PDA

Volledige versie bekijken : Prive info dames.



Big30
3 september 2011, 13:14
Heren,

Nogmaals een verzoek in dames topics alleen info te geven die relevant is en wat toevoegt.

Dus geen prive-info als waar ze woont, welke auto ze rijdt, of ze kinderen heeft etc. Niet alles wat je van een dame weet hoort op het forum thuis.

Ligt natuurlijk ook een beetje aan de soort info. Dat een Russische Dame uit Moskou komt is niet zo'n groot probleem maar bij een Duitse Dame zeggen dat (tis een voorbeeld he!) ze altijd in GT komt met een rode Golf Cabrio en dat ze in een klein dorpje 8 km verderop woont is wel een probleem, das namelijk zeer herkenbaar.
Maar dat een dame die in Artemis werkt in Berlijn woont ach ja das weer niet zo'n probleem.

Zelfde geldt voor bv dames die een club verlaten, dat feit is relevant, de reden waarom is iets tussen club en dame. Mocht ze jou vertellen waarom, prima maar niet alles wat je weet en hoort past op het forum.

Big30

Badslippers
3 september 2011, 16:53
maar bij een Duitse Dame zeggen dat [ . . . ] ze altijd in GT komt met een rode Golf Cabrio [ . . . ]


Zomer- of winterbanden? "Umweltplakette"? Toch relevant. Weten we tegelijk of ze het veilig doet en of ze van het milieu is gecharmeerd!
"Get your point"

Cupido
3 september 2011, 18:02
jij met je zomer- of winterbanden. Ik koop voortaan all weather banden voor mijn rolstoel!!!

jacky pakutra
7 september 2011, 00:02
Heren,

Nogmaals een verzoek in dames topics alleen info te geven die relevant is en wat toevoegt.

Dus geen prive-info als waar ze woont, welke auto ze rijdt, of ze kinderen heeft etc. Niet alles wat je van een dame weet hoort op het forum thuis.

Ligt natuurlijk ook een beetje aan de soort info. Dat een Russische Dame uit Moskou komt is niet zo'n groot probleem maar bij een Duitse Dame zeggen dat (tis een voorbeeld he!) ze altijd in GT komt met een rode Golf Cabrio en dat ze in een klein dorpje 8 km verderop woont is wel een probleem, das namelijk zeer herkenbaar.
Maar dat een dame die in Artemis werkt in Berlijn woont ach ja das weer niet zo'n probleem.

Big30

en in welke wagen de pimp rijdt, mag dat wel?

Gondolas9
7 september 2011, 07:29
Wij kennen toch geen dames die een pimp hebben?

Dalton
7 september 2011, 07:40
De dvp's zijn allemaal zelfstandige ondernemers,staat in iedere advertentie.

Admin
7 september 2011, 15:20
en in welke wagen pimp rijdt, mag dat wel?
Geldt voor alle dames ook voor Pimp, das die nieuwe Thaise dame in GT.
Dus gelieve deze info niet in haar paspoort te plaatsen. Kan zo snel haar paspoort trouwens niet vinden! Ze komt trouwens altijd met een opgevoerde Solex naar de club maar das ook niet zo van belang.

jacky pakutra
7 september 2011, 16:00
Wij kennen toch geen dames die een pimp hebben?

je hebt gelijk, de auto van haar broer of vriend dan

ijsbeer11
7 september 2011, 16:05
Ik geef wel mijn adres altijd aan de dames, want klaarblijkelijk willen ze graag bij me langskomen...

Tenminste, wat zullen ze anders bedoelen als ze aan het eind van elke sessie keihard "Yes, I come" schreeuwen?

Big30
8 juli 2012, 12:33
Verzoek al eens eerder gedaan maar kan topic zo snel niet vinden, dus bij deze nog een keer het verzoek!

Probeer in dames topics alleen dat te vermelden wat echt iets toevoegt en relevant is om op het forum te melden.

Dus geen prive-info als, woonplaats, familie situatie, andere werkzaamheden, welke auto ze of haar "vriendje rijdt", etc. etc.

Het gaat hierbij primair om herkenbaarheid maar ook erom dat zaken die je in min of meer vertrouwen worden verteld je hier niet op het forum moet gaan melden. Vaak is dit helemaal niet kwaad bedoeld maar heeft men gewoon er geen erg in dat zo iets niet op het forum hoort!

MichelJ
8 juli 2012, 12:39
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?27285-Prive-info-dames.&highlight=prive+info

Bitte schön.

popey01
8 juli 2012, 12:43
kan je toch gerust schrijven klopt meestal toch niets van wat ze zeggen:lostit:

Jansen
8 juli 2012, 12:57
Dus je mag niet schrijven dat haar vriendje een Mercedes 500 sec rijdt van 2012 met Duits kenteken VIE.007LR
Zei met die wagen iedere dag om 13.00 u komt naar de club en om 01.00 u weer wordt opgehaald en haar E.200,- per direct moet inleveren
en klappen krijgt omdat ze volgens hem geld heeft achtergehouden.
Haar vader woont in Italie met zijn nieuwe vrouw die net oud is als haar jongere zus.
Ook mag je niet schrijven dat haar zus klappen krijgt van haar vriend omdat zei niet naar Duitsland wil vanwege haar Baby.
En dat haar moeder in het ziekenhuis moet om haar baarmoeder te laten verwijderen maar geen geld heeft, en jou vraagt om E.500,- over te maken via Western Union.
En ze dan haar vriend laat vallen en het volgend weekend dan bij jou komt.
Ook niet schrijven dat je als een Pannekoek met haar 4 uur op de kamer bent wat ze met geen enkele ijsbeer doet omdat ze zo gek is op jou,en jij dan E.50,- korting krijgt.

Dit moet je dus niet schrijven

uurtje
8 juli 2012, 13:49
maar daarvoor in de plaats sta jij dan wel met naam en toenaam bekend binnen de ijsberen community nadat je je hebt opgegeven voor de PHG newsletter die vervolgens met alle emailadressen open en bloot verzonden is. Hahahahahahahahahahahahahahahaha:))))))

Willi69
8 juli 2012, 15:02
Darf man schreiben, wer Jansens No. 1 ist? :cool:

egon, Dr. Rammler
8 juli 2012, 15:12
Darf man schreiben, wer Jansens No. 1 ist? :cool:

ist das nicht so ein blondgefärbter Hungerhaken ??

egon, Dr. Rammler
8 juli 2012, 15:22
Jetzt kommt erstmal Privee-Info Egon:

Da ich noch kein Wo.ende gehabt habe, geh ich nun erstmal in Keulen in das Hardrockcafe was trinken................

bosbeer
4 november 2012, 07:23
Met alle respekt is mij niet helemaal duidelijk wat de zin is van het vegen over de gegeven info mbt Denise. Waarom kunnen we hier dan wel vermelden dat een meid verplaatst is van PHG naar VV en daar verder gaat neuken? Nu wordt gemeld dat een meid normaal danst in een stad 600 km verderop en 3 maanden naar een land gaat dat duizenden km ver weg ligt. Als iemand haar daar wil opzoeken, doe je best zou ik zeggen. Ik zie niet wat het verschil is. Bovendien vertelt ze het zelf aan iedereen die het weten wil. Als er nou wordt geschreven waar ze woont of in welk ziekenhuis ze ook nog werkt kan ik me er iets bij voorstellen.

Big30
4 november 2012, 23:07
Waarom kunnen we hier dan wel vermelden dat een meid verplaatst is van PHG naar VV en daar verder gaat neuken?
Omdat ze in dat geval als DVP werkzaam is en die info dus voor het forum relevant is. Als een dame zegt dat ze in stad X gaat werken maar niet als DVP is dat info die voor het forum niet relevant is. Ik zie dat als niet relevante prive info en dus haal ik dat weg.
Dat ze het zelf aan iedereen vertelt is mooi, dan weten dus veel beren het ook al, maar ook dat is natuurlijk geen reden het op het forum te melden vind ik. Lijkt wat streng maar liever zo dan dat een dame achteraf gaat klagen.

Big30
11 juni 2014, 19:20
Omdat ze in dat geval als DVP werkzaam is en die info dus voor het forum relevant is. Als een dame zegt dat ze in stad X gaat werken maar niet als DVP is dat info die voor het forum niet relevant is. Ik zie dat als niet relevante prive info en dus haal ik dat weg.
Dat ze het zelf aan iedereen vertelt is mooi, dan weten dus veel beren het ook al, maar ook dat is natuurlijk geen reden het op het forum te melden vind ik. Lijkt wat streng maar liever zo dan dat een dame achteraf gaat klagen.
Deze ook nog maar eens naar boven gehaald. Probeer alleen die info mbt een dame te geven die relevant is, woonplaats, opleiding, eventueel beroep buiten de club, woonplaats, auto, kinderen etc. etc, zijn dat allemaal niet.

Big30
24 februari 2020, 19:56
Topic nog maar eens naar boven gehaald.