Volledige versie bekijken : Waar een trio in een Pauschalclub-Partytreff ?
Scarpatchi
28 september 2011, 16:38
Heb een vraagje.. Ik ben van plan om a.s. vrijdag middag een partytreff adres te bezoeken.. welke weet ik nog niet ben er nog niet uit..
Waar zitten de mooiste dames op een vrijdag?
En waar kan ik trio met 2 meiden doen?
Scarpatchi
28 september 2011, 18:44
Waar hebben ze nog wel trio's dan?
bad pritt
29 september 2011, 12:37
Waar hebben ze nog wel trio's dan?
In Harem Erkrath is het niet meer aan de orde, maar in elke partytreff is dit standaard, ook inde pauschalklubs van de keten bochum/muenster/dortmund is het standaard..kijk op het forum onder PT en lees je even in en maak je keuze.
Ook in elke saunaklub is het zo te regelen, maar een geil trio is wat anders, dan heb je vrouwen nodig die het goed met elkaar kunnen vinden en met elkaar aan de gang gaan vind ik..heb ik nog nooit gehad.
Ricardo Banana
29 september 2011, 13:07
Vrijdag is het party in Xanten. Misschien kun je zelfs wel een quattro doen.
Red Devil
29 september 2011, 15:02
Ook in elke saunaklub is het zo te regelen, maar een geil trio is wat anders, dan heb je vrouwen nodig die het goed met elkaar kunnen vinden en met elkaar aan de gang gaan vind ik..heb ik nog nooit gehad.
Ik wel: met Babsi en Mara in Bernds Saunaclub ('Schieferhof'). :biggrin:
Groeten,
:teuflisch:
tommie63
29 september 2011, 20:33
In Dorsten wel eens meegemaakt.
Voor de rest vond ik de club maar zo zo.
Groet
Scarpatchi
29 september 2011, 23:20
Bedankt voor jullie advies!
Waar kan ik morgen het beste heen gaan?
Hoeveel dames zijn er morgen in Xanten aanwezig?
Ik zie op de site 17, maar zijn dat ze dan ook echt allemaal? Of zitten er meerdere bij die niet vermeld staan op de site?
sekstotindekist
30 september 2011, 21:29
Bedankt voor jullie advies!
Waar kan ik morgen het beste heen gaan?
Hoeveel dames zijn er morgen in Xanten aanwezig?
Ik zie op de site 17, maar zijn dat ze dan ook echt allemaal? Of zitten er meerdere bij die niet vermeld staan op de site?
17 zullen het er wel niet zijn. Ik schat 10 max. En de dames die op de site staan aangekondigd zijn er meestal wel.
Xanten is en blijft de beste Partytreff. Dus als je je echt wil amuseren. Niet twijfelen en richting Xanten! :D
benijsbeer
2 oktober 2011, 19:23
Trio... minnetjes maar wel leuk,
Met z'n drietjes is in Dorsten bijna normaal. Nieuwelingen worden bijna altijd door twee dames tegelijk onthaalt.
Als je geluk hebt (dwz. het is niet al te druk) komen er ook wel eens meer meiden mee. (gewoon vragen aan een van de meiden of de bardame).
òf juist als het barstensvol is, dan heet dat een gang-bang. Op het eind daarvan zijn de mannen weg en komen de dames de laatste mannen met z'n allen helpen :)
Mijn record: 7 tegelijk. Letterlijk adembenemend ;)