PDA

Volledige versie bekijken : Thailandtrip september 2011.



noglangnietuitgewandeld
12 september 2011, 01:21
Het was aangenaam wakker worden, zondagochtend in Bangkok. Geen ratelende wekker deze keer, maar een paar friemelende vingertjes en een spelend tongetje over de edele delen. En nog wel van een meisje dat me niet geheel onbekend was. Boom, vorig jaar heeft ze ook een paar nachtjes bij me geslapen. De vorige middag was ik in Nana aangekomen, moe van de reis, geprobeerd wat te slapen, maar dat lukte niet best. De gedachte dat er hier zomaar duizend of meer malse sappige huppelkutjes per vierkante kilometer rondlopen hield me uit de slaap. Tegen negenen Nanaplaza binnengestapt. Op een Engelstalige site had ik gelezen dat de volgende agogo’s veel ladyboys herbergen: Obsession, Casanova, Temptation, Carnival, Cascades. Die had ik in mijn oren geknoopt, dat spaart tijd en geld. In de G- spot een sapje gedaan, de danseresjes eens goed bekeken, zagen er prima uit. Ze ontdekte mij eerder dan ik haar. Ineens lichte opschudding op het platform, Boom stond met open mond naar me te wijzen. Ja, ik was het heus. Collegaatjes staken de koppen bij elkaar, veel gegiebel en gesnater, ze gaf een privéshowtje weg en ik riep haar bij me voor een drankje. Ik was er zelf ook nogal door verrast, het was ongeveer een jaar geleden en ze werkt nog in dezelfde tent. Ze smoorde me half in een omhelzing, hier ging sex van komen. Ik was toch nog niet toe aan een halve nacht stappen, gewoon te duf van de reis. En Boom is een lekkere lieve knuffelmeid, eigenlijk ideaal voor zo’n eerste nacht. We maakten een dealtje en gingen naar het hotel. Een uurtje gestoeid, echt zo’n meisje dat je eerst moet ontdooien, beetje shy, maar eenmaal op gang toch prima sex gehad met alles erop en eraan. Tegen middernacht waren we er wel klaar mee, ze kroop lekker tegen me aan en we vielen in slaap. Tot ze me ’s morgens met een superblowjob wakker maakte. Ze liet het stijfsel in de lakens vliegen, we douchten samen en namen met dikke knuffels afscheid.

Bij metrostation Saphan Thaksin is een aanlegplaats voor rondvaartboten. Voor 150 baht heb je een dagkaart bij de Orange Line, die legt op heel veel plaatsen aan en je mag net zo vaak op en afstappen als je wilt. Een heel wat frissere manier van reizen dan door die benauwde straten. Veel mensen stappen af bij de tempels, maar dat boeit me niet zo. Heb je er een gezien dan heb je ze allemaal gezien. Maar Chinatown was wel interressant, nog nooit zo gigantisch veel straathandel bij elkaar gezien. Terug van deze culturele onderbreking de Lollipopbar in Sukhumvitroad soi 10 eens opgezocht. Makkelijk te vinden, als je de soi inkijkt staat er meteen links een bordje, kan niet missen.
Dames zagen er goed uit, niet piepjong maar wel ervaren. Rah, een vrouwtje van een jaar of dertig noodde me mee naar binnen en begon onder een drankje mijn rug te masseren. Een Engelsman kwam juist met zijn dame naar beneden en was zeer tevreden, the best bar in town. Dit vroeg om nader onderzoek. Boven twee ruimtes met sofa’s waar een gordijn omheen getrokken kan worden, zodat de voeten er onderuitsteken, in een positie die niets te raden overlaat. En 700 baht voor een zuigbeurt tot het hete einde.
Rah knielde voor me neer en begon meteen lekker te tongen ter opwarming. Toen ze eindelijk aan de blowjob begon was de erectie al lang een feit. Ze pijpte heel afwisselend, snel, langzaam, zacht, en vooral nat, het kwijl liep op het laatst van de bank af. Toen ik het niet meer hield en haar mond volschoot bleef ze gewoon doorzuigen alsof er niets gebeurd was. En ik heb er geen druppel van teruggezien, toen ze me haar open mond toonde. Weer een ervaring rijker. Hierna eerst maar een paar uur gaan slapen.

’s Avonds op Nanaplaza een paar gogo’s bezocht en gekozen voor Mae, knap slank meisje, elegante verschijning. Op de kamer ontpopte ze zich tot een waar sexbeest, heel anders dan haar uiterlijk zou vermoeden. Onvermoeibare pijpster, en botergeil, lag zachtjes te gillen als ze genomen werd. Na een uurlang bezig te zijn geweest vielen we in slaap. Maar om zes uur ’s ochtends alweer een spelend handje daar beneden en zat er nog een lekkere wake up blowjob in. Tot zover even, vandaag naar Koh Samui voor een paar dagen.

noglangnietuitgewandeld
14 september 2011, 11:55
Het is goed toeven op Chaweng Beach. Hotelletje op een paar stappen van het strand. Overal aan het strand masseuses die hun diensten aanbieden. Hier eerst maar eens goed gebruik van gemaakt. Alleen geen happy end en plein public, dat zouden jullie wel willen. Beetje gezwommen en ’s avonds soi green mango ingelopen, de barstraat. Dooie boel deze avond, veel farang en bargirls waren naar de Fullmoonparty op Koh Pangan. Ik ben niet zo’n feestbeest. Ohm ook niet. Bij de eerste bar zat ze al naar me te zwaaien. Ik liep eerst nog even een rondje, maar kwam toch weer bij haar terecht. Knap vrouwtje van iets in de dertig, mooi slank gebleven ondanks twee kids. We nuttigden een paar glazen en wisten niet goed wat te doen op deze uitgestorven avond. Well, honey, your place or mine? Het werd natuurlijk mine. Weinig voorspel, haar voorkeur was girl on top, ze zat zichzelf ongegeneerd klaar te rijden, we draaiden om en maakten de klus af in missie. ’s Morgens vroeg vertrok ze weer, het geheel was verder niet echt spektakulair, gewoon een gemiddelde one night stand.
De tweede dag was er eindelijk zon, veel aan het strand vertoefd enz. ’s Avonds weer op stap, deze keer in een andere bar met Pahm wat gedronken, paar spelletjes gedaan, aardige meid begin twintig, slank. Haar meegenomen. Klein probleempje, ze had haar ID niet bij zich, de muts. En die is nou net nodig om langs de security te komen. Even met de songthaew naar haar kamer, op zich niet erg, alleen op de terugweg barstte er een tropische regenbui los. Drijfnat stapten we het hotel binnen. In de badkamer bleek het bijna even hard te regenen als buiten, haar gaat de loodgieter nog werk aan krijgen. De slaapkamer was gelukkig wel droog, anders had ik ongetwijfeld de natste wip uit mijn loopbaan in de boeken kunnen schrijven.
En erg nat was ze niet van zichzelf, beetje onervaren ook, ze was pas twee maanden bargirl. Het werd nog een hele worsteling om erin te komen, lekker strak voor mij, iets minder voor haar. Maar in pijpen had ze ook al geen trek, dus dan toch maar even de kiezen op elkaar meid. Na de daad ging ze meteen haar opgerekte doos verzorgen en vielen we kort daarna in slaap. Ik moest er om zeven uur uit vanwege een dagtochtje. We werden ongeveer gelijktijdig wakker. Six o clock, meldde ze. Okay, than we have one hour for boom boom, stelde ik tevreden vast en trok haar naar me toe. Nooohooohooo, beide handen in het kruis gedrukt, de boel was nog schraal van de vorige avond. Ik had eigenlijk ook niet anders verwacht, ze mocht het met een handdjob afmaken en ging ervandoor.
Overdag een boottochtje rond het eiland gemaakt, bij een verlaten strandje op een van de naburige eilandjes wezen snorkelen en zwemmen, was best een relaxende dag. Vanavond nog eens kijken wat ik in het bed kan krijgen en daarna gaat de reis weer verder. Het eiland op zich is prachtig en de hele archipel eromheen ook, maar de bedgymnastiek was tot nu toe nog niet echt amazing. Maar Pattaya staat ook nog op het program, dat zal wel een inhaalslag worden dan.

noglangnietuitgewandeld
16 september 2011, 13:49
De derde avond werd het Kwan, goedlachse slanke dame van 37, ik had haar minstens 10 jaar jonger geschat. De sex was beter dan met haar twee voorgangsters, ze zoende en pijpte een stuk beter en was ook superstrak. Wel weer shy, nog slechts een maand in het barwezen.
De volgende ochtend vroeg vertrokken met de ferry met een paar tussenstops op andere eilanden en in Chompon op het vasteland aangekomen. Hier verder met de bus naar Hua Hin.
Resumerend, Samui is vanaf de waterkant een mooi eiland qua natuurschoon, en het binnenland waarschijnlijk ook wel. Het stadje Chaweng heeft een kilometerslange weg parallel aan het strand, met eenrichtingsverkeer, erg rommelig. En helaas ook weer vergeven van de Indiase kleermakers die na de honderdzevenentachtigste keer nog niet snappen dat je geen nice suit wilt. Het barstraatje telt tussen de tien en twintig bars en een kleine agogo en dat is het dan.

De catamaranverbinding HuaHin-Pattaya vaart niet meer of nog niet, dus de volgende dag over land verder. In Huahin het Baan-Manthana hotel genomen, ligt aan Sasong road naast de stopplaats van de busjes naar Pattaya. Die vertrekken om de twee uur, 400 baht ritprijs en 4 uur reisduur. En op loopafstand van de Nightmarket, de uitgaansbuurt en het strand. In de barstraatjes trof ik nou niet direct het soort dames dat me de knopen van de gulp liet springen. Na een paar rondjes kwam er toch nog een leuke meid in beeld. Oi was iets knapper dan de meeste anderen en had vooral een vriendelijk open gezicht. Samen wat gedronken, er kwam een leuk gesprek op gang, het voelde alsof het goed zat tussen ons. Met de armen om elkaar heen liepen we richting hotel. De knokige vrouwelijke helft van een Zweeds echtpaar schonk ons een misprijzende blik. Ik trok Oi wat dichter naar me toe en kon het natuurlijk weer niet laten om Gudrun een samenzweerderig knipoogje te geven. Achter onze ruggen liet ze een verontwaardigde tirade horen. Wat een kuttaal dat Zweeds. Ik had te doen met die Sven van haar, die elke avond met dat spook de koffer in moest. Het zat goed met Oi en mij, heerlijke zoenster, de sex werd langzaam opgebouwd en eindigde in een daverend hoogtepunt. We sliepen dicht tegen elkaar aan en in de vroege ochtend kwam het er automatisch weer een keer van. We ontbeten samen, ze had moeite met het afscheid, wilde graag dat ik bleef. Ik vond haar hardstikke aardig, maar we weten dat als er meer ontstaat dan wederzijdse sympathie, dan is het oppassen geblazen. Ze liet me haar kamer zien, we liepen nog even langs het strand, en namen afscheid in de hotelkamer. Het scheelde weinig of er was weer sex van gekomen en dan had ik de bus gemist.

noglangnietuitgewandeld
18 september 2011, 03:20
In Pattaya eerst een rondje soi 8 en 7 gedaan, waar ik toevallig het meisje trof waar ik vorig jaar mee had afgesloten. Oi, vrij onopvallend meisje, maar in bed botergeil. Helaas mocht ze van mamasan om tien uur ’s avonds nog geen longtime doen, omdat er maar twee meiden in de hele bar werkten. Dus werd het een shorttime. Het was weer feest, zelden een meid zo nat weten te krijgen. Na een uurtje waanzinnig lekkere sex, ging zij weer naar haar bar, ik ging een rondje Walkingstreet doen.
Begonnen in de Windmill, de shows waren ranzig als vanouds. Een van de meiden kwam een drankje bietsen en wilde graag gebarfined worden, We go fuck fuck. Maar bij een vent die een half uur daarvoor nog geneukt heeft werkt dat niet meteen. En Oi had de zak goed geleegd. Toch zag ze kans om me weer een dikke bobbel in de broek te wrijven. Toen ze moest optreden verkaste ik maar naar de bananenhoek. Twee meiden een tequila gegeven en mocht ze toen allebei neuken op het podium. Eh, met een gepelde banaan welteverstaan he. Het is wel grappig daar, maar blijf je er te lang plakken, dan schrik je je rot van de drankrekening, dus verder geslenterd en in een andere agogo, Sweatgirls, Bee gebarfined. We gingen nog even naar de X zone waar een vriendin van haar werkte, hier nam de ene meid de andere met de voorbinddildo, het kan altijd nog ranziger dus.
Op de motorbike naar het hotel en o wat was ze strak. De diepte was ook een probleem. De eerste tien centimeter ging nog wel, maar alles wat daar achteraan kwam werd moeilijk. Gebruik dan je handen maar. Ze was blij dat ze de klus op deze manier kon klaren. Niet echt een succes, kan gebeuren.
De volgende ochtend eerst wat geshopt, bij PP massage gaan kijken of Deng er nog werkte, maar die was helaas vertrokken, boyfriend. De middag voornamelijk in soi 6 rondgehangen. Me eerst eens laten smoken door Chompoo in de My Friend You bar achter een gordijntje en een paar uur later met Alyssa van de Smoke and Kisses naar boven geweest. Lang slank meisje, verukkelijke billen, heerlijke zoenster ook. En hier de diepte geen probleem, integendeel, toen ik van haar afrolde zei ze dat ze hem af wilde knippen en mee naar huis nemen. Zo kan het dus ook.
In de avond een paar agogo’s bekeken en langs Beachroad teruggewandeld. Hier vond ik haar, zittend op een muurtje. Knap vrouwtje, ik ging even bij haar zitten uitrusten. Noemde zich Chompoo, je komt hier telkens de zelfde namen tegen. Hele aardige meid, ze wilde best een paar uurtjes met me mee. Op de kamer kwam de verrassing, ik had al gezien dat ze een goed figuur had, maar toen die beha uitging kwamen de mooiste borsten eruit die ik de afgelopen week in mijn handen gehad heb. Zacht en stevig, maat C, tepels hard als kersenpitten en helemaal van haar zelf. Ze gaf eerst een ontspannende massage. De sex was van klasse, voorzichtig zoenen, zacht pijpen en haar heel lang in missie genomen. Daarna ingeslapen met die heerlijke borsten in mijn handen, tot ze om vijf uur ’s morgens weg moest. Vandaag maar eens een stranddagje inlassen, vanavond zien we wel weer hoe het loopt.

noglangnietuitgewandeld
19 september 2011, 14:10
Na de uitspattingen van zaterdag eerst maar eens een korte pauze genomen. Met de ferry naar Kohlarn, aan het strand liggen luieren, het is hier loeiheet, wat gezwommen en aan het eind van de middag weer terug. Het zat de hele tijd nog in mijn hoofd hoe zalig Chompoo me de vorige dag had afgezogen, dus nog maar eens naar soi 6. Ze zat buiten en stak de hand al op. Even later zat ze weer voor me en liet haar hoofd langzaam op en neer gaan. Er was een minuut of twintig voor nodig maar toen kwam ik ook uit mijn tenen. Ze zoog zachtjes door alsof er niets gebeurd was, liet de kwak in een doekje lopen en kwam nog even gezellig naast me zitten.
In de avond een rondje Walkingstreet, tot ik in de Living Dolls een elegant meisje van 29 jaar uit Laos trof, Noy. Iets anders van uiterlijk dan de meeste Thaisen, knap op een ingetogen manier. Ik waagde het er maar op. Eerst wat gaan eten, zij met stokjes, daarna bij Angelwitch een paar spektakelshows gezien en naar het hotel. Aanvankelijk erg shy, eenmaal in bed moest alles onder de deken gebeuren. Maar toen ik eenmaal met mijn hoofd tussen haar benen lag kwam ze toch los. Ze lag zachtjes te jammeren van genot en kwam na een tijdje gierend klaar. Die moest gewoon even ontdooit worden. Ze begon eerst onder de deken te pijpen, ik maakte vast een condoom klaar. Toen het er aan toe was snel naar binnen in die hete grot die nog nat was van de befbeurt. Ze liet zichzelf helemaal gaan en het werd gewoon wilde sex met dit op het eerste gezicht zo schuchtere meisje. De volgende morgen nog een keer hetzelfde, we hadden bijna het ontbijt verneukt, maar konden nog net aanschuiven.
Ze wilde graag bij me blijven, we gingen naar haar kamer ergens achter 3rd road, lagen op haar bed nog wat te kletsen, maar ik wil het eigenlijk niet bij een houden, dat geeft later vaak complicaties. We namen bij een nette massagesalon allebei een massage, zaten nog een uurtje op Beachroad en namen gepast afscheid. Soms is het wel eens jammer dat je ze moet laten gaan, Noy was echt een lieve meid, maar juist daarom kun je het beter niet te ver laten komen, lijkt me.
Om de zinnen eens de andere kant op te zetten, maar eens iets gaan doen wat ik mezelf vorig jaar al beloofd had, een bezoekje aan de Devils Den. Eerlijk gezegd, zo heftig als vorig jaar was het deze keer niet. Tammy en Jenna leverden goed werk af, renden in anderhalf uur allebei een keer met een volle mond naar de badkamer, maar met die twee meiden van vorig jaar was het toch een stuk geiler.

noglangnietuitgewandeld
22 september 2011, 07:06
’s Avonds in soi 7 een leuke meid getroffen, Paa, lekker figuur, mooie zinnelijke lippen. We speelden jackpot ze werd steeds aanhaliger, had geen probleem met wat zoenen ondanks het commentaar van de collegaatjes, e.e.a. smaakte naar meer. En wat had die meid lekkere billen.Tegen middernacht met haar in bed beland en uitgebreide sex gehad. Alleen hier helaas weer de beperkte diepte. In de vroege ochtend prikte er de hele tijd iets hards tegen haar buik, daar moest weer even wat aan gedaan worden. Nog een paar uur blijven liggen en samen ontbeten. Overdag met haar naar Jomtien geweest, beetje aan het strand liggen luieren, daarna op de kamer nog wat gestoeid totdat ze zich weer bij haar bar moest melden.

In de vroege avond nog een keer door soi 6 gewandeld, waar Alyssa me herkende. Leuke meid, was me de vorige keer goed bevallen, dus met haar nog een keer naar boven. In de Tornadobar Renkoekoek getroffen met nog een collega en met hun een rondje Walkingstreet gedaan, Windmill en Baccara, daarna langs Beachroad naar het hotel gelopen. Die lekkere meid van een paar avonden eerder helaas niet gezien, die had zo weer mee gemogen, maar toch een redelijke keus kunnen maken met Pon. Gezellige dame, sprak prima Engels en liet zichzelf liefst zo hard en zo diep mogelijk nemen. Kijk, dat moeten we hebben.
De volgende dag wat geshopt, eerst een massage in een nette salon en daarna nog een in een iets minder nette. Wan was een mooi slank meisje, masseerde niet echt hard, maar gaf er wel een aardige blowjob achteraan.
Terug in het hotel was het kamermeisje net bezig de sporen van de worsteling van afgelopen nacht glad te strijken. Leuk ding wel, maar die laten we maar over aan de DSK’s van deze wereld, geen zin om met een stoppelbaard voor een Thaise rechtbank te staan. Even gewacht tot ze klaar was en eerst maar een paar uur geslapen.

Het gaat hier nooit zoals je denkt. Ik had een rustige avond in gedachten, maar het liep anders. Ik ging eerst even wat drinken bij Oi in soi 7 en was van plan om dan eens op Beachroad te kijken voor een leuke dame voor de nacht. Het kwam er niet van. Er was inmiddels een barmeisje bijgekomen, dus mocht ze deze keer wel wat vroeger met me mee voor een longtime. Als je met Thaise meiden op stap gaat, dan ben je voorlopig nog niet thuis. We schoten de Silverstar 2 agogo in, daar was ik nog niet eerder geweest, maar dat is wel een fraaie. Meiden die een ijsblokje in hun doos stoppen en kans zien om het vanaf een dikke meter afstand in een bierpul te schieten. Ze moeten er veel op geoefend hebben, want het was meestal nog raak ook. En vier meiden in een rij met het hoofd tussen elkaars benen, een breezertje verdeeld over de poesjes en dan elkaar drooglikken, dat soort toestanden. Oi had het prima naar haar zin, zelf wil ze niet in een gogo werken, te shy, maar ze danst uitstekend en stond af en toe gewoon tussen de andere meiden aan de paal te swingen. Er was een meisje dat we allebei leuk vonden, we riepen haar bij ons voor een ld. Noi was een hele spontane meid, de dames konden het goed met elkaar vinden, waren niet zuinig met zoenen en kwamen op het idee om allebei mee te gaan. Na sluitingstijd liepen we naar het hotel. Om de beurt douchen. Toen Oi uit de douche kwam lagen Noi en ik al te neuken. Zij met een licht vertrokken gezicht, het was er weer eens een met een erg strakke doos. Oi moedigde ons aan, maar hoe harder het ging, hoe pijnlijker het werd voor Noi, dus maar even een condoomwissel en op Oi de klus afgemaakt, terwijl Noi ernaast lag en me zachtjes aan de ballen kietelde. Met in iedere arm een Thaise schone viel ik in slaap. Noi wilde wat vroeger weg, mogelijk had ze geen zin in een pijnlijke ochtendwip. Oi en ik sliepen nog een uurtje door en met een heerlijk loom gevoel deden we het nog een keer. We gingen samen ontbijten, werden in de eetzaal glimlachend begroet door de serveersters die het niet ontgaan was dat er elke morgen een andere mevrouw Uitgewandeld aan het ontbijt zit. Daarna ging Oi naar haar kamer en ik ging even een forumberichtje tikken. Zo, dat was het weer. En nu eerst maar eens naar de 7eleven, de condooms raken op.

rob45
22 september 2011, 18:11
Ik snap het al ,o no, betekent in het thais oi noi sandwich...........

Niet geschoten is altijd mis........

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

noglangnietuitgewandeld
25 september 2011, 03:14
Bij de Smoke and Kisses vertelde Alyssa dat ze die avond voor een maand naar huis vertrekt. We deden even een sapje, van het een kwam het ander en even later lagen we op de kamer boven de bar op gepaste wijze afscheid te nemen. Bij een meisje waar het goed mee klikt kom ik graag terug. De avond wilde ik het eens echt rustig aan doen, om een uur of elf op Beachroad een winkeljuffrouw getroffen die af en toe tussen de lakens wat bijklust. Tip lustte er wel pap van, het neuken kon haar niet wild genoeg gaan. Na me grondig te hebben uitgeleefd op haar, samen in slaap gevallen tot ze om 8 uur vertrok naar haar werk.
De dag was begonnen met een zware regenbui, maar in de loop van de ochtend werd het toch mooi genoeg om nog een keertje naar Koh Larn te gaan voor een stranddagje.
’s Avonds liep ik zonder vaste plannen door soi Diana en zag ineens een meisje dat zich van de anderen onderscheidde door haar lieftalligheid. Kief zat pas sinds een week in het barcircuit, had daarvoor in een ‘littlebit shop’ gewerkt. Even nadenken, ze bedoelde een small shop, haar Engels was nog niet je dat. Maar een hele lieve meid, mooi slank en een beetje shy. Met schuchtere meisjes kun je soms verrassend goede ervaringen hebben, en andersom kan een meid die je van alle kanten opgeilt erg tegenvallen. Maar ik had het idee dat het wel goed zat met ons, en na een half uurtje kletsen was dit jonge paar het eens geworden. Ze had nog nooit een gogo gezien. Ik beloofde er haar een paar te laten zien als ze longtime met me meeging. We kwamen in de Windmill terecht. Ze stond ongelovig toe te kijken, met de hand voor de mond, toen de eerste banaan gepijpt werd en vervolgens in de poes van een van de meiden verdween. En ze lag dubbel van het lachen toen het eerste ijsblokje in een checkbin geschoten werd. We deden nog een andere gogo aan, waar een dildoshow werd opgevoerd en Kief was weer een paar ervaringen rijker. Eenmaal in bed was het snel afgelopen met de verlegenheid. Ze hield van uitgebreid zoenen en ook met het pijpen ging ze er helemaal voor. Langzaam, nat en zacht. Ze kwam pas echt los toen ze eens goed doorgeneukt werd. Al met al een heerlijke GFE. ’s Ochtends nog een keer van hetzelfde. Met lichte tegenzin afscheid genomen, met een gevoel van jammer dat ik haar niet eerder gevonden heb en dat het nu alweer voorbij is.
Na de middag naar Bangkok vertrokken voor de laatste dag van de trip. In soi cowboy wezen kijken, gezellig straatje en ze zijn daar niet zo pusherig om je binnen te krijgen als in Pattaya, viel me op. Nog even door de Beergarden gelopen, en naar Nanaplaza. En paar agogo’s bezocht maar geen keus kunnen maken. Bij het Nanahotel Ting gevonden,een fabrieksmeisje die in het weekend hier haar inkomsten wat op peil brengt. Haar meegenomen voor een paar uurtjes en heel bevredigende sex gehad met alles erop en eraan.
Helaas vanavond weer terug, partir c’est mourir un peu, en zo voelt het ook. Vandaag nog een dagje Bangkok, eens zien wat er mijn pad kruist.

noglangnietuitgewandeld
26 september 2011, 17:06
De laatste dag nogal lang uitgeslapen, de capriolen van de laatste twee weken begonnen toch hun tol wel een beetje te eisen. Nog eens uitgebreid door de stad getourd, wat bekende en onbekende plaatsen bezocht. Ik had eigenlijk het idee om het feest te besluiten in club Eden, toch wel een tophuis, maar pas zo laat terug uit de stad dat er geen tijd meer voor was, want je bent daar minimaal anderhalf uur bezig met twee meiden, topgeil, dat wel.
De laatste kwak van de tour werd uiteindelijk boven gehaald door een mevrouw in de Lollipopbar, die luisterde naar de naam Yoha of zoiets en die er de mond toch weer behoorlijk vol mee had. Hierna met tegenzin naar de luchthaven voor de lange reis terug.
Het was het derde jaar op rij dat er een Thaitripje gemaakt kon worden, en ik hoop dat er nog vele zullen volgen, in dit land raak je gewoon nooit uitgewandeld. De eerste tijd zal de Pattayableus nog wel eens opspelen, ik zal ze missen, die lieve stemmetjes op straat: Sih, welcome, massaaasj, dat wakker worden met een donkergelokt hoofdje naast je op het kussen, hou op, ik wil zo weer terug.
Maar nu eerst weer over tot de orde van de dag, de Thaitrip is over, maar wat was het weer smakelijk.

pipokoeien
14 januari 2012, 04:13
ik neem aan dat die "power by the hour" of "by night" wat kost? Wat voor prijzen heb jij hiervoor betaald?
Thanks

noglangnietuitgewandeld
14 januari 2012, 07:29
ik neem aan dat die "power by the hour" of "by night" wat kost? Wat voor prijzen heb jij hiervoor betaald?
Thanks

Nou dan:

Voor een uurtje met een bargirl in soi 6: 700 + 300 bt barfine.
Voor een uur massage met full service in Pattaya 1000bt.
Voor 2 uur met twee dames in de Devil's Den 3800 bt.
Voor een hele nacht met een bargirl 1500 en ook wel eens 2000 + 600 bt barfine.
Voor een hele nacht met een gogo girl 2500 + 600 bt barfine.
Voor een hele nacht met een freelancer 1000 in Pattaya en 2000 in Bangkok.

Meer is niet nodig. Het kan voor minder, maar al te ver uithandelen gaat dan ten koste van de kwaliteit.