Inloggen

Volledige versie bekijken : Live From Living Room

Pagina's : 1 [2]

vanKees
28 februari 2024, 15:28
, Duitse logica?

Wenn schon, schweizer Logik ?!?"

vanKees

de duisburg spesjalist
28 februari 2024, 16:58
Kamer 2, nu rookkamer is voorlopig. Binnenkort kan er buiten gerookt worden en op termijn komt daar ook een beschutting voor de rokers. Ze weten nu ook dat een tent geen oplossing is met de vele stormen.

de oude tent toen nick nog de eigenaar was kon veel storm verdragen het was gewoon een goed kope kut tent van de aliexpres

Tjeppah
29 februari 2024, 10:22
Zo net binnen. Ondertussen 4 vrouwen en 3 mannen maar de deurbel gaat constant, dus het zou zomaar druk kunnen worden. Een onrustige binnenkomst van mijn kant. Later meer hierover.
Koffiezetapparaat, airco in restaurant en wasmachine zijn kapot. Dus reparateurs onder ons kunnen iets bijverdienen.

Purrfect
29 februari 2024, 13:06
.

Purrfect
29 februari 2024, 13:10
Koffiezetapparaat, airco in restaurant en wasmachine zijn kapot.
Also der perfekte Zeitpunkt für eine Erhöhung des Eintrittspreises...;)

Het perfecte moment dus om de instapprijs te verhogen... ;)

Kurt Cobain
29 februari 2024, 14:14
Koffiezetapparaat, airco in restaurant en wasmachine zijn kapot.

Muss ich mir jetzt den Kaffee von McDonalds liefern lassen? ;)

WANDELAAR5
29 februari 2024, 15:13
Klopt. En zelf lakens, handdoeken en badjas mee nemen!

schoolmeester
29 februari 2024, 15:17
De eerste macdrivesauna in Duitsland.

Tjeppah
29 februari 2024, 17:39
Alle mankementen zijn verholpen behalve de airco in het restaurant. Koffiedrinken is ook weer mogelijk. Ze hebben een klein apparaatje gehaald dus alleen gewone koffies mogelijk. Ondertussen toch zo'n 30 vrouwen en een stuk of 25 mannen binnen. Ik vermaak me wel met Cleo en Daniella. Net vis gegeten en we gaan weer voor een vervolg.

Tjeppah
29 februari 2024, 23:34
Momenteel nog een stuk of 12 vrouwen en evenveel ijsberen. Valt niet tegen zo laat op de avond. Meiden zijn erg relaxed en er hangt nog een leuke sfeer. Er wordt veel gelachen en sommige meiden dansen van tijd tot tijd lekker uitdagend. Ik blijf nog wel "even"

Tjeppah
1 maart 2024, 03:35
Net thuis van een enerverend en vol lang dagje in Livingroom. Fijne kamers gemaakt met Daniella, Cleo, Ami en Ruby. Nu lekker mijn bedje in

Firehawk
9 maart 2024, 17:17
Sinds een paar uurtjes met Patjax hier beland nadat hij een vk had gewonnen en met mij wou delen. Toen we kwamen rond 15:30 uur toch nog aardig wat mannen, nu veel weg al lijkt het. Vrouwen aantal valt mij niet tegen. Schat toch zeker zo'n 25.
Luxandra was er al dus even mee gedold en toen weer een lekker gek kamertje mee gemaakt. Patjax is volgens mij met Cleo op de kamer belandt. Hadden net friet zuurvlees met frikandellen en kipnuggets.
Kijken hoe het zich verder vordert hier.

Firehawk
9 maart 2024, 22:23
Nog steeds in lr. Meiden klagen wel dat ze niet zo veel te doen hebben. Net nog Daniela gehad en Patjax nu met Roxana op de kamer. Gelukkig tot nu toe de mannen die binnen komen na 22:00 uur nog allemaal in badjas. Niemand gezien in gewone kleren op personeel na. Meiden zeggen dat ze de hele week nog niemand in normale kleren hebben gezien. Dus hopelijk gaat dat meevallen of al helemaal weg.

rmjhexe
10 maart 2024, 06:53
Roxana de Russin? Die was vorige week nog in gg

ju52
10 maart 2024, 11:49

Nix, Roxana die Rumänische …

Kurt Cobain
10 maart 2024, 13:14
Nix, Roxana die Rumänische …

Roxana, die früher auch schon im GT war.

Firehawk
10 maart 2024, 20:48

Is een Roemeense waar hij mee was. Beetje een vriendinnetje van Luxandra, komt meestal laat en fladdert wat door de club heen en kamert dan niet vaak.

Dannii
11 maart 2024, 06:53
In GG is a russian girl with name "Oxana".

Poppalarge
12 maart 2024, 15:39
Sinds 13.50 uur hier en er is hooguit 15 man zichtbaar aanwezig in de tent (personeel, dvp's en ijsberen).

Blijkbaar heeft de ijsmachine hier ook de geest gegeven, want een frisdrankje met ijs zit er niet in vandaag, dus dan maar aan de (bij de prijs inbegrepen) Salitos Ice voor het nieuwe happy hour tarief van €50,-.....

Overigens heel storend dat je hier reclame hoort tijdens het afspelen van de Spotify playlist en dat de tv om de haverklap vastloopt, maar het zwembad is toegankelijk mocht er iemand willen zwemmen vandaag....

Sent from my Atari 4160 STFM[emoji3481]

Poppalarge
12 maart 2024, 18:05
Net gekamerd met Mickey, een oude bekende uit GG, daar nooit met haar gekamerd, maar wel altijd vriendelijk mee gekletst en vandaag moest het er dan toch maar van komen vonden we allebei...

Na het eten maar eens kijken of er nog een kandidate voor een tweede kamer gevonden kan worden....

Inmiddels wat meer beren hier, maar de meiden kijken nog net zo verveeld om zich heen daar de mannen de barman blijkbaar interessanter vinden....

Poppalarge
12 maart 2024, 20:00
Iemand hier heeft de bass maximaal open gedraaid en het lijkt hier wel een kermisattractie, want je voelt allerlei sensaties in het lichaam zonder van je plaats te komen....

Helaas draaien ze dus ook kermis muziek om de ervaring compleet te maken....

En natuurlijk weer reclame met dat Spotify free account na het nummer.

Moet niet gekker worden hier in Kaarst!

peterp095
16 maart 2024, 18:14
Het wordt er niet beter op, anders komen er rond deze tijd dames bij maar niks vandaag.
Enkele mannen zijn reeds vertrokken, schat nu nog 10-12 aanwezig
Nooit eerder meegemaakt in een club op zaterdag.

Tjeppah
16 maart 2024, 18:21
Daniella ook niet aanwezig ? Anders kan ik je haar aanbevelen mocht je geen ervaring met haar hebben.
Hoeveel vrouwen op dit moment schat je in ?

peterp095
16 maart 2024, 18:38
Daniela ken ik maar is er niet.
Ik schat 10 vrouwen momenteel

Tjeppah
16 maart 2024, 18:42
Ok dat is inderdaad niet goed dan

peterp095
16 maart 2024, 18:43
Daniela ken ik maar is er niet.
Ik schat 10 vrouwen momenteel

Net is Daniella en Luxandra toegekomen

ME262
16 maart 2024, 21:15
leuk voor de 2 beren die deze dames elk voor 2 x3 uur naar de kamer nemen maar voor de algemene beren populatie doe dit niet veel deze zijn al zeker bezet tot de Armani boys arriveren

peterp095
17 maart 2024, 02:44
Armani boys waren er ook vanavond niet. In tegenstelling tot mijn eerder bericht toch nog laat geworden door een goede kamer met Daniella. Het aantal dames was rond middernacht slecht. Hoorde van enkele dames reeds dat ze bij de oude prijzen blijven.

Tjeppah
17 maart 2024, 09:28
Armani boys waren er ook vanavond niet. In tegenstelling tot mijn eerder bericht toch nog laat geworden door een goede kamer met Daniella. Het aantal dames was rond middernacht slecht. Hoorde van enkele dames reeds dat ze bij de oude prijzen blijven.

Benieuwd of dat dit alleen voor de servicekanonnen gaat gelden of dat het geluid van de prijsverlaging die je te horen had gekregen nu een storm in een glas water blijkt te zijn en dat straks alle meiden de oude kamerprijs blijven hanteren.

Giodude
17 maart 2024, 10:03
Benieuwd of dat dit alleen voor de servicekanonnen gaat gelden of dat het geluid van de prijsverlaging die je te horen had gekregen nu een storm in een glas water blijkt te zijn en dat straks alle meiden de oude kamerprijs blijven hanteren.

Volgens een niet uit Zwitserland komend service kanon zijn het de dames uit Zwitserland die de prijsverlaging van €70 naar €50 niet zien zitten. Gezien het feit dat het juist deze dames waren die bij mijn laatste bezoekje uitblonken in bankzitten en amper een kamer maakten kun je afvragen of realiteitszin deel uitmaakt van hun vaardigheden. Ik ga naar de club om te ontspannen, relaxen en sexen met een aantal dames. Ik heb absoluut geen zin om te onderhandelen. Dit haalt voor mij alle fun eruit. Ik zou zeggen kies voor de middenweg van €60 voor het eerste half uur en daarna €50 per extra half uur. Het zijn juist de Wildwest taferelen qua prijzen die ervoor gezorgd hebben dat ik een aantal clubs gecanceld heb. Het zou jammer zijn als LR hetzelfde lot zou overkomen.

Tjeppah
17 maart 2024, 10:41
Zoveel meiden die zeggen voorheen in Zwitserland gewerkt hebben zijn er toch niet meer ? Ik ken er nog een stuk of 3 of 4 maar misschien ken jij er meer? Ik weet wel van een Roemeense, die door vele ook als servicekanon wordt gezien, dat ze niet lager in haar prijs zou gaan dus zich vasthoud aan deze prijzen. Ook niet wanneer het rustiger zou gaan worden.
Die ex Zwitserland meiden maar gauw terugsturen dan. Zullen in Zwitserland geen toppers geweest zijn want waarom zouden ze anders voor een lagere prijs in duitsland zijn gaan werken.

Giodude
17 maart 2024, 12:20
Nu loop ik niet door de club om aan elke dame te vragen waar ze voorheen gewerkt heeft maar Aïsha, Antonia, Daniela, Julia, Larissa en de immer in hun omgeving vertoevende twee dames met te grote siliconen alsmede de volslanke dame met vlechtjes hebben het Zwitserse clubleven van de binnenkant bekeken. Dus al minimaal 8 bij mijn laatste bezoekje vorige week. Buiten Daniela idd niet tot de hoogvliegers behorende en dus veelal zitvlees aan het kweken. Van het service kanon begrepen dat vooral het groepje rond Julia fel gekant was tegen een eventuele prijsverlaging. Het is natuurlijk veel lucratiever om een bank bezet te houden dan jezelf in te spannen op een kamer. :hammer:

ME262
17 maart 2024, 14:30
Nu loop ik niet door de club om aan elke dame te vragen waar ze voorheen gewerkt heeft maar Aïsha, Antonia, Daniela, Julia, Larissa en de immer in hun omgeving vertoevende twee dames met te grote siliconen alsmede de volslanke dame met vlechtjes hebben het Zwitserse clubleven van de binnenkant bekeken. Dus al minimaal 8 bij mijn laatste bezoekje vorige week. Buiten Daniela idd niet tot de hoogvliegers behorende en dus veelal zitvlees aan het kweken. Van het service kanon begrepen dat vooral het groepje rond Julia fel gekant was tegen een eventuele prijsverlaging. Het is natuurlijk veel lucratiever om een bank bezet te houden dan jezelf in te spannen op een kamer. :hammer:

Guilia is wel vervroegd op vakantie gegaan missing omdat ze dan zelf de hete kastanje niet uit het vuur moet halen als het beslissing tijd is

Tjeppah
17 maart 2024, 18:24

Ok dan zijn er toch meer dan ik dacht. Er staan er een aantal tussen waarvan ik niet wist dat ze een Zwitserse "achtergrond" hebben terwijl ik er toch al vele kamers mee heb gemaakt
:biggrin: biggrin: Zelf weet ik bijvoorbeeld van Olive dat zij voorheen ook in Zwitserland heeft gewerkt.

Poppalarge
26 maart 2024, 15:59
Vandaag maar weer hier beland, ter afwisseling van de club in het uiterste zuiden van NL waar het de laatste weken ook wat rustig(er) lijkt te zijn, met de eerste verrassing van de dag genaamd Bruna uit Brazilië....

Prima dame met prima service en een aanradertje....

Poppalarge
26 maart 2024, 18:06
Net weer terug van de kamer met de oude bekende roodharige Nikita, die sleurde me mee omdat het na al die tijd nodig was volgens haar...

Zie wat, voor mij, nieuwe gezichten hier vandaag en na het eten maar eens zien of ik de kracht voor nog een derde kamer heb vandaag.

Anyways... Of ze hebben hier nu een betaald Spotify account, of ik heb het geluk dat ik de reclames gemist heb sinds ik hier ben. Het kan natuurlijk ook gewoon komen dat je hier vandaag wel een normaal gesprek kunt voeren zonder tegen elkaar te hoeven schreeuwen door veel te luide muziek...

Braziliaanse Bruna doet overigens goede zaken hier vandaag aangezien die niet lang in de bar te vinden is na elke kamer...

Later meer, nu tijd om Ollie lief aan te kijken betreffende wat voedsel...

Poppalarge
27 maart 2024, 00:33
Mysterie opgelost betreffende de reclamevrije (Spotify) muziek :

Hoorde na een lange serie nummers opeens reclame van een radiozender, dus er werd een radio thema kanaal afgespeeld vandaag in plaats van een Spotify playlist.... Beetje jammer dat het alleen maar Reggaeton was, maar het stond gelukkig niet hard aan zoals bij mijn laatste bezoek.

Geen derde kamer meer gemaakt gisteren, ondanks een zeer welkome tip (dame was er vandaag blijkbaar niet), maar net als Mentholbeer de dienstdoende kok laten zien dat het klaargemaakte eten vandaag goed smaakte...

Rond 21.30 uur weggegaan en geen lui in straatkleding in de club gezien, maar dat kan een momentopname gweest zijn.

Mentholbear
28 maart 2024, 01:40
Straatkleding is pas na 22 uur.

peterp095
29 maart 2024, 11:48
Net vernomen dat Picasso werd bedankt
Tafels beneden volledig leeg
Benieuwd of er een andere komt vandaag.
Nu ca 6 dames en ca 8 mannen

JonnyFontane
29 maart 2024, 12:11
Net vernomen dat Picasso werd bedankt
Tafels beneden volledig leeg
Benieuwd of er een andere komt vandaag.
Nu ca 6 dames en ca 8 mannen

Das goed nieuws

pret
29 maart 2024, 12:14
Ik heb echt het idee dat management meeleest en inspeelt op onze wensen. Chapeau.

jemame
29 maart 2024, 22:13
Picasso weg , dat werd tijd . Bedrieger !

Haradamannetje
29 maart 2024, 22:52
Nu de Jacuzzi nog draaiende maken.

schoolmeester
30 maart 2024, 06:00
Er komt GEEN jacuzzi !

Tjeppah
30 maart 2024, 07:18
Echt niet :biggrin:

Ascari
30 maart 2024, 11:28
Voor de jacuzzi liefhebbers: https://wellneuss-online.de/?gad_source=1&gclid=Cj0KCQjw8J6wBhDXARIsAPo7QA_0T-ASaBEHmiZuOfwgiMcCr7DoU-WEgpa8_lkxGxq9x0Th3ZJ2KDsaAldpEALw_wcB

De half naakte dvp's moeten jullie er wel zelf bij fantaseren.

Willem2
30 maart 2024, 11:38
https://www.asiatherme.de/galerie/
alternatief

ju52
30 maart 2024, 11:56
Auch sehr schön,
im indonesischen Stil,
in Bedburg,
31 Kilometer von Living Room entfernt, Richtung Babylon:

https://www.monte-mare.de/bedburg/

Ich war sehr oft dort,
und bin danach fast immer in den Living Room, den alten, gefahren,
weil ich Lust auf schöne und knackige Frauen hatte …

Die gibt nämlich es in der normalen Sauna
leider nur ganz selten,
zumindest frei- und allein laufend …

Beron
31 maart 2024, 12:25
Ich muss gestehen, ich werde Picasso nicht vermissen. Gibt es schon einen oder mehrere Nachfolger? Ich überlege tatsächlich morgen am Ostermontag den Club zu besuchen, aber ich zögere noch. Ostermontag, Ramadan, immer noch viele Fragezeichen die hinter diesem Club stehen - aber ich habe Hoffnung, dass es in die richtige Richtung gehen könnte. Ich würde wirklich gerne neben der Sex-Fabrik Penelope noch einen schönen Wellness-Club haben. Haltet mich auf dem Laufenden. Keep me posted.

Willem2
31 maart 2024, 12:34
....morgen am Ostermontag den Club zu besuchen, aber ich zögere noch. Ostermontag, Ramadan, immer noch viele Fragezeichen die hinter diesem Club stehen - aber ich habe Hoffnung, dass es in die richtige Richtung gehen könnte. .....Keep me posted.

Ik heb geen vrijkaart meer ...

alhoewel het is dan de eerste ...:rolleyes:

Dannii
31 maart 2024, 17:31
After a quiet afternoon the club is getting fuller and fuller now. New Girls and Esther is back. Great food the whole day.

Now the Micky-Show starts ...

WANDELAAR5
31 maart 2024, 18:32
Ich muss gestehen, ich werde Picasso nicht vermissen. Gibt es schon einen oder mehrere Nachfolger? Ich überlege tatsächlich morgen am Ostermontag den Club zu besuchen, aber ich zögere noch.
Maandag is normaal gesproken Sosa de masseur van dienst. Een dame van kleur die bijzonder goed kan masseren. Ze was er al regulier op maandag en dinsdag en ik heb iemand gesproken die afgelopen woensdag ook van haar diensten gebruik heeft gemaakt. Geen garanties natuurlijk.

Dannii
31 maart 2024, 19:00
Die farbige Dame Sosa macht hier heute Massage.

ju52
1 april 2024, 07:41
Sosa is very friendly and loves to dance.

She does this very well from time to time,
in the graveyard of Living Room,
the failed Dark Room ...

wooley
6 april 2024, 11:22
Wooley is er samen met zo'n 12 medeplegers. Circa 5 vrouwen.. Eerst maar eens ontbijt en sauna en effe zwemmen.

wooley
6 april 2024, 11:53
Wooley is er samen met zo'n 12 medeplegers. Circa 5 vrouwen.. Eerst maar eens ontbijt en sauna en effe zwemmen.

sam1011
6 april 2024, 12:41
zit de ghanese lia ook tussen de 5 dames ?

wooley
6 april 2024, 13:07
Yes en inmiddels ook bruna. En 15 andere

sam1011
6 april 2024, 13:23
thanks wooley !!

Mentholbear
15 april 2024, 13:38
Deze lome ijsbeer lag lekker uit te slapen en kwam zodoende paas rond 13 uur aan.
De niet zo geheime code werd helaas op dat tijdstip niet geaccepteerd. Gelukkig had ik een uno reverso om met een vrijkaart van ome Willem toch binnen te kunnen komen.

Circa 6 dames gespot. Eentje met kort/halflang rood haar kwam net binnen. Iemand toevallig idee hoe ze heet voordat ik alle paaspoortjes afstruin?
Kwa mannen misschien 4 of 5.

Ontbijt was simpel maar prima te doen met een gekookt eitje en er lekker broodje met zaadjes/pitjes.

De Italiaanse masseur vervangen door een donkere dame die relaxte panpipes met natuurgeluiden zachtjes draait op haar mobieltje terwijl ze een klant masseert.

Zelf lekker heet sauna rondje gedaan en nu even een dutje in de lokale Mentholcave. Blijkbaar hebben te veel lui met het rolluik zitten klooien, want hij sluit nu niet volledig meer :motz:

Enfin, straks even kijken wat de middagpot om 15 uur schaft.

Mentholbear
15 april 2024, 18:33
Ik ga de Duitse belastingdienst niet wijzer maken dan ze al zijn maar de club zit redelijk gevuld en de balans lijkt me prima.
In de middag een kamertje gemaakt met GOSC meid Aisha.
En ben erna door Pret, ome Willem en LR flink verwend vandaag met zowel een runder steak als een bord gamba's. LR stijgt zo wel rap naar de club van het jaar :rolleyes:
Antonia is me komen verrassen, want ze zou eigenlijk pas morgen beginnen. Maar deze veelvraat moet eerst een poos uitbuiken na zo een flinke maal...

Heb van buiten het probleem met de rolluik ontdekt. Er zit een (as?)bakje op het vensterbank die de em tegen houdt. Maar op zich is de kamer gedimd genog. Misschien dat ik straks ga kijken of ik het kan verhelpen.

wooley
18 april 2024, 11:10
Net binnen om 11:30 al 10 dvp's geteld.. Top

ju52
18 april 2024, 11:43
Net binnen om 11:30 al 10 dvp's geteld.. Top

Melde dich bitte erst wieder,
wenn du alle durch hast und
mit allen auf dem Zimmer warst … :wink2:

wooley
18 april 2024, 12:41
Lol.. Komen steeds meer dvp's binnen. Nu om 13:00 uur al 15. Maar heb eerst een Date met Mihaela...

jemame
21 april 2024, 13:47
Ben vandaag mijn vrijkaartje gaan inruilen . Was om 11.15 u binnen en mijn vrijkaart van YBF werd zonder problemen geaccepteerd . Zeker nog eens bedankt Willem ! Na een ontbijtje en een sauna wat rondgehangen want het was noch zeer rustig . Later op de middag een dame aangesproken en stelde zich voor als Julie . Naar eigen zeggen haar eerste dag hier na 6 jaar niet meer in sector gewerkt te hebben . Voorheen Golden Time . De kamer was uitstekend met deze 33 jarige meid en zeker voor herhaling vatbaar . Zo nog even wat eten en dan tevreden terug naar huis .

ju52
21 april 2024, 14:56
Later op de middag een dame aangesproken en stelde zich voor als Julie . Naar eigen zeggen haar eerste dag hier na 6 jaar niet meer in sector gewerkt te hebben . Voorheen Golden Time . De kamer was uitstekend met deze 33 jarige meid en zeker voor herhaling vatbaar .

Ja, Julie kenne ich auch,
die hatte gestern auch schon ihren ersten Tag! :freu:

Jünger geworden ist sie übrigens auch seit gestern! :freu:

Dennoch:
Guter „Golden Time“ Standard. ;)

Wo sie übrigens nicht oft war.
Frauen aus der Stammbesetzung kennen sie nicht!
Männer aus der Stammbesetzung übrigens auch nicht!

Wentelt Eefje
21 april 2024, 15:02
Paspoortje is in de maak? Ik vraag dit voor een vriend... ...

jemame
21 april 2024, 21:00
Noch nooit gedaan, een paspoortje aangemaakt !

pret
21 april 2024, 21:11
Noch nooit gedaan, een paspoortje aangemaakt !

Voor alles is er een eerste keer :biggrin:

Firehawk
21 april 2024, 21:33
39226

sam1011
22 april 2024, 14:48
vrijdag 19-04 , de huiskamer bezocht , 3 over 7 aangekomen dacht roep maar londen dan is het maar 40 euries maar nee zonder te verblikken en te verblozen kreeg te horen te laat dus gewoon 60 dient er afgetikt te worden , dat maar gedaan en kan zeggen geen spijt van kwam echt een leuke meid tegen ze zit er net een week zei ze jessy heet ze wat een topper is dat joh mensen zuinig op zijn . !!!!

Siberische tijger
22 april 2024, 16:29
Af en toe wat interpunctie gebruiken Sam1011, leest veel prettiger.

uurtje
23 april 2024, 00:13
En als je er niet meer bent dan is het ook niet meer live...

Mentholbear
29 april 2024, 11:56
Lome dutbeer zag nog naar een half uurtje naar Kaart, genoeg tijd voor een tukkie onderweg dacht ie zo. Word ik wakker, zie ineens ruim een uur in rode cijfers. WTF!? Ongeval? Werkzaamheden? Ik weet niet waarom, maar Google maps stuurde me binnendoor via Krefeld. Met zweet op m'n voorhoofd en verklamde handjes aan het stuur wroete ik door de files, de vele stoplichten en de nauwe straatjes waar er ook nog eens aan beide kanten van de straten op de weg geparkeerd wordt, zodat je zigzaggend langs elkaar moest.
Alles ik m'n smartwatch om had, zou de hartslagmeter vast zijn uitgeslagen...

Doch, nog net met 4 minuutjes speling de geheime code entree van €40 nog gehaald. Lekker aan ontbijtje en straks even een wellness rond. Het zonnetje schijnt lekker, dus dan even ontstressen aan het zwembad :)

2 andere heren en 4 dames gespot, waaronder Antonia, dus mijn dag kan haast niet meer stuk.

Wentelt Eefje
29 april 2024, 12:59
en 4 dames gespot, waaronder Antonia, dus mijn dag kan haast niet meer stuk.

Maar niet de ex-Babylon Antonia die als Anna/Fiona hier door het leven ging toch (met haar "kalkoenekutje")? Want die leek juist de terugverhuizing naar Babylon (voorlopig) definitief gemaakt te hebben...

Mentholbear
29 april 2024, 13:26
Nee nee, zeker niet. Het gaat om deze Antonia: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?60430-Antonia-(Roemeense)&p=821088#post821088

Waar SFL bij me kwam aankloppen voor een reclamatie :roll:

De klapdeuren voor de entree van Anna/Fiona(Babylon's Antonia) zijn me wat fors. Ik heb liever wat bescheidenere schaamlipjes.

Mentholbear
29 april 2024, 13:59
Lol, de masseuse schok zich net een hoedje. Ze kwam de rustkamer binnen die ik lekker verduisterd had. Zit ze aan het raam te rommelen, vraag ik of alles okay is springt ze haast 5 meter de lucht in. In de duisternis had ze me niet zie liggen. We lagen daarna allebei in een deuk :biggrin:

schoolmeester
29 april 2024, 14:36
5 meter de lucht in.... hebben ze daar ook al een trampoline ?

ju52
29 april 2024, 15:32
… springt ze haast 5 meter de lucht in. …

Danach war sie also fast komplett im Erdgeschoss,
im Barraum … :biggrin:

ju52
29 april 2024, 15:33
.

Mentholbear
29 april 2024, 15:49
Wel slecht dat sommige lui hun sigaretten op het kunstgras flikkeren :mad:

Straks staat er weer een SC in de hens. Ze hebben notabene asbakjes in de tuin staan...

schoolmeester
29 april 2024, 16:03
beter kunstgras dan neptieten.

WANDELAAR5
29 april 2024, 16:14
Lol, de masseuse schok zich net een hoedje. Ze kwam de rustkamer binnen die ik lekker verduisterd had. Zit ze aan het raam te rommelen, vraag ik of alles okay is springt ze haast 5 meter de lucht in. In de duisternis had ze me niet zie liggen. We lagen daarna allebei in een deuk :biggrin:

Sterk verhaal: Onmogelijk dat jij Sosa in het donker binnen ziet komen. ;)

Mentholbear
29 april 2024, 16:33
Jawel hoor, er schijnt licht in de gang, dus ik zie haar wel. Terwijl zij amper wat zag. Alsof je vanuit de tuin de bar in loopt. Dan moeten je ogen ook even wennen. Vriendelijke dame.
Later in de bar vroeg ik hoe het met d'r hart ging. Ze begreep me niet, waarschijnlijk zag ze in de donkere kelder niet eens wie er lag. Pas toen ik zei dat ik het was die op de bank lag terwijl zij aan het raam rommelde viel het kwartje. Zij gelijk het gebeurenaan haar Braziliaanse vriendin vertellen.

Siberische tijger
29 april 2024, 16:38
Pas toen ik zei dat ik het was die op envank laag terwijl zij aan het raam rommelde viel het kwartje. Zij gelijk het gebeurenaan haar Braziliaanse vriendin vertellen.

Zit je nog steeds in een donker hol te typen of zo?;)

Mentholbear
29 april 2024, 16:41
Dat ook, maar ook lui zonder bril op en zie daardoor minder dan de helft van wat ik type :redface:

Enfin, genoeg geluierd... Ik ga maar es kijken of de gamba's al klaar zijn :tongue:

Siberische tijger
29 april 2024, 16:48
https://www.kagerer.de/media/image/70/ff/11/517-518_Gambas-Argentina_thawed_pair_rgbbPnMFjqxeaARM_700x700.jpg

Eet smakelijk....brrrrr

Mentholbear
29 april 2024, 17:42
Zo lagen ze er bij Happy bij. Maar hier zijn ze netjes gepeld. Slechte zet overigens van de club dat ze hun gamba's in de warmhoudbakken zetten. Als de kok er niet met z'n arendsogen bij stond, was m'n bord nu vol en hun bak leeg :tongue:

schoolmeester
29 april 2024, 18:19
Je kunt je naam beter veranderen in gambabear.

Mentholbear
29 april 2024, 19:09
Dagobear, dementholbear, dutbear, gambabear... De lijst wordt langer en langer :roll:

Siberische tijger
29 april 2024, 20:34
de lijst wel......:biggrin:

Mentholbear
30 april 2024, 00:29
Het garnaaltje helaas niet, die verdwijnt onder de toenemende pens :redface:

Giodude
30 april 2024, 03:01
Dagobear, dementholbear, dutbear, gambabear... De lijst wordt langer en langer :roll:

Vreetbeer, presentjesbeer, likkepotbeer, maandagbeer om zomaar wat extra varianten in de mix te gooien. ;)

Mentholbear
6 mei 2024, 11:06
Iets na opening met super geheim code woord binnengekomen. Donutje bemachtigd en even uitbuiken met dutje in de lokale Mentholcave. Es kijken of ik de masseuse weer zo aan het schikken kan krijgen :teuflisch:

Tjeppah
18 mei 2024, 11:56
Al weer 1 1/2 u geleden aangekomen. Het vrijkaartje van dit forum werd vriendelijk door Esta de nieuwe theke hier ingenomen. Waarvoor dank aan dit forum en de club. De verandering van het management is duidelijk te merken. Zo heb ik zeker 15 min op een badjas in mijn maat moeten wachten. Er is een andere kok en bardame. Uwe de zeer vriendelijke man vannde receptie is er niet meer en Esta heeft sinds 1 week deze rol op zich genomen. Ze is zeer vriendelijk maar raakte vrij snel in de stress toen ze al her benodigde materiaal niet had. Ook toen er een gast binnenkwam die geen duits sprak maar alleen engels vroeg ze mij om te vertalen. Iedereen hielp om de zaken die nog niet goed liepen op te lossen de kok, de masseuse iedereen loep aan en af naar het washok op de soms nog vochtige handdoeken en badjassen op te halen. Nu net werd alles weer goed aangevuld. Ongeveer 20 mannen en een stuk of 8 vrouwen waaronder een drietal nieuwe colombiaansen. 1 meid tot dusver die me aanspreekt daarom eerst maar wat vitaminen D naast.hett zwembad opdoen nadat ik eerst een simpel ontbijtje had gegeten.

Tjeppah
18 mei 2024, 12:00
Corina loopt het management ook te helpen met allerlei bevoorrading. Ik heb haar nog niet gesproken. Ze is gekleed dus ik weet niet of zij nu ook een nieuwe rol heeft en gestopt is als dvp

Badslippers
18 mei 2024, 14:18
Een club die al 18 jaar bestaat schijnt telkens weer opnieuw het wiel te moeten uitvinden. Waarom?

wooley
18 mei 2024, 15:38
Corina loopt het management ook te helpen met allerlei bevoorrading. Ik heb haar nog niet gesproken. Ze is gekleed dus ik weet niet of zij nu ook een nieuwe rol heeft en gestopt is als dvp

Corinna doet in begin van de dienst bar werk en later gaat ze achter de bar weg. Zo deed ze dat vorige week woensdag..

WA
18 mei 2024, 16:32
Een club die al 18 jaar bestaat schijnt telkens weer opnieuw het wiel te moeten uitvinden. Waarom?
Persoonlijk denk ik dat het niet eens zozeer aan het management ligt. Véél meer aan het feit dat in elke saunaclub de bezoekers aantallen enorm achterblijven het laatste jaar.
De gemankeerde verslagen van fanboys en zelfverklaarde autoriteiten die meer met hun imago en elkaar bezig zijn leveren een ernstig vertekend beeld op. Ja, in LR (maar ook SS, Venus of de schimmelclubs) is het op vrij en zaterdag soms wachten op een favo of zelfs beter daags van te voren te reserveren. Maar voor de andere vijf dagen in de week geld dat absoluut niet. Het zeer beperkte aantal dames dat beschreven word als moeilijk te pakken te krijgen lopen op die andere vijf dagen te zoeken naar klandizie.

Paul1968
18 mei 2024, 16:34
Persoonlijk denk ik dat het niet eens zozeer aan het management ligt. Véél meer aan het feit dat in elke saunaclub de bezoekers aantallen enorm achterblijven het laatste jaar.
De gemankeerde verslagen van fanboys en zelfverklaarde autoriteiten die meer met hun imago en elkaar bezig zijn leveren een ernstig vertekend beeld op. Ja, in LR (maar ook SS, Venus of de schimmelclubs) is het op vrij en zaterdag soms wachten op een favo of zelfs beter daags van te voren te reserveren. Maar voor de andere vijf dagen in de week geld dat absoluut niet. Het zeer beperkte aantal dames dat beschreven word als moeilijk te pakken te krijgen lopen op die andere vijf dagen te zoeken naar klandizie.

Helemaal mee eens en ook mijn ervaring

pret
18 mei 2024, 18:45
.

Bijna goed het ligt niet aan de bezoekers maar dames die achterblijven en wat er wel is niet altijd optimale service verlenen.

Ascari
18 mei 2024, 18:52
Bijna goed het ligt niey aan de bezoekers maar dames die achterblijven en wat er wel is niet altijd optimale service verlenen.

Dat dus. Vroeger ging men naar Saunaclubs voor de uitstekende service. Nu dat er niet meer is (op enkele toppers na) zoeken de hoerenlopers hun heil ergens anders.

pret
18 mei 2024, 18:56
Gezellige boel hier met Firehawk, Zonnekoning aka Tankboy, Rex, Envert, Mike GT, autoverkoper

Qua dames aanwezig Anna (nieuw mag zich officieel classificeren als pretmeid:biggrin:), Alexandra, Cleo, Daniella, Antonia, Mija, Melanie, Gulia, Julia, Lia,, Nicole, Bruna en nog anderen.

pret
18 mei 2024, 19:16
Dat dus. Vroeger ging men naar Saunaclubs voor de uitstekende service. Nu dat er niet meer is (op enkele toppers na) zoeken de hoerenlopers hun heil ergens anders.

Ik blijf SC trouw en vis de toppers meestal eruit. Vandaag weer raak, met 21 jarige pocket Roemeentje Anna. :biggrin:

Mentholbear
18 mei 2024, 23:38
. Maar voor de andere vijf dagen in de week geld dat absoluut niet. Het zeer beperkte aantal dames dat beschreven word als moeilijk te pakken te krijgen lopen op die andere vijf dagen te zoeken naar klandizie.

Als ze inderdaad niet toevallig een pannenkoeker hebben. Afgelopen donderdag waren Ella, Anka en de andere dames regelmatig beschikbaar. Alleen Sara had helaas (voor mij dan :rolleyes:) een pannenkoek.

Bijna goed het ligt niet aan de bezoekers maar dames die achterblijven en wat er wel is niet altijd optimale service verlenen.

Maar ook in SC waar gemiddeld de service wel nog GOSC is, lijkt het niet meer zo storm te lopen als vroeger.

Vroeger ging men naar Saunaclubs voor de uitstekende service. Nu dat er niet meer is (op enkele toppers na) zoeken de hoerenlopers hun heil ergens anders.

Tja, voor velen is het dan niet meer de moeite waard om zo ver te reizen.

Gelukkig voor Veelvraatbear staan er nog overal volop voederbakken voor genot en bevrediging ;)

Herr Fick
19 mei 2024, 07:28
Voor saunaclubs geldt mijns inziens hetzelfde als voor elke horeca zaak. De service en de aangeboden waren mogen dan nog van topkwaliteit zijn, als het publiek je niet aanstaat ga je er gewoon niet binnen. En als het resterende publiek iets anders verwacht dan jij, dan gaan ook de service en de kwaliteit van de waren er op achteruit. En dus komt er op termijn niemand meer waarmee je in één ruimte wil zitten.

Misschien vergeten we toch dat NRW in Duitsland ligt. Jonge (50-minners) Duitsers zijn een minderheid in de clubs in eigen land. Dat valt mij in ieder geval toch echt wel op. Ik had die trend al gemerkt bij GT voor de pandemie. Er stonden nog nauwelijks Duitse wagens op de parking. Maar het lijkt wel of net die pandemie voor een versnelling van het fenomeen gezorgd heeft. Duitse beren blijven misschien liever ganz ruhig bij Mutter die Frau thuis zitten dan tussen lawaaierige Hollanders en Turken (en enkele Belgen). Dat proces speelt nu wellicht bij ook LR.

WANDELAAR5
19 mei 2024, 07:50
@HerrFick: Niemand had het over vervelend publiek. Waar komt dit nu ineens vandaan? Pret noemt juist dat het gezellig was.

De laatste klacht over vervelend publiek was Babylon met een buffetgrazer die zijn grote boodschap niet op kon houden voordat hij de WC bereikt had. Niemand heeft het hier in LR over zoiets, of mannen die zich niet gedragen.

Herr Fick
19 mei 2024, 09:14
@HerrFick: Niemand had het over vervelend publiek. Waar komt dit nu ineens vandaan? Pret noemt juist dat het gezellig was.

De laatste klacht over vervelend publiek was Babylon met een buffetgrazer die zijn grote boodschap niet op kon houden voordat hij de WC bereikt had. Niemand heeft het hier in LR over zoiets, of mannen die zich niet gedragen.

Dat klopt. Maar ik heb het er over omdat ik er zo over denk omdat ik het met mijn ogen gezien heb. Als Pret het donderdagavond gezellig vond bij LR, is dat leuk voor hem, maar dus niet voor mij en gezien de lage opkomst voor nog een hele hoop andere beren evenmin. Pret is, dacht ik toch, ook geen <50 jaar Duitser, maar een halve of een hele Hollandse Turk, dus dat scheelt misschien ook wel een slok op een borrel aangaande perceptie. En een club met tien deernes en tien klanten waar nauwelijks gekamerd wordt, is geen goed draaiende club. Ik wil medeberen die hetzelfde (niet)leuk vinden als ik, ook een nutteloze reis naar Kaarst besparen. Daarvoor dient een forum toch?

WANDELAAR5
19 mei 2024, 09:31
OK, schrijf dan dat er weinig mensen zijn, maar niet dat het publiek vervelend is als niemand zich misdraagt.

Dalton
19 mei 2024, 10:05
Hij voelt zich een super ijsbeer en in gedachte staat hij ver boven ons maar hij blijkt in werkelijkheid toch een zielig hoerenlopertje te zijn en ver beneden onze stand van hoerenlopers staat genoteerd.
Dat LR niet goed werkt komt door het buiten werking van het bubbelbad waar meestal de grote pret begon voor de kamergang.
Snel dat bubbelbad aanzetten dan komen de meeste ijsberen weer terug.

Patjax
19 mei 2024, 10:07
Kan je zeggen dat vertoeven tussen een groep luidruchtig lallende blanke Belgische bierzuipers tussen de 40-60 jaar gisteren in Babylon ook geen feestje was al zullen zij een andere mening toebedeeld zijn.

Dalton
19 mei 2024, 10:30
Dan is er voor jou nog hoop bij THEO en gaan wij de dames wel eventjes onder handen nemen,lekker heerlijk aan die lijfjes knabbelen sabbelen en zuigen op een kamer waar je noppes hoort van al dat feest gedruis in de club.
Dat doet een goede ijsbeer daar komen we voor en niet zeiken over vreemde luchtjes of donkere ruimtes zoals die meneer van adel die over ieder stofdeeltje struikelt omdat het zo donker is in al die clubs.

Herr Fick
19 mei 2024, 12:47
OK, schrijf dan dat er weinig mensen zijn, maar niet dat het publiek vervelend is als niemand zich misdraagt.

Ik schreef niet de het publiek vervelend was. Ik schreef dat de helft schorremorrie was. Iemand hoeft zich ook niet te misdragen om vervelend te zijn.
Je vindt een gezelschap leuk of niet. Misdragen is trouwens subjectief.
Subjectief gesproken vind ik dus dat het bij LR de verkeerde kant op gaat. Voilà.

Herr Fick
19 mei 2024, 12:52
Kan je zeggen dat vertoeven tussen een groep luidruchtig lallende blanke Belgische bierzuipers tussen de 40-60 jaar gisteren in Babylon ook geen feestje was al zullen zij een andere mening toebedeeld zijn.

Ja, dat is ook zo. Waarom zou je dat niet mogen zeggen als je dat denkt? Dat is misschien nuttige info voor andere beren.
Als je slechte service krijgt van een DVP, of van DVP's met een bepaalde nationaliteit of etnie, dan komt het ook op dit forum en dat is evenzeer subjectief, maar daarom niet nutteloos.

WANDELAAR5
19 mei 2024, 13:04
Ik schreef niet de het publiek vervelend was. Ik schreef dat de helft schorremorrie was. Iemand hoeft zich ook niet te misdragen om vervelend te zijn.

Dat schreef je wel, alleen je hebt je bericht gewijzigd. En ik zie niet in hoe mensen die zich fatsoenlijk gedragen vervelend kunnen zijn, maar dat zal dan wel jouw mening zijn.

Herr Fick
19 mei 2024, 13:35
Dat schreef je wel, alleen je hebt je bericht gewijzigd. En ik zie niet in hoe mensen die zich fatsoenlijk gedragen vervelend kunnen zijn, maar dat zal dan wel jouw mening zijn.

Ook dat is subjectief. Als iemand die zonder de formule "Excuseer, mag ik het zoutvat even?" het zoutvat voor mijn neus wegneemt met zijn arm twee centimeter voor mijn gezicht dan vind ik dat ongepast, maar jij misschien niet. Dat kan.
Als de vestiairevloer bezaaid is met achtergelaten slippers en de badjassen over de kastdeuren hangen dan komt dat enkel en alleen door het soort publiek en dat is best onaangenaam voor mij. Maar anderen storen zich er misschien niet aan. Tant pis.
Als het minder aantal bezoekers besproken wordt heeft iedereen het over de dames en hun dienstverlening, over het gebrek aan poetspersoneel of over een tientje dat hier en daar extra gevraagd wordt als redenen. Ik zie eerder het soort klanten als reden.
Een vestiaire kan nog wel opgeruimd worden, maar houding en gedrag van mensen aanpassen zal niet zo aardig lukken, vrees ik.

Picasso 1
19 mei 2024, 13:55
Ik vond het juist de goede kant op gaan met deze club. Schone club, eten erg goed, dames die gemiddeld goede service geven, enkele topdames in het nog beperkt damesbestand....
Inmiddels zijn de damesprijzen concurrerend met de budgetclubs dus het zal daar niet aan liggen dat het nog niet bepaald storm loopt. Belangrijkste probleem is mogelijk dat er geen 30+ dames rond lopen, maar dat is vaak een langzaam proces in de interactie tussen mannelijke opkomst en vrouwenaanwezigheid. We zullen zien hoe het met deze club verder gaat, denk wel dat ze de goede stappen hebben gemaakt en nu is het kwestie van afwachten.

WANDELAAR5
19 mei 2024, 14:24
Ook dat is subjectief. Als iemand die zonder de formule "Excuseer, mag ik het zoutvat even?" het zoutvat voor mijn neus wegneemt met zijn arm twee centimeter voor mijn gezicht dan vind ik dat ongepast, maar jij misschien niet. Dat kan.
Als de vestiairevloer bezaaid is met achtergelaten slippers en de badjassen over de kastdeuren hangen dan komt dat enkel en alleen door het soort publiek en dat is best onaangenaam voor mij.
OK, dat is wel heel ernstig wangedrag inderdaad. Misschien volgende keer nog even het aantal badjassen op de vloer tellen zodat je kan rapporteren dat er X badjassen op de vloer slingerden voor een accurate forumpost.

En dank je wel dat je ons forumgenoten wilt behoeden voor dit soort traumatische gebeurtenissen!

cameltoe slide
19 mei 2024, 17:22
Veel berichten geschreven vandaag over de LR. Ik lees niets over wat er te eten is of dat de mentholbear alles heeft opgegeten, of het bier kouder is dan de buitentemperatuur en welke andere mooie en interessante dames met handtassen ten tonele zijn verschenen. Zijn er Latina's, Aziaten of Afrikanen of alleen Roemenen en Bulgaren?

Een paar dagen geleden schreef een forumcollega dat er drie nieuwe Colombianen waren.

.....
Ongeveer 20 mannen en een stuk of 8 vrouwen waaronder een drietal nieuwe colombiaansen.

Zijn deze drie Latinas weer verdwenen omdat ze geen geld konden verdienen?

Ik ben gewend omringd te zijn door min of meer rustige Turken, Arabieren, Nederlanders en andere badjasdragers uit Frankrijk en elders. Daar moet ik mee leren leven, anders zullen de saunaclubs in Noordrijn-Westfalen niet overleven door een gebrek aan goed opgeleide Duitsers met uitstekende omgangsvormen. Kom langs bij de LR en heel belangrijk: neem veel geld mee voor de vrouwelijk handtassendragers.

Herr Fick
20 mei 2024, 01:50
...anders zullen de saunaclubs in Noordrijn-Westfalen niet overleven door een gebrek aan goed opgeleide Duitsers met uitstekende omgangsvormen. Kom langs bij de LR en heel belangrijk: neem veel geld mee voor de vrouwelijk handtassendragers.

Tja, het moet wel ergens aan liggen dat er nauwelijks volk bij LR komt. De prijzen zijn democratisch, de service van de dames is goed, het eten is redelijk. Als sommige beren LR goed genoeg vinden zoals het nu is, dan is dat maar zo. Dat wil niet zeggen dat het voor iedereen goed genoeg is en de lage bezoekersaantallen geven dat aan.

OK, dat is wel heel ernstig wangedrag inderdaad. Misschien volgende keer nog even het aantal badjassen op de vloer tellen zodat je kan rapporteren dat er X badjassen op de vloer slingerden voor een accurate forumpost.

En dank je wel dat je ons forumgenoten wilt behoeden voor dit soort traumatische gebeurtenissen!

Voor slechts een tiental bezoekers vond ik de puinhoop al aardig. Er waren nog wel meer zaken zoals de manier waarop de nieuwe kok bejegend werd door een bezoeker. Maar die kok scheen dat zelf niet erg te vinden. Maar mij stoorde het.
In plaats van zonder boe of ba:"Ben jij Nederlander?" hoor ik bijvoorbeeld ook liever "Excuseer, bent u toevallig een landgenoot van me?" Ik hou inderdaad van nette omgangsvormen. Elk zijn meug. Ik veronderstel dat ik mijn punt hierover nu gemaakt heb.

Forumgenoten, zeg je? Heel wat forumgenoten hebben al een tijdje afgehaakt en dat zowel met schrijven als met clubben. Er zijn eigenlijk maar heel weinig beren die wat schrijven en daardoor krijgen we de foute indruk dat hetgeen hier veelal geschreven wordt moet doorgaan als de geldende standaard. Ik wijk daar graag van af als ik vind dat daar goede redenen voor zijn.

b1234
20 mei 2024, 04:33
Dat klopt. Maar ik heb het er over omdat ik er zo over denk omdat ik het met mijn ogen gezien heb. Als Pret het donderdagavond gezellig vond bij LR, is dat leuk voor hem, maar dus niet voor mij en gezien de lage opkomst voor nog een hele hoop andere beren evenmin. Pret is, dacht ik toch, ook geen <50 jaar Duitser, maar een halve of een hele Hollandse Turk, dus dat scheelt misschien ook wel een slok op een borrel aangaande perceptie. En een club met tien deernes en tien klanten waar nauwelijks gekamerd wordt, is geen goed draaiende club. Ik wil medeberen die hetzelfde (niet)leuk vinden als ik, ook een nutteloze reis naar Kaarst besparen. Daarvoor dient een forum toch?

Blijkbaar wordt uw objectieve informatie niet gewaardeerd ! :) . But don't worry about this, is hier schering en inslag .
Voor sommige ijsberen is een gratis inkomkaartje al voldoende om het realiteitsgevoel volledig kwijt te raken.
Ik ben slechts éénmaal in LR geweest (post corona) en had precies dezelfde indruk als jij hierboven beschrijft.
In het Frans hebben we daar een speciale uitdrukking voor ,maar deze ga ik U hier besparen op het forum, om verdere reacties te beperken.

Gts,
Boy56

cameltoe slide
20 mei 2024, 06:46
Tja, het moet wel ergens aan liggen dat er nauwelijks volk bij LR komt. De prijzen zijn democratisch, de service van de dames is goed, het eten is redelijk. Als sommige beren LR goed genoeg vinden zoals het nu is, dan is dat maar zo. Dat wil niet zeggen dat het voor iedereen goed genoeg is en de lage bezoekersaantallen geven dat aan.

Sie haben etwas besseres vom Leben verdient!

Die Clubs und Bordelle in NRW sind nicht die passende Umgebung für sie.
:wink2:

Tjeppah
21 mei 2024, 04:57
Ik vond het juist de goede kant op gaan met deze club. Schone club, eten erg goed, dames die gemiddeld goede service geven, enkele topdames in het nog beperkt damesbestand....
Inmiddels zijn de damesprijzen concurrerend met de budgetclubs dus het zal daar niet aan liggen dat het nog niet bepaald storm loopt. Belangrijkste probleem is mogelijk dat er geen 30+ dames rond lopen, maar dat is vaak een langzaam proces in de interactie tussen mannelijke opkomst en vrouwenaanwezigheid. We zullen zien hoe het met deze club verder gaat, denk wel dat ze de goede stappen hebben gemaakt en nu is het kwestie van afwachten.

Afgelopen zaterdag waren er zeker 5 dames die 35 plus waren. Dit ter info voor jou.

Tjeppah
21 mei 2024, 05:03
@ Herr Fick zaterdag was het aardig druk met zowel vrouwen als mannen waaronder veel forumschrijvers. Later op de avond maar 3 mannen in gewone kleding gezien en ik ging toch pas rond 2u weg.

Herr Fick
21 mei 2024, 12:11
@ Herr Fick zaterdag was het aardig druk met zowel vrouwen als mannen waaronder veel forumschrijvers. Later op de avond maar 3 mannen in gewone kleding gezien en ik ging toch pas rond 2u weg.

Dat kan. Ik werk bijna elk WE, dus op zaterdag ben ik zelden op stap.
Het is natuurlijk wel zo dat als er veel forumschrijvers samen zijn die met elkaar omgaan en die ook nog eens een verlag schrijven, de gewoonlijk geschreven beoordelingen zullen worden aangehouden. Dat mag uiteraard, maar het weerspiegelt m.i. niet wat vele beren denken die toch wel afhaken.

Herr Fick
21 mei 2024, 12:22
Blijkbaar wordt uw objectieve informatie niet gewaardeerd ! :) . But don't worry about this, is hier schering en inslag .
Voor sommige ijsberen is een gratis inkomkaartje al voldoende om het realiteitsgevoel volledig kwijt te raken.
Ik ben slechts éénmaal in LR geweest (post corona) en had precies dezelfde indruk als jij hierboven beschrijft.
In het Frans hebben we daar een speciale uitdrukking voor ,maar deze ga ik U hier besparen op het forum, om verdere reacties te beperken.

Gts,
Boy56

Ik vond het bij LR enkele maanden geleden wel goed toeven, maar om één of andere reden is de sfeer veranderd. Aan de dames ligt het niet want dat zijn veelal dezelfde.
Kortings-en vrijkaarten trekken inderdaad een bepaald 'gezellig-op-de-camping-publiek' aan terwijl ze op een 'hele-avond-clubben-budget' eigenlijk nauwelijks impact hebben.:rolleyes:

Picasso 1
21 mei 2024, 13:17
Afgelopen zaterdag waren er zeker 5 dames die 35 plus waren. Dit ter info voor jou.

Ik bedoelde met 30+ meer dan 30 dames en niet 30-plussers.

Rino123
21 mei 2024, 18:36
Ja dat kan ik beamen: ik was er gisteren en de sfeer is inderdaad anders! Ik zag ander en nieuw Personeel, ik hoorde dat Uwe daar helaas niet meer bijhoort. Hij was een heel fijne Gastheer en die mis ik nu zeker! Ik vond de opstelling van de Zitbanken ook heel rommelig en dat was zeker een minpunt. Heel jammer dat LR elke keer iets anders probeert en ik zie dat er niet zoveel Ijsberen komen. Telkens veranderen brengt alleen maar onzekerheid!

Ascari
21 mei 2024, 19:12
Kortings-en vrijkaarten trekken inderdaad een bepaald 'gezellig-op-de-camping-publiek' aan

Je beledigd nu 60% van alle Nederlanders. Maar goed om jou redenatie even uit te leggen. Als je voor €40 LR bezoekt ben je "camping publiek". Echter bezoek jijzelf AG voor €20... Wat maakt dat jou? Koko Petalo zeker.

b1234
21 mei 2024, 22:25
Je beledigd nu 60% van alle Nederlanders. Maar goed om jou redenatie even uit te leggen. Als je voor €40 LR bezoekt ben je "camping publiek". Echter bezoek jijzelf AG voor €20... Wat maakt dat jou? Koko Petalo zeker.

Zelfkennis siert de mens !!!;)

b1234
21 mei 2024, 22:30
Hij voelt zich een super ijsbeer en in gedachte staat hij ver boven ons maar hij blijkt in werkelijkheid toch een zielig hoerenlopertje te zijn en ver beneden onze stand van hoerenlopers staat genoteerd.
Dat LR niet goed werkt komt door het buiten werking van het bubbelbad waar meestal de grote pret begon voor de kamergang.
Snel dat bubbelbad aanzetten dan komen de meeste ijsberen weer terug.

Weer wat bijgeleerd op het forum hier.Ik wist niet dat er bepaalde gradaties bestaan in het medium van 'hoerenlopers'.:biggrin:
Mon Dieu, mon Dieu.

Herr Fick
22 mei 2024, 08:57
Een volk dat prat gaan op zijn assertiviteit en de weg blokkeert met caravans moet daar maar tegen kunnen.:rolleyes: Gekwetste zieltjes zijn mijn ding zo niet.
Ik dacht dat ik bij LR de laatste keer €60 en bij AG €30 als entree betaald heb.
Trouwens, Aas jij het leuk vindt bij LR vind ik dat goed voor jou, maar ik vond het het maar niks.

pogastovino
22 mei 2024, 12:45
beste heren, caravan-volk of 5*****-hoerenlopers,

Volgende week donderdag wil ik graag voor de eerste maal LR bezoeken.

In plaats van gezwam over type 'lopers' wil ik me graag even concentreren op de dames. Per slot van rekening kruipen we tussen de lakens met één, of meerdere, van die dames en tot nader inzicht niet met 'Uwe' ?

Dus, van jullie semi-pro of prodesionele lopers graag enkele tips:
- hoeveel dames zijn er op een donderdag namiddag/avond aanwezig
- zijn er dames rond de 35 à 40+
- hoeveel moet je eigenlijk nu aan de ingang en hoeveel is het 'ereloon' van die dames (30 min. - 1 uurtje ?)
- worden er nu 'toeslagen' aangerekend op een manier dat je eerst een halve Bulgaarse menukaart moet doorploegen vooraleer te weten te komen dat je valt voor een heerlijke knuffel, pijpen zonder en een eerlijk potje 'goeie sex' ?
- als laatste, zijn er eigenlijk ergens foto's beschikbaar van de aanwezige dames ? Ik herinner me ooit dat er een website bestond waar je iets meer info terugvond over de dames en waar ze werkzaam waren ?

Van harte en alvast interesse om te weten tekomen wie er een goede conversatie wil voeren met een westvlaamse belg op een godvergeten donderdag in een oord van verderf ?

Tjeppah
22 mei 2024, 14:39
beste heren, caravan-volk of 5*****-hoerenlopers,

Volgende week donderdag wil ik graag voor de eerste maal LR bezoeken.

In plaats van gezwam over type 'lopers' wil ik me graag even concentreren op de dames. Per slot van rekening kruipen we tussen de lakens met één, of meerdere, van die dames en tot nader inzicht niet met 'Uwe' ?

- hoeveel moet je eigenlijk nu aan de ingang en hoeveel is het 'ereloon' van die dames (30 min. - 1 uurtje ?)
- worden er nu 'toeslagen' aangerekend op een manier dat je eerst een halve Bulgaarse menukaart moet doorploegen vooraleer te weten te komen dat je valt voor een heerlijke knuffel, pijpen zonder en een eerlijk potje 'goeie sex' ?
- als laatste, zijn er eigenlijk ergens foto's beschikbaar van de aanwezige dames ? Ik herinner me ooit dat er een website bestond waar je iets meer info terugvond over de dames en waar ze werkzaam waren ?

Van harte en alvast interesse om te weten tekomen wie er een goede conversatie wil voeren met een westvlaamse belg op een godvergeten donderdag in een oord van verderf ?

Vanaf een uur of 17 u zullen er zeker 15 dames zijn. Al zijn er op vrijdag en zaterdag de meeste dames. De tarieven zijn verlaagd van 70/30 min naar 50/30min en van 120/60 min naar 100/60 min al zullen er nog dames zijn zeker omdat je hier nieuw bent je de oude prijs zullen rekeningen. Afgelopen zaterdag waren er verschillende 35 + dames. De meeste hiervan waren wel getint. Sommige vrouwen zullen zeggen je basic service te zullen geven voor 50 euro/30 min. Gewoon de kamer mee opgaan en 100/60min betalen en niet vooraf naar de prijs vragen.
Standaard service is pzc en nmc. Tz doen de meeste meiden wel maar de paar meiden die proberen aan 70/30min vast proberen te houden zullen wanneer je vooraf naar de service vraagt zeggen dat pzc en tz alleen gegeven wordt voor 70/30 min.
Er is geen website zover ik weet waar foto's van de huidige dames op staat. Er is een happy hour tarief voor de entree zich hiervoor de website van LR.
De meeste meiden zullen niet lange conversaties met je willen voeren.
Veel plezier

pret
22 mei 2024, 14:52
De meeste meiden zullen niet lange conversaties met je willen voeren.
Veel plezier

Tenzij je ervoor betaald uiteraard.

pogastovino
22 mei 2024, 15:41
Tenzij je ervoor betaald uiteraard.

euh, die 'conversatie' was niet bedoeld met de dames. Hun spraakwater wordt meer voor andere doeleinden gebruikt....
Ik bedoelde of er hier ijsberen waren die volgende week donderdag in LR zullen zijn om een 'klapke' mee te doen....

Siberische tijger
22 mei 2024, 15:44
Als u hier meldt dat u op die en die datum naar die en die club gaat, heeft u meer geluk:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?38176-Meeting-Point

pogastovino
22 mei 2024, 16:01
Als u hier meldt dat u op die en die datum naar die en die club gaat, heeft u meer geluk:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?38176-Meeting-Point

thnx !

Herr Fick
22 mei 2024, 20:07
...

Ik ben er donderdagavond geweest tussen 19:00 en 22:30.
Er waren maximum een tiental dames waarvan de helft kamerwaardig.
Het eten is redelijk, maar helemaal niet zo goed als bij 6S, moest je daar ooit geweest zijn.
Prijzen zijn inderdaad €50/30 minuten alles inbegrepen zonder onderhandelen, maar enkele 10-tjes extra hier en daar zijn niet ongepast.
Prettige avond volgende donderdag en vergeet je ondertiteling niet aan te zetten.

Tjeppah
22 mei 2024, 20:12
Ik ben er donderdagavond geweest tussen 19:00 en 22:30.
Er waren maximum een tiental dames waarvan de helft kamerwaardig. De kok is inderdaad iemand anders. Het eten was dan ook anders. Minder lekker dan bij AG, vind ik.
Prijzen zijn inderdaad €50/30 min maar enkele 10-tjes extra is niet ongepast.
Prettige avond volgende donderdag en vergeet je ondertitels niet aan te zetten.

Rond 19u zijn er ook alweer de eersten die stoppen. Cleo begint altijd om 11u en stopt meestal rond 19u a 20u weer.