Volledige versie bekijken : Vivian (Hongaarse)
Willi69
31 juli 2006, 19:59
Name: Vivian
Haarfarbe/-länge: schwarz/dunkelrot, halblang, Farbe wechselt öfters
Größe: ca. 165 cm
Figur: schlank, größere Oberweite (echt)
Herkunft/Sprache: Ungarn, gutes Deutsch
Geburtsjahr: ca. 1980 (?)
Tattoos/Piercings: Bauchnabelpiercing
Service: guter Club-Standard, ZK, FT (ohne Schlucken) und Fingern möglich, kein AV
Sonstiges: Freundin von Cassiana, Linda ist auch oft dabei, sehr freundlich, wechselt öfters ihre Garderobe
Lebenslauf: ?
Rob10
13 september 2006, 21:25
Heden deze vrouw in YY gespot, zeer goede service;)
Willem2
13 september 2006, 22:21
Heden deze vrouw in YY gespot, zeer goede service;)
Samen met Cassiana en Linda misschien ?
Hollandmale
17 september 2006, 09:43
Heden deze vrouw in YY gespot, zeer goede service ;)Kan dat beamen, heb in het voorjaar 2 goeie sessies met Vivian gehad, maar niet over geschreven :o. Hele vriendelijke meid, heel lief en toch geil, daarom 'n toppertje, ziet er ook nog 'ns goed uit. Is niet bang van 'n zeer lange (en goeie !) pijpbeurt, als dat nodig is :p.
Had Vivian eerder ook al in YY gespot met 2 vriendinnen (kennelijk Linda en Cassiana), ze zijn met tussenpozen aanwezig.
Hollandmale
23 maart 2007, 11:48
Tegen etenstijd arriveerde de gebruikelijke Hongaarse troika met o.a. Vivian en Janet......tijdens recente bezoeken steeds aanwezig, ook gisteren.
En W69's grossere Oberweite is inmiddels nicht mehr echt ;).
Hollandmale
4 mei 2007, 02:23
Na 2 weken afwezigheid is Vivian weer terug :smile2:.
Heden met deze dame naar de kamer vertrokken. Blijkbaar is me dat in 2006 ook al eens overkomen. ( zie eerdere recensie):D Dat was ik eigenlijk alweer vergeten. Misschien komt dat wel door die siliconen dat ik haar niet herken:rofl:
Sessie vond ik wat tam maar kan ook aan ons beiden hebben gelegen:cool:
Johnny99
18 januari 2008, 17:28
Vivian is weer terug.
Donderdagavond is zij weer aangekomen.
vivian komt weer terug in augustus.greetings