Volledige versie bekijken : Golden Time : Live From... (Augustus 2011)
Teiresas
2 augustus 2011, 16:07
Nog niet vaak zo weinig aanbod gezien als vanmiddag...
BSesamstraat
2 augustus 2011, 16:09
kijk eens buiten....ze liggen allemaal tezonnen denk ik ;)...of heb je nog nooit zo veel lelijke mannen gezien dat ze allemaal verstopt zitten achter de bosjes ;)
Teiresas
2 augustus 2011, 16:12
Lelijke kerels zat, inderdaad
Teiresas
2 augustus 2011, 16:20
Buiten ook niet overweldigend...
bosbeer
3 augustus 2011, 15:15
Live from GT: Regen in Bruggen vanmiddag. Belangrijk bericht voor mr.K: The Golden Lady is er ook. Verder in verhouding tot de beren erg weinig vrouwen. Valeria, Anita, Shakira, Nika ( heel lichtblond), Mara, Martha, Elisa, Chanel, Veronica, Jenny, Aksana, Tanja, Julia, Asia, Luana, Michelle, Celine,Lovely, Alia uit Syrie met haar vriendin, en mogelijk later meer.
jacky pakutra
3 augustus 2011, 15:41
weinig vrouwen maar wel een kwalitatief goede bezetting...thnx bosbeer
bosbeer
3 augustus 2011, 15:51
Ja, dat valt dan nog mee, Jacky, en dan was ik Laura, Anja, Minell, Samir en last but not least Lisa nog vergeten te noemen. Maar verder stroomt het hier nog steeds binnen met mannen. Ik zie ze met 5 tegelijk de dear binnenkomen. Het wordt tijd voor een entreestop voor de rest van de dag. Hat lijkt hier wel een homoclub vandaag.
bosbeer
3 augustus 2011, 18:50
Ietsje minder druk binnen, veel kerels liggen nog buiten. Het is droog en de temperatuur is goed. Ook nog binnengekomen zijn Sheila, Sonja, Alicia en Anaestacia. Verderis er 1 heel mooi nieuw slank blond meisje met een heerlijk koppie en een minuscuul setje aan.Wel kleine borsten trouwens, maar het is echt een snoepje. Blijft naar eigen zeggen en paar dagen in GT, maar dat zegt niet zoveel. Ook een mooie Oosterse nieuw, die naar eigen zeggen 4 jaar geleden ook in GT was. Pikzwart haar in 2 staartjes, hoge zwarte leren laarzen aan en een zwarte strjng aan. Een beer wist me te vertellen dat ze 35 is, maar ze heeft wel een bloedstrakke kont, mooie gespierde bruine billen. Voor de liefhebbers van natura uit het Verre Oosten een aanrader, ze is ook sympathiek. Ace 2 is op vakantie, dus die heeft er nu even niks aan, maar ik vermoed dat Ze wel een tijdje hier blijft. Ik zal straks haar naam vragen, dan weten we meer.
bosbeer
3 augustus 2011, 18:52
Het blondje heet Liebie en de Oosterse is Micha. Misschien zegt dit de kenners iets.
ketserr
3 augustus 2011, 22:29
Live from GT: Belangrijk bericht voor mr.K: The Golden Lady is er ook.
Ik schreef vanmiddag in meeting point voordat ik naar me werk ging dat de kans bestaat dat ik er zaterdag weer ben maar ook dat ik het gevoel had dat ik vandaag had moeten gaan....
Mijn gevoel werkt dus goed alleen de timing van The Golden Lady is niet goed.
BSesamstraat
3 augustus 2011, 22:50
En welke lady is dat??
ketserr
3 augustus 2011, 22:54
En welke lady is dat??
The Golden Lady.
Ze heet Lucy een Turkse.
ketserr
6 augustus 2011, 13:09
En we zijn on air! Mr. Warsteiner en ik.
Adriana, martha, jessica. Angela, moni, anita, edith, andrea, maria, crystelle, olga, de nieuwe tweeling, een paar van ouwe stempel, lovely, gloria.
We vergeten er nu wel een paar maar dat is het voorlopig.
Veronica komt net vrij.
laplagne
6 augustus 2011, 13:24
Laplagne heeft op deze zomerse zaterdagmiddag helaas een berg werk en moet noodgedwongen vandaag verstek laten gaan, maar veel plezier in het zonnetje met in elk geval een paar schoonheden. Wens Mr. Warsteiner maar succes aan het begin van de voetbalcompetitie met zijn club.
Patje500
6 augustus 2011, 16:20
Is Bettina aanwezig vanavond, blonde Duitse?
wervelwind
6 augustus 2011, 17:45
Ik zou gisteren zijn geweest, maar een keelontsteking gooide roet in het eten. Geef Veronica maar wat ze gisteren gemist heeft ;) :baby2:
paul-kuhn
6 augustus 2011, 20:47
bettina war heute nicht da ....
ebenso wenigwie gulia leider leider...
das frauen line-up hat mir heute nicht gefallen, so dass ich ungepoppt gegen frühen abend wieder nach hause gefahren bin...
adje10
7 augustus 2011, 14:53
iemand in gt? goede bezetting?
ketserr
10 augustus 2011, 10:21
Het kets oord is weer open en zoals bekend is het forum aanwezig.
Dus wie zijn er om geketst te worden?
gignnl
10 augustus 2011, 11:13
We gaan zo op weg,u hoort nader!
Badslippers
10 augustus 2011, 12:41
Het kets oord is weer open en zoals bekend is het forum aanwezig.
Dus wie zijn er om geketst te worden?
rustig, rustig Ketserr. Ik arriveer pas tegen 4 uur. Zoveel geduld moet je nog even opbrengen. Het beste was natuurlijk als je een snipperdag had opgenomen. Maar we zullen je informeren welke dames de KETSNORM hebben en aanwezig zijn, als de verbinding het tenminste doet
bosbeer
10 augustus 2011, 13:25
Van een nieuwe router waar vorige week over werd geschreven is geen sprake, de thekedames wisten nergens van. Ook vorige week woensdag was het weer behelpen. De dames kunnen er wel iets aan doen, vermoedelijk even resetten, en na een paar minuten doet ie het dan weer.
Jack42
10 augustus 2011, 14:55
Een uurtje aanwezig al heb ik uurtje nog niet gezien. Wel Ace, sfl, salitos, oblix, r banana, gignnl. Het is nog lekker rustig. Aanwezige dames: Laura, nika, giulia, stefania, nicia, jessy, mia, tanya (pl), valeria, Lin, Maggy, shakira, libie, cindy, Gloria, andrea, Asia, later meer.
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Jack42
10 augustus 2011, 15:56
Uurtje nu wel gezien en knabbel ook. Verder ook Lisa, julienne, flo, claudia, jenny pfff wat een tieten, anita die me liefdevol vastpakte. Het valt me op dat er voor mij veel nieuwe dames zijn na een afwezigheid. Van 2 maanden.
fishhunter
10 augustus 2011, 16:48
Hoi, is Nika weer aanwezig zag ik, is toch die Letse of niet? Met die donkere haren?
fishhunter
10 augustus 2011, 16:50
Hallo, is Nika weer aanwezig? Is toch die Letse met donkere haren of niet?
Groetjes en alvast bedankt!
ijsbeer11
10 augustus 2011, 17:00
kan iemand aan giulia vragen of ze er donderdag/vrijdag/zaterdag is?
fishhunter
10 augustus 2011, 17:13
Een uurtje aanwezig al heb ik uurtje nog niet gezien. Wel Ace, sfl, salitos, oblix, r banana, gignnl. Het is nog lekker rustig. Aanwezige dames: Laura, nika, giulia, stefania, nicia, jessy, mia, tanya (pl), valeria, Lin, Maggy, shakira, libie, cindy, Gloria, andrea, Asia, later meer.
Hoi, welke Nika bedoel je, die Letse met donkere haren?
Is ze al terug van vakantie dan?
Cupido
10 augustus 2011, 17:38
Jack42 doe je alle dames de groeten van mij? en beren ook? Jammer dat ik er niet bij kon zijn, maar herstel gaat nu voor!
BSesamstraat
10 augustus 2011, 18:10
Jack effe het bier koud zetten. Ik kom ee aan
bosbeer
10 augustus 2011, 18:11
Het allerbeste gewenst namens alle beren, Cupido, jij houdt alles tegoed, we hopen je gauw weer te zien.
fishhunter
10 augustus 2011, 18:18
Hallo, kan iemand me misschien iets zeggen over Nika? Anders kom ik ook een pilsje drinken! ;)
Groeten!
Ace2
10 augustus 2011, 18:41
Eindelijk ben ik op het forum maar nu heeft Jack42 al het gras voor mijn voeten gemaaid. De beste recensie van de maand is gestreden nu ik bij de jury een donatie in de vorm van het betalen van 2 kamergangen voor de jury. "Laat de recensie maar zitten" zegt SFL. Eugenia trekt aan de riem van Boy69 alsof ze zijn lul melkt. Er loopt een nieuwe Koreaanse rond maar ze is altijd bezet.
Ace2
10 augustus 2011, 18:48
Hallo, is Nika weer aanwezig? Is toch die Letse met donkere haren of niet?
Groetjes en alvast bedankt!
Ja ze is er, maar in tegenstelling tot anders is ze zwaarder opgemaakt
Ace2
10 augustus 2011, 18:52
Ja ze is er, maar in tegenstelling tot anders is ze zwaarder opgemaakt
Ze heeft haar haar geblondeerd
Ace2
10 augustus 2011, 18:55
kan iemand aan giulia vragen of ze er donderdag/vrijdag/zaterdag is?
Ja, donderdag en vrijdag zeker en zaterdag misschien. "If I make you happy I come" zei ze er nog achteraan en ze lachte er niet eens bij.
Ace2
10 augustus 2011, 19:04
Live from GT:
Gespot: Jossy Chanel Mara Annie Eugenia Luana Janice Chris Lovely Barbie Maggy Chill Serena Tanya (Polen) Julie Gloria Sonja Mia Victoria . Badslippers heeft zich ook bij ons gevoegd en maakt zich zorgen om mijn egotripperij. "Als je zo door gaat zal je ziel je lichaam willen verlaten" "Doet dat pijn?" vraag ik. Hij die er nooit is was er wel. Het is niet echt druk, maar gezellig.
fishhunter
10 augustus 2011, 19:17
Dankjewel voor de reacties, hoe ziet ze eruit met blond haar? En weet iemand tot hoelaat ze blijft, anders kom ik nu vanaf Eindhoven ff langs :d!
Jack42
10 augustus 2011, 19:22
Jack42 doe je alle dames de groeten van mij? en beren ook? Jammer dat ik er niet bij kon zijn, maar herstel gaat nu voor!
Ik ben volop bezig cupido. Is geen straf om al die meiden af te likken.
De groeten terug van de aanwezige ijsberen. Zie je snel weer.
Ace2
10 augustus 2011, 19:29
Live from GT:
Gespot: Jana Nicolle Patrcia Lara Mandy Nilla Andrea Doro
Ace2
10 augustus 2011, 19:37
Live from GT:
Gespot: Henriette Nycia (new Korea) . BbertB is er ook. De wachttijden zijn beperkt. Knabbel kan zijn draai niet vinden. Geen meisje wil naast de deur gaan zitten. Jossy danst vrolijk rond na een triootje. Anastasia loopt ook weer eens rond. SFL kan ook al zijn draai vinden en gaat voor de tweede keer met Mara terwijl Badslippers Asia afwerkt.
Ace2
10 augustus 2011, 20:34
Live from GT:
badslippers hoort een mondharmonica en dus ga ik maar. "je bent wel heel voorspelbaar" roept hij mij na. Het was toch wel weer gezellig om terug te zijn.
paul-kuhn
10 augustus 2011, 21:59
ist gulia mittlerweile wieder aufgetaucht???
sie war das letzte mal nicht da...
Big30
10 augustus 2011, 22:01
ist gulia mittlerweile wieder aufgetaucht???
Scroll zuerst mal nach oben!
hardmike
10 augustus 2011, 22:05
iemand een idee of jana vrijdag er ook is? zou t super op prijs stellen als iemand erachter kan komen :D
gignnl
11 augustus 2011, 03:53
vandaag was Jana er.meestal is ze er tot en met zondag...
Badslippers
11 augustus 2011, 14:39
nika zag er uit als een echte hoer. Goed dus. Lange blonde haren met iets van roestkleurige plekken en opgemaakt alsof ze bont en blauw was geslagen.
adje10
11 augustus 2011, 14:45
hoe is de line up vandaag?
fishhunter
11 augustus 2011, 16:04
Dankjewel badslippers! Ik moet maar weer eens snel gaan naar Gt!
Die Nika vond ik altijd wel oké! En nu wil ik weten hoe ze eruit ziet met blonde haren!
Denk dat ik morgen ga, dan is het tenminste wat drukker!
hardmike
11 augustus 2011, 17:40
@gignnl THANKS! Dan ga ik morgen dus gewoon weer even een rondje GT!
Badslippers
11 augustus 2011, 21:33
hoe is de line up vandaag?
Beste adje10,
De "Line Up" vandaag is top. Net zoals de "Line Up" gisteren top was. Je hebt echt wat gemist. De dag daarvoor was het ietsje minder. De dag daarvoor trok het weer wat aan maar vorige week was het echt knudde. O ja, voor ik het vergeet, Asia was er gisteren ook. Die heb je jammergenoeg gemist. Ik heb haar heerlijk gebonkt en aan die sappige tieten van haar liggen zuigen. Ze was zo geil als een pakje boter tussen de benen zodat die klitpiercing van haar heerlijk over mijn tong danste terwijl ik haar befte. Ze kwam ook klaar hoewel dat gespeeld kan zijn. Ik lees vaak de "Viva" om te kijken wat de moderne vrouw bezig houdt maar het onderscheiden van een "Fake" en een echt orgasme ben ik nog niet uit. Ik heb gehoord dat het morgen zeer goed gaat worden. Asia zal er dan niet zijn maar de "Terracotta Rode Überbabe Jenny" of Kelly, daar wil ik uit zijn, zal er wel zijn. Een vrouw met een tietenkast waar de kolenschoppen van "De Grote Vriendelijke Reus" de handen vol aan zou hebben. Trouwens tussen ons gezegd en gezwegen, Dit weekend zal het een ware lusttempel in "Golden Time" zijn.
Ik hoop je voldoende geìnformeerd te hebben en ik denk dat je vragen nu beantwoord zijn. Mocht dat niet het geval zijn, twijfel niet om gewoon nog eens te vragen hoe de "Line Up" is en of Asia aanwezig is.
Met vriendelijke groeten,
Badslippers
BSesamstraat
11 augustus 2011, 22:47
Haha goed geschreven... Maar waarom zet je er niet bij dat ik vanwege been krampen niet aanwezig bent. ;)
BSesamstraat
11 augustus 2011, 22:49
nika zag er uit als een echte hoer. Goed dus. Lange blonde haren met iets van roestkleurige plekken en opgemaakt alsof ze bont en blauw was geslagen.
Ja door mij ja.. Shit he wat heb ik haar hard gepaalt ;) mn zwansje had het moeilijk en moest er van overgeven ;)
andy55
11 augustus 2011, 23:03
Anwesend waren heute. Jenny, Mia, Lisa, Keisha, Nicole, Asia, Lina, Leyla (3. Tag erst da, mächtige 75DD Silikon Teile), Jana, Joy, etc...
hardmike
12 augustus 2011, 12:38
Onderweg, maar in de file..... A50 bij arnhem oss....
flens
12 augustus 2011, 16:36
Kann mal jemand der anwesenden Ijsberen Jenny fragen, ob sie morgen da ist ?
Kollege bergm550 gab die Info, Jenny wäre am Samstag/Sonntag normalerweise nicht da.
Aber vielleicht gibt es ja Ausnahmen ;)
Danke !!!
andy55
13 augustus 2011, 06:14
Jenny ist am We definitiv nicht anwesend.
bosbeer
18 augustus 2011, 01:17
Helaas vandaag de hele dag geen internetverbinding met GT. Een paar x naar de thekevrouwen geweest en het zou goedkomen zeiden ze, maar er kwam helemaal niets. Ik heb het binnen en buiten geprobeerd, maar dat hielp ook niet. Was wel een lekkere dag vandaag in GT, veel beren en vrouwen lagen of zaten in de tuin. Met beren was het redelijk gevuld, maar zeker niet hinderlijk druk. Om een uur of 2 waren er nog niet veel vrouwen, pas rond 16.00 uur begon het een beetje binnen te lopen. Een greep uit de dames, al is het een beetje mosterd na de maaltijd: Celina, Anita, Elly, Nora, Maxi, Denise, Mara, Laura, Hani, Shakira, Anastacia, Nancy, Veronica, Mandy, Asia, Elisabeth, Christina, Angelina, Lisa, Tanya, Jenny, Lovely, Luana, Julia, Sonja met krullenvriendin waarvan ik de naam weer ben vergeten, Sheila, Valeria, Anna, Nika, Gigi, Nicolle en zeker nog 30 anderen.
Ace2
18 augustus 2011, 06:51
.....Een greep uit de dames, al is het een beetje mosterd na de maaltijd: Celina, Anita, Elly, Nora, Maxi, Denise, Mara, Laura, Hani, Shakira, Anastacia, Nancy, Veronica, Mandy, Asia, Elisabeth, Christina, Angelina, Lisa, Tanya, Jenny, Lovely, Luana, Julia, Sonja met krullenvriendin waarvan ik de naam weer ben vergeten, Sheila, Valeria, Anna, Nika, Gigi, Nicolle en zeker nog 30 anderen.
Mijn grootvader op de grote vaart zei altijd: "Mosterd na de maaltijd is nog altijd beter dan helemaal geen mosterd."
BSesamstraat
18 augustus 2011, 09:36
Jenny ist am We definitiv nicht anwesend.
Jenny was er dinsdag nog wel hoor
Jack42
18 augustus 2011, 10:29
Jenny was er dinsdag nog wel hoor
We = Wochenende
bosbeer
18 augustus 2011, 12:44
Mijn grootvader op de grote vaart zei altijd: "Mosterd na de maaltijd is nog altijd beter dan helemaal geen mosterd."
Dan neem ik aan dat hij de bemanning op de boot als dessert mosterd gaf in plaats van pudding. Dat was smullen geblazen voor ze en die ouwe slijper wist natuurlijk dat ze er harder van gingen lopen....
Ace2
18 augustus 2011, 18:55
Dan neem ik aan dat hij de bemanning op de boot als dessert mosterd gaf in plaats van pudding. Dat was smullen geblazen voor ze en die ouwe slijper wist natuurlijk dat ze er harder van gingen lopen....
Nou, mijn grootvader op de grote vaart zei eigenlijk altijd: "Geef ze mosterd elke keer, dan neuken ze als een echte Bosbeer"
Costana
18 augustus 2011, 19:13
Interesse in Libi wordt ook gewekt... mede door een bevriend ijsbeertje die anders nogal kieskeurig is.
Wat is haar dag/uurrooster zo mocht iemand dit weten
jacky pakutra
18 augustus 2011, 20:18
Interesse wordt ook gewekt... mede door een bevriend ijsbeertje die anders nogal kieskeurig is.
Wat is haar dag/uurrooster zo mocht iemand dit weten
ja joh vraag meteen naar een gespecificeerd urenrooster ....met aanwezigheidsgarantie , en annuleringen moet ze zeker ook minstens 24 uur van tevoren doorgeven?
trouwens je weet toch dat deze dames geen roosters hebben, het zijn ten slotte vrije beroepsbeoefenaars ;)
hp001
18 augustus 2011, 23:47
Helaas vandaag de hele dag geen internetverbinding met GT. Een paar x naar de thekevrouwen geweest en het zou goedkomen zeiden ze, maar er kwam helemaal niets. Ik heb het binnen en buiten geprobeerd, maar dat hielp ook niet. Was wel een lekkere dag vandaag in GT, veel beren en vrouwen lagen of zaten in de tuin. Met beren was het redelijk gevuld, maar zeker niet hinderlijk druk. Om een uur of 2 waren er nog niet veel vrouwen, pas rond 16.00 uur begon het een beetje binnen te lopen. Een greep uit de dames, al is het een beetje mosterd na de maaltijd: Celina, Anita, Elly, Nora, Maxi, Denise, Mara, Laura, Hani, Shakira, Anastacia, Nancy, Veronica, Mandy, Asia, Elisabeth, Christina, Angelina, Lisa, Tanya, Jenny, Lovely, Luana, Julia, Sonja met krullenvriendin waarvan ik de naam weer ben vergeten, Sheila, Valeria, Anna, Nika, Gigi, Nicolle en zeker nog 30 anderen.
Ooh Anastacia, hoop dat ze er vrijdag ook is.
jacky pakutra
18 augustus 2011, 23:58
libi staat niet op het lijstje maar die was er toch wel? in ieder geval bedankt voor het alsnog posten bosbeer, en GT moet echt even een nieuwe router kopen
jacky pakutra
19 augustus 2011, 13:42
iPad geen verbinding iPhone wel .. Nu nog een beer die me ginger in de armen drukt en ik ben weer een aantal 100 lichter en een illusie rijker
---
- Sent from my iPhone using Tapatalk
bosbeer
19 augustus 2011, 14:10
libi staat niet op het lijstje maar die was er toch wel? in ieder geval bedankt voor het alsnog posten bosbeer, en GT moet echt even een nieuwe router kopen
Ja, sorry, was ik vergeten erbij te zetten.'s nachts heb ik thuis op de bank het lijstje samengesteld.hoe kon ik haar vergeten??
bosbeer
19 augustus 2011, 15:59
Je hebt helemaal gelijk, Jacky. Het is al vele weken klote met die verbinding. Wat kost een router? Ik denk een hele goeie voor 75 euro. Dat is voor GT wel een behoorlijke kostenpost natuurlijk..... Misschien een idee om vanaf morgen elke dag met de pet rond te gaan daar?
Teiresas
19 augustus 2011, 16:12
op deze manier (met een GT router die niet naar behoren wil functioneren) valt dit topic lelijk in het water...
Costana
19 augustus 2011, 17:48
ja joh vraag meteen naar een gespecificeerd urenrooster ....met aanwezigheidsgarantie , en annuleringen moet ze zeker ook minstens 24 uur van tevoren doorgeven?
trouwens je weet toch dat deze dames geen roosters hebben, het zijn ten slotte vrije beroepsbeoefenaars ;)
Zo'n vijandige reactie zeg, jij en de rest weten heus wel wat ik bedoel.
Of komt het door het gemis aan Marijke ?
BSesamstraat
19 augustus 2011, 22:25
Haha goeie costana... Ja Marijke hè haha... Deze Libi gaat boven Marijke voor mij hoor
jacky pakutra
20 augustus 2011, 00:20
Zo'n vijandige reactie zeg, jij en de rest weten heus wel wat ik bedoel.
Of komt het door het gemis aan Marijke ?
Arme kerel, Heb je lang moeten nadenken voordat die diepzinnige en inventieve opmerking aan je brein ontsproot? lekker origineel ben je, die had ik nog niet eerder gehoord :biggrin: om heel eerlijk te zijn had ik wel wat beters verwacht dan zoiets infantiels cq simplistisch.
nu weer ontopic (tenminste, een reactie op jouw uitlating ten aanzien van mijn reactie) : ik dacht dat je er de humor wel van inzag....vond dat er geen vileine toon in mijn reactie zat, maar soms komen dingen misschien anders over dan dat ze bedoeld zijn.
het vragen van de uren waarop iemand beschikbaar is, mijn (per definitie subjectieve) mening is dan altijd: bel GT of iemand er is, vraag bij een klik een telefoonnummer of stuur een ijsbeer die haar wellicht al wat beter kent een pm.
heb de laatste tijd teveel repetitieve vragen gezien van diverse beren zoals: is x er? is x er morgen? wie weet of x er zaterdagavond is? hoe is de line up vandaag? is er iemand die even snel kan doorgeven wie er zoal zijn? enz
o.a. Badslippers heb ik hier al eens op ludieke/ sarcastische wijze op zien reageren.
En als je mijn posts zou lezen dan zou je weten dat ik me de laatste tijd meer dan uitstekend vermaakt heb op diverse lokaties in Duitsland ;) Dus maak je in ieder geval geen zorgen over mijn behoeften, daar wordt in ruime mate in voorzien, tegen betaling van bepaalde gele, groene en eventueel paarse biljetten.
Overigens heb ik je, nu ik er aan denk, al eerder negatief in het Marijke topic zien reageren, hetgeen toen ook deels verplaatst is door de mods vanwege irrelevantie (iets in de trant dat het een domme hoer was blabla , en meer uitingen waaruit bleek dat je je een beetje wilde afzetten tegen de hype rondom deze dame ) ik zal niet de moeite nemen om hier het draadje op te zoeken.
Ieder zijn mening natuurlijk, ik weet dat dit niet het forum van Science of van The Lancet is, maar iets meer nuance zou af en toe geen kwaad kunnen.
Dus volgende keer aub iets beter je best doen, je kan toch vast wel beter dan dit, hoop ik voor je :)
groetjes en een fijn weekend ;) JP
Badslippers
20 augustus 2011, 11:24
Ik heb beide heren een bedankje gegund omdat ik stilletjes geniet van dit soort gehakketak. Hoort ook bij een forum. En inderdaad JP, Costana kan ook veel beter maar misschien wilde hij er dit keer niet teveel woorden aan vuil maken. Nu de "Router" in "GT" zijn werk niet doet moeten we dit "Topic" op een andere manier in leven houden. Net als in de topsport is een gezonde "Rivalry" een voorteken dat het beste in beiden naar boven wordt gehaald. Dat wordt de komende tijd smullen. Ik zit klaar met popcorn en een halve liter om het mee te mogen maken.
Big30
20 augustus 2011, 11:37
Ik heb beide heren een bedankje gegund omdat ik stilletjes geniet van dit soort gehakketak.
Het zijn 2 zeer gewaardeerde leden en het enige wat ik heb gedaan is de discussie van het dames topic (waar het niet thuis hoort) hier naar toe verplaatst. Kleine beetje pesten ach dat moet kunnen zeker als dat resulteert in een gevat antwoord van sjeckie waarin in die nog wat kleine peststeekjes uitdeelt.
Aan het WiFi probleem in GT wordt momenteel keihard gewerkt. Er is een crash-team opgericht welke al dagen met het probleem bezig is. Probleem is dat de mannen zich nog al snel laten afleiden en ook wel eens een verzetje willen hebben en dan werkt het weer ook nog niet mee. Tis namelijk heerlijk Tuinweer. Komt allumaal goe e!
Overigens is Ginger er vandaag en if so tot hoe laat blijft ze?
Messages sent from GT per Postduif Gerrit.
bosbeer
20 augustus 2011, 13:02
Overigens is Ginger er vandaag en if so tot hoe laat blijft ze?
Wie moet daarop antwoorden als de router het niet doet?
Picasso 1
20 augustus 2011, 16:28
Wie moet daarop antwoorden als de router het niet doet?
Ik was er gisteren en internet/WIFI werkte prima
Jansen
20 augustus 2011, 16:29
Ik was er gisteren en internet/WIFI werkte prima
Daarom schrijf je nu pas. :biggrin:
Picasso 1
20 augustus 2011, 16:33
Daarom schrijf je nu pas. :biggrin:
Lezen ging goed, schrijven heb ik niet geprobeerd :rofl:
Jansen
20 augustus 2011, 16:35
Lezen ging goed, schrijven heb ik niet geprobeerd :rofl:
Ga maar snel naar PHG daar zitten momenteel kanjers met mooie billen en zoenlippen.;)
Picasso 1
20 augustus 2011, 16:40
Ga maar snel naar PHG daar zitten momenteel kanjers met mooie billen en zoenlippen.;)
Kim (duitse) en Joy (poolse) hebben me gisteren helemaal uitgemelkt; ben vandaag aan het bijtanken.
Chayenne zit overigens tegenwoordig in LR dus de prikkeling om naar PHG te gaan is wat kleiner geworden.
Jansen
20 augustus 2011, 16:46
Kim (duitse) en Joy (poolse) hebben me gisteren helemaal uitgemelkt; ben vandaag aan het bijtanken.
Chayenne zit overigens tegenwoordig in LR dus de prikkeling om naar PHG te gaan is wat kleiner geworden.
Chayenne was gisteren weer terug in PHG en zou misschien vandaag nog komen vertelde ze ( Flipper niet gezien )
bosbeer
20 augustus 2011, 18:39
't is stil aan de overkant........ Mag gisteren de verbinding volgens Picasso 1 wel goed zijn geweest, wetende welke aktief opererende verslaggevers er vanavond aanwezig zijn dan zal het wel weer mis zijn....
ketserr
20 augustus 2011, 22:24
Nou daar gaan we, aanwezig;
lara rex maya, eugenia, denise, maxi, samantha, criss, timjava, adriana 3x, valeria, lisa, lovely, cupido, martha 2x, duitse tweeling, stefania, luana, sauanboy, jessica, laura, maria, anita, bergm550, celine, jana, sonja en vriendin, hanna, kim, nina, katja, antonia, marcella, sandra 2, melinda, elizabeth, chantal, mary, jessi, alisia, angela, emna, madeline, dunja, dunya, flo, janet, mara, nika, jennifer, emma, zoe, lin, asia, anna, layla, marijke loekalijk, violetta, marina, bianca.
En nog een aantal waar we even de naam niet van herinneren.
Dit lijstje heb ik samen met Cupido gemaakt want die geile hond is al pleite met timjava. Wij blijven nog even en we gaan nog even in discussie over wie er vandaag het licht uit doet.
Dolfie
20 augustus 2011, 22:47
die geile hond is al pleite met timjava.
Dus ijsbeer Rex naar de kamer met ijsbeer Timjava.:eek:
Dit "Live" gedoe is hier een beetje uit de hand aan het lopen.:wink:
Grtz,Dolfie
fishhunter
20 augustus 2011, 22:58
Hoi live reporters!
Hoe ziet Nika er vandaag weer uit??
Greetz en Dankje weer voor het live forum!!
Cupido
21 augustus 2011, 01:48
Nika ziet er als volgt uit, haar haren geblondeerd aan de voorkant maar naar achteren meer richting oranje aan het gaan, een roze bikinisetje en paarse hoge hakken. Heerlijk vloekend met elkaar, maar oh zo heerlijk hoerig!!
Costana
21 augustus 2011, 11:34
Arme kerel, Heb je lang moeten nadenken voordat die diepzinnige en inventieve opmerking aan je brein ontsproot? lekker origineel ben je, die had ik nog niet eerder gehoord :biggrin: om heel eerlijk te zijn had ik wel wat beters verwacht dan zoiets infantiels cq simplistisch.
nu weer ontopic (tenminste, een reactie op jouw uitlating ten aanzien van mijn reactie) : ik dacht dat je er de humor wel van inzag....vond dat er geen vileine toon in mijn reactie zat, maar soms komen dingen misschien anders over dan dat ze bedoeld zijn.
het vragen van de uren waarop iemand beschikbaar is, mijn (per definitie subjectieve) mening is dan altijd: bel GT of iemand er is, vraag bij een klik een telefoonnummer of stuur een ijsbeer die haar wellicht al wat beter kent een pm.
heb de laatste tijd teveel repetitieve vragen gezien van diverse beren zoals: is x er? is x er morgen? wie weet of x er zaterdagavond is? hoe is de line up vandaag? is er iemand die even snel kan doorgeven wie er zoal zijn? enz
o.a. Badslippers heb ik hier al eens op ludieke/ sarcastische wijze op zien reageren.
En als je mijn posts zou lezen dan zou je weten dat ik me de laatste tijd meer dan uitstekend vermaakt heb op diverse lokaties in Duitsland ;) Dus maak je in ieder geval geen zorgen over mijn behoeften, daar wordt in ruime mate in voorzien, tegen betaling van bepaalde gele, groene en eventueel paarse biljetten.
Overigens heb ik je, nu ik er aan denk, al eerder negatief in het Marijke topic zien reageren, hetgeen toen ook deels verplaatst is door de mods vanwege irrelevantie (iets in de trant dat het een domme hoer was blabla , en meer uitingen waaruit bleek dat je je een beetje wilde afzetten tegen de hype rondom deze dame ) ik zal niet de moeite nemen om hier het draadje op te zoeken.
Ieder zijn mening natuurlijk, ik weet dat dit niet het forum van Science of van The Lancet is, maar iets meer nuance zou af en toe geen kwaad kunnen.
Dus volgende keer aub iets beter je best doen, je kan toch vast wel beter dan dit, hoop ik voor je :)
groetjes en een fijn weekend ;) JP
Jacky mijn jongen of moet ik ervaren man zeggen ? Want op de chat noemde jij mij altijd de youngster.
Ik ken u niet, jij kent mij niet, op de chat hadden we wel al ziten lullen over vanalles en nog wat, dacht dat je het hier ook wel zou doorhebben.
Serieuze zaken worden hier niet verteld hoor, enkel gezever dat beantwoord wordt met gezever, dus verwacht geen hoogstaande reacties hé.
Ik zal het hierbij afsluiten, jammer voor Badslippers en andere members die mij al deden warm draaien, indertijd deed ik wel graag zo'n "online-fight's" maar dat ben ik intussen al ontgroeid :) want er veel dus niets mee te verdienen. Liever Roemeentjes pesten & en lachen met dronken mensen enzo
Dus Jacky, als we elkaar eens tegenkomen in de club, doen we een kwartet: jij, ik, marijke en libi. En achteraf roken we een vredespijp, denk je daar van ouwe rukker ?
fishhunter
21 augustus 2011, 11:38
Dankjewel cupido, ik moet maar weer eens snel gaan!
Als het een beetje meezit ga ik morgenavond weer naar Gt!
Hoop dat Nika er dan ook is!!
adje10
21 augustus 2011, 14:18
ik wil vandaag gaan, weet iemand zeker of GINGER daar is. aan de tel. zeiden ze van niet. maar in haar lijntje stond dat ze er vandaag wel was.
bosbeer
21 augustus 2011, 19:33
ik wil vandaag gaan, weet iemand zeker of GINGER daar is. aan de tel. zeiden ze van niet. maar in haar lijntje stond dat ze er vandaag wel was.
Misschien dat Badslippers je daarover uitsluitsel kan geven. Dan kan hij gelijk doorgeven hoe de line-up is vandaag, haha.
Cupido
21 augustus 2011, 20:49
Dankjewel cupido, ik moet maar weer eens snel gaan!
Als het een beetje meezit ga ik morgenavond weer naar Gt!
Hoop dat Nika er dan ook is!!
Als ik mij goed herinner zei ze mij gisteravond dat ze meestal niet op maandags werkt!! Maar ja je weet het nooit met de dvp's!!
bosbeer
21 augustus 2011, 21:43
Op woensdag is Nika er praktisch altijd.
Boy69
22 augustus 2011, 20:30
Wat een drama vandaag !!!!
Veel en veel te weinig meiden (ik schat max 25), waarvan er me maar 1 kan bekoren en daar ben ik al mee geweest.
Rustig bubbelen is vrij lastig, met enige regelmaat passeert Sonja met haar kattegejank.
(dit was 5 jaar geleden leuk, nu na 5 jaar ronduit irritant)
Badslippers
22 augustus 2011, 21:03
Rustig bubbelen is vrij lastig, met enige regelmaat passeert Sonja met haar kattegejank.
(dit was 5 jaar geleden leuk, nu na 5 jaar ronduit irritant)
Hi hi hi, en dan te bedenken dat een kat ook nog negen levens heeft. Of waren het er 7? Je had haar gewoon moeten uitnodigen voor de "Whirlpool" dan trekt ze je gratis! Maar ik weet al wat je daarop antwoordt: "Ik verzoep nog leever dan det det wief beej mich kump zitte"
Boy69
23 augustus 2011, 07:48
Maar ik weet al wat je daarop antwoordt: "Ik verzoep nog leever dan det det wief beej mich kump zitte"
Helemaal goed BS, en dan zeg je het nog beschaafder dan dat ik in gedachte had.
phenix_71
23 augustus 2011, 11:41
Is het daar opnieuw een drama vandaag qua bezetting....????
vroeg me af of een ritje door de storm wel aan te raden is dan :)
Enne....kattegekank hoor ik wel meer in GT...
trouwens....ben er een tijdje niet meer geweest....nieuwe toppertjes daar?
Thnx beeetjes!
phenix_71
23 augustus 2011, 11:41
beeeeeRRRRtjes dus :hammer:
Boy69
23 augustus 2011, 11:46
vroeg me af of een ritje door de storm wel aan te raden is dan :)
Vooralsnog geen sprake van storm in de regio Venlo/Bruggen
protester
23 augustus 2011, 12:22
Hoe is de bezetting vandaag, moet twee uur rijden dus vandaar de vraag.
BSesamstraat
23 augustus 2011, 12:30
Ik ben ook onder weg... Dus laat de damens zich klaar maken voor mij ;€
paul-kuhn
23 augustus 2011, 13:25
kann mir jemand sagen, ob gulia heute und/oder morgen da ist?
sie sagte sie wäre bald im urlaub, und am sonntag war sie leider nicht da :-(
Teiresas
23 augustus 2011, 14:36
Ik ben ook onder weg... Dus laat de damens zich klaar maken voor mij ;€
bbertb, als je aangekomen bent en de wifi installatie aldaar doet het per ongeluk, laat svp ff de line up vandaag weten.
Ben erg benieuwd of er al verbetering merkbaar is t.o.v. voorgaande weken.
Heb plannen voor a.s. donderdag, maar die kunnen zomaar wijzigen als het nog steeds knudde is...
BSesamstraat
23 augustus 2011, 15:56
Ja zijn genoeg damens ... Ga proberen een lijstje temaken
BSesamstraat
23 augustus 2011, 16:18
Hier alvast een begin, en zoals jullie kunnen zien is het begin niet slecht voor een dinsdag, Nina, Maxi, Denise, Mara, Veronica, Mandy, Christina, Angelina, Lisa nu weer met donker haar. Tanya, Lovely, Luana, Julia, Sonja , Nika maar die gaat volgens mij net weg. Nicole (Poolse),eugenia, Libi, Chanel,Jossy, Emmi, Poolse Patricia, katarina, theke Nellie en Ela, Maria colomiaanse, Andrea , Adrianna, en toch Nika ;) en hoe dmmmmm. Quna, buiten krijg een beer een echte thaise massage van Maggy met nog een Thaise, Millis en de rest komt straks en ik zie nu ook 2 borsten en daar achteraan Jenny
Teiresas
23 augustus 2011, 16:25
Lijkt weer de betere kant op te gaan dus... maar één zwaluw maakt nog geen...
Is Nina, de duitse Nina of de Hongaars/Roemeense?
Jana nog gezien?
BSesamstraat
23 augustus 2011, 16:40
Lara, olga, bettina(duits),Jossy, Gloria, chery, Annie, Nora, en nog echt wel z'n 25 stuks
aquarius
23 augustus 2011, 17:44
Ja, Gulia ist heute anwesend.
fishhunter
23 augustus 2011, 17:59
Bbertb, is Nika nou daar of niet, ik kom
Denk ik vandaag als ze daar is! En hoe ziet ze er vandaag uit??
Greets, en weer bedankt voor het live report!
Big30
23 augustus 2011, 18:12
Beste fishhunter,
Steeds weer een vraag stellen mag natuurlijk wel, maar tis steeds dezelfde vraag nl. of Nika er is met als toevoeging of men haar wil beschrijven + de opmerking dat je snel in GT langs zult gaan. Nu 9 maal in totaal bijna dezelfde vraag in dit topic.
Ik zou zeggen bericht nu ook eens over GT en Nika i.p.v. steeds met dezelfde vraag te komen.
m.vr.gr.,
Big30
paul-kuhn
23 augustus 2011, 18:14
dank dir....
werde dann morgen nen netten tag im gt verbringen... ;)
fishhunter
23 augustus 2011, 18:23
Hey big30,
Ik kom eigenlijk alleen maar naar Gt voor haar,
Dus daarom is het zo belangrijk of zij er is of niet,
Anders kom ik voor niks, en ik ben niet zo'n goede journalist,
Maar ik zal snel iets posten over mijn bezoek bij Gt!
Greets
shadow
23 augustus 2011, 18:29
Beste Bbertb,
In je aanwezigheidslijstje van dinsdag staat ook Angelina.
Kan jij of iemand anders, wellke deze dag aanwezig is(geweest), aangeven
welke Angelina dit is?
Alvast bedankt voor de moeite.
Vriendelijke groet Shadow
BSesamstraat
23 augustus 2011, 18:36
Ja nika is er echt en ook nog.Louise,elly/ellie (duits/italiaans), joy, barbie, lia, *marcella,lianna (macedonie), lin, alexa
ellatoro
23 augustus 2011, 19:13
Aanwezig vandaag : ... , theke Nellie en Ela, ...
Bedoel je de blonde Poolse Ela, onze zoen- en pijpkampioenne ?
Thx voor de reactie.
jacky pakutra
23 augustus 2011, 19:35
Hey big30,
Ik kom eigenlijk alleen maar naar Gt voor haar,
Dus daarom is het zo belangrijk of zij er is of niet,
Anders kom ik voor niks, en ik ben niet zo'n goede journalist,
Maar ik zal snel iets posten over mijn bezoek bij Gt!
Greets
als je speciaal voor haar komt, vraag dan gewoon haar tel nr...weet je altijd precies wanneer ze er is.
al denk ik dat je haar dan wel alleen moet smssen als je echt komt en niet elke dag hoe ze eruit ziet :biggrin:
Badslippers
23 augustus 2011, 21:10
Beste fishhunter,[. . . ]Ik zou zeggen bericht nu ook eens over GT en Nika i.p.v. steeds met dezelfde vraag te komen.
Big30 je snapt het niet. Fishhunter gaat niet naar "GT". Hij "Komt" namelijk al klaar alleen al door het feit of Nika aanwezig is! Hij schrijft het zelf immers.
Jansen
23 augustus 2011, 21:14
Big30 je snapt het niet. Fishhunter gaat niet naar "GT". Hij "Komt" namelijk al klaar alleen al door het feit of Nika aanwezig is! Hij schrijft het zelf immers.
Geweldig gevonden Haha
fishhunter
23 augustus 2011, 21:40
Was dat maar waar, dat scheelde mij toch een hoop geld!
Het is wel gezellig in Gt nu! De sfeer zit er goed in, en ik ga zometeen met Nika naar een hutje!
Ik zal laten weten hoe het was...
Groeten allemaal
Jack42
23 augustus 2011, 21:54
Thx voor de reactie.
Ik denk dat Ella bedoelt wordt, de Miss ijsberenforum 2009.
BSesamstraat
23 augustus 2011, 23:51
Thx voor de reactie.
Nee ex Miss ijsberenforum volgens mij russisch en idd pijpkampioenne
BSesamstraat
23 augustus 2011, 23:52
Sorry Jack zag je reactie niet..... Kan niet helder meer denken ben net letterlijk leeggezogen ;)
BSesamstraat
24 augustus 2011, 00:29
Hier alvast een begin, en zoals jullie kunnen zien is het begin niet slecht voor een dinsdag, Nina, Maxi, Denise, Mara, Veronica, Mandy, Christina, Angelina, Lisa nu weer met donker haar. Tanya, Lovely, Luana, Julia, Sonja , Nika maar die gaat volgens mij net weg. Nicole (Poolse),eugenia, Libi, Chanel,Jossy, Emmi, Poolse Patricia, katarina, theke Nellie en Ela, Maria colomiaanse, Andrea , Adrianna, en toch Nika ;) en hoe dmmmmm. Quna, buiten krijg een beer een echte thaise massage van Maggy met nog een Thaise, Millis en de rest komt straks en ik zie nu ook 2 borsten en daar achteraan Jenny hier nog een paar namen die er waren....Melinda, Jennifer, joy, criss,PICASSO, knabbel of was het nu babbel,*
Luanne, emmanuela,*
BSesamstraat
24 augustus 2011, 00:32
Toch z'n 65 à 70 damens op een dag..... Eigenlijk een waar paradijs
Badslippers
24 augustus 2011, 13:12
14:14. Ik ga vandaag een poging ondernemen per mountainbike op de heidweg te komen. Blikje redbull. 2 bananen en de navi zitten in mijn paklet. Ik zweet nu al als een otter en heb no geen meter getrapt. Volgens de navi is het 20 km. Ik start nu.
Sent from my GT-P1000 using Tapatalk
seqoya
24 augustus 2011, 13:23
ik zie je zo dan badslippers, ik ben er rond 18 u !!
ijsbeer11
24 augustus 2011, 13:30
bertb is dat de emmanuela met de tatto op de binnenkant van dr bovenarm?
ietwat verlegen meisje die er even niet is geweest?
Badslippers
24 augustus 2011, 13:43
14:40. De navi stuurt me overal naar toe behalve naar Heidweg 1. Ik had hem nog op auto staan ipv fiets. Ik zit nu in kaldenkirchen, eet mijn banaan en drink de redbull. Je moet de hongerklop immers niet tarten. Een mountainbike 2 jaar laten wegroesten in de garage is vragen om problemen. Het versnellingsapparaat is defect en ik moet voor de grote plaay draaoen en achter het 2 na zwaarste verzet. Is dat de 53/18? Tot overmaat van ramp gaat het licht regenen. De wind heb ik links in de flank. Waaierrijden is geen optie als je in je eentje bent. Op naar Bracht.
Jack42
24 augustus 2011, 13:48
14:14. Ik ga vandaag een poging ondernemen per mountainbike op de heidweg te komen. Blikje redbull. 2 bananen en de navi zitten in mijn paklet. Ik zweet nu al als een otter en heb no geen meter getrapt. Volgens de navi is het 20 km. Ik start nu.
ik zie je zo dan badslippers, ik ben er rond 18 u !!
Ik ben benieuwd wie er het eerste is.
Badslippers
24 augustus 2011, 14:33
14:59. De kerktoren van Bracht is gepasseerd. Het zit niet mee. De etrex [navigatie] is van de fiets gelazerd. Oke, ik had hem met een stukje fietsenband aan het stuur bevestigd, dat is niet goed te praten. Mijn rug druipt van het zweet. Of de dames daar voor vallen? Ik betwijfel het. Door dat voortdurende geschuif met mijn kloten over het zadel vergaat me de lust tot neuken. Nog een kilometer of 3.
Teiresas
24 augustus 2011, 14:44
14:59. De kerktoren van Bracht is gepasseerd. Het zit niet mee. De etrex [navigatie] is van de fiets gelazerd. Oke, ik had hem met een stukje fietsenband aan het stuur bevestigd, dat is niet goed te praten. Mijn rug druipt van het zweet. Of de dames daar voor vallen? Ik betwijfel het. Door dat voortdurende geschuif met mijn kloten over het zadel vergaat me de lust tot neuken. Nog een kilometer of 3.
Mocht je ooit arriveren op de Heidweg, dan ben ik erg benieuwd naar het damesaanbod van heden.
Wil morgen eventueel gaan, maar hangt sterk af van bezettingsgraad van vandaag. Op basis van de verslagen van bbertb leek er gisteren al verbetering zichtbaar, maar zou graag zien dat die verbetering zich ook vandaag doorzet...
Badslippers
24 augustus 2011, 14:44
15:36 ik ben er. Netwerk lag er uit. Fietsslot vergeten. Parkeerbpy moet goed opletten. Daar gaan we:
andrea, flo, maxi chanel, jossy, eugenia, danielle, laura, libi., nila, jenny, sandra, emna, emma, julia, denise, semmie, anastacia, claudia, doro, christina, samantha, mara, leona, anna,.maria, michelle, katja, christina, larissa, nora
met dank aan mister warsteiner
ijsbeer11
24 augustus 2011, 14:57
Is Nika er vandaag? :thefinger:
seqoya
24 augustus 2011, 15:09
hey badslippers ..wacht ff met eten tot ik er ben !! Wel zo gezellig ;) ben er om 6 uur !!!
Badslippers
24 augustus 2011, 15:18
Ja nika is er, maggie, cheri, olga, lisa, Sheila, barbie, lara, lin, giulia, anni
ijsberen de souza, tiga, willi69
voor michelj: FOX is er
fishhunter
24 augustus 2011, 15:35
Leuk dat er naar Nika wordt gevraagd....,
Ik heb gister weer mijn portie gehad van haar :D
Vrijdag weer..., ik zal dan van tevoren wel ff vragen of ze er is als dat mag tenminste,
Misschien is iemand zo aardig om het haar te vragen....
MichelJ
24 augustus 2011, 16:51
14:14. Ik ga vandaag een poging ondernemen per mountainbike op de heidweg te komen.
Het is bijna september ;)
voor michelj: FOX is er
Is de oude Leona met zwart haar er ook? :betrunken:
Picasso 1
24 augustus 2011, 17:37
Is Nika er vandaag? :thefinger:
Voor het geval dat ze er vandaag niet is, heb ik haar gisteren maar geneukt.
Badslippers
24 augustus 2011, 17:48
We zitten nu aan de vreet. Zit ik uren op die lamzak seqoya te wachten om samen te eten zit hij al uitgebreid
te dineren. Als dank mocht ik zijn gebruikte tandenstoker gebruiken. Het zonnetje schijnt en het is heerlijk hier. Jacky pakutra is 3 uur de kamer op geweest met een marijke look a like. Seqoya gaat niet op de kamer met een zeer knappe dame maar de neus is te lang en zijn theorie is: dames met een lange neus stinken uit de bek.
Jack42
24 augustus 2011, 18:39
Is de oude Leona met zwart haar er ook? :betrunken:
Er is maar 1 echte oude Leona en die is blond :luvlove:
RAUL7
24 augustus 2011, 19:08
Zijn Sandy en Asia er? :biggrin:
RAUL7
24 augustus 2011, 19:10
Voor het geval dat ze er vandaag niet is, heb ik haar gisteren maar geneukt.
Is Nika ook iets voor mij? :cool:
Picasso 1
24 augustus 2011, 19:15
Is Nika ook iets voor mij? :cool:
Lekkere lichaam naar Raul's smaak. Gezicht is wat minder. Ze is overigens Litouws.
Adrianna (Hongaarse) en Jenny (Duitse) zijn helemaal jouw ding. Beiden optick ficks met goede service.
Ace2
24 augustus 2011, 19:18
hier nog een paar namen die er waren....Melinda, Jennifer, joy, criss,PICASSO, knabbel of was het nu babbel,*
Luanne, emmanuela,*
Sommige namen moet je vet drukken. Daar heeft hij het altijd over.
Picasso 1
24 augustus 2011, 19:21
Sommige namen moet je vet drukken. Daar heeft hij het altijd over.
Ik heb liever dat dikke meiden vet gedrukt worden.
BSesamstraat
24 augustus 2011, 19:21
Lekkere lichaam naar Raul's smaak. Gezicht is wat minder. Ze is overigens Litouws.
Adrianna (Hongaarse) en Jenny (Duitse) zijn helemaal jouw ding. Beiden optick ficks met goede service.
Maar hoe vond je Nika??
Picasso 1
24 augustus 2011, 19:25
Maar hoe vond je Nika??
Zoals jij had gezegd. Erg intense sex en als je van diep tongzoenen houdt, terwijl de dame daartoe niet verplicht is, dan ben je bij Nika bij een uitstekend adres.
Badslippers
24 augustus 2011, 19:28
Seqoya gaat chanel palen en masseirke gaat met die duitse chick die me pas geleden een blaiwtje liet lopen. "die glatze war zu spat". Ik heb hem nog gewaarschuwd. Stemming is ingekakt. Maar voldoende vlees in alle soorten en maten.
BSesamstraat
24 augustus 2011, 19:29
die duitse was ook goed Picasso.... mmm wat een kont had ze ;) is wat voor Badslippers ;) kan die weer vieze dingen doen haha
Badslippers
24 augustus 2011, 19:32
Aan adje10 en raul7. Nika is er maar asia niet. De line up is prima en zal dat morgen niet zijn want ik heb tegen de dames gezegd dat de man met de lustbonbons komt en daar hebben ze nu nog buikpijn van. Er zijn ook weer een zooitje dames bijgekomen maar die namen ken ik noet. Cupido waar ben je als ik je nodig heb.
Picasso 1
24 augustus 2011, 19:38
die duitse was ook goed Picasso.... mmm wat een kont had ze ;) is wat voor Badslippers ;) kan die weer vieze dingen doen haha
Inderdaad! @Badslippers, neem Melinda, je zult er geen spijt van krijgen
Big30
24 augustus 2011, 19:47
Je moet de hongerklop immers niet tarten. Een mountainbike 2 jaar laten wegroesten in de garage is vragen om problemen. Het versnellingsapparaat is defect en ik moet voor de grote plaay draaoen en achter het 2 na zwaarste verzet. Is dat de 53/18? Tot overmaat van ramp gaat het licht regenen.
Zo ik zal maar als enige hier on-topic reageren! Op een ATB is de grootste plaat voor tegenwoordig vaak een 42 (44/46 komt bijna niet voor), achter wordt vaak een 11-32/34 pignon gemonteerd. Denk dus dat je 42-16/17 hebt gereden. Eigenlijk is dat een piemelverzetje :biggrin:.
Op een race fiets is de grote plaat voor vaak een 53 en achter een 11-23 pignon dan had je 53*13 gereden net zo zwaar ongeveer als Moser bij zijn wereld uur-record.
Nog even off-topic. Is Clara aanwezig en indien ja vraag haar dan ff of ze volgende week donderdag aanwezig is. Nou alvast bedankt he BS! Top hoor :tongue:.
ketserr
24 augustus 2011, 20:30
Eigenlijk is dat een piemelverzetje :biggrin:.
Dat is zeker piemelverzetje! Over het tempo zullen we maar zwijgen met ruim een uur over 20km. Maar, dit neemt niet weg dat onze BS er alles aan doet om toch in GT te kennen zijn. Eerst liften en nu op de fiets.
Als ik er op me Colnago heen zou gaan zou ik met dat tempo wat ik vanavond had (gemiddeld 29.7) zou ik er 5uur over doen.
Doe ze allemaal maar de groeten daar van mijn en het zal niet lang meer duren voordat ik er weer loop te zwaffelen.
seqoya
24 augustus 2011, 21:03
badslippers die braziliaanse waar ik net mee was ...was dat nou chanel ? ben nou de naam al weer kwijt..vraag eens aan tiga... me neef ace vroeg me wie het was...maar nu begin ik te twijfelen ..thanks was to jullie te zien... zit netjes nu fc twente te kijken !
Badslippers
24 augustus 2011, 21:50
Ja seqoya dat was chanel. Je begint alzheimer te ontwikkelen. @big30, een piemelverzetje? Ik draaide de GROTE PLAAT. Melinda heb ikniet gepaald. Eerst een oude bekende aan de pijp laten lurken dus dat klusje mocht nora klaren in de bioscoop. Daarna ben ik voor het cubaanse kontje gegaan van jessie. Die wilde ik altijd al eens de lambada laten dansen op mijn roede. Mooie vrouw, lief, super kont maar het was allemaal wat klinisch en dat voor een warmbloedige cubaanse.
@big30. Clara zat verborgen in de kruipruimte. Ze hoort eigenlijk in happy garden thuis maar aangezien ze hier nog geen moldavische hadden mocht ze hier komen. Ze kent de weg echter nog niet. Zo nu ga ik douchen want ik heb de resten van mijn sessie met jessie nog aan de kin hangen!
Badslippers
24 augustus 2011, 22:17
Ik hoor geen mondharmonica maar wel een fietsbel. Al die andere zijn als dieven in de nacht vertrokken alleen van die keurige masseurke heb ik een hand gekregen. Masseurke had nog de knappe xenia langs zijn belgische meetlat gelegd en haar goedgekeurd. Mensen, ik hoop dat de minder geinteresseerde ijsberen niet op de verkeerde knoppen hebben geklikt en al deze nonsens toch zich moesten nemen. Sorry daarvoor! Het was weer goed in golden time.
masseurke
25 augustus 2011, 11:17
badslippers die braziliaanse waar ik net mee was ...was dat nou chanel ? ben nou de naam al weer kwijt..vraag eens aan tiga... me neef ace vroeg me wie het was...maar nu begin ik te twijfelen ..thanks was to jullie te zien... zit netjes nu fc twente te kijken !
Gast, Ik zag je ermee vertrekken en 11 minuten later weer mee terugkomen, ik weet zelfs nog dat 't Chanel was, volgende keer eens een half uurtje proberen uitzingen, dan weet je 't de dag nadien wellicht nog... :biggrin:
masseurke
25 augustus 2011, 11:19
Ik hoor geen mondharmonica maar wel een fietsbel. Al die andere zijn als dieven in de nacht vertrokken alleen van die keurige masseurke heb ik een hand gekregen.
Verschil moet er zijn BS...
Teiresas
25 augustus 2011, 11:47
Is jana er vandaag? En duitse (blonde) Nina?
seqoya
25 augustus 2011, 13:03
Ik hoor geen mondharmonica maar wel een fietsbel. Al die andere zijn als dieven in de nacht vertrokken alleen van die keurige masseurke heb ik een hand gekregen. Masseurke had nog de knappe xenia langs zijn belgische meetlat gelegd en haar goedgekeurd. Mensen, ik hoop dat de minder geinteresseerde ijsberen niet op de verkeerde knoppen hebben geklikt en al deze nonsens toch zich moesten nemen. Sorry daarvoor! Het was weer goed in golden time.
ja ik weet t maar ik begon te twijfelen na wat smsverkeer met Ace....toen twijfelde ik of het dan echt wel Chanel was...
Teiresas
25 augustus 2011, 16:53
Prima bezetting vandaag!
jongeman2008
25 augustus 2011, 17:50
Een paar weken geleden was er een nieuwe meid, Alia, een halfbloedje. Heeft iemand haar nog ooit gezien?
Ace2
25 augustus 2011, 18:35
Live from GT:
Hè hè, eindelijk werkt die kut wifi verbinding. Om maar met de deur in huis te vallen heb ik samen met NikXXX en Bosbeer de volgende dames gespot: Jossy Chanel Mara Elisabeth Laura Sally Jenny Lolota Rianna ( wat stinkt die uit haar bek) Maxi Gulia Vivian Patrica (ze nog wat stukjes NikXXX op haar lippen hangen) Eugenia Dominica Andrea Marina Carina Katja Lara Veronica Nicolle/Michelle Emma Anastasia Libi Adriana Nikka Nora/Zoe Olga Anny Stephania Valeria Denise Liliane Minell Sonja Carolina Leona/Fox Chantal Maria Roxy Christina Doro Janice Djuna Louise Flo
Ace2
25 augustus 2011, 18:44
Live from GT:
Het is gezellig. Er zit een ijsbeer zijn krantje te lezen terwijl luana en Sheila voorbij lopen net als Jessy die zich niets meer van Badslippers weet te herinneren. Ik ben met Maria geweest en ze was heel goed. NikXXX schudt de damesnamen uit zijn mouw. Bosbeer staat met zijn flesje bier op de loer. Sibel dendert voorbij en ik kan mij nog net inhouden. We lachen wat af en ik voel mij een jonge kerel in een seniorenlijf. Volgens Bosbeer is mij dat niet aan te zien. Bosbeer is mijn grote vriend die best een vrijkaartje verdoent
Teiresas
25 augustus 2011, 18:46
Lin, maggy, Alice, jana. ...
Ace2
25 augustus 2011, 19:57
Live from GT:
Het is gezellig druk en er zijn geen wachttijden. Ik heb net gekamerd met Denise die allemaal dingen doet die ze niet doet. Bosbeer gaat Ellis bezwangeren terwijl NikXXX wankelend en bezweet de sauna verlaat. "Dat hebben we eens lekker opgestookt" roept hij. Ik dacht dat hij het over een kutje had. Verder zie ik nog Olga en Elisia. Maria klimt op een ijsbeer die in de bank zit en Jossy staat verleidelijk voor mij te dansen. "Dat doet Willem2 nu nooit voor mij" vertrouw ik NikXXX toe.
Ace2
25 augustus 2011, 20:23
Live from GT:
NikXXX is bevangen door de hitte van de sauna. Hij heeft het over een weekje overslaan? Bosbeer trof mij onder de douche aan na de sessie en vroeg: "wie was gelukkige?" "Ik" antwoord ik eerlijk. Maria duikt de hele tijd op bij bonita Ace. Bosbeer is naar de kamer en neemt alvast afscheid om mij volgende week woensdag weer te zien. Maggy is haar klant kwijt. Ik zit gezellige te kleppen met vriend NikXXX over katten zo groot als tijgers om thuis te houden. Ik dacht dat hij het over Roemeentjes had. De muziek bonkt hard. Misschien hoor ik daarom geen mondharmonica, al hoor ik wel een fietsbel(???????).........................
Jack42
25 augustus 2011, 20:36
Ik hoor hier in LR wel een mondharmonica maar ik blijf nog ff, veel te gezellig nog.
ketserr
27 augustus 2011, 12:16
Ik zit op de kruk van Mr Warsteiner, hij zit naast me en we gaan de lijst starten.
Anna, lisa, jessica, sally, marcella, adriana 2x, xenia, laura, ellis, mevr BS, maria, linda, maggie, cristina, andrea, claudia, leona, liliane, nadia, valeria, sofia, gulia,
Jos is er ook met ze broer maar die 2 gunnen elkaar het licht in de ogen niet.
Hoezo geen wifi?
Hij zal het later op de dag wel weer niet doen.
laplagne
27 augustus 2011, 13:26
Bedankt voor de update. Balen dat Laplagne vandaag z'n berg niet kan verlaten richting Golden Time. Is de Poolse Ela back in business na haar vakantie? Mr Warsteiner weet zeker wie Ela is. Hopelijk heeft ze de draad (verwennen van mannen) weer opgepakt!
ketserr
27 augustus 2011, 13:47
Jos en ze broer, buurman en buurman, die hebben dezelfde smaak want waar de 1 mee geweest is gaat de ander achteraan ze zullen daarom mekaar niet aan kijken.
Verder met de dames;
jennifer, lovely, jana, jossy, barbie, criss, maxi, libi, lady gaga, ela is vanaf 15-9 weer te ketse, nina, celine,
mevr. BS deed net een poging mij aan te randen.
Samantha is er ook en Maya komt meestal begin van de avond dus die is er nog niet.
Ook die blonde die altijd topless loop denk russisch anastasia dus.
En volgens mij jacky pakutra er ook want barbie is al een tijdje bezet.
yep3
27 augustus 2011, 14:06
is tunesische maya gesignaleerd?
ketserr
27 augustus 2011, 17:50
Ok, heb net gegeten en er zijn er weer een paar bij,
Eugenia, luana, mandy, antoinella, italiaanse met zwarte krullenbos, stefania, mery.
En nog een aantal ketspoppen waar ik de naam niet van weet of vergeten ben.
Nu is het weer tijd om er weer 1 aan die ketszwans te hange,
laterrrrrrrr
jacky pakutra
28 augustus 2011, 14:23
Live update voor mj: jenny en luana zijn er...
bosbeer
28 augustus 2011, 15:12
2 meiden is niet veel, Jacky. Voordeel voor deze twee is dat ze geen wachttijden hebben, maar de beren des te meer.
jacky pakutra
28 augustus 2011, 23:36
haaha bosbeer was een speciale mededeling voor MJ....
sorry, ik ben niet zo goed in lijstjes maken...misschien moet ik een paar dagen bij ace2 stage lopen zodat ik ook eens de namen ken van de vele dames waar ik nooit mee heb gekamerd..
bosbeer
29 augustus 2011, 09:32
Ja, of bij BS. Hij had er laatst een stuk of 50 in alfabetische volgorde staan. Ik neem aan dat ie dan een lijst maakt, op een knop van een supersonische telefoon drukt, en dat het hele zaakje dan op alfabet komt te staan. Anders lijkt het me een heidens karwei...
Badslippers
29 augustus 2011, 10:32
Ja, of bij BS. Hij had er laatst een stuk of 50 in alfabetische volgorde staan. Ik neem aan dat ie dan een lijst maakt, op een knop van een supersonische telefoon drukt, en dat het hele zaakje dan op alfabet komt te staan. Anders lijkt het me een heidens karwei...
Heidens karwei? Nee, hoor. BS steekt geen tijd in nutteloze zaken. Daar heb je allerlei foefjes voor.
Gewoon elk "Spreadsheet" programma op je gsm of tablet. Online kan ook:
http://www.textfixer.com/tools/alphabetize-text-words.php
Bijvoorbeeld kopieer en plak onderstaande in bovenstaande "Link":
Anna, lisa, jessica, sally, marcella, adriana 2x, xenia, laura, ellis, maria, linda, maggie, cristina, andrea, claudia, leona, liliane, nadia, valeria, sofia, gulia,
masseurke
29 augustus 2011, 11:14
Heb ik hem vorige woensdag wel 3 kwartier moeten uitleggen voor ie het gesnapt had... :rolleyes: :biggrin:
bosbeer
29 augustus 2011, 12:56
Heidens karwei? Nee, hoor. BS steekt geen tijd in nutteloze zaken. Daar heb je allerlei foefjes voor.
Gewoon elk "Spreadsheet" programma op je gsm of tablet. Online kan ook:
http://www.textfixer.com/tools/alphabetize-text-words.php
Bijvoorbeeld kopieer en plak onderstaande in bovenstaande [i]"Link"[/i
Anna, lisa, jessica, sally, marcella, adriana 2x, xenia, laura, ellis, maria, linda, maggie, cristina, andrea, claudia, leona, liliane, nadia, valeria, sofia, gulia,
Dank, ik snap de werking maar heb met tablet niet de knowhow hoe het toe te passen en kan het moeilijk aan mijn vrouw en kinderen vragen. Bovendien, als iedereen het in AB volgorde zet wordt het weer zo gewoon.
ketserr
29 augustus 2011, 22:51
Internet blijft trouwens waardeloos in GT :mad:. Soms werkt het, maar meestal niet. Althans, niet voor mij. Hoe moeilijk kan het zijn om die $@%$ router te vervangen? En als GT dat niet van plan is, flikker het hele ding dan maar het raam uit zodat ik gewoon weet dat er geen internet is en dus rustig achterover kan liggen zonder enige illusies van bereikbaarheid vanuit de buitenwereld...
Afgelopen zaterdag kon ik naast de netwerken Golden Time, Golden Time 2 ook kiezen voor het netwerk genaamd Fritz maar daar was een zoals dat dan word aangeven een vooraf gedeelde sleutel voor wlan voor nodig. Afgelopen zaterdag was het goed te doen om online te komen. Aan de andere kant blokkeren ze ook het netwerk voor de vele 06 lijnen die aanwezig zijn wat wel een rust geeft en je niet heel de dag allelei deuntjes en piepjes hoort, er loopt er zelfs ééntje rond waarvan zijn handy gaat fluiten als hij een bericht krijgt en dat fluiten dat duurd wel even heb ik al een paar keer gemerkt.
fishhunter
30 augustus 2011, 15:02
Hallo allemaal,
Weet iemand hoe het is in Gt vandaag?
Ben van plan te gaan vanvond..
Greetz fishhunter
timd
30 augustus 2011, 16:18
Goede bezetting sinds een uur of 4. Sfeer is ook prima...misschien omdat iedereen binnen zit. Toppertje Patricia is er..net als xenia..
fishhunter
30 augustus 2011, 16:26
Dankje voor de reactie Timd!
Denk dat ik over een uurtje ook richting bruggen kom!
Ace2
31 augustus 2011, 14:56
Live from GT:
GT wordt momenteel onveilig gemaakt door DeSouza Raul7 Jacky P. Bosbeer en mijn persoontje. Ik had DeSouza niet gelijk herkend want hj zat in een bank.
Ace2
31 augustus 2011, 15:00
Live from GT:
Janice Jana Maria Chrystelle Serena Jill Djuna Maggy Lin Jennifer Luana Lisa Samantha (met een ijsbeer als ascesoires) Eugenina Valeria Chris Christina Doro Elisia Andrea (2x) Emma Sibel Adriana
ilovethaigirls
31 augustus 2011, 15:16
. Ik had DeSouza niet gelijk herkend
Zat hij aan de toog met een water ?
Ace2
31 augustus 2011, 15:23
Raad eens met wie ik naar de kamer ga?
ilovethaigirls
31 augustus 2011, 15:25
Met Chrystelle lijkt me niet zo moeilijk. Win ik nou een vrijkaartje ? :)
Knabbel
31 augustus 2011, 15:26
RAUL7 voor een quicky?
Willem2
31 augustus 2011, 15:48
Win ik nou een vrijkaartje ? :)
Die zijn op.....
morgen zijn ze er weer.
Maar jij wil alleen naar GT en dan heb je nog wat wachtenden voor je....helaas, pindakaas ;)
MichelJ
31 augustus 2011, 16:14
Michelle?
Die zijn op.....
morgen zijn ze er weer.
Maar jij wil alleen naar GT en dan heb je nog wat wachtenden voor je....helaas, pindakaas ;)
Ook wachtrij voor PHG? Anita :luvlove: mist me :biggrin:
Ace2
31 augustus 2011, 16:33
Test
Ace2
31 augustus 2011, 16:34
RAUL7 voor een quicky?
Die heeft teveel haar
Knabbel
31 augustus 2011, 16:36
Die heeft teveel haar
En daar kwam je na die test net achter?
Boy69
31 augustus 2011, 16:40
Weet iemand of Roemeense Sandra en Duitse Celina er vandaag zijn ?
countvlad
31 augustus 2011, 16:44
is Duitse Luna of Siberische Nadia er?
Willem2
31 augustus 2011, 16:49
Ook wachtrij voor PHG? Anita :luvlove: mist me :biggrin:
Ja en dan meld je toch weer dat je daar geen gebruik van kunt maken want je moet naar LR waar een roemeense alle aandacht van je opeist.
MichelJ
31 augustus 2011, 17:07
Ja en dan meld je toch weer dat je daar geen gebruik van kunt maken want je moet naar LR waar een roemeense alle aandacht van je opeist.
Nee Willem, vorige keer mocht ik van jou een vrijkaart niet gebruiken. En van die Roemeense heb ik geen last die zit al maanden gelukkig 1700km verderop.
Ace2
31 augustus 2011, 17:13
Live from GT:
Gespot: Zoe/Nora Sonja Veronica Anny Pamella Marcella Lovely Ebru Olga Christina (voor de statistici: er zijn er dus 2)Mara Libi Jessy Elisabeth
Ace2
31 augustus 2011, 17:16
Toga en DickyDick zijn ook gearriveerd net als Duitse Tanja. DickyDick stelt zich voor en Bosbeer meent dat hij wel eens iets van hem heeft gelezen. "Dat je dat is opgevallen tussen het schrijfgeweld van Ace2?" zegt DeSouza.
Willem2
31 augustus 2011, 17:34
Nee Willem, vorige keer mocht ik van jou een vrijkaart niet gebruiken.
Die was ook niet van jou. Dus die kon je ook niet gebruiken.
En van die Roemeense heb ik geen last die zit al maanden gelukkig 1700km verderop.
voor wie gelukkig :rolleyes:
MichelJ
31 augustus 2011, 18:06
Die was ook niet van jou. Dus die kon je ook niet gebruiken.
Verschil tussen kunnen en mogen. Ik kon hem gebruiken, maar mocht het niet gebruiken. Zonde van een verloren vrijkaart, maar zo zijn de regels :rolleyes:
voor wie gelukkig :rolleyes:
Voor mij, voor haar en voor de andere Roemeentjes.
Maar goed....het GT-Live topic wordt vervuild, Big mag het verplaatsen, mits hij een passende titel voor een nieuw topic weet te bedenken :cool:. Of gewoon wissen, nog beter.
Ace2
31 augustus 2011, 18:08
Live from GT:
Barbi is gearriveerd, net als Samira en Melanie Joy . Het is niet overdreven druk
hardmike
31 augustus 2011, 18:19
is het trouwens poolse jana die er is? klein van stuk ;)
Jack42
31 augustus 2011, 18:52
Die heeft teveel haar
En ik ben er niet
Ace2
31 augustus 2011, 19:21
Shocking bres:
Ik heb Tiga naakt gezien.
Ace2
31 augustus 2011, 19:22
is het trouwens poolse jana die er is? klein van stuk ;)
ze is er
Ace2
31 augustus 2011, 19:48
Live from GT:
Heidi Leoni/Fox Cleo Maya
Ace2
31 augustus 2011, 19:52
Live from:
Nu komt het as echt los, mijn vriend Piccasso1 is de klos. Hij wordt gegrepen bij de kino door een schone blonde terwijl wij er met zijn zessen omheen staan. Ik biedt ze wat privacy door mijn badjas om hen heen te hangen.
Ace2
31 augustus 2011, 20:15
Live from GT:
Gespot: Sheila en Katja. Met de laatste is Bosbeer op stap. Er zijn wachttijden. Samantha is met DeSouza naar de kamer. Na een dag werken had ze een man nodig. Picasso1 zijn we kwijt. Ik stel voor het slijmspoor te volgen. Bosbeer zit naast Tiga en vraagt aan mij of Tiga ook wel eens op woensdag komt. Valeria ziet er schitterend uit, maar Raul7 was er 10 minuten teleurgesteld klaar mee. Eigenlijk toch wel jammer. Raul7 is ietswat teleurgesteld. Zaterdag was hij ook hier en had 4 meisjes op zijn verlanglijst maar geen van allen is aanwezig. Ter compensatie heeft hij Cleo genomen. Zij lijkt op Mega Fox en is goed. DeSouza wil niet zeggen hoe Samantha op de kamer was. Dat is een andere manier om te zeggen dat hij tegen viel.
Ace2
31 augustus 2011, 20:25
Live from GT:
DeSouza heeft beloofd in het vervolg mijn verhaaltje te lezen. In mijn vorige verhaaltje had ik geschreven dat ik deze woensdag zou komen. Als hij dat had geweten dan had hij kunnen weg blijven. De sfeer zit er ouderwets goed in. Harde muziek mooie vrouwen en veel overdreven verhalen terwijl ik toch echt mijn mond houdt. Raul7 vraagt zich af waarom ik berichten tik en niet naar vrouw kijk. Ik kan echter beiden. Dat is mijn vrouwelijke kant.
Ace2
31 augustus 2011, 20:29
En ik ben er niet
voor jou zou ik een uitzondering maken. Ik heb wel vrouwen naar LR gestuurd. "Do me a favour and go to him, even it is not easy" "for you I do amything. Even..... even that" zei ze.
langegerrit
31 augustus 2011, 20:30
Zijn er ook leden van de thaise familie (djuna, lulu, mey-lin,...) ?
Ace2
31 augustus 2011, 20:35
Live from GT:
"Ik een mondharmonica" roept DeSouza. "Wishfull thinking" reageer ik. Maar ik vrees dat hij gelijk heeft.....................
Ace2
31 augustus 2011, 20:36
Zijn er ook leden van de thaise familie (djuna, lulu, mey-lin,...) ?
Djuna en Selena
NikXXX
31 augustus 2011, 20:41
Dacht ik het niet, zitten die viespeuken op de woensdag in GT in plaats van de donderdag. Jullie doen maar lekker! Geef Poolse Patrizia een kushandje van mij.
Babbel
31 augustus 2011, 20:44
Dacht ik het niet, zitten die viespeuken op de woensdag in GT in plaats van de donderdag. Jullie doen maar lekker! Geef Poolse Patrizia een kushandje van mij.
Ja, NikXXX wij zullen stiekum wel op een andere dag gaan :) :lostit: