PDA

Volledige versie bekijken : Time-X Pauschalclub, Bergisch Gladbach

kinky Jan
10 september 2011, 17:14
Zijn er al mensen naar deze club geweest http://www.joy-x.de/

Troetelbeer
11 september 2011, 00:10
Héé kinky Jan, ff gezocht op dit forum en vond dit draadje: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?19339-Bunny-Pauschalclub-Bergisch-Gladbach&highlight=Bergisch

Ook niet echt veel zeggend, ik denk dat dit gewoonweg te ver weg is voor de meeste beren, en de prijzen zijn vrij goedkoop. Dus kwaliteit issue bij de meeste denk ik, die het risico voor de trip niet aandurven.

Al moet ik toegeven dat de site van de klub er goed uitziet almede de ambiance die er getoond wordt en dat voor Aldi prijzen.

Voor jou een taak om deze tent eens te verkennen?

kinky Jan
11 september 2011, 15:40
Héé kinky Jan, ff gezocht op dit forum en vond dit draadje: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?19339-Bunny-Pauschalclub-Bergisch-Gladbach&highlight=Bergisch

Ook niet echt veel zeggend, ik denk dat dit gewoonweg te ver weg is voor de meeste beren, en de prijzen zijn vrij goedkoop. Dus kwaliteit issue bij de meeste denk ik, die het risico voor de trip niet aandurven.

Al moet ik toegeven dat de site van de klub er goed uitziet almede de ambiance die er getoond wordt en dat voor Aldi prijzen.

Voor jou een taak om deze tent eens te verkennen?

Ik neem die taak op me en ga over 1 week op Maandag of Woensdag een kijkje nemen samen met een vriend heb dan toch vakantie en niks gepland, ik hou jullie uiteraard op de hoogte.
Ik wil zo wie zo even kijken omdat ik 1 dame herken die daar werkt van een partytreff die in Datteln zat maar nu niet meer bestaat even kijken of ze mij nog herkend.

Troetelbeer
12 september 2011, 01:21
Ik ben benieuwd naar jou ervaring en hou dit draadje dus even in de gaten. Misschien dat er dus een oude-nieuwe klub "out of the blue" toegevoegd kan worden.

Als je voor een dame gaat, misschien even bellen van te voren of zij aanwezig is!

I.i.g. Geile vakantie toegewenst.

Groet,

Troetelbeer

sekstotindekist
15 september 2011, 21:12
ik trek er dit weekend naartoe. Ik hou jullie op de hoogte :freu:

sekstotindekist
18 september 2011, 10:36
Gisteren eens naar deze club afgezakt. Ik kwam binnen en werd hartelijk ontvangen door de "thekefrau". De 79euro betaald voor een dagticket. En ik kreeg van haar een sleutel. De kastjes bevinden zich aan de rechterkant. Hier bevindt zich ook een douche. Aan de linkerkant bevinden zich de kamers. Er zijn er 5 als ik het goed heb. En dan heb je naast de balie waar de "thekefrau" staat, een heel grote ruimte waar zich verschillende zeteltjes bevinden waar je rustig met de dame kan babbelen. In deze ruimte bevindt zich ook de bar. Hier kan je frisdranken, bier krijgen. Aan de rechterkant in deze grote ruimte staan tafels waar je kan eten.
Het eten op zich vond ik niet super. Het was rijst met varkensvlees. Niet super, maar ook niet slecht. De toiletten bevinden zich helemaal achteraan in deze grote ruimte. En naast de toiletten is er ook nog een deur en deze geeft uit op de tuin. Niets speciaal, gewoon een paar stoelen met tafeltjes waar je lekker kan buiten zitten. Er is dus geen jacuzzi of sauna aanwezig.

Genoeg over de club zelf. Iets over de dames nu.
Ikzelf ben 7 keer op kamer geweest. En mijn algemene indruk is zeer goed.
Het eerste feestje was met een 25-jarige Bulgaarse ( ben haar naam vergeten sry ). Ze had lang zwart haar, slank, C-cupje en een mooi snoetje. Op de kamer was het wel PMC, wat ik wel jammer vond. Tongkussen deed ze ook niet, kussen wel.
Na dit matig feestje een colaatje gaan drinken. En toen had ik 2 mooie blonde vrouwen in het oog gekregen. Mijn stoute schoenen aan met beide een babbeltje gaan slaan. En ik moet zeggen ik heb me dik geamuseerd ( in de zin van lachen,plezier maken ) met deze dames. De ene blonde was slank, C-cup, mooi snoetje, 30. Haar naam is Verona en komt van Rusland. De andere blonde dame was iets voller, maar zeker niet dik, D-cup, knap gezicht, 35 en komt van Polen. Haar naam is Nicole.
Eerst met Verona op kamer geweest en ik had een GFE met haar. Eerst een potje getongworstelt en ze pijpte heerlijk langzaam zonder condoom. Haar lekker gebeft en laten klaarkomen wist ze wel te appreciëren en dan haar alle hoeken van de kamer laten zien. Na dit feestje met haar, terug naar onze Nicole. Met Nicole ook op kamer geweest en deze heeft me ook haar tongtechniek eens uit de doeken gedaan. Ook klaar gebeft en allerlei standjes gedaan. Was ook dik in orde.
Dan terug naar de bar met de beide dames. Toen kwam bij ons een andere dame zitten. Een Cubaanse meid van 23 jaar. Goddelijk lijf. Slank, mooi bruin,lang bruin haar. Haar naam ben ik ook vergeten lol. Mee op kamer geweest en man man man kan die pijpen zeg. Lekker deepthroat. En een kontje om u tegen te zeggen. Ze tongzoende wel niet.
Terug naar de bar, iets gegeten. En toen had ik een andere Bulgaarse in het vizier. Een slanke dame van rond de 33, lang bruin haar, bruin getint. Haar naam was Anni. Ook een toffe dame die graag lacht zoals ik. Op de kamer PZC en allerlei standjes.
Weer iets gaan drinken.
Toen ik Verona en Nicole boven waren, kwam een andere dame genaamd Diana2 bij mij zitten. Deze dame is volslank,lang bruin haar, ook Bulgaars en 24 jaar beweert ze. Ik had geen zin om met haar op kamer te gaan maar ze bleef maar zagen en knuffelen. Dat ik zo iets had van, kom we doen het gewoon dan stopt ze met zagen. Op de kamer heb ik er niet veel aan dood gedaan, snel klaarkomen zodat ik weg kon lol.
Daarna terug naar de bar en bij mijn 2 favoriete dames Nicole en Verona gaan zitten. Met beide nog eens naar boven geweest om dat ze zo lekkkkker zijn.
Er liepen nog andere vrouwen ( iets vollere dames, ook langbruin haar, Bulgaars, rond de 30 ) ook, maar in mijn ogen geen hoogvliegers dus heb ik er ook niet mee gekamerd. Er waren ook 2 Romeense vrouwen, maar deze zaten telkens buiten en toen er ijsberen bij hun kwamen zitten waren ze weg. Deze 2 moeten echt uit deze club. Die zijn daar gewoon om geld te scheppen en ze doen niets. Een andere ijsbeer vertelde me dat hij maar liefst 3x heeft moeten vragen voor dat ze naar boven ging.

Conclusie: Het eten kan beter. De dames op zich zijn goed met een paar uitzonderingen zoals Nicole , Verona en Anni die super zijn.
Ik heb me super geamuseerd, goed gelachen en veel plezier gehad zowel beneden als op de kamer. Herhalingsrisico heel hoog. Mij zien ze nog terug.

PS: Nicole werkt nog 2 weken en dan gaat ze terug naar Polen. :( Ze komt wel terug maar weet nog niet wanneer. En Verona werkt nu nog 1 week en keert ook terug naar Rusland. Deze komt ook terug maar wanneer is ook niet duidelijk.

kinky Jan
18 september 2011, 16:50
Ik ga samen met een vriend morgen hier een kijkje nemen:)

Troetelbeer
19 september 2011, 00:08
Suc6 Kinky Jan! Hopelijk vermaak je ons na jou bezoek net zo als STIDK met een smakelijk verslag.
Bij 2 suc6 story's wordt het toch tijd voor de budget neukende ijsberen onder ons om die tent eens te bezoeken.
Voel je niet aangesproken BP :tongue:

noelcitroen
19 september 2011, 23:20
Ik zie dat de dame die nu als de 19-jarige Diana in Joy-X werkt, voorheen als Claudia in Partytreff Dorsten te vinden was (zie ook foto's op http://www.partytreff-dorsten.de/girls.php). Leip wijf, maar wel gek op seks.

kinky Jan
20 september 2011, 08:10
Gisteren naar deze pauschalclub gereden en de heenreis begon al goed 1.5 uur in de file gestaan bij Frankfurt in de buurt het ene na het andere ongeluk gezien en ze waren weer met de weg bezig.
Ik kwam rond 1.00 uur aan en zag dat er ongeveer 12 dames waren en niet zoals de site zegt 15 tot 20 dames maar dat komt mischien ook omdat het Maandag is.
Je kunt eigelijk alleen buiten zitten en binnen in de woonkamer ze hebben hellaas geen sauna of jacuzzi waar je even in kan releaxen.
Ik heb ook even gevraagd waar Diana is want ik zag dat ze er niet is maar die werkt er al een week niet meer in de club en dat is wel erg jammer want die is een beetje prettig gestoord en daar hou ik wel van.
verder waren de meeste hadden de meeste dames die daar werkten de leeftijd van rond de 30 jaar de vrouw waar ik de lekkerste sex mee heb gehad is Ivana.
Het eten zo als meestal in dit soort clubs viel een beetje tegen rijst met champignonsaus en droge stukjes kippen schnitzel maar het was op zich wel te eten als je honger hebt.

Om een uur of 10 ´s avonds ging ik weer met een dame en kwam bij de theke zodat ik met haar naar de kamer kon en toen ging de theke vrouw tellen hoeveel keer ik had gekammerd en het bleek dat ik toen voor de 10de keer met een vrouw weg ging en daar was ze niet zo blij mee ze zij dat het niet de bedoeling was om voor een massage met de dame op de kamer te gaan en dat je alleen maar voor sex op dse kamer gaat en ik zij dat ik ook alleen maar sex had maar ze geloofde me niet en zij verwijte me dat ik aan het liegen was maar ze noteerde wel de buurt en kon gewoon met haar naar de kamer maar vond dat niet echt leuk dat ze me uitmaakte voor leugenaaar.
Ik kwam er ook achter dat je maar 1x met een zelfde vrouw mag wat ik een erg slechte regel vind.

Eindconcussie: er werken veel oudere vrouwen en die regel dat je maar 1x met de zelfde vrouw mag kameren vind ik erg slecht dan heb ik nog liever dat je maar 10x mag kameren zoals in Paushalclub Harem want ik had ook een favoriet daar en kom er dus ook niet meer terug want dat vind ik de slechste regel die er is in een pauschalclub

kinky Jan
20 september 2011, 08:11
Ik zie dat de dame die nu als de 19-jarige Diana in Joy-X werkt, voorheen als Claudia in Partytreff Dorsten te vinden was (zie ook foto's op http://www.partytreff-dorsten.de/girls.php). Leip wijf, maar wel gek op seks.
Diana werkt er al een tijdje niet meer mischien dat ze nog steed,s in Dorsten zit?

sekstotindekist
20 september 2011, 15:49
Ik kwam er ook achter dat je maar 1x met een zelfde vrouw mag wat ik een erg slechte regel vind.

Ik ben met Verona en Nicole 2 x op kamer geweest. En mij hebben ze daarover niets gezegd.
En ivm die 10 keer regel daar weet ik ook niets van, maar ik ben maar 7 keer op kamer geweest. Vandaar.

kinky Jan
22 september 2011, 16:20
Ik ben met Verona en Nicole 2 x op kamer geweest. En mij hebben ze daarover niets gezegd.
En ivm die 10 keer regel daar weet ik ook niets van, maar ik ben maar 7 keer op kamer geweest. Vandaar.

Ik hoorde later van een dame daar dat als je 1a 2 keer naar de kamer gaat ze niet zo moeilijk doen maar als je wat vaker gaat mag je dus niet 2x met de zelfde dat zijden ze allemaal incl de theke tegen mij maar, jij bent anders ook aardig vaak geweest

rridder
9 oktober 2011, 22:04
Wie weet of Angela hier nog steeds werkt?

rridder
21 oktober 2011, 10:21
Woensdag ook maar eens gaan kijken in deze club. Best wel ver rijden (2 uur), dus meteen maar een dagkaart genomen.
De club zit in een mooi en ruim verbouwd gedeelte van een oude fabriek.
Aan ruimte was blijkbaar geen gebrek. Ook de kamers zijn ruim, allen met douche en nette bedden. Douchen doe je dus op de kamer.
Was er om 11:00 als eerste gast en mocht dus kiezen.
De dames zijn overigens vrij passief, je moet ze zelf benaderen. Iets waar ik weinig moeite mee heb.
Het aanbod viel niet tegen. 3 superslank, 3 normaal, enkele volslank en een paar dikkertjes. Meer dan 10 dames. Ik heb 3 of 4 heren gezien.
Begonnen met de beeldschone Ivana. Super sessie mee gehad. Wel pmc, maar daarna klaargelikt en diverse standjes.
Deze dame is wel het toppertje van de club.
Vervolgens een sessie gehad met Angela. Oude bekende uit Harem Erkerath.
Ze kend mij ook nog, wat zorgde voor een goede klik. Haar servrice was ook goed. Zij deed wel pzc en de rest was ook goed.
Toen een Bulgaarse waarvan ik helaas de naam ben vergeten. Ook een heerlijk figuur en knap gezichtje.
Lang mee op de bank gezeten en betast. Op de kamer viel de service wat tegen, vooral omdat ze wat grieperig was.
Ze ging later ook naar huis. Het was na Ivana wel de mooiste die er rond liep en we hebben na het kameren nog lang plezier gemaakt op de bank.
Ze ging op schoot zitten heeft me een half uur opgegeild tot ik het niet meer kon houden. Heb toen haar vriendin Anni meegenomen.
Anni is niet moeders mooiste maar compenseert dit met haar geweldige service. Gewoon een beest in bed.
Toen ik klaar was heeft ze me helemaal gewassen onder de douche en zelfs afgedroogd. Lieve meid maar jammer van haar buikje.

Het grote nadeel van deze club is dat je maar 1 keer met een dame mee mag. Zeker als er een goede klik is.
Op zich zijn er wel voldoende aantrekkelijke dames aanwezig om je suf te neuken, maar het is best vermoeiend om steeds weer een goede band met een dame te krijgen.(als die er niet is wordt je meestal snel afgewerkt zoals jullie wel weten)
Ik kon helaas maar tot 15:30 blijven. Er waren nog wel enkele dames die ik had willen kameren maar ik moest op tijd thuis zijn.
Het voordeel van deze club is de prijs van een dagkaart. Je moet dan wel rustig aan doen en goed uitrusten tussen de kamergangen want je hebt bij iedere dame maar 1 kans. Ik kan me voorstellen dat je, zoals Kinky Jan is overkomen, commentaar krijgt als je alle dames probeert te nemen. Ze krijgen per kamergang betaald en dan zal er geld bij moeten. Een dagkaart kost uiteindelijk maar 80 euro. Reken maar uit wat er dan voor de club over blijft als je 10 dames meeneemt.

jeepie
23 oktober 2011, 10:24
Het voordeel van deze club is de prijs van een dagkaart. Je moet dan wel rustig aan doen en goed uitrusten tussen de kamergangen want je hebt bij iedere dame maar 1 kans. Ik kan me voorstellen dat je, zoals Kinky Jan is overkomen, commentaar krijgt als je alle dames probeert te nemen. Ze krijgen per kamergang betaald en dan zal er geld bij moeten. Een dagkaart kost uiteindelijk maar 80 euro. Reken maar uit wat er dan voor de club over blijft als je 10 dames meeneemt.
ze moeten daar niet zeiken. er staat duidelijk op hun website. sex met alle dames. maar ze zijn gewend dat de meeste mannen die daar komen na 3x wippen weer pleite zijn. en anders verhogen ze de prijzen maar. dan kun je beter naar partytreff-pauschalclub airport in dordtmund gaan. daar betaal je 149,- voor een heledag. en daar zeiken ze niet als je 10x voor een trio naar boven gaat of 10x met dezelfde dame. ik ben er al een paar xx geweest in dordtmund. en kwa schoonheid loopt er wat beters rond dan in de goedkopere partytreffs-pauschalclubs

kinky Jan
24 oktober 2011, 20:14
ze moeten daar niet zeiken. er staat duidelijk op hun website. sex met alle dames. maar ze zijn gewend dat de meeste mannen die daar komen na 3x wippen weer pleite zijn. en anders verhogen ze de prijzen maar. dan kun je beter naar partytreff-pauschalclub airport in dordtmund gaan. daar betaal je 149,- voor een heledag. en daar zeiken ze niet als je 10x voor een trio naar boven gaat of 10x met dezelfde dame. ik ben er al een paar xx geweest in dordtmund. en kwa schoonheid loopt er wat beters rond dan in de goedkopere partytreffs-pauschalclubs

Je hebt gelijk dan moeten ze dat niet op de site zetten maar ik ben nu klaar met paushal/partytreff,s maar ik wil nog wel naar Dorsten met een vipkaart 140 euro dacht ik. maar mijn volgende ijsberenstop word in saunaclub Livingroom waarschijnlijk met een collega die nog nooit naar zo,n soort club is geweest :bibber_2:maar dat gaat nog wel even duuren want ik moet komende tijd veel werken en heb daardoor geen tijd voor dit soort dingen maar ik zal zo wie zo mijn verhaal plaatsen als ik weer een clubje bezoek.

xam1153
27 januari 2012, 23:00
Ik las dese aankondiging op www.privatesexanzeigen.com
"Am Dienstag den 31.01.2012 veranstalten wir ein GangBang mit Sarah. Mehrere Session, jeder KOMMT GARANTIERT mehrmals !!!
Antialkoholnische Getränke und Buffet inklusive !
Ihr zahlt den ganz normalen Preis den Ihr bucht und könnt switchen wie ihr wollt, könnt also beides, d.h. mit den Damen auf Zimmer gehen und (oder) am GangBang teilnehmen."
Ik ken Sarah van een andere GB, een geweldig geil ding, dus ik denk er serieus over na de (lange) reis naar dit etablissement af te reizen.
Als ik geweest ben volgt een verslagje.

odie120167
13 februari 2012, 10:17
Afgelopen week afgezakt naar de volgende Pauschalclub:

Pauschalclub JOY-X
Britanniahütte 12
51469 Bergisch-Gladbach

Internet: http://www.joy-x.de/

De club zit in een "loods" op een industriegebied met voldoende parkeerplaats. Eenmaal binnen wordt aan de receptie ontvangen waar ik de kosten van een dagkaartje aftikt. Na de vermelding dat ik hier voor het eerst was werd mij de kleedruimte aangewezen en verders mocht ik het zelf uitzoeken. De kleedruimte is netjes en zijn twee douches aanwezig. In de locker hangt een blad met de vermelding wat je van de dames mag verwachten. Bij klachten deze graag even melden, mits het maar opbouwende kritiek is. De badslippers izjn enkel in maatje 44 en op verzoek kan je een badjas krijgen (maatje m). Dus met de tenen bij elkaar in de slippers deze tent maar even verkennen. Daar heb je geen 5 minuten voor nodig.

De locatie is opgebouwd uit een centrale ruimte met drie gedeelten, nl eetgedeelte, bar gedeelte en de een gedeelte met de zitbanken. Verders heeft deze club 5 kamers om met de dvp aan de slag te gaan. In de gang naar de kamers staan wat bankjes waarop je kan wachten als de kamers bezet zijn. De ruimte is vrij donker maar heeft wel een lekker brandende kachel. Er is geen sauna of wat anders dan ook aanwezig. Achter de bar staat niemand en waarschijnlijk is het de bedoeling dat de dames de bediening doen. Eerst maar eens een bakkie, maar die moet nog gezet worden. FF wachten dus.

Ik ga de ruimte in om de dames te aanschouwen. Er zitten nu 4 dames maar er zijn er 10 aanwezig. Klanten zijn er nog maar 3, maar mogelijk zijn er een aantal bezig. 3 van deze dames zijn wat betreft uiterlijk niet mijn type. Modelletje vierkant. Dus neem ik plaats naast Naomi van Cuba. Ze blijkt van Italië af te komen met Cubaanse ouders. Aangezien ik toch op mijn koffie moet wachten stelt Naomi voor om maar even te kameren. De koffie wacht wel even....

Bij de receptie wordt een muntje gehaald en wordt de tijd genoteerd achter je lockernummer. De kamer die we opzoeken is verzorgd en heeft een eigen douche. Het bed is gammel geneukt.
Naomi zag er in het schemerlicht best aardig uit, ze is slank maar ze zit vol met lidtekens en heeft vlekken op haar huid. De dame vraagt of ik gepijpt wil worden met of zonder condoom. nette vraag.....doe maar zonder. Ik dacht even een rustige start te maken, maar de dame zit in de afwerk modus. Even pijpen, sok erom en neuken. Niet bepaald wat ik prettig vind, maar het helpt wel de eerste druk te verlossen. Na wat standjes de sok gewit. Je blijkt de kamer voor 20 minuten te hebben en na het douchen zijn deze ook net om...krapjes.

Terug aan de bar zijn er iets meer klanten en zitten de meeste dames in deze ruimte. Ik krijg mijn koffie en kijk even wat er zoal afspeeld. Het dames splitsen zich in twee groepjes. Een paar in op de bankjes in het gedeelte met de bar en de andere op de bankjes in de zitkamer. Het ziet er naar uit dat ieder haar eigen bankje heeft. Geen van de dames komt aan de bar zitten of zoekt een klant op. Dit maakt de sfeer er bepaald niet gezelliger op.
Op een enkele na zijn de dames niet bepaald de mooiste. Het blijkt dat de meeste dames van de site hier al niet meer werken. Soms vertrekt er een klant met een dame richting kamer, maar verders is er weinig te beleven. Na mijn vochtaanvulling plaats genomen bij Anna uit Roemenie. Ze spreekt goed engels en er is een prettig gesprek mee te voeren. Ze werkt hier al een tijdje maar vind de kwaliteit van de club slecht en vindt veel meiden lelijk. Ik ben benieuwd wat de sessie brengt.

Een muntje opgehaald en naar de kamer. De door haar geselecteerde kamer blijkt het beste bed te hebben. Voor mij geen verschil met het gammele ding van de andere kamer. Anna ziet er goed uit en begint met de zelfde vraag als ik al eerder heb gehad...pijpen met of zonder. Ze heeft geen afwerk modus dus is het lekker genieten. Maar in de geniet modus gaat het niet in 20 min lukken, en zeker niet als er een paar keer op de deur gerost wordt of de kamer vrij is. Na dus wat standjes en beleving afgebroken....:mad: Doucen in de kamer kon ook niet meer...de tijd was om.

Op de gang zaten de bankjes vol met wachtende. Het lijkt mij vandaag vrij rustig, dus vraag ik mij af wat het moet zijn als het druk is. Maar goed, ik douche even in de kleedruimte en ga wat gesprekjes aan met mede bezoekers aan de bar. Enkele van hen vindt het slecht dat er enkel buitenlandse dames zijn en klaagt over de service. een klant heeft al een nee gekregen op een kamer verzoek. We zitten toch al even aan de bar, maar geen van de dames heeft er schijnbaar zin in om drankjes te schenken. Na wat wachten ga ik zelf maar wat inschenken. Vreemd genoeg is er nu ineens wel een dame die iets voor ons wil inschenken. Als we iets willen drinken dan moeten we het aan de dames vragen om iets in te schenken. ..:eek: Ook maar eens kijken wat er te eten is. Tegenvaller....er zijn broodjes die je met salami kunt beleggen. Ook is er een soepje maar die staat al de hele dag. Tja....dan maar niets.

Ik neem even plaats naast een dame, maar zij spreekt geen woord duits of engels. Het enigste wat er uit komt is dat ze Roemeens is. Zonder contact geen verdere actie van mij uit. De dames in de barruimte klitten nu bij elkaar op twee bankjes en hebben het waarschijnlijk gehad voor vandaag. Een klant waarmee ik aan de bar heb staan praten gaat in de zitruimte naast een dame ditten.....maar er is totaal geen gesprek en hij vertrekt op een geven moment. Hij ziet dat ik het volg en meld "Das wird langweilig". Ik zie het nog even aan maar trek op een geven moment de zelfde conclusie en besluit hier maar snel een punt achter te zetten.

Bij het inleveren van mijn sleutel wordt er niets gevraagd. Ik laat het er ook bij....waar zou ik moeten beginnen met uitleggen.

wooley
24 september 2012, 17:03
club heet nu time-x
http://www.time-x.de/

Nacho
28 juni 2013, 19:42
Heeft er iemand een idee hoe het daar nu is? Misschien ben ik er volgende maand een keertje in de buurt.

Man with the GOLDEN gun
29 juni 2013, 09:16
Als je toevallig in de buurt bent is het zeker de moeite waard. Zo niet, dan rijd je veel andere leuke clubs voorbij...
Ben er vorig jaar geweest. Was toen wel een redelijke bezetting maar die is bijna helemaal vervangen zie ik.
De dames op de website waren toen ook echt aanwezig.
Service varieerde per dame, bij sommige best goed te noemen.
Toen ik er was, was het erg rustig en werd er flink op je gejaagd.
Op zich wel leuk, maar de 5 ritten kaart is dan wel snel op.
De kunst is om zo lang mogelijk van de pre-sales te blijven genieten.