PDA

Volledige versie bekijken : Christina (Tsjechisch)



Forza...germania
4 augustus 2006, 20:41
Haarkleur/-lengte : Zwart / lang
Lengte dame : 1.50m
Postuur/Cupmaat : slank / B-cup
Nationaliteit/Taal : Tjechië / Duits en Engels
Leeftijd : 26
Tatoeages/Piercings : nee
Service: Goed ZK, FO, GV en FT
Voordelen: Sympatieke meid met goede service die de tijd voor je neemt
Nadelen: -
Tijdsduur : 30 minuten
Prijs : € 50
Extra’s bij het bezoek: Geen

2 weken geleden ben ik ook nog met Christina uit Tjechië meegeweest. Ze is redelijk nieuw in Oase en ik had haar de afgelopen weken al regelmatig zien rondhuppelen en ze was blijkbaar erg gewild.
Toen ik zag dat ze even vrij was ben ik maar naast haar gaan zitten op de bank, alwaar een leuke conversatie ontstond.
Daarna tot actie overgegaan en haar meegenomen naar de kamer. Tongzoenen was al meteen met volle overgave. Daarna stevige orale verwennerij, erg nat en diep. Neuken ook weer in diverse posities en een smaltalk na afloop. Zeker voor herhaling vatbaar deze brunette. Ze wil dit werk maar voor relatief korte tijd doen en daarna terug naar haar vaderland.

Forza...germania
4 augustus 2006, 21:03
Van achter net zo fraai als van voren......:teuflisch :teuflisch

http://www.fkk-oase.de/pics/664/l.jpg

Ricky Martin
10 september 2006, 14:54
Ben afgelopen zaterdag met deze vrolijke sympathieke meid meegegaan hele goeie sessie! alles erop en eraan geheel taboeloos deze meid was dus volop genieten!

Ricky Martin
10 september 2006, 23:13
moet ik wel ff aanmerken dat er ook anaal verkeer mogelijk was maar natuurlijk alles met condoompje... al was die van mij er afgegleden waardoor ik ff zonder heb geneukt....:hammer:

Big30
12 november 2006, 16:34
Deze zeer mooie kleine dame (komt amper aan de 1m50cm) had ik al vele malen in de Oase met haar typisch moonwalkpasje en haar zwarte jarretgordeltje om haar bevallige middeltje voorbij zien paraderen.

Ditmaal zonder dat kokette rechthoekige brilletje.

Hoorde van Forza en Ricky Martin ook veel goeds over haar en op het Roemerforum wordt ze omschreven als 1 van de Oase toppers :freu:.

Toen ik om half een 's nachts wat besluiteloos en doelloos voor me uit zat te staren (moest ik nu nog een keer met Yasmine gaan, of met die blonde mooie Poolse, 1 van de tweelingzusjes, of die Roemeense die me de hele tijd aanzat te staren ...., vragen, vragen, vragen, ...), zei Forza die net terug was van een sessie met Denise "en Christina dan??".
Geniaal Idee, dat ik daar niet zelf op gekomen was :lostit:!

Enfin eindelijk rees ik mijn torso op uit de bruine bank (iedereen ging applaudiseren toen ik op stond "hij kan staan en lopen!! Had men nooit gedacht in de Oase") en stapte ik op Christina af, 1m23s later waren we op de kamer en 1u02m51s kwamen we weer van de kamer af ;)! Eitje hoor!

Oja begonnen met een heerlijke p-sessie, meer dan goed, wat heet ;), daarna een langdurige doggy-style sessie, wat deed ze heerlijk mee :fuck:, als afsluiting toch maar gekozen voor ft, wat kan ze dat goed.

De laatste 20m waren een combinatie van interessante small-talk, strelen en knuffelen, ook weer zeer geslaagd, ze heeft ook zo'n alleraardigst Mickey-Mouse stemmetje :p!

Kortom Christina komt met stip binnen in de beste Oase ervaringen tot nu toe. After sales is bij haar wat minder, maar daar hebben we weer andere dames voor natuurlijk ;)!

Grappig detail wat ik in een ander topic al vertelde, ze was bij toeval eenmaal in NL beland, "hey wat veel auto's met NL kentekens viel haar en haar vriendinnetje op", ze waren in Venlo, hadden een afslag gemist :p!

Wist de prijslijst van Gt uit haar hoofd en met als referentie die van de Oase hadden ze toch maar besloten te blijven aan de Ober-Erlenbacherstrasse 109.

Hoe zou dat nu komen :p :thefinger :teuflisch??

Gr. B.