PDA

Volledige versie bekijken : PTE Geleuter

sekstotindekist
27 september 2011, 17:03
Ondanks deze klagende en respectloze woorden blijf ik Partytreff Emmerich een topclub vinden.

Dan ben jij waarschijnlijk een van de uitzonderingen of je bent een turk lol. Ik ben er al een aantal keer geweest. En wat bad pritt zegt is misschien wat overdreven. Maar het klopt wel dat de tent serieus achteruit loopt.

Voor een sfeervolle en geile dag met aantrekkelijke, slanke, sociale en gemotiveerde dames kom ik graag in Emmerich.

Ik vraag me af dat we het over dezelfde club hebben lol
Er is misschien 1 à 2 dames die ik aantrekkelijk vind in deze club. De rest is gewoon ranzig.
Maar ja "aantrekkelijkheid" is relatief.

bad pritt
27 september 2011, 17:12
Seksttotindekist, Peter zit ons gewoon wat te stangen....zo serieus is het ook allemaal niet.:biggrin:

P11111
27 september 2011, 18:02
Dan ben jij waarschijnlijk een van de uitzonderingen of je bent een turk lol. Ik ben er al een aantal keer geweest. En wat bad pritt zegt is misschien wat overdreven. Maar het klopt wel dat de tent serieus achteruit loopt.

Ik vraag me af dat we het over dezelfde club hebben lol
Er is misschien 1 à 2 dames die ik aantrekkelijk vind in deze club. De rest is gewoon ranzig.
Maar ja "aantrekkelijkheid" is relatief.

Ik val doorgaans op dikke, onaantrekkelijke, anti-sociale en ongemotiveerde dames. Op ieder potje past een deksel...

Maar effe serieus: we hebben het inderdaad over dezelfde club; dit is de allerslechtste tent die ik ooit heb bezocht.
Ik begreep werkelijk helemaal niets van een aantal positieve berichten de afgelopen maanden. Dat je als man opgewonden kan/kon worden in Partytreff Emmerich is nauwelijks voor te stellen.

P11111
27 september 2011, 18:28
@sekstotindekist

Misschien begrijp je mijn stangende reactie na het lezen van de onderstaande twee citaten van juli jl. wat beter.
En op hookers.nl is Very Bad Pritt onder zijn andere artiestennaam kareltjeklosetrol nog veel beledigender en grover in zijn woorden. Daar heeft hij het onder meer over Jasmin de dikke zeug, vrouwen die er niet uitzien, een vieze zaak en kutsfeer. Kennelijk heeft hij zijn normen en waarden opeens overboord gegooid. Hoezo respectvol? Tsja, het kan verkeren in een mensenleven...

Ach ja, ik kan er wel om lachen en hij zal zich nu een beetje schamen, denk ik.

Mijn momentopname van zaterdag 2 juli: een onverwacht bezoek aan Partytreff Emmerich

Eén van de ijsbeertjes op dit forum herkende onlangs mijn woorden niet toen ik in de topic "Visie over Partytreff" wat kritische opmerkingen maakte over Partyclubs van het kaliber Red Paradise Emmerich (de voorganger van de huidige Partytreff), Palace Gladbeck en Plaza Velbert.

"Nou laat ik eens gek doen door het zelf nog maar eens te gaan ervaren", dacht ik zaterdagochtend. Voor een karweitje moest ik in de voomiddag in 's-Heerenberg zijn en op de terugweg ben ik doorgereden naar het naburige Emmerich am Rhein om aan Hinter dem Engel 17 de plaatselijke Partytreff te bezoeken. Voor de slechts 59 Euro all-in was het risico op een teleurstelling immers niet zo groot, was mijn gedachte.

Om met de deur in huis te vallen: het was meteen mijn laatste bezoek aan deze club.
Er waren zes dames (van plezier…?) aanwezig, waarvan vier eruit zagen alsof ze zwanger waren van een vijfling plus daarbovenop nog 30 tot 40 kilogram overgewicht hadden. En dan overdrijf ik niet zo heel veel. Kortom, deze vier vrouwen waren zeer onaantrekkelijk en deden het vak van plezierdame geen enkele eer aan (lees als: ze waren qua optiek en omvang een diskwalificatie voor deze beroepsgroep). Van de overige twee dames was er één volslank (een zojuist nieuw begonnen lieve Poolse) en de ander redelijk slank (een vrolijke Bulgaarse). Deze twee waren wat minder onaantrekkelijk dan de andere vier, maar er was tot mijn spijt niemand met seksappeal aanwezig.

Ondanks dat ik in deze ambiance moeilijk opgewonden kon raken, heb ik toch nog driemaal een kamerbezoek gedaan; eenmaal met de genoemde Poolse, een keer met de genoemde Bulgaarse, en tot slot een poging met een zwaarlijvige, volgens eigen zeggen, Macedonische. De eerste twee bedsessies waren naar Partytreff-maatstaven nog van matig tot redelijk niveau en zonder tijdsdruk, maar de derde keer heb ik de rampzalige sessie na ongeveer 5 minuten afgebroken. De betreffende dikke, vlot bebekte dame uit Macedonië gaf mij het gevoel dat ze me binnen zo’n 2 tot 3 minuten op een uiterst ondeskundige manier wilde afwerken, het leek in elk geval in de verste verte niet op iets van erotiek of ook maar een heel klein beetje seks. En daar laat deze beer zich niet voor lenen. Ze was trouwens ook nog erg verbaasd en teleurgesteld dat ik stopte en vervolgens het bed uitstapte; ze leek het niet te begrijpen en toen heb ik het haar maar uitgelegd.

Verder ontbrak het in deze club zaterdag, gedurende de periode dat ik er was, aan enige vorm van sfeer. Het verloop onder de dames schijnt ook erg groot te zijn, vernam ik, en dat kan ik me helemaal voorstellen. Dat je in dit soort clubs net zo'n leuke en goede dag kunt hebben als in een gemiddelde saunaclub is naar mijn mening een grote grap. Maar zeg nooit nooit in het leven!

Over twee andere dingetjes kan ik wel positief zijn. Allereerst de Marokkaanse Thekefrau, die zeer sympathiek, attent en gastvrij is. Bovendien was zij zaterdag veruit het knapste en slankste meisje in de Treff, zoals wel vaker in dit soort clubs. En ten tweede de deze dag ook in de club aanwezige Turkse eigenaar, met wie ik een half uurtje op een prettige manier gepraat heb. Toen ik de tent verliet, verzocht hij mij nog vriendelijk of ik een positief stukje over de club wilde schrijven. Tsja, dan zou ik 100 procent moeten jokken… Hij vertrouwde mij ook nog toe dat hij niet begreep dat veel Nederlandse gasten de club helemaal niets vonden en dat zij de dames zo onaantrekkelijk en veel te dik vonden. "Wat verwacht je dan voor 59 Euro?", was zijn stelling. Met die laatste opmerking is in mijn optiek alles gezegd over Partytreff Emmerich op zaterdag 2 juli.

Graag had ik een minder azijnzeikerig en veel vrolijker stuk willen schrijven, maar op basis van zaterdag jl. is dat helaas absoluut onmogelijk.

De volgende keren voor mij zeker weer naar saunaclubs als Living Room, Acapulco, Planet Happy Garden, Freude39, PSR en Yin Yang. Dat is toch velemalen beter en gezelliger voor mij.

@ Peter wat een masterpiece in de kategorie dom, arrogant, overdreven en disrespektvol.

Gelukkig kan ik je, nu al je waarheden en vooroordelen bevestigd zijn, je hier dus niet meer tegenkomen.:freu:

bad pritt
27 september 2011, 18:29
Ik val doorgaans op dikke, onaantrekkelijke, anti-sociale en ongemotiveerde dames. Op ieder potje past een deksel...

Maar effe serieus: we hebben het inderdaad over dezelfde club; dit is de allerslechtste tent die ik ooit heb bezocht.
Ik begreep werkelijk helemaal niets van een aantal positieve berichten de afgelopen maanden. Dat je als man opgewonden kan/kon worden in Partytreff Emmerich is nauwelijks voor te stellen.

Dan komen we weer op dezelfde discussie..en moet je nu echt de hele thread lezen en je inleven Peter!..er zaten elke keer weer leuke nieuwe vrouwen..altijd wel 1 a 2 mooie , jonge , strakke, dat was ook de charme..daarnaast verraste de service van de dames me iedere keer weer.

Ik loop al langer mee in p6 land, als dit zo slecht was als jij beweert was ik er niet zo vaak geweest. Samen met veel andere geroutineerde p6 consumenten.

Ik heb er geile tijden meegemaakt die ik niet zal vergeten..een gangbang met 7 mannen en vrouwen..en iedereen had plezier..geweldig..een quattro met Mima en een roemeense en een kennis uit Utrecht, man/man/vrouw trio's, openbare aktie met Victoria in de hoofdruimte .de eerste paar keer met Samatha.. vuurwerk en die echte passie bij haar..sex met een roemeense met zelfgemaakte tatoos die een van de allerheetste dames in bed bleek te zijn die ik daar getroffen heb, Sevdcan, Alina, Mima, Vicky, Sibel, Reni, Suzie, Brenda, Melissa...stuk voor stuk meiden die ik door er vaak mee om te gaan beter heb leren kennen als persoon en dat heeft me verrijkt en ....de goede herinneringen overheersen en ik vind het jammer dat het zo naar beneden gaat..het is gewoon mismanagement...deze tent zou top kunnen draaien, als een eigenaar er bovenop zit..het heeft alles mee..de crises, de ligging tov NL.

Jammer..over tot de orde van de dag.

rmjhexe
27 september 2011, 18:59
:applaus:mooie woorden,helaas spreekt bad pritt de waarheid, en ik kan het weten!

bad pritt
27 september 2011, 19:14
@sekstotindekist

Misschien begrijp je mijn stangende reactie na het lezen van de onderstaande twee citaten van juli jl. wat beter.
En op hookers.nl is Very Bad Pritt onder zijn andere artiestennaam kareltjeklosetrol nog veel beledigender en grover in zijn woorden. Daar heeft hij het onder meer over Jasmin de dikke zeug, vrouwen die er niet uitzien, een vieze zaak en kutsfeer. Kennelijk heeft hij zijn normen en waarden opeens overboord gegooid. Hoezo respectvol? Tsja, het kan verkeren in een mensenleven...

Ach ja, ik kan er wel om lachen en hij zal zich nu een beetje schamen, denk ik.

Ach Peter als 1 malige bezoeker heb je eigenlijk weinig recht van spreken, je vooroordelen hebben we al meermaals weerlegd met onnze recensies, wat wil je nou eigenlijk in dit topic ? Deze partytreff valt toch buiten je interessesfeer of niet ?, je had je eindkonklusie al klaar na 1 bezoek, ik niet ik heb een open geest ik ben blij dat ik er zo vaak geweest ben, nu is het alleen jammer om het teloor te zien gaan, maar ik kan niet in de toekomst kijken en hoop dat de wal het schip keert want dat zal gebeuren.

Admin
27 september 2011, 19:57
... en hoop dat de wal het schip keert want dat zal gebeuren.

In Emmerich heb je veel wal ;)
IJsberen, maak je niet zo druk.......

bad pritt
27 september 2011, 20:20
In Emmerich heb je veel wal ;)
IJsberen, maak je niet zo druk.......

hahaha ja dat klopt..leuk plaatsje...ik maak me niet druk.
Was alleen verwend met zoveel zo vlakbij...tot betere tijden PTE.

P11111
27 september 2011, 20:52
wat wil je nou eigenlijk in dit topic ?

Kennelijk heb je niet door wat ik aangaf. Of je wilt het liever niet begrijpen.
Jij reageerde heftig en emotioneel toen ik negatief-kritisch over Partytreff Emmerich berichtte, terwijl jijzelf nu opeens grof beledigend bent geworden. Dat is het punt wat ik jou tot nadenken wilde geven. Niet meer en niet minder. Oftewel: kijk voortaan eens in de spiegel voordat je andere mensen beledigend veroordeelt!

Tot een jaar geleden heb ik overigens enkele keren soortgelijke bedenkelijke tenten (zoals Red Paradise Emmerich, Palace Gladbeck, Plaza Velbert, Partytreff Viersen en in iets mindere mate Schneewittchen Viersen) bezocht, dus ik weet heel goed waar ik het over heb en heb mijn eindconclusie over dit soort clubs niet op basis van 1 bezoek gegeven.

Ik heb gelukkig mijn eigen favoriete clubs en tot zover ook mijn bijdrage aan dit topic.

bad pritt
27 september 2011, 21:02
Al die klubs verschillen, je gaat weer voorbij aan al die mensen die er wel een goede tijd hebben gehad en hierover bericht hebben...inlevingsvermogenis je vreemd.

Ik heb nooit heftig gereageerd maar wel op je denigrerende bewoordingen..waarin je alle dames wegzette als minderwaardig volk dat vond en vind ik eng..de bewoordingen spaar ik me daar ze niet zo fraai zijn.

Waarom bemoei je je met klubs waar je de ballen verstand van hebt op een vasthoudende manier met een mantra boodschap."ik wist dat het niks was en ik had gelijk"..

Ja Peter je had gelijk;)..jou gelijk en dat hebben we nu wel vaak genoeg gehoord.

P11111
27 september 2011, 21:50
Ik heb nooit heftig gereageerd maar wel op je denigrerende bewoordingen..waarin je alle dames wegzette als minderwaardig volk dat vond en vind ik eng..de bewoordingen spaar ik me daar ze niet zo fraai zijn.

Waarom bemoei je je met klubs waar je de ballen verstand van hebt op een vasthoudende manier met een mantra boodschap."ik wist dat het niks was en ik had gelijk"..

Ja Peter je had gelijk;)..jou gelijk en dat hebben we nu wel vaak genoeg gehoord.

Mijn woorden waren van de volgende strekking: te dikke, onaantrekkelijke dames met over het algemeen een slechte (afwerk)service.
Jouw woorden: dikke zeug, vrouwen die er niet uitzien, vieze tent en kutsfeer.

Zoek het verschil, kereltje. Wat is minder denigrerend en minder minderwaardiger? Meer hoef ik niet te zeggen.
Ja, natuurlijk had ik gelijk.

Welterusten en slaap zacht!

jacky pakutra
27 september 2011, 23:14
hoppa weer een nieuwe battle....

ik voelde me al de 50ct van het forum maar alleen de bankrekening ontbreekt nog
maar dit gaat er een stuk fanatieker aan toe!

succes jongens, en laat een ieder in zijn waarde

Carlitos
28 september 2011, 08:08
Jack, met jouw ervaring kun je misschien wel als scheidsrechter optreden? Zo te lezen hebben de heren wel zoiets nodig....;)

Heb jij trouwens ervaring met deze club Jack?

P11111
28 september 2011, 09:29
Niet opruien, heren. Dat is helemaal niet nodig.
Ik heb de goede man en tevens veelschrijver, in zoveel mogelijk nette bewoordingen, alleen maar op de feiten en zijn gelegenheidsprincipes gewezen. Als hij dat begrijpt zal hij beseffen dat hij dat alleen maar kan accepteren. Het is geven en nemen in het leven en het onderdeel nemen moest hij mijns inziens nog enigszins leren. (lol)

En waar gaat het eigenlijk over? Over he-le-maal niets, want in deze tent willen jullie helemaal niet komen.

Allen verder een fijne (na)zomerse dag toegewenst!

bad pritt
28 september 2011, 09:51
Niet opruien, heren. Dat is helemaal niet nodig.
Ik heb de goede man en tevens veelschrijver, in zoveel mogelijk nette bewoordingen, alleen maar op de feiten en zijn gelegenheidsprincipes gewezen. Als hij dat begrijpt zal hij beseffen dat hij dat alleen maar kan accepteren. Het is geven en nemen in het leven en het onderdeel nemen moest hij mijns inziens nog enigszins leren. (lol)

En waar gaat het eigenlijk over? Over he-le-maal niets, want in deze tent willen jullie helemaal niet komen.

Allen verder een fijne (na)zomerse dag toegewenst!

Peter..

De discussie ging- laten we het helder houden -over jouw bewoording "onderkant dames" ik vond en vind dat een beetje over de top....that's all.

Ik heb je destijds wel op je pik getrapt geloof ik, dat was niet de bedoeling.:teuflisch:

Mijn reis in PT Emmerich was een andere en langere dan de jouwe, en omdat we tijdelijk bij dezelfde halte staan hebben we nog niet hetzelfde beleefd.;)

Ook jouw generalisaties dat zulke budget PT niks zijn, dat is heel persoonlijk...maar ik heb geen zin in het atoom splitsen met jouw daarover.

Ik ga de komende maanden andere Aldi neuklokaties testen en splits het atoom wel verder in dit forum met mijn recensies.

Prettige dag verder.

Willem2
28 september 2011, 09:58
Prettige dag verder.

zo nu weer genoeg gehapt gisteravond en vandaag

En dus vandaag niet meer.

Scarpatchi
29 september 2011, 00:55
Ik ben nog nooit naar een Partytreff gegaan, ik ben zelf 25 jaar.
En wil a.s. vrijdag gaan.

Zoals ik lees word er niet veel positieve reacties over mmerich geschreven.

Xanten word heel erg druk zie ik nu al , dus dat is ook niet de bedoeling. (wil wel een trio met 2 meiden).

Dus blijven er Dorsten en harem erkrath over..

Kunnen jullie mij aub advies geven over welke ik zal gaan om een leuke avond te beleven?

Smittie
29 september 2011, 14:10
@ Scarpatchi

Harem Erkrath kun je volgens mij tegenwoordig met het nieuwe beleid (5 of 10 x kameren)
niet meer met 2 dames tegelijk naar een kamer. :heul:

Blijft over Dorsten of .....?????? (Münster / Dortmund / ...???)

Spoeling voor vrijdagavond wordt dun. :frown:

Misschien suggesties van andere beren voor goede locatie voor deze beginnende ijsbeer !!!
Start actie: Help deze (rookie) beer de vrijdagavond door !!! :freu:

michelvv
29 september 2011, 15:52
In het kader van "help deze rookie de vrijdagavond door" het volgende:

PT Dorsten lijkt me het meest logische. Naast het feit dat een trio in Dorsten tot standaard is verheven, alhoewel helaas niet altijd functioneel, is er een mooi buitengebeuren, met dit weer kan je er ook in de vroege avond zitten en zijn de dames over het algemeen optisch wel O.K. De sfeer was de laatste twee keer niet geweldig (hoog afwerkgehalte) maar dat kan toeval zijn. Begreep uit de vorige recensie dat er weer veel nieuw bloed is, dat is ook wel weer meegenomen. En de prijs is ook niet verkeerd bijvoorbeeld t.o. van Harem en Bochum.

Eep
4 oktober 2011, 18:13
@ Sqarpatchie,

Ik weet niet of je afgelopen vrijdag al bent geweest??

Voor mij is Xanten goed bevallen voor de eerste keer naar een PT. Ik had alleen een doordeweekse dag uitgezocht en ook vanaf een uur of elf 's ochtends. Grote kans dat het dan wat rustiger is. Dorsten is ook leuk om mee te beginnen.

Wat betreft die trio's,.... als je het niet wilt moet je er om vragen. Het is hier meer standaard dan uitzondering