PDA

Volledige versie bekijken : Welke dame heeft de beste orale kwaliteiten?



robrobrob30
25 augustus 2011, 20:01
Als groot liefhebber van PZC en FT ben ik benieuwd naar jullie orale ervaringen bij de dames. Welke dames maken van het PZC een feest (geil aankijken, slikken en doorgaan, deeptroath, veel speeksel, schoonlikken na afloop..) Ik hoop op veel reacties.

:wiegeil:

Alabama
25 augustus 2011, 20:12
Helena of Elena uit de VV. Een wat dikkere dame. Heeft een mooi gezicht, lichaam is me net iets te mollig, maar ze pijpt als de beste. Op de een of andere manier straalt ze ook uit dat ze een pijpkoningin is, vandaar dat ik er mee op de kamer ben geweest.

Dolfie
25 augustus 2011, 20:48
Als groot liefhebber van PZC en FT ben ik benieuwd naar jullie orale ervaringen bij de dames. Welke dames maken van het PZC een feest (geil aankijken, slikken en doorgaan, deeptroath, veel speeksel, schoonlikken na afloop..) Ik hoop op veel reacties.


:wiegeil:

Hoi Rob,in elke club vind je wel een dame die deze service aanbied...echter als je 100% zeker wil zijn betreft een supergeile PZC met een volledige FT,dus veel speeksel,schoonlikken etc...kan je het beste een bezoekje brengen aan Bernds Saunaclub.Hier krijg je deze full service voor maar 50 eurootjes:biggrin:

Succes!

Grtz,Dolfie

Badslippers
25 augustus 2011, 21:25
De heer Cumslut heeft ons ooit verrijkt met wat perversiteiten. Het huiswerk heb ik voor je verricht je hoeft alleen maar te klikken en je bent "In Business".
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?390-M%F6nchengladbach-Am-Schrom-7-Club-Tabulos-Algemeen&p=217729&highlight=#post217729
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?390-M%F6nchengladbach-Am-Schrom-7-Club-Tabulos-Algemeen&p=212424&highlight=#post212424
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?390-M%F6nchengladbach-Am-Schrom-7-Club-Tabulos-Algemeen&p=212298&highlight=#post212298
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?390-M%F6nchengladbach-Am-Schrom-7-Club-Tabulos-Algemeen&p=211832&highlight=#post211832
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?390-M%F6nchengladbach-Am-Schrom-7-Club-Tabulos-Algemeen&p=210000&highlight=#post210000
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?390-M%F6nchengladbach-Am-Schrom-7-Club-Tabulos-Algemeen&p=207535&highlight=#post207535
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?390-M%F6nchengladbach-Am-Schrom-7-Club-Tabulos-Algemeen&p=207336&highlight=#post207336
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?390-M%F6nchengladbach-Am-Schrom-7-Club-Tabulos-Algemeen&p=207205&highlight=#post207205
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?390-M%F6nchengladbach-Am-Schrom-7-Club-Tabulos-Algemeen&p=206829&highlight=#post206829
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?390-M%F6nchengladbach-Am-Schrom-7-Club-Tabulos-Algemeen&p=206702&highlight=#post206702

Bief2
25 augustus 2011, 22:29
De heer Cumslut heeft ons ooit verrijkt met wat perversiteiten. Het huiswerk heb ik voor je verricht je hoeft alleen maar te klikken en je bent "In Business".
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?390-M%F6nchengladbach-Am-Schrom-7-Club-Tabulos-Algemeen&p=217729&highlight=#post217729
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?390-M%F6nchengladbach-Am-Schrom-7-Club-Tabulos-Algemeen&p=212424&highlight=#post212424
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?390-M%F6nchengladbach-Am-Schrom-7-Club-Tabulos-Algemeen&p=212298&highlight=#post212298
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?390-M%F6nchengladbach-Am-Schrom-7-Club-Tabulos-Algemeen&p=211832&highlight=#post211832
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?390-M%F6nchengladbach-Am-Schrom-7-Club-Tabulos-Algemeen&p=210000&highlight=#post210000
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?390-M%F6nchengladbach-Am-Schrom-7-Club-Tabulos-Algemeen&p=207535&highlight=#post207535
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?390-M%F6nchengladbach-Am-Schrom-7-Club-Tabulos-Algemeen&p=207336&highlight=#post207336
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?390-M%F6nchengladbach-Am-Schrom-7-Club-Tabulos-Algemeen&p=207205&highlight=#post207205
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?390-M%F6nchengladbach-Am-Schrom-7-Club-Tabulos-Algemeen&p=206829&highlight=#post206829
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?390-M%F6nchengladbach-Am-Schrom-7-Club-Tabulos-Algemeen&p=206702&highlight=#post206702

Nogal een tip deze ?! Hier doen ze wel meer dan alleen PZC...

Big30
25 augustus 2011, 22:57
Misschien dat BS pzc met nzc heeft verward :eek:?

Overigens info over de orale kwaliteiten zijn in de dames topic terug te vinden. Dame met de beste kwaliteiten is zeer subjectief daar is geen maatlat voor.

Picasso 1
25 augustus 2011, 23:06
Misschien dat BS pzc met nzc heeft verward :eek:?
Speciaal voor badslippers halen we de smileys voor laagschedeligen boven water. Badslippers, het gaat om :blow2: en niet om :Xrated: !!

Badslippers
25 augustus 2011, 23:30
Misschien dat BS pzc met nzc heeft verward :eek:?


Speciaal voor badslippers halen we de smileys voor laagschedeligen boven water. Badslippers, het gaat om :blow2: en niet om :Xrated: !!

Sommige handelingen liggen hier wat gevoelig en dan moet je anticiperen op de vraag achter de vraag. Maar die herken je alleen als je daar getraind in bent!

jacky pakutra
26 augustus 2011, 00:23
Overigens info over de orale kwaliteiten zijn in de dames topic terug te vinden. Dame met de beste kwaliteiten is zeer subjectief daar is geen maatlat voor.

zelf gebruik ik een maatlat om mijn lul op te meten en een maatstaf om de kwaliteiten van dames te normeren:biggrin:

Alles wat hier (over dames) wordt geschreven, op welke plaats dan ook, is in beginsel (zeer) subjectief, dus dat lijkt me geen valide argument. Denk dat de topicstarter gewoon op zoek is naar namen van dames die door meerdere beren als "op oraal gebied zeer kundig" worden ervaren. Dit onder het motto: als een hoop beren tevreden zijn, is de kans aannemelijk dat het wel goed zit met de oral skills.

kortom in plaats van alle draadjes af te moeten gaan zou het wel handig zijn als er een topic was waar je in een oogopslag de oral queens kan vinden, echter ik dacht dat er ergens al een draadje over de beste pijpster was, maar kan me vergissen

Big30
26 augustus 2011, 00:55
Alles wat hier (over dames) wordt geschreven, op welke plaats dan ook, is in beginsel (zeer) subjectief, dus dat lijkt me geen valide argument.
Die logica ontgaat me door als argument te gebruiken dat alles juist zeer subjectief is wat hier wordt geschreven. Dat versterkt juist de validiteit van de argumentatie. Maar soit.

Ik ben niet zo gek op lijstjes en cijfertjes uitdelen aan de dames als het gaat om de service. Het woord "beste" gaat er juist impliciet van uit dat je ergens een maatlat (een cijfertje) hebt.

Maar men mag natuurlijk best een bepaalde dame hier bepaalde orale kwaliteiten toedichten zolang het niet verwordt tot een soort van keuring die bij 4-voeters wel eens wordt gedaan.

De discussie om dames met cijfertjes te beoordelen ook vaak gehad en dat doen we dus niet.

Maar ehm laat ze maar komen hoor de vermeende Oral Queens!

jacky pakutra
26 augustus 2011, 01:16
Yoo Biggie: jij geeft aan dat een apart topic voor oral queens onnodig is aangezien dit zeer subjectief is en er geen meetlat voor is.
ik reageer daarop door te zeggen dat dat geen valide argument is aangezien dat in beginsel voor alle ervaringen van ijsberen geldt, en je dan meteen het forum op kan heffen als je zo gaat redeneren :) SOIT?

ik ben ook zelf niet zo van het uitdelen van cijfertjes, maar ik snap het idee van de topicstarter wel...hij wil gewoon in een oogopslag kunnen zijn waar hij zich het beste kan laten pijpen.

en tja een gemiddelde cijfer is zo gek nog niet als indicatie, als meerdere beren een bepaalde dame goed vinden pijpen en je een ranking krijgt, so what? het is een normale zaak dat we de beste voetballer, wielrenner of beste advocaat kiezen (op basis van cijfertjes cq meningen) maar als het om hoeren gaat is het ineens anders???


en keuring..tja, dat klinkt misschien wat respectloos, we kunnen het allemaal wel mooier maken dan het is, maar dit forum heeft op een bepaalde manier toch wel wat weg van een vleeskeuring, en beren die met elkaar ervaringen uitwisselen waar het vlees het best te verkrijgen is...
en dan zeg ik het nog netjes, Dalton had het vast mooier geformuleerd :biggrin:

we kunnen in dat kader wel over respect gaan uitweiden, ik heb me er zelf ook wel eens aan bezondigd toen mijn navigator het had begeven. Maar ja wat is respect en wat is moraal in deze context? iedereen wil zichzelf natuurlijk graag zien en gezien worden door anderen als iemand die de dames zoveel mogelijk met respect behandelt, me myself and I included. Meer kunnen we ook niet doen als we ons eenmaal hebben overgegeven aan het noodlot en ons met regelmaat in de Duitse hoerenhollen begeven.
maar uiteindelijk weten we allemaal dat de meeste dames niet in clubs zitten om hun collegegeld of de huur van hun flat te bekostigen en sluiten we allemaal wel regelmatig onze ogen voor diverse dingen die we liever niet willen zien.
respect is in het kader van clubbezoek dus altijd een relatief iets, want als je er een echt zuivere moraal op wil nahouden, en als respectvol burger door het leven wil gaan, dan kun je toch beter elke week een paar keer naar de kerk gaan in plaats van naar een club of desnoods het klooster induiken

Big30
26 augustus 2011, 01:24
Helder JP! Dus als ik je goed begrijp zeg je dus in feite dat volgens jou Lisa uit GT jouw Oraal Queen is en dat ze een 9.2 op een schaal van 10 van je krijgt :tongue:?

This comes as no surpise :baeh:!

De beste voetballer aller tijden is Maradonna, beste wielrenner is Baron Eddy, beste schaatser is Eric Heiden, beste Advocaat is Dick, dit alles puur en alleen gebaseerd op mijn zeer objectieve kennis van sport zaken.

jacky pakutra
26 augustus 2011, 01:52
haha BIG goede manier om terug on topic te gaan ...
Lisa....is alweer veel en veel te lang geleden, is geen eer aan te behalen nu ze haast de hele dag onbezet op die kruk zit...maar die heeft inderdaad een redelijk compleet en kwalitatief zeer goed oraal pakket.
Laatste bijzonder goede orale ervaringen waren met Maxi/Maxime (PSR ) en de vriendin van S&F, Katja (FKK planet).

maar inderdaad straks krijgen we nog allemaal aparte polls/threads: beste zoenster, beste pijpster, beste neukster.
wel opvallend dat er in clubs/op het forum veel meer aandacht van beren is voor de eerste 2 genoemde services, en er zelden wordt gevraagd wie er een goede neukster is.
Maar hierover gaat dit topic niet dus dat komt een andere keer wel aan bod

en tja Lisa, weet niet helemaal precies meer waarom ik er een kwartaal geleden mee gekapt ben. Duitse degelijkheid, efficiënt en snel klaar....wat wil je nog meer? Had me 2 ipads bespaard deze week als ik gewoon alleen met Lisa was gegaan :betrunken:
O ja , ze kon het geloof ik uiteindelijk niet zo goed meer vinden met mijn blonde eega....die daar diep bedroefd om is en een hopeloze GFE-er luistert natuurlijk braaf naar zijn wunderschöne toneelspeelster

jacky pakutra
26 augustus 2011, 02:19
De beste voetballer aller tijden is Maradonna, beste wielrenner is Baron Eddy, beste schaatser is Eric Heiden, beste Advocaat is Dick, dit alles puur en alleen gebaseerd op mijn zeer objectieve kennis van sport zaken.

dit is niet het taalforum, maar als je de naam van de beste voetballer aller tijden met dubbel n gaat schrijven...tja dat kan niet, zelfs niet om bijna half 3 's nachts!:biggrin:

MiniME
26 augustus 2011, 08:59
Zoals al genoemd is oa Bernds een club waar de kans op orale top kwaliteit groot is, maar dit geldt zeker ook voor Freude en Oase. Maar alleen in Bernds is het in de prijs van 50 euro inbegrepen, in de NRW clubs 25 euro extra, in Hessen (Frankfurt area) 50 euro extra.

Je kunt ook eens een sex party bezoeken (GEEN Partytreff!) waar goede uitvoering van eea ook standaard in de prijs zit.

masseurke
26 augustus 2011, 10:10
... die de dames zoveel mogelijk met respect behandelt, me myself and I included. Meer kunnen we ook niet doen als we ons eenmaal hebben overgegeven aan het noodlot en ons met regelmaat in de Duitse hoerenhollen begeven.
maar uiteindelijk weten we allemaal dat de meeste dames niet in clubs zitten om hun collegegeld of de huur van hun flat te bekostigen en sluiten we allemaal wel regelmatig onze ogen voor diverse dingen die we liever niet willen zien.
respect is in het kader van clubbezoek dus altijd een relatief iets, want als je er een echt zuivere moraal op wil nahouden, en als respectvol burger door het leven wil gaan, dan kun je toch beter elke week een paar keer naar de kerk gaan in plaats van naar een club of desnoods het klooster induiken

Compleet off topic; JP, ik begrijp volledig wat je bedoelt, maar met je laatste zin kan ik het niet helemaal vinden, immers; als een deel van die zogeheten respectvolle kerkgangers eens naar de hoeren zouden gaan, zou dat wellicht een pak ellende besparen en op die manier meer respect tonen voor andere medemensen.

On topic; ik ben in dit wereldje nog nooit mega geweldig gepijpt geweest. Slechts 1 x in mijn leven (erg hé, privé, zo'n jaar of 12 geleden) ben ik onwaarschijnlijk lekker gepijpt geweest door een collegaatje, wellicht net daarom dat de norm zo hoog ligt.
De Poolse Veronica in PHG heeft een (voor mij dan toch) ietwat aparte manier (vooral bij aanvang), ze weet me er in alle geval telkens redelijk bronstig mee te krijgen. Maar ook dat ligt mijlenver van mijn privé ervaring... tsja...
Veel hangt toch af van de persoonlijke voorkeur, ik was ooit in een lokaal hoerenhol waar er eentje prat op ging om heel diep te gaan, tot tranen toe; de zogeheten deepthroat (of deeptrout waarmee velen adverteren :betrunken: ) nu, ik vind er niks aan...

Gegroet,
M

robrobrob30
26 augustus 2011, 10:57
Eerlijk is eerlijk de meeste bezoekers van deze site, komen op deze site om te kijken waar de leukste, knapste, geilste (enz) DVP te vinden is met beste service met de minste Euro's. Of doe ik dat alleen?
Vanwege gebrek aan tijd en ook wel euro's wil ik die keer dat ik naar een sauna/pauscha/partytreff ga (laatste keer is 4 maanden geleden) me goed voorbereiden om zo het maximale uit zo'n bezoek te halen.
Daarom ben ik dus deze topic gestart. Een goede sessie is bij mij redelijk afhankelijk van de orale kunsten van de dame. Zoals ik al eerder aangaf is tijd en euro's een beperking en kan dus niet elke dame zelf "testen" helaas. :heul:
Ervaringen van collega beren in 1 overzicht kan me helpen een keuze te maken, naar welke toko ik ga en met welke dames het bed deel.

Een standaard forumonderdeel: "rate the girls" zal ik dan ook stevig toejuichen.


Offtopic: hoe kan ik tekst van een andere schrijver in zo'n grijs vak plaatsen in mijn eigen bijdrage?

jacky pakutra
26 augustus 2011, 10:58
@ Masseurke: ik kan je volledig vinden in je kanttekening. De kerk zit ook vol gespuis dat een hoop kommer en kwel produceert.
Mijn punt is duidelijk, maar ik had wellicht beter iets in de trant van "dan kun je toch beter een respectabele hobby zoeken" kunnen schrijven.

aan mijn lijstje van goede pijpsters 2011 voeg ik aan het lijstje Maxime (PSR) en Katja (Planet) nog Eugenia (GT) toe. Zeer goede techniek, zowel in langzame als snelle modus, zonder haar handen te gebruiken (ze gaf zelf aan dat ze weet dat anders daarmee een deel van het speciale gevoel van de felllatio verloren gaat), diep, en met veel afwisseling. 100% recommended deze superlieve meid...

jacky pakutra
26 augustus 2011, 11:01
Offtopic: hoe kan ik tekst van een andere schrijver in zo'n grijs vak plaatsen in mijn eigen bijdrage?

door je reactie te starten door op de button "met citaat reageren" te drukken bij de desbetreffende post..en hierna, indien gewenst, nog wat tekst te verwijderen

ijsbeer11
26 augustus 2011, 11:09
Naar mijn mening hebben de kwaliteiten van het pijpen niets te maken met een bepaalde club maar met de techniek van de dames
Als er in een bepaalde club veel dames zitten met goede orale kwaliteiten kun je alleen stellen dat er in een bepaalde club veel goede pijpsters zitten.

Ikzelf heb goede ervaringen met Delia (VV) en Giulia (VV/GT)


De buurvrouw ken er trouwens ook wat van!

jacky pakutra
26 augustus 2011, 11:19
On topic; ik ben in dit wereldje nog nooit mega geweldig gepijpt geweest.

Gegroet,
M

uit het topic GT, Gulia, van gisteren:

[QUOTE=masseurke;229190] Toen ik aan de bar stond zag ik Gulia (...)
Ze begon me na de heerlijke zoen- pijp- befbeurt lekker en minutenlang te berijden (...) /QUOTE]

Misschien niet "mega lekker".... maar "heerlijk" vindt de topicstarter vast ook al heel goed klinken :)

masseurke
26 augustus 2011, 13:31
uit het topic GT, Gulia, van gisteren:

[QUOTE=masseurke;229190] Toen ik aan de bar stond zag ik Gulia (...)
Ze begon me na de heerlijke zoen- pijp- befbeurt lekker en minutenlang te berijden (...) /QUOTE]

Misschien niet "mega lekker".... maar "heerlijk" vindt de topicstarter vast ook al heel goed klinken :)

Absolutely JP!!!!! Maar die vertrekt zondag dan weer op vakantie ... :smoke:

Eugenia GT hoorde ik ook al, die heeft ook wel iets, maar - nu val ik in regel voor slanke en strakke deernes - deze is wel erg strak / slank (zou ze 40kg wegen?), ben bang dat ik haar pijn ga doen...

Admin
26 augustus 2011, 14:36
Ervaringen van collega beren in 1 overzicht kan me helpen een keuze te maken, naar welke toko ik ga en met welke dames het bed deel.

Een standaard forumonderdeel: "rate the girls" zal ik dan ook stevig toejuichen.


Staat een ieder volkomen vrij hoe en wat hij in een recensie topic schrijft d.i. een recensie in woorden of met een rapport cijfer maar we zullen hier nooit dames gaan "raten" noch in een club topic noch in een over-all rating.
Wat we niet graag zien is dat beren met een "IJBF approved" lijstje de club in gaan en alleen op grond daarvan een keuze gaan maken.

De recensies moet je zien als een hulpmiddel, wat extra info, maar uiteindelijk beslis je zelf nadat je met een dame hebt kennis gemaakt in een club.
Natuurlijk zegt het wel iets als een dame bijna alleen maar goede of slechte recensies krijgt, maar vaak is het weer niet zo zwart wit en dan speelt zeg maar een bepaalde klik ook een rol. Dat haal je nooit helemaal uit een recensie.

masseurke
26 augustus 2011, 14:40
Staat een ieder volkomen vrij hoe en wat hij in een recensie topic schrijft d.i. een recensie in woorden of met een rapport cijfer maar we zullen hier nooit dames gaan "raten" noch in een club topic noch in een over-all rating.
Wat we niet graag zien is dat beren met een "IJBF approved" lijstje de club in gaan en alleen op grond daarvan een keuze gaan maken.

De recensies moet je zien als een hulpmiddel, wat extra info, maar uiteindelijk beslis je zelf nadat je met een dame hebt kennis gemaakt in een club.
Natuurlijk zegt het wel iets als een dame bijna alleen maar goede of slechte recensies krijgt, maar vaak is het weer niet zo zwart wit en dan speelt zeg maar een bepaalde klik ook een rol. Dat haal je nooit helemaal uit een recensie.

Zo is het maar net, exactly wat ik hoger ook bedoelde met "de pijpkwaliteit van dame x-y-z die voor beertje a-b-c" kompleet anders wordt ervaren.

jacky pakutra
26 augustus 2011, 15:28
[QUOTE=jacky pakutra;229212] Eugenia GT hoorde ik ook al, die heeft ook wel iets, maar - nu val ik in regel voor slanke en strakke deernes - deze is wel erg strak / slank (zou ze 40kg wegen?), ben bang dat ik haar pijn ga doen...

weegt naar eigen zeggen exact 40 kg bij een lengte van 1.60. correct.
nou ze heeft ketserr overleefd dus ik denk dat het wel mee zal vallen:biggrin:

Badslippers
26 augustus 2011, 15:47
Eugenia GT hoorde ik ook al, die heeft ook wel iets, maar - nu val ik in regel voor slanke en strakke deernes - deze is wel erg strak / slank (zou ze 40kg wegen?), ben bang dat ik haar pijn ga doen...

Daar hoef je je bij haar geen zorgen om te maken. Zij heeft een groot bereik en kan veel verschillende exemplaren "Handelen". Valt me vaker op dat "kleine" meiden vaak soepel in de kaken en flexibel rondom het "Vestibulum" zijn terwijl grote "Man-Wijven al afzien als Pinkeltje om de hoek komt kijken. Een van de betere oraalbegaafde dames in "GT" vind ik (de slechts bij kenners bekende) Vanja die er jammer genoeg bijna nooit is. Voor die vrouw loop ik helemaal warm en kun je me 's nachts wakker maken. Wil je het "Sick and Dirty" kies dan voor Christina niet knap, stevig maar wél hetgeen "TS" zoekt. Als hij van "Snowballen" houdt zit hij bij haar goed. Werkt soms achter de bar.

jacky pakutra
26 augustus 2011, 16:07
kies dan voor Christina niet knap, stevig maar wél hetgeen "TS" zoekt. Als hij van "Snowballen" houdt zit hij bij haar goed. Werkt soms achter de bar.
Badslippers wat ben je een pervers mannetje :eek: :biggrin:
maar wel open over je "preferenties" dus wat dat betreft chapeau :)
of heb je dat snowballen alleen van horen zeggen ? lol

jacky pakutra
26 augustus 2011, 17:29
overigens nog een kanttekening bij dit topic:

veelal zal een dame wel bv FT doen of andere orale capriolen uithalen bij de ene beer maar wellicht niet bij de ander. Dit is afhankelijk van allerlei factoren (sympathie, klik, vaste klant enz) en terecht de vrije keuze van de dame uiteraard. Veel beren zijn daarom wat voorzichtig om te melden welke service zij precies krijgen van een specifieke dame, aangezien ze er zich van bewust zijn dat wellicht niet elke klant hetzelfde servicepakket krijgt. zoals bekend zijn de ego's van beren vaak nogal groot en veel beren vinden het niet prettig om te horen dat een dame met andere beren wel FT deed, terwijl ze juist tegen hem zij dat ze dit nooit doet. Met als gevolg dat de ego-beer zich gaat beklagen bij de dame...kortom dit leidt tot voorzichtigheid bij beren over het melden van service door bepaalde dames...

punt is dus dat het soms lastig te zeggen om een dame aan te bevelen die FT doet, of dat een andere dame het sperma van je buik likt enz..net zoals het lastig is om te zeggen of een dame al dan niet aan TZ doet, kortom allemaal afhankelijk van het specifieke geval.

Badslippers
26 augustus 2011, 17:36
Badslippers wat ben je een pervers mannetje :eek: :biggrin:
maar wel open over je "preferenties" dus wat dat betreft chapeau :)
of heb je dat snowballen alleen van horen zeggen ? lol

Ik ben één keer met haar op de kamer geweest en dat was een ruige sessie waarbij ik op mijn rug lag, de armen langs mijn hoofd en zij met haar knieën op die armen en haar handen hielden mijn polsen vast. Lekker onderdanig dus. Ze ging met haar gaffeltje vol sperma boven die bek van mij kwam hangen. Ze tuitte haar lippen en liet "Teasend" wat van mijn lullenkots als zo'n slijmdraad naar beneden dalen. De hele sessie had zo'n sfeer van: "Ik doe dit en ga jij daar in mee of trek je terug watje!" Nou, ik had mijn toetje al gehad!!!

Costana
26 augustus 2011, 17:47
alle gezever daar gelaten, on-topic

Werden door mij als zéér goed beschouwd.

Heidi (GT)
Anca (PHG)
Sunny (ex-LR)
Daniella (LR) althans sinds mijn laatste bezoek
Adina/Niki (ex-LR/PHG)
Denisa (ex-PHG)
Mira (PHG)

randopmerking: dame uit Night Flight in Moscow, was PMC maar fenomenaal !

jacky pakutra
26 augustus 2011, 18:11
alle gezever daar gelaten, on-topic

Werden door mij als zéér goed beschouwd.

Heidi (GT)
Anca (PHG)
Sunny (ex-LR)
Daniella (LR) althans sinds mijn laatste bezoek
Adina/Niki (ex-LR/PHG)
Denisa (ex-PHG)
Mira (PHG)

randopmerking: dame uit Night Flight in Moscow, was PZC maar fenomenaal !

dat is een lijstje waar de topicstarter wellicht wat mee kan! to the point :)

echter je laatste opmerking, "was PZC maar fenomenaal"....bedoel je wellicht dat het PMC was?
aangezien PZC de standaard is in clubs en ook bij de dames die je noemt

BefBeer
26 augustus 2011, 18:31
@JP,

"Met als gevolg dat de ego-beer zich gaat beklagen bij de dame...kortom dit leidt tot voorzichtigheid bij beren over het melden van service door bepaalde dames..."
Zal wel een schrijffoutje zijn; je bedoelde vast Egon-beer.

BefBeer

noglangnietuitgewandeld
27 augustus 2011, 07:37
@ Befbeer. Welke Beer zou de beste orale kwaliteiten hebben? Geintje hoor.
On topic:
Freude 39 - Justine, Adele, Alice, e.v.a.
Bernds - Anna, Katja, Dana, Jenny, Mara, Susan, e.v.a.

Costana
27 augustus 2011, 11:03
dat is een lijstje waar de topicstarter wellicht wat mee kan! to the point :)

echter je laatste opmerking, "was PZC maar fenomenaal"....bedoel je wellicht dat het PMC was?
aangezien PZC de standaard is in clubs en ook bij de dames die je noemt

Ja moest idd PMC zijn, modje kan het wel aanpassen zeker nog ? :D

kort samenvattend, zo gaat het leven snel :)

BefBeer
27 augustus 2011, 11:58
@ Befbeer. Welke Beer zou de beste orale kwaliteiten hebben? Geintje hoor.
On topic:
Freude 39 - Justine, Adele, Alice, e.v.a.
Bernds - Anna, Katja, Dana, Jenny, Mara, Susan, e.v.a.

Wordt wel een nieuw topic hoor NLNUG!
Ik vrees echter dat het eigenlijk niet nodig is en erg frustrerend voor de overige beren zal zijn omdat ik er natuurlijk met kop en schouders boven uitsteek.

Bescheiden groet,

BefBeer

Dalton
27 augustus 2011, 14:03
Het lekkerste is wanneer de dvp heerlijk door blijft gaan met blasen als je aan het klaarkomen bent en dat doen ze niet allemaal.
Heerlijk is dat dan lig je gewoon te chaken op bed en heb je het gevoel of de laatste druppel uit je tenen en de haarwortels komt.
De dvp's die je kwakje ook nog eens doorslikken die kijken je altijd aan met grote ogen waarom het maar zo'n klein beetje is.