PDA

Volledige versie bekijken : Angelika (poolse, zeer lang)



Willem2
30 juli 2006, 21:06
Naam : Angelika

Haarkleur/-lengte : Donker niet al te lang haar. Beetje krullend

Lengte dame : 1.80m

Postuur/Cupmaat : Normaal tot slank super figuur,A-B-Cup

Nationaliteit/Taal : Poolse , engels , geen tot zeer beperkt duits

Leeftijd : 22-26jaar

Tatoeages/Piercings : volgens mij niet

Service : Zoenen uitstekend, beetje wild, pijpen goed, likken overal, neuken goed, geen FT.

Bijzonderheden :

Willem2
2 augustus 2006, 13:35
@Bart

Volgens mij bedoel jij deze dame : Angelina / Angie (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=220) die liep afgelopen vrijdag namelijk ook rond in GT.
Ook eens een leuke ontmoeting mee gehad.....

Willem2

Jorah Mormont
12 augustus 2006, 23:36
@Bart

Volgens mij bedoel jij deze dame : Angelina / Angie (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=220) die liep afgelopen vrijdag namelijk ook rond in GT.
Ook eens een leuke ontmoeting mee gehad.....

Willem2

Nee, dat is ze niet.
Ik ben afgelopen woensdag met deze Angie naar de kamer geweest. Het betreft hier een volle 100% Duitse dame van 23. Deze dame heeft volgens mij nog geen draadje, dus zal ik deze toevoegen.
Reeds: http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?p=15329#post15329

Bart heeft in ieder geval zijn recensie onder de verkeerde dame gezet.

BR, Sonny

Big Boss
22 augustus 2006, 21:30
De omschreven dame (mij zeer bekend) heeft Golden Time vaarwel gezegd en werkt sinds afgelopen zaterdag in PHG. Wat mij betreft een goede zet!

oblix
23 augustus 2006, 17:18
Deze dame was zaterdag in PHG, of ze Daria in PHG heet weet ik niet zeker,
Omdat er zaterdag 4 dames van rond de 1,80 m rond liepen.

Willem2
23 augustus 2006, 17:20
Deze dame was zaterdag in PHG, of ze Daria in PHG heet weet ik niet zeker,
Omdat er zaterdag 4 dames van rond de 1,80 m rond liepen.

Vraag Asterix even of hij een paspoort met herkomst kan regelen :D ;)

oblix
23 augustus 2006, 18:46
Vraag Asterix even of hij een paspoort met herkomst kan regelen :D ;)

Oblix heeft het Astrix eventjes gevraagd,
Astrix antwoorde hier op dat ene Willem2 hier boven al de goeie had staan,
de identificatie had Astrix proberen te doen aan de hand van het oormerk
maar deze bleek zoek te zijn.:rofl: het gebit van de dame gaf uitkomst.:eek:
Verdere gegevens zijn te krijgen bij de romeinen:teuflisch :loud: :loud:

Willi69
3 september 2006, 21:08
Name: Angelica
Haarfarbe/-länge: braun, schulterlang, lockig
Größe: 178 cm
Figur: schlank, braun gebrannt, eher kleine Oberweite
Herkunft/Sprache: Polen, kein Deutsch, gutes Englisch
Geburtsjahr: 1980
Tattoos/Piercings: ---
Service: gut, schöne ZK, kein Fingern, kein FT
Sonstiges: sehr nett, etwas albern
Lebenslauf: vorher im GoldenTime (http://www.goldentime.de), Brüggen

Angelica ist seit ca. 3 Wochen im PHG (=> please move! ;)) und fällt sofort durch ihre Größe auf. :eek: Ihr Portfolio ist etwas eingeschränkt, kein Fingern ("You can touch me outside."), kein FT. Dafür ist sie wirklich nett, küsst und bläst gut, lässt sich gerne lecken. Habe ihr zum Schluss auf die Brüste gespritzt (wie immer im PHG ohne Aufpreis), was sie zu Hochrechnungen veranlasste, wieviele Babys da wohl verloren gegangen sind. :rolleyes:

neukie
3 september 2006, 22:04
Angelica ist seit ca. 3 Wochen im PHG (=> please move!

done ;)

Manni1A
7 september 2006, 21:14
Angelica ist seit ca. 3 Wochen im PHG (=> please move! ) und fällt sofort durch ihre Größe auf. Ihr Portfolio ist etwas eingeschränkt, kein Fingern ("You can touch me outside."), kein FT. Dafür ist sie wirklich nett, küsst und bläst gut, lässt sich gerne lecken. Habe ihr zum Schluss auf die Brüste gespritzt (wie immer im PHG ohne Aufpreis), was sie zu Hochrechnungen veranlasste, wieviele Babys da wohl verloren gegangen sind.

Man könnte sie auch die wilde Angelica nennen. Ihr Französisch ist doch etwas sehr ungewöhnlich: So hart und wild, dass ich zwischendurch befürchtet habe, sie beißt den Kleinen gleich ab :green_smi
Trotzdem: Sie ist richtig nett (auch albern) und hat so einen Hammer-Hintern, dass der Doggy perfekt ist

Horny_one
12 september 2006, 22:19
Deze dame heb ik afgelopen zondag, 10 september om de sleutel gevraagd. De dame heeft wel potentieel maar het komt er nog even niet uit. Kussen was een beetje aarzelend, het pijpen daarentegen te overvloedig en te enthousiast. Geheel in overeenstemming met eerdere recensies.

Na wat cow girl riding overgegaan tot het beffen. Hier erachter gekomen dat dat ze ook nog wat acteer talent heeft, net zoals veel van haar collega's :rolleyes:

Ik heb namelijk niet de illusie dat ik ze in 4 minuten naar een hoogtepunt kan brengen...

Aftersales? Nauwelijks

Herhalingsgevaar? Denk het voorlopig niet.

JackD
13 september 2006, 18:52
Ik heb namelijk niet de illusie dat ik ze in 4 minuten naar een hoogtepunt kan brengen ...Kom, kom, niet zo bescheiden ... :bowlol:

Carpe Momentum
14 januari 2007, 19:13
Ook met haar op de kamer geweest. Niets ten nadele van haar. Ook niets bijzonders. Ze is heel lief, kust goed en heeft een wat speciale manier van pijpen. Geen FT. Wat Carpe voor deze keer heeft geaccepteerd ;). Op mijn lijstje in de grijze middenmoot.
Mods. Het bezoek was in GT, maar ze zegt dat ze van wat afwisseling houdt. Haar vriendje ook denk ik.

Willem2
14 januari 2007, 19:18
Het bezoek was in GT, maar ze zegt dat ze van wat afwisseling houdt.

Volgens Youppie.net is ze nu ook in GT. Maar ik dacht dat jij haar in LivingRoom had gezien en ontmoet :o . In ieder geval houdt ze wel van wat afwisseling.

W2

little diablo
15 januari 2007, 08:20
klopt,deze voor mij hele lange krullige dame werkt ook in GT;)


@sonny wij hebben haar met de nieuwjaars borrel ook gespot:rolleyes:

Saluti L Diablo

thesickboy
15 januari 2007, 08:31
... het pijpen daarentegen te overvloedig en te enthousiast...

Is dit geen contradictie in terminis?
:D :D :D

herbieleuven
21 januari 2007, 19:31
18 jan geweest in de GT en idd angelika was daar ! ze is zeer goed pijpen mss iets te, maar de rest is super ! ze vroeg 50€ erbij voor anaal ! wat ze zeker waard is hoor! de beste van die dag !

albero67
5 februari 2007, 20:09
Wat mij betreft een absolute topper. Alles was goed, inclusief de "after sales". Veel beter kan ik ze me niet wensen in ieder geval. In tegenstelling tot sommige andere berichten hier.

argentis
1 juni 2007, 22:06
Heb haar gisteren maar weer geprobeerd had haar aan de haak geslagen toen ze nog maar net in Gt werkte , inmiddels te profi geworden voor mij en ze laat ook niet meer alles toe, het was niet slecht maar zeker niet meer zoals in het begin, alles muss gelernt werden zeggen ze en zij heeft het gelernt hoe ze ijsberen moet af/be handelen

MiniME
1 juni 2007, 22:28
Dit moet bijna dezelfde Angelika zijn die - naar verluidt - uit Litouwen komt?

Graag nog meer omschrijving van haar (hoe kort? kleur?) lichaamsbouw, etc

Limburger
2 juni 2007, 02:32
Is dit die meid die vaak helemaal naakt in GT rondloopt?

Willem2
2 juni 2007, 02:35
Is dit die meid die vaak helemaal naakt in GT rondloopt?

Soms wel :rolleyes: Meestal is ze gewoon gekleed en deze komt echt uit Polen. Zie het eerste bericht. Ze zoent je alsof ze haar giraffetong even bij jou uitlaat :D ;) (zoiets)...........:wink:

blijemotorrijder
2 juli 2007, 11:00
Soms wel :rolleyes: Meestal is ze gewoon gekleed en deze komt echt uit Polen. Zie het eerste bericht. Ze zoent je alsof ze haar giraffetong even bij jou uitlaat :D ;) (zoiets)...........:wink:

Gisteren ben ik met haar op de kamer geweest en ik vond het helemaal niks.
Tongen als een betonmixer en het pijpen was ook totaal zonder gevoel en veel te snel.
FT deed ze wel en dat heb ik dan ook maar gedaan.
Haar duits is inmiddels OK.
Wel een mooie meid, maar ik ga er nooit meer mee op de kamer.

José Beauvit
2 juli 2007, 13:03
Gisteren ben ik met haar op de kamer geweest en ik vond het helemaal niks.
Tongen als een betonmixer en het pijpen was ook totaal zonder gevoel en veel te snel.
FT deed ze wel en dat heb ik dan ook maar gedaan.
Haar duits is inmiddels OK.
Wel een mooie meid, maar ik ga er nooit meer mee op de kamer.
She is very tall an thin, and she has a smiling face, with green eyes.

As I understand your message, thanks to Babelfish, you weren't so pleased with her service.

She must have changed, in this case. I have had a session with her about a year ago, in summer, and she provided me with a very good service : blow job was extra, as well as sexual intercourse. Tender and sensual, she was.

José Beauvit
2 juli 2007, 19:35
As I understand, it could be that there are two Angelika, polish, tall, browned hair working in Golden Time : the first, whose I met last year, provides a good service ; the second one, chose polar bears met recently, seems kind of ripp-off.

See there :

- http://www.youppie.net/forum/showthread.php?t=2833
- http://www.youppie.net/forum/showthread.php?t=114&highlight=angelika

Willem2
2 juli 2007, 23:17
As I understand, it could be that there are two Angelika, polish, tall, browned hair working in Golden Time : the first, whose I met last year, provides a good service ; the second one, chose polar bears met recently, seems kind of ripp-off.

See there :

- http://www.youppie.net/forum/showthread.php?t=2833
- http://www.youppie.net/forum/showthread.php?t=114&highlight=angelika

The second link is the same Angelika. Her service was a year ago much better. She has also been working in PHG. Her passport is quiete accurate and if you kiss with her you will remember all the reports.

The first one is maybe a different "Angelica".

:wink:

José Beauvit
2 juli 2007, 23:57
Thanks, Willem.
But maybe the first link is related to the same Angelika if, as you say, the service of the Angelika I met one year ago was much better than nowadays. I shall look for further informations and let you know.

José Beauvit
9 juli 2007, 11:44
Hello gentlemen,

It appears that there are actually two polish girls working in Golden Time and calling themselves Angelika.

The first one is very tall and thin, and 27 years old. Her skin is tanned. She has a smiling face and a rather little breast. She presently shares her time between FKK Golden Time and FKK Flamingo Island.

The second one is about 20 years old. She is dark haired, has a beautiful body, a lovely and smiling face, BUT rather big tits.

Angelika n° I provides a good service : almost every one seems to agree on that.

Angelika n° II 's service is diversely appreciated : some bears were happy with her, others obviously not.