PDA

Volledige versie bekijken : Wordt er teveel geveegd ?

Bosco
17 november 2011, 20:44
Word er teveel geveegd door de mods?
Ik p.s. vind van wel. Kritiek of negativiteit naar 'n club of dame word te makkelijk weggeveegd naar mijn mening. Die kritiek kan denk ik ook positief uitwerken naar mijn mening. Mag de commerciële belangen de overhand hebben op een forum van ijsberen voor ijsberen, zoals er gezegt word.
Ik vind van niet!

Costana
17 november 2011, 20:54
Teveel weet ik niet, maar dat het soms redelijk absurd wordt wel....

reactie van Nippi in phg-gebeurtenissen

"Minstens 80 grieten en maar 10 beren!!
Pussy Paradise !!!

Bedankt voor het vrijkaartje, forumleiding! "

Big reageerde zelf grappig, ik bevestigde met de zin "niet alle gin-tonic uitdrinken aub, die ziet idd dubbel"
egon reageerde ook

en toch plots alle drie weg , graag uitleg, want het is niet dat het beledigend overkwam of slechte publi was, of mag humor ook niet meer ?

Jansen
17 november 2011, 20:56
Nee er word niet teveel geveegd maar wel teveel geslijmd het zijn net kleine kinderen hier tussen de grote mensen,dus veeg maar wat meer van deze onzin weg.

p.s. veeg dit schrijven ook maar voordat andere willen dat jansen ook weggeveegd moet worden Haha.

MichelJ
17 november 2011, 20:57
Kan ook een system-error zijn Cos :bibber_2:

Dolfie
17 november 2011, 20:58
Word er teveel geveegd door de mods?
Ik p.s. vind van wel. Kritiek of negativiteit naar 'n club of dame word te makkelijk weggeveegd naar mijn mening. Die kritiek kan denk ik ook positief uitwerken naar mijn mening. Mag de commerciële belangen de overhand hebben op een forum van ijsberen voor ijsberen, zoals er gezegt word.
Ik vind van niet!

Ik ben het hier volkomen mee eens!!
Vegen om te vegen vind ik maar zwakjes,kunnen de MOD's beter een ander job zoeken,bijvoorbeeld bij een kuisploeg:biggrin:

Grtz,Dolfie

Big30
17 november 2011, 20:59

en toch plots alle drie weg , graag uitleg, want het is niet dat het beledigend overkwam of slechte publi was, of mag humor ook niet meer ?
Goed voorbeeld cossie :biggrin:.

Minstens 80 grieten en maar 10 beren!!
Pussy Paradise !!!

Bedankt voor het vrijkaartje, forumleiding!

Volgens mij tel je dubbel Nipi :tongue:, 80 dames op een zondag is wel errug veel. De helft kan ik me nog wel voorstellen!

uhm gelieve niet alle gin uit te drinken aub.... Zoals big zegt dubbel aan het tellen.

gut gesprochen mein Sohn

Of ben je vergeten waar je je berichten hebt geplaatst ;)?

Hier dus!
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?26951-Live-from-Happy!&p=240789#post240789

Overigens concrete voorbeelden van "onterecht vegen" zien we hier graag komen, dat maakt de discussie wat helderder anders wordt het wel erg vaag zonder voorbeelden.

Costana
17 november 2011, 21:06
Ik werd op het verkeerde been gezet omdat jij identieke post niet verwijderd uit de topics :roll3: Dus eigenlijk veeg je de verkeerde dingen :)

hahahaha, das nou al de tweede maal dat ik vergeet waar ik iets post :)

Big30
17 november 2011, 21:09
Ik werd op het verkeerde been gezet omdat jij identieke post niet verwijderd uit de topics :roll3: Dus eigenlijk veeg je de verkeerde dingen :)

Ik begrijp totaal niet wat je bedoelt. Het bericht wat je geplaatst hebt staat er nog en dat heb ik gewoon aangehaald.

Jansen
17 november 2011, 21:10
Er moet meer geneukt worden dan geveegd dus morgen gaan Big Sonny en Jansen in LR wat dames de pan uit vegen als Badslippers dan ook nog komt wordt er behoorlijk wat geveegd denk ik.

Costana
17 november 2011, 21:14
Ik begrijp totaal niet wat je bedoelt. Het bericht wat je geplaatst hebt staat er nog en dat heb ik gewoon aangehaald.

Big, de identieke post van Nippi staat ook in phg-gebeurtenissen, ik had gereageerd in phg-live (maar bekijk dit niet zo vaak) wel de phg-gebeurtenissen, vandaar dat ik dacht dat het geveegd was :)

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12631-Populaire-Horny-Gebeurtenissen&p=240612#post240612

één van de twee moet weg :)

ilovethaigirls
17 november 2011, 21:15
Er wordt alleszind minder geveegd dan in de tijd van rplover :biggrin:

Bosco
17 november 2011, 21:16
Er moet meer geneukt worden dan geveegd .

Je hebt helemaal gelijk!
De mods mottuh meer neukuh! :biggrin:

seksenfun
17 november 2011, 21:17
Ik vind absoluut niet dat er te veel geveegd wordt. Misschien te weinig zelfs (veel nonsens in bepaalde rubrieken en tien keer hetzelfde in andere woorden) maar da's een ziekte van alle fora dus ook weer niet zo erg.

Als het uitstekend is schrijf ik het graag. Is het minder wil ik het ook op een deftige manier kwijt. Ik heb nog niet ondervonden dat negatieve ervaringen van mij gewist worden. Mod's, afblijven dus van verslag over Freude39 of ik moet mijn mening herzien.

Ik probeer ook altijd alles te vertellen. Het is meestal niet helemaal slecht of uitstekend :smoke:.

Big30
17 november 2011, 21:18
één van de twee moet weg :)
Neen. Ik ga echt niet vegen :biggrin::tongue::biggrin:. Het is niet verboden om dubbel te posten noch is het verboden om soms een bericht te kopiëren.
Als iemand vindt dat een bericht en in het live topic hoort en in het algemeen topic dan is dat zijn goed recht!

Costana
17 november 2011, 21:22
Neen. Ik ga echt niet vegen :biggrin::tongue::biggrin:. Het is niet verboden om dubbel te posten noch is het verboden om soms een bericht te kopiëren.
Als iemand vindt dat een bericht en in het live topic hoort en in het algemeen topic dan is dat zijn goed recht!

Waarom zo ondienstig tov van verwarde Belgen :(

Big30
17 november 2011, 21:23
Mod's, afblijven dus van verslag over Freude39 of ik moet mijn mening herzien.

Ik probeer ook altijd alles te vertellen. Het is meestal niet helemaal slecht of uitstekend :smoke:.
Ik pas wel op! Maar dat wil niet zeggen dat ik het altijd eens ben met wat je post ;). Maar dat hoeft ook niet. We mogen hier best van mening verschillen en dat doen we gelukkig ook vaak genoeg, anders zou het wel erg saai worden.

Zo mag iemand ook best vinden dat er te veel en zelfs onterecht geveegd wordt. Dat klopt niet, maar iemand mag dat best vinden ;)!

Big30
17 november 2011, 21:25
Waarom zo ondienstig tov van verwarde Belgen :(
Ik help je met dubbel zien en komt bij verward zijn daar lijdt heel België aan, daar is geen beginnen aan om hulp te bieden :biggrin:!

Picasso 1
17 november 2011, 21:41
Persoonlijk vind ik dat er te weinig geveegd wordt; er zijn ontzettend veel discussie belemmerende berichten van Big30 die onterecht blijven staan.

Big30
17 november 2011, 21:47
Persoonlijk vind ik dat er te weinig geveegd wordt; er zijn ontzettend veel discussie belemmerende berichten van Big30 die onterecht blijven staan.
Dat is een bekende tactiek die ik toepas ja klopt, moet je er maar met een gepaste one-liner over heen komen :biggrin:!

Ik ken geen forum trouwens waar leden de mogelijkheid hebben zo veel hun zegje te doen zonder vaak ook maar enige vorm van zwaar modereren!

Hier kan eigenlijk alles behalve dan schelden, prive info, onterechte beschuldigingen of heeeeeel extreem geleuter. Vegen doen we dan nooit, alleen de berichten zetten we off-line.
Zelfs een mod of modereer beleid mag je hier vrij een mening over geven ;).

Bosco
17 november 2011, 22:13
Hier kan eigenlijk alles behalve dan schelden, prive info, onterechte beschuldigingen of heeeeeel extreem geleuter. Vegen doen we dan nooit, alleen de berichten zetten we off-line.

Waarom word dan een vaststelling met gelukwensing off-line gezet?

Badslippers
17 november 2011, 22:23
Er moet meer geneukt worden dan geveegd dus morgen gaan Big Sonny en Jansen in LR wat dames de pan uit vegen als Badslippers dan ook nog komt wordt er behoorlijk wat geveegd denk ik.

Zoals ik al schreef ga ik naar de tent waar de amusante en plezierige ijsberen zitten want ik heb door de week al genoeg gezeik aan mijn kop. De keuze zal moeilijk worden want zowel "GT" als "LR" zal goed voorzien zijn met plezierig gezelschap. Misschien moet ik kijken waar de minste pannekoeken zitten want die houden alleen maar kamers bezet. Als B30 in "LR" zit kan hij in ieder geval niet vegen. Dat is jammer, want er kan mij niet genoeg geveegd worden, zoveel nonsens wordt hier geschreven. Neem dit bericht. Rijp voor de versnipperaar. Het zal morgen moeilijk kiezen worden. "I'll keep you posted"

Big30
17 november 2011, 22:24
Waarom word dan een vaststelling met gelukwensing off-line gezet?
De reden waarom ik een bericht van je heb weggehaald heb ik keurig in een IM aan je vermeld.

Bosco
17 november 2011, 22:30
De reden waarom ik een bericht van je heb weggehaald heb ik keurig in een IM aan je vermeld.

En daarom moet ik er mee eens zijn? :biggrin:

Big30
17 november 2011, 22:33
En daarom moet ik er mee eens zijn? :biggrin:
Je moet het nooit met een mod en/of admin eens zijn :biggrin:! Anders wordt het hier veel te saai :wink:.

sofaking
17 november 2011, 22:49
Je kan heel gemakkelijk zelf vegen hoor.
http://erkie.github.com/

Willem2
18 november 2011, 08:19

reactie van Nippi in phg-gebeurtenissen

"Minstens 80 grieten en maar 10 beren!!
Pussy Paradise !!!

Bedankt voor het vrijkaartje, forumleiding! "

Big reageerde zelf grappig, ik bevestigde met de zin "niet alle gin-tonic uitdrinken aub, die ziet idd dubbel"
egon reageerde ook

Onzin.
Bericht van Nipi is verplaatst naar Populaire Horny Gebeurtenissen : https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12631-Populaire-Horny-Gebeurtenissen&p=240612#post240612
Ik verplaats wel meer "live"berichten naar algemene topics.

ilovethaigirls
18 november 2011, 08:58
@mods

Kunnen jullie misschien even de topictitel aanpassen aub

Wordt er te veel geveegd

Dit mag je dan ook rustig vegen :)

Willem2
18 november 2011, 10:07
Beste Bosco,

Je mot je tyfus kop houden. Ik breek je allebé je potûh, Ik trap je darme op een hoap, ik zuig je een aug uit, kruip in je reet en bét een stuk uit je hagt.:biggrin: ;)
Niks commercieel : voor straf richting Golden Dreams :lostit: Gewoon sorry zeggen en niet meer in de bek schijten ten koste van die dames.
Oost west betar gepijpt dan geflest.

(huiskamer Big30 )
Big30 doet het heel goed. Ga er maar aanstaan met al die jengelende kinderen die hij nu heeft.
Picasso 1 hangt constant aan zijn broek als hij daar niet op reageert komt neefje MiniMe wel uit de hoek : Biggie, biggie reageer nou eens. Het is anders niet meer leuk!! Ja, zegt seksenfun want ik denk er toch anders over, en daarin heb ik gelijk. Woef,woef zegt Scoobert. Stil maar, zegt Boy69 je hebt helemaal gelijk, die Big30 ziet het helemaal verkeerd. Knabbel hangt samen met Babbel in de gordijnen. Tring,tring daar belt Johnny Bravo al om er over te klagen. Grommend wordt Rex wakker. Stil maar Rexje, zegt Timjava, je wordt straks weer uitgelaten. Bosbeer wil buiten spelen omdat de wervelwind zoveel blaadjes heeft geleverd. Bad pritt wil maar plakken. "Ik wil emmerich dichtplakken, komt er helemaal geen water meer door de rijn" Waarop noglangnietuitgewandeld tegen keesroeiboot zegt dan pakken we toch onze drie wielertjes en fietsen we ergens anders heen. Ja, stil maar zegt chucky99, we kunnen ook ergens anders heen. Ja,ja lekker fietsen roepen nikxxxje en Badslippertje. "Wij willen fietsen Biggie" En ik wil ook likken zegt badslippertje. Niks poepen. Daar heb ik wel een A4tje voor zegt Jack42. Broem,broem zegt zijn broertje gignnl. Jij mag niet meer broem,broem "de souza", jij hebt te veel gedronken. Geen boertje laten, oblix. Op de achtergrond speelt een dwaas met zijn mondharmonica. Hihi hij heeft poep gezegd, poeperdepoep, kraait MichelJ. masseurke tracht het nog uit te leggen. Maar daar gaat een noodalaram : Dolfie. Heeft problemen met zijn auto. Moet hij maar winterbanden onder zijn auto hebben schreeuwt uurtje. En een verzekering afsluiten, zegt ilovethaigirls. Nederbelg roept Jansen uit zijn hoek. Niet achter het hek parkeren. Sonny hou op met stuiteren. sunny draai die muziek eens wat zachter. H1 kijk niet zo geil. ijsbeer11 hou op met jezelf onder te plakken. Het gaat hier helemaal over niks het is sofaking. "Biggie, ik heb nog steeds lust" Nee, het is honger lustman. Bonbons uit belgie, roept dupke en hij wil al weer weglopen. Ik wil een lijstje plakken in die hoek, kraait Willi69, 69x AUB. Ik ook, ik ook en wel satanisch surfend met den desselman. Tja, volgens het wetboek mag dat misschien niet Biggetje, zegt jacky pakutra. Waarom zijn die namen niet zwartgedrukt, zegt de ketsende ketser en ketst weer verder. Inderdaad zegt het geweten Gondolas. Zo kan je door het bos de bomen niet meer zien. Ikke wel zegt het bosbeertje : Het is Gert-Jan of Mario_A maar ik weet het niet zeker. Klopt toch niks van flippert de flipper. "Valt er nog wat te plakken" vraagt RAUL7 ? Ikke ook plakken, zegt Dalton.FTotal plakt lekker verder. Nee, we willen beffen, roepen Befke,Befbeer en der lickmeister in koor. Dat is koren op mijn molen zegt molaar. Tering wat is die mondharmonica luid: roept costana. Pleurt eens op. Zal ik andere muziek erbij plakken vraagt Sphinx. Allemaal veel te lang, ik wil buiten spelen met grote ballen, zegt Megaboob. Ja met een clubje zegt CLUBSPORT. Ja, ikke wil ook mee schreeuwt Cupido. Als je maar van mijn meisje afblijft ; zegt Zedd. Die zijn toch te oud zegt Pistol Pete. "Ik wil zwemmen", zegt piranha. Ik ben ook weer uit mijn bed, zegt Rudi-NL. Vanavond weer dezelfde groenten, Biggie ? vraagt de groentenwandelaar.
" U, nu" rijmt Bredero. Nee, dat is van Joost van den Vondel, ik rijm nog wel wat in elkaar , zo Van Dattum.
" Ik schiet ze allemaal over hoop" schreeuwt SFL. En dan is het eindelijk over en uit......

Veel plezier..... eens kijken hoe lang het blijft staan en of er weer geveegd en geplakt wordt :cool: :biggrin:;)

:wink2:

Bosco
18 november 2011, 11:28
Beste Bosco,

Je mot je tyfus kop houden. Ik breek je allebé je potûh, Ik trap je darme op een hoap, ik zuig je een aug uit, kruip in je reet en bét een stuk uit je hagt.:biggrin: ;)
Niks commercieel : voor straf richting Golden Dreams :lostit: Gewoon sorry zeggen en niet meer in de bek schijten ten koste van die dames.

:

Hehe, eindelijk versta ik je eens! :biggrin:

Maar de straf vind ik onrechtvaardig zwaar in verhouding van mijn lichte vergrijp. :cool:

noglangnietuitgewandeld
18 november 2011, 11:41
Je kunt zeggen wat je wilt, maar W2 kent zijn pappenheimers wel.

Willem2
18 november 2011, 11:54
Hehe, eindelijk versta ik je eens! :biggrin:

Maar de straf vind ik onrechtvaardig zwaar in verhouding van mijn lichte vergrijp. :cool:

Mozes kriebel, hij mot ook nog een vrijkaart om te rampetampen ;)

Bosco
18 november 2011, 12:16
Mozes kriebel, hij mot ook nog een vrijkaart om te rampetampen ;)

Met vrijkaart is de straf nog steeds buiten proportie! Gooi er 300 neukgeld, 80 benzinegeld en ik zal erover nadenkuh. :rolleyes:

Picasso 1
18 november 2011, 12:51
Grote smurf gelooft echt dat we blauw zijn http://www.youtube.com/watch?v=OgOQAfNHB_w&feature=relmfu

Beste Bosco,

(huiskamer Big30 )
Big30 doet het heel goed. Ga er maar aanstaan met al die jengelende kinderen die hij nu heeft.
Picasso 1 hangt constant aan zijn broek als hij daar niet op reageert komt neefje MiniMe wel uit de hoek : Biggie, biggie reageer nou eens. Het is anders niet meer leuk!! Ja, zegt seksenfun want ik denk er toch anders over, en daarin heb ik gelijk. Woef,woef zegt Scoobert. Stil maar, zegt Boy69 je hebt helemaal gelijk, die Big30 ziet het helemaal verkeerd. Knabbel hangt samen met Babbel in de gordijnen. Tring,tring daar belt Johnny Bravo al om er over te klagen. Grommend wordt Rex wakker. Stil maar Rexje, zegt Timjava, je wordt straks weer uitgelaten. Bosbeer wil buiten spelen omdat de wervelwind zoveel blaadjes heeft geleverd. Bad pritt wil maar plakken. "Ik wil emmerich dichtplakken, komt er helemaal geen water meer door de rijn" Waarop noglangnietuitgewandeld tegen keesroeiboot zegt dan pakken we toch onze drie wielertjes en fietsen we ergens anders heen. Ja, stil maar zegt chucky99, we kunnen ook ergens anders heen. Ja,ja lekker fietsen roepen nikxxxje en Badslippertje. "Wij willen fietsen Biggie" En ik wil ook likken zegt badslippertje. Niks poepen. Daar heb ik wel een A4tje voor zegt Jack42. Broem,broem zegt zijn broertje gignnl. Jij mag niet meer broem,broem "de souza", jij hebt te veel gedronken. Geen boertje laten, oblix. Op de achtergrond speelt een dwaas met zijn mondharmonica. Hihi hij heeft poep gezegd, poeperdepoep, kraait MichelJ. masseurke tracht het nog uit te leggen. Maar daar gaat een noodalaram : Dolfie. Heeft problemen met zijn auto. Moet hij maar winterbanden onder zijn auto hebben schreeuwt uurtje. En een verzekering afsluiten, zegt ilovethaigirls. Nederbelg roept Jansen uit zijn hoek. Niet achter het hek parkeren. Sonny hou op met stuiteren. sunny draai die muziek eens wat zachter. H1 kijk niet zo geil. ijsbeer11 hou op met jezelf onder te plakken. Het gaat hier helemaal over niks het is sofaking. "Biggie, ik heb nog steeds lust" Nee, het is honger lustman. Bonbons uit belgie, roept dupke en hij wil al weer weglopen. Ik wil een lijstje plakken in die hoek, kraait Willi69, 69x AUB. Ik ook, ik ook en wel satanisch surfend met den desselman. Tja, volgens het wetboek mag dat misschien niet Biggetje, zegt jacky pakutra. Waarom zijn die namen niet zwartgedrukt, zegt de ketsende ketser en ketst weer verder. Inderdaad zegt het geweten Gondolas. Zo kan je door het bos de bomen niet meer zien. Ikke wel zegt het bosbeertje : Het is Gert-Jan of Mario_A maar ik weet het niet zeker. Klopt toch niks van flippert de flipper. "Valt er nog wat te plakken" vraagt RAUL7 ? Ikke ook plakken, zegt Dalton.FTotal plakt lekker verder. Nee, we willen beffen, roepen Befke,Befbeer en der lickmeister in koor. Dat is koren op mijn molen zegt molaar. Tering wat is die mondharmonica luid: roept costana. Pleurt eens op. Zal ik andere muziek erbij plakken vraagt Sphinx. Allemaal veel te lang, ik wil buiten spelen met grote ballen, zegt Megaboob. Ja met een clubje zegt CLUBSPORT. Ja, ikke wil ook mee schreeuwt Cupido. Als je maar van mijn meisje afblijft ; zegt Zedd. Die zijn toch te oud zegt Pistol Pete. "Ik wil zwemmen", zegt piranha. Ik ben ook weer uit mijn bed, zegt Rudi-NL. Vanavond weer dezelfde groenten, Biggie ? vraagt de groentenwandelaar.
" U, nu" rijmt Bredero. Nee, dat is van Joost van den Vondel, ik rijm nog wel wat in elkaar , zo Van Dattum.
" Ik schiet ze allemaal over hoop" schreeuwt SFL. En dan is het eindelijk over en uit......

Veel plezier..... eens kijken hoe lang het blijft staan en of er weer geveegd en geplakt wordt :cool: :biggrin:;)

Willem2
18 november 2011, 13:00
Je kunt zeggen wat je wilt, maar W2 kent zijn pappenheimers wel.

"Jezus, hij is ons helemaal vergeten" ; riepen JackD en Eagledriver in koor. .......
Nee hoor .....

"Niet weer dat kloteforum riep Frauenblick" :wife_2[1]:

:bloemtje:

PS G:herz:bi

Willem2
18 november 2011, 13:03
Grote smurf gelooft echt dat we blauw zijn http://www.youtube.com/watch?v=eNBNDvkQ2XQ&feature=related

Eeeuhhhhh Ja... :)

Willem2
18 november 2011, 13:03
Grote smurf gelooft echt dat we blauw zijn http://www.youtube.com/watch?v=eNBNDvkQ2XQ&feature=related

Eeeuhhhhh Nee... :)...... wit :biggrin:

Picasso 1
18 november 2011, 13:12
Eeeuhhhhh Nee... :)...... wit :biggrin:

Dat is schijn. Want elke keer als we onze mond open doen......

1979

.....wordt er geveegd.

Willem2
18 november 2011, 13:26
Dat is schijn. Want elke keer als we onze mond open doen......

1979

.....wordt er geveegd.

Net als bij kinderen moet je wel eens een mondje afvegen. En voor badslippers den poeperd......
Is het nu werkelijk zo erg ?

Picasso 1
18 november 2011, 13:27
Is het nu werkelijk zo erg ?
Welnee

Willem2
18 november 2011, 13:39
Welnee

Zie je nu wel. Dan is het zo want 1 van de grootste zeikerds heeft het zelf gezegd ;)
Nu nog controleren wat je nu echt gezegd hebt :rolleyes:

Picasso 1
18 november 2011, 13:46
Nu nog controleren wat je nu echt gezegd hebt :rolleyes:
Ik heb wel (na twijfel) Ja gestemd maar het is mijn inziens niet al te erg. Dat Ja is meer gebaseerd op bepaalde kritisch/vervelende zaken vanuit een club topic verplaatsen naar een algemene discussie topic waardoor de club 'buiten schot' blijft. Maar moet wel bekennen dat er op dit forum wel heel erg veel mag en denk dat we met Big een plezierige mod hebben.

Aanvulling nav bericht hieronder: Ik benadrukte Big wegens zijn zichtbare wisreputatie, de rest van de modererende eikels krijgen bij deze ook een veer onder de kont :rofl:.
Euh, doet Carpe niet meer mee?

Willem2
18 november 2011, 14:04
Ik heb wel (na twijfel) Ja gestemd maar het is mijn inziens niet al te erg. Dat Ja is meer gebaseerd op bepaalde kritisch/vervelende zaken vanuit een club topic verplaatsen naar een algemene discussie topic waardoor de club 'buiten schot' blijft.

Dat kan inderdaad wel eens gebeuren, maar blijft een club dan daadwerkelijk buiten schot ?

Maar moet wel bekennen dat er op dit forum wel heel erg veel mag en denk dat we met Big een plezierige mod hebben.

Dat laatste heb je er nog mooi bijgeplakt.
Gelukkig is Willem2 er nog want dat is een eikel, die haalt de meeste dingen weg :biggrin: ;)
En Tiga speelt alleen maar buiten.....

Big30
18 november 2011, 14:24
Ik heb wel (na twijfel) Ja gestemd maar het is mijn inziens niet al te erg. Dat Ja is meer gebaseerd op bepaalde kritisch/vervelende zaken vanuit een club topic verplaatsen naar een algemene discussie topic waardoor de club 'buiten schot' blijft.
Dat gebeurt wel eens maar dan is de reden vaak dat in een algemeen club topic we liever geen discussies zien de de club overstijgen, die horen daar gewoon niet thuis. Gaat dan vaak over zaken als geweigerd worden in een club, foute mannetjes rond een club, iemand die club A niets vind en zegt dat club B veeeeel beter is etc. Een apart topic aanmaken kan ook juist betekenen meer aandacht, soms wordt iets in het algemeen club topic wel eens ondergesneeuwd.

Er wordt dan niets weggehaald, maar wel wat verplaatst en daar is het criterium ook niet wel/geen sponsor. Als in LR algemeen staat hoe goed en waarom de Oase wel niet is wordt zo'n bericht verplaatst, als in het Oase topic staat dat feestjes in World zo goed zijn idem dito.
Dat zijn eigenlijk normale modereer acties. De realiteit is dat veel beren graag wat mogen leuteren en commentaar geven, we geven daar denk ik veel ruimte voor want dat hoort ook een beetje bij de cultuur op het IJsberenforum.

Overigens de meeste berichten die we off-line zetten worden vaak door oplettende leden als kwalijk bericht gerapporteerd. Vaak berichten met scheldwoorden of onterechte beschuldigingen. Al voordat ik of Willem zo'n bericht gelezen hebben zien we de melding dan al.

Trouwens Carpe doet nog wel mee maar heeft door omstandigheden niet meer zo veel tijd als voorheen.

MichelJ
18 november 2011, 17:31
Broer, pleur die geveegde tekst eens online, dan weten we tenminste waar het daadwerkelijk om gaat :biggrin:

Gelukkig is Willem2 er nog want dat is een eikel, die haalt de meeste dingen weg :biggrin: ;)

Wat doet jouw tweelingbroer in LR? :smile2:

Of heb je je rentree gemaakt? 2 druppels...........

Costana
18 november 2011, 23:39
Onzin.
Bericht van Nipi is verplaatst naar Populaire Horny Gebeurtenissen : https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12631-Populaire-Horny-Gebeurtenissen&p=240612#post240612
Ik verplaats wel meer "live"berichten naar algemene topics.

Effe topic doorlezen Willem :)
Doordat Big te weinig veegde had ik een verward Belgisch momentje :)

Big30
19 november 2011, 02:07
"Jezus, hij is ons helemaal vergeten" ; riepen JackD en Eagledriver in koor. .......
Nee hoor .....

Wat doet jouw tweelingbroer in LR? :smile2:

Feit is in ieder geval dat ene JackD en Eagledriver hedenavond in LR waren, alwaar het goed vertoeven was :freu: en we samen de nodige en leuke herinneringen hebben opgehaald.

We deden dit trouwens in gezelschap van veel bekende beren
waaronder zelfs enkele heren
heren van stand met veel verstand
soms wat reflecterend soms wat belerend dat gaat vaak hand in hand

de rede was, wat is de zin van het forum
we maken hier soms wat gein
maar allen vonden we, dat doet waarachtig niet echt pijn
een heerlijk Roemeens kontje schoof voorbij, het ultieme decorum

zelfs de IJBF koning van de one-liners was even totaal verloren
een brede glimlach net passend tussen zijn oren, ging het nu om vegen, om de degen of tot om de in mist verstilde regen?
de nacht schreed voort, in de oneindige stilte en duisternis van de linksrheinische laagvlakte zocht men naar een antwoord
een hogere macht werd aangeroepen, op de Ipad werd het IJBF geopend, het heerlijke Roemeense kontje kreeg opeens een naam en zo bleek ook heel veel faam
toen was het met de stilte opeens snel gedaan!

Bosco
19 november 2011, 09:05
Wis30.... voor de rest gaat het wel goed met je? :confused:

Picasso 1
19 november 2011, 13:53
Wis30.... voor de rest gaat het wel goed met je? :confused:

Volgens mij wordt het tijd voor Big om te gaan neuken :biggrin:

Picasso 1
19 november 2011, 16:35
Als het vlees noch vis is dan krijg je automatisch boven een keurige Nederlandse vlag :smile2:

Willem2
21 november 2011, 16:48
Ik zei het eerder al, ik vind dat er te weinig geveegd wordt :rofl:
Van mij is ongeveer net zoveel geveegd als dat jij hier berichten hebt geplaatst.

Picasso 1
21 november 2011, 16:53
Van mij is ongeveer net zoveel geveegd als dat jij hier berichten hebt geplaatst.

Dus jij vindt ook dat er teveel geveegd wordt? :eek:

Willem2
21 november 2011, 17:26
Dus jij vindt ook dat er teveel geveegd wordt? :eek:

Nee.
Dat staat er toch niet.
Er wordt niet te veel geveegd.
Lees de one-liner nog maar een keer. Of van mij zijn ongeveer zo'n 4000berichten geveegd.

phoenix
21 november 2011, 17:44
kunnen we deze enquete ook vegen?

Big30
21 november 2011, 17:48
kunnen we deze enquete ook vegen?
Kan nu nog niet want de stand is 50-50 :tongue:. We wachten met spanning de ontwikkelingen af.

MichelJ
21 november 2011, 17:58
Kan nu nog niet want de stand is 50-50 :tongue:.

Met of zonder dubbele nicks?

Badslippers
21 november 2011, 19:03
Of van mij zijn ongeveer zo'n 4000 berichten geveegd.

En de reden weet je drommels goed!!!

Willem2
21 november 2011, 19:33
En de reden weet je drommels goed!!!

Nee, dat is nog maar een gedeelte. In ijsberentermen : het topje van de ijsberg.

masseurke
22 november 2011, 15:35
Er wordt wat mij betreft veel geveegd ja; je kan geen poot uit de douche zetten of onze Oostblokvrienden vegen je onmiddellijk van je locker weg!

:wink:

Bosco
11 december 2011, 07:09
Niet om flauw te doen maar MJ bericht hierover!

Het lijkt wel op wie van de drie! Wil de echte bezoeker vrijdagavond in PHG nu opstaan :tongue:!

Beter lezen Big!!
Die regel die jij hebt aangedikt in het rood gaat over de laatste zaterdagen. :rolleyes:

Costana
11 december 2011, 08:43
Beter lezen Big!!
Die regel die jij hebt aangedikt in het rood gaat over de laatste zaterdagen. :rolleyes:

Leer nou effe lezen Big !!! :D

Bosco
11 december 2011, 08:59
Leer nou effe lezen Big !!! :D

Das lekkuh hé Cos.
Een mod die niet kan lezen met een bezem. :biggrin:

Costana
11 december 2011, 09:08
Das lekkuh hé Cos.
Een mod die niet kan lezen met een bezem. :biggrin:

Ik stel voor dat we in opstand komen tegen deze dictatuur !!

Weg met Big, Leve Bos (The revolution of The Light ! )

egon, Dr. Rammler
11 december 2011, 09:15
Ik stel voor dat we in opstand komen tegen deze dictatuur !!

Weg met Big, Leve Bos (The revolution of The Light ! )

:angst::eek::k046[1]::tot[1]::lol:

MichelJ
11 december 2011, 10:37
Als mod moet je beter lezen Big en ook moet je tegen kritiek over PHG kunnen. Ik heb niet geschreven dat er 200 beren aanwezig waren afgelopen vrijdag (dat ging zoals Bosco zegt over zaterdagen). De andere berichten (van o.a. JP) kan ik beamen; er waren genoeg mooie meiden aanwezig (staat ook in mijn bericht), maar het eten was gewoon ruk (20-25 min en toen was het op), later nog een keer wat kipnuggets die ook gelijk op waren. Verder vond ik het veel te vol in de warme, zuurstofloze bar.

Ik weet dat je graag alleen maar positieve berichten in dit draadje wilt lezen (ook in andere draadjes trouwens; meld je maar eens aan op MP dan sta je in no-time onder PHG, maar bij andere clubs duurt het langer of kom je er niet bij te staan), maar ik schrijf mijn eigen ervaring. Als het goed is is het goed, als het slecht is is het slecht. Als je dat liever niet hebt laat het me maar weten, dan schrijf ik niet meer.

seksenfun
11 december 2011, 12:28
Meld je maar eens aan op MP dan sta je in no-time onder PHG, maar bij andere clubs duurt het langer of kom je er niet bij te staan.

Ik heb nog nooit meegemaakt dat ik mij aanmeldde voor een club en dat ik niet op het MP stond. Ik meld me altijd voor een andere club aan dan PHG :gruebel: :smoke:.

Costana
11 december 2011, 12:42
Ik heb nog nooit meegemaakt dat ik mij aanmeldde voor een club en dat ik niet op het MP stond. Ik meld me altijd voor een andere club aan dan PHG :gruebel: :smoke:.

Jij hebt geen recht van spreken, de enige belg die hier rechten heeft is ik !!!:tongue:

Op de MP sta je zelf zonder aan te melden al onder PHG dus daar kan ik MJ gelijk in geven.
Negatieve kritiek wordt niet altijd verwijderd, dus daar geef ik hem ongelijk :)
Laten we zeggen dat het phg-forum meer aandacht krijgt van de mods dan andere en dat daar wel een reden zal achter zitten.

MichelJ
11 december 2011, 12:42

Ik wel. En wel meer dan eens. Vrijdag zat ik in de auto terwijl ik me op MP meldde voor PHG en voordat ik in PHG was stond het er op. Gisterochtend meldde ik me voor LR, maar dat staat er niet op. Voor de 16e sta ik bij PHG zelfs 2x terwijl ik niet ga. Maar goed, MP is niet het issue. Ik denk dat Big30 wel weet wat het 'probleem' is.

Laten we zeggen dat het phg-forum meer aandacht krijgt van de mods

Je haalt meervoud en enkelvoud door elkaar ;).

Nu maar weer ontopic in dit draadje...

Costana
11 december 2011, 12:48

Je wist toch al lang dat ik kan praten noch schrijven :)

Big30
11 december 2011, 15:52
Ere wie ere toekomt! MP wordt door Willem2 altijd bijgehouden. Alleen als hij lang niet on-line is kijken Tiga en ik er wel eens naar. Maar dit is echt een non-issue :biggrin:! Waar beren zich al niet druk over kunnen maken ;).

MichelJ
11 december 2011, 16:41
MP wordt door Willem2 altijd bijgehouden.

Inderdaad. Tenzij iemand zich voor PHG aanmeldt, dan staat het er op, voordat W2 online is.

Maar dit is echt een non-issue :biggrin:! Waar beren zich al niet druk over kunnen maken ;).

Klopt ook. Maar helaas begrijp je mijn punt blijkbaar niet, geeft niet. We hebben het er in de living room wel een keer over.

Big30
11 december 2011, 17:05
Inderdaad. Tenzij iemand zich voor PHG aanmeldt, dan staat het er op, voordat W2 online is.
W2 zal morgen met een officiele verklaring komen dat hij het was die jou zo snel op MP bij PHG heeft gezet!
Speciaal op jouw verzoek en omdat het zo belangrijk is zal ook de modereer historie on-line worden gezet of ik neem een print mee en zal je deze tussen kerst en nieuwjaar in Lr laten inzien :biggrin:.

Boy69
12 december 2011, 07:49
........ maar ik schrijf mijn eigen ervaring. Als het goed is is het goed, als het slecht is is het slecht. Als je dat liever niet hebt laat het me maar weten, dan schrijf ik niet meer.

Hier ben ik het volledig mee eens.
Het forum is bedoeld om eigen ervaringen te delen, zowel positief als negatief, ongeacht voor welke club.

Natuurlijk hebben we allemaal een bepaalde voorkeur voor een club, dit geldt ook voor mods (alhoewel dit hun objectiviteit niet zo mogen beinvloeden), maar ieders mening en ervaring dient naar mijn mening gerespecteerd te worden, ongeacht of deze postief of negatief is.

Willem2
12 december 2011, 08:23
Ik wel. En wel meer dan eens. Vrijdag zat ik in de auto terwijl ik me op MP meldde voor PHG en voordat ik in PHG was stond het er op. Gisterochtend meldde ik me voor LR, maar dat staat er niet op. Voor de 16e sta ik bij PHG zelfs 2x terwijl ik niet ga. Maar goed, MP is niet het issue. Ik denk dat Big30 wel weet wat het 'probleem' is.

Nee, dat probleem ben ik. Ik houd het meetingpoint bij. Dus als daar een foutje in is dan kun je dat gewoon melden intern of op het meetingpoint. En dat kan wel eens gebeuren.

Hier ben ik het volledig mee eens.
Het forum is bedoeld om eigen ervaringen te delen, zowel positief als negatief, ongeacht voor welke club.

Natuurlijk hebben we allemaal een bepaalde voorkeur voor een club, dit geldt ook voor mods (alhoewel dit hun objectiviteit niet zo mogen beinvloeden), maar ieders mening en ervaring dient naar mijn mening gerespecteerd te worden, ongeacht of deze postief of negatief is.

Nee, klopt niet. Je mag op iedere club kritiek hebben. Mits je binnen de beperkte forumregels houdt en mensen niet in gevaar brengt. En dat laatste is helaas vaak het geval.

Ja, AUB.....

Boy69
12 december 2011, 08:30
Nee, klopt niet. Je mag op iedere club kritiek hebben

Blijkbaar niet, gezien het selectieve veegbeleid van Big30 (is vanuit zijn standpund echter wel begrijpelijk)

Jack42
12 december 2011, 09:47
Nee, dat probleem ben ik. Ik houd het meetingpoint bij. Dus als daar een foutje in is dan kun je dat gewoon melden intern of op het meetingpoint. En dat kan wel eens gebeuren

Jack42 is geen JackD. ;)
Het is inmiddels wel verbeterd. :freu:

Boy69
12 december 2011, 12:26
Nee, klopt niet. Je mag op iedere club kritiek hebben.

Blijkbaar niet !!!
Is alweer geveegd

Willem2
12 december 2011, 12:36
Blijkbaar niet !!!
Is alweer geveegd

Klopt niet. Jouw kritiek staat er toch nog ten aanzien van een club.
Persoonlijke aanvallen die zich herhalen worden wel weggehaald en dat lijkt me wel terecht.

uurtje
12 december 2011, 12:37
aangezien we hier toch massaal off-topic bezig zijn doe ik lekker ff mee. Ik kan alleen maar stellen dat (en dit is mijn persoonlijke ervaring) al mijn MP mededelingen gepost worden. Ik heb daar nooit geen last mee gehad.

Bovendien heb ik regelmatig mindere berichten over PHG gezien en zelf ook geschreven. Die stonden en bleven er altijd netjes op. Blijft uiteraard wel staan dat ik de positieve dingen ook graag benoem.

Dus....zomaar een (wellicht ongevraagde) ervaring en mening...

Big30
12 december 2011, 16:01
Blijkbaar niet !!!
Is alweer geveegd
Kritiek mag sterker nog veel clubs leren daarvan en hebben daar ook totaal geen probleem mee.
Je mag zelfs het modereer beleid hier aanvallen maar je moet niet doen voorkomen alsof hier structureel negatieve berichten worden weggehaald, dat is niet zo en zou ook niet slim zijn.
In geen van jouw berichten dit jaar over PHG is wat geveegd of aangepast (dat valt eenvoudig te checken), als dat al gebeurt betreft het vaak niet passende /grievende woordkeuze, maar dat heeft dan geen echte impact op de inhoud cq. kern van het bericht.

Uiteraard wordt er op dit forum gemodereerd conform de forumregels maar dat doen we zeker niet op een al te strenge manier.

Nogmaals kritiek mag en zien we graag komen, maar dan wel het liefst terechte en gefundeerde kritiek met voorbeelden, anders wordt het allemaal wel erg vaag en algemeen

Note Willem2 : Ik verplaats morgen de berichten die betrekking hebben op meetingpoint/wissen etc naar een algemene topic.
Indien daar fouten worden gemaakt graag een IM aan Willem2

Boy69
12 december 2011, 16:36
@big, ik hoop dat je het zelf allemaal gelooft !!!!
Dat er wordt geveegd, weer je zelf ook goed.
Waarom denk je dat een aantal schrijvers die in het verleden veel schreven dat nu niet meer doen.

Maar goed............ als dat is wat jullie willen ?

Laten we het er maar eens face to face over hebben, maar dan zul je wel naar LR moeten komen.

PS: zet dit maar in een apart topic, discussie is immers wat afgedwaald van PHG

MichelJ
12 december 2011, 16:57
Nee, dat probleem ben ik. Ik houd het meetingpoint bij.

Nee jij bent het probleem niet. Überhaupt gaat het niet over MP, dit heb ik pas een keer of 3 aangegeven.

Maar goed... al te veel tijd besteed aan dit draadje, zal ik vanaf nu niet meer doen.

seksenfun
12 december 2011, 18:51
Misschien eens bedenken dat het bijhouden van het MP (en de rest van het forum) een heel karwei is. Dat dan al eens een MP-post zou gemist worden, lijkt me normaal. Je moet je niet zo benadeeld voelen :smoke:.

Alabama
12 december 2011, 19:44
Ik heb enkele maanden geleden ook weleens erg negatief gepost over PHG. Staat er volgens mij nog steeds. Idee van dit forum is om ervaringen uit te wisselen, zowel goede als slechte ervaringen.

Boy69
14 december 2011, 08:06
..............

PS: Ik overwoog om voorlopig geen recensies meer te schrijven tgv overtollig en in mijn ogen onterecht veegwerk van de mods (alhoewel ze dit zelf ontkennen)
De forumleden hebben hiermee echter niets van doen, en om hen toch te informeren, heb ik toch bovenstaande recensie.
Mochten de veegwerkzaamheden echter weer toenemen, dan zal ik me aansluiten bij de "boycot" van enkele andere ex-schrijvers, en geen recencies meer schrijven

Rudi_NL
14 december 2011, 23:27
Mochten de veegwerkzaamheden echter weer toenemen, dan zal ik me aansluiten bij de "boycot" van enkele andere ex-schrijvers, en geen recencies meer schrijven

@Boy69

Boy, heb jij nog wel tijd om zo nu en dan eens te masturberen???
:confused:

Ik lees namelijk dat je elke dag in een of andere club bent en dan ook nog eens vaak en lang de kamer op gaat!!!
:betrunken:

Hoe houd je het vol!?!? Maar wel cool man!!!
:cool:

Trouwens niet stoppen met schrijven hoor, want ik lees bijna al je recensies (actuele updates) inzake LivingRoom; iets wat we natuurlijk niet willen missen.
:smiley:

Badslippers
15 december 2011, 00:09

Heey "Koekwaus", je laat je toch niet de les lezen door een bezem!!! Gewoon blijven schrijven en ons geïnformeerd houden over de perikelen en avonturen in "Living Room". Ik lees dat altijd met veel plezier en interesse alleen dat geneuzel over het Turkse theekransje en de Südländer bijeenkomsten sla ik over want ik ben natuurlijk wel een linkse oproerkraaier en predik de tolerantie. Behalve als die geitebreiers echt lastig worden dan trek ik mijn badslippers uit en dan zijn de rapen gaar!!!

Boy69
15 december 2011, 08:27
Heey "Koekwaus", je laat je toch niet de les lezen door een bezem!!!

Leuk geformuleerd, met name het 2e woordje (betekend BS dan toch BullShit ?) !
Het geveeg ontneemt mij het plezier in het schrijven van recencies.
Helaas ben ik niet de enige

.... alleen dat geneuzel over het Turkse theekransje en de Südländer bijeenkomsten sla ik over want ik ben natuurlijk wel een linkse oproerkraaier en predik de tolerantie. Behalve als die geitebreiers echt lastig worden dan trek ik mijn badslippers uit en dan zijn de rapen gaar!!!

Dat is jouw mening, die respecteer ik.
Helaas heb ik bepaalde ervaringen met deze xxxxxxx (woord dat ik wilde gebruiken is niet geschikt voor vermelding op dit forum), waardoor ik er een andere kijk op heb.
Hopelijk respecteer je die mening ook.

ijsbeer11
15 december 2011, 08:29
Helaas ben ik niet deenige

Dat is kuddegedrag :biggrin:

Boy69
15 december 2011, 08:43
Dat is kuddegedrag :biggrin:

Zal best.
Vegen is kutgedrag

ijsbeer11
15 december 2011, 08:45
Ik kan nog wel meer voorbeelden noemen van kutgedrag... ;)

Boy69
15 december 2011, 08:47
Boy, heb jij nog wel tijd om zo nu en dan eens te masturberen???
:confused:

Af en toe op het werk !

Trouwens niet stoppen met schrijven hoor, want ik lees bijna al je recensies (actuele updates) inzake LivingRoom; iets wat we natuurlijk niet willen missen

Hangt af van evt toekomstig (in mijn ogen onterecht) veeggedrag, zolang dat achterwege blijft blijf ik gewoon schrijven
Als de mods het veeggedrag naar tevredenheid kunnen verklaren, is er uiteraard niets aan het handje

ijsbeer11
15 december 2011, 08:51
Denk dat het forum dan wel kan sluiten als jij niet meer recenseert!

Boy69
15 december 2011, 08:53
Ik kan nog wel meer voorbeelden noemen van kutgedrag... ;)

Insgelijks ;):frown:

Denk dat het forum dan wel kan sluiten als jij niet meer recenseert!

:lol:

numac.ts
15 december 2011, 09:35
word tijd dat hier weer eens de bezem doorheen gehaald word.

Boy69
15 december 2011, 10:13
word tijd dat hier weer eens de bezem doorheen gehaald word.

Ben het deze keer gedeeltelijk met je eens, maar dan niet vegen, maar verplaatsen
We gaan off-topic

numac.ts
15 december 2011, 11:05
deze discussie is niet relevant voor dit forum, de moderatoren doen toch wat ze zelf willen en zijn niet voor rede vatbaar

eigenlijk zouden alle berichten dei niet relevant zijn, mteen geveegd moeten worden. maar dit dient dan wel consequent te gebeuren en dat mis ik tot op heden bij de moderatoren.

Willem2
15 december 2011, 12:16
Ben het deze keer gedeeltelijk met je eens, maar dan niet vegen, maar verplaatsen
We gaan off-topic

Er wordt in de regel niet geveegd maar verplaatst. Meeste verplaatsingen gaan naar algemene topics dan wel onze prullenbak. En dat is echt heel weinig op het totaal aantal berichten.
Heb nu de topics Populaire Horny Gebeurtenissen en Living Room algemeen wat opgeschoond en berichten hierheen verplaatst.

Picasso 1
15 december 2011, 15:30
Er wordt in de regel niet geveegd maar verplaatst. Meeste verplaatsingen gaan naar algemene topics dan wel onze prullenbak. En dat is echt heel weinig op het totaal aantal berichten.
Heb nu de topics Populaire Horny Gebeurtenissen en Living Room algemeen wat opgeschoond en berichten hierheen verplaatst.

Oh gut, Bill Clinton had ook geen sex met die vrouw.
Verplaatsen naar een prullenbak is vegen, zo simpel is het. Op het moment dat een bericht aan het oog van de lezers is onttrokken dan is dat bericht geveegd.

P.S. Voor mij overigens geen irritatiepunt dat er af en toe wat wordt geveegd.

Big30
15 december 2011, 16:12
Heey "Koekwaus"
Zeer leerzaam dit topic, want het woord Koekwaus kende ik niet, had er nog nooit van gehoord maar dankzij google begrijp ik nu wat bedoeld wordt :tongue:.

Overigens berichten verplaatsen of aanpassen gebeurt alleen met een grondige reden, d.i. het overtreden van de forum regels, dat was zo en dat zal zo blijven.
Waarbij opgemerkt dat het modereer beleid op IJBF eerder als vrij soft dan hard gezien kan worden, maar dat is nu eenmaal in de typische IJBF sfeer en stijl. Ook dat gaan we niet veranderen :wink:.

rob45
15 december 2011, 16:41
Kan reply van Big30 onderschrijven ,op concurerende forums word veel strenger geveegt daar schrijf ik dus amper meer ,ook een grapje word niet getolereerd.:D

numac.ts
16 december 2011, 15:45
mijn persoonlijke mening is, dat berichten in een topic wel relevant moeten zijn en niet moeten gaan over hoeren die zich verstoppen voor hoerenlopers.

daarnaast is mijn menig, dat er niet consequent wordt geveegd, daarom zou ik wel eens een gesprek met de moderatoren aan willen gaan betreffende het beleid.

daarnaast is er een groep hoerenlopers, die relatief veel kan schrijven zonder dat er geveegd wordt.

numac.ts
16 december 2011, 15:47
:freu: :wiederda: :freu:

dit bericht is mijns inzien niet relevant in de discussie over deze hoer

Willem2
16 december 2011, 16:04

Naar mijn mening is het bericht wel relevant.
Het laat zien dat deze dame kennelijk weer aanwezig is na een periode van afwezigheid. (zie ook bericht Boy69 in Living Room Algemeen)
En jouw bericht laat dus precies het tegen overgestelde zien.

Bericht is zelfoplossend .... net als dat van numac.ts

Willem2
16 december 2011, 16:24
mijn persoonlijke mening is, dat berichten in een topic wel relevant moeten zijn en niet moeten gaan over hoeren die zich verstoppen voor hoerenlopers.

Dat kan wel degelijk relevante informatie zijn betreffende een dame

daarnaast is mijn menig, dat er niet consequent wordt geveegd, daarom zou ik wel eens een gesprek met de moderatoren aan willen gaan betreffende het beleid.

Tijdens de kerstparty in Living Room heb ik minimaal 15minuten met "jouw" collega over jou en het beleid gepraat. Dus praat daar maar eens mee.
Per interne mail is een ontmoetingsmogelijkheid aangeboden door Big30. Dat lijkt mij voor een internetforum al verdomde veel.

daarnaast is er een groep hoerenlopers, die relatief veel kan schrijven zonder dat er geveegd wordt.

De zin klopt niet (taalkundig).
En inhoudelijk klopt het helaas ook niet.

Hoe we het ook doen, er zal altijd kritiek zijn.

PS De wijze waarop jij schrijft over dames, kan wel eens averechts uitwerken op het aantal schrijvers. En dan heb jij nog geeneens veel echte recensies geschreven ....

Willem2
16 december 2011, 17:03
Kleine losse opmerking :
Verander de wereld begin bij jezelf : schrijf eens een recensie, geef het goede voorbeeld. En al die anderen die nu niet schrijven zullen volgen....

Big30
17 december 2011, 01:15
Zoals W2 al duidelijk meldde is het bericht van B69 wel degelijk relevant en voegt wat toe aan het forum. Jouw bericht, meer in het bijzonder de woordkeuze vind ik bijzonder ongepast en dit forum niet waardig.

m.vr.gr.,
Big30

Big30
17 december 2011, 01:47

Per interne mail is een ontmoetingsmogelijkheid aangeboden door Big30. Dat lijkt mij voor een internetforum al verdomde veel.

PS De wijze waarop jij schrijft over dames, kan wel eens averechts uitwerken op het aantal schrijvers. En dan heb jij nog geeneens veel echte recensies geschreven ....
Beste numac.ts,

Zoals al door W2 aangegeven heb ik jou via IM benaderd om in LR een gesprek te hebben over het modereerbeleid op het IJBF. Ik gaf je (op jouw verzoek) via IM aan wanneer ik er zou zijn, hoe je me kon herkennen en gaf aan graag met je in gesprek te willen gaan.
Jouw reactie op mijn serieuze IM was "ik ben er en je herkent me aan een witte badjas en blauwe slippers", een vrij onbeschofte reactie eigenlijk. Kortom ik heb alles gedaan om in de context van jouw favoriete club LR met je een gesprek aan te gaan, maar je kwam niet opdagen en wou dus het gesprek niet aangaan.
Probeer eens een constructieve en zinvolle bijdrage aan dit forum te leveren!

m.vr.gr.,
Big30

bergm550
17 december 2011, 08:18
Vraag: Word er teveel geveegd?

Antwoord: Het maakt helemaal niet uit of er veel of weinig geveegd wordt. Deze discussies vinden ook vaak plaats op het Rhein- en Roemerforum, maar het zijn eigenlijk zinloze discussies, want het forum is eigendom van een persoon en die bepaalt zelf wat er op zijn forum geschreven wordt. Het ene forum staat meer toe dan het andere. De openheid op het IJsberenforum met betrekking tot het vermelden van tatoeages van de dames is op de Duitse fora uit den boze.

Met andere woorden, democratische beginselen en persvrijheid gelden niet op een forum, ook al is het publiekelijk toegankelijk, dat maakt niet uit. De eigenaar van het forum bepaalt de omgangsvormen en wat er geschreven mag worden. En natuurlijk is een forum ook een commerciële aangelegenheid. Clubs betalen de fora geld voor de reclame, zoals het hebben van een banner op het forum. En natuurlijk wil de eigenaar van een forum natuurlijk niet dat een club van wie hij reclamegeld ontvangt, kapot geschreven wordt.

Zolang de kritiek maar constructief blijft en als de inhoud van de berichten binnen de toelaatbare eisen blijven die de eigenaar stelt, dan is er toch niets aan de hand. Ieder forum heeft een eigen huisstijl en als dit je niet bevalt, dan ga je toch naar een ander forum, waar je je meer thuis voelt. Dit heb ik ook gedaan. Sommige fora vond ik veel te groot, of te lastig te lezen, of de forumsoftware vond ik niet prettig, en toen ben ik weer naar een ander forum overgestapt.

Met andere woorden, een forum is niet neutraal en dat zijn de eigenaren ook niet. En dat is ook goed zo, want een forum hoeft niet neutraal te zijn.

numac.ts
17 december 2011, 20:15
[QUOTE=Willem2;245184]

De zin klopt niet (taalkundig).

QUOTE]

Gaarne zou ik dan van jou willen vernemen hoe het taalkundig dan wel moet zijn. Over de inhoud worden we het waarschijnlijk niet eens

Gondolas9
18 december 2011, 08:45
Numac.ts:daarnaast is er een groep hoerenlopers, die relatief veel kan schrijven zonder dat er geveegd wordt.

Willem2: [I]De zin klopt niet (taalkundig).

Hoe we het ook doen, er zal altijd kritiek zijn.

Ik heb goed opgelet in de les NL, lang geleden. Wat Willem bedoelt (denk ik) is dat de komma verkeerd gebruikt wordt waardoor je een heel andere betekenis krijgt.

Vergelijk eens deze twee zinnen:

1) IJsberen, die viagra gebruiken, kunnen het soms wel meer dan twee keer per avond.
2) IJsberen die viagra gebruiken, kunnen het soms wel meer dan twee keer per avond.

Zin 1 stelt dat alle beren viagra gebruiken, doordat je een stukje info tussen twee komma's zet. Zin twee perkt de grote groep beren in tot degenen die viagra gebruiken (een minderheid dus).

Vergelijk met:

1) De moderatoren, die de technische werking van het forum bewaken, verdienen wel eens een complimentje.
2) De moderatoren die de technische werking van het forum bewaken, verdienen wel eens een complimentje.

In zin 1 zijn dat dus alle mods (zelfs BigWis), in zin 2 beperken we ons terecht tot enkel Tiga.

Veiligheidshalve heb ik het maar even gecheckt in de ANS: zie hieronder.

Op grond van hun betekenis kunnen we bij de betrekkelijke bijzinnen een onderscheid maken tussen uitbreidende en beperkende betrekkelijke bijzinnen. Dat onderscheid kunnen we verduidelijken aan de hand van de zinnen:

(21a) De journalisten, die de verklaring niet ondertekend hadden, werden opgepakt.
(21b) De journalisten die de verklaring niet ondertekend hadden, werden opgepakt.

Zin (21a) deelt over een aantal bekend veronderstelde journalisten mee dat ze gearresteerd werden. De betrekkelijke bijzin draagt hier niet bij aan de bepaling van de referent van de naamwoordelijke constituent, maar geeft aanvullende informatie over de reeds geïdentificeerde journalisten, wat niet per se betekent dat deze informatie overbodig is. In ons voorbeeld kan de bijzin bijv. de reden voor de arrestatie aangeven. In zin (21b) wordt gezegd dat van de journalisten waarvan in een bepaalde context sprake is, sommigen opgepakt werden en wel diegenen die de verklaring niet ondertekend hadden, terwijl dat in (21a) voor alle journalisten gold. De betrekkelijke bijzin in (21b) heet hierom beperkend. Hij draagt wel bij aan een nadere bepaling van de referent van de naamwoordelijke constituent. De bijzin in (21a) noemen we uitbreidend.

Nou ja, zo belangrijk is dit ook weer niet :gruebel: .

Als nieuwsgierige buitenstaander zou ik veel liever een reactie van numac.ts lezen op wat Big aanbrengt:

Jouw reactie op mijn serieuze IM was "ik ben er en je herkent me aan een witte badjas en blauwe slippers", een vrij onbeschofte reactie eigenlijk.

numac.ts
18 december 2011, 10:57
Big30, die veel veegt in mijn berichten en zich weinig laat zien in LR, wou met me afspreken in LR. Ik mailde hem dat ik er waarschijnlijk zou zijn, aangezien ik in de buurt moest zijn die dag voor mijn werk. Door onverwachte omstandigheden is dit toen niet gelukt.

Hij vroeg hoe hij me herkende. ik meldde hem: witte badjas en blauwe badslippers. Dit noemt hij dan vrij onbeschoft.

Ik kan er verder niets van maken, want in dit hoerenkot (zoals het door menige ijsbeer ook wel genoemd wordt), is dit het uitgaanstenue voor de hoerenloper.

timjava
18 december 2011, 11:19
Dit draadje even doorgekeken. En inderdaad er wordt veel te weinig geveegd. Dit draadje is een goed voorbeeld. Mag wat mij betreft in zijn geheel geveegd worden.

Laten we minder zeuren en gewoon recensies schrijven over dames en over clubs. De rest mag van mij geveegd worden.

Beren die alleen in dit soort draadjes reageren en geen recensies schrijven, mogen van mij ook geveegd worden.

Ik begrijp sowieso niet wat de beren die alleen maar lopen te zeiken hier nog op het forum doen?

Bosco
18 december 2011, 11:23
Big30, die veel veegt in mijn berichten en zich weinig laat zien in LR, wou met me afspreken in LR. Ik mailde hem dat ik er waarschijnlijk zou zijn, aangezien ik in de buurt moest zijn die dag voor mijn werk. Door onverwachte omstandigheden is dit toen niet gelukt.

Hij vroeg hoe hij me herkende. ik meldde hem: witte badjas en blauwe badslippers. Dit noemt hij dan vrij onbeschoft.

Ik kan er verder niets van maken, want in dit hoerenkot (zoals het door menige ijsbeer ook wel genoemd wordt), is dit het uitgaanstenue voor de hoerenloper.

Dat er in jou berichten veel werd geveegd lijkt me een logische gevolg van de onzin, oproeiende en jou puberaal gedrag!
En als ze jou serieus gevraagd word voor een meeting, is je antwoord daarop niet alleen kinderachtig maar ook LAF!!

Je kan altijd verwijzen naar je uiterlijk natuurlijk.

Picasso 1
18 december 2011, 11:30
Dat er in jou berichten veel werd geveegd lijkt me een logische gevolg van de onzin, oproeiende en jou puberaal gedrag!
En als ze jou serieus gevraagd word voor een meeting, is je antwoord daarop niet alleen kinderachtig maar ook LAF!!

mijn persoonlijke mening is, dat berichten in een topic wel relevant moeten zijn en niet moeten gaan over hoerenlopers die zich verstoppen voor moderatoren.

Badslippers
18 december 2011, 11:53
Het is zondag. De naweeën van 2 achtereenvolgende clubdagen laten zich voelen. Een moment voor sterke koffie en een moment om de tijd te doden met wat prietpraat in een niet relevant "Topic".

[ . . .]
Hij vroeg hoe hij me herkende. ik meldde hem: witte badjas en blauwe badslippers. Dit noemt hij (Big30, [BS]) dan vrij onbeschoft.
[ . . . ]

Ik moet het numac.ts nageven. De beste kerel heeft wel ergens een paar humorcellen in zijn hersenkwab zitten. Zo kun je zien wat door de één als humor gekwalificeerd wordt door de ander als onbeschoft ervaren wordt.

Moeten er veel geveegd worden?
Vaak heeft dat te maken met de context waarin een en ander geplaatst is.

Jammer dat Roxy het pand blijbaar heeft verlaten. Geen een hoer kon zo lekker "Sperrrrrrrrrma" zeggen als zij. Je kreeg er gewoon dorst van.

Beiden gebruiken wij het woord hoer. Ik vind mijn voorbeeld wat lekkerder in de mond liggen maar mijn mening is subjectief. Niet het meest charmante woord trouwens, vooral vanwege de connotatie. Ik heb het al eens eerder gezegd. Wil je een vrouwen tot op de grond afbreken of in discrediet brengen, betitel haar als hoer. Universeel voorbeeld > Maria Magdalena. Toch gebruik ook ik dat woord vaker terwijl ik niet de intentie heb om betreffende dame af te serveren. Soms bekt het lekker in je recensie. Moeten de moderatoren consequent zijn en het woord hoer (of alle schuttingtaal) gaan vegen? Ik laat die ondankbare taak heel graag aan hun eigen inzichten over en ben al lang blij me niet over dit soort kwesties te hoeven buigen.

Geldt ook voor scheldwoorden. De keren dat ik een ijsbeer een klootzak noem zijn waarschijnlijk niet meer te tellen. Ik verwacht echter van de moderatoren wat "Fingerspitzen gefühl" hoe dit te interpreteren. En dat verwacht ik ook ten aanzien van schuttingtaal. Meestal is dat in overdrachtelijke zin en dien je het niet letterlijk te nemen (het op de man spelen). numac.ts geeft aan dat:

alle berichten dei niet relevant zijn, mteen geveegd moeten worden. maar dit dient dan wel consequent te gebeuren en dat mis ik tot op heden bij de moderatoren.

Ik zou zeggen, ga er maar aan staan. Het kan waarschijnlijk wel maar dan verdwijnt de eigenheid en wordt het een kleurloos "Wikipedia-achtig" geheel. Nogmaals, wat mij betreft behouden de mods de vrijheid om te vegen en wij ijsberen volgen dat kritisch en laten wel weten als we het er niet mee eens zijn. Censuur (dus vegen) omdat een sponsorende club stevige kritiek krijgt is discutabel evenals veegbeleid dat ijsbeerafhankelijk is.

BefBeer
18 december 2011, 14:39
Soms heb ik wel een heerlijk gevoel in mijn klootzak als een dame er heerlijk mee aan het spelen was.
Leuk om zulke taalgevoeligheden te lezen en herleren over de betrekkelijkheid van eea.
Dus niet alles hoeft geveegd!

BefBeer

Costana
18 december 2011, 16:05
Discussie's over taalgebruik op Internet zijn zo jaren '90..... zolang de boodschap maar duidelijk is.

Voor de rest kan er voor numac niet genoeg geveegd worden.... of beter ban dat vervelend kereltje maar :)

Picasso 1
18 december 2011, 16:30
Voor de rest kan er voor numac niet genoeg geveegd worden.... of beter ban dat vervelend kereltje maar :)

Er moet minder geveegd worden en meer geband worden :rofl:

Costana
18 december 2011, 16:34
Er moet minder geveegd worden en meer geband worden :rofl:

Ja, in plaats van de veegborstel, de grove borstel !!!!!!:teuflisch:

jacky pakutra
18 januari 2012, 13:05
Ik denk dat Big30 volgens de forumregels gaat ingrijpen. Volledig terecht uiteraard. En dan gaan enkele ijsberen daarna nog klagen ook. Gek hé

haha het vegen van allerlei off topic onzin is terecht en is niks mis mee, daarnaast mag er van mij alles geveegd worden wat volgens de mods niet op het forum thuishoort.

het punt is vaak alleen dat het selectief gebeurt, zie bv draadje "PSR algemeen" met een berg off topic reacties op de post van S&F, waaronder ook een post van ondergetekende en een van big30, wat dan gewoon weer blijft staan...

is geen kritiek, maar een feitelijke constatering....

dus hoop dat je dit keer niet reageert als een Roemeense die geen bani krijgt als ze erom vraagt:smile2:

en waar was je vannacht op de chat??!!

groet, JP

fg22
18 januari 2012, 13:46
M.i. nooit teveel de vrijheid van het woord aantasten.
Ook hier niet teveel ingrijpen en zeker niet sturen, tenzij personen worden geraakt.

Laat zoveel mogelijk staan wat niet onfatsoenlijk is.
Ieder taalt zoals hij gebekt is, en dat geldt ook voor het lezen!

Dan kan ieder op zijn eigen manier alle info wegen,
navragen en besluiten wat hij/zij ermee doet.

Veni, Vidi, Vici

jacky pakutra
18 januari 2012, 13:51
Ook hier niet teveel ingrijpen en zeker niet sturen, tenzij personen worden geraakt.

ik kan me meestal wel vinden in het veegbeleid.
en "personen die geraakt worden" is ook weer ruim interpreteerbaar, de een is (veel) sneller over de zeik dan de ander.
daarnaast snap ik dat dit een forum is dat primair bedoeld is voor recensies over dvps/clubs en dat het niet de bedoeling is dat ander soort gezever de overhand krijgt.

kortom wat kritiek, geklaag en wat gestang hoort erbij maar kan me voorstellen dat het niet prettig is als de draadjes zowat meer worden gevuld met allerlei bullshit die niks met dames en clubs te maken heeft.

daarom snap ik het veegbeleid in de meeste gevallen wel (en nee ik ben nu niet gehackt door een mod ;) )

groet, JP

seksenfun
18 januari 2012, 19:40
De titel in de E.-blok moet niet gewist worden maar zo'n "dt"-fout in rode koeieletters misstaat gewoon enorm :smoke:.

Picasso 1
19 januari 2012, 01:25
Ik vind het alleen zo jammer wanneer onzin geveegd wordt voordat ik de kans had het te kunnen lezen :rofl:

Willem2
19 januari 2012, 10:08
haha het vegen van allerlei off topic onzin is terecht en is niks mis mee, daarnaast mag er van mij alles geveegd worden wat volgens de mods niet op het forum thuishoort.

het punt is vaak alleen dat het selectief gebeurt, zie bv draadje "PSR algemeen" met een berg off topic reacties op de post van S&F, waaronder ook een post van ondergetekende en een van big30, wat dan gewoon weer blijft staan...

is geen kritiek, maar een feitelijke constatering....

Het is geen kritiek maar ik zeg ´t toch even.
Misschien lokt seksenfun het een beetje uit dat zou zomaar kunnen. Maar het is volgens mij niet schadelijk voor zowel seksenfun als PSR. Het stimuleert zelfs :rolleyes:

dus hoop dat je dit keer niet reageert als een Roemeense die geen bani krijgt als ze erom vraagt:smile2:

bani = ban ?
Die worden niet zo snel gegeven.
En ik reageer maar want mijn teller moet ook omhoog ;)

en waar was je vannacht op de chat??!!

groet, JP

Na bezoeken aan een pauschalclub en een saunaclub eerst zelf maar de sauna in geweest. Daarna 's nachts geslapen en vanochtend kon ik tussen 8 en 9 niet op de chat, weer zo'n foutmelding op de duitse computer. Naar tussen 10 en 11 hang ik daar nu wat rond.
Ga zo ook maar weer wat doen.

Willem2
19 januari 2012, 10:13
Ik vind het alleen zo jammer wanneer onzin geveegd wordt voordat ik de kans had het te kunnen lezen :rofl:

Toch nog een antwoord op deze spanjool. Oei, dat is een racistisch scheldwoord. En zulke zaken worden dus stelselmatig geveegd...... (behalve dus dit voorbeeldje)

Picasso 1
19 januari 2012, 12:41
Toch nog een antwoord op deze spanjool. Oei, dat is een racistisch scheldwoord. En zulke zaken worden dus stelselmatig geveegd...... (behalve dus dit voorbeeldje)

Spanjool vind ik persoonlijk toch iets eleganter klinken dan Kaaskop :rofl:

In het woordenboek staan overigens de volgende betekenissen:
1) Alcoholische mengdrank van rode bessenjenever en klare jenever 2) Iberiër 3) Inwoner van spanje 4) Persoonsbenaming 5) Rasnaam 6) Soort drank 7) Spaanse snuif 8) Spaanse snuiftabak 9) Spanjaard

Toch nog leerzaam, dit bericht niet vegen dus.

MichelJ
7 februari 2012, 20:44
Zelfs in een onzinnig topic van Big30 over de Elfstedentocht wordt volop geveegd.... :rolleyes:

In Friesland is er nog meer te vegen.

Big30
7 februari 2012, 21:01
Zelfs in een onzinnig topic van Big30 over de Elfstedentocht wordt volop geveegd.... :rolleyes:

Ik zeg schandalig!!!! Voorts ben ik van mening dat het 11-steden topic niet als onzinnig moet worden benoemd en dat vooral daar de leesbaarheid voorop dient te staan.

Dat gezegd hebbende zou eigenlijk het hele topic goed geveegd moeten worden, zeker nu waar het hele land maar met 1 ding bezig is nl. krijgen we alles op tijd schoon geveegd. Het is dan ook duidelijk dat we hier het goede voorbeeld moeten geven :biggrin:!

RAUL7
24 april 2012, 13:01
Tuurlijk zijn er (veel) positieve zaken te melden, maar als negatieve berichten niet op prijs worden gesteld, zal ik ook geen positieve berichten plaatsen

Dat hangt er natuurlijk vanaf over welke clubs het gaat, over sommige clubs worden negatieve berichten met open armen onthaald! :eek:

Boy69
24 april 2012, 14:26
Dat hangt er natuurlijk vanaf over welke clubs het gaat, over sommige clubs worden negatieve berichten met open armen onthaald! :eek:

En over een bepaalde club mag alleen positief geschreven worden, anders gaat de bezem er overheen

RAUL7
24 april 2012, 14:29
En over een bepaalde club mag alleen positief geschreven worden, anders gaat de bezem er overheen

Of wordt er onmiddellijk een tegenbericht geplaatst!

Picasso 1
24 april 2012, 14:32

Hahaha :bowlol:

popey01
24 april 2012, 18:51
vaNDAAR DAT JE OOK GEEN WAARDE KAN HECHTEN WAT ER GESCHREVEN WORDT

Picasso 1
24 april 2012, 19:33
vaNDAAR DAT JE OOK GEEN WAARDE KAN HECHTEN WAT ER GESCHREVEN WORDT

Het is inderdaad zo dat de beste informatie verkregen wordt in directe gesprekken met mensen. Op een forum zijn er een hoop andere factoren waar mensen zich door laten leiden buiten de ander voorzien van goede info.

Costana
25 april 2012, 17:44
Recensies moet je eerder zien als een indicatie dan een waarheid.

Badslippers
25 april 2012, 23:14
Het is inderdaad zo dat de beste informatie verkregen wordt in directe gesprekken met mensen.

Ha ha ha, wat ben jij een naïeve klootzak. Dan wordt er juist het meeste gelogen. Je moet je maar gauw gaan verdiepen in "Body Language".
Tip: kijkt Badslippers naar linksboven (van jou uit) als jij hem vraagt of hij zojuist een vunzige sessie achter de rug heeft. Dan kun je er gif op innemen dat hij liegt dat het gedrukt staat en dat het een waardeloze sessie was. Kijken naar linksboven staat synoniem voor het construeren van bedachte beelden (gedachtes). Kijken naar rechtsboven duidt op waarheid. Ik zie liegen ook als positief. Je moet er toch niet aan denken om telkens met de waarheid geconfronteerd te worden. Dan zou dit pas echt een saai forum zijn.

noglangnietuitgewandeld
26 april 2012, 10:00
Interressant. In een club vol onbekenden kun je forumleden er vanaf nu dus feilloos uitpikken, want die kijken als ze in gesprek zijn duidelijk met een verdraaide nek naar rechtsboven omdat ze dit bericht gelezen hebben. Hoe zou het trouwens zitten met het plaatsen van berichten? Ik heb bijvoorbeeld geen kantooropleiding of iets dergelijks gehad en kan niet blindtypen. Al mijn berichten zijn dus getypt met de ogen op het toetsenbord gericht, niet links of rechts maar recht omlaag. Feit is ook dat als mensen onjuistheden opschrijven ze vaak geneigd zijn om fouten te maken. Probeer daarom alteid om tiepvauten sofeel mogeleik te fermijden.

Picasso 1
26 april 2012, 11:57
Ha ha ha, wat ben jij een naïeve klootzak. Dan wordt er juist het meeste gelogen. Je moet je maar gauw gaan verdiepen in "Body Language".

Helaas zien we geen 'body language' als we iemands recensie lezen. Nog afgezien van het feit dat de schrijver alle tijd heeft om zijn recensie in elkaar te 'smeden' :wink:

Even aan badslippers uitleg geven over 'incentives' in directe communicatie ten opzichte van incentives voor het schrijven op een forum alsook de wijze van communicatie.

Aanleidingen en communicatiewijze direct gesprek:
- er wordt rechtstreeks op een vraag gereageerd
- snel schakelen bij een gesprek tussen twee personen en fine tunen in de informatiebehoefte
- iemand voelt behoefte om iets over zijn sessie te melden

Aanleidingen en communicatiewijze schrijfsels op een forum:
- er zijn vrijkaartjes te winnen
- gelegenheid even centraal te staan
- je wil je clubje een podiumplaats geven
- uitgebreide recensies komen eerder in aanmerking voor nominaties en vrijkaartjes dan kort en bondig informeren
- schrijfstijl belangrijker dan inhoud want daarmee maakt je recensie indruk
- schrijver heeft behoefte om anderen te laten weten hoe graag vrouwen hem willen en hoe super hij wel niet is (nauwelijk verifieerbaar tov het directe contact), een vorm van egostrelende forummasturbatie dus
- gevoel ontwikkelen over wat voor communicatiewijze en welke onderwerpen de forumleiding welgezind zijn ivm toekomstige vrijkaarten
- men schrijft 'voorzichtig' wegens eerdere tegenreacties (je hebt iemands club of meisje 'aangevallen' of je voelt de druk van Big als je iets over Happy schrijft)
- je beoogt aan te vallen wegens een eerdere onenigheid
- je tracht uit te lokken
- ideale gelegenheid om je gram te halen over een club of een dame
- behoefte om de kont van de complete forumleiding schoon te likken want wie weet is dat ergens goed voor
- veel recensies schrijven zonder echt iets te vertellen hebben alleen maar om vrijkaartjes te winnen
- en last but not least natuurlijk dat je anderen graag wilt informeren

rob45
26 april 2012, 12:07
Als ik recht naar onderen kijk zie ik een stijve lul waar ik al dagen "last" van heb.
Dat is Bodylanguage waarvan ik zeg en denk,snel als mogelijk naar een club,vertrek zometeen al richting Venlo.

Badslippers
26 april 2012, 18:24
Even aan badslippers uitleg geven over 'incentives' in directe communicatie [ . . . ]

Pffff, hou het nou eens simpel en niet van die moeilijke woorden gebruiken. We zitten hier niet in dat "Catshuis Topic". Nu moet ik weer eerst de wiki raadplegen om me bij te scholen en in te lezen om er achter te komen dat je het gewoon hebt over beloning dan wel stimulans. Zo dadelijk gaat B30 hier ook nog grafieken posten en dan is het hek helemaal van de dam. Maar goed, als jij nou gebruik maakt van de verstrekte "incentives" bij het directe gesprek dan haal ik die van de schrijfsels wel binnen. Die lijken me namelijk veel aantrekkelijker.

Big30
26 april 2012, 18:48
Zo dadelijk gaat B30 hier ook nog grafieken posten en dan is het hek helemaal van de dam.
OK omdat je er om vraagt hier de weerpluim, lijkt me toch zeer relevant:

2514

Hoipiepeloi
22 januari 2013, 21:45
Ik zag toevallig deze (oude) discussie en reageer toch nog even.

Volgens mij is dit forum voornamelijk ervoor bedoeld om ijsberen op "opportunities" te wijzen (lees: goede tips) en vooral om ijsberen te behoeden voor slechte dames/clubs/ervaringen, die een ijsbeer door schade en schande zelf heeft ervaren.

Maar ik wil wel een ander punt aansnijden wat zijdelings met "vegen" te maken heeft.

Aan de ene kant heb ik waardering voor veelschrijvers die slechts een of enkele clubs frequenteren, maar als ik vrijwel elke dag alleen maar bijna ongeloofwaardige jubelverhalen lees over bepaalde clubs bijvoorbeeld Mc Sex2 of Golden Dreams waar bepaalde ijsberen kennelijk letterlijk kind aan huis zijn, word ik soms wel een beetje moe.

De meeste intelligente ijsberen op dit forum nemen de epistels van deze veelschrijvers cq stamgasten uiteraard met een korrel zout, want met objectieve berichtgeving heeft dit natuurlijk al lang niet meer te maken.

Maar er zijn hier ook vele honderden nieuwsgierige gasten per dag, die het systeem van ijberenforum nog niet zo goed door hebben en die gaan dan op basis van omhooggeschreven berichten van deze veelschrijvers naar zo'n club en ja, dan valt het vaak vies tegen.

Want ja, als je als veelschrijver/stamgast (tien)duizenden euro's per jaar in zo'n club stuk slaat, dan wordt je vaak net iets anders en vooral veel beter behandeld door de aanwezige dames (understatement) dan de doorsnee Rookie die slechts een paar honderd euro per jaar aan de hoeren uitgeeft en die dus feitelijk afgaat op verkeerde, want uiermate subjectieve, berichtgeving.

En dan in Pauschalclubs/Partytreffs en Saunaclubs valt zo'n bezoekje voor de ijsbeer die er voor het eerst komt vaak enorm tegen, want die gaat helaas te vaak af op weinig objectieve jubelverhalen van de happy few.

In zo'n geval hoef je wat mijn betreft niet direct te vegen, maar zou een moderator, als het om veel berichten in korte tijd van een bepaalde ijsbeer gaat over een bepaalde club, wel eens een tussenbericht kunnen plaatsen met de opmerking dat het hier gaat om stamgasten van een bepaalde club en dat deze mening dus uitgesproken subjectief en dus (door de hoge bedragen die zij daar spenderen) uiteraard ook bijna altijd positief is.

Leve de veelschrijvers op dit forum want het zijn vaak kleurrijke en vooral smeuïge bijdragen dat ze zijn de ruggegraat van dit ijsberenforum, maar bewaak als moderatoren wel de objectiviteit van de berichten als deze veelschrijvers als stamgasten (te) vaak over een bepaalde club schrijven en " een club omhoogschrijven"!

Badslippers
22 januari 2013, 22:21
Aan de ene kant heb ik waardering voor veelschrijvers die slechts een of enkele clubs frequenteren, maar als ik vrijwel elke dag alleen maar bijna ongeloofwaardige jubelverhalen lees over bepaalde clubs bijvoorbeeld Mc Sex2 of Golden Dreams waar bepaalde ijsberen kennelijk letterlijk kind aan huis zijn, word ik soms wel een beetje moe.

De meeste intelligente ijsberen op dit forum nemen de epistels van deze veelschrijvers cq stamgasten uiteraard met een korrel zout, want met objectieve berichtgeving heeft dit natuurlijk al lang niet meer te maken.

Maar er zijn hier ook vele honderden nieuwsgierige gasten per dag, die het systeem van ijberenforum nog niet zo goed door hebben en die gaan dan op basis van omhooggeschreven berichten van deze veelschrijvers naar zo'n club en ja, dan valt het vaak vies tegen.

En als die gasten nou de moeite nemen om een paar eenvoudige regels in de vorm van hun ervaringenen toe te voegen zou het beeld al genuanceerd worden.
Modereren op basis van objectiviteit van de berichten lijkt me een uitermate moeilijke, zo niet onmogelijke opdracht. Er mag toch wel enig kritisch besef bij een ijsbeer verondersteld worden.

Big30
22 januari 2013, 22:41
Leve de veelschrijvers op dit forum want het zijn vaak kleurrijke en vooral smeuïge bijdragen dat ze zijn de ruggegraat van dit ijsberenforum, maar bewaak als moderatoren wel de objectiviteit van de berichten als deze veelschrijvers als stamgasten (te) vaak over een bepaalde club schrijven en " een club omhoogschrijven"!
Elk club bericht is in feite een puur subjectieve weergave van een club bezoek. Komt bij dat sommige clubs inderdaad fans hebben en sommige clubs laten we zeggen anti-fans, zeg leden die een vooroordeel tav een club hebben.

Je kunt dan inderdaad niet altijd speken van een volstrekt objectieve weergave van feiten, dit zelfde geldt ook voor dames ervaringen. Ook daar geeft 1 bericht of een serie van "fan-berichten" niet altijd een correct beeld. Toch is het beter dat je zelf dat beeld vormt, waarbij je natuurlijk mee kunt laten wegen dat soms van fanschap sprake is en soms weer van anti-fanschap.

Modereren op grond van objectieve criteria is lastig en denk ook niet gewenst. Op zijn hoogst kun je soms feitelijke onwaarheden recht zetten maar beter is denk ik dat door een veelvoud van berichten (veelal vanuit verschillende gezichtspunten) een zo objectief mogelijk beeld ontstaat.
Dat is dus essentieel wat anders dan 1 visie cq. beeld zo veel mogelijk te objectiveren, das een mission impossible.

Ik zou ook zeker niet willen beweren dat stamgasten altijd per definitie positief zijn over hun club, sterker nog als een DJ niet goed is, een club te lang/kort open is, het eten niet goed is, een dame niet goed is zullen stamgasten zeker niet nalaten dat hier te vermelden. Soms is het trouwens ook een kwestie van lekker zeuren want in bepaalde gevallen lijkt het ook nooit goed te zijn en gaat het meer erom dat men weer eens bekende stokpaardjes wil berijden dan dat men werkelijk een punt heeft.
Maar ook dat mag hier, ook vooroordelen, bepaalde afkeuren alles mag hier verkondigd worden :biggrin:!

Dalton
22 januari 2013, 23:13
Moet hier niet geveegd worden want ik geloof dat het niet meer over vegen gaat of is geveegd hetzelfde als geveegd worden en moet BIG weer zijn buldozer pakken om te vegen want aan zijn bezems zitten helemaal geen stekels meer omdat ze helemaal kaal geworden zijn van het vegen over het scherm.
Gewoon niet te begrijpen dat BIG zoveel lol heeft in het vegen bij zijn buren de sneeuw heeft hij zonder sneeuwschuiver maar met een echte hollandse bezem verwijderd en is daar 3 dagen mee bezig geweest.
Zijn handen waren helemaal verkleumd van de kou en zo kon hij de warme chocolade die hem aangeboden werd niet opdrinken.
Daarom hebben ze hem met een theelepeltje het hete vocht toe gediend en toen het kopje leeg was barste hij in snikken uit van blijdschap dat zijn buren nog zo medelevend met hem waren.
Nu zal hij wel weer beginnen met vegen waarvoor WILLEM2 hem heeft aangesteld en voor iedere veeg krijgt hij een vrijkaartje voor HAPPY daarom zit hij daar iedere dag met een laptop op schoot te vegen en vergeet gewoon te neuken met die mooie ROEMEENSE dames.
Maar zijn geliefde DJ komt weer terug en nu kan hij er zelfs een liedje bij zingen onder aanvoering van zijn favoriete DJ.

Bosco
25 augustus 2013, 10:44
Word het niet eens tijd de dat post op het forum bij de kern blijft?
Dat is dan dat het v.n. over clubs en hoeruh moet gaan!!!

Van mij mag die onzin-post van b.v. bergm550 snel weggeveegd worden!!!

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?35288-De-misstanden-in-de-DDR
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?35285-Oi-olá-met-de-brandweerheli.-Ik-maak-even-gebruik-van-je-zwembad-graças!
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?35283-Live-uit-Zwolle

de duisburg spesjalist
25 augustus 2013, 11:10

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?35288-De-misstanden-in-de-DDR
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?35285-Oi-olá-met-de-brandweerheli.-Ik-maak-even-gebruik-van-je-zwembad-graças!
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?35283-Live-uit-Zwolle als ze hier op het forum aan het vegen gaan blijf er niet zoveel over

phoenix
25 augustus 2013, 11:26
kunnen we dit laatste bericht niet vegen?:teuflisch:

Badslippers
25 augustus 2013, 11:33

Spaar die kerel een beetje. Hij heeft dit weekend "GT-geheelonthouding" en moet de dagen slijten in Zwolle. Dan weet je het wel en ga je gekke dingen doen.

Bosco
25 augustus 2013, 11:37
Spaar die kerel een beetje. Hij heeft dit weekend "GT-geheelonthouding" en moet de dagen slijten in Zwolle. Dan weet je het wel en ga je gekke dingen doen.

Van zijn probleem moet hij niet ons probleem maken!

ketserr
25 augustus 2013, 12:36

Jij als starter van dit topic ken beter eerst die mods eens leren te vegen bij de kern en niet het gevolg.

Bosco
25 augustus 2013, 13:15
Jij als starter van dit topic ken beter eerst die mods eens leren te vegen bij de kern en niet het gevolg.

Je bedoeld jou gevolg als iemand een negatief woord schrijft over GT? Die word dan terecht geveegd kets!!

ketserr
25 augustus 2013, 13:32
Je bedoeld jou gevolg als iemand een negatief woord schrijft over GT? Die word dan terecht geveegd kets!!

Je bedoeld dat een kritische noot van mij is niet toegestaan.