Inloggen

Volledige versie bekijken : GT : Live From ... (Juni2011)

yep3
24 juni 2011, 12:15
marijke?

adje10
24 juni 2011, 12:43
Live from GT:
Ik ben er weer, net als Michelle Gloria Chill Serena Jessy Maria Lulu Simone Adriana Maggy Sophia Laura (2x) Nicolle Mikela Stephanie Liesbeth en Mona. Het is nog rustig en de sfeer zit nog in de opstartmodus: relaxed en loom. Ik schat 30 dames en iets minder heren. Het stroomt wel snel vol.\

Beste Ace, welke michelle? de duitse michelle? 20-23 jaar?

is ginger (duits) ook daar?

groetjes

ketserr
24 juni 2011, 13:25
Live from GT:
Ik ben er weer, net als Michelle Gloria Chill Serena Jessy Maria Lulu Simone Adriana Maggy Sophia Laura (2x) Nicolle Mikela Stephanie Liesbeth en Mona. Het is nog rustig en de sfeer zit nog in de opstartmodus: relaxed en loom. Ik schat 30 dames en iets minder heren. Het stroomt wel snel vol.

lara, celine de duitse, savannah, michaella roemse, die lange roemse, duitse kim, nog meer roemse, de kino ketspoppe
sofie, een aantal die ik niet eerder gezien heb, big brother kelly met vriendin, jana,

maar ik zie geen pepermuntballe automaat voorbij komen.

Ace2
24 juni 2011, 13:37
Live from GT:
Net mijn eerste sessie van de dag met Gloria afgerond. Zoals gebruikelijk bij haar was het fantastisch en eindigde het met een FT. Het is ondertussen druk geworden met Djuna (verkrachte zowat een ijsbeer in de kleedkamer) Chantal Julie Lin Lovely Chanel Emma Jana Ella . Het oogt allemaal gezellig met de Black I Pees als achtergrond muziek. Er wordt nog niet echt gejaagd, al prijst Chantal voorzichtig haar waar aan. De ijsbeer duizelt bij het horen van alle mogelijkheden.

Ace2
24 juni 2011, 13:40
marijke?

Nog niet gezien

yep3
24 juni 2011, 13:43
hoe me svp op de hoogte als zij gesignaliseerd is...

Ace2
24 juni 2011, 13:45
\

Beste Ace, welke michelle? de duitse michelle? 20-23 jaar?

is ginger (duits) ook daar?

groetjes

Ik bedoel Roemeense Michelle. Ginger niet gezien. Gulcan wel.

Ace2
24 juni 2011, 14:22
Live from GT:
Het wordt een dolle boel met de komst van Salitos TimD en Badslippers. Ik ben op zoek naar Ketserr, maar iedere ijsbeer waaraan ik vraag of hij een gigantisch grote lul heeft antwoordt bevestigend. Dat is blijkbaar ook al geen selectie criterium meer. Verder nog gespot: Jossy Emy (new Roemeens lang en blond knap) Jasmine Emma Marcella (mijn pilletjes werken zelfs zo goed dat ze met Salitos naar de kamer wil)

Ace2
24 juni 2011, 14:48
Live from GT:
Sonny is ook gearriveerd als voorbereiding op zijn optreden vanavond in LR. Verder nog kennis gemaakt met Barbi. Luna is er ook, net als Ketserr. Hij deed erg minderwaardig over mijn biceps, maar beloofde dat stil te houden.

albertde2de
24 juni 2011, 14:58
het is een hecht clubbie al die Beren.....Spanish Jennifer nog gespot?

Badslippers
24 juni 2011, 15:52
Live

ik heb me in een 3-xlxlxl badjas gehesen. Ace2 zegt dat de zijne nog groter is. Hij stelt zich voor als Kenn bij een of andere bimbo die Barbie heet. Sindsdien is hij spoorloos. Veel donkere dames met dikke tieten in de aanbieding. Salitos steekt het ene na het andere verhaal af. De sfeer is rustig. De echte stunners moeten nog binnenkomen. Geen spoor van Marijke. Lulu voelt aan mijn lul en zegt dat hij nog MAHAI is. Ze wilt hem wel MAJAI maken. De halve Bulgaarse clan is er ook weer.

Badslippers
24 juni 2011, 16:08
ZE IS ER. . . . EN EEN KEREL HEEFT HAAR GERESERVEERD TOT SLUITINGSTIJD

Salitos loopt kwijlend naar buiten om MARIJKE te aanschouwen.

Admin
24 juni 2011, 16:11
ZE IS ER. . . . EN EEN KEREL HEEFT HAAR GERESERVEERD TOT SLUITINGSTIJD yep

seqoya
24 juni 2011, 16:17
hey ace bereid die dames maar voor dat je neef morgen het stokkie over komt nemen...hoor je de mondharmonica al of nog nie ?? Ik hoorde hem al rap gisteren... was trouwens een top avond... Bbert en Rex gezien... Rex echt lang niet gezien was leuk om hem weer te zien...

Ace2
24 juni 2011, 16:39
Live from GT:
De mondharmonica klinkt al maar Polar77 is helemaal opgewonden dat hij getuige en onderwerp van een live verslag is. Hij geeft mij een compliment dat ik autistisch ben. Ik heb liever dat hij complimenten maakt over de omvang van mijn pik. Dat begrijp ik tenminste. Duitse Kim is gesignaleerd, net als Marijke Gulia Eugenia Karina Ellini Gulcan . Ik krijg het verzoek te vertrekken. Het geluid van de mondharmonica overtreft de muziek ondanks de komst van Flo

Badslippers
24 juni 2011, 16:39
Wie denk je. Die kale jacky pakutra natuurlijk

Ace2
24 juni 2011, 16:41
Live from GT:
Het laatste nieuws: Marijke meldt net dat ze voor het eerst echt is klaar gekomen tijdens haar werk. De geweldenaar die dit presteerde het TimD

seqoya
24 juni 2011, 16:41
snap die hele ophef over marijke nie hoor... t is toch echt geen doutzen kroes... gewoon girl next door

Tiga
24 juni 2011, 16:43
Aub hier live-berichten posten!

Badslippers
24 juni 2011, 17:52
Zojuist sessie gehad met ELIDA. Zeer goed. Geile turkse met een paar hapklare silicone tieten, een kut met een toefje haar en een kontgat waar ik mijn tong bij aflikte. De vreet staat uitgestald en de worsten en speklappen zijn weer aangebrand. Ace2, de dwaas, moest zonodig de kamer op met brasiliaanse JOSIE terwijl de vorige sessie met haar gemiddeld was. Ik had hem nog kunnen waarschuwen want mijn sessie met haar waa ook niet om over naar huis te schrijven.
Die ouwe doos van een FLO heeft wel een van de lekkerste bodies. De magere sprinkhaan EUGENIE is ook binnen en moet verplicht aansterken. Wat een panlat is dat. KETSERR heeft met zijn zwans weer een poeaje verscheurd.

BSesamstraat
24 juni 2011, 18:11
Zojuist sessie gehad met ELIDA. Zeer goed. Geile turkse met een paar hapklare silicone tieten, een kut met een toefje haar en een kontgat waar ik mijn tong bij aflikte. wat een vies mannetje ben je gadver gadver ;)
.

Ace2
24 juni 2011, 20:02
Ace2, de dwaas, moest zonodig de kamer op met brasiliaanse JOSIE terwijl de vorige sessie met haar gemiddeld was. Ik had hem nog kunnen waarschuwen want mijn sessie met haar waa ook niet om over naar huis te schrijven.

Acel2 stoot zich altijd 2x aan dezelfde steen. Maar eerlijk is eerlijk, er zat verbetering in de handelingen van Jossy

ketserr
25 juni 2011, 12:11
Ik ben er weer zittend aan de bar.

Lara, savannah, adriana, beetje roemenie, die 2 nieuwe van gister, rex, die op lisa lijkt, jossy, kelly bb met nicht en nog een aantal.

Badslippers
25 juni 2011, 17:40
Makkelijk parkeerplaats gevonden. Tiga de nieuw tjekeman verwelkomt me en clubsport sluit direct aan. Altijd gunstig als je het de vorige dag zuinig aan doet. Kun je vandaag nog een keer gaan.

Badslippers
25 juni 2011, 18:42
Ze is er weer. MARIJKE. Ze heeft net gegeten en gaat zonder tansenpoetsen een kerel bekken. Eet u smakelijk. Ik zie hani, nani, andrea, jossy, eugenia, michelle, sonja, maxi, tamara, flo, edith, gulia, gloria, nancy, melissa, emy, bianca, lisa, lucia, samira, emma, nicole, en die kleine CLUBSPORT heeft de stoute svhoenen aangetrokken en gaat met SONJA de kamer op. Dat wordt lekkuh ferkrachtuh. Lin, joanna, savannah, nicole, samira,
lara, elisabeth, lulu, KETSERR IS ER OOK, en de geile pleurishond ook. Heeft alweer 2x een optick fick achter de kiezen. Tiga, zit weer met zijn pil te spelen. NLNU is ook gearriveerd met de holland amerika lijn

bosbeer
25 juni 2011, 19:08
Ik verslik me net in de wijn van het lachen. Zelfs thuis kun je nog genieten van de live- gebeurtenissen in GT, ook al ben je er , helaas, niet bij.....

conan
25 juni 2011, 19:23
Bettina?

Ik verslik me net in de wijn van het lachen. Zelfs thuis kun je nog genieten van de live- gebeurtenissen in GT, ook al ben je er , helaas, niet bij.....

Badslippers
25 juni 2011, 20:14
Zojuist lekker klaar laten pijpen door ALINA. Heerlijke tieten en een bos haar die je ongeneerd vast kunt pakken tijdens het pijpen. Topwijf met roots uit MACEDONIE. Het schatje van ACE2 loopt vertwijfeld rond nu haar maatje met de bonbons er niet is maar wat ziet ze er geil uit in haar ultra kleine spijkerbroekje. EUGENIA heeft nog steeds pijn aan haar tengere schoudertjes toen HERCULES haar de werking van de LUSTBONBONS uitlegde. Hij gooide het arme wicht bijna tegen het plafond. Stemming is goed, wachttijden een kwartier en het bruist hier van het leven. Sonja krast me momenteel de rug open.CLUBSPORT heeft zijn angsten overwonnen en de geilaard heeft dit keer SONJA getemd.Hij kwam voldaan van de kamer. KETSERR mag de ketszwans nergens inhangen. Te groot.

Badslippers
25 juni 2011, 20:59
En we hebben een nieuwe HERCULES. Seqoya heeft zojuist CHANTAL 2 orgasmes gebeft waarop ze zei:'you are far more better then your nephew with the lustbonbons.' De geilehond blijft tegen elk vrouwenbeen rijden dat hij tegenkomt. Nu moest LUCIA er aan geloven. Tiga has left the building. De heren willen elk mokkel met overgewicht aan mij slijten. SEQOYA en ACE2 zijn dus niet dezelfde persoon. HANI vraagt of ik haar wil masseren. Al die wijven schijnen te weten dat dat mijn specialiteit is.

Ace2
25 juni 2011, 21:15
En we hebben een nieuwe HERCULES. Seqoya heeft zojuist CHANTAL 2 orgasmes gebeft waarop ze zei:'you are far more better then your nephew with the lustbonbons.' De geilehond blijft tegen elk vrouwenbeen rijden dat hij tegenkomt. Nu moest LUCIA er aan geloven. Tiga has left the building. De heren willen elk mokkel met overgewicht aan mij slijten. SEQOYA en ACE2 zijn dus niet dezelfde persoon. HANI vraagt of ik haar wil masseren. Al die wijven schijnen te weten dat dat mijn specialiteit is.

Ik denk dat ik toch liever ook Seqoya ben. Dan heb ik Chantal ook 2 orgasmes bezorgd en ben ik tenminste beter dan mijzelf.

seqoya
25 juni 2011, 22:17
zo weer netjes thuis als een goed huisvader betaamt ;) Was gezellig .. kennisgemaakt met Badslippers en Clubsport .. verder gezellig met Rex zitten ouwehoeren en gehoord dat ik beter ben als me neef...maar ja hij is wel sterker, knapper, rijker enzovoorts... Was kort maar krachtig vanavond en te gezellig om eigelijk naar huis te gaan maar duty calls ;)

seqoya
25 juni 2011, 22:18
Trouwens Badslippers die mooie dame met zwart haar heet Luna of lula of zo... ?

Cupido
26 juni 2011, 00:01
Luna

Badslippers
26 juni 2011, 01:31
Deur dicht getrokken achter mijn kont. Het was een mooie avond. Volgende week 2 juli is er weer een feestje in GT. Tot dan. Shit, alweer BERGM550 misgelopen.

timd
28 juni 2011, 13:11
Het komt hier weer lekker op temperatuur binnen....Voor de paar Marijke liefhebbers, heb haar nog niet gespot, maar dat kan wel kloppen, want kreeg vanmorgen uit eerste hand het bericht dat ze niet meer komt. Wat wel goed nieuws is, is dat Nadine (duits-blond) hier rond loopt.

bosbeer
29 juni 2011, 17:04
Live from GT:

17.45 uur, lange rij voor het eten. Momenteel o.a aanwezig: Anita, Maxi, Ebru, Lara, Ela de reuzin en zusje Amy, Nora, Maria (lit),Christina die een paar weken achter de bar heeft gestaan heeft haar bikini ook weer aangetrokken, Louana, Nila, Mikela,Lisa, Asia, Heidi,Flo, Martha, Madeleine (R), Maggi, Laura, Elisa,Antonella, en nog veel meer waar ik helaas de namen niet van weet.Toch wel een vrouwtje of 60 schat ik, waar vanavond Sonja en Veronica zich nog wel bij zullen voegen.Geen zon vanmiddag in GT, en een. Graadje of 19. Gisteren zal het wel niet te harden zijn geweest. Gezellig druk dus, maar je merkt dat de temperatuur binnen al begint op te lopen naarmate er meer mensen terugkomen van het eten. Marijke is er ook niet, maar haar aanbidders wisten dat al, denk ik.

bosbeer
29 juni 2011, 17:05
Sorry, Nila moet Nika zijn. Ik weet niet eens of er hier een NiLa lid is van de club.

bosbeer
29 juni 2011, 17:42
Inmiddels gearriveerd :Viktoria, Esmeralda, Mandy,Sandra. Larissa is er al de hele middag, was ik even vergeten te vermelden.

paul-kuhn
29 juni 2011, 18:00
ist gulia noch im gt?
das letzte mal wirkte sie sehr überheblich, hab sie daher nicht gebucht. darauf hatte ich keine lust...

Badslippers
29 juni 2011, 23:38
ist gulia noch im gt?
das letzte mal wirkte sie sehr überheblich, hab sie daher nicht gebucht. darauf hatte ich keine lust...
sie war am vergangene freitag und samstag da

bosbeer
30 juni 2011, 09:56
ist gulia noch im gt?

Gestern war Sie nicht da.

seqoya
30 juni 2011, 13:13
En Neef Ace ben je er al ? Ik wacht op de live berichten !! Kan ik me alvast opwarmen voor vanavond !! ben er om half 7 dus wacht op me met eten

Ace2
30 juni 2011, 13:44
Live from GT:
Het feest kan beginnen, Ace2 is binnen, net als Shadow Sabrina Lulu Maggy Zoe Sofia Mikela Michille Elisia Emy Barbie Emma Maggy Lin Nikka Samira Beate Chrystelle Luna Moni Gabriella Jessy Doro Claudia Laura. Het oogt nog niet zo druk maar buiten liggen ook nog wel wat beren. Marcella (die Salitos zoekt) en Gulcan Emma en Louisa. Ook Saruman is gesignaleerd maar die kondigde zijn vertrek al weer aan. Hij verzocht nog wel of er veel rook kan worden beschreven als ik mijn verhaal op het forum plaats en onze ontmoeting beschrijf.

Teiresas
30 juni 2011, 13:55
is jana er ook vandaag? en duitse nina ?

Ace2
30 juni 2011, 14:12
Live from GT:
De dames blijven binnen stromen zoals Chanel Jossy Chantal (die mij haar "number 1" vindt) Olga en Adella. Ondertussen hebben Sunny en Megaboob zich bij ons gevoegd. Ik de kino neemt een ijsbeer een lieftallig meisje van achteren onder aanmoediging van zijn vrienden. Enkele meisjes kijken verbaasd naar het schouwspel.

seqoya
30 juni 2011, 14:15
ik denk dat chantal toch inmiddels een andere nr 1 heeft toch ;)

Ace2
30 juni 2011, 14:16
En Neef Ace ben je er al ? Ik wacht op de live berichten !! Kan ik me alvast opwarmen voor vanavond !! ben er om half 7 dus wacht op me met eten

Chantal wacht je op. "Maybe he take me, maybe he take me" kiert ze, terwijl ze mij geruststelt: "But you are my number 1, darling"

Ace2
30 juni 2011, 14:17
is jana er ook vandaag? en duitse nina ?

Nog niet gezien. Volg mijn live-berichtjes en je zult het weten.

Ace2
30 juni 2011, 14:42
Live from GT:
Gespot: Sibel Heidi Lisa Annie Anita. Saruman gaat naar huis en Shadow is verdwenen nadat hij door diverse vrouwen werd belaagd. Ik word ook door het latina klasje belaagd. Toch een fijn gevoel dat mijn eurootjes zo populair zijn. Het wordt drukker maar het komt nog niet echt los. Het is wachten op Seqoya...................

seqoya
30 juni 2011, 15:14
ik denk dat chantal toch inmiddels een andere nr 1 heeft toch ;)

Mooi dat ze ons allemaal laten weten dat wij de nr 1 zijn hahahahahaha maar seqoya gaat vandaag weer wat nieuws proberen... als ik iedere keer dezelfde moet nemen dan kan ik beter thuis blijven ;)

Ace, ik vertrek zo rond half 6 denk ik... dan ben ik er om half7 .. hou het eten warm de dames volgen wel ;)

hoe is het nu dan is het al wat drukker ? veel dames ?

ketserr
30 juni 2011, 15:26
@ Ace2

Doe je de dames de groeten van mij, KETSERR.

Megaboob
30 juni 2011, 16:00
Eerste sessie met Roemeense amy zit erop, verder een chronisch gebrek aan grote brosten weer vandaag, gelukkig heb ik Asia al wel gezien, maar die werd voor mijn neus weer weggekaapt door een andere ijsbeer. Ace2 heeft het druk met lustpillen uitdelen!

Ace2
30 juni 2011, 16:42
Live from GT:
Zo de eerste FT zit er weer op. Ondertussen is er weer een nieuwe lading vrouwen afgeleverd, zoals Elini Gloria Julie Asia Gulia Sandy en Duitse Tanja. Shadow is met Marcella mee geweest en hij was heel tevreden. In eerste instantie gaf hij haar een 8, maar toen hij meer bij zinnen was verlaagde hj dat cijfer naar 7,5. Marcella gaf echter een aanzienlijk hoger cijfer want zij is niet meer bij hem weg te slaan. Denise pronkt met haar slanke lijfje. Ik pronk ook met mijn lijf maar het maakt weinig indruk. Wat wel indruk maakt zijn mijn pepermuntballetjes. Allerlei meisjes komen met hun vriendinnetjes aan in de hoop dat ik het verhaal van de lustopwekkende werking vertel en hun vriendinnetjes door elkaar schudt. Ik kan dat erg goed. Megaboob loopt met zijn hoofd in de borsten.

Ace2
30 juni 2011, 17:33
Live from GT:
Gespot: Adella Hani Nani Sandra Sonja . De sfeer komt er langzaam maar zekerin al kijken sommige dames wel wat stuur. Sandra en Maxi komen binnen en ik moet moeite doen om mijn tong binnen boord te houden. Annie is op jacht en het is een geil gezicht om haar bezig te zien. Sunny toont interesse in mijn live-berichtjes en in Michelle. Ik heb trek maar ik heb beloofd op Seqoya te wachten en die is weer eens in geen velden of wegen te bekennen. Shadow schrikt van de lengte van Emy. "Wacht maar tot je de Ketsende Ketserr ziet" zeg ik hem. Lisa is erg populair vandaag en Megaboob valt van zijn kruk als hij hoort dat ik nog nooit met haar naar de kamer ben geweest. Echte mannen kunnen weerstand bieden. "waarom biedt jij dan weerstand?" vraagt Megaboob