verondersteld tot zonsondergang de gulp dicht te houden


meiden komen, meiden gaan, maar ik zal er altijd terugkeren met mijn banaan.


Wij besloten hier eens plaats te nemen om eens even de kut uit de boom te kijken!

In Bar 1 zou namelijk later op de avond namelijk het Düsseldorfs kampioenschap volksdansen voor südlanders plaats vinden

Ze boent en poetst je snikkel of ie bij oma als pronkstuk in de porseleinkast moet dienen

ik heb er een hekel aan genaaid te worden dan was ik wel homo geworden!


In het algemeen geldt:
- Als dienstverlening vaag gehouden wordt, dan is er een grote kans dat deze mager is.
- Als de prijs vaag gehouden wordt, dan is er een grote kans dat deze hoog is.


Babbel probeerde een scheet te laten maar dat was een losse flodder met weinig geluid

ik had beter die 50 euries in een toiletpot kunnen gooien en dan doortrekken, daar had ik meer plezier aan beleefd.


waren haar vaardigheden dermate goed dat ze het chroom van een trekhaak kon pijpen?


Opa zei altijd wie niet waagt, blijft maagd.


Is de paus katholiek en schijten beren in het bos?


DVP's hebben allemaal de toneelschool cum laude doorlopen


Okay, wanneer kan ik je dan terugbellen? Bel maar op 26 oktober 2034. Twintig jaar rust, lijkt me zalig.


Met Denise op een onbewoond eiland? Waarom niet? Je kunt dan in ieder geval wel altijd in de schaduw zitten


Van de ramadan regelrecht naar de raammadam

De lokale vetkotjes maar voorbij gelopen, want voor je het weet zit je met een dichtgeslibde aorta

Bij dat voer heb ik altijd het idee dat ik bij elke hap een soera uit de Koran doorslik.

die Dönerrommel, waar ik laatst nog een haar uit de baard van de profeet in aantrof

En zoals altijd: Heb je er zelf ook nog gevonden. Post ze hier, in deze rubriek!

Willem2
14 augustus 2014, 09:35
Zoekertje voor WG : aamu is "ontgoogled" ;) :)

Sjeufke
14 augustus 2014, 10:50
GolfPik vroeg zich af wat wij zo allemaal op de kamer doen. Michelle, die intussen ook bij ons was komen staan, was niet te beroerd om daar zelf antwoord op te geven: " Wir reden nur auf Zimmer" "reden, reden, reden und noch mehr reden, bis den Mund voll ist". :capito[1]:

Wijze grijze
31 augustus 2014, 17:09
En hier zijn ze weer: de hoogtepunten van afgelopen maand.

Kijk of je ertussen staat en aldus kans maakt op een van de twee vrijkaarten na afloop van het kwartaal.

Zomerdip? Op Quote-gebied niets van te merken.


Van je mede-ijsberen moet je het dus niet hebben, als je door de wolven wordt aangevallen.


Die Sudlanders moeten toch ergens hun zaad kwijt als mevrouw met de baard en snor thuis niet wilt neuken


Denk dat VV beter wat geiten in de tuin kan zetten aangezien die nu meer klandizie zullen hebben dan de dames


Eveneens liepen er vrijdag types rond waarvan het bakkes gerust dienst kon doen als koffiemolen


ik had “lust auf brust”


Wij schamen ons er niet voor, we zijn lekker asociaal geweest en hebben lekker alle toetjes opgevreten. Lekkere vette pech voor jullie :thefinger:


Hij zei dat ze het type vrouw is, die als je op haar ligt, zegt: "Schat, we moeten weer eens het plafond schilderen."


Bosco: Handdoek om zijn reet, gebruinde torso, gouden rap-ketting om zijn nek, een complete vijver aan koi-karpers op zijn armen getatoeëerd en aan elke arm een hongerige "cum-slut-bitch" om zijn aftrekpost, die tussen zijn benen bungelde, af te karnen


Die hokken moeten ze echt eens groter maken want als ik mijn onderbroek erin leg zit ie vol.

zit daar een kerel die zo'n lange hangzak heeft dat die één verdieping lager op het bankje hangt.

Nou ja douche?? Mijn pisstraal is nog krachtiger. Sterker nog ik spuit mijn witte goud er nog krachtiger uit...

Ik heb dan wel geneukt maar ben zelf veel harder genaaid.

Dan kust ze me met die opgespoten lippen vol op de bek. Heel mijn gezicht zit vol met roze lippenstift. Ik lijk clown Bassie wel.

Het ergste is eigenlijk nog wel dat ze steeds om de Heer vraagt. Ik als atheïst stoor me daar enorm aan.


Larissa had al lang door dat een intercity rechtstreeks naar de kamer geen optie was, het werd dus een reis met 'overstap'.

Allemaal met een smile op het gezicht met een mond van oor tot oor, zo breed dat je er een compleet bord door naar binnen zou kunnen schuiven


Leuk meisje met een prima pzc in de kaken


zijn relaas ….zoals altijd kort en krachtig, maar recht uit de broek … geschreven


"Dik zijn is niet lelijk, alleen als je Patty Brard heet"

"Nijdig gekeuvel vanuit de venusheuvel."


Nav 2 witte beren die voor de opening van FKK-Oceans ingevlogen worden (WG):
hoe houd je die beesten mak tijdens de penetratie?


haren fier rechtovereind en bij elkaar gehouden door iets wat lijkt op een xxl formaat sprinkhaan zonder poten. Even dacht ik dat ik het verkeerde gebouw binnen was gelopen en dat ik nu in de ontvangsthal van het Naturalis Biodiversiteiten Centrum stond

een whirlpool waarin een dikke Duitser het aangekoekte zweet uit z'n bilnaad ligt te weken.

..door aan de kapper een foto van een dooie egel te laten zien en te vragen of ze dat na konden maken.


“Ken jij iedereen hier?” vroeg de man naast mij. Ik schudde ontkennend: “de poetsjongens kan ik nog niet zo goed uit elkaar houden”.

Het internet was traag, erg traag. Zelfs ik kon het bij houden.

Ik werd ter plekke verkracht. Waar zijn mensenrechtenorganisaties als je ze nodig hebt?

“Een belofte dien je te breken, anders blijf je in herhalingen steken” zei mijn grootvader op de grote vaart altijd.

Willem2
1 september 2014, 20:49
Dominique heeft nu een groot reetgewei tattoo onder der tieten. :eek:

:biggrin:

Kan ook onder humor

Bluebear
1 september 2014, 21:15
Uitspraak van Flipper:

"Zonder een klit hebbe ze geen pit" geen wonder dat die sudlanders
In de clubs zitten..was net n fiets met 2 platte banden..

licky luke
3 september 2014, 14:33
Naar aanleiding van Snor die de party in Heaven 7 niet kon bezoeken omdat ie moest werken:


Ik eigenlijk ook, maar ik ben eigen baas dus heb ik heel lief aan mezelf gevraagd of ik een verlofdag kon opnemen en ik vond dat meteen goed.
Ik ben de beste baas die ik ooit heb gehad!

licky luke
5 september 2014, 22:16
Ik had een harde en zij had een zachte! :cool:

Ik wist niet dat er in H7 een badjassenzachtheidsverschil was.

licky luke
5 september 2014, 22:30
Snor, als commentaar op de uitspraak van rob45 dat er in Yin Yang ook hele mooie, maar geraffineerde (of sluwe?) Roemeensen zijn:


Maar sommigen zijn wel glad.
Net zoals de vloer.

Beter niet mee in aanraking komen dus. :biggrin:

licky luke
11 september 2014, 18:22
Naar aanleiding van vragen over het plaatsen van hyperlinks in de tekst...


Let er ook op dat je rechts ook links kunt zetten en niet alleen links...

Wijze grijze
30 september 2014, 11:43
En hier zijn ze weer: de hoogtepunten van afgelopen maand. Het was een beetje rustig, maar misschien heb ik er ook wel gemist?

Kijk of je ertussen staat en aldus kans maakt op een van de twee vrijkaarten na afloop van het kwartaal. De jury buigt zich dezer dagen over alle deelnemende Quotes en maakt dan later op deze plek de winnaars bekend

Uiteraard kun je zelf ook nog wat leuke Quotes nomineren


Ps wat deed jij in YY?

Binnen wippen natuurlijk...

het zat al lekker vol met gleufdiertjes

de heer was mij goed gezind, en hij rees omhoog vanuit slaapstand.

ondertussen speelde ze met de staaf der voortplanting.


stonden we daar te midden van het chillende publiek met onze pikken te sabelen zoals notoire homo’s. Maar het weerzien was echt wel hartelijk.


mijn opa zei vroeger al bij overspel zijn er geen winnaars, maar meedoen is belangrijker dan winnen!


Een goede zeeman vaart ook op de Rode Zee


Dit is toch de lekkerst ruikende lul die ik jaren heb geroken!


De details van wat er op de kamer gebeurde, zal ik u besparen, want het was goor. Echt goor.

Het condoom ging weer stinken en daar heb je je tanden mee geflost?

…een paar gepelde pikken die alles doen wat hun Allah verboden heeft

Pffffffffffffffffffffff, ben blij dat ik zo overtuigd heiden ben.

En zoals altijd: Heb je er zelf ook nog gevonden. Post ze hier, in deze rubriek!

Sjeufke
2 oktober 2014, 09:03
Een kut zo droog als een kruimelvlaai van de Aldi uit 2011.

BefBeer
2 oktober 2014, 09:34
Medegenoemineerd!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noglangnietuitgewandeld Bekijk bericht
Een kut zo droog als een kruimelvlaai van de Aldi uit 2011.



BefBeer

Wentelt Eefje
3 oktober 2014, 12:23
too slow debiteert een culinaire waarheid als een koe:

"Zoals ieder gerecht lekker wordt als je er maar pindasaus overheen giet"

Wijze grijze
3 oktober 2014, 22:30
De jury heeft besloten:

Deze keer gaan de vrijkaarten naar schrijvers die uitblonken door meerdere quotewaardige uitdrukkingen tegelijk in hun recensie te creëren. Dat spreekt voor de klasse van deze schrijvers en dient tevens als aanmoediging om meer te schrijven.

De eerste vrijkaart gaat naar Rehab

Die hokken moeten ze echt eens groter maken want als ik mijn onderbroek erin leg zit ie vol.

zit daar een kerel die zo'n lange hangzak heeft dat die één verdieping lager op het bankje hangt.

Nou ja douche?? Mijn pisstraal is nog krachtiger. Sterker nog ik spuit mijn witte goud er nog krachtiger uit...

Ik heb dan wel geneukt maar ben zelf veel harder genaaid.

Dan kust ze me met die opgespoten lippen vol op de bek. Heel mijn gezicht zit vol met roze lippenstift. Ik lijk clown Bassie wel.

Het ergste is eigenlijk nog wel dat ze steeds om de Heer vraagt. Ik als atheïst stoor me daar enorm aan.


En de tweede vrijkaart gaat naar: Ace2

“Ken jij iedereen hier?” vroeg de man naast mij. Ik schudde ontkennend: “de poetsjongens kan ik nog niet zo goed uit elkaar houden”.

Het internet was traag, erg traag. Zelfs ik kon het bij houden.

Ik werd ter plekke verkracht. Waar zijn mensenrechtenorganisaties als je ze nodig hebt?

“Een belofte dien je te breken, anders blijf je in herhalingen steken” zei mijn grootvader op de grote vaart altijd.

Beide schrijvers: Proficiat!

Tevens nogmaals een oproep aan iedereen om hier ook zelf quotes voor te dragen. Het kan best zijn dat ik een bijdrage mis, omdat ik het topic niet volg. Staat er een leuke quote in, kopieer hem dan ook hierheen

darmit
5 oktober 2014, 08:20
Beter een vogel doden, dan een dode vogelen.

Bluebear
5 oktober 2014, 09:22
Beter een vogel doden, dan een dode vogelen.


En laat ik nou net een vogelliefhebber zijn. :cool:

8682

Sots
5 oktober 2014, 09:44
Als je hier depressief binnenwandelt, dan is de kans groot dat je meteen doorloopt en jezelf van het balkon flikkert, de droevige tuin in. En da's jammer want het is niet hoog genoeg, dus alleen als je heel gunstig neerkomt ben je de pijp uit, anders mag je de rest van je leven als plantje verder.


Drie dames in deze scene, schoolboekvoorbeelden van "partytreff-niveau" qua uiterlijk en dan ben ik extreem mild. Ik zou het er nog niet op kunnen al hing het leven van mijn kinderen er van af.



Vooral de reuzelberg die zich voor de gelegenheid heeft verkleed als rollade, met zo'n visnet om het vlees een beetje bij elkaar te houden, wilde ik niet in mijn blikveld hebben, kijk je iets te lang dan krijg je hem twee dagen niet meer omhoog. Daar zou ik mijn hond nog van af schoppen en niet om zelf plaats te nemen...




Ik heb 110 euro neergeteld en ben van plan alles te stengelen waar ik geen jeuk van krijg, dus een bodem kan ik wel gebruiken.

Ik moet stoppen, want het hele verhaal zit er vol van: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?22373-Partytreff-Xanten-Algemene-ervaringen&p=394267#post394267


Prachtig!

Again and Again
11 oktober 2014, 12:37
Zoals gezegd, zoent ze niet, maar ze heeft me daar toch een pijpbeurt gegeven, waar mijn tenen van opkrulden.

8709

Een welverdiende Nominatie voor KanariePiet voor deze schitterende uitspraak :freu:

Wijze grijze
1 november 2014, 00:01
We trappen het laatste kwartaal weer af met de hoogtepunten van afgelopen maand.

Kijk of je ertussen staat en aldus kans maakt op een van de twee vrijkaarten na afloop van dit kwartaal.


De nog net niet overleden medeberen die bij de inventaris horen, ademen amechtig verder op de zitjes bij de teevee en de rollades wandelen zo nu en dan richting de afwerkplaats met een arme sloeber als befteckel in hun kielzog.


DDS - De Duisburg Spesjalist - heeft een neus van 25 cm die hij overal insteekt.


na een verplichte alcoholstop van 2,5 week smaakt koeienpis met alcohol nog wel lekker.

zag ook een hoop dames dat ik dacht van "trek alsjeblieft een badjas aan of een burka".


Even was ik bang dat ze hem op zou opvreten, waardoor ik verder zonder pielemans door het leven zou moeten, maar al snel dacht ik “soit, zelfs dát is het waard”.


al die vrouwen zagen mij uiteraard als 1 groot eurobiljet (in tegenstelling tot anders, dan zien die vrouwen mij als de charmante, interessante man die ik eigenlijk ben).

Ik heb haar maar niet verteld dat ik eerder een paar scheten in die handdoek had gelaten.


Bij Jessy dus het eerste shot gelost wel in een dik condoom vast niet fsc gekeurd gezien de hoeveelheid slaven in de rubberplantages die daarvoor nodig zijn


Via de 2014 versie van de flessenpost meldde zich Riccardo Banana

Als een vrouwelijke versie van Epke Zonderland nam ze mijn rekstok onder handen.


Van muziek heb ik evenveel verstand als een koe van schaatsenrijden


Optellen is niet mijn sterkste kant, i.t.t. aftrekken.



„Sei nicht blöd, fahr nach Oedt“


Een taalbarriere is geen pussy-block.

En zoals altijd: Heb je er zelf ook nog gevonden. Post ze hier, in deze rubriek!

Wijze grijze
1 december 2014, 22:56
De quotes van het laatste kwartaal, de tweede editie

Kijk of je ertussen staat en aldus kans maakt op een van de twee vrijkaarten na afloop van dit kwartaal.


Vrouwen in een heksenoutfit, het is geen aanblik die mij spontaan de knopen van de gulp doet springen.

wat de service betreft cum laude geslaagd op de sexacademie.


als je niks met het antwoord kunt, stel dan ook niet de vraag...


Alles draait om de duit en de fluit.


het leukste van de hele avond was nog de rit er naar toe............


Barbara had heerlijke berenlul gebakken en had zelfs de verpakking verwijderd !!


ik moest gauw naar beneden om mij te verlossen van mijn inmiddels te strakke spijkerbroek.


op het ultieme moment speelde haar vinger de zevende symphony van Beethoven op men prostaat


voor het geval hij zich zou vervelen, zou hij dan wel wat sexboekskes meenemen..


voor de prijs van zo'n glas zuurtjeswater kunnen ze ook een stevige beurt van me krijgen.


Het is een oud huis en met poetsen word het geen nieuw huis.


Get ready to rumbul!!


Als ik mijn pik met babydoekjes wil opboenen, dan zal ik wel naar Xanten rijden


er werd aan mij getrokken en gesjord (waar is de tijd dat ik dat zelf deed?


nog even met een Italiaanse te hebben gesproken – die een poetsboy zonder haperen in het Roemeens te woord stond

reverse cowgirl in de flutschigrot. Langsam, zei ze nog… maar zo ingevet kun je er volgens mij een boot in kwijt.

een lekker klein hamburgerkutje.

En zoals altijd: Heb je er zelf ook nog gevonden. Post ze hier, in deze rubriek!

Bluebear
2 december 2014, 21:18
SOFAKING in de bocht! Misschien niet helemaal een one-liner, maar ik heb dubbel gelegen van dit relaas. Hulde!! :biggrin:

Beste ausbaasser, der floehr von Yin Yang ist so glassig das selbst als man schtille steht und eine steibe kriegt von das sicht der schönen tetzen von die mädchen, das die kleine bewegung genug ist um underaus zu gehen und auf die bakkes zu schmakken. Koman seg, kein geschwanz mehr hé, nun ist es hochsten zeit um das grundig an zu pfacken und ein neue floehr zu legen, pfotverdoemmetzoch.

Mit freundelichen grusen
Die Yin Yang besuchers

sofaking
2 december 2014, 22:41
Vielen dank, blauwe beer. Voor wie het niet moest weten, de Belgen van mijn generatie hebben veel geluk gehad dat we een rolmodel als Jean-Marie Pfaff kenden, die enorm veel gedaan heeft voor de verspreiding van een goede en grondige kennis van de Duitse taal in Vlaanderen.

https://www.youtube.com/watch?v=NDf0p4MgFmw

Dank zij Jean Marie trek ik me zonder bekommernis uit de slag met de Duitstalige SC meisjes. Zij : "Schlüssel ?" , Ik : "Ja schatsjen, ich sall dich alle hucken von die kammer lassen sehen." Ja, die blik van bewondering die daarop volgt geeft wel een echte ego-boost.

licky luke
3 december 2014, 14:02
"Als ik een dvp hoor zeggen: " Daar is het gat van de deur".... dan is het tijd voor Flutschi..."

Teiresas
8 december 2014, 12:06
Get ready to rumbul!!

Subliem in al zijn eenvoud...

licky luke
8 december 2014, 13:22
Je ziet het niet, maar ik weet wel wie daar de broek aan heeft..

(en een ongeluk zit in een klein broekje...)

Wijze grijze
1 januari 2015, 15:59
De laatste editie van 2014

Heeft het nog wel zin er in 2015 een vervolg aan te geven? Schroom niet om er zelf ook bijdragen aan toe te voegen. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd, hoe minder twijfel aan de partijdigheid van ondergetekende.


niet-ejaculatoir ontspannen.


De Russische Natasha, probeerde steeds een trio te verkopen, maar ik heb toch echt nog steeds maar 1 piemel...


ze gebruikt haar tong tenminste waar ze hem voor gekregen heeft: om mee te likken, niet om mee te kletsen.

Ik heb tenminste nog nooit een varken op kippenpoten rond zien springen.


Ik ga morgen mijn zonden opbiechten in Roermond.


Verdomme, ik lag met het zuster van Borat op de kamer!


lultrekken alsof ze op de kermis touwtje staat te trekken.


Het was erg rustig vanwege het feit dat Riccardo ontbrak.


Blijkbaar heb ik geluk met gokken, alleen beseffen ze dat nog niet goed bij Holland Casino.


Je betaalt ze niet voor de sex, maar je betaalt ze om na de sex weer op te hoepelen. Thuis heb ik er een die gebleven is. Dus is er ergens iets misgegaan. Zeker vergeten te betalen.


Allah Akbar!! Een toegangsbewijs voor de grootste moskee van Düsseldorf!! Twee maanden geldig. Dat is toch te kort om een beetje fatsoenlijke baard te laten groeien toch?

een gegeven kameel hoor je niet in de bek te kijken.

Ik ruilde de vrijkaart in voor een kaftan


een aandringend kwakkie in t zakkie met eruptieneigingen.


de scheten die Pietje iedere keer liet deden echter helaas wel wat afbreuk aan de roze wolk waar we op zweefden.

En meteen hierop volgend maak ik ook de prijswinnaars bekend van dit laatste 2014 kwartaal.

Onbetwiste winnaar en reeds vaststaand vanaf de datum van publicatie begin Oktober, is een recensie die uitblinkt in grappige formuleringen. Het totale aantal ervoor uitgedeelde thanks bereikt inmiddels al 39 (!).

Navolgende selectie van quotes doet afbreuk aan het geheel.

een bar waarin jan en alleman flirt tot het gaatje.

De dame aan de telefoon gaf het woord chagrijn een nieuwe betekenis

de vergane glorie van een Tiroler familiehotel

Als je hier depressief binnenwandelt, dan is de kans groot dat je meteen doorloopt en jezelf van het balkon flikkert, de droevige tuin in. En da's jammer want het is niet hoog genoeg, dus alleen als je heel gunstig neerkomt ben je de pijp uit, anders mag je de rest van je leven als plantje verder.

Twee schuifelende oude mannetjes die verstoord opkijken wie er nu weer hun zondagse ommetje ontregelt. Troostelozer kan je je het niet voorstellen.

nog enkele exemplaren van het menselijk ras vermoedelijk zonder piemel

de reuzelberg die zich voor de gelegenheid heeft verkleed als rollade, met zo'n visnet om het vlees een beetje bij elkaar te houden

De nog net niet overleden medeberen die bij de inventaris horen, ademen amechtig verder

alle dames die ik vandaag aan een nader inwendig onderzoek onderwerp.

de dames benaderen je zoals een chirurg een patient behandelt

een rubber uiteraard, met een wanddikte waar een bronstige stier nog geen gat in zou kunnen stoten.

dan ontstaan er op onverwachte plaatsen allerlei rollen en groeven die nog het meest doen denken aan de blubbernek van een bronstige zeeolifant. Met putten.
Het loont de moeite het totale verhaal nog eens na te lezen: Dat kun je hier (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?22373-Partytreff-Xanten-Algemene-ervaringen&p=394267#post394267):

Mocht je het nog niet gedaan hebben, dan wil je wellicht wel je waardering uiten door er ook een thanks onder te plakken. Waardering voor een bijdrage stimuleert tot verder schrijven.
Genoeg veren in de reet gestoken; De eerste prijswinnaar is: Mr Pussy met een batterij aan quotes uit zijn verslag over een bezoek aan PT-Xanten.

De tweede prijs zou ik eigenlijk moeten uitreiken aan noglangnietuitgewandeld, ware het niet dat deze eer hem dit jaar al een keer te beurt viel. Al zijn recensies zijn juweeltjes in cynisme. Just the way I like it.

De tweede vrijkaart was wat moeilijker. Diverse leuke zinsneden kwamen in aanmerking, maar om definitief de prijs te winnen moet je er, naar mijn mening, bovenuit steken. En vele quotes konden elkaar het water reiken. Daarom heb ik gekozen voor iemand die het afgelopen jaar af en toe opviel met een leuke formulering en de prijs derhalve als aansporing moet zien ons vaker met een recensie te verblijden. Winnaar 2 is dus Bosco.

Mr Pussy
1 januari 2015, 17:15
De laatste editie van 2014
...
Genoeg veren in de reet gestoken; De eerste prijswinnaar is: Mr Pussy met een batterij aan quotes uit zijn verslag over een bezoek aan PT-Xanten.



Wow, ik ben zeer vereerd! WG, bijzonder bedankt!!!!! :freu:

Bosco
1 januari 2015, 17:33
Zodan dat is nog eens een verassing.... ik lach me een krul in me broek. :D

Vendezz
1 januari 2015, 18:00
Wordt.moeilijk neuken dan bosco. Of t moet een slangemens zijn met een kut als een fietband.. Zo flexibel die.biggestaartjes naaien kan..

Knabbel
17 april 2015, 18:01
Efendi, die naar ik aanneem zelf Duitser is, beschrijft publiek in FKK Zeus-Wallenhorst zoals hij dat beleeft:


Publikum: Moffen! Onvriendelijke, incommuncative Münsterländer die zijn biertje zuipen en de dames op de kut staren. Deze zijn gehalden niet te animeren en zitten apart op haar sofa. Als een van deze Duitse beren „das Fell juckt“, gaat hij naast een dame zitten en beginnt meteen de actie: tongzoenen, strelen en zijn pieleman in de massagepositie presenteren. 3 – 5 minuten later op de kamer! – Gentlemens club!

sofaking
10 mei 2015, 14:13
KnariePiet in Sixsens

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?40642-Adelinda-%28Roemeense%29-ex-Andrea-YY&p=426572#post426572


De pijpbeurt was aanvankelijk te zacht, maar toen Adelinda merkte dat dat weinig effect had, schakelde ze (zonder dat ik daarom moest vragen) een tandje bij en gaf ze een uitstekende, gevarieerde pijpbeurt weg.

Deed dat niet wat pijn dan ? :blow:

Knabbel
14 september 2015, 17:18
Bij Satanische Surfer is het vrijwel onmogelijk een oneliner te citeren zonder het hele verhaal mee te nemen, doch soms volstaat een alinea en wel tha fucked up groenten&fruitalinea over zijn bezoek aan Aca:


" tha fucked up groenten&fruitalinea": sperziebonen smaken lichtgerookt het allerbest doch dat bezwaard de nog in de steigers staande kierewiete rauchen ist gesundalinea dus die vreemde hersenkronkel bespaar ik u voorts volgaarne. Zat me daar een moppie in een sofa met van die veelst te grote peervormige tieten die als een fier boekenrek zonder doorbuigneigingen bij encyclopedische boekwerken op haar ribbenkastje rustten, godbetert. Het frontale aanzicht was al weinig onaangenaam te noemen doch dit gespuis houdt van sideviews en hintenansichtkaartviews dus me strategogewijs in een achterliggende sofa gedrapeerd en daar te 4 centimeruitstekende tieten buiten de rugzone bewonderd en mal angeguckt of ze deinend zou meedebewegen op de beat of da day voorts. Pover groenten en fruitgehalte meen ik ergens te ontwaren dus paprikakomkommerlychee nog aan toe, dat waren elventdutzend erwten die tot megalomanemelonen waren geboetserd door da invisible tietengod hemzelve. Daar wou ´k wel gaarne ns een Gurke tegen aan streicheln en dus naast haar plaatsgenomen en een kwartiertje gelachen als doldwaze mandarijntjes die uit het bakkie der weldenkendheid waren gevallen bij het intracontinentaal transportgebeuren. Flikker toch op man met die onzin over Jonagold en ijsbergsla, naaidoosshite willen we lezen oder...

Knabbel
14 september 2015, 17:22
Ricardo Banana: "thuis drink ik niet!"

The Joker: "jij bent nooit thuis!"

sofaking
4 oktober 2015, 16:16
maar ja Schotland heeft een Nederlander

Ik moest spontaan denken aan deze LOTR scène :


https://www.youtube.com/watch?v=UAyh23l1mx4

Goedemorgenallemaal
14 oktober 2015, 20:40
De Koning van de Sofa's...

Ach es ist gottgeklagt. Letst schreibte ich eine recension in mein beste deutsch speciahl aufdas die dame die mich alle hucken von die kammer hatte lassen sehn das auch mit konte lesen, und dan frug sie welche tahl das war. Pffff..... tu dan al eins de muhe.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?8144-Doorbrieven-aan-dames-wat-er-geschreven-wordt&p=450363#post450363

Bluebear
17 oktober 2015, 15:12
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?42308-Joel-Chanel-(Duitse)&p=450918#post450918

Sjeufke doet zijn beklag dat men niet met zijn fruit speelt: "Schmuzen und so is er niet bij, ook de appels des levens werden niet aangeraakt."

Goedemorgenallemaal
27 oktober 2015, 17:55
De Grijze Wijze:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?16932-Pauschalclub-Bochum-Algemeen&p=452273&highlight=#post452273

Stilletjes huilend, volgde ik Shaila gedwee,

Megaboob
27 oktober 2015, 19:32
Ik nomineer Picasso in de rubriek vluchtelingen. Dit moet wel de beste oneliner van het jaar zijn!

De links georienteerde mens is op individueel persoonlijk niveau inderdaad financieel beter onderlegd dan op collectief algemeen niveau.

Megaboob

Goedemorgenallemaal
28 oktober 2015, 17:47
Patjax kan er ook wat van:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?42883-Patjax&p=452420#post452420

Het aantal handjes in mijn broek is niet meer te tellen evenals de aantal keren dat zij mijn hand lieten kennis maken met hun warmste plekje. Alle soorten tietjes in mijn handen gehad en mijn oor is zelfs onder de douche nog nooit zo nat geworden. Caligula is er niets bij en af en toe heb je het idee dat je op de set van een ranzige pornofilm loopt.
Dat zijn eigenlijk 3 uitspraken achter elkaar..

Teiresas
7 november 2015, 13:32
Kwam deze pas zes maanden na plaatsing tegen, maar hoe dan ook hilarisch!


wellnessman, I have a question for you.
Do you know what sucks better than Melody?

...no? ...... YOUR ENGLISH !!!!

Teiresas
7 november 2015, 13:38
En deze, van dezelfde Vlaamse humorist, is ook onvergetelijk...

I

In de resterende minuten vroeg ze me nog lekkere eet-adresjes in Brussel !?
Heb haar naar den hoogsten bol van het Atomium gestuurd. Prachtig uitzicht, duur voor wat je krijgt en ne klote service, kortom een beetje zoals Amanda zelf:biggrin:

BefBeer
15 november 2015, 19:21
Heel veel handelingen die allemaal voor boven de 18 jaar bedoeld zijn passeerde de revue en tot slot mocht ik me ruggelings slachtofferen en was Lana's regressie tot zuigeling weer volmaakt! Om lekker sex en en een FT te omschrijven)

(uit Lana, Sixsense; eigen werk :))

BefBeer

Goedemorgenallemaal
15 november 2015, 20:01
ik vind het dubieus, jezelf nomineren

BefBeer
15 november 2015, 21:02
"ik vind het dubieus, jezelf nomineren"

Noem het maar onder de aandacht brengen...!
(en het staat er bij!)

;)

BefBeer

BefBeer
16 november 2015, 20:04
Het begin van dit topic nu gelezen:
- niets over wel of niet zelf nomineren
- #9 wordt al een zelf-plagiaat gedaan!

Gr

BefBeer

Goedemorgenallemaal
25 november 2015, 16:16
Goed, het is een four liner maar summa cum laude vind ik toch wel:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?43421-Bommelding-in-massage-en-relaxpand&p=455965#post455965


wie had dat verwacht :
van ejaculatie
Naar evacuatie.
En morgen evaluatie

Befke
25 november 2015, 16:21
+1 :)

BefBeer
23 december 2015, 15:29
Meer het postuur van een getailleerde spijker.

Afkomstige van Hurricane over Drentsche Tantra.

BefBeer

Wentelt Eefje
24 januari 2016, 06:14
Patjax:

"Elke dvp is uitgerust met sjoemelsoftware. Naam, land van herkomst, leeftijd en familie omstandigheden zijn de meest voorkomende."

Mr Bluenose (over Raluca in Dolce Vita Düsseldorf):

"Raluca - more rules than a game of American Football"

Wentelt Eefje
28 januari 2016, 17:10
Flipper over Bianca en rmjhexe's conclusie over haar, vooral de HASHTAG is hilarisch!!! :

Niets ergers als dat je net een griet hebt gebeft en je gaat bij je maten zitten dat je maat zegt ow die heb ik net afgetankt.... #melksnor

Wentelt Eefje
30 januari 2016, 12:14
lollypopman over de hoge gemiddelde borstomvang tijdens zijn bezoek aan PHG:

Denk dat 80% van de dames gezegend waren met een bos hout waarmee de bevers een hele grote dam van kunnen bouwen.

Wentelt Eefje
9 februari 2016, 01:31
Licky Luke doet iets gevaarlijks bij Natalie in Sixsens:

maar ontsnappen was er niet bij (ik moet mijn nickname toch op zijn minst een beetje eer aan doen) en het had maar weinig gescheeld of ze had me als een noot tussen haar mooie benen gekraakt...

Wentelt Eefje
9 februari 2016, 12:41
Cassenoissette ruikt onraad bij Saskia in Samya...

Cunnilingus: No, it required an extra, I did not expect that!
She stroked herself to tease me, but my sense of smell allowed me to regret nothing

Wentelt Eefje
9 februari 2016, 13:00
Eddy_V met Madalina en Natasha in Van Gogh en omdat hij met twee dames was ook twee one-liners:

waarbij Natascha de brutaalste bleek van de twee: Die probeerde tijdens het likken van mijn jongeheer om de tong van Madalina ook te likken en bleek net zo lesbisch te zijn als ik!

zodat ik die twee ranke benen vast kon houden en zo het splitsen van de bamboe in de praktijk mocht brengen (ken uw klassiekers uit de kamasutra).

Wentelt Eefje
13 februari 2016, 07:02
Cassenoisette heeft weer een prikkeling in zijn neus (en niet alleen daar) kamerend met Juna in Living Room:

Blowjob:... It's effective, it could have made me squirt!

Cunnilingus: Yes, extremely reactive, i turned on a volcano, it smells a little sulfur though :heul:


Very sensitive and emotional girl, i had always crossed her a little too late to know her biblically. :smkiss:

deket
15 februari 2016, 15:24
Zo tussen de soep en de patatten zal ik eens een one-lliner meegeven wat plots in mij opkomt,
1. Het lichamelijk afval komt in de toilet. 2.het geestelijke afval op forum

Wentelt Eefje
16 februari 2016, 14:32
cornelis312 met een unintended pun in Oase Gelsenkirchen:

Ook daar klopte de site niet voor wat betreft de dames, maar daar was overheen te komen.

Wentelt Eefje
19 februari 2016, 22:46
vrije jongen in Magnum over het hoge "eunuchen-gehalte" van het hoge aantal "mannelijke" serveersters in Magnum:

Volgens mij redelijk uniek hoeveel mannelijke krachten er rond lopen, in de meeste gevallen zonder ehh... gevaar dat ze de dames ongewenst zullen bejegenen.

Wentelt Eefje
21 februari 2016, 17:14
pret in (het Turkse stoombad in) Sixsens:

In de stoomcabine mijn been verbrand. Beren wees erop alert bij het betreden van de stoomcabine dat je rechtsvoor op een afstand blijft. Hierbij staat er ook een gele sticker met uitroepteken en een vlam in wat duidt op brandgevaar. Bij thuiskomst bleek dat ik een 2e graadse brandwond ben opgelopen. Me laten behandelen op de 1e hulp. Gelukkig valt het allemaal wel mee. Alvast een training voor de hel zou ik maar zeggen. :biggrin:

Wentelt Eefje
22 februari 2016, 19:45
moremoremore in Sky Wuppertal-Varresbeck:

Niet alles is achteruit gegaan, er liep een dame om schoon te maken en dat deed ze ook nog.

Wentelt Eefje
22 februari 2016, 19:49
Chris Moneymaker in Lekker Ding over? (in elk geval geen Michelle... ):

... ik dacht dat ze zei dat ze Michelle heette, maar ik ben zo slecht met namen dat ik bijna zeker weet dat dit niet klopt.

Wentelt Eefje
25 februari 2016, 15:17
Toetebel over Freude39/FKK Bochum's Beatrix:

Beatrix moet een of andere god zijn. Haar borsten trotseren de zwaartekracht.

Wentelt Eefje
25 februari 2016, 15:29
wht in het borstentopic:

Borsten zijn het bewijs dat ook mannen zich op twee dingen tegelijk kunnen concentreren!

pret
25 februari 2016, 20:11
Badslippers: wat betreft die Burka of minirok? Ligt eraan wie erin zit.

Wentelt Eefje
28 februari 2016, 06:50
Ascari over ontvangstdame Manuela in Living Room:

Ze is leuk om naar te kijken maar zo nukkig als een klassieke Alfa Romeo.

En over de helaas verdwenen theke Anna:

Anna's uitstraling is uniek en onvervangbaar. Nou ja misschien door Victoria Koblenko, maar die zie ik niet LR werken voor een mager loontje .

Wentelt Eefje
1 maart 2016, 21:19
hasta la pasta, naar aanleiding van de volgende "waarschuwing" van Dalton:

13 maart 's morgens naar sixsens ,dan naar yy en van hieruit naar gt even kijken bij happy en vervolgens naar lr en op de terug reis naar huis nog even het clubhuis bezoeken VILLA MARISOL.

stelt de hamvraag:

Vraagje tussendoor. Dingt dit tripje mee naar een vermelding in het Guinness Book of Records?

Wentelt Eefje
2 maart 2016, 16:25
forgetskinnyletsgetfatty wordt in Sixsens gedwongen blootgesteld aan Fransje Bauer met Marianne Weber, om nog maar te zwijgen over mannenkoor karrespoor. :heul: en doet dat vervolgens met dit understatement af:

De muziekkeuze in de salon, vind ik enigszins van bedenkelijk niveau.

Wentelt Eefje
3 maart 2016, 09:32
bergm550 zorgt ervoor dat ik (redelijk uniek voor me, hoewel ik daar wel eens vaker grappige dingen zie beperk ik me meestal toch tot one-liners over onze hobby, dames, clubs en gerelateerde zaken) met een grote glimlach op het gezicht iets uit het 'Vluchtelingen'-topic hier opneem, in mijn ogen geen two-liner, maar twee zeer geslaagde one-liners, slechts gescheiden door een leesteken:

En waar Nederlanders zijn, daar onstaat ruzie over arbeidsvoorwaarden. Waarschijnlijk beschuldigen de Polder Jihadi's het IS-management van het drijven van een "angstcultuur." :)

Wentelt Eefje
4 maart 2016, 23:37
Vazkor naar aanleiding van het vrouwenoverschot in Rusland:

Al die wanhopige mailtjes van die Russinnen in mn spam zijn dus echt? ����

(Voor wie warmere oorden prefereert, rob45 en Mr Pussy: er is ook een "man shortage" probleem op Jamaica, luister vooral naar de geweldige tekst van Lloyd Lovindeer!)

http://youtu.be/eXJnZfoNV_Q

Wentelt Eefje
6 maart 2016, 11:34
Breezahlover in het topic "Hoe herken je de symptomen van een FKK-Club verslaving?":

Als je een abonnement op de Provinciaalse Zeeuwse Courant neemt omdat je goede herinneringen hebt aan de afkorting

Persoonlijk vermoed ik dat het ook een symptoom van een FKK-Club verslaving is als je bovenstaande one-liner bedenkt!

Nedlovefkk
9 maart 2016, 19:31
Bluebear geeft mij een lesje zelfvertrouwen door mij de volgende slogan te introduceren..

"Aan de kante zero's!"..

(nu nog 1x luid roeptoeteren in GT in de bar)

Wentelt Eefje
11 maart 2016, 10:49
biged over Sara in Sixsens, wier luchtje hem de lust benam:

Voor mij moet het daar beneden bij een dame ook niet naar lavendel ruiken een natuurlijke geur is best ok maar dit was mij te garstig.

Wentelt Eefje
12 maart 2016, 08:03
jansenroy indachtig het topic Mijn vriendschap met een DVP (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?44237-Mijn-vriendschap-met-een-DVP) over XYZ die op het punt staat haar problemen uit te storten (of juist niet gezien haar ontwijkende antwoord op zijn laatste vraag... ):

Ik voelde een Donaldus aankomen en heb het gesprek maar snel afgekapt.

Wentelt Eefje
13 maart 2016, 19:13
seksenfun naar aanleiding van het weerbericht van bergm550:

Moest het onbewolkt zijn en geen zon om 12:44 zou ik me grote zorgen beginnen maken :smoke:.

Wentelt Eefje
16 maart 2016, 19:03
Brad Clitt heeft een uitermate gezonde aanval van zelfspot in Yin Yang:

heeft de interne tam-tam zijn werking al gedaan en weet iedere dame dat het toch maar die PVV'er is, die bovendien ook nog eens waardeloos tussen de lakens is...

Wentelt Eefje
5 april 2016, 11:04
Nadat deze observatie berggm550 de extra vrijkaart in de BRVDM Maart opleverde:
bergm550 zorgt ervoor dat ik (redelijk uniek voor me, hoewel ik daar wel eens vaker grappige dingen zie beperk ik me meestal toch tot one-liners over onze hobby, dames, clubs en gerelateerde zaken) met een grote glimlach op het gezicht iets uit het 'Vluchtelingen'-topic hier opneem, in mijn ogen geen two-liner, maar twee zeer geslaagde one-liners, slechts gescheiden door een leesteken:

En waar Nederlanders zijn, daar onstaat ruzie over arbeidsvoorwaarden. Waarschijnlijk beschuldigen de Polder Jihadi's het IS-manage


Slaat als eerste in dit nieuwe kwartaal newbear toe in Heaven7:

de meeste dames zaten binnen naakt naar de porno te kijken. Waarschijnlijk was t een studiedag, maar de meeste dames vonden de verfilmde prestaties van de pro's blijkbaar toch maar vies.


Een paar woordjes roemeens of bulgaars doen ook wonderen, maar om in deze tent wat sfeer te brengen, heb je toch n busje dronken voetbalsupporters nodig.


Voor ongeveer 400€ had ik ze allemaal eens kunnen proberen. Waarom niet eens gek doen en de vijf leukste tegelijk mee op kamer nemen. Het zou geen slecht bestede 200€ zijn volgens mij.

Wentelt Eefje
9 april 2016, 08:16
hallodaarbenikweer lijkt bijna dagelijks in Lekker Ding te komen, maar toch:

Daarnaast mis ik voorspel voor het naar de kamer gaan en ik ben ook niet van het eten-, drinken- en slechte muzieksoort.

Wentelt Eefje
9 april 2016, 08:41
satanic surfer heeft de vreemdste openingszin ooit voor een club- of damesrecensie in zijn verslag van enkele Magnum-bezoeken:

Pikhouweel, dat vind ´k nou een koddig en behoorlijk zelden benut woord eigenlijk doch dat terzijde.

Goedemorgenallemaal
14 april 2016, 14:52
Zullen we WT, de spreukenjager zelf, maar eens noemen??
Ja dat zullen wij.


Veel DVPs komen ook terug van hun thuisland bezoeken met behoorlijk meer vet op de heupen, voor velen geldt hetzelfde als voor de Piet Pleziers van deze wereld: mama kookt het beste en zelfs als dat niet zo is, dan smaakt haar eten toch nog het beste...

Hebben we toch meer gemeen dan we eigenlijk zouden denken.
Maar we hebben ook meteen het grootste meningsverschil wat maar mogelijk is, hij denkt dat van zijn mama. Ik weet zeker dat het de mijne is.

Wentelt Eefje
20 april 2016, 16:32
Nu satanic surfer denkt met zijn lay-out van de YinYang-recensie ieder te plezieren duldt hij geen commentaar, op straffe van...

17 witregels en ik kondig fier met de tiet vooruit nog eentje aan kortelings. Wie nou nog komt zeuren over weinig overzichtlijk, vreemde woorden, té veel dieren enzo kan m´n aarshaar in een zijstreep leggen..

Wentelt Eefje
20 april 2016, 16:37
De hele alinea waarin satanic surfer zijn ontmoeting net voor het opdraaien van de YinYang-parking met een MAMIL fileert is hilarisch, maar culmineert voor mij in:

alhoewel, het betrof zo´n type die eigenlijk eerder uitblinkt op het jaarlijkse mattentaartenvreten dan in het beklimmen van een spoorwegbrug, doch dat terzijde.

Wentelt Eefje
12 mei 2016, 17:04
Living Room te kort na het Orthodox Pasen... volgens vrije jongen


... line up was namelijk nog niet helemaal van Christus' opstanding bijgekomen.

Knabbel
17 mei 2016, 08:46
Ook werd mij medegedeeld dat Ricardo Banana de hele voorraad Salitos had weggedronken en er de pee in had dat hij op een ander merk moest overstappen.

Kennelijk had LR geen rekening gehouden met het bezoek van onze Banaan, want de voorraad Salitos bleek inderdaad ontoereikend.

Dientengevolge werd met enige tegenzin overgestapt op op Veltins+.

De Banaan staarde enkele seconden naar het etiket en kwam tot de volgende conclusie: "Dit is niks, ik ben al bijna weer nuchter..."

Nedlovefkk
17 mei 2016, 12:09
Bergmans is een entrepeneur.

Zie het GT topic:

"
De line up was overweldigend en ik was even bang dat er op een bepaald moment een gangbang zou plaatsvinden. Sommige vrouwen zijn zo populair dat dit misschien efficiënter is.

"

Wentelt Eefje
19 mei 2016, 00:23
MichelJ's waarschuwing m.b.t. Cuba(anse minderjarigen):

Maak het niet moeilijker dan het is en neem geen meiden onder de 18 jaar mee, anders zou je vakantie wel eens een stuk langer, maar minder prettig kunnen worden.
Maar goed...

Wentelt Eefje
19 mei 2016, 00:44
satanic surfer slaat 2 vliegen in één klap in zijn bijdrage over (tolheffing op de) Belgische snelwegen:

Je zou haast denken dat ze wegens schaamte over het lamentabele asfalt de permanente nachtverlichting op autostrades hebben afgeschaft voor enige jaren...

Gevolgd door:

Het enige dat nou nog bij affreus kunstlicht wordt toegelaten is veldrijden somtijds...Dat parcours lag er ironisch genoeg beter bij dan het gros des autostrades...

Wentelt Eefje
4 juni 2016, 21:17
Picasso1 over de mogelijke "invloeden" op sportieve topprestaties:

Trouwens, een ex-minister kondigt een onderzoek aan met betrekking tot of Garbiñe Muguruza dezelfde Vlaamse frietjes met mayo tot zich neemt als Daphne Schippers.

pret
5 juni 2016, 09:46
Befke in zijn recensie over Linda:

Ik kom klaar als een gentleman: diep in haar, met een oerkreet die in Frechen en omgeving de vrouwen de was doet binnenhalen, de mannen naar buiten doet kijken of hun auto nog wel op zijn plaats staat, kinderen onder het bed doet kijken op zoek naar monsters, honden en katten krijsend een veilig heenkomen doet zoeken.

pret
21 juni 2016, 22:33
Newbear in zijn recensie Finca Erotica

Maar misschien is het met gitaren zoals met vrouwen; een andere lijkt altijd leuk en interessant om mee te spelen, maar de liedjes die je erop speelt blijven hetzelfde, dus misschien is eentje echt wel genoeg.

Big30
21 juni 2016, 23:19
Ik vond de hele paragraaf in het verslag van Newbear een pareltje:


Mijn partner in crime concludeerde nadat hij was meegesleurd voor een middelmatige kamergang dat ik meer nood had aan een bezoekje aan de musicstore in Keulen dan aan halfnaakte Roemeentjes en we zijn vertrokken. Een paar mooie Gibsons zien hangen in de musicstore, sterk verlaagde prijzen. Maar misschien is het met gitaren zoals met vrouwen; een andere lijkt altijd leuk en interessant om mee te spelen, maar de liedjes die je erop speelt blijven hetzelfde, dus misschien is eentje echt wel genoeg.

Nedlovefkk
24 juni 2016, 18:29
BP2 in het Van Goch topic

Muziek oke, maar teveel van die roemeense jihad muziek met dat gejengel alsof er iemand dood gaat

langlekker
28 juni 2016, 20:39
Newbear in het YY vragenbakje:
als je n dame hebt die er echt de kantjes zo van afloopt dat je kleine baas er het hoofd bij laat hangen en je de vraag kriigt: kaput? Zeg dan gewoon; ja al jaren. Ik laat me gewoon pijpen zodat ik m dan deze maand niet moet wassen.

Goedemorgenallemaal
29 juni 2016, 11:51
twee oneliners in 1 bericht, Eddy toch...


Het uitzicht op de kerktoren van Bergheim in combinatie met het klokkenspel van sexmachine geeft toch een heel ander beeld van Babylon dan ik gewoon ben!

...
Clara (enige associatie met de agrarische wereld kwam door de omvang van haar borsten bij mij op)

pret
2 juli 2016, 15:44
Als ik zin heb ga ik naar de hoeren waar ik onzinnig veel geld uitgeef om mijn zinnen te verzetten, waarna ik zinloos mijn zaad verspil en de dame verzint hoe ze me een volgende keer weer met een zinnige reden weet te laten terugkeren.
Is dit dan de zin van het leven?

Nedlovefkk
11 juli 2016, 12:58
Lesyeux a la Hugh Heffner.. Zie Villa Marisol topic.

Hoewel het al warm genoeg was, ben ik eerst een saunaatje gaan pakken, met daarna verkoeling in en naast het zwembad. Ik heb heerlijk liggen zonnen (ik had factor 30 creme mee!). Helaas waren er weinig dames buiten, zodat de “Playboy Mansion Experiece” uitbleef.

rob45
14 juli 2016, 21:14
Das wat een lulverhaal man, misschien kun je je echte ervaringen in deze club nog eens met ons delen. Ik denk dat we daar meer aanhebben dan deze spannende prostaatpraat.

Deze pakkende reactie van Erru.

Nedlovefkk
21 augustus 2016, 14:37
Rolo ervaart crazy Andrea te Sixsens..

Herhalingsgevaar: 100% als ik in een suïcidale bui ben.

Wentelt Eefje
21 augustus 2016, 22:04
Everhard over het schrijnende gebrek aan verse handdoeken in Finca Erotica:


Perhaps the most annoying thing about this club is that they treat towels like goldbars in Fort Knox. Upon arrival you are given ONE tower. Apparently the management don't expect the guest to take shower upon arrival in this club.

pret
23 augustus 2016, 18:00
Een quote van Irna in verslag Wentlet-Eefje:

Men and having sex with them is like a mobile phone. Not because - what they think - they "vibrate" so well, but because once they are in a tunnel, you always lose the signal too early, before you finished your last sentence"

Wentelt Eefje
23 augustus 2016, 19:53
Ik heb er ook hard om gelachen!!! Vond ook dat Irina wel ballen toonde door 'm te vertellen al was natuurlijk al wel duidelijk dat ik dit plaagstootje wel ging verdragen

Wentelt Eefje
28 augustus 2016, 14:13
Nedlovefkk in PSR:


Tweede kamer is er niet van gekomen. Niet in Den Haag en in PSR ;).

Wentelt Eefje
29 augustus 2016, 13:18
Interact in PE:


Die japon werd weliswaar soms onverwacht even open geslagen, maar dat is toch niet de bedoeling van een FKK dag. Ik had bijna het idee dat ik met de variant op de potloodventer (in dit geval dus een puntenslijpermokkel) te maken had.

Wentelt Eefje
29 augustus 2016, 13:24
En dan las ik er nog ééntje, die ik niet meer terug kan vinden, ook niet met de zoekfunctie... tijdelijk anoniem dus. Had de desbetreffende quote ook al gekopieerd, maar uit mijn clipboard verdwenen. Dus slechts geparafraseerd hier:


Ik besloot nog maar eens een rondje te lopen. Per slot van rekening zijn wij wandelaars, die kunnen niet lang stil zitten.

pret
29 augustus 2016, 15:02
En dan las ik er nog ééntje, die ik niet meer terug kan vinden, ook niet met de zoekfunctie... tijdelijk anoniem dus. Had de desbetreffende quote ook al gekopieerd, maar uit mijn clipboard verdwenen. Dus slechts geparafraseerd hier:

Volgens mij heb ik ook een soortgelijk qoute gedaan onder H7 dacht ik.

Wentelt Eefje
29 augustus 2016, 16:04
En inderdaad, pret herkende zijn eigen H7 one-liner!


Zodra ik mijn cappuccino benut had even door de club gelopen. We blijven immers wandelaars hé en die kunnen nu eenmaal niet lang stil zitten. :biggrin:

Snor
29 augustus 2016, 16:53
Hongaarse Nikki uit YY (ik weet niet of ze er nog werkt, want ik ben er al een tijdje niet geweest), zei ooit tegen me:

"I am from Budapest,
my pussy is the best."

Die had ik nog niet eerder gehoord.
Ik vond hem wel grappig.

forgetskinnyletsgetfatty
29 augustus 2016, 19:11
Uitspraak van een theke bij Six Sense, na melding van een muis op de veranda.


Met zoveel wilde poesjes hier, mag dat ene muisje toch geen probleem zijn.:tongue:

Wentelt Eefje
30 augustus 2016, 14:06
rob45 op de vraag van Toetebel over de 3 dagen voor de opening nog lege website van Villa Weizigt:


Alles is geweizigt........

Wentelt Eefje
31 augustus 2016, 05:22
Willem2 bestrijdt het door Piet Plezier hedentendage ontbreken van echte porno met de volgende zinsnede:


Kom er maar in rob45 dan wel bbertb... ( dat zijn echt geen handjes vasthouders ;))

Nedlovefkk
31 augustus 2016, 20:05
Vazkor, das een man naar mijn hart. Volgende keer dat ik hem in Babylon zie daag ik hem uit voor een potje stratego tussen die naakte slettebakken daar..

Zijn oneliner:::

Zolang ik nog mag leven, ga ik nog lekker DVP's gaan neuken in diverse clubs.

Nedlovefkk
31 augustus 2016, 20:09
YBF homeboy Bluebear zat me weer eens te apperen cq lastig te vallen met vreselijke porno.

Ik vertelde hem over mijn "room fail" in Samya jl.
Een dvp met bril... Daar is soms een reden voor..

Mijn oneliner is te mooi om te laten schieten dus ik plof hem hier zelf op het forum...

"vrouwen met brille laten oew gille"
"vrouwen met brillen laten je gillen"

Wentelt Eefje
1 september 2016, 22:57
Van Teiresas en Goedemorgenallemaal mocht ik, Wentelt Eefje hem zelf in dit topic zetten...



Nog groter dan mijn respect voor zowel cassière als DVP
Is de hunkering naar hun beider snee

Goedemorgenallemaal
2 september 2016, 08:17
Inderdaad, dat mocht van ons.. Nee, MOEST van ons....
(ook al is het strikt gesproken een twoliner..)

Wentelt Eefje
4 september 2016, 01:07
rob45 n.a.v. het door mij beschreven door een andere ijsbeer onvrijwillig genieten van het duurste pakket van een GT-dame in YY


Spuiten en richten met het doel de ijsbeer op te lichten.

Wentelt Eefje
4 september 2016, 12:37
Bub in FKK-Dietzenbach, wat zou ik haar nu graag met open mond zien lachen...


Dani opened me and well, she doesn't look like a horse. Actually she looks rather good (didn't really see her teeth though).

Wentelt Eefje
25 september 2016, 18:08
Gwanfich in Golden Time, die op onnavolgbare wijze de juichverhaaltjes van anderen over de botox-sili-bitches diskwalificeert...


Among the cold and arrogant cyborgs in this club we can find a girl named Myo who is not like others.

Goedemorgenallemaal
29 september 2016, 08:53
Beleefde PietjePik

Desondanks zou ik haar nu al die jaren later graag uit beleefdheid eens lekker ao av en ft mit aufnahme aanbieden.
Hij is toch al de man van de duidelijke taal, zeg maar Jip en Janneke taal..

.
Maar ik kwam om te neuken.

Hij zegt wat we in overgrote meerderheid allemaal wel bedoelen maar het wordt maar verassend weinig gezegd.

Soms toch verwarrend als je in je enthousiasme de interpunctie een beetje mist



Op het bed vraagt ze wat ik wil, zoenen en lekker neuken zeg ik.

op zich wel duidelijk maar zo staat het er toch wat beter:



Op het bed vraagt ze wat ik wil. "Zoenen en lekker neuken" zeg ik.

Wentelt Eefje
30 september 2016, 01:46
crosby3 heeft een geheel eigen interpretatie van Ayo's omschrijving van Svetlana in GT:



Mijn oog viel op een zwarte harige in een zwart lingeriesetje.

Dit klinkt alsof je een chimpansee hebt genomen :biggrin:

Goedemorgenallemaal
7 oktober 2016, 09:17
Volgens mij komt er spoedig (vanavond) een item van deze open dag op de NPO / Powned, daar ik de verslaggevers van Powned iemand bij de ballonnenhaag voor de deur zag interviewen toen ik er op weg naar huis langs reed.

Wentelt Eefje
9 oktober 2016, 17:57
madiwodovr in Villa Marisol:


en een blonde dame van Russische makelij (zeer pezig ding waar je met de nodige moeite dwars doorheen kijkt)

Wentelt Eefje
13 oktober 2016, 23:32
Pret leent in zijn Villa Vertigo's Vicky Verslag een fantastische uitspraak van Partycrasher:


ik liet me zakken naar haar zoals door Partycrasher verwoorde verticale glimlach en ging haar beffen.

Nedlovefkk
18 oktober 2016, 20:22
Saruman met een mooie alinea in een damesrecensie van Babylon

Toen ze een eerste keer klaarkwam, riep ze "Oh this is my best job ever!"
Saruman is altijd blij om te zien wanneer iemand arbeidsvreugde heeft.

rob45
18 oktober 2016, 20:48
En ze is ook al wat ouder dan de rest, maar een oude schuur brandt het hevigst

Nog eentje van Saruman......

pret
24 oktober 2016, 15:04
Volgens Partycrasher zou Bergm550 het volgende gezegd of geschreven hebben, wat ik prachtig vond:

Hoerenlopers hebben een groot hart. Ze houden van vrouwen en delen elkaars vrouwen.

Nedlovefkk
25 oktober 2016, 21:30
Stop de zoektocht maar,,

Het heeft even een tijdje geduurd maar finally behoor ik ook tot de elite van Ijsberenforum. Met thanks aan ons aller Brad Clitt.

Nu kan ik vredig gaan slapen. I made it...

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?1785-YY-vragenbakje-algemeen&p=517524#post517524

rob45
25 oktober 2016, 22:13
Nu kan ik vredig gaan slapen.

Ze noemen je al double you B. 😎

bergm550
25 oktober 2016, 22:29
Volgens Partycrasher zou Bergm550 het volgende gezegd of geschreven hebben, wat ik prachtig vond:

Hoerenlopers hebben een groot hart. Ze houden van vrouwen en delen elkaars vrouwen.

Dat klopt. Het is bijna goed. Ik zei het volgende:


8de update:

Ik sprak net met picasso 1 en buttinsky. Bordeelbezoekers zijn echte gevoelsmensen. We hebben een groot hart, want we houden van alle vrouwen en we delen ook elkaars vrouwen. Buttinsky was ook met Isa geweest. Ariana is ook aanwezig.

pret
25 oktober 2016, 22:41
Dat klopt. Het is bijna goed. Ik zei het volgende:

Ik vind het prachtig. :)

Wentelt Eefje
26 oktober 2016, 05:42
Piet Plezier over de schrijver die nog even een nachtje over de inhoud van een damespaspoortje / recensie nadenkt:


Vannacht flink duimen
Dan heb zeker en vast morgen een goed lulverhaal

Brad Clitt
26 oktober 2016, 11:42
Het heeft even een tijdje geduurd maar finally behoor ik ook tot de elite van Ijsberenforum. Met thanks aan ons aller Brad Clitt.


Ik behoor sinds juli tot het 'Think different' clubje (met dank aan Patjax), maar het zwarte schaap van dit forum dekt eigenlijk meer de lading.
Alhoewel kan een ijsbeer tegelijk een zwart schaap zijn...

Patjax
26 oktober 2016, 17:30
Ik behoor sinds juli tot het 'Think different' clubje (met dank aan Patjax), maar het zwarte schaap van dit forum dekt eigenlijk meer de lading.
Alhoewel kan een ijsbeer tegelijk een zwart schaap zijn...

Graag gedaan ;)

Btw: een zwart schaap en PVV gaan niet samen :tongue:

Goedemorgenallemaal
26 oktober 2016, 17:35
Graag gedaan ;)

Btw: een zwart schaap en PVV gaan niet samen :tongue:
Jawel, de PVV is dierknuffelig, Dierenpolitie en zo...

Brad Clitt
26 oktober 2016, 17:41
Yeah, we take care of pussies, just like Donald...

Wentelt Eefje
27 oktober 2016, 00:53
Een zeldzaamheid, de uitspraak gemakshalve vast in het juiste topic doen... ...


Graag gedaan ;)

Btw: een zwart schaap en PVV gaan niet samen :tongue:

Patjax
27 oktober 2016, 04:05
Een zeldzaamheid, de uitspraak gemakshalve vast in het juiste topic doen... ...

Gemak dient de mens :biggrin:

Goedemorgenallemaal
1 november 2016, 09:14
De Wandelaar .....
Hoe meer yakult een vrouw drinkt, des te meer Lactobacillus bacteriën er in haar scheppingsgarnituurtje zitten, en des te gezonder beffen word. (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?46782-Beffen-gezond&p=518661#post518661)

Wentelt Eefje
3 november 2016, 01:01
Jan Verplancke naar aanleiding van de overgang van Pauschalclub Bochum in XS Saunaclub:


Wie had dat gedacht: van elke week naar de pauschalflop naar pompen met een opblaaspop.

pret
4 november 2016, 15:23
Citaat vav Rob45:

En dan nog het volgende: Partycrasher melde mij dat hij dolgraag onder een van de grafzerken begraven zou willen worden, dan kon hij na zijn dood er toch nog een beetje bij zijn en genieten van al dat moois in de tuin van GT.
Misschien wel een mooie Halloween gedachte van deze sympathieke beer.....

pret
5 november 2016, 10:07
Brad Clitt vat zijn levensloop samen met de volgende uitspraak:

Ik beleef nu niet mijn tweede jeugd, ik ben pas met mijn eerste begonnen.