PDA

Volledige versie bekijken : Vrienden van het IJsberenforum?



JackD
27 juli 2006, 16:59
Formeel is het ongeveer zo geregeld :
De site is van een Nederlander (Willem2), een Belg (Zero) en een Duitser (neukie). Daarmee heb je dus drie Administratoren ...

en

Het Forum is van alle IJsberen

Willem2 :wink:
... probleem met de server en met communicatie maar hoe en wat ; U hoort nog van ons ...

Willem2 :wink:
Dacht even dat "iemand" zijn rekeningen niet betaald had en wilde mezelf al aanbieden als sponsor; leek mij wel een geil (kleine letters, hč), leuk idee om een eigen banner te hebben ... :D


Dit forum wordt mede mogelijk gemaakt door JackD
Maar nu even serieus ... ;)

Misschien is het een (leuk?) idee om, op vrijwillige basis, een financiële bijdrage te leveren aan dit forum.
Iets in de vorm van "Vrienden van het IJsberenForum" (VIJF) o.i.d..

Voor een (minimale) bijdrage van (natuurlijk) € 5,00 mag je jezelf dan "vriend" noemen; de merchandising
(buttons, mokken, petjes, T-shirts, enz. *) en kortingsacties zullen waarschijnlijk vanzelf volgen.

Als voorzetje zeg ik hierbij graag de eerste € 25,00 toe, zodat ik mezelf voorlopig "Vriend" kan noemen.

Voor het totaal aan bijdragen (inmiddels al € 25,00!) zijn diverse bestemmingen te bedenken, zoals:
- onderhoud / verbetering forum
- attentie moderatoren
- attentie bijzondere omstandigheden dames (ziekte, verkiezingen, afscheid, enz.)
- attentie bijzondere omstandigheden leden (ziekte, huwelijksjublileum, enz. *)
- attentie bijzondere omstandigheden personeel clubs (schoonmakers, thekefrauen, enz.)
- attentie winnaar WK-poule (@Tiga :wink: )

E.e.a. kan wat mij betreft zeer bescheiden van opzet zijn. M.a.w. een banner lijkt mij overdreven;
een (sticky?) topic (de "vriendenlijst"?) zou kunnen volstaan.
Over een praktische opzet (bankrekening?) zou nog wel even nagedacht moeten worden.

NB1: nee, ik heb geen zakelijke banden met forumleiding of moderatoren ... :D
NB2: zouden "we" nog eerder "betaald" zijn dan onze vrienden van Hookers. :D
NB*: vooral leuk voor de beren met berinnetje thuis. :D

Aanvullende ideeën, opmerkingen en suggesties zijn meer dan welkom.

neukie
27 juli 2006, 19:57
Dit forum was voor alle ijsberen vrij en zonder betaling, is vrij en wordt het altijd zijn.
Geen lid betaalt in dit forum een centje. Nooits!!

Dat posting boven was de persoonlijke mening van JackD. :D Het prob is: Bij 1600 leden hebben wij 1600 verschillende meningen. Suggesties hoe de idee van JackD: graag. Dat worden de admins dan intern bedenken.:smile2:


lg neukie :wink:

Hollandmale
27 juli 2006, 20:35
Tiga en HM hebben hun bijdrage in deze discussie in de andere rubriek gepost: http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=2727

neukie
27 juli 2006, 20:39
Klopt,

misschien kunnen je ze eens opnieuw posten als dit draadje dubbeld daar was. bedankt. Geen probs met een discussie.

Jack42
27 juli 2006, 21:39
Tiga en HM hebben hun bijdrage in deze discussie in de andere rubriek gepost: http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=2727

Ik kan deze rubriek niet bekijken :green_smi

Horny_one
28 juli 2006, 04:36
Ik kan deze rubriek niet bekijken :green_smi

Ik ook niet... Euh.. mag ik me nog geen "vriend van het forum" noemen??.. :D :D

neukie
28 juli 2006, 09:15
Tiga en HM hebben hun bijdrage in deze discussie in de andere rubriek gepost: http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=2727

dat was dat dubbelde draadje. Daar zijn twee identische draadjes over de vrienden gewest. Een heb ik gewist. Tiga en HM moeten haar posting nog eens schrijven, aub. (Softwarefoutje?)

Willi69
28 juli 2006, 09:58
Het prob is: Bij 1600 leden hebben wij 1600 verschillende meningen.
Nö, W2 und ich haben immer die gleiche Meinung... :D

neukie
28 juli 2006, 16:02
Nö, W2 und ich haben immer die gleiche Meinung... :D
sind ja auch mehr als 1600 Mitglieder....:green_smi :D

JackD
29 juli 2006, 08:50
Dit forum was voor alle ijsberen vrij en zonder betaling, is vrij en wordt het altijd zijn.
Geen lid betaalt in dit forum een centje. Nooits!! Nou nou, ik wist niet dat het zo gevoelig lag ... Of toch? :D

Met alle respect, maar persoonlijk zou ik iets minder heftig reageren op iemand die aanbiedt in bepaalde kosten te willen delen ...
Iemand die overigens de woorden "misschien" en "op vrijwillige basis" gebruikt.


... Geen probs met een discussie.Ik denk dat een "veto" in de eerste reactie de discussie een klein(?) beetje dood slaat ... :cool:

neukie
29 juli 2006, 09:05
Ik denk dat een "veto" in de eerste reactie de discussie een klein(?) beetje dood slaat ... :cool:
tussen een "veto" en mijn mening is een kleine verschil...:D

Zero
29 juli 2006, 14:34
Mijn mening: het goed is hier een open discussie over te voeren, dit zal ik zeker niet tegenhouden.
Maar op dit moment kunnen we alles zelf nog bekostigen :smile2: !

Maar toch bedankt hoor JackD ;) !