Volledige versie bekijken : Anusreiniging
Badslippers
3 november 2011, 01:22
Tja een geile hond wil niet alleen lekker kunnen ketsen, maar ook zo nu en dan lekker kakken.......
Voor wat het waard is.......
Nu snap ik ook waarom ik de enige ben die lekker gerimd wordt. Ik schijt nooit in de club maar thuis gevolgd door een anale douche en vingerpenetratie. Zou trouwens een interessant draadje kunnen zijn: "Wat is de beste methode om je knoopsgat schoon te blazen?". Ik zal het "Topic" even aanmaken!. Bij deze. Bubbelbad kan trouwens goede diensten bewijzen. Dan ligt het er ook nog aan of je harde kak of plakpoep hebt (met klonters!).
Rex, De kakkende Hond heeft trouwens mazzel. Honden hebben nooit een vieze kont na het schijten. Maar alle gekheid op een stokje, hoe zorg je ervoor dat er geen stront aan de knikker komt? Ik was mijn binnenste altijd door een vinger in mijn anus te stoppen met wat frisruikende massageolie en wat te raggen. Moet je wel kunnen ontspannen. Heb nog nooit commentaar gehad dat het niet proper was.
MichelJ
3 november 2011, 07:05
Mooi onderwerp om mee wakker te worden :klo1: :kotz:
masseurke
3 november 2011, 09:40
Haha, to much information BS, zeker nadat ik je hand schudde toen je in de bubbels zat...
M
Picasso 1
3 november 2011, 12:03
Gewoon schijt aan hebben, MJ.
rob45
3 november 2011, 14:42
Plas en poepsex,altijd faccinerend voor sommige mensen,mijn zwager gaat zelfs 125 toiletten schoonmaken van een camping thuis smeert hij de toilet ook onder met pis en poep,hij wast zichzelf maar liefst eenmaal per maand,ook gaat hij direct van wcbezoek rechtdoor naar de club.hij is er een dus van het smerige soort,zijn vrouw weet ervan,ze slaapt natuurlijk apart wanwege de stank.
Nee,dan kan beter jezelf goed reinigen voor clubbezoek zoals BS.
Admin
3 november 2011, 15:23
Knabbel mag hier niks schrijven !!! ;)
RAUL7
3 november 2011, 17:22
Gewoon een lavement gaan halen! :biggrin:
Knabbel
3 november 2011, 18:01
Knabbel mag hier niks schrijven !!! ;)
Ook mooi dat ik dit net lees terwijl ik met de ipad op de pot zit te schijten.
Oh ja, mods vegen aub haha...
Big30
3 november 2011, 18:27
Ook mooi dat ik dit net lees terwijl ik met de ipad op de pot zit te schijten.
Oh ja, mods vegen aub haha...
Ik zit net even niet op de pot en hoef dus niet te vegen! Maar speel wat met mijn Ipot, ook leuk!
Wilt U eens lekker vegen? Ik zeg neem de Ipot van 30".
Costana
3 november 2011, 18:42
Moet je maar niet onmiddellijk naar het forum komen :)
uhmm net voor mijn bezoek ga ik naar de kliniek en vraag ik een darmspoeling, netter kan niet.
Dit weekend toch 2x naar de pot gemoeten in een club en geen commentaar gehad, wcpapier bleef ook maagdelijk wit bij het afkuisen.
sofaking
3 november 2011, 18:43
Voor ik naar een club ga, ga ik altijd even langs bij de kapper, de manicure en een professioneel anusreiniger. Zo zit je altijd safe.
1939
MichelJ
3 november 2011, 19:07
A4.... poeperdepoep :biggrin:
rob45
3 november 2011, 19:49
Je stop vanonder een slang voor darmspoeling erin tot hij voorbij de slokdarm komt dan nog even een mondverfrisser erin en klaar ben je voor de aktie.
NikXXX
6 november 2011, 17:40
Toen ik het onderwerp deed lezen kon ik ook niet anders verwachten dan dat BS de topicstarter moest zijn. Een propere anus is van drastisch belang. In mijn autistische leefwijze staat schijten op het programma na het piessen. Daarna doe ik douchen zodat alles goed gereinigd is. Altijd voorbereid zijn op een dame die je toevalligerwijs tegenkomt met een fetish voor rimmen. Vrouwen daarentegen moeten zich goed wassen onder de borsten. Anders ruikt dat daar ook naar kaka geur.
Belladonna zal Sasha Grey haar kontje weleens cleanen. De twee ranzigste dames in p0rn... http://www.tube8.com/lesbian/belladonna-fetish-fanatic/177335/
Joke
7 november 2011, 12:43
Je hebt bij de drogist van die vaginadouchedingen, lactacid of huismerk. Het is een plastic fles met een lange tuit eraan, die schroef je erop.
Dat flesje kan je vullen met lauw water, tot aan het streepje, dan tuutje erop schroeven, adem inhouden (LOL) en dan tuut zover mogelijk in de anus duwen. Dan zo hard mogelijk knijpen in het flesje.
Tuut er weer uit en zolang mogelijk wachten tot je echt heel erge drang krijgt en dan persen maar. Tuut even goed afspoelen onder warm water, met wat zeep wat insoppen en afspoelen weer, flesje ook heel goed omspoelen! Kan meerdere malen gebruikt worden!
Mocht je dit in de douche doen, dan raad ik aan om wel even de deksel van het putje er af te halen...;-)
Succes!
masseurke
7 november 2011, 15:48
Hahahaha, ik zie het al voor me ...
seksenfun
12 november 2011, 18:34
Ik vind het een beetje raar. Als je dan toch van poepseks houdt, dan reinig je je anus toch net niet, zou ik zo denken (kwestie van de volle pret te hebben) :smoke:.
BefBeer
13 november 2011, 15:03
Jij gooit anale sex en poepsex op 1 HOOP!
:lostit:
BefBeer
Ik vind het een beetje raar. Als je dan toch van poepseks houdt, dan reinig je je anus toch net niet, zou ik zo denken (kwestie van de volle pret te hebben) :smoke:.
seksenfun
13 november 2011, 15:53
Nee, ik klasseer het onder één noemer (fun) :smoke:.
masseurke
14 november 2011, 10:37
Jij gooit anale sex en poepsex op 1 HOOP!
:lostit:
BefBeer
Wij Belgjes hebben het over poepseks = anale seks... Wat voor jullie poep en zeik is, is voor ons kak en pis... Er zijn zo nog een hoop woorden... een voorbeeldje dringt zich op;
Vloms; We ware just binne, 'kdee menne frak oit en 'k goeide men tiejnslétse ongder de kas, ze lee heur aige neer oep 't bed en ik zag da ze een fŕŕrém poep ad, toeng ze die in de lucht stak konnek ni anders dan vaststelle da ze heur rongdelleke goe ad gewasse...
Nederlands; We waren net binnen, ik deed mijn jas uit en ik smeet mijn badslippers onder de kast, ze ging op bed liggen en ik zag dat ze een lekkere kont had, toen ze die in de lucht stak kon ik niet anders dan vaststellen dat ze haar anus goed had gewassen...
Badslippers
14 november 2011, 18:45
Wij Belgjes hebben het over poepseks = anale seks... Wat voor jullie poep en zeik is, is voor ons kak en pis... Er zijn zo nog een hoop woorden... een voorbeeldje dringt zich op;
Vloms; We ware just binne, 'kdee menne frak oit en 'k goeide men tiejnslétse ongder de kas, ze lee heur aige neer oep 't bed en ik zag da ze een fŕŕrém poep ad, toeng ze die in de lucht stak konnek ni anders dan vaststelle da ze heur rongdelleke goe ad gewasse...
Nederlands; We waren net binnen, ik deed mijn jas uit en ik smeet mijn badslippers onder de kast, ze ging op bed liggen en ik zag dat ze een lekkere kont had, toen ze die in de lucht stak kon ik niet anders dan vaststellen dat ze haar anus goed had gewassen...
Goed gesproken Masseurke. Sommige mensen associëren anus alleen maar met stront terwijl met dat gaatje veel meer mogelijk is. En ook al is stront zo menselijk als maar zijn kan, ik vind het vies, Bah! Als ik ergens niks van moet hebben is het een rectum waar de bedorven walm van uien, prei en verschaald bier naar boven borrelt. Een kont, een aars dient zo proper als een pas gepoetste koperen deurknop te zijn. Als mijn neus ook maar even de geur van faecaliën oppikt is het gedaan met de pret en kunnen de lakens van het bed en lopen we naar de "Lockers". Waarom dan toch anale seks en rimmen. Nou, een vrouw kan gek worden van een goede vakkundige befpartij maar als je de kunst van het rimmen verstaat en creatief met je tong weet om te gaan wordt ze hysterisch zo niet krankzinnig. En dat krijg jij met dubbele intrest terugbetaald. Dat weten de meeste kerels niet eens. Ik sluit af met een quote:
"If there's anything better than a good rimming I've never felt it"
~ Oscar Wilde
Rudi_NL
21 december 2011, 18:35
Waarom dan toch anale seks en rimmen. Nou, een vrouw kan gek worden van een goede vakkundige befpartij maar als je de kunst van het rimmen verstaat en creatief met je tong weet om te gaan wordt ze hysterisch zo niet krankzinnig. En dat krijg jij met dubbele intrest terugbetaald. Dat weten de meeste kerels niet eens.
Bovenstaande wist ik inderdaad ook niet!!! Althans tot voor kort!!! Maar onlangs kwam ik in FKK Planet zo'n lekker jong dametje tegen dat alleen het beffen van haar strakke poesje al een groot feest was. Grrrrr......wat was dat lekker!!! Dit was tenminste een strak poesje zonder van die ”uithangende hanenkammen”, want daar moet ik niets van hebben. De betreffende dame heet trouwens Alice.
:smkiss:
Op een gegeven moment (toen ik volledig doordrongen was van geilheid) zag ik haar lekkere anus en begon die toen zelfs te likken wat een aardigheid was om te doen. De dame zelf genoot er ook enorm van en werd inderdaad helemaal gek. Hi hi........ De rest van de sessie was super omdat de dame geprikkeld was geworden en heel erg veel zin in sex had gekregen.
:betrunken:
Dit was voor het eerst dat ik het rimmen (= anus stimulering door middel van de tong) van ons forumlid Badslippers echt begreep en zelf aan den lijve had ondervonden door dit bij een dame te doen. Het rimmen van een dame (althans bij sommigen) is leuk en wordt inderdaad met dubbele intrest terugbetaald. Sindsdien heb ik al een viertal dames in Planet, GT en LR flink gerimd en keer op keer was dit een succes.
:smiley:
Het klinkt misschien een beetje vies, maar zelf gerimd worden is trouwens ook erg lekker. Enkele Braziliaanse dames deden dit (tot verwondering van mezelf) voor het eerst bij mij. Maar er zijn ook genoeg Duitse en Roemeense dames die dit doen (zonder dat ik het ze vraag en zonder meerprijs). Toen ik voor de eerste keer werd gerimd en dit lekker vond, dacht ik even dat ik een homo geworden was, maar dat is zeer zeker niet het geval.
:biggrin:
Het geven van een goede massage aan dames aan het begin van een sessie (voordat je de kamer op gaat of op de kamer) is trouwens ook zo'n actie die zich vaak dubbel en dik terugbetaald omdat de dame hierdoor namelijk op scherp wordt gezet. Een goede schoudermassage, gevolgd door het sensueel masseren van de rug en het kontje heeft volgens mij het meeste effect om beschaafde dames om te toveren tot een SGL (= Sperma Geiles Luder). Wat nog beter helpt: is een champagnefles ontkurken en van achteren bij een dame erin stoppen!!! Het is alleen jammer dat dit zo'n rotzooi geeft.
:smile2:
Sinds mijn rimactiviteiten heb ik wel een flink ontstoken keel en een grote koortslip (de ontsteking aan mijn oog is gelukkig al weer genezen). Maar deze ontstekingen kan ik natuurlijk ook door het tongzoenen of zo gekregen hebben en dat gaat wel weer over.
:angst:
Badslippers
21 december 2011, 19:32
Dit was tenminste een strak poesje zonder van die ”uithangende hanenkammen”, want daar moet ik niets van hebben.
Ligt er ook aan hoe die buitenste grote schaamlippen er bij hangen. Als het van die uit de kluiten gewassen sucadelappen zijn of zoals jij het plastisch formuleert "uithangende hanenkammen" oftewel "Kut met klapdeuren" dan ben ik minder snel geneigd om tussen de benen te duiken om mijn tong vrij spel te geven. Een stevige natte kut kan ik echter op zijn tijd waarderen. Zo gauw als een strak poesje een gestileerd kinderkutje wordt, haak ik af!
Op een gegeven moment (toen ik volledig doordrongen was van geilheid) zag ik haar lekkere anus
Ja, het moet inderdaad lustopwekkend zijn. Zo'n zwart gat waar je in verdwijnt en waarschijnlijk niet van terugkomt is "No Go". Niet aan beginnen. Bij het geringste vermoeden van putlucht zo snel mogelijk een terugtrekkende beweging maken. Het mooiste zijn natuurlijk de volstrekt gave en ietwat blanke knoopsgaten. Als er teveel pigment om het kakgat zit en je het verschil niet kunt zien waar het pigment eindigt en de kak begint is er stront aan de knikker. Niet gaan knikkeren is dan mijn devies.
Dit was voor het eerst dat ik het rimmen (= anus stimulering door middel van de tong) van ons forumlid Badslippers echt begreep en zelf aan den lijve had ondervonden door dit bij een dame te doen. Het rimmen van een dame (althans bij sommigen) is leuk en wordt inderdaad met dubbele intrest terugbetaald. Sindsdien heb ik al een viertal dames in Planet, GT en LR flink gerimd en keer op keer was dit een succes.
Bij vingeren, beffen of tongzoenen kom je soms dames tegen die dat afhouden. "Nein das mach ich nicht. Da ist es mir zu empfindlich". Of: "Ich glaube du bist an der falsche Stelle". Met "Rimmen" heb ik dat nog niet meegemaakt. Ze lusten er pap van.
Het klinkt misschien een beetje vies, maar zelf gerimd worden is trouwens ook erg lekker. Enkele Braziliaanse dames deden dit (tot verwondering van mezelf) voor het eerst bij mij. Maar er zijn ook genoeg Duitse en Roemeense dames die dit doen (zonder dat ik het ze vraag en zonder meerprijs). Toen ik voor de eerste keer werd gerimd en dit lekker vond, dacht ik even dat ik een homo geworden was, maar dat is zeer zeker niet het geval.
Daarom hanteer ik liever de term "Lotuskus". Al eerder aangehaald, "Rimmen" is iets voor "Faggots and Queers". Vraag me niet dit verder te expliceren, dat kan ik niet. Meerprijs wordt zelden gevraagd voor deze prettige manier van vrijetijds besteding. In "Amnesia" wilde een Bulgaarse me ooit het vel over de oren trekken omdat ze vermoedde dat ik tijdens het beffen aan haar kont had gezeten. Dat wijf was echter zo vet dat ik haar niet eens kon tuimelen om er bij te kunnen.
Het geven van een goede massage aan dames aan het begin van een sessie (voordat je de kamer op gaat of op de kamer) is trouwens ook zo'n actie die zich vaak dubbel en dik terugbetaald omdat de dame hierdoor namelijk op scherp wordt gezet. Een goede schoudermassage, gevolgd door het sensueel masseren van de rug en het kontje heeft volgens mij het meeste effect om beschaafde dames om te toveren tot een SGL (= Sperma Geiles Luder). Wat nog beter helpt: is een champagnefles ontkurken en van achteren bij een dame erin stoppen!!! Het is alleen jammer dat dit zo'n rotzooi geeft.
Een waarheid als een koe. Ik had het niet beter kunnen formuleren. Dat masseren heb ik eigenlijk van Ijsbeer Knabbel overgenomen. Ik zagdeze notoire viespeuk met een complete tas vol attributen met allerlei smeerseltjes en olieachtige substanties. Ik informeerde en de hoerengeiler vertelde me dat hij die attributen vaak gebruikte om de dames te plezieren, het zogenaamde "Op scherp stellen" zoals jij het noemt. Als ik een paar druppels olie in de reetkier laat vallen en vervolgens rustig die geile spleet begin te masseren kreunen ze als Robert Geesink tijdens de beklimming van de "Tourmalet".
Van Ricardo Banana kreeg ik nog een andere tip. Die gore smeerlap mag zich graag laten pijpen terwijl zo'n "Xanten's" mokkel een paar slokken met "Prosecco" in haar gaffel heeft. Dat wilde Antonia, het vroegere wandelend wijnvat uit "LR" ook een keer bij mij proberen maar ze kreeg de hik.
Sinds mijn rimactiviteiten heb ik wel een flink ontstoken keel en een grote koortslip (de ontsteking aan mijn oog is gelukkig al weer genezen). Maar deze ontstekingen kan ik natuurlijk ook door het tongzoenen of zo gekregen hebben en dat gaat wel weer over.
Dat heb ik ook weleens. Maar van roken krijg je longkanker, van zuipen een kater, van teveel naar de hoeren gaan geld gebrek, en als je teveel Taugé vreet krijg je "EHEC".
Rudi_NL
21 december 2011, 19:43
Mooie reactie en toelichting Badslippers!!! Thanks!!! :freu:
Het wordt steeds leuker in FKK-Saunaland. Tot binnenkort. :wink2:
seksenfun
21 december 2011, 19:53
Toevallig ook flink gerimd het laatste weekend, toevallig ook ontstoken keel. Ik dacht er nog niet eens over na dat het van het rimmen zou kunnen zijn. Nu lijkt het me geen toeval meer (of toch) :smoke:?
Bosco
21 december 2011, 20:05
Toevallig ook flink gerimd het laatste weekend, toevallig ook ontstoken keel. Ik dacht er nog niet eens over na dat het van het rimmen zou kunnen zijn. Nu lijkt het me geen toeval meer (of toch) :smoke:?
Ja natuurlijk toeval, weet je niet hoeveel mensen er op dit moment verkouden en/of grieperig zijn.
Of wil je zeggen dat je in de zomer niet rimt?
Al heel wat dametjes heb ik gerimd, nah zeg maar allemaal...maar nog nooit een koortslip of keelpijn daardoor gekregen.
Ik wist niet dat het ook onbekend was bij beertjes dat het iets extraas kan triggeren. Alhoewel het niet bij alle damens zo is, sommigen geven er geen reet om, :biggrin: en enkelen willen het absoluut niet hebben.
Doch de meesten............:tongue:
Rudi_NL
21 december 2011, 20:06
Volgens mijn gekke chirurgen-familie (met heel veel kennis van zaken, maar wel totaal knettergek en echte viespeuken op sexgebied) is tongzoenen bacterieel gezien veel ongezonder dan het uitlikken van een reet. Nergens anders zouden zoveel bacteriën (en mogelijke virussen) zitten dan in en om de mond cq. het speeksel? Het uitlikken van een reet zou bacterieel gezien geen of nauwelijks een probleem moeten zijn. Voor het gevoel zou ik echter net andersom verwachten!?!
:gruebel:
rob45
21 december 2011, 21:08
Toen ik voor de eerste keer werd gerimd en dit lekker vond, dacht ik even dat ik een homo geworden was, maar dat is zeer zeker niet het geval.
:biggrin:
Rudy_nl ,daar hoef je niet bang voor te zijn,ik denk dat de grens ligt bij de voorbinddildo die de dame voordoet en dan inbrengt in je achterste,als je dat dan lekker vind moet je voor het ergste vrezen :D .
Zelf houd ik het ook maar op een vingertje of tongetje van de betreffende dame :):rolleyes:
Badslippers
21 december 2011, 22:42
Ik weet het niet. Dan zou ik meer veldwerk moeten verrichten. Je kunt dit alles voorkomen door een beflap te gebruiken maar wie legt er nou zo'n halve pedaalemmerzak op pruim of kont? Risico's zijn, neem ik aan, bekend. Herpes, Soa, Hepatitus A/B. Ik wil de risico's op enge ziektes niet bagatelliseren maar op de eerste de beste deurklink van een plee in het cafe of station barst het van de ongeregeldheden. Wrijf onbewust langs je lippen en je kunt ook wat oplopen. Waarom hebben zoveel mensen na de Carnaval allerlei klachten.
Dit is geen argument om dan maar lichtzinnig te zijn. Pas geleden beet een doorgeslagen psychotische flapdrol me vol in mijn arm. Tegen dat soort akkefietjes zijn we gelukkig ingeënt (Hepatitus). Ik heb dus wel wat preventieve maatregelen genomen. Maar zoals in mijn vorige bericht er zijn zoveel zaken waarbij risico's niet uit te bannen zijn. Daarnaast heb ik ook stomme dingen uitgevreten die absoluut risicovol waren die ik nu niet meer zou doen. Ondanks dat ik mijn bek goed verzorg (tandarts, monhygieniste, poetsen, spoelen) merk ik wel dat na een weekend intensief bekken en speeksel uitwisselen ik gevoeliger ben voor aften en een wat zeurderig gevoel in de keel.
vrije jongen
21 december 2011, 23:07
Ondanks dat ik mijn bek goed verzorg (tandarts, monhygieniste, poetsen, spoelen) merk ik wel dat na een weekend intensief bekken en speeksel uitwisselen ik gevoeliger ben voor aften en een wat zeurderig gevoel in de keel.
Ik had juist aften toen ik op weg ging (vooraf gecheckt: niet besmettelijk) en toen ik terug kwam, na veeel bekken een speeksel uitwisselen, waren ze weg. Ik vind ook dat ik mijn hoerengeloop bij mijn zorgverzekeraar moet kunnen declareren, maar die Hessense meiden geven geen bonnetjes af (hebben ze geen plek voor door de dresscode).
NikXXX
24 december 2011, 17:21
Moet bekkennen dat ik sinds kort ook fan ben van rimmen. Het is een kunst al zeg ik het zelf. Heb het idee dat sommige dames er behoorlijk van genieten, net als een vinger op hun anus houden bij het beffen. Heerlijk.
Costana
25 december 2011, 09:59
Volgens mijn gekke chirurgen-familie (met heel veel kennis van zaken, maar wel totaal knettergek en echte viespeuken op sexgebied) is tongzoenen bacterieel gezien veel ongezonder dan het uitlikken van een reet. Nergens anders zouden zoveel bacteriën (en mogelijke virussen) zitten dan in en om de mond cq. het speeksel? Het uitlikken van een reet zou bacterieel gezien geen of nauwelijks een probleem moeten zijn. Voor het gevoel zou ik echter net andersom verwachten!?!
:gruebel:
Dit zou ik nu toch niet al te serieus nemen: zie hieronder een site met een aantal ziektes die kunnen voortkomen uit wat wij uitschijten en waarbij water verontreinigd wordt. :)
http://www.lenntech.nl/processen/desinfectie/deseases/watergedragen-ziektes.htm
en ik dacht dat speeksel vooral een bacteriedoder was...
toko-9
26 december 2011, 09:48
Zal tussen Kerst en Nieuwjaar PHG of GT bezoeken. Mogelijk PSR.
Na weinig sex in de laatste maanden moet de druk er echt eens van af.
Vraagje:
Wie van dames in PHG/GT of PSR laat rimmen toe (Zungenanl passiv)?
En nog mooier: wie doet Zungenanal aktiv..?
Graag enig info.. (eventueel via IM)
Groet,
Toko-9
Badslippers
26 december 2011, 12:27
Wie van dames in PHG/GT of PSR laat rimmen toe (Zungenanl passiv)?
En nog mooier: wie doet Zungenanal aktiv..?
Best veel vrouwen laten zich anaal likken. GT > Lulu, Gaby, Nora, Stefania, Flo, Andrea, Veronica en nog veel meer.
Lulu likt je reet helemaal uit.
stano
26 december 2011, 19:34
Deze dames zijn bereid voor zugenanaal aktief in babylon : angie, gina, josephine, kesha (die doet alles, zelfs aktief en passief fisting :eek:), laura HU, leyla, luisa, paula, en sherina. Alle anderen zijn te vinden voor zugenanaal passief.
madiwodovr
31 januari 2012, 19:38
Helaas al een tijdje niet gespot, maar Chrystabel uit FG likt eerst je poepert en daarna haar vingers erbij af!
Gewoon: sterreiniging pursang! Alsof het zaad daarbinnen moet worden wakker gemaakt en opgeklopt met haar tong.