PDA

Volledige versie bekijken : Zinvol dat clubs bepaalde services als standaard onderdeel van huisregels hanteren?



MiniME
21 augustus 2011, 15:37
Sonja overweegt echter om terug naar PHG te gaan omdat ze niet zomaar met alle mannen (stinkebekken...) wil tongzoenen en het management daar streng op toekijkt in PSR :smoke:.

Super! En zo werkt het systeem in PSR dus naar behoren! :biggrin:



Note W2 : zie ook https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?27106-Zoenen-verplicht-of-dame-beslist&p=228481#post228481

Bosco
21 augustus 2011, 15:49
Super! En zo werkt het systeem in PSR dus naar behoren! :biggrin:

Preciessss.... en daarom zijn er geen A-damens daar. De weinige B-dames en C-dames blijven over voor de stink-bekken.
Nieuwe naam PSR.....het varkenskot?

seksenfun
21 augustus 2011, 15:53
Preciessss.... en daarom zijn er geen A-damens daar. De weinige B-dames en C-dames blijven over voor de stink-bekken.
Nieuwe naam PSR.....het varkenskot?

Eigenlijk niet waard om op te reageren :smoke:.

egon, Dr. Rammler
21 augustus 2011, 15:56
Preciessss.... en daarom zijn er geen A-damens daar. De weinige B-dames en C-dames blijven over voor de stink-bekken.
Nieuwe naam PSR.....het varkenskot?

gut gesprochen :roll3::smile2:

Big30
21 augustus 2011, 19:15
Discussie verplaatst uit dame topic.

Alabama
21 augustus 2011, 19:21
Een dame heeft m.i. het recht om ijsberen te weigeren of bepaalde diensten te weigeren. Als die diensten wel een eis zijn van het management van een club, kan ze beter een andere club zoeken om centen te verdienen. Er zijn zowat meer saunaclubs dan kerktorens, dus dat zou het probleem niet moeten zijn.

seksenfun
21 augustus 2011, 19:42
Discussie verplaatst uit dame topic.

Schitterende beslissing :smoke:.

BefBeer
21 augustus 2011, 19:44
Ik beslis om met een dame te kameren die wel wil zoenen.
Tongzoenen is niet verplicht maar zoenen wel; anders no deal.
Kissing is simply a part of the game.

BefBeer

ijsbeer11
21 augustus 2011, 19:50
Eigenlijk niet waard om op te reageren :smoke:.

Waarom doe je het dan :biggrin:

seksenfun
21 augustus 2011, 20:24
Hou je je van de domme of snap je het écht niet :smoke:.

ijsbeer11
21 augustus 2011, 20:34
Nee ik snap het echt niet, maar er zijn in het verleden wel meer dingen gebeurd die ik niet snap :biggrin:

Dolfie
21 augustus 2011, 21:04
Jongens wat een gezeik hier weer:cool:

Als ik of eender welke andere ijsbeer een dame in de club tegenkom met bijvoorbeeld een stel rotte tanden of een lip vol met herpes uitslag ga ik of eender welke andere ijsbeer die dame niet zoenen,integendeel zelfs niet de kamer op...:eek:

Als een dame mij of eender welke andere ijsbeer ziet glimlachen met een rot bakkes of vol herpes bobbels is het toch normaal dat zij niet wil zoenen,laat staan naar de kamer gaan.

Lees de websites eens goed door van elke club;de dames bieden hun diensten zefstandig aan en alles moet met de dames besproken worden,dus de clubs moeien zich daar niet mee.
Als zij dit wel zouden doen is het pooierschap en dan kunnen ze hun clubje sluiten...zo simpel is dat.

Grtz,Dolfie

Bosco
21 augustus 2011, 21:26
Als zij dit wel zouden doen is het pooierschap en dan kunnen ze hun clubje sluiten...zo simpel is dat.

Grtz,Dolfie

Bel jij de polizei voor PSR of ik Dolfie? :biggrin:

MiniME
21 augustus 2011, 21:35
Lees de websites eens goed door van elke club;de dames bieden hun diensten zefstandig aan en alles moet met de dames besproken worden,dus de clubs moeien zich daar niet mee.
Als zij dit wel zouden doen is het pooierschap en dan kunnen ze hun clubje sluiten...zo simpel is dat.

Grtz,Dolfie

En jij gelooft, behalve in de teksten van de websites, ook nog in sprookjes? Als we alle niet-zelfstandige dames uit de Duitse clubs zouden verwijderen, zou minder dan 30% van de dames overblijven. Veel plezier en keep on dreaming!

@bosco: dan zou ik ook zeker de politie bellen voor GT, LR, PHG, Freude, Oase, World, etc

OT: ondanks dat het lijkt(!) of ik nu de topic starter ben, is dit een onzinnig topic met een onzinnige titel (dit doet B30 wel vaker, dingen uit z'n context halen), dan kun je net zo goed het topic starten: "Neuken verplicht, of dame beslist?".

Elke weldenkende beer begrijpt dat je een dame niet kunt dwingen sex te hebben met iemand die zich 3 weken niet gewassen heeft, etc. Dat geld in Duitsland, maar ook in NL, B en de rest van de wereld en is een kwestie van goed fatsoen.

Maar ALS je als dame besluit betaalde(!) sex te hebben met een ijsbeer, dan betekent dat in de betere(!) clubs in Duitsland TZ, PZC, NMC, etc....... (in NL betekent dit als je geluk hebt PMC en NMC en na 10 minuten weer buiten staan). Het is gewoon een kwestie van "wat zit er in het pakket als jij voor mijn diensten betaald?" en natuurlijk hoef je dus niet ieder klant te accepteren, maar die hoeft dan ook niet te betalen als ie niets koopt (en dus niets krijgt).

Als de dame besluit(!) FT aan te bieden, krijgt ze hier extra voor betaald en DAN doet ze dat dus.................als de dame besluit wel het geld voor een FT aan te nemen, maar vervolgens, omdat het zo vies is, alleen op haar borsten te laten komen, klopt dit niet. Als een dame in clubs waar dit gewoon is dus besluit de 50 euro aan te nemen voor sex, doet ze dus ZK, PZC en NMC. Zo simpel is het nu.................. :cool:

jacky pakutra
22 augustus 2011, 01:30
Ik denk dat het verplicht maken van zoenen (zoals in PSR) wel iets aan het serviceniveau toevoegt maar uiteindelijk is zoenen toch een rekbaar begrip. Iemand kan formeel TZ terwijl het materiaal bezien weinig voorstelt. Als een meisje haar tong 3 cm uit haar mond steekt en wat rondjes draait als een propeller, dan voldoet ze formeel aan het TZ-criterium, maar erg veel zal een dergelijke vorm van zoenen - zonder enige passie en beleving - aan een sessie niet toevoegen.

Nu is mijn ervaring na een aantal bezoeken PSR dat het met het zoenen over het algemeen wel goed zit, maar heb niet het idee dat het significant beter is dan in GT, world, of FKK planet enz.
Zoals gezegd heb je de zekerheid dat er getongzoend wordt, maar die heb je in de hiervoor genoemde clubs eigenlijk ook wel, en anders kun je voor de kamergang aangeven dat niet TZ een no go is.

In beide gevallen (zowel bij "verplicht" TZ in psr als checken van TZ-service bij specifieke dame in andere club) weet je niet uiteindelijk niet of je echt iets krijgt wat bijzonder veel aan je sessie toevoegt. Dat soort dingen is toch meer afhankelijk van een mogelijke klik, aanwezige (al dan niet gespeelde) passie en beleving enz.

ieder zijn eigen ervaring maar voor mij is oppervlakkig TZ uiteindelijk niet echt veel beter dan niet TZ, en zit het ook een beetje tussen de oren dat het met (zelfs beperkt) TZ sowieso een stuk beter is.
Als GFE-beer leidt dit voor mij tot het eindresultaat dat niet zoenen in prinicipe een no go is (een uitzondering als lisa GT daargelaten) en dat oppervlakkig zoenen uiteindelijk niet tot herhaling zal leiden, of de rest moet wel van een zeer goed niveau zijn om dit te compenseren.

een dame is geen robot en zal bij minder sympathie/klik/euro's enz (ook in PSR) minder uitbundig zoenen, net zoals in andere clubs het geval is. En tja, zoals ik zei is zoenen een rekbaar begrip, je kan niet bij de balie van PSR gaan klagen dat een dame naar jouw smaak niet goed genoeg /uitbundig genoeg zoent, dus uiteindelijk zal het verplicht zoenen niet veel extra brengen en blijft de kwaliteit van een sessie naar mijn mening afhankelijk van de al eerder genoemde punten.

jacky pakutra
22 augustus 2011, 01:38
En jij gelooft, behalve in de teksten van de websites, ook nog in sprookjes? Als we alle niet-zelfstandige dames uit de Duitse clubs zouden verwijderen, zou minder dan 30% van de dames overblijven.

minder dan 30%.. dat zeg je mooi, of was die 0 erachter een tikfout:biggrin:
nou ja 3% is ook minder dan 30% en ook minder dan 50% enz..je hebt in ieder geval een ruime "safe margin" genomen, laten we het daarop houden :)

Pistol Pete
22 augustus 2011, 07:00
Met beide opmerkingen van MiniMe en Jacky Pakutra ben ik het helemaal eens.

Onzinnig te denken dat TZ zit in het 50 euro pakket inhoudt dat de dame verplicht is elke bebaarde kerel met rotte en missende tanden en een stinkebek te MOETEN tongkussen in de klasseclub PSR. Zonder voldoende basishygiene zal de dame geen TZ doen (in PSR eender elke fatsoenlijke club). Ik merk evenals JP overigens geen verschil met LR of PHG op dit gebied omdat ik vrijwel nooit zonder TZ diensten afneem van de dame.

ijsbeer11
22 augustus 2011, 08:26
Ik kan me ook wel voorstellen dat een 19 jarige dame er niet op zit te wachten om met een vent van 73 te TZ, zelfs niet als die een supergoed gebit heeft, geen herpes en ruikt naar Listerine.

Ik ben het verder eens met JP dat tongzoenen een relatief begrip is, ik prefereer het wel maar als een dame aangeeft er problemen mee te hebben zal ik het altijd respecteren, wie ben ik om haar a.h.w. te dwingen, louter alleen omdat ik haar 50 euro heb betaald?

Mijns inziens heeft dit te maken met een beetje compromie t.o.v. de dame en vooral met respect en begrip.

Er zijn helaas genoeg zelfingenomen, egoistische ijsberen die voor een paar tientjes verwachten dat een meisje van 18 met ze zoent alsof ze stapelgek op hem is...

Boy69
22 augustus 2011, 08:32
Of de dame TZ aanbiedt, is haar eigen beslissing!
Als ze het vantevoren aankondigd dat ze geen TZ in haar programma heeft, kan de beer ter plekke beslissen of hij wel of niet wil kameren.
Daarmee zijn de afspraken duidelijk en moet met niet zitten zeiken over wel of niet TZ.

Uiteraard kan het niet zo zijn dat de dame vooraf zegt wel TZ te doen en op de kamer blijkt van niet.

Een door de club opgelegde "verplichting" tot TZ vindt ik echter ronduit BELACHELIJK.

Jack42
22 augustus 2011, 08:35
Een club kan interessant doen om plakkaten op te hangen in de club dat een dame verplicht is om te zoenen en je kan als ijsbeer op die plakkaten geilen maar uiteindelijk zal de dame zelf beslissen of ze aan TZ doet.
Ik geil niet op die plakkaten. Ik geil op dames die mij een goed gevoel geven.

bad pritt
22 augustus 2011, 08:37
Ik ben het wel eens met veel schrijvers hier in deze thead.

Voor mij geld ook zoenen is intiem, als de dame het niet wil, is dat haar goed recht, zoenen met de handrem erop of omdat het MOET, nee lass mal. Als ze het niet wil moet ze het van tevoren wel zeggen.

Ik vind dat de dame beslist over alle sexuele handelingen, ook al is er een zogenaamd verplicht service pakket.

Boy69
22 augustus 2011, 08:47
Sonja overweegt echter om terug naar PHG te gaan omdat ze niet zomaar met alle mannen (stinkebekken...) wil tongzoenen en het management daar streng op toekijkt in PSR :smoke:.

BELACHELIJK en RESPECTLOOS standpunt van management !!!
Ze kunnen zich beter druk maken om andere, belangrijke zaken (fatsoenlijke douches, whirlpool die fatsoenlijk werkt, wekelijkse pooiertref, klantvriendelijkheid, etc...)

Laat ze dan ook de aankondigingen aan de binnenkant van de kastjes aanpassen met de tekst "de dames werken weliswaar zelfstandig, maar moeten doen wat wij als club voorschrijven. Doen ze dit niet kunt U zich bij ons beklagen en zetten we de meid op straat"

MiniME
22 augustus 2011, 08:52
Helemaal eens met alle voorgaande schrijvers.............het heeft totaal geen zin om een dame die iets niet wil dat toch te laten doen.............dat geldt voor PZC, NMC, etc...........en dus ook voor TZ. Ben deze thread dan ook zelf niet begonnen (dat heeft B30 gedaan :cool:), want het zou een non-issue moeten zijn.

Het feit dat de basis regel in Duitse clubs is dat ALLE dames PZC en NMC doen, betekent dat je weet wat je kunt verwachten. Als dames opeens structureel weigeren om PZC of NMC te doen, zou dit forum te klein zijn om alle heisa hieromtrent weer te geven. feitelijk geldt voor PZC en NMC dus ook dat de dames, willen ze in Duitsland werken en geld verdiene, "verplicht" PZC en NMC moeten doen. Gaat het om TZ, dan is dit blijkbaar iets anders? Hoe hypocriet kunnen we zijn.............

Als een dame dus ZELFSTANDIG(!) besluit om haar diensten in een Duitse club aan te bieden, zal ze zich bewust zijn dat ze PZC en NMC moet aanbieden aan kerels die ze normaal nooit een blik waardig zou gunnen. En daar hoort TZ bij een aantal goede clubs dus gewoon bij. En inderdaad is deze "basis service" nog totaal geen garantie op succes: de uitvoering met passie en vol overgave bepaalt uiteindelijk of er sprake is van een goede sessie of niet, en gelukkig is de kans hierop bij dames die een breed service pakket hebben een stuk groter dan de dames die de kantjes er vanaf lopen en denken even snel 50 (of 100 of 200) euro te verdienen.

Nogmaals: je kunt een dame niet dwingen iets te doen, maar door als club duidelijke huisregels te hanteren, selecteert deze kwaliteit zichzelf uit, en de dames die alleen maar PMC willen doen, worden helemaal niet gedwongen dit te doen, die kunnen gewoon in een Nederlandse club aan de slag :biggrin:

MiniME
22 augustus 2011, 08:57
BELACHELIJK en RESPECTLOOS standpunt van management !!!
Ze kunnen zich beter druk maken om andere, belangrijke zaken (fatsoenlijke douches, whirlpool die fatsoenlijk werkt, wekelijkse pooiertref, klantvriendelijkheid, etc...)

Laat ze dan ook de aankondigingen aan de binnenkant van de kastjes aanpassen met de tekst "de dames werken weliswaar zelfstandig, maar moeten doen wat wij als club voorschrijven. Doen ze dit niet kunt U zich bij ons beklagen en zetten we de meid op straat"

Als een dame weigert PZC en NMC te doen, wordt ze bij ALLE clubs in Duitsland geweigerd..............dus what's new? :cool:

Gondolas9
22 augustus 2011, 09:09
Clinton-Lewinsky: 'I did not have sex with that woman'. Volgens Bill was orale seks geen echte seks.
In een clubcontext een interessante stelling. Ik heb wel eens het gevoel dat 'de basics' (neuken) vaak niet dat is waar het om draait, dat andere dingen, zoals pzc, cim, klaarkomen over borsten voor veel beren veel bevredigender zijn. En zoenen natuurlijk.

Bij de beperktheid van dat nmc kan ik me wat voorstellen. Ergens is dat iets louter technisch, is er geen echt interpersoonlijk contact, is het kunstmatig. Hoewel het erg bevredigend is - ook mét - klaar te komen in een mooie jonge vrouw, ja toch?

Van klaarkomen over haar lichaam zie ik de meerwaarde niet (integendeel), op haar gezicht klaarkomen zie ik enkel als geilen op vernedering, en cim, OK, als het een uitvloeisel is van een heel erg prettig pzc, maar dan vooral in een privécontext, als het mag, als je dat in wederzijds vertrouwen deelt.

Zoenen zie ik als heel intiem. Misschien raar om uit te leggen, maar zoals ik al eens eerder gezegd heb, neuken is (of kan) iets technisch (zijn), een soort van automatisme voor een dvp. Bij zoenen ga je een grens over, kom je letterlijk heel dicht bij iemand, kijk je van héél dichtbij in haar ogen, deel je speeksel, zit je meer in haar intimiteit dan bij nmc (waarbij ik overigens absoluut niet pleit voor nzc in een betalende context).

Er is natuurlijk een continuüm, met aan de ene kant kuis dichtgeknepen lippen of voorzichtige kusjes met gesloten mond, en aan het andere uiteinde passionele tongzoenen.
Kun je in een clubomgeving passie en emotie verwachten, of zal een dame zich toch altijd afschermen, ook als ze tz aanbiedt/moet aanbieden, zodat er noodzakelijkerwijs teleurstelling zal zijn bij de beer?

De vaststelling dat een dame eigenlijk tegen haar zin kust, dat het afgedwongen is, zou op mij een erg lustremmend effect hebben. En nog eens, bij nmc speelt dat niet in gelijke mate.

Boy69
22 augustus 2011, 09:22
Als een dame weigert PZC en NMC te doen, wordt ze bij ALLE clubs in Duitsland geweigerd..............dus what's new? :cool:

Dan is dat haar keuze (waarmee ze zichzelf weliswaar uit de markt prijst) !!
Als ze dit vooraf aankondigt, zie ik het probleem niet.
De beer kan dan zelf kiezen of hij wel of geen gebruik maakt van haar diensten, en moet dus achteraf niet zeiken.

MiniME
22 augustus 2011, 09:25
Zoenen zie ik als heel intiem. Misschien raar om uit te leggen, maar zoals ik al eens eerder gezegd heb, neuken is (of kan) iets technisch (zijn), een soort van automatisme voor een dvp. Bij zoenen ga je een grens over, kom je letterlijk heel dicht bij iemand, kijk je van héél dichtbij in haar ogen, deel je speeksel, zit je meer in haar intimiteit dan bij nmc (waarbij ik overigens absoluut niet pleit voor nzc in een betalende context).

De vaststelling dat een dame eigenlijk tegen haar zin kust, dat het afgedwongen is, zou op mij een erg lustremmend effect hebben. En nog eens, bij nmc speelt dat niet in gelijke mate.

Precies..........en daarom zal ik nooit vrijwillig(!) 1 euro uitgeven voor een klinische NMC sessie, zonder enige passie en overgave (al dan niet gespeeld).

Boy69
22 augustus 2011, 09:30
Precies..........en daarom zal ik nooit vrijwillig(!) 1 euro uitgeven voor een klinische NMC sessie, zonder enige passie en overgave (al dan niet gespeeld).

Gelukkig weten we altijd vooraf welke service een (nieuwe) meid geeft !!! :biggrin:

The Saint
22 augustus 2011, 09:54
TZ: wel of niet verplicht is 1 ding. Maar een echte tongzoen is nog wat anders. Veel dames antwoorden zogezegd ja als je hun vraagt of ze tongzoenen: maar bij sommigen is het geremd en/of met zo weinig gevoel dat je er niet van geniet/opgewonden van wordt. Als de club nu TZ oplegt of niet, is nog geen garantie dat je ook echt een volwaardige TZ krijgt. Alleen de recensies/mond-aan-mondreclame:biggrin: hier kunnen ons duidelijkheid brengen of de dames vol of geremd TZ aanbieden.

bad pritt
22 augustus 2011, 10:26
TZ: wel of niet verplicht is 1 ding. Maar een echte tongzoen is nog wat anders. Veel dames antwoorden zogezegd ja als je hun vraagt of ze tongzoenen: maar bij sommigen is het geremd en/of met zo weinig gevoel dat je er niet van geniet/opgewonden van wordt. Als de club nu TZ oplegt of niet, is nog geen garantie dat je ook echt een volwaardige TZ krijgt. Alleen de recensies/mond-aan-mondreclame:biggrin: hier kunnen ons duidelijkheid brengen of de dames vol of geremd TZ aanbieden.

Echte passie,echte tongzoenen, lekkere sex wara de dame ook van geniet of dat zeer overtugend speelt ( wat is het verschil..?)..kun je niet kopen daar komt de dagvorm en sympathie om de hoek kijken.

Meestal geld voor mij in de p6 de regel..betere service koop je niet die krijg je.

Pistol Pete
22 augustus 2011, 11:07
Echte passie,echte tongzoenen, lekkere sex wara de dame ook van geniet of dat zeer overtugend speelt ( wat is het verschil..?)..kun je niet kopen daar komt de dagvorm en sympathie om de hoek kijken.

Meestal geld voor mij in de p6 de regel..betere service koop je niet die krijg je.

Je zal best in sommige gevallen gelijk hebben, maar (veel) geld of zicht daarop in de nabije toekomst helpt vaak een heleboel. Money rules is een regel die in de paysex wereld, niet verrassend, zwaar telt. Hoe het in PT's werkt weet ik niet daar weiger ik te komen hoewel je mijn nieuwsgierigheid naar PT emmerich onlangs hebt gewekt met de vermoede aanwezigheid van twee pistolladies. Maar als ik dan lees in welke ambiance ik zou moeten spelen met de dames bedank ik weer en kies voor de klasseclubs, zie lijstje van Minime met mijn toevoeging FKK Planet.

bad pritt
22 augustus 2011, 11:30
He PP,ieder zijn ding, geld rules, dat klopt, maar als ik met geld gooi en dan iets krijg dan vind ik het niet zo leuk meer, dan wil ik gewoon een standaard snelle afwerksex beurt. Maar als er geen geld speelt en je krijgt binnen de p6 iets , is het een kadootje en kun je er veel meer van genieten omdat het ook echter is, dan gekochte waar.

PTE wisselt qua sevice maar hier moet je hetzelf losmaken, de omgeveing is shabby, maar ik voel me bijvoorbeeld ook erg thuis in Freude mede door de donkere versleten puff uitstraling.

Ride it like you stole it. Gisteren op de vulkaan was ik 1,5 uur met een dame , omdat ze dat zelf uit de hand liet lopen en er sympathie was, dat is leuk , ervaringen op de grens van de p6 dat vind ik leuk..de rest..is drukafbouwen, dat is ook soms nodig.

Ik kwam vaak in de grotere klubs maar die vind ik te saai ! Af en toe is oke...maar alles is daar zo voorspelbaar en patroonmatig.

kinky Jan
22 augustus 2011, 11:35
Ik hou van een goede GFE ervaring en daar hoort zoenen bij maar om het te gaan verplichten gaat mij te ver net als pijpen zonder condoom dat moet ook niet verplicht zijn want daar kun je namelijk soa,s van krijgen en de dame moet zelf kunnen beslissen of ze iets wel of niet wil doen dat is mijn mening!

dupke
22 augustus 2011, 11:36
Eigenlijk is het antwoord op deze vraag niet zo makkelijk.

Voor mij is tongzoenen een 100% must om een goede kamer sessie te hebben, niet zoenen staat voor mij gelijk met ofwel een mislukte sessie ofwel als ik het op voorhand weet een no go.

Echter vragen of een dame tongzoent is een moeilijke zaak. Zoals reeds aangehaald is er Tongzoenen en tongzoenen omdat het moet.

Ga je dat voor de sessie expliciet vragen dan krijg je situaties dat dames die dat liever niet doen omwille van de kamergang ( centen) ja gaan antwoorden en in hun ogen een goede poging doen om te zoenen.

De soort van antwoorden op een vraag Tongzoen je, die beginnen met 'Eigenlijk zou ik ja moeten zeggen hé" leiden tot situaties waar dames omwille van de centen een goedbedoelde poging doen, maar nooit met overgave, en dat maakt het net zo teleurstellend.

Verplicht maken, als 100% liefhebber van TZ, eigenlijk liever niet, want dan kom je in situaties waar dames doordat je niets vraagt niet weten dat dat belangrijk voor je is en maar zonder overgave wat aankussen omdat het moet.

Het beste is als een meid je na het kennismakingsrondje op de bank bij de beslissende vraag aangaande dat tongzoenen vol op de bek pakt om de deal te besluiten.

bad pritt
22 augustus 2011, 11:39
Het beste is als een meid je na het kennismakingsrondje op de bank bij de beslissende vraag aangaande dat tongzoenen vol op de bek pakt om de deal te besluiten.

Hahah ja dat is het beste..zeg dan nog maar eens nee..lol

Pistol Pete
22 augustus 2011, 11:48
Zo veel stemmen, zo veel meningen. Ik koop sex, dat is de essentie in het hoerenlopersbestaan. Als ik iets koop doe ik vooraf onderzoek zodat het te kopen ding zo goed mogelijk zal bevallen. Als het gaat om schoenen, televisie, auto, restaurant of een dvp. In alle gevallen wil ik datgene hebben dat het bedte bij mij past. In gevalvan een eerste sessie met een dvp zal dat in ieder geval moeten inhouden pzc, kussen en nmc. Als daar extra bij blijkt te komen (voortvloeiend uit de veel geroemde klik) zal dat er voor kunnen zorgen dat ik (vaak) terugkom. Deze discussie drijft, zoals vaak op persoonlijke smaak, maar mijn smaak is de beste. Zullen velen net zoals ik menen, uit welk gevoel hier weer een nieuwe reactie zal verschijnen zoals ook mijn reactie is verschenen. :)

jacky pakutra
22 augustus 2011, 12:01
Deels denk ik dat het klopt dat kussen voor een dame intiemer is en dat handelingen als pijpen en neuken voor haar klinischer af te werken zijn. Anderzijds ontkom je er als DVP niet aan dat je in Duitse saunaclubs moet PZC. Als je dat niet doet dan moet je echt een ander vak gaan kiezen, of achter de ramen gaan zitten. Voor dat laatste heeft de dame dus eigenlijk vaak geen keus, en heeft ze in haar hoofd al de knop omgedraaid dat het bij de standaardservice hoort. al zal pzc in veel gevallen ook geen prettige bezigheid zijn om uit te voeren bij bepaalde stinkberen.
verder is zoenen veel variabeler interpreteerbaar dan pzc of nmc. als je als dvp een man pijpt dan heb je dit voor het grootste deel zelf in control, het is een voor het grootste deel een eenzijdige handeling te noemen. met zoenen is het toch meer een samenspel...en is de dame afhankelijk van de grillen en wensen van de beer in kwestie. wat te doen met een beer die ineens zijn tong tegen je huig aandrukt, een beer die over je lippen likt terwijl je dat niet wil.
kortom ik heb het idee dat een dame zelf ook het gevoel heeft dat ze met met name met pijpen wat meer in control is (met neuken wat minder maar dat is ook wat klinischer) terwijl ze met zoenen toch maar moet afwachten wat de beer zelf allemaal gaat uitspoken.
en dan kan het al snel vrij intiem worden, je kijkt elkaar in de ogen, deelt elkaars speeksel. zonder dat er iets van plactic tussen zit.

het laatste dat ik zelf zal doen is een dame op zoengebied pushen, hoogstens spelenderwijs kijken wat er wel of niet kan.
maar als ik veel dames mag geloven zijn er genoeg beren die er een hobby van maken om hun tong diep achter in de keel van een dame te proppen en rondjes te draaien als een propeller. ieder zijn smaak maar voor mij een totaal onerotische vorm van zoenen...
maar blijkbaar zijn er nog veel beren die het zo doen. zelf prefereer ik meer zoiets als dit:

http://www.youtube.com/watch?v=MGeoAp8wnJ0

laat ik dit het "breezerstyle-zoenen" noemen, wat veel jonge meisjes doen :)
(tja helaas kon ik alleen een filmpje met 2 dames vinden, maar goed, punt is duidelijk)

vrije jongen
22 augustus 2011, 12:16
Eigenlijk is het antwoord op deze vraag niet zo makkelijk.

Voor mij is tongzoenen een 100% must om een goede kamer sessie te hebben, niet zoenen staat voor mij gelijk met ofwel een mislukte sessie ofwel als ik het op voorhand weet een no go.

Echter vragen of een dame tongzoent is een moeilijke zaak. Zoals reeds aangehaald is er Tongzoenen en tongzoenen omdat het moet.

Ga je dat voor de sessie expliciet vragen dan krijg je situaties dat dames die dat liever niet doen omwille van de kamergang ( centen) ja gaan antwoorden en in hun ogen een goede poging doen om te zoenen.

De soort van antwoorden op een vraag Tongzoen je, die beginnen met 'Eigenlijk zou ik ja moeten zeggen hé" leiden tot situaties waar dames omwille van de centen een goedbedoelde poging doen, maar nooit met overgave, en dat maakt het net zo teleurstellend.

Verplicht maken, als 100% liefhebber van TZ, eigenlijk liever niet, want dan kom je in situaties waar dames doordat je niets vraagt niet weten dat dat belangrijk voor je is en maar zonder overgave wat aankussen omdat het moet.

Het beste is als een meid je na het kennismakingsrondje op de bank bij de beslissende vraag aangaande dat tongzoenen vol op de bek pakt om de deal te besluiten.

Ben het hier helemaal mee eens (alle punten eigenlijk). Ik moet ook zeggen dat (in mijn beperkte ervaring) meestal als ik vooraf naar zoenen moet informeren, er later 'zoenen omdat het moet' volgt; gelukkig niet altijd:). Dat is het mooie aan clubs als PSR en Oase, waar ze je standaard op de bek pakken voordat je naar de kamer gaat :biggrin:

Voor de rest zijn er genoeg clubs waar de dames op een case bij case basis kunnen beslissen wat wel en niet, in PSR wordt er van je verlangt dat als je 'ja' zegt tegen een klant ook het hele pakket afdraait; take it or leave it.

Red Devil
22 augustus 2011, 12:50
De dame beslist. Zij is, net als iedereen, de baas over haar lichaam.
Zij loopt wél het risico dat zij zichzelf op den duur uit de markt prijst, afhankelijk van de concurrentie ter plekke. Maar als zij genoeg andere leuke diensten aanbiedt, zou dat nog best mee kunnen vallen.

Groeten,
:teuflisch:

Peter020
22 augustus 2011, 14:44
Ik vraag aan het einde van het sollicitatiegesprek vrijwel altijd op een losse, glimlachende manier: : "Ennuh, kun je ook goed kussen en tongzoenen?"

Niets moeilijks of ingewikkelds aan, dat breekt het ijs en dan weet je het in principe direct. Vaak springen ze je dan meteen vol op de bek, is mijn ervaring. Kussen en tongzoenen hoort in een FKK/saunaclub voor mij bij een kamersessie.

Overigens zorg ik altijd dat ik behalve mijn Paco Rabanne 1 Million en deodorant ook kauwgom en een mondverfrisser (aquafresh) bij me heb. Lijkt me wel fris voor de dames van plezier en daarover krijg ik altijd volop de complimenten. Het is maar een tip...

Big30
22 augustus 2011, 16:00
Tongzoenen mag dan door veel mensen leuk gevonden worden, het is allesbehalve gezond. Tijdens één enkele Franse kus worden meer dan 40.000 parasieten uitgewisseld. Dat blijkt uit een Zweeds onderzoek.

Zweedse wetenschappers die onderzoek deden naar mondhygiëne, bekeken de biologische effecten van de tongzoen en kwamen daarbij tot een schokkende conclusie. Tijdens een enkele toenzoen worden zowat 40.000 parasieten en zo'n 250 verschillende bacteriesoorten uitgewisseld. Daarnaast verwisselt er 0,7 gram eiwitten, 0,45 gram vet en 0,19 gram overige organische stoffen van eigenaar.

http://www.gezondheid.be/index.cfm?fuseaction=art&art_id=2632

:smkiss::biggrin::tongue::baeh::smkiss:

Peter020
22 augustus 2011, 17:49
Dan ga ik met ingang van morgen niet meer tongen.

tifkad
22 augustus 2011, 18:25
Daarnaast verwisselt er 0,7 gram eiwitten, 0,45 gram vet en 0,19 gram overige organische stoffen van eigenaar.


Vooral in een saunaclub als je bedenkt wat er aan stukjes kwak in de gebitsholten van een DV achterblijven na een FT.

Gondolas9
22 augustus 2011, 18:35
Vooral in een saunaclub als je bedenkt wat er aan stukjes kwak in de gebitsholten van een DV achterblijven na een FT.

En zo komen we via een omweg toch weer bij de gay-club van Jan Wandelaar terecht :teuflisch:

Picasso 1
22 augustus 2011, 20:15
http://www.gezondheid.be/index.cfm?fuseaction=art&art_id=2632

:smkiss::biggrin::tongue::baeh::smkiss:


http://www.gezondheidsnet.nl/relatie/artikelen/326/zoenen-is-gezond

:smkiss::biggrin::tongue::baeh::smkiss:

BefBeer
22 augustus 2011, 20:30
BAng voor die bacterieen?
Er zitten in speeksel ook weer hondertaal stoffen die weer beschermen tegen van alles.
It's all battle of circumstances.

Er wordt weer weinig onderscheid gemaakt tussen tongzoenen en zoenen.
Persoonlijk vind ik goede zoenen ook erg intiem en kan dit zeer fijn en lustverhogend werken. Heel subtiel en zacht bijvoorbeeld, is geweldig.
Een tongzoen kan veel eenzijdiger (dame perst haar tong alleen in jouw keel) en onwelgevallig zijn.
Vaak heb ik liever goede zoenen dan verkeerde tongzoenen.

Ik denk dat een dame wel een beetje mag bepalen hoever ze de deur openzet voor een klant.
Dat kan dus van geval tot geval verschillen. Alleen de hoofdlijnen moeten a priori duidelijk zijn qua servicepakket.

BefBeer

Badslippers
22 augustus 2011, 23:09
Ik post het maar hier om die verdomde "Topicvervuiling" tegen te gaan.


Op dinsdag 09 augustus naar Residenz getrokken voor een paar dagen sex. Amper 15 minuten na aankomst kwam deze Turkse dame al naast me zitten in het restaurant. Na even te keuvelen naar kamer 1 getrokken. Wat was die dame tam zeg, en TZ was ook al niet van dat. Nadat ze in de kamer zelf eerst nog een uitgebreide douche had genomen kwam ze naast me liggen, en had ik niet het initiatief genomen, dan lagen we er nu nog. dan maar gemaakt dat ik mijn zaakje kwijt kon en zelf gaan douchen in de kamer. Toen ik klaar was, was ze zelf al volledig aangekleed en klaar om te vertrekken. Zeker een 0/10 voor deze dame
Het komt van deze link
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?27031-DIDEM-(Turks-Egytische)&p=227589#post227589



Interessant project. Dit lijkt me DE perfecte dame om de visie van MiniMe maar zeker ook die van "Parksauna Residenz" eens op te projecteren c.q. te toetsen! Dat de dame tongzoent blijkt uit de recensie. Of ze NMC en PZC vertelt de recensent ons niet. Wél dat hij "zijn zaakje" kwijt kon. Jammer dat we niet weten HOE de effusie tot stand is gekomen. Oraal? Vaginaal? Anaal? Handmatig? Mag ik er van uitgaan dat deze dame naast het TZ "Wat ook al niet van dat was", ook NMC en PZC? Dan zou ze volgens de huisregels mogen blijven. Zelfs met een (subjectieve) score van 0/10. Toch fijn dat "PSR" voor ons het kaf van het koren weet te scheiden. Een garantie om tegenvallende sessies te voorkomen. Of toch niet?

Sorry, dit inkoppertje kon ik niet laten liggen.

seksenfun
22 augustus 2011, 23:17
Vooreerst: een dame die zéker weet dat ze bijlange niet met alle mannen wil tongzoenen (baard, ietwat slechtruikende adem - koffiegeur bijvoorbeeld -) moet verstandig zijn en niet bij PSR beginnen. Het wordt haar bij de sollicitatie erg duidelijk gemaakt dat het in PSR moet. Als ze er toch begint, fopt ze zichzelf want zal ze te weinig klandizie hebben (en dus toch moeten vertrekken).
Zo moet een dame die PMC wil doen ook verstandig zijn en naar Nederland versjassen.

Om terug te komen op het "betaaleffect": het doet me geen deugd om door wat voor extra vergoeding dan ook (op voorhand (afgesproken)) betere tongzoenen te krijgen of een dame te hebben die "abnormaal" lang bij me blijft hangen voor en na de kamer. Ik heb er maar eer van als dat door mijn "charmes" komt.

Hoe heb je het meeste garantie op "goeie tongzoenen", welke vraag (en hoe) stel je best? Eigenlijk is het simpel. Zoiets vraag je meestal niet. Je merkt tijdens het voorgesprekje of er een klik is tussen jou en de dame. Als er een geweldige klik is, als de dame perfect reageert zoals ik het wil, is de kamersessie uitstekend (zelfs zonder tongzoenen). Voor mannen die absoluut willen tongzoenen stel je natuurlijk niet de vraag of ze ook kust want tussen kussen en tongzoenen is een groot verschil. Je vraagt ook niet of ze tongzoent want dan krijg je het effect dat dupke formuleert. Best probeer je spelenderwijze wat uit. Je merkt het erg snel of een dame "wegdraait" of gretig inpikt op jouw bedoelingen. Ik ga, tussen haakjes, niet met dames die niet spontaan, los, vrolijk, spelerig... zijn tijdens het gesprekje vooraf. Er zullen echter genoeg mannen zijn voor wie het allemaal niet zo veeleisend hoeft of net veel rustiger mag zijn en die een gewoon babbeltje zonder veel meer genoeg vinden (, als het maar eventjes duurt). Bij zo'n statische gesprekjes kunnen vragen nog noodzakelijk zijn. Stel dan de vraag of ze heel erg (ja overdrijf wat) van lekker tongzoenen houdt, of dat er voor haar bijhoort om tot goede seks te komen. Goede filter voor de "nep-tongzoenertjes". De kans dat je dan nog een dame hebt die op kamer niet wil tongzoenen of er met opzet de kantjes van afloopt is wel héél, héél bijzonder klein (verwaarloosbaar), leert mijn ervaring :smoke:.

Big30
22 augustus 2011, 23:35
http://www.gezondheidsnet.nl/relatie/artikelen/326/zoenen-is-gezond

:smkiss::biggrin::tongue::baeh::smkiss:
Ach ja zelfs Google zat me te pesten met de vraag "Bedoelde u: zoenen gezond ?". Zoenen/TZ doe je met je vrouw of vriendin, met een Dame in een club heb je Sex, liefst goede Sex maar dat heeft wat mij betreft totaal niets met zoenen te maken.
Gelet op de meningen in dit topic heb ik klaarblijkelijk een afwijkende mening!

Overigens de titel is bewust gekozen en dit topic is er alleen gekomen omdat de berichten eerst bij het dame topic stonden, waar die discussie gewoon niet thuishoort. Daar horen alleen concrete ervaringen met een dame.

Iets verplichten is van een andere orde dan iets dwingen. Op het moment dat een dame in een club werkt weet ze dat er bepaalde regels gelden, zeg verplichtingen zoals hoe laat ze moet beginnen, kan eindigen, geen kauwgum kauwen etc.
Geldt zelfs voor de beren, wij zijn ook verplicht in badjas/handdoek rond te lopen.

Wat mij betreft bepaalt een dame gewoon zelf of ze wel of niet wil zoenen. Als een club dit verplicht wil stellen en de dame weet dat en gaat accoord (ja is met dubbel k) ook prima, maar een rigide handhaving en controle hierop lijkt me lastig en los daarvan in bepaalde gevallen die al aangehaald zijn moet een dame evident ook nee kunnen zeggen.

Zoals wat mij betreft een dame een klant moet kunnen weigeren moet ze zo vind ik ook zelfs in een club met zoen verplichting tegen een klant kunnen zeggen "kamergang OK maar zoenen nee". Dat is in feite een wat meer subtielere afwijzing die zo hoop ik dan door de klant ook wordt begrepen.

jacky pakutra
23 augustus 2011, 01:15
Ach ja zelfs Google zat me te pesten met de vraag "Bedoelde u: zoenen gezond ?". Zoenen/TZ doe je met je vrouw of vriendin, met een Dame in een club heb je Sex, liefst goede Sex maar dat heeft wat mij betreft totaal niets met zoenen te maken.
Gelet op de meningen in dit topic heb ik klaarblijkelijk een afwijkende mening!



iedereen inderdaad zijn mening BIG, wat dat betreft zijn de regels op dit forum soepeler dan die in saunaclubs ;)
maar denk dat voor velen kussen een onderdeel is van goede sex, zoals een Roemeense dame in GT eens, in wat gebrekkig Engels, tegen me zei:

"i don't understand if you go with girl that don't kiss , sex without good kissing is no sex"

Maar ach, misschien was dat in de periode dat ik bij elk bezoek aan GT een donatie aan Lisa deed, die deels ten koste van haar ging :biggrin:

Big30
23 augustus 2011, 01:35
"i don't understand if you go with girl that don't kiss , sex without good kissing is no sex"

Maar ach, misschien was dat in de periode dat ik bij elk bezoek aan GT een donatie aan Lisa deed, die deels ten koste van haar ging :biggrin:
Denk je dat een Roemeense dame het maar van enig belang vindt goede Sex in een club te hebben? Tuurlijk niet, die komt er om te "arbeiten" om centjes te verdienen niet omdat ze na klant #X graag goede sex wil hebben.
Maar als ze een klant de illusie van "goede sex" kan verkopen door wel wat te zoenen of zo nodig wat handjes vast te houden dan speelt ze het spelletje zakelijk als ze natuurlijk (soms) zijn graag mee.

Ik vind ook eigenlijk dat zoenen met een wild vreemde dame in een club verboden moet worden :biggrin:! Ik zeg Sex JA, zoenen NEE!
Ook ben ik tegen handjes vasthouden, vind dat echte kerels in een club gewoon een koude douche moeten nemen, kamersessies niet langer dan 20m mogen duren maar Rutten moet wel bij PSV blijven.

Ik heb gesproken :tongue:.

jacky pakutra
23 augustus 2011, 02:08
@ BIG: was ook cynisch bedoeld, tuurlijk maakt het haar niet uit, zei ze alleen om haar eigen omzet te maximaliseren.

Maar desondanks heb je inderdaad een heel andere mening dan de de meeste beren hier. denk dat voor de meeste beren zoenen wel een conditio sine qua non is om een kamergang te maken. zeker voor gfe beren en ook de meeste pse beren die ik ken willen toch ook wel zoenen in het pakket.
en voor de rest moet ieder doen wat ie wil, of ie nu 20 min of 20 uur naar een kamer gaat...heb veelal een man in GT gezien die een aantal uren met 2 dames op de bank zat, hun handjes vasthield, wat kletste, en hun ieder op het eind van de avond een paars bankbiljet overhandigde...tja als hij daar gelukkig van wordt, tis zijn geld. het slechtste wat er bestaat, zijn naar mijn mening mensen die voor anderen willen bepalen wat goed of slecht voor hen is.

zolang je maar inziet dat een DVP niet je vriendin is maar een publieke vrouw, en jij niet haar vriend bent maar een gewone passant...( ©opyright van deze zinnige woorden ligt bij een collega ijsbeer). buy & enjoy your illusion :) spaarzame uitzonderingen daargelaten

Pistol Pete
23 augustus 2011, 07:18
Om terug te komen op het "betaaleffect": het doet me geen deugd om door wat voor extra vergoeding dan ook (op voorhand (afgesproken)) betere tongzoenen te krijgen of een dame te hebben die "abnormaal" lang bij me blijft hangen voor en na de kamer. Ik heb er maar eer van als dat door mijn "charmes" komt.

Hoe heb je het meeste garantie op "goeie tongzoenen", welke vraag (en hoe) stel je best? Eigenlijk is het simpel. Zoiets vraag je meestal niet.

Voor een groot deel ben ik het eens met Sexenfun, dat deel heb ik uit mijn quote weggelaten. SenF miskent (schenkt er te weinig aandacht aan) dat het hier op paysex gaat en het geen disco is waar meiden vriendjes kiezen. Het gaat om PUBLIEKE vrouwen, voor iedereen beschikbaar, charmes of niet. Natuurlijk kan er sympathie bij komen kijken, wederzijds desnoods. Maar in de basis is het betalen het belangrijkst voor de vrouw. En als jij denkt dat het door charmes komt als een DVP bij je blijft wil ik je wel uit een droom helpen:smoke::smoke:.

Persoonlijk betaal ik nooit er voor om de vrouw buiten de kamer bij me te hebben. Dat is slechts een indirect effect. De PUBLIEKE vrouw wil graag goed starten met haar dag :). Een vaste dame van mij weet dat er 1 a 1,5 uur kamersessie in zit dus wil daar soms wat tijd vooraf in investeren. Voor mij weer van belang omdat ik zelden een goede kamerervaring heb als ik direct naar de kamer ga en in 14 minuten mijn ding doe. Vrijwel alle topsessies begonnen (ik herinner me nog edina (oase) en Laura (World) en ook Eliana (destijds LR) met spetterende presales met intens kussen. Als een dame zegt: ik kus alleen op de kamer ben ik een gewaarschuwd man.

sekstotindekist
23 augustus 2011, 16:22
Vrouwen moeten zelf kunnen bepalen met wie ze willen kussen vind ik. Je zou toch zelf ook geen meid willen kussen met lelijke tanden/onfrisse adem.
Vind het een belachelijke regel.
En als het van "MOETEN" is, beleef je er toch geen plezier aan.

Big30
23 augustus 2011, 16:34
@ BIG: was ook cynisch bedoeld, tuurlijk maakt het haar niet uit, zei ze alleen om haar eigen omzet te maximaliseren.
Zo zat in mijn bericht ook de nodige ironie! Maar bottom-line en daar verschillen we dan van mening, zoenen zie ik zeker niet als een must voor een goede sessie.
Begint een dame te zoenen denk ik vaak "moet dat nou echt?". Even los van waar het in dit topic omgaat, namelijk of je dit als club verplicht zou moeten stellen. Daarvan zeg ik prima als Clubs dat doen en dames daar mee accoord gaan.

Als ik een mooie Jonge Roemeense Dame zou zijn dan zou ik zeggen "$&$&%er op dat bepaal ik zelf wel!" :biggrin:.

jacky pakutra
23 augustus 2011, 16:44
Zo zat in mijn bericht ook de nodige ironie! Maar bottom-line en daar verschillen we dan van mening, zoenen zie ik zeker niet als een must voor een goede sessie.
Begint een dame te zoenen denk ik vaak "moet dat nou echt?". Even los van waar het in dit topic omgaat, namelijk of je dit als club verplicht zou moeten stellen. Daarvan zeg ik prima als Clubs dat doen en dames daar mee accoord gaan.

Als ik een mooie Jonge Roemeense Dame zou zijn dan zou ik zeggen "$&$&%er op dat bepaal ik zelf wel!" :biggrin:.

BIG als jij niet wil niet zoenen is dat geen probleem, gewoon van tevoren even aan de DVP doorgeven dat TZ niet in jouw pakket zit.

en Roem. dames die dingen bepalen dat is net zoiets als een vierkante cirkel :roll3:

bovendien, afgezien daarvan: ze zullen toch geld moeten verdienen, en als je minder service biedt dan andere dames, dan prijs je jezelf uit de markt..

Jansen
23 augustus 2011, 18:47
Big is niet Vegetarisch maar tegenwoordig ook Sextarisch geworden.
Dit wil zeggen dat hij niet zoent,beft en niet neukt in de clubs maar alleen komt om te kletsen met de beren.

Hij wil niets te maken hebben met vlees tussen zijn lippen en in zijn handen ook vlees om zijn pik is tegenwoordig taboe.

Verder is het een aardige vent die als Co piloot met me meegaat maar altijd zijn rotzooi in de auto achterlaat.:biggrin:

Dolfie
23 augustus 2011, 19:32
Jongens,jongens wat kunnen jullie hier toch zeiken over TZ:hammer:

@Bosco : Ik heb net de Polizei gebeld,hopelijk doen ze iets aan deze wanpraktijken.

@Mod's : AUB doe dit topic op slot,ik word er ff misselijk van.


Grtz,Dolfie

Jansen
23 augustus 2011, 19:38
Jongens,jongens wat kunnen jullie hier toch zeiken over TZ:hammer:

@Bosco : Ik heb net de Polizei gebeld,hopelijk doen ze iets aan deze wanpraktijken.

@Mod's : AUB doe dit topic op slot,ik word er ff misselijk van.


Grtz,Dolfie

Ben het helemaal met je eens Dolfie

De dames doen alleen TZ met schone beren die hun tanden hebben gepoetst en niet roken,daarom is Jansen meestal de lul die dan moet TongZoenen.

En heb je de Milieu Politei gebeld ? die komen dan overal een uitsstrijkje van maken wat ik ook altijd doe bij de meiden om te keuren. :biggrin:

seksenfun
23 augustus 2011, 21:04
Jongens,jongens wat kunnen jullie hier toch zeiken over TZ:hammer:

@Bosco : Ik heb net de Polizei gebeld,hopelijk doen ze iets aan deze wanpraktijken.

@Mod's : AUB doe dit topic op slot,ik word er ff misselijk van.


Grtz,Dolfie

Open dit topic dan gewoon niet meer :smoke:.

seksenfun
23 augustus 2011, 21:12
SenF miskent (schenkt er te weinig aandacht aan) dat het hier op paysex gaat en het geen disco is waar meiden vriendjes kiezen. Het gaat om PUBLIEKE vrouwen, voor iedereen beschikbaar, charmes of niet. Natuurlijk kan er sympathie bij komen kijken, wederzijds desnoods. Maar in de basis is het betalen het belangrijkst voor de vrouw. En als jij denkt dat het door charmes komt als een DVP bij je blijft wil ik je wel uit een droom helpen:smoke::smoke:.

Persoonlijk betaal ik nooit er voor om de vrouw buiten de kamer bij me te hebben. Dat is slechts een indirect effect. De PUBLIEKE vrouw wil graag goed starten met haar dag :). Een vaste dame van mij weet dat er 1 a 1,5 uur kamersessie in zit dus wil daar soms wat tijd vooraf in investeren. Voor mij weer van belang omdat ik zelden een goede kamerervaring heb als ik direct naar de kamer ga en in 14 minuten mijn ding doe. Vrijwel alle topsessies begonnen (ik herinner me nog edina (oase) en Laura (World) en ook Eliana (destijds LR) met spetterende presales met intens kussen. Als een dame zegt: ik kus alleen op de kamer ben ik een gewaarschuwd man.

Je praat er hier zelf over, dus. Meestal vragen we niet expliciet of een dame erg houdt van tongzoenen.

Ik onderschat het betaaleffect niet hoor. Je hoeft me helemaal niet wakker te schudden uit een droom. Dat heeft een dame in PHG voor mij al gedaan, lang geleden. Je stelt het ook weer zelf: het indirect effect. Ik weet ook wel dat een vrouw bij je blijft hangen om een lange kamersessie te verkrijgen (daar hoopt ze dan op) en die krijgt ze dan ook (vermits ik niet blijf hangen bij een vrouw die me niet boeit). Op rustige momenten doen ze dat ook om je "te proberen te binden", je een super gevoel te geven van jezelf zodat ze min of meer zeker zijn dat ze altijd op je kunnen rekenen als je in de club bent en zij is er ook.
(charmes stond tussen haakjes) :smoke:.

ijsbeer11
24 augustus 2011, 12:53
Eigenlijk is het antwoord op deze vraag niet zo makkelijk.

Voor mij is tongzoenen een 100% must om een goede kamer sessie te hebben, niet zoenen staat voor mij gelijk met ofwel een mislukte sessie ofwel als ik het op voorhand weet een no go.

Echter vragen of een dame tongzoent is een moeilijke zaak. Zoals reeds aangehaald is er Tongzoenen en tongzoenen omdat het moet.

Ga je dat voor de sessie expliciet vragen dan krijg je situaties dat dames die dat liever niet doen omwille van de kamergang ( centen) ja gaan antwoorden en in hun ogen een goede poging doen om te zoenen.

De soort van antwoorden op een vraag Tongzoen je, die beginnen met 'Eigenlijk zou ik ja moeten zeggen hé" leiden tot situaties waar dames omwille van de centen een goedbedoelde poging doen, maar nooit met overgave, en dat maakt het net zo teleurstellend.

Verplicht maken, als 100% liefhebber van TZ, eigenlijk liever niet, want dan kom je in situaties waar dames doordat je niets vraagt niet weten dat dat belangrijk voor je is en maar zonder overgave wat aankussen omdat het moet.

Het beste is als een meid je na het kennismakingsrondje op de bank bij de beslissende vraag aangaande dat tongzoenen vol op de bek pakt om de deal te besluiten.

Bekijk het ook eens uit het perspectief van de dame, we weten allemaal dat de meeste dames niet zo zelfstandig zijn als de definitie van het woord zelfstandig doet geloven... Vaak is het voor hen dus al moeilijk genoeg om uberhaupt aan 100 Schwanzen per dag te zuigen en te likken alsof hun leven er vanaf hangt.

Het gaan verplichten van TZ, naar mijn mening het meest intieme onderdeel van een sexsessie, werkt denk ik averechts.

Picasso 1
24 augustus 2011, 19:08
Bekijk het ook eens uit het perspectief van de dame, we weten allemaal dat de meeste dames niet zo zelfstandig zijn als de definitie van het woord zelfstandig doet geloven... Vaak is het voor hen dus al moeilijk genoeg om uberhaupt aan 100 Schwanzen per dag te zuigen en te likken alsof hun leven er vanaf hangt.
Voor erg veel is het al een behoorlijke score als ze aan 3 a 4 per dag komen. Zonder inspanning komen ze heus niet aan die 100 Schwanzen.



Het gaan verplichten van TZ, naar mijn mening het meest intieme onderdeel van een sexsessie, werkt denk ik averechts.

Vind ik ook onnodig. Ik kus dames soms als test buiten de kamer en dan weet ik aan haar reactie voldoende; is volgens mij een veel betere indicator voor wat je kan verwachten, dan het verplicht tongzoenen.

seksenfun
24 augustus 2011, 19:21
P1 denkt dan gemakkelijkheidhalve even niet aan de slimmere (geniepige) dames die ook wel weten dat ze op dat moment een goede kus moeten geven om het startschot voor kamer te geven. Op kamer zoent ze ineens niet meer zo graag. Dus toch maar die verplichting :smoke:.

Picasso 1
24 augustus 2011, 19:31
P1 denkt dan gemakkelijkheidhalve even niet aan de slimmere (geniepige) dames die ook wel weten dat ze op dat moment een goede kus moeten geven om het startschot voor kamer te geven. Op kamer zoent ze ineens niet meer zo graag. Dus toch maar die verplichting :smoke:.
Jij hebt het over geniepige roemeense dames. Duitse en Poolse dames zijn veel directer in hun kaarten te tonen.
Jij als ervaren rot zou trouwens moeten weten dat je het oordeel moet vellen op die split of a second van haar eerste reactie en niet op basis van een goede kus na 2-3 seconden bedenktijd.

seksenfun
24 augustus 2011, 19:55
O, maar je moet mij niet leren om een dame in te schatten :smoke:.

Picasso 1
24 augustus 2011, 19:59
O, maar je moet mij niet leren om een dame in te schatten :smoke:.
Doe ik niet. Ik denk dan ook dat het voor jou niet nodig is dat een club dames TZ verplicht oplegt.

seksenfun
24 augustus 2011, 20:21
Niet echt maar de op voorhand geweten minimale service is toch een gemak. Anders is het altijd de vraag of... Af en toe hou ik ook van mijn gemak en wil ik geen prospectie doen :smoke:.

ijsbeer11
25 augustus 2011, 09:55
je een super gevoel te geven van jezelf zodat ze min of meer zeker zijn dat ze altijd op je kunnen rekenen als je in de club bent en zij is er ook.
(charmes stond tussen haakjes) :smoke:.


Lijkt me in jou geval overbodig...:biggrin:

joepie
25 augustus 2011, 11:56
http://youtu.be/9M_3hrR-3KQ Verders geen commentaar.

noglangnietuitgewandeld
25 augustus 2011, 16:46
Dame beslist, ja. Maar ijsbeer beslist ook. Een dame waarvan ik weet dat ze niet zoent, zal aan mij geen cent verdienen, al had ze de tieten van Pamela Anderson en de kont van Jaylo. Ik vind het vervelend om het altijd weer te moeten vragen. In een club waar zoenen verplicht in het pakket zit heb je alvast de basis. Dan kan het zijn dat ze het maar minimaal doet, dan blijft het bij die ene keer. Als ze er echt vol in meegaat zoals ik het graag heb, dan ga ik soms meermaals met haar en draait ze die avond een goede omzet. En staat ze bij volgende bezoeken zeker op de herhaallijst. Maar een dame die er na een goed gesprek in toestemt en vervolgens haar hoofd wegdraait, die krijgt beslist een slechte recensie aan haar slip, ik laat mezelf niet voor de gek houden.
Uitzondering zijn de Partytreffs die ik een enkele keer wel eens bezoek. Daar weet je dat het vrij ongebruikelijk is.

jacky pakutra
25 augustus 2011, 18:07
kan me wel vinden in wat S&F schrijft...als je aangeeft goed zoenen te prefereren en de service "uitprobeert", gaat het in de regel toch wel goed. als een dame in de presales als een gek zoent en dan op de kamer ineens mak is, dat heb ik nog niet meegemaakt...
meestal voel je bij de eerste zoen wel aan of iemand er al dan niet voor open staat uitgebreid te TZ.
en als een dame aangeeft dat goed en heel uitgebreid zoenen geen probleem is, en op de kamer slaat ze ineens (te extreem)om, dan stap je toch gewoon alsnog binnen 5 minuten op, aangezien ZIJ zich niet aan de van tevoren gemaakte afspraken houdt.
Ik ben niet zo'n "opstapper" als ik eenmaal aan een sessie begonnen ben, maar heb wel van anderen vernomen dat, als je binnen een paar minuten laat merken dat je ermee kapt en niet van plan bent te betalen, de service ook omhoog vliegt...

nogmaals dat is niet mijn aanpak, zal het nooit doen, want als het zo moet dan hoeft het van mij al niet meer, ben niet zo van de kamerdiscussies
en als mensen deze aanpak (service omhoog of ik stap op) als dwingen zien...tja, het is toch de dame die beloofd heeft van tevoren bepaalde handelingen te verrichten dus als zij zich niet aan de gemaakte overeenkomst houdt dan is dat haar probleem.
moet ze maar niet van tevoren te hoog van de toren blazen...

maar goed, zoals gezegd ben ik gelukkig niet in zulke discussies verzeild geraakt en is het ook niks voor mij om tijdens een sessie de service alsnog op een dergelijke wijze te "finetunen" , misschien wel op subtiele wijze proberen de grenzen wat op te rekken, maar that's it

CLUBSPORT
26 augustus 2011, 22:29
Naar mijn ervaring moet zoenen spontaan gebeuren , als je er al om zou moeten vragen zit je al op het verkeerde spoor , bij vrijwel al de dames waar ik mee gekamerd heb die spontaan zoenden vooraf was de kamergang goed tot zeer goed , maar bij dames waar ik het zo af en toe bij vroeg of ze zoenden was de kamergang vaak matig . er om vragen heeft daarom naar mijn menig weinig tot geen zin , zoent ze na vragen toch dan zal het vaak zo ingetogen zijn dat ze het beter achterwege had kunnen
laten .

jacky pakutra
27 augustus 2011, 00:18
Naar mijn ervaring moet zoenen spontaan gebeuren , als je er al om zou moeten vragen zit je al op het verkeerde spoor , bij vrijwel al de dames waar ik mee gekamerd heb die spontaan zoenden vooraf was de kamergang goed tot zeer goed , maar bij dames waar ik het zo af en toe bij vroeg of ze zoenden was de kamergang vaak matig . er om vragen heeft daarom naar mijn menig weinig tot geen zin , zoent ze na vragen toch dan zal het vaak zo ingetogen zijn dat ze het beter achterwege had kunnen
laten .

in wat jij schrijft zit zeker een grote kern van waarheid. zoenen zonder beleving, dat je krijgt omdat ze het nou eenmaal heeft "beloofd" voegt niks toe aan een sessie. de vraag: zoen je? is daarom inderdaad niet zo veel toevoegend...en ook een vreemde vraag om te stellen voor mij...dus die directe vraag stel ik dan ook nooit.
van de andere kant heb je toch ook denk ik redelijk wat dames die hun "zoengedrag" afhankelijk stellen van hoe de beer in kwestie handelt.
als je, zoals s&f schrijft, op subtiele wijze vooraf laat weten dat zoenen voor jou belangrijk is omdat je graag veel en goed zoent, dan kan de dame zelf aangeven of ze bereid is om dit te doen...dan weet ze in ieder geval dat je wat verwacht, en dan kan zij de keuze maken of ze in staat is om de dienst op adequate wijze te leveren. en als je goed zoenen belangrijk vindt, kun je op die manier toch een beetje het kaf van het koren scheiden.


al geef ik toe dat dit niet iets is wat je altijd vooraf gaat doen, spontaniteit is toch ook inderdaad belangrijk en vaak merk je inderdaad vanzelf wel of iemand al dan niet uitgebreid wil zoenen..

maar toch heb ik meegemaakt dat ik zeer intens en goed zoenwerk kreeg afgeleverd, terwijl collega beren zich beklaagden over oppervlakkig en beperkt zoenen.
als ik dan aan de dame in kwestie vroeg hoe dit zat dan zei ze: "tja als iemand niet om zoenen vraagt dan zoen ik natuurlijk het liefst zo min mogelijk" misschien een ondoordachte werkwijze van de dame en niet echt slim om zo klanten op lange termijn te binden, maar daaruit blijkt toch dat, als je je preferenties laat weten, dames toch wellicht extra hun best doen. en wellicht doen sommigen ook extra hun best als ze denken een goede (uren) klant binnen te kunnen halen (tja ze zitten er om zoveel mogelijk euro's te verdienen, zoals bekend).

maar in essentie denk ik dat in het merendeel van de gevallen inderdaad zoals CLUBSPORT aangeeft gewoon meteen goed dan wel niet goed is, en dat het vragen om zoenen bij dames die er weinig zin in hebben vaak leidt tot slap en belevingsloos gezoen dat niks toevoegt aan een sessie

Big30
27 augustus 2011, 01:07
de vraag: zoen je? is daarom inderdaad niet zo veel toevoegend...en ook een vreemde vraag om te stellen voor mij...dus die directe vraag stel ik dan ook nooit.

als je, zoals s&f schrijft, op subtiele wijze vooraf laat weten dat zoenen voor jou belangrijk is omdat je graag veel en goed zoent, dan kan de dame zelf aangeven of ze bereid is om dit te doen...dan weet ze in ieder geval dat je wat verwacht,
Toch benieuwd! Hoe laat je een dame op subtiele wijze weten dat niet zoenen voor je een No-Go is zonder de dame te vragen of ze zoent?
Of gaat dit wellicht met non-verbale communicatie?

Als ik zou willen weten of een dame zoent zou ik heel subtiel deze vraag stellen: "zoen je?". Daar is een Ja/Nee antwoord op mogelijk.
Grappige dames antwoorden natuurlijk "Ja ik zoen, heerlijk, maar niet met jou :biggrin:!". Wel een leuke grap trouwens!

jacky pakutra
27 augustus 2011, 01:39
Toch benieuwd! Hoe laat je een dame op subtiele wijze weten dat niet zoenen voor je een No-Go is zonder de dame te vragen of ze zoent?
Of gaat dit wellicht met non-verbale communicatie?

Als ik zou willen weten of een dame zoent zou ik heel subtiel deze vraag stellen: "zoen je?". Daar is een Ja/Nee antwoord op mogelijk.
Grappige dames antwoorden natuurlijk "Ja ik zoen, heerlijk, maar niet met jou :biggrin:!". Wel een leuke grap trouwens!

als je de vraag stelt die jij stelt krijg je - in gevallen dat een dame niet al te zoenerig is -de situatie die clubsport schetst: zoenen is een rekbaar begrip dus zij doet haar plicht wat resulteert in oppervlakkig zoenen. dus dan voegt zoals clubsport zegt de vraag weinig toe: of een dame zoent sowieso goed uit haarzelf, dan wel je krijgt iets dat niks toevoegt.

je kan toch op een ludieke /grappige wijze in het voorgesprek laten doorschemeren dat goed zoenen belangrijk voor je is ("ik houd heel erg van goed en veel kussen, ik kus soms wel een kwartier aan een stuk bladiebla..) dan weet zij wat er verwacht wordt en als ze het niet ziet zitten dan merk je het vanzelf.
heb toch het idee dat de lat dan een beetje voor de dame gelegd is en dat ze weet waar ze aan begint.

maar nogmaals...net zoals clubsport pas ik deze methodiek zelden tot nooit toe, aangezien je meestal de dames in de clubs waar je komt wel kent en weet wat je kan verwachten zo ongeveer, liever het spontane dan al dat gepraat vooraf...dan liever het risico dat het zoenen een keer tegenvalt...en ook aan de klik vooraf merk je vaak toch wel of het okee is, zelden gezien dat een dame ineens 180 graden omslaat op een kamer

zulke methodes zijn voor mij eigenlijk alleen handig als je in een club komt waar je geen enkele dame kent en waar ook weinig over geschreven is en dus elke dame die je neemt een blinde gok is. dan wordt een voorgesprek en vragen naar service belangrijker.
en desnoods even testen...


overigens verneem ik van veel dvp's dat heel veel beren zoenen heel belangrijk in een sessie vinden, niet kussen of slecht kussen blijkt voor veel beren een no go te zijn, zo blijkt uit officieel empirisch gestaafd onderzoek.
mijn idee is dat het toch een beetje overschat is en dat het niet noodzakelijk is om een goede sessie te maken...zeker niet als je een half uurtje gaat. maar als je een vaste dame zoekt waar je op lange termijn meerdere uren mee wil spenderen, dan is het ontbreken van goed zoenwerk voor mij toch wel een groot probleem, om niet te zeggen een no go.

maar halve uurtjes met goede sex kunnen dus gewoon uitstekend zijn, ook zonder uitbundig zoenwerk. zoals ik al eerder schreef blijft het zeer opmerkelijk dat er wel een zoen en pijp thread is maar dat haast nergens gevraagd wordt wie er fatsoenlijk kan neuken...lijkt soms wel een zoenforum in plaats van een neukforum :biggrin:

damn soms zou ik willen dat ik zo bondig kon antwoorden als picasso1

noglangnietuitgewandeld
27 augustus 2011, 07:10
Ik kom nog al eens in minder bekende clubs, en neem dan van tevoren de paspoortjes van de dames door, ook op de Duitse fora, om dames met slechte service en vooral de niet zoenende dames eruit te filteren. Die prent ik dan ook goed in mijn hoofd. Bij twijfel vraag ik er tijdens de introductiebabbel meestal nog even naar, al dan niet subtiel.
Het mooiste wat me is overkomen was dat de kennismaking met mevrouw A afknapte op het zoenen en ik vervolgens met mevrouw B in gesprek raakte, die me als antwoord op de zoenvraag meteen vol op de bak pakte. Vanuit mijn ooghoek zag ik mevrouw A zitten met een gezicht als een onweerswolk. Toen ik hand in hand met mevrouw B naar de kamer liep, kon ik het gewoon niet laten om mevrouw A nog een samenzweerderig knipoogje te geven. Als blikken konden doden, dan had die avond beslist de Notartzt voor de club gestaan....

CLUBSPORT
27 augustus 2011, 20:09
Er is al eerder ergens op het forum vermeld (vraag me niet waar ) dat zoenen iets heel intiems voor de dames is , derhalve zal ze alleen zoenen met een beer waarbij ze een bepaalde mate van sympathie voelt , hoe meer sympathie hoe meer ze zich in het zoenen zal kunnen laten gaan.
verder blijft het natuurlijk persoonlijk , daarom zoenen veel dames lang niet met elke beer.

jacky pakutra
27 augustus 2011, 20:55
Er is al eerder ergens op het forum vermeld (vraag me niet waar ) dat zoenen iets heel intiems voor de dames is , derhalve zal ze alleen zoenen met een beer waarbij ze een bepaalde mate van sympathie voelt , hoe meer sympathie hoe meer ze zich in het zoenen zal kunnen laten gaan.
verder blijft het natuurlijk persoonlijk , daarom zoenen veel dames lang niet met elke beer.

dit was denk ik in het "paspoortdraadje", waar simpel gezegd de discussie speelde of een dame die zoenen op haar paspoort invult, zich hieraan dient te houden (omdat ze zelf heeft aangegeven het te doen), of dat een paspoort slechts een indicatie is en de dame alsnog kan kiezen (het laatste geval is natuurlijk hetgeen mijn voorkeur geniet, dames zijn geen robots, al merkte ook andere schrijvers op dat in dat geval het nut van een paspoortje afgegeven door een dame tot nihil wordt gereduceerd. maar goed die discussie hebbenwe reeds uitgebreid gevoerd).

sympathie/klik speelt zeker een rol, en daarnaast uiteraard de uiteindelijk op termijn te genereren euro's.
ook dit verschilt weer per dame, de ene dame geeft 95% van de beren hetzelfde product, de ander zoent eerder/uitbundiger met beren waarmee ze een goede klik heeft, enz. maar als raspessimist vrees ik dat in veel gevallen de euro's veel doen, ze komen niet werken om sympathieke mannen te ontmoeten vrees ik...

Bosco
27 augustus 2011, 21:31
Er is al eerder ergens op het forum vermeld (vraag me niet waar ) dat zoenen iets heel intiems voor de dames is , derhalve zal ze alleen zoenen met een beer waarbij ze een bepaalde mate van sympathie voelt , hoe meer sympathie hoe meer ze zich in het zoenen zal kunnen laten gaan.
verder blijft het natuurlijk persoonlijk , daarom zoenen veel dames lang niet met elke beer.

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?7544-Park-Sauna-Residenz-(Lohmar-Durbusch-nabij-Köln)-Algemeen&p=219885#post219885

MiniME
28 augustus 2011, 08:49
Volgens mij loopt de discussie redelijk in rondjes te draaien nu en zijn de (meeste) posters het wel met elkaar eens dat een dame verplichten tot zoenen terwijl ze niet wilt, nooit tot een succes leidt. Blijkbaar vind alleen B30 dit een zinvolle discussie (hij startte B30 dit draadje namelijk met de zeer suggestieve titel).

Degene die wiskunde/logica in hun pakket hadden weten dat de stelling "zoenen is cruciaal voor een goede sessie" totaal wat anders betekent dan "als er gezoend wordt levert dit een goede sessie op". Dit eerste is (voor veel ijsberen) waar, het tweede natuurlijk niet. Ofwel: "zoenen is een randvoorwaarde voor een goede sessie, maar GEEN GARANTIE!" => ofwel: het is fijn als je weet dat er in een club geen dames rondlopen die niet zoenen, zodat de KANS(!) op een goede sessie hiermee groter is. Dames die weten dat ze de kantjes eraf kunnen lopen gaan dus niet daar deze clubs, en daar ging dit draadje (toen het nog in het Sonja topic stond) over. Q.E.D.

Pistol Pete
28 augustus 2011, 09:40
Beste clubsport, geld geld geld en nog eens geld daar gaat t in 99 % van de gevallen om. Sympathie is meestal een service net als pzc, tz etc....

Een vrouw die zich prostitueert is al een flinke drempel over, het meeste wat ze doet is niet uit sympathie zoals bij je vriendinnetje het geval is.

Maar trek je niets aan van mijn zwartgalligr opmerking...dream on :)





Er is al eerder ergens op het forum vermeld (vraag me niet waar ) dat zoenen iets heel intiems voor de dames is , derhalve zal ze alleen zoenen met een beer waarbij ze een bepaalde mate van sympathie voelt , hoe meer sympathie hoe meer ze zich in het zoenen zal kunnen laten gaan.
verder blijft het natuurlijk persoonlijk , daarom zoenen veel dames lang niet met elke beer.

MiniME
28 augustus 2011, 09:41
Beste clubsport, geld geld geld en nog eens geld daar gaat t in 99 % van de gevallen om. Sympathie is meestal een service net als pzc, tz etc....

Een vrouw die zich prostitueert is al een flinke drempel over, het meeste wat ze doet is niet uit sympathie zoals bij je vriendinnetje het geval is.

Maar trek je niets aan van mijn zwartgalligr opmerking...dream on :)

Het lijkt erop dat CS in dezelfde roze wolk zweeft waar jij ook lange tijd in hebt gezeten...........maar aan je reacties hier te zien begrijp ik dat jij nu (hard?) geland bent PP! :cool:

Pistol Pete
28 augustus 2011, 09:53
Nee hoor, ik ben mij er meestal zeer bewust van geweest dat je illusie koopt...ook als t aanvoelt als sympathie, gfe of hoe je t wilt noemen.
Zonder euroflappen heb je in de meeste gevallen niets. Naar mijn smaak geldt dat zelfs voor veel beren die een dame in de club hebben ontmoet en er mee zijn gaan samenwonen, enkele ex-veelpegers hier indachtig. Ik moet nog zien hoelang de ex-dvp blijft als t geld op is en ze achterop de fiets moet springen om in de aldi en lidl low budget eten te kopen.

Voor mij geen roze wolk meer, ik geniet met volle teugen van de pistolgirls. Ik ga naar de clubs om te genieten van meiden (18-25 jaar) die ik in real life niet zal kunnen hebben. Hoezo roze wolk en harde landing?

Picasso 1
28 augustus 2011, 10:41
Hoezo roze wolk en harde landing?
Zo nu en dan heb ik daar in GT ook last van.

Picasso 1
28 augustus 2011, 11:14
Voor mij geen roze wolk meer
Je lijkt Joop Slim wel. Dus Minime heeft toch een beetje gelijk.

Big30
28 augustus 2011, 11:55
Blijkbaar vind alleen B30 dit een zinvolle discussie (hij startte B30 dit draadje namelijk met de zeer suggestieve titel).

Dames die weten dat ze de kantjes eraf kunnen lopen gaan dus niet daar deze clubs, en daar ging dit draadje (toen het nog in het Sonja topic stond) over. Q.E.D.
Mijn Beste MM,

Het enige wat ik heb gedaan is de discussie die ging over of we het liever zagen dat een club dames verplicht te zoenen te verplaatsen. Dat is namelijk een meer algemenere discussie die niet in een dames topic thuishoort. Dat is wat anders dan zomaar een topic aanmaken.

Of de hierop volgende discussie zinvol is, is weer een ander punt. Het geeft in ieder geval wel de nodige info over het belang van zoenen zoals veel beren dat zien en ook of we vinden dat zoiets beter verplicht zou moeten worden gesteld of juist niet (hoe ver gaat een club met huisregels).

De reacties in dit topic spreken voor zich of je het er nu mee eens bent of niet, geeft zo men wil zelfs wat inzicht in de psyche van de beer of dat zinvol is wil ik niet beweren, wel leerzaam!

Big30

MiniME
28 augustus 2011, 11:57
Voor mij geen roze wolk meer


Je lijkt Joop Slim wel. Dus Minime heeft toch een beetje gelijk.

P1 was me net voor, maar inderdaad...........had het idee dat het vroeger anders was bij PP, maar het belangrijkste is dat het nu blijkbaar geen roze wolk (meer) is! :cool:

MiniME
28 augustus 2011, 12:13
Mijn Beste MM,

Het enige wat ik heb gedaan is de discussie die ging over of we het liever zagen dat een club dames verplicht te zoenen te verplaatsen. Dat is namelijk een meer algemenere discussie die niet in een dames topic thuishoort. Dat is wat anders dan zomaar een topic aanmaken.

Of de hierop volgende discussie zinvol is, is weer een ander punt. Het geeft in ieder geval wel de nodige info over het belang van zoenen zoals veel beren dat zien en ook of we vinden dat zoiets beter verplicht zou moeten worden gesteld of juist niet (hoe ver gaat een club met huisregels).

De reacties in dit topic spreken voor zich of je het er nu mee eens bent of niet, geeft zo men wil zelfs wat inzicht in de psyche van de beer of dat zinvol is wil ik niet beweren, wel leerzaam!

Big30

Het is prima dat je een nieuw topic aanmaakt als blijkt dat een bepaalde discussie op die plek niet thuis hoort. Jou keuze van de titel ("zoenen verplicht, of dame beslist?") was echter (zoals vaker) zeer suggestief en veel teveel gelardeerd met jou eigen mening in deze. De door jou bewust gekozen titel doet namelijk onterecht voorkomen dat dit 2 dingen zijn die elkaar uitsluiten, maar een club kan prima bepaalde services "verplichten" en een dame is vervolgens vrij te kiezen daar dan wel of niet te gaan werken.

En zo werden hoop beertjes op een verkeerd spoor gezet en ging de discussie alleen nog over de door jou (als neutrale mod) opgewekte suggestie.

Zoals door (bijna) ALLE beren al bevestigd in deze thread, leidt verplicht zoenen natuurlijk tot niets, en werd het dus een non-discussie, terwijl het had moeten gaan over "Is het zinvol dat bepaalde clubs bepaalde services als standaard onderdeel van de huisregels hanteren?".

Blijkbaar vindt iedereen dat "normaal" als het om PZC en NMC gaat, maar als het om TZ gaat verandert dat beeld blijkbaar enigszins.
In alle ("standaard aangeboden") gevallen geldt dat het niet meer is dan een "randvoorwaarde" (om een goede sessie te hebben) maar kun je ondanks dat nog steeds hele slechte sessies hebben (zie mijn "logic reasoning" toelichting, paar postings hiervoor, waarbij je voor "zoenen" ook "PZC" of "NMC" kunt lezen).


Degene die wiskunde/logica in hun pakket hadden weten dat de stelling "zoenen is cruciaal voor een goede sessie" totaal wat anders betekent dan "als er gezoend wordt levert dit een goede sessie op". Dit eerste is (voor veel ijsberen) waar, het tweede natuurlijk niet. Ofwel: "zoenen is een randvoorwaarde voor een goede sessie, maar GEEN GARANTIE!" => ofwel: het is fijn als je weet dat er in een club geen dames rondlopen die niet zoenen, zodat de KANS(!) op een goede sessie hiermee groter is. Dames die weten dat ze de kantjes eraf kunnen lopen gaan dus niet daar deze clubs, en daar ging dit draadje (toen het nog in het Sonja topic stond) over. Q.E.D.

BTW: normaal zou me dit allemaal niet zoveel interesseren, maar aangezien het nu lijkt(!) alsof ik de starter van deze thread bent, vond ik deze uitgebreide reactie wel even op zijn plaats, dus ajb of de "starter" aanpassen in Big30 of de titel veranderen, dank!

Badslippers
28 augustus 2011, 12:15
Blijkbaar vind alleen B30 dit een zinvolle discussie (hij startte B30 dit draadje namelijk met de zeer suggestieve titel).


Kom op MiniMe, een discussie die inmiddels vier pagina's verder is aanmerken als zinvol voor één persoon? Daarnaast, als je niet gelukkig bent dat je als "Topic" starter te boek staat, stuur dan even een "IM" en vraag of MiniMe vervangen kan worden door Admin of zoiets. Misschien ook iets om rekening mee te houden door Admin's als ze een nieuw "Topic" starten. Check gewoon bij "OP" of zijn/haar naam gebruikt kan worden als "Topic" starter.

MiniME
28 augustus 2011, 12:19
Kom op MiniMe, een discussie die inmiddels vier pagina's verder is aanmerken als zinvol voor één persoon? Daarnaast, als je niet gelukkig bent dat je als "Topic" starter te boek staat, stuur dan even een "IM" en vraag of MiniMe vervangen kan worden door Admin of zoiets. Misschien ook iets om rekening mee te houden door Admin's als ze een nieuw "Topic" starten. Check gewoon bij "OP" of zijn/haar naam gebruikt kan worden als "Topic" starter.

Precies BS, je hebt helemaal gelijk, dat verzoek doe ik hieronder dan ook aan B30 (of de titel of de OP aanpassen). Tuurlijk is het zinvol om de mening van anderen te lezen, daar is dit forum juist voor, maar zoals ik hiervoor (net voor jou posting) al schreef werd door de (in mijn ogen) verkeerde titel de discussie niet zinvol (iedereen, inclusief ondergetekende, was het nl eens dat verplichten tot niets leidt). That's all.

BTW: Lees die 4 pagina's nog maar eens een keer en vervang "zoenen" door bv "PZC" of "NMC" en dan is het (voor sommigen) opeens heel anders :cool:

Big30
28 augustus 2011, 12:25
Het is prima dat je een nieuw topic aanmaakt als blijkt dat een bepaalde discussie op die plek niet thuis hoort. Jou keuze van de titel ("zoenen verplicht, of dame beslist?") was echter (zoals vaker) zeer suggestief en veel teveel gelardeerd met jou eigen mening in deze. De door jou bewust gekozen titel doet namelijk onterecht voorkomen dat dit 2 dingen zijn die elkaar uitsluiten, maar een club kan prima bepaalde services "verplichten" en een dame is vervolgens vrij te kiezen daar dan wel of niet te gaan werken.

BTW: normaal zou me dit allemaal niet zoveel interesseren, maar aangezien het nu lijkt(!) alsof ik de starter van deze thread bent, vond ik deze uitgebreide reactie wel even op zijn plaats, dus ajb of de "starter" aanpassen in Big30 of de titel veranderen, dank!

Mijn Beste MM,

Als je goed leest zie je juist dat ik een groot onderscheid maak tussen iets verplichten (=huisregels toepassen) en iets dwingen wat van een totaal andere orde is. Een verplichting is niet zo vreemd en komt vaak voor maar heb dat al eerder opgemerkt.
Ik wek geen suggestie op maar constateer een issue. De titel dekt dunkt me exact waar de discussie in het dames topic over ging.

De discussie ging over zoenen maar soit heb met de titel die je voorstelt totaal geen probleem! Zal het aanpassen. Maar de titel moet wel wat ingekort worden is namelijk te lang! Da ga nie!

Groet,
Big30

MiniME
28 augustus 2011, 12:50
De discussie ging over zoenen maar soit heb met de titel die je voorstelt totaal geen probleem! Zal het aanpassen. Maar de titel moet wel wat ingekort worden is namelijk te lang! Da ga nie!

Groet,
Big30

Dank beste B30, alles wel nu. Misschien leuk idee voor andere thread: mag forum leiding ijsberen verplichten om hun titels kort te houden? :)

BefBeer
28 augustus 2011, 13:11
Dank beste B30, alles wel nu. Misschien leuk idee voor andere thread: mag forum leiding ijsberen verplichten om hun titels kort te houden? :)

Nog een andere thread:
Mag forumleiding leden verplichten de onderwerpen kort te houden?:angst:
Titel past nog net!:asshole:

BefBeer

Big30
28 augustus 2011, 23:16
Dank beste B30, alles wel nu. Misschien leuk idee voor andere thread: mag forum leiding ijsberen verplichten om hun titels kort te houden? :)
Dank U ook mijn Beste MM! Ach ja een mod/admin op dit forum is niet meer dan een nederige dienaar, volstrekt onderdanig aan de wil van de leden, zeker iemand als MM zal hij niet tegenspreken ;) (al weten we wel van elkaar waar we een structureel verschil van mening over hebben maar das eigenlijk ook niet zo relevant!)

Overigens op dit forum gelden ook bepaalde huisregels cq. verplichtingen. Daar is niets mis mee en schept alleen duidelijkheid.

jacky pakutra
28 augustus 2011, 23:59
ja hoor BIG30 maak mij maar weer de starter van dit topic...als mini me het niet wil zijn
:biggrin:

ik probeer nog steeds een "thanks" van big30 te krijgen maar dat lijkt sinds de paspoortaffaire niet meer mogelijk,
maar toch ga ik netjes door met zijn vragen zeer uitgebreid en zo vriendelijk mogelijk te beantwoorden want eens zal hopelijk de grote dag aanbreken dat ik toch eens een klikje van hem ontvang..

maar veelal wordt er in deze draadjes (paspoortjes, zoenen verplicht, wat is een GFE, clubregels enz) -zoals mini me geloof ik al schreef- in rondjes gepraat.
iemand vraagt a, krijgt als antwoord b, onderbouwd met de argumenten c en d...vervolgens valt de discussie stil, tot er weer de volgende beer met a op de proppen komt.. herhaling van zetten...zonder op eerder aangedragen argumenten in te gaan. waarna bijvoorbeeld ondergetekende nog maar weer eens zijn veel te uitgebreide verhaal doet.

let wel: het gaat wat mij betreft er totaal niet om wie er gelijk heeft, of om gelijk te krijgen. doel is slechts om een bepaald issue vanuit verschillende invalshoeken te bekijken, met bijbehorende pro's en contra's.

maar: waar ging dit draadje ook alweer over??? ;)

seksenfun
29 augustus 2011, 19:54
Verplichte services hebben minstens dat voordeel dat je weet waar je je minstens kan aan verwachten. Dat heeft meteen ook een groot pluspunt, een groot voordeel: omdat alle dames die minimale service bieden, heb je met alle dames van die club een grote kans dat de sessie erg goed zal zijn. Het voorkomt dat je met de helft van de dames niets bent. In PSR ben ik bijvoorbeeld met zo goed als alle dames goed af, mijn ongepland bezoekje aan Sharks afgelopen zaterdag tekende wel wat anders op. De helft van de dames moet ik eigenlijk beschouwen als afwezig of met wat goede wil als "mooi plaatje om naar te kijken" omdat die niet tongzoenen. Mijnsinziens is het trouwens leuker voor zowel de dames als de heren. Wie heeft er wat aan dat je tijdens een onderonsje de boel moet afbouwen omdat... juist ja... ze niet zoent :smoke:.

bad pritt
29 augustus 2011, 20:00
Het verplichte service lijstje zegt niet zoveel is mijn ervaring als de klub er niet strak de hand in houdt.

In Acapulco is de service deels onderuit gegaan, veel roemeentjes kussen niet, terwijl het een gegarandeerde service is.
Blijven 20 minuutjes op eenkamertje etc etc..Vroeger was dit anders en kon je er blind van op aan dat elke dame tongzoende hier..slechts een voorbeeldje.

BefBeer
29 augustus 2011, 20:26
Heeft voordelen en voorkomt onaangenaamheden.
Het geeft een minimum zekerheid mbt niveau en biedt kansen voor goed tot beter.
Er dient uiteraard door de club handhaving te zijn maar dat geldt ook voor je hond of je kind.
Consequent zijn heet dat!

BefBeer

seksenfun
29 augustus 2011, 20:32
De handhaving gebeurt gelukkig cordaat in PSR :smoke:.

Pistol Pete
29 augustus 2011, 21:29
P1 en MM hebben gelijk, begin 2009 leefde ik even op een roze wolk. Verliefdheid op Monica in FG leidde er toe dat ik 7 achtereenvolgende dagen die club gemiddeld 8 a 10 uur per dag bezocht. Toen is mij duidelijk geworden hoe dit wereldje in elkaar steekt. Met alle respect voor Joop Slim, die ik als mens zeer hoog heb maar die alleen te weinig aan zichzelf denkt en te veel aan het welbevinden van de dames, gaat een vergelijking tussen hem en mij op dit gebied mank. Dus ja, begin 2009 leefde ikeen weekje op een heerlijke roze wolk. Dit zal PSE-ers als P1 niet overkomen want die zijn veelal wars van dieper intermenselijk contact met een dvp (en met een vrouw in het algemeen??) en MiniMe heeft stellig dit leerproces ook doorgemaakt, maar zegt daar hier niets over. Come on Mini Me, met de billen bloot, het zal je sieren :) :).





P1 was me net voor, maar inderdaad...........had het idee dat het vroeger anders was bij PP, maar het belangrijkste is dat het nu blijkbaar geen roze wolk (meer) is! :cool:

BefBeer
29 augustus 2011, 21:42
Het beren billen bloot topic!

Ik ook heb de roze dvp-wolkjes gekend en ben na een heerlijke tijd onzacht op de aarde neergeknald.
Die robin-hood-gfe was zalig maar koste geld en bleek een illusie.

Gebiecht en er niet meer intrappen.

Aan het werk dvp.
Op stap h..r.enl.p.r en houd je kop en kopje nuchter, FUN to the edge.

BefBeer

jacky pakutra
30 augustus 2011, 01:41
tja, misschien verdient een dergelijk topic ook wel een apart draadje.
Al zullen veel beren niet graag met de billen bloot gaan, denk dat het bijna elke (GFE) beer wel eens (tijdelijk) is overkomen dat hun navigator hen in de steek liet.
Denk ook dat er een duidelijk verschil is tussen echt verliefd zijn op, en gevoelens ten opzichte van, een dvp te ontwikkelen.
Verliefdheid is voor mij dan eerder de realiteit uit het oog verliezen en de dingen niet meer zien zoals ze zijn, terwijl een dame best geveolens kan opwekken/aanwakkeren terwijl de beer zich toch bewust is van het feit dat er niks is, dat zij het alleen voor het geld doet, en dat hij slechts een passant is.
zal mezelf maar als voorbeeld nemen maar als een dame bij me komt zitten en gratis komt hangen/zoenen/lief doen omdat ze niet meer met andere beren de kamer op wil, terwijl er 5 beren staan te wachten, dan geeft dat wel een bepaald "feel good" gevoel dat ze jou daarvoor uitkiest. toch ben je je op dat moment van de werkelijkheid bewust, dat er een dame is die in een club zit waar ze het niet prettig vindt, haar dagomzet binnen heeft, en wanhopig de dag probeert door te komen door zo lief tegen je te doen dat je haar vooral niet alleen laat, aangezien er dan weer nieuwe klanten op de stoep staan.

kortom gevoelens hebben maar de realiteit onder ogen zien is ook niet het beste wat je kan overkomen maar is nog altijd wat anders dan denken dat de dvp je ooit echt leuk gaat vinden. zelfs als je bemiddeld bent en met haar gaat samenwonen en haar uit de ellende redt, blijft dit probleem natuurlijk bestaan.

beren die denken dat een dame hen echt leuk vindt, dat er een echte klik is op basis van iets anders dan geld, die kunnen beter stoppen met clubs bezoeken.

immers als je zo'n playboy bent die met hele mooie dames een goede klik heeft/echt leuk wordt gevonden zonder dat geld meespeelt ,waarom ga je dan in godsnaam naar een club. in de kroeg heb je ze dan ook vast voor het uitzoeken...en op straat zullen de dames ook wel vanzelf om je nek vliegen.
alles in de clubs draait om geld, cash, euro's.

denk dat er zelden contacten in een club zijn die ook in real life in de kroeg plaats zouden hebben gevonden.
als de mooie dames in de clubs van 18-25 in een kroeg zouden staan waar zich ook een steeksproefsgewijs gekozen populatie uit een saunaclub zou bevinden, ben ik benieuwd wie er succes heeft. ik in ieder geval niet :) anders stond ik wel in de kroeg.

kanttekening: hoewel alles in hoerenland om geld draait, zijn looks ook weer niet geheel onbelangrijk maar ook dit verschilt weer per dame. maar lijkt me volstrekt logisch dat als een dame kan kiezen om te kameren met 2 beren die allebei hetzelfde doen en willen maar waarvan de een een stuk betere looks heeft, dit de voorkeur heeft.
dus het gaat om de euros alleen als er een keuze is is het vast prettiger om deze te ontvangen van de "best of a bad bunch".
want zoals ik zei denk ik dat het zelden zo zal zijn dat een dame deze beer ook zou uitkiezen (of zelfs uberhaupt een blik waardig zou gunnen) in een stampvolle kroeg met pretty boys van een jaar of 20-25...

MiniME
30 augustus 2011, 08:05
Dus ja, begin 2009 leefde ikeen weekje op een heerlijke roze wolk. Dit zal PSE-ers als P1 niet overkomen want die zijn veelal wars van dieper intermenselijk contact met een dvp (en met een vrouw in het algemeen??) en MiniMe heeft stellig dit leerproces ook doorgemaakt, maar zegt daar hier niets over. Come on Mini Me, met de billen bloot, het zal je sieren :) :).

Nu dit topic toch (weer) gehijacked is, kan dit er ook nog wel bij :cool:

Met de billen bloot doe ik natuurlijk alleen bij mijn favo DVPs (en wees daar maar blij om :cool:), maar inderdaad heb ik de afgelopen jaren ook al veel meegemaakt op dit front, gelukkig nooit op het punt gekomen dat het gevaarlijk wordt (zoals te lezen in verhalen JS, RPL, CUUP, etc), maar zat er aantal keren wel dicht tegen aan. Belangrijkste les die ik eruit geleerd heb: je kunt de DVP wel uit de club halen, maar de club niet uit de DVP! :cool:

Zoals PP (nu) ook weet, kun je het beste genieten door respectvol met de dames om te gaan, veel lol te maken, veel gezonde aandacht geven, maar wel gepaste afstand houden.

Gondolas9
30 augustus 2011, 08:52
No money no honey.

Goedemorgenallemaal
30 augustus 2011, 11:17
Terug naar zoenen.
Voor mij een vette pro maar ik heb liever een leuke tijd met een gezellige dame die toevallig niet tot het uiterste zoent dan " verplichte afwerkzoenen zonder beleving".
M.a.w ik heb bv in GT met een niet zoenende Lia en Magda een plezieriger en leukere tijd tijd gehad dan met verplichte zoeners, ook, of beter juist in PSR.

Verder ga ik hier niet met de billen bloot, dat zouden jullie niks vinden. Reden dat ik bv bij ome Bernd na de bankactie in ieder geval probeer een handdoekje om te binden voor het naar de kamer gaan is dat ik mijn collega beren de aanblik van mijn achterste wil besparen.

tifkad
30 augustus 2011, 11:55
Reden dat ik bv bij ome Bernd na de bankactie in ieder geval probeer een handdoekje om te binden voor het naar de kamer gaan is dat ik mijn collega beren de aanblik van mijn achterste wil besparen.

Goede actie!

Admin
30 augustus 2011, 12:40
Nu dit topic toch (weer) gehijacked is, kan dit er ook nog wel bij :cool:

Zoals PP (nu) ook weet, kun je het beste genieten door respectvol met de dames om te gaan, veel lol te maken, veel gezonde aandacht geven, maar wel gepaste afstand houden.
Misschien niet zo vreemd! Beren die zoenen heel belangrijk vinden, wat voor veel dames en beren als misschien nog wel intiemer wordt ervaren als sex, zijn wellicht ook wat gevoeliger om op een dame verliefd te raken.
Er zijn beren die als dat gebeurt er verstandig mee omgaan (inderdaad wat afstand houden, dame en club even niet bezoeken) maar er zijn natuurlijk ook beren die dan de roze bril opzetten op een wolk terecht komen en in sommige gevallen op de ontstane blaren kunnen gaan zitten.

kanttekening: hoewel alles in hoerenland om geld draait, zijn looks ook weer niet geheel onbelangrijk maar ook dit verschilt weer per dame. maar lijkt me volstrekt logisch dat als een dame kan kiezen om te kameren met 2 beren die allebei hetzelfde doen en willen maar waarvan de een een stuk betere looks heeft, dit de voorkeur heeft.
Zou dat echt zo zijn? Denk dat voor een dame die elke week met minimaal 30-50 (??) beren de kamer opgaat looks van minder belang is. Heb het idee dat veel dames toch liever investeren in een redelijk uitziende bemiddelde man die niet meer begin twintig is. Een dame zal vaak een zakelijke afweging maken. Dit in tegenstelling tot de beren die vaak wel puur voor de looks gaan. Zo werkt het nu eenmaal in een club. Uiteraard zal dit van dame tot dame wel wat verschil maken.

jacky pakutra
30 augustus 2011, 16:10
@admin:
het voorbeeld wat jij geeft : een redelijk uitziende èn ook nog bemiddelde man is natuurlijk DE droomklant.

snap je punt dat ze minder zal investeren in jongens van begin 20 die haar een half uur suf neuken en op gaan naar het volgende target. maar hoewel ze vele beren verslijten per week, denk ik toch dat het steeds weer prettiger is om te zoenen met een leuke jongen van 25 dan met een vent van 40. net zoals wij liever met een mooie meid zoenen dan met een vrouw van 50...is toch logisch.. (al zou ik graag het tegendeel geloven ;)
DVP's zijn mensen en geen robots, al komen er, zoals jij aangeeft, vele beren langs.

maar inderdaad zal ze overall een afweging maken van looks, potentiele kameruren (lees : cash) en wat een klant wil (lees: door de bank genomen zal een ietwat oudere man haar waarschijnlijk meer "gentle" en rustig behandelen dan een wandelende spermatank van 21)

maar uiteindelijk staan inderdaad de cashflows op de eerste plek, ze komen tenslotte niet naar een club om een leuke jongen te leren kennen.

BefBeer
30 augustus 2011, 17:16
"maar wel gepaste afstand houden. "

Moeilijk als je zo dicht bij elkaar bent en je al aardig verliefd dreigt te worden!
En het lijkt allemaal ook nog zoveel op je je met je echte vriendin zou willen doen....

BefBeer

Big30
30 augustus 2011, 17:39
DVP's zijn mensen en geen robots, al komen er, zoals jij aangeeft, vele beren langs. .
Tuurlijk zijn het mensen en geen robots. Daar zitten ook nog schakeringen tussenin :tongue:.

Ze oefenen een beroep uit waarbij het primaire doel is geld te verdienen. Dat gaat niet als robot maar geloof me ze zal het bij geen enkele klant prettig vinden die te zoenen cq. sex te hebben, dat doet ze alleen omdat dat nu eenmaal bij haar werk hoort.

seksenfun
30 augustus 2011, 19:42
Ik denk dat dat primaire doel niet veel verschilt van ons allemaal. Er zijn nu eenmaal zaken die je liever op je werk doet en liever niet. Beide moeten ze gebeuren, het maakt deel uit van je totaalpakket. Je zet je er (automatisch) overheen. Net zo voor de dames met het kussen, meen ik (hoewel zij nog het voordeel hebben om dat deel van het totaalpakket te laten vallen in de clubs waarvoor het titeltopic niet geldt) :smoke:.

Alabama
30 augustus 2011, 19:50
Van mij hoeft het niet persé. Afspraak = afspraak is voor mij voldoende. Heb liever dat een dame niet zoent, dan dat ze het met tegenzin doet. Hetzelfde geldt voor het niet mogen weigeren van beren. Liever dat een dame vooraf eerlijk zegt er geen zin in te hebben dan dat ze met flinke tegenzin de kamer op gaat en een dramaservice levert.

Een dame die niet zoent en bv. PMC i.p.v. PZC doet en dat aangeeft, zal gewoon minder kameren dan wanneer ze wel zou zoenen en wel PZC zou doen. Ze kan zich dan ook afvragen of ze als een van de enigen dat afwijkende pakket moet blijven handhaven of dat ze beter op een locatie kan gaan werken waar dat pakket wel gangbaar is, zoals bijvoorbeeld in Nederlandse raambuurten.

Ik zou me als club veel drukker maken over dames die afspraken niet nakomen dan over dames die niet aan TZ doen en dit ook vooraf aangeven / laten merken aan de beren.

Vaste tarieven als huisregels vind ik daarentegen wel handig, anders wordt het een potje. Andere kant van het verhaal over de services is natuurlijk ook wel dat je de situatie zou kunnen krijgen dat dames en masse zouden besluiten om bepaalde dingen niet te doen. Dan wordt het natuurlijk ook een stuk minder leuk...

seksenfun
30 augustus 2011, 20:13
Vaste tarieven als huisregels vind ik daarentegen wel handig, anders wordt het een potje. Andere kant van het verhaal over de services is natuurlijk ook wel dat je de situatie zou kunnen krijgen dat dames en masse zouden besluiten om bepaalde dingen niet te doen. Dan wordt het natuurlijk ook een stuk minder leuk...

Zo stel ik vast dat bijvoorbeeld in PSR vingeren doorgaans veel minder makkelijk toegelaten wordt dan in zeg maar welke andere doorsnee club. Bij mij valt het erg goed mee maar je moet het zo nu en dan wat voorzichtiger aanpakken dan in andere clubs :smoke:

Big30
19 november 2011, 02:50
Wij prevereren als club op dit moment eerder dat er PZC wordt gedaan, dan TZ. NMC en PZC wordt eerder als "basis" gezien van de diensten van de dames dan TZ. Op 100% durven wij te zeggen dat in de "grotere clubs" PHG, GT, Villa, LR... daar ook niet TZ als "standaard" aangeboden wordt, en die clubs bestaan toch al wat jaartjes...
Ook wij horen veel verhalen van de dames, en weten ook dat hygiëne een rol speelt... Nu willen wij niemand tegen het zere been trappen, maar ook wij horen de verhalen van de andere kant, en dan kunnen wij ons soms wel is voorstellen wat een dame moet ondergaan. Nu kun je makkelijk zeggen, "part of the job", maar dit kan niet in alle gevallen zo zijn...
Wellicht iets om een nieuw topic over te openen ;)

Goed idee om dit in een apart topic verder te gaan bediscussiëren.

Mijn mening? TZ verplicht stellen is volstrekt ongewenst! NMC en PZC is de basis in alle clubs in NRW en Hessen. Laten we hiermee blij zijn en ervan genieten!

Een beer die zou willen dat een club TZ verplicht gaat stellen als standaard service bij een dame in een club, heeft mijns inziens volstrekt geen respect voor een dame en degradeert een dame in feite tot een minderwaardig wezen die voor geld beschikbaar moet zijn. Het is aan de dame te bepalen of ze aan TZ doet, geen enkele club kan of zou zo iets mogen afdwingen. Punt!

In geen enkele van de bekende grote Clubs in NRW gebeurt dit gelukkig ook, d.i. het verplicht stellen van deze "service".

Alexander de Grote
19 november 2011, 03:38
Ik ben het met jouw mening eens. Maar volgens mij is het in Park Sauna Residence verplicht voor de dame te TZ. Als een van de weinige clubs.

Picasso 1
19 november 2011, 05:13
Ik ben het met jouw mening eens. Maar volgens mij is het in Park Sauna Residence verplicht voor de dame te TZ. Als een van de weinige clubs.

Het gaat ten koste van de aanwezigheid van mooie dames. TZ ligt erg gevoelig bij veel dames. Op zich willen velen best wel tongzoenen maar de verplichting om het met iedereen te moeten doen werkt afstotend (net zoals de verplichting om te sexen met elke klant die zich aanmeldt). Mooiere dames hebben meer alternatieven dan minder mooie dames en zullen sneller geneigd zijn zo'n club de rug toe te keren. Zie het resultaat in de line-up van PSR terwijl in andere clubs voldoende mooie dames zijn die je kan tongzoenen terwijl ze daartoe niet verplicht zijn.

Ik vind dat we behoren te respecteren dat dames klanten weigeren alsook dat dames wel of niet tongzoenen evenals dames moeten respecteren dat voor veel klanten dit dan een no-go wordt. Mijn inziens wordt de zogenaamde illusie waar velen naar refereren juist groter als een dame die niet verplicht is te tongzoenen dat wel bij jou doet.

noglangnietuitgewandeld
19 november 2011, 06:30
Accoord, maar als een dame geen TZ wil, dan vind ik wel dat ze dat van tevoren uit zichzelf moet aangeven en niet pas op de kamer haar hoofd moet wegdraaien. Dat voorkomt teleurstellingen bij de klant en negatieve recensies in haar topic.

Carlitos
19 november 2011, 07:48
Accoord, maar als een dame geen TZ wil, dan vind ik wel dat ze dat van tevoren uit zichzelf moet aangeven en niet pas op de kamer haar hoofd moet wegdraaien. Dat voorkomt teleurstellingen bij de klant en negatieve recensies in haar topic.




Sessie 2:SIMILLA,Duits/Russisch,blonde lange haren,mooi gezichtje en zonnebankbruin lichaam,een allerleukst gesprekje mondde uit in een kamersessie die niet inhield wat werd voorgeschoteld,dus allesbehalve herhalingsgevaarlijk,ook een goed op z'n tijd,doch niet al te vaak aub...Ongeveer 1m60,kleine B-cup natuur,sprekkt vloeiend Duits/Engels/wat Frans en was volgens m'n Brusselse connectie leuk op de kamer,de stap maar gewaagd...Blijkbaar verschillen onze eisen qua goede sessie toch enigszins want het was niet bepaald een hoogvlieger...
Service:algeheel ontbreken van tongzoenen,mach ich nicht schatzi(schatzi-alert ging pas in de kamer af,afknapper...),oraal intermezzo:eerder monotoon en ongeïnspireerd te noemen,middelmaat.Intiem afgebroken na één positie wegens "schmerzen",same old same old...Sessie werd vervolgd mits pijpoen dat ietwat beter was dan tijdens aanhef vd sessie,mission accomplished na klokslag 30 minuten,oh well,win some lose some...Matig is het ss-oordeel...



Dat een dame het niet TZ met bepaalde klanten moet melden vind ik ook eigenlijk een must. Maar ik heb normaal een standaard vragenlijstje voor de dame voor ik op de kamer ga, daar staat TZ bovenaan. Met de bovenstaande dame wist ik het wel van te voren, maar vanwege haar schoonheid toch met haar gekamerd. En het is niet bij 1 keer gebleven.

Als er hier op het forum geschreven wordt dat een dame TZ wil niet zeggen dat ze het met iedereen doet, het moet een keuze blijven voor de dame. Maar wel van te voren vermelden, en je hebt zelf ook wel een onderzoeksplicht...(CSI;)) In GT loop je volgens mij een groter risico om geen TZ te ontvangen dan ik LR of PHG.

noglangnietuitgewandeld
19 november 2011, 08:09
Tijdens het sollicitatiegesprek staat deze vraag bij mij ook altijd op de agenda. Bij GT en VV ben ik er zelfs extra alert op. Bij Freude of Bernds om er maar een paar te noemen is TZ gewoon vanzelfsprekend en dat is ook wel eens lekker makkelijk. Maar ja zeggen en dan niet doen levert ze absoluut een slechte aantekening op. Is me dit jaar nog maar een keer gebeurd bij een of andere prutsdoos in VV. Die heeft een recensie aan haar slip gekregen die haar hopelijk klanten gekost heeft. In veel clubs is de kino trouwens de plaats bij uitstek om e.e.a. even uit te testen.

Maar om op de verplichting terug te komen, je ziet soms echt onverzorgde gasten lopen, met stoppelbaard, rij bruine grafzerken in de mond enz. Dan kan ik me heel goed voorstellen dat die meiden daar geen trek in hebben, zo is het ook wel weer.

MichelJ
19 november 2011, 08:25
Maar ik heb normaal een standaard vragenlijstje voor de dame voor ik op de kamer ga

Als je met een vragenlijst moet beginnen is de totale GFE-illusie toch al direct weg? Hetzelfde als een DVP verplicht, doelloos rondjes met haar tong in je bek loopt te maken, terwijl je voelt dat ze aan het wachten is op de volgende stap in het 'afwerk'-programma.

Gewoon met een DVP wat gaan zeveren, heb je een klik ga je ermee op kamer. Sometimes you loose, many times you win. Het enige wat je kunt verliezen is een stukje papier van 14 bij 7,7 cm. De desbetreffende dame heeft (vnl. bij een GFE-beer) veel meer te verliezen.

Bosco
19 november 2011, 08:44
Slechts 5 keer meegemaakt dat een dame niet wilde TZ. Die 5 keer gebeurde ook in mijn "startjaar" als onervaren ijsbeertje zeg maar. Het was ook gewoon mijn eigen schuld door te geil zijn, en meteen om een sleutel te vragen zonder pre-sales. Die 5 dames zijn ook maar ongeveer 2% van het totaal. De laatste 6 jaar is het mij niet meer overkomen, dankzij goede en lange pre-sales. De dames die niet wilden TZ en die ik dan ook het bos instuurde, zijn op 1 hand te tellen in die 6 jaar.
Zorg ervoor dat je gewoon een schoon en verzorgt gebit heb en dat je niet uit het muiltje riekt!

PMC heb ik nog nooit ervaren in Duitsland.

Alabama
19 november 2011, 08:45
Ik probeer het zelf uit te vogelen in de bar. Beetje ouwehoeren en dan besluiten of ik er mee op de kamer ga. Moet ik vooraf een kruisverhoor toepassen, dan is de lol eraf. Heb ook liever dat een dame geen TZ doet en de rest goed dan dat ze met tegenzin TZ doet (omdat het moet van de club :wand:) en dit een negatieve uitwerking heeft op de andere onderdelen van een sessie.

kinky Jan
19 november 2011, 10:15
Ik probeer het zelf uit te vogelen in de bar. Beetje ouwehoeren en dan besluiten of ik er mee op de kamer ga. Moet ik vooraf een kruisverhoor toepassen, dan is de lol eraf. Heb ook liever dat een dame geen TZ doet en de rest goed dan dat ze met tegenzin TZ doet (omdat het moet van de club :wand:) en dit een negatieve uitwerking heeft op de andere onderdelen van een sessie. ik ben het hier mee eens, als je voor de sessie gaat onderhandelen over de prijs of serves is de sfeer er af en ik heb ook wel is bij 1 dame meegemaakt dat zij uit haar mond stinkt en dan ga ik haar ook niet zoenen:blow2::liefde::kotz:

vrije jongen
19 november 2011, 10:40
Het blijft mij onduidelijk waarom TZ verplichten respectloos is, maar 'eisen' dat mijn piemel zonder condoom in de mond wordt genomen wel normaal is. Zo lang het duidelijk wordt gemaakt vind ik het geen probleem. Het is mij wel opgevallen dat ik in de grote NRW clubs veel vaker het idee heb dat ik het toch even expliciet moet vragen over gezoend wordt (met vaak een positief antwoord, maar soms ook niet). In Oase, World, Freude, PSR kun je er eigenlijk wel vanuit gaan dat er gezoend wordt...sterker nog in deze clubs ga je eigenlijk nauwelijks de kamer op zonder van te voren al wat gezoend te hebben.

ETA Wat klanten weigeren betreft ben ik het helemaal met de rest eens, het zou aan de dame moeten zijn of ze een klant accepteert of niet. Dames verplichten met iedereen mee te gaan (wat de service dan ook is) is een gotspe.

BefBeer
19 november 2011, 17:21
Babylon kan je ook noemen in dit opzicht ; altijd al zeer uitvoerig en lang tongzoenen in het openbaar.
Mij is het ook niet duidelijk of ik vind het onzin dat TZ of zoenen (voor mij mss nog wel belangrijker dan TZ) een oneerbiedige vraag is en PZC niet.
Er is gewoon GEEN enkel verschil; er zijn diensten op sexgebied. Er kan gevraagd worden welke geleverd worden en een club kan een bepaalde combinatie willen. Stel dat een club zich wil onderscheiden als Anaalclub; dan toch logisch dat ze daar anaal verlangen van de dames!

BefBeer

Picasso 1
19 november 2011, 18:21
Er is gewoon GEEN enkel verschil; er zijn diensten op sexgebied. Er kan gevraagd worden welke geleverd worden en een club kan een bepaalde combinatie willen. Stel dat een club zich wil onderscheiden als Anaalclub; dan toch logisch dat ze daar anaal verlangen van de dames!


Het probleem is dat dan mooie dames die in principe wel anaal zouden willen met iemand met een kleine pik zoals jij en ik, weg moeten vanwege hun terughoudendheid bij Ketserrs ding :rofl:

vrije jongen
19 november 2011, 18:35
Het probleem is dat dan mooie dames die in principe wel anaal zouden willen met iemand met een kleine pik zoals jij en ik, weg moeten vanwege de terughoudendheid bij Ketserrs ding :rofl:

Dit hoeft niet meteen een probleem te zijn. In PSR (waar dus verplichte service is) ook een keer een dame gehad die na het ontkleden op de kamer zei dat het niet ging lukken. Uiteindelijk besloot ik om toch te blijven (zonder nmc), maar anders waren we gewoon van de kamer gegaan, zonder betaling en zonder problemen.

Picasso 1
19 november 2011, 18:46
Dit hoeft niet meteen een probleem te zijn. In PSR (waar dus verplichte service is) ook een keer een dame gehad die na het ontkleden op de kamer zei dat het niet ging lukken. Uiteindelijk besloot ik om toch te blijven (zonder nmc), maar anders waren we gewoon van de kamer gegaan, zonder betaling en zonder problemen.
Dan heeft die dame bij jou geluk gehad want veel klanten gaan hun rechten opeisen en verkregen macht uitoefenen:
1. verplichting dame = recht klant
2. niet ontvangen waar klant recht op heeft = melding aan de leiding
3. melding aan de leiding = exit dame

vrije jongen
19 november 2011, 18:58
Dan heeft die dame bij jou geluk gehad want bij veel klanten geldt:
1. verplichting dame = recht klant
2. niet ontvangen waar klant recht op heeft = melding aan de leiding
3. melding aan de leiding = exit dame

Wordt dat beleid echt zo rechtlijnig in de praktijk gebracht? Je zou toch verwachten dat een clubleiding verschil zou zien tussen een dame die probeert service te vermijden omdat ze het liever niet doet en een dame die na een minuut op de kamer aangeeft dat het haar fysiek gewoon niet gaat lukken en aanbied om de kamergang maar af te breken. Moeten al die meiden daar zich verplicht kapot laten neuken door Mandingo types met hun lullen van >30 cm? Ben je ook een klootzak als je daarover gaat klagen trouwens.

Picasso 1
19 november 2011, 19:05
Wordt dat beleid echt zo rechtlijnig in de praktijk gebracht? Je zou toch verwachten dat een clubleiding verschil zou zien tussen een dame die probeert service te vermijden omdat ze het liever niet doet en een dame die na een minuut op de kamer aangeeft dat het haar fysiek gewoon niet gaat lukken en aanbied om de kamergang maar af te breken. Moeten al die meiden daar zich verplicht kapot laten neuken door Mandingo types met hun lullen van >30 cm? Ben je ook een klootzak als je daarover gaat klagen trouwens.

Dat zou wel gebeuren als een club anaal verplicht zou stellen zoals Befbeer in een voorbeeld aangaf :wink:
Een te grote zwans in dit voorbeeld kun je vergelijken met een te onsmakelijke mond om te tongzoenen. Als in PSR twee verschillende heren met een stinkadem, rotte tanden of what ever klagen bij de receptie over dat een dame niet wil tongzoenen dan is het voor de dame exit.

ijsbeer11
19 november 2011, 19:55
Dat zou wel gebeuren als een club anaal verplicht zou stellen zoals Befbeer in een voorbeeld aangaf :wink:
Een te grote zwans in dit voorbeeld kun je vergelijken met een te onsmakelijke mond om te tongzoenen. Als in PSR twee verschillende heren met een stinkadem, rotte tanden of what ever klagen bij de receptie over dat een dame niet wil tongzoenen dan is het voor de dame exit.

Nee hoor, die dame waar seksenfun mee is geweest werkt er nog steeds :biggrin:

phoenix
19 november 2011, 20:24
ik ben wel voor de verplichte service, in de bek schijten, laten we de grenzen eens verleggen, waarom is fransosisch totaal smakelijker dan een beetje poep, of ik nou fruit uitpoep of er wordt sperma van gemaakt...tja goed hoor die servicenormen...is er niet een of ander machientje die dit soort vrouwen kan vervangen... bij anaal gewoon een soort konijnen fokken die je dan van achteren neukt....wat maakt het uit, nee big nu weer niet weghalen omda t ik nu over dierensex praat, want ' soort konijnen is toch iets anders ,


sorry ik wordt gewoon misselijk van dit soort gesprekken over service blabla, we zitten niet in een autogarage....

Big30
19 november 2011, 20:33
Mij is het ook niet duidelijk of ik vind het onzin dat TZ of zoenen (voor mij mss nog wel belangrijker dan TZ) een oneerbiedige vraag is en PZC niet.
Er is gewoon GEEN enkel verschil; er zijn diensten op sexgebied.
BefBeer
Het is ook niet zo relevant wat wij beren er van vinden maar wel hoe de dames die de diensten verlenen het ervaren. PZC is de norm, doet een dame dat niet moet ze niet gaan werken. In eerste instantie lijkt het vreemd dat een dame wel PZC doet maar geen TZ. Een dame ervaart dat klaarblijkelijk toch anders.

Uiteraard zijn er verschillen in diensten! Een BMW is een auto en een KIA dacht ik ook. Toch zijn er wel wat verschillen dacht ik hoewel het beide auto's zijn ;). Het betoog van phea gelezen hebbende zou ik nu een flauw grapje over verplichte service beurten kunnen maken, dat doe ik uiteraard niet!

Als een dame in een club wil werken waar TZ verplicht is, prima. Tis haar keuze. Daar kun je dan eigenlijk geen uitzonderingen op maken anders werkt het niet. Of je zou kunnen zeggen dat als ze dat niet wil, ze een klant maar moet weigeren. Dat recht heeft een dames in principe altijd.

Alabama
19 november 2011, 21:10
Dat zou wel gebeuren als een club anaal verplicht zou stellen zoals Befbeer in een voorbeeld aangaf :wink:
Een te grote zwans in dit voorbeeld kun je vergelijken met een te onsmakelijke mond om te tongzoenen. Als in PSR twee verschillende heren met een stinkadem, rotte tanden of what ever klagen bij de receptie over dat een dame niet wil tongzoenen dan is het voor de dame exit.

Kan me niet voorstellen dat ze een topper wegsturen als er één enkele ijsbeer klaagt.

Picasso 1
19 november 2011, 21:32
Kan me niet voorstellen dat ze een topper wegsturen als er één enkele ijsbeer klaagt.

Wat ik begrepen heb is: eerste keer een waarschuwing en tweede keer exit.

vrije jongen
19 november 2011, 21:46
Wat ik begrepen heb is: eerste keer een waarschuwing en tweede keer exit.

Dit heb ik ook gehoord, maar ik vraag me af wat als 'klacht' wordt gezien. Mag een dame een ijsbeer weigeren? Mag een dame op de kamer besluiten dat ze liever niet wil en dan (zonder betaling natuurlijk) van de kamer gaan? Of geldt dit alleen voor gevallen waarin een dame een kamergang aflevert waarin de volledige service niet werd aangeboden (maar wel betaald wenste te worden)?

Alabama
19 november 2011, 21:57
Babylon kan je ook noemen in dit opzicht ; altijd al zeer uitvoerig en lang tongzoenen in het openbaar.
Mij is het ook niet duidelijk of ik vind het onzin dat TZ of zoenen (voor mij mss nog wel belangrijker dan TZ) een oneerbiedige vraag is en PZC niet.
Er is gewoon GEEN enkel verschil; er zijn diensten op sexgebied. Er kan gevraagd worden welke geleverd worden en een club kan een bepaalde combinatie willen. Stel dat een club zich wil onderscheiden als Anaalclub; dan toch logisch dat ze daar anaal verlangen van de dames!

BefBeer
Ja, alleen is er een verschil tussen dat in 95% van de gevallen doen en het altijd perse moeten doen. In een club waar TZ niet tot het standaardpakket hoort, kan een dame het zelf bepalen en aan cherrypicking doen. Kan me echter wel voorstellen dat er tussen de 100 beren in een club waar het verplicht is, er 1 of 2 zitten die door de dame echt te goor worden bevonden om met te TZ-en. In zo'n geval zou een dame best mogen weigeren.

Alabama
19 november 2011, 21:59
Wat ik begrepen heb is: eerste keer een waarschuwing en tweede keer exit.

In alle eerlijkheid: dan zou men naast een minimumpakket opleggen aan de dames, ook een minimumpakket mogen opleggen aan de ijsberen. In PHG weleens een beer gesproken die hardop stond te klagen dat hij telkens werd geweigerd, maar z'n handen zaten dan ook helemaal vol olie, z'n gezicht leek ongewassen te zijn, etc...

Picasso 1
19 november 2011, 22:09
Blijft natuurlijk wel een dilemma voor een club. Als je dames totaal vrij laat in wat ze wel en niet moeten doen loop je het risico op ontevreden klanten. Sommige dames permitteren zich dat risico, denken korte termijn en hoppen van club naar club, maar de club blijft met de schade achter wegens niet terugkerende klanten.
Waar het uiteindelijk om gaat is dat klanten tevreden zijn over het totaalplaatje van hun kamergang met dames; zie bijvoorbeeld Lisa van GT (nicht küssen, nicht lecken) die door haar bijzondere pijpkunsten al jarenlang een hele horde aan tevreden klanten heeft. Een hele club met niet kussende dames die alleen pijpen met condoom lijkt me echter commercieel dodelijk.

MiniME
20 november 2011, 12:27
Mijn mening? TZ verplicht stellen is volstrekt ongewenst! NMC en PZC is de basis in alle clubs in NRW en Hessen. Laten we hiermee blij zijn en ervan genieten!

Een beer die zou willen dat een club TZ verplicht gaat stellen als standaard service bij een dame in een club, heeft mijns inziens volstrekt geen respect voor een dame en degradeert een dame in feite tot een minderwaardig wezen die voor geld beschikbaar moet zijn. Het is aan de dame te bepalen of ze aan TZ doet, geen enkele club kan of zou zo iets mogen afdwingen. Punt!

In geen enkele van de bekende grote Clubs in NRW gebeurt dit gelukkig ook, d.i. het verplicht stellen van deze "service".

Geweldige onzin dit.............ze is wel verplicht zijn ongewassen snikkel af te lebberen, hem te neuken, maar niet te zoenen........hou toch op!

En nog meer onjuistheden: juist bij de top clubs Freude, Bernds en PSR is TZ WEL standaard, en daardoor een grote schare fans

(en natuurlijk moet je hier als ijsbeer respectvol mee omgaan, net als je je doucht VOOR een kamersessie, zorg je er ook voor dat je tanden gepoetst zijn, etc, dat spreekt voor zich, en degene die dat niet begrijpen zijn domweg asociaal!).

phoenix
20 november 2011, 12:46
MiniMe bekschijten doen ze nog niet Freude, wanneer begint dat? wellicht eens nagedacht over de menselijkheid van een hoer, ik zou niet willen dat ene vrouw jouw zuigt, tongzoent en wat al niet mer en ze staat er niet achter, dat voel ik direct en dan was het eenmalig.......het liefst heb ik dat een vrouw zich overgeeft in het spel, dan komt dat tongzoenen vanzelf....

Big30
20 november 2011, 12:52
Geweldige onzin dit.............ze is wel verplicht zijn ongewassen snikkel af te lebberen, hem te neuken, maar niet te zoenen........hou toch op!
Dat is jouw mening. Ik zeg alleen dat veel dames met TZ een probleem hebben, dat pzc in NRW de norm is doet daar weinig aan af. Het gaat er ook niet om hoe wij het beleven en wat wij er van vinden maar wat de dames er van vinden. Als Dames er geen probleem mee hebben dan kunnen ze gewoon gaan werken in een club waar TZ verplicht is. Veel dames maken die keuze dus niet.

En nog meer onjuistheden: juist bij de top clubs Freude, Bernds en PSR is TZ WEL standaard, en daardoor een grote schare fans
Ik zeg dat in geen van de bekende en grote clubs in NRW (GT, LR, VV, PHG) TZ verplicht wordt gesteld. De clubs die jij noemt zijn wel bekende clubs en ook heel mooie clubs maar worden toch minder bezocht dan de grote 4 net achter de grens. Die bewering lijkt me eerder een waarheid als een koe dan onzin of onjuist.
Verder is het ook niet zo (zie recensies) dat alle dames in Freude en PSR aan TZ doen. In Bernds is dit denk ik wel zo.

Boy69
20 november 2011, 12:55
En dat is precies wat ik bedoel: door bepaald beleid, trek je bepaalde vrouwen die weten dat ze er de kantjes af kunnen lopen, en dat weten de ijsberen ook, en die blijven dan dus weg!

WAT EEN BULLSHIT !!!!!

Ik ben vaak in GD geweest en heb er nog nooit een DVP gezien die de kantjes ervanaf loopt.

Ik vind respect voor de dames zeer belangrijk, en dat is er in zeer grote mate in GD.

Een dame moet de service bieden die ZIJ wil, niet omdat ze dat MOET van de clubleiding.
PZC heeft ook mijn voorkeur, en ook TZ doe ik graag.
Als dame het echter niet aanbiedt, en dit vooraf kenbaar maakt, heb ik er geen moeite mee.
IK heb dan de keuze: ja of nee.
Zeg ik ja, dan moet ik achteraf niet liggen zeiken op de dame of club.

Het door Minime zo hooggeprezen PSR, waar men meiden "dwingt" om zaken te doen die ze niet willen werkt in mijn ogen juist slechte sessies in de hand doordat je profi-sessies moeten afwerken.
Behalve de opstelling van de clubleiding is dat ook de reden dat ik niet meer naar PSR ga, de profi-sessies zijn niet mijn ding.

Als bepaalde beren zich niet kunnen vinden in PMC of geen TZ, dan hebben de betreffende beren de keuze:
Ga ik wel of niet naar die club ?
Willen ze dit niet, prima ga dan naar een andere club

GD verdiend in mijn ogen absolute waardering voor haar opstelling tov de dames, dit geheel in tegenstelling tot die gribus-tent PSR waar ze geen respect hebben voor de dames.

En voordat MM en S&F dit topic weer overspoelen met hun reactie (ze zeiken immers OM te zeiken !)
Dit is mijn mening, maar die hoort volgens mijn thuis in een apart topic

MiniME
20 november 2011, 12:56
Het gaat er ook niet om hoe wij het beleven en wat wij er van vinden maar wat de dames er van vinden.

..........

Ik zeg dat in geen van de bekende en grote clubs in NRW (GT, LR, VV, PHG) TZ verplicht wordt gesteld. De clubs die jij noemt zijn wel bekende clubs en ook heel mooie clubs maar worden toch minder bezocht dan de grote 4 net achter de grens. Die bewering lijkt me eerder een waarheid als een koe dan onzin.

..............

Verder is het ook niet zo (zie recensies) dat alle dames in Freude en PSR aan TZ doen. In Bernds is dit denk ik wel zo.

Nee, in elke normale markt gaat het er juist WEL om wat de klanten (wij dus) er van vinden, en niet de leverancier! Inside-out denken (wat wil ik aanbieden, en waarom koopt de klant dit toch niet) is nu typische valkuil voor veel failures (denk aan windows phone 7, symbian, etc) en outside-in denken (Wat wil de klant hebben en kan ik dat aanbieden) is vaak de basis voor succes (iOS, Android, etc).

Idd zijn de genoemde clubs kleiner, dat klopt, weet niet wanneer jij er het laatst was, maar in AL deze clubs is TZ en PZC de norm (vanuit het credo: wat wil de klant / markt graag hebben, niet wat wil de leverancier nu heel graag aanbieden).

MiniME
20 november 2011, 13:00
MiniMe bekschijten doen ze nog niet Freude, wanneer begint dat? wellicht eens nagedacht over de menselijkheid van een hoer, ik zou niet willen dat ene vrouw jouw zuigt, tongzoent en wat al niet mer en ze staat er niet achter, dat voel ik direct en dan was het eenmalig.......het liefst heb ik dat een vrouw zich overgeeft in het spel, dan komt dat tongzoenen vanzelf....

Tsja, tuurlijk wil je dat. Net als ze zich vol overgave door jou laat neuken, heerlijk.....................keep on dreaming.........ALLE dames zitten er voor het geld, een (groot/klein?) deel zelfs gedwongen, dus als je een romantische date wilt, pik dan in de kroeg een meisje op. Doe ik ook wel eens, hartstikke goed voor je ego, soms goede sex, soms simpelweg bagger, en ook dan is er soms sprake van een "verborgen" agenda ,dus..........keep on dreaming! :biggrin:

MiniME
20 november 2011, 13:02
Ik vind respect voor de dames zeer belangrijk, en dat is er in zeer grote mate in GD.

Een dame moet de service bieden die ZIJ wil, niet omdat ze dat MOET van de clubleiding.


Helemaal mee eens! Dus een dame die NIET aan NMC wil doen met elke willekeurige ijsbeer die zich meldt, die kan NU vrijwillig naar huis gaan en een ander vak kiezen......................... :biggrin:

BTW, het zou getuigen van respect, als je je ook eens verdiept in de dames, hun achtergrond, etc, en ook als je dat doet in de ijsberen die met alle goede bedoelingen wat posten hier, dan zou je weten dat S&F (waar ik het zeker niet altijd mee eens ben) en ook ondergetekende, juist heel respectvol met de DVPs omgaan en deze hen graag zien "komen". Het ongepast hier BS lopen schreeuwen, getuigt totaal niet van respect helaas.... :sad"

@B30: deze posting en die van B69 hiervoor kunnen wel naar die aparte thread lijkt me, dit gaat niet meer over GD

Bosco
20 november 2011, 13:12
Helemaal mee eens! Dus een dame die NIET aan NMC wil doen met elke willekeurige ijsbeer die zich meldt, die kan NU vrijwillig naar huis gaan en een ander vak kiezen......................... :biggrin:



NMC :eek: Minime?

Big30
20 november 2011, 13:13
Nee, in elke normale markt gaat het er juist WEL om wat de klanten (wij dus) er van vinden, en niet de leverancier!
Zo kun je inderdaad ook tegen een dame aankijken d.i. als een produkt die een bepaalde service moet verlenen omdat de klant dat nu eenmaal graag wil.

Je zou evengoed kunnen redeneren dat uit het feit dat in de meest bezochte clubs in NRW TZ niet verplicht is blijkt dat het voor de meeste beren ook weer niet zo'n key issue is. TZ gebeurt daar overigens ook veel, maar het is de dame die dan beslist.

Beren die TZ wel van belang vinden gaan dan als ze er zeker van willen zijn naar clubs waar het wel verplicht is. Dat heet markt differentiatie. No problem.

MiniME
20 november 2011, 13:13
NMC :eek: Minime? NMC = Neuken Met Condoom.............B69 gaat er (in mijn ogen ten onrechte) vanuit dat elke DVP wel met heel veel plezier door hem, en vele andere ijsberen, geheel vrijwillig NMC wil doen...........hier gaat dus hetzelfde op als voo PZC en TZ en FT, etc....................

MichelJ
20 november 2011, 13:14
getuigt totaal niet van respect helaas.... :sad"

Oordelen over clubs (niet specifiek GD) waar je niet (meer) komt en de dames niet kent, getuigt ook niet van respect :rolleyes:

MiniME
20 november 2011, 13:16
Zo kun je inderdaad ook tegen een dame aankijken d.i. als een produkt die een bepaalde service moet verlenen omdat de klant dat nu eenmaal graag wil.

Je zou evengoed kunnen redeneren dat uit het feit dat in de meest bezochte clubs in NRW TZ niet verplicht is blijkt dat het voor de meeste beren ook weer niet zo'n key issue is. TZ gebeurt daar overigens ook veel, maar het is de dame die dan beslist.

Beren die TZ wel van belang vinden gaan dan als ze er zeker van willen zijn naar clubs waar het wel verplicht is. Dat heet markt differentiatie. No problem.

Je conclusie deel ik: de markt bepaalt! En dat betekent dus HEEL VEEL clubs wereldwijd met NMC..............HEEL VEEL clubs in Duitsland met PZC (behalve in Bayern :cool:) en gelukkig ook een groot aantal clubs met TZ, FT, MMT, etc :cool:

Boy69
20 november 2011, 13:18
NMC = Neuken Met Condoom.............B69 gaat er (in mijn ogen ten onrechte) vanuit dat elke DVP wel met heel veel plezier door hem, en vele andere ijsberen, geheel vrijwillig NMC wil doen...........hier gaat dus hetzelfde op als voo PZC en TZ en FT, etc....................

Typische MM-redenatie......... volledig idioot dus


@B30: deze posting en die van B69 hiervoor kunnen wel naar die aparte thread lijkt me, dit gaat niet meer over GD

Eindelijk eens een zinnige opmerking van MM , respect

MiniME
20 november 2011, 13:18
Oordelen over clubs (niet specifiek GD) waar je niet (meer) komt en de dames niet kent, getuigt ook niet van respect :rolleyes:

zucht...................ignore mode on.......................lees mijn Disclaimer (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?19415-Disclaimer&p=143178#post143178)nog eens en denk eer je wat schrijft................

MiniME
20 november 2011, 13:19
Eindelijk eens een zinnige opmerking van MM , respect

En nu iets zinnigs van B69..............gaat goed zo! :cool:

Nou, vegen maar B30! :smile:

MichelJ
20 november 2011, 13:21
zucht...................ignore mode on.......................lees mijn Disclaimer (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?19415-Disclaimer&p=143178#post143178)nog eens en denk eer je wat schrijft................

Is het zinvol om subjectieve ervaringen van 5 jaar geleden wekelijks te herhalen?

Boy69
20 november 2011, 13:45
Is het zinvol om subjectieve ervaringen van 5 jaar geleden wekelijks te herhalen?

Niet echt lijkt me....

Tja, zoals ik al schreef: zeiken om te zeiken......

phoenix
20 november 2011, 13:53
ooit wel eens een objectieve ervaring meegemaakt michieles of Boy69, lijkt me nog minder zinvol om zoiets dergelijks te beweren

Picasso 1
20 november 2011, 14:06
Nee, in elke normale markt gaat het er juist WEL om wat de klanten (wij dus) er van vinden, en niet de leverancier! Inside-out denken (wat wil ik aanbieden, en waarom koopt de klant dit toch niet) is nu typische valkuil voor veel failures (denk aan windows phone 7, symbian, etc) en outside-in denken (Wat wil de klant hebben en kan ik dat aanbieden) is vaak de basis voor succes (iOS, Android, etc).

Niet helemaal. In de 'vertier-markt' zijn onze behoeftes niet voldoende helder in een hokje te plaatsen en is het aan de leverancier om hier de juiste snaren in te proberen te raken. Een schrijver verrast ons met zijn originaliteit, een clown of komiek maakt ons aan het lachen over zaken waarvan we het niet verwacht hadden en een hoer laat ons intens klaar komen vanwege een mix aan geilheidsfactoren. De sexy uitdagende manier van lopen, het op een stoute manier aan de bar haar billen tegen je aanduwen gepaard met een spontane lach, de keuze van lingerie die haar sexy rondingen accentueert, haar vrolijke en geile uitstraling, stout gedrag zoals een inkijk tussen haar benen gunnen als je naar haar kijkt, het intens in de ogen aankijken tijdens het pijpen, haar strelende hand onder je ballen, teasen, deepthroat pijpen, je vingers vast pakken en bij haar in haar poesje duwen, spontane variatie aan standjes, rustig door blijven pijpen na het klaar komen.........al deze zaken zijn onvoldoende te sturen en zullen leiden tot een hogere geilheidseffect dan een dame die verplicht tongzoent conform onze klantbehoefte waar zij als leverancier netjes aan voldoet.

MichelJ
20 november 2011, 14:11
ooit wel eens een objectieve ervaring meegemaakt michieles of Boy69, lijkt me nog minder zinvol om zoiets dergelijks te beweren

Het gaat niet om objectiviteit, maar om een disclaimer die aangehaald wordt waarin staat dat berichten gebaseerd zijn op subjectieve ervaringen van jaren geleden.

Maar gelukkig kan/mag iedereen zijn mening geven op het forum anders zou het er behoorlijk dood zijn, paspoortjes ed. worden nl. nauwelijks meer aangemaakt. En als onze emoties het winnen van het verstand is Wis30 er altijd nog :rofl:

sofaking
20 november 2011, 15:15
SFL

Wat een hete bliksem...


gignnl

ze weet de gevoelige plekjes goed te vinden en is een uitstekend amazone.



FHAC

Hallo

Also ich kann diesen "Mercedes" einfach nur in den höchsten Tönen loben.


sofaking

Mercedes behoort nu ook tot mijn "toppertjes".


libero
Dit is een wild beest die echt van anaal houdt.

Enkele uittreksels uit de recensietopic Mercedes(HON) uit Yin Yang. Deze dame pijpt mét condoom en tongzoent als ze er zelf zin in heeft. Ondanks dat lijkt iedereen in de wolken over haar diensten en is er niemand die klaagt over het pijpen of zoenen. Stel dat YY ook het PSR reglement zou invoeren dan zouden ze dit toppertje verliezen. Dat is de baby met het badwater weggooien. Hopelijk zal YY daar nooit aan beginnen, want dan ben ik mijn clubje mogelijk kwijt.

Costana
20 november 2011, 18:59
Kga mij niet echt moeien hier, maar ik weet enkel dat PZC & TZ geen garantie is op een goeie sessie...

Ooit eens een PMC in Moscow gehad en die beurt zit nog in mijn top3 allertijden.... Hoe ze het deed weet ik nog steeds niet maar lekker was het !!!!

Ik denk als clubs eisen gaan opleggen voor de te maken handelingen, dat we dan robotjes gaan neuken ipv lekkere meiden.

Verder heb ik het nog maar 1x meegemaakt dat het PMC was in een saunaclub (GT) maar dat was tijdens 69 en het kapoentje had zonder dat ik het zag met haar mond condoom erover gedaan.... Was een kleine verrassing toen het neuken begon....

Big30
20 november 2011, 20:28
Heren, Heren wat een emoties en aanvallen weer in dit topic!

Wat is er gebeurd?

- Zo'n 4.5 uur bezig geweest het allemaal te lezen.
- 23 berichten verplaatst, 45 berichten off-line gehaald en 17 wegens onwelvoeglijk taalgebruik aangepast.
- 12 maal een ban uitgedeeld, 15 waarschuwingen gegeven.

Het resultaat?

- Het vertrouwen in de RvC is opgezegd. 1 Commissaris is vertrokken.
- Het bestuur is met onmiddellijke ingang afgetreden en stelt zich niet meer herkiesbaar.
- Muitende leden waargenomen.
- Het aandeel bevindt zich in een vrije val.
- Beschuldigingen van racisme zijn geuit.
- etc. etc.

Om weer in rustig vaarwater terecht te komen worden er op korte termijn 3 buitengewone leden vergaderingen belegd en wel in: GT, PHG, GD en LR.
Er geldt verplichte leden opkomst!

Agenda en datum volgt a.s.a.p.

(Pfffffffff waar maken we ons toch druk om zeg :biggrin:;):biggrin:!)

Alabama
20 november 2011, 20:39
Enkele uittreksels uit de recensietopic Mercedes(HON) uit Yin Yang. Deze dame pijpt mét condoom en tongzoent als ze er zelf zin in heeft. Ondanks dat lijkt iedereen in de wolken over haar diensten en is er niemand die klaagt over het pijpen of zoenen. Stel dat YY ook het PSR reglement zou invoeren dan zouden ze dit toppertje verliezen. Dat is de baby met het badwater weggooien. Hopelijk zal YY daar nooit aan beginnen, want dan ben ik mijn clubje mogelijk kwijt.
Het belangrijkste is dat een dame er probeert iets van te maken. Drie seconde flauw tongzoenen (omdat het moet) en drie likjes aan je paal (omdat het moet) heeft niemand wat aan. Kun je beter een dame hebben die niet zoent en met rubber goed pijpt.

Serena aan het ZP pijpt bv. ook alleen maar met condoom, maar doet dat stukken beter dan menig dame zonder rubber.

Alabama
20 november 2011, 20:42
Geweldige onzin dit.............ze is wel verplicht zijn ongewassen snikkel af te lebberen, hem te neuken, maar niet te zoenen........hou toch op!

En nog meer onjuistheden: juist bij de top clubs Freude, Bernds en PSR is TZ WEL standaard, en daardoor een grote schare fans

(en natuurlijk moet je hier als ijsbeer respectvol mee omgaan, net als je je doucht VOOR een kamersessie, zorg je er ook voor dat je tanden gepoetst zijn, etc, dat spreekt voor zich, en degene die dat niet begrijpen zijn domweg asociaal!).

In GT, VV, PHG, LR en vele andere clubs is het niet onderdeel van een verplicht minimumpakket en die tenten zitten ook elk weekend stampvol...

MichelJ
20 november 2011, 23:11
(Pfffffffff waar maken we ons toch druk om zeg :biggrin:;):biggrin:!)

We doen het allemaal voor jou. Jij wilt die knopjes van het control panel toch bedienen? :biggrin:


Sent from my iPad

Golden Dreams
21 november 2011, 14:56
Om weer in rustig vaarwater terecht te komen worden er op korte termijn 3 buitengewone leden vergaderingen belegd en wel in: GT, PHG, GD en LR.
Er geldt verplichte leden opkomst!

En wie valt er weer buiten de boot???




;)

Big30
21 november 2011, 15:06
;
En wie valt er weer buiten de boot???

;)
Ik denk PSR, Freude, Planet, H7 en Bernds etc. deze keer ;)!

n.b. de Bijeenkomst in GD zal naar alle waarschijnlijkheid tijdens de kerst en/of op oudejaars avond plaats vinden :cool:. Of ...


1984

Willem2
21 november 2011, 15:07
En wie valt er weer buiten de boot???




;)


Volledig terechte opmerking, die Big30 leert het ook nooit ;)
Ik zal nog eens de agenda plaatsen waar het ook allemaal kan :
November
24 > Schieferhof: Dreier Rabatt Tag
26 > Finca Erotica: Weihnachtsfest
26 > Golden Dreams: Witches & Devils

December

03 > FKK Planet: Birthdayparty
03 > FKK Mainhattan: X-Mas Party
06 > Schieferhof: Nikolaus Rabatt Tag
08 > Living Room: Weihnachtsparty
08 > M Exclusiv: Party met Vivian Schmitt
09 > The Palace: Weihnachtsparty
09 > Fun Garden: Gangbang met Wendy Somer
10 > Villa Marisol: Nicolaus Party
10 > FKK World: X-Mas Party
12 > Golden Time: Weihnachtsparty
15 > Schieferhof: Weihnachtsparty
16 > Planet Happy Garden: Kerstborrel

En uiteraard komt MM nog met Oase :)
En ik zal er nog wat noemen : PT Emmerich, Schneewittchen, Relax Today, Magnum, Harem, PT Dorsten.....

:wink2:

MichelJ
21 november 2011, 16:40
Volledig terechte opmerking, die Big30 leert het ook nooit ;)
Ik zal nog eens de agenda plaatsen waar het ook allemaal kan :
November
24 > xxxxxxxxxxxxx
26 > xxxxxxxxxxxxx
26 > xxxxxxxxxxxxx

December

03 > xxxxxxxxxxxxx
03 > xxxxxxxxxxxxx
06 > xxxxxxxxxxxxx
08 > xxxxxxxxxxxxx
08 > xxxxxxxxxxxxx
09 > xxxxxxxxxxxxx
09 > xxxxxxxxxxxxx
10 > xxxxxxxxxxxxx
10 > xxxxxxxxxxxxx
12 > xxxxxxxxxxxxx
15 > xxxxxxxxxxxxx
16 > xxxxxxxxxxxxx

En uiteraard komt MM nog met xxxxxxxxxxxxx:)
En ik zal er nog wat noemen : xxxxxxxxxxxxx, xxxxxxxxxxxxx, xxxxxxxxxxxxx, xxxxxxxxxxxxx, xxxxxxxxxxxxx

:wink2:

Wordt er nu ook al in de topics gewerbungd? :eek:

Picasso 1
21 november 2011, 16:43
Wordt er nu ook al in de topics gewerbungd? :eek:

Ik zei het eerder al, ik vind dat er te weinig geveegd wordt :rofl:

Willem2
21 november 2011, 16:44
Wordt er nu ook al in de topics gewerbungd? :eek:

Tja het is een schande MJ. Kan Golden Dreams het afkopen ;)
Nu weer on topic AUB.

seksenfun
21 november 2011, 20:35
Helemaal mee eens! Dus een dame die NIET aan NMC wil doen met elke willekeurige ijsbeer die zich meldt, die kan NU vrijwillig naar huis gaan en een ander vak kiezen......................... :biggrin:

BTW, het zou getuigen van respect, als je je ook eens verdiept in de dames, hun achtergrond, etc, en ook als je dat doet in de ijsberen die met alle goede bedoelingen wat posten hier, dan zou je weten dat S&F (waar ik het zeker niet altijd mee eens ben) en ook ondergetekende, juist heel respectvol met de DVPs omgaan en deze hen graag zien "komen". Het ongepast hier BS lopen schreeuwen, getuigt totaal niet van respect helaas.... :sad"

@B30: deze posting en die van B69 hiervoor kunnen wel naar die aparte thread lijkt me, dit gaat niet meer over GD

Als boy69 even respectvol omgaat met de dames als met het schrijven over PSR, bedenkelijk... niets meer aan toe te voegen :smoke:.

seksenfun
21 november 2011, 20:54
- Ik begrijp het egoïsme van sommige beren maar moeilijk: PZC, NMC (meer moet het voor hen niet zijn, dus wie als manager meer vraagt, heeft geen respect voor de dames): klinkt krom
- tonzoenen omdat het moet is niet leuk, PZC omdat het moet (en dan die papiertjes er steeds bijhalen) ook niet (het eerste kan je testen bij een intake gesprek, het tweede helaas moeilijker omdat de meeste clubs waar PZC verplicht is, niet graag bankpijpen zien gebeuren (PHG...)
- tongzoenen is helaas damegebonden (heel vaak) en niet afhankelijk van de klant die ze voor zich heeft (tenzij hij rotte tanden zou hebben): resultaat: in de NRW-clubs kan er intiem, veel, lang en innig getongzoend worden met de dames van tweede categorie (vaak), de mooiste kunnen hun portefeuille ook zonder dat tongzoenen met de PSE-beertjes gevuld krijgen (en dit heb ik van een verwoet LR-fan die zonder tz geen stijve krijgt)
- tz is NIET verplicht in PSR (zoenen wel), even ter verduidelijking, vluchtige niet-klantgerichte services van de dames worden niet getolereerd in PSR (gelijk hebben ze); PSR zuivert zichzelf: afgelopen zaterdag een dame tegen vriendin in bijzijn van klant: "ik ben zodadelijk weer bij jou, vriendinnetje": die kon bij mij meteen bij haar vriendin blijven staan: zondag al niet meer aanwezig; anderzijds: een dame uit LR (zondag), loopt de kantjes er van af (mijn mening) en verwittigt de klant niet dat een halfuur om is, na 45' verlaten ze de kamer: man wil enkel 30' betalen omdat de dames verplicht moeten melden dat de 30' om zijn: management maakt beer wijs dat hij ook wel het verschil tussen 30' en 45' aanvoelt, er wordt dus geredeneerd en niet 1 x zus, tweede maal buiten :smoke:.

Costana
21 november 2011, 21:09
- Ik begrijp het egoïsme van sommige beren maar moeilijk: PZC, NMC (meer moet het voor hen niet zijn, dus wie als manager meer vraagt, heeft geen respect voor de dames): klinkt krom
- tonzoenen omdat het moet is niet leuk, PZC omdat het moet (en dan die papiertjes er steeds bijhalen) ook niet (het eerste kan je testen bij een intake gesprek, het tweede helaas moeilijker omdat de meeste clubs waar PZC verplicht is, niet graag bankpijpen zien gebeuren (PHG...)
- tongzoenen is helaas damegebonden (heel vaak) en niet afhankelijk van de klant die ze voor zich heeft (tenzij hij rotte tanden zou hebben): resultaat: in de NRW-clubs kan er intiem, veel, lang en innig getongzoend worden met de dames van tweede categorie (vaak), de mooiste kunnen hun portefeuille ook zonder dat tongzoenen met de PSE-beertjes gevuld krijgen (en dit heb ik van een verwoet LR-fan die zonder tz geen stijve krijgt)
- tz is NIET verplicht in PSR (zoenen wel), even ter verduidelijking, vluchtige niet-klantgerichte services van de dames worden niet getolereerd in PSR (gelijk hebben ze); PSR zuivert zichzelf: afgelopen zaterdag een dame tegen vriendin in bijzijn van klant: "ik ben zodadelijk weer bij jou, vriendinnetje": die kon bij mij meteen bij haar vriendin blijven staan: zondag al niet meer aanwezig; anderzijds: een dame uit LR (zondag), loopt de kantjes er van af (mijn mening) en verwittigt de klant niet dat een halfuur om is, na 45' verlaten ze de kamer: man wil enkel 30' betalen omdat de dames verplicht moeten melden dat de 30' om zijn: management maakt beer wijs dat hij ook wel het verschil tussen 30' en 45' aanvoelt, er wordt dus geredeneerd en niet 1 x zus, tweede maal buiten :smoke:.


Nog wensen ?
Ik ben namelijk begonnen met het programmeren van de perfecte hoer.

seksenfun
21 november 2011, 21:23
Nog wensen ?
Ik ben namelijk begonnen met het programmeren van de perfecte hoer.

Nee, laat dat a.u.b.; dat was mijn grootste ergernis in Freude :smoke:.

Picasso 1
22 november 2011, 02:35
resultaat: in de NRW-clubs kan er intiem, veel, lang en innig getongzoend worden met de dames van tweede categorie (vaak), de mooiste kunnen hun portefeuille ook zonder dat tongzoenen met de PSE-beertjes gevuld krijgen (en dit heb ik van een verwoet LR-fan die zonder tz geen stijve krijgt)

In NRW wordt zeker wel volop getongzoend met de mooiste dames van de eerste categorie. Dames die structureel niet tongzoenen hebben minder terugkerende klanten; in GT bijvoorbeeld valt op dat verschillende mooie dames waarvan de service minder of matig is vaak in de barruimte zitten (bijvoorbeeld Lucia, Valeria (inmiddels weg), Evita, Lara....) samen met de minder aantrekkelijk uitziende dames die minder geboekt worden. Er wordt aldus volop gekamerd met mooie dames die wel goede service bieden (inclusief tongzoenen) en dezen worden veel geboekt. Geldt ook voor LR, ook daar hebben ik en vele anderen met mij, uitstekende sessies (met TZ) gehad met de mooiere dames. Het probleem in GT is niet de slechte service (hoewel er wel een aantal zijn die inderdaad slechte service geven, net zoals in alle andere clubs) maar de drukte waardoor de vele mooie dames met goede service veel geboekt worden en er regelmatig lange wachttijden zijn. Het probleem in PSR is ook niet de service maar domweg het ontbreken van voldoende mooi uitziende dames.
Op het moment dat ik moet kiezen tussen een club met mooie dames waarvan vele een goede service geven en een aantal niet, of een club met voor mij weinig aantrekkelijke dames die allemaal verplicht tongzoenen dan verkies ik de club met de mooie dames en neem ik op de koop toe dat ik af en toe een verkeerde tref.

Carlitos
22 november 2011, 09:00
In NRW wordt zeker wel volop getongzoend met de mooiste dames van de eerste categorie. Dames die structureel niet tongzoenen hebben minder terugkerende klanten; in GT bijvoorbeeld valt op dat verschillende mooie dames waarvan de service minder of matig is vaak in de barruimte zitten (bijvoorbeeld Lucia, Valeria (inmiddels weg), Evita, Lara....) samen met de minder aantrekkelijk uitziende dames die minder geboekt worden. Er wordt aldus volop gekamerd met mooie dames die wel goede service bieden (inclusief tongzoenen) en dezen worden veel geboekt. Geldt ook voor LR, ook daar hebben ik en vele anderen met mij, uitstekende sessies (met TZ) gehad met de mooiere dames. Het probleem in GT is niet de slechte service (hoewel er wel een aantal zijn die inderdaad slechte service geven, net zoals in alle andere clubs) maar de drukte waardoor de vele mooie dames met goede service veel geboekt worden en er regelmatig lange wachttijden zijn. Het probleem in PSR is ook niet de service maar domweg het ontbreken van voldoende mooi uitziende dames.
Op het moment dat ik moet kiezen tussen een club met mooie dames waarvan vele een goede service geven en een aantal niet, of een club met voor mij weinig aantrekkelijke dames die allemaal verplicht tongzoenen dan verkies ik de club met de mooie dames en neem ik op de koop toe dat ik af en toe een verkeerde tref.

Ik ben het niet helemaal met Picasso eens. Zoals ik gisteren weer ervaren heb is dat de dames in GT minimaal €100 per uur willen vangen en daar minimale services voor geven. TZ hoort dan bij een €100,00 meisje, maar daar willen ze niet eens aan. Ze klagen dat mannen veel teveel verwachten voor die €50,00 per 1/2 uur. Een vaste klanten kring opbouwen vinden ze niet belangrijk, alleen maar cashen. Pre-sales is not done, maar zo snel mogelijk naar de kamer.
Ik stond gisteren te wachten op een dame en stond bij de ingang van de theke naar de bar. Naast me zit een dame op de tweezitter en vraagt of ik naast haar kom zitten. We raken in gesprek en het gaat helemaal de verkeerde kant op. Haar vriendin is Lola, waarvan ik nog goed wist dat die slecht was, en ze wilde graag een trio. Ik vertelde haar netjes dat ik aan het wachten was op een dame en ze beticht me ervan haar tijd te misbruiken en haar op het verkeerde been heb gezet om te gaan kameren en dat ze in GT is om geld te verdienen. ZIJ vroeg toch of ik naast haar kwam zitten, dan denk ik toch wat een stomme kut hoer.

Dan ga ik liever naar LR of PHG, waar pre-sales altijd goed is en je waar voor je geld krijgt op de kamer. Niet altijd de mooiste dames, maar als je naar het hele plaatje kijkt een leukere dag zonder ergernis en goed voor de beurs.

Picasso 1
22 november 2011, 12:33
Ik ben het niet helemaal met Picasso eens. Zoals ik gisteren weer ervaren heb is dat de dames in GT minimaal €100 per uur willen vangen en daar minimale services voor geven. TZ hoort dan bij een €100,00 meisje, maar daar willen ze niet eens aan. Ze klagen dat mannen veel teveel verwachten voor die €50,00 per 1/2 uur. Een vaste klanten kring opbouwen vinden ze niet belangrijk, alleen maar cashen. Pre-sales is not done, maar zo snel mogelijk naar de kamer.

'Ze' kun je mijn inziens vervangen door 'een aantal'. Vind je dit echt structureel bij de meeste dames of ben je geïrriteerd wegens recente gebeurtenissen met de verkeerde dames?

Ik dacht overigens dat je juist gecharmeerd was van GT en LR bijvoorbeeld minder vond:

Tja Boy, mijn mening kan toch zeker afwijken van de jouwe? Maar het is algemeen bekend dat de looks in GT beter zijn dan in andere clubs, ook in LR. Anders zou het veel drukker zijn in LR. Kan ook een mindere dag zijn geweest of onze smaken verschillen gewoon.

Als klant behoor je verder assertief te zien en kun je beter niet alleen maar denken 'stomme hoer' maar zeggen 'je gedrag bevalt me niet, spreek jij me voortaan nooit meer aan'; je laat je toch niet afblaffen door een 'stomme kut hoer'?

Admin
22 november 2011, 14:50
ZIJ vroeg toch of ik naast haar kwam zitten, dan denk ik toch wat een stomme kut hoer.


Gelukkig denk je het alleen maar en heb je het niet gezegd ;). Je woordkeuze is niet super verfijnd maar dit soort woorden worden in een opwelling wel eens gebezigd.

piranha
22 november 2011, 16:01
Zinvol dat clubs bepaalde services als standaard onderdeel van huisregels hanteren?

Ja.

Waarom zijn we indertijd met horden naar Duitsland getrokken? Was het enkel maar om het concept van de saunaclubs? Ik denk van niet;toch niet voor mij, maar grotendeels om de service die de dames verleenden in de Duitse clubs (PZC, FT, TZ etc.) en dit hadden we dan toch te danken aan onze Duitse broertjes die dit toch maar mooi hadden kunnen afdwingen door de jaren heen. Niet wij, die enkel de raambuurten en privé's hadden waar je telkens deftig afgezopen werd. Maar aan wie lag dat? Juist aan ons, omdat we als klant veel te snel tevreden waren, doch onze Duitse broeders eisten meer en openden zo de weg naar het Walhalla waar die horde Belgen en Nederlanders maar al te graag mee aan de feestdis wilden zitten.

Nu gaan er hier vele stemmen op om de klok terug te draaien, de dames te laten beslissen welke service ze wel of niet verlenen. Fout. Als je geen standaard service oplegt en de dames laat beslissen krijg je zo weinig mogelijk voor zoveel mogelijk geld, ze liggen heus niet te wachten op ons om weer eens heerlijk uitgebaggerd te worden, de meesten zijn liever lui dan moe, en zo krijgen we stilletjesaan weer de raamtoestanden van weleer, waar je veel mocht betalen voor eigenlijk niets. In bepaalde clubs bij Venlo begint dit fenomeen zich reeds te manifesteren in mijn opinie. En zo zijn jullie langzaam maar zeker je eigen ruiten aan het ingooien.

En dan dat steeds terugkerend achterlijk gezwam van "je moet respect voor de dame hebben als ze dit of dat niet wil". Allemaal goed en wel maar de betekenis van het woord "respect" ontgaat blijkbaar velen. Respect moet je verdienen. Hoef je respect te hebben voor iemand die jouw als het even kan, of ze de kans ziet; je financieel de afgrond in te duwen? Nou ik niet. Het hoogste goed dat ze van me kunnen krijgen is dat ik beschaafd met hen omga, maar respect is nog iets anders.

Voor mij niet gelaten, jullie mogen voor mijn part binnenkort 30 minuten de kamer op en 50€ dokken om enkel met de dame te mogen "praten", ik trek wel dieper Duitsland in waar de (Duitse) klant nog wel koning is.

Big30
22 november 2011, 16:37
Nu gaan er hier vele stemmen op om de klok terug te draaien, de dames te laten beslissen welke service ze wel of niet verlenen. Fout.
Dat lees ik eigenlijk niet. Denk dat een ieder het wel over eens is dat het suc6 van de clubs gebaseerd is op PZC en NMC als standaard service. Dat was zo en zal ook zo blijven. Dat trekt eigenlijk bijna niemand in twijfel.

Wel of het zinvol is om bv. TZ of ook FT als club verplicht te gaan stellen. Heeft ook niet primair te maken met respect voor de dames maar wel met respect voor een zekere keuze vrijheid van de dames. Tot op zekere hoogte natuurlijk, want PZC en NMC is een gegeven als een dame in een club in NRW wil werken.

piranha
22 november 2011, 18:43
want PZC en NMC is een gegeven als een dame in een club in NRW wil werken.

Al goed dat NMC nog in het pakketje zit, anders wordt het binnen afzienbare tijd enkel praten met de dame op de kamer.

Doe dat TZ er toch maar bij, en nu we toch bezig zijn, gooi die FT er ook maar bovenop:teuflisch:

Picasso 1
22 november 2011, 18:55
ZIJ vroeg toch of ik naast haar kwam zitten, dan denk ik toch wat een stomme kut hoer.
We moeten ook wel begrijpen dat als een dame ons vraagt naast haar te komen zitten dat het niet is omdat ze met ons wil knikkeren.

seksenfun
22 november 2011, 19:00
Over smaken valt niet te discussiëren maar in PSR geen 10 mooie vrouwen vinden als er 50 zijn. P1 wil dus wachten op die pc-gestuurde dames, o.k..
Zaterdag waren er: Gana (mooiste lolita van Duitsland misschien wel), Jasmine, Serena, Michelle, Magda, Samira, twee nieuwe blonde lolita-poppetjes om van te smullen.... Oh, P1 valt misschien voor maatjes-meer-dames. Dan moet je naar Freude39.

PZC, NMC is dus alles wat de standaard betreft in Duitsland, volgens big30. Karige boel hoor. Daarvoor rij ik geen honderden kilometers want dat vind ik praktisch overal in Belgenland. Dat NRW hierop afstevend had ik al eerder begrepen. Daarom trek ik me al geruime tijd terug uit die grensclubs en vertoef dieper in Duitsland waar tz, 69, kussen, knuffelen, PZC en NMC voor 90 % de standaard zijn (want zoenen wordt in die clubs door de grote meerderheid van de dames verstaan als tz) :smoke:.

Het is misschien voor velen een crue uitspraak maar voor mij telt ze wel: grens-NRW-clubs zijn "veredelde hoerenkoten" (minder respect voor de klant: vb: zoals in arme landen aanschuiven voor de voedertijd), dieper in Duitsland bestaan "erotische sauna's". Het is maar waar je je thuis voelt.

Costana
22 november 2011, 19:02
Ik ben het niet helemaal met Picasso eens. Zoals ik gisteren weer ervaren heb is dat de dames in GT minimaal €100 per uur willen vangen en daar minimale services voor geven. TZ hoort dan bij een €100,00 meisje, maar daar willen ze niet eens aan. Ze klagen dat mannen veel teveel verwachten voor die €50,00 per 1/2 uur. Een vaste klanten kring opbouwen vinden ze niet belangrijk, alleen maar cashen. Pre-sales is not done, maar zo snel mogelijk naar de kamer.
Ik stond gisteren te wachten op een dame en stond bij de ingang van de theke naar de bar. Naast me zit een dame op de tweezitter en vraagt of ik naast haar kom zitten. We raken in gesprek en het gaat helemaal de verkeerde kant op. Haar vriendin is Lola, waarvan ik nog goed wist dat die slecht was, en ze wilde graag een trio. Ik vertelde haar netjes dat ik aan het wachten was op een dame en ze beticht me ervan haar tijd te misbruiken en haar op het verkeerde been heb gezet om te gaan kameren en dat ze in GT is om geld te verdienen. ZIJ vroeg toch of ik naast haar kwam zitten, dan denk ik toch wat een stomme kut hoer.

Dan ga ik liever naar LR of PHG, waar pre-sales altijd goed is en je waar voor je geld krijgt op de kamer. Niet altijd de mooiste dames, maar als je naar het hele plaatje kijkt een leukere dag zonder ergernis en goed voor de beurs.

Dan kies jij volgens mij de verkeerde vrouwen: Niet dat ik tegenwoordig veel in GT kom, maar € 100/h vrouwen heb ik daar persoonlijk nog nooit meegemaakt. En effe de theke op de hoogte brengen doet wonderen....

GT betere line-up ? mwah smaken verschillen, maar geef mij toch LR. Het is niet omdat de grote massa naar GT trekt dat het daar het beste is... We weten allemaal, los van elk onderwerp, dat waar de grote massa heen gaat zelden het beste is.

Picasso 1
22 november 2011, 19:06
resultaat: in de NRW-clubs kan er intiem, veel, lang en innig getongzoend worden met de dames van tweede categorie (vaak), de mooiste kunnen hun portefeuille ook zonder dat tongzoenen met de PSE-beertjes gevuld krijgen

Waarom ver rijden naar een club waar voornamelijk dames zitten van de tweede categorie (zoals je dat zelf noemt) als diezelfde categorie in NRW toch al tongzoent?

seksenfun
22 november 2011, 19:07
We weten allemaal, los van elk onderwerp, dat waar de grote massa heen gaat zelden het beste is.

Volledig met je eens! Waar is het nu ook weeral aanschuiven voor kamer, geen zitplaats vinden op de bankjes op zaterdagavond? Waren dat niet LR, GT, PHG :smile2: :smoke:.

Alabama
22 november 2011, 19:08
Waarom ver rijden naar een club waar voornamelijk dames zitten van de tweede categorie (zoals je dat zelf noemt) als diezelfde categorie in NRW toch al tongzoent?

Idd. Ik maak in NRW zelden mee dat een dame niet aan TZ en PZC doet.

seksenfun
22 november 2011, 19:10
Waarom ver rijden naar een club waar voornamelijk dames zitten van de tweede categorie (zoals je dat zelf noemt) als diezelfde categorie in NRW toch al tongzoent?

Omdat dit geen tweede categorie is: Zaterdag waren er in PSR: Gana (mooiste lolita van Duitsland misschien wel), Jasmine, Serena, Michelle, Magda, Samira, twee nieuwe blonde lolita-poppetjes om van te smullen... :smoke:.

(Wat heb ik er aan om in LR met Alexandra te willen gaan maar al op voorhand weet dat ze liefst met minimale service leveren zo snel mogelijk weer aan de bar bij haar vriendinnetje wil gaan zitten.)

En wat heet ver? grens-NRW-clubs --> Keulen: extra: 30'. Keulen --> Frankfurt: 1 uurtje. 30' is veel op 30' maar niet als je toch al 2 uur moet rijden (in mijn geval).

Alabama
22 november 2011, 19:11
Dan kies jij volgens mij de verkeerde vrouwen: Niet dat ik tegenwoordig veel in GT kom, maar € 100/h vrouwen heb ik daar persoonlijk nog nooit meegemaakt. En effe de theke op de hoogte brengen doet wonderen....

GT betere line-up ? mwah smaken verschillen, maar geef mij toch LR. Het is niet omdat de grote massa naar GT trekt dat het daar het beste is... We weten allemaal, los van elk onderwerp, dat waar de grote massa heen gaat zelden het beste is.

Weleens gehad dat ze je daar € 100/u per uur aan willen smeren. Als het goed is maakt het me niet veel uit, maar netjes is het niet als de prijs € 75/u is en door € 100,00 te betalen, stimuleer je dit gedrag.

En GT... tja... leuk in de zomer als je in de tuin kunt liggen en qua aantallen dames is het de topclub in NRW. Qua line up kan LR aardig mee, qua service zijn LR en PHG gewoon beter. Is het slecht weer, dan is GT ook een kleine, overbevolkte neukloods.

Picasso 1
22 november 2011, 19:15
Daarom trek ik me al geruime tijd terug uit die grensclubs en vertoef dieper in Duitsland waar tz, 69, kussen, knuffelen, PZC en NMC voor 90 % de standaard zijn (want zoenen wordt in die clubs door de grote meerderheid van de dames verstaan als tz)

Desondanks kraak je Oase altijd af en was je niet te spreken over de vele verplichtingen in Freude.

piranha
22 november 2011, 19:16
Niet dat ik tegenwoordig veel in GT kom, maar € 100/h vrouwen heb ik daar persoonlijk nog nooit meegemaakt.

Ze zijn er nochthans talrijk.


Het is misschien voor velen een crue uitspraak maar voor mij telt ze wel: grens-NRW-clubs zijn "veredelde hoerenkoten" (minder respect voor de klant: vb: zoals in arme landen aanschuiven voor de voedertijd), dieper in Duitsland bestaan "erotische sauna's". Het is maar waar je je thuis voelt.

Bingo

Picasso 1
22 november 2011, 19:26
Ze zijn er nochthans talrijk.
Dieper in Duitsland is die 'irritante' prijs de standaard.

seksenfun
22 november 2011, 19:33
Desondanks kraak je Oase altijd af en was je niet te spreken over de vele verplichtingen in Freude.

Je one-lined om te one-linen, soms. Hier bijvoorbeeld. Op alle regels zijn uitzonderingen.

Ik ga toch even verduidelijken. Oase is GT in het groot (wellicht met betere service) en Freude's uitgebreide service is pc-gestuurd en monotoon :smoke:.

seksenfun
22 november 2011, 19:35
Dieper in Duitsland is die 'irritante' prijs de standaard.Voor alle vrouwen gelijk met bijbehorende veel grotere verzekerde service en dus niet enkel voor de dames die van zichzelf vinden dat ze de mooiste zijn :smoke:. (nuance van je 1-L)

Picasso 1
22 november 2011, 19:54
Je one-lined om te one-linen, soms. Hier bijvoorbeeld. Op alle regels zijn uitzonderingen.

Ik ga toch even verduidelijken. Oase is GT in het groot (wellicht met betere service) en Freude's uitgebreide service is pc-gestuurd en monotoon :smoke:.

Het zijn geen uitzonderingen. Behalve deze twee clubs die jij niks vind kan ik je op een presenteerblad meegeven dat Palace en Artemis ook niks is voor jou. Ook over Samya ben je tegenwoordig niet zo positief en in Paradise is de service ook wisselvallig. Verder hebben velen ook in World matige service van dames ontvangen. Wat blijft dan nog over aan verre clubs waar de service structureel goed is? PSR en Bernds? Jammer alleen dat deze twee clubs niet uitblinken in een hoog stunnergehalte.

seksenfun
22 november 2011, 20:17
Niet voor jou, niet voor.... No prob, voor mij wel :smoke:.

Je maakt er wel een soepje van trouwens. Je haalt "services" en "clubfaciliteiten" door mekaar. Clubs als Samya prefereer ik niet omwille van de massale drukte en luide muziek. Oase omwille van de pet food. Heeft niets met de goede services van de mooie vrouwen daar te maken. Mondial: super! In Paradise ben ik 1 keer geweest. Super! In alle opzichten. 4 sessies gedaan, alle 4 erg goed (wat niet wegneemt dat 1 van de 4 dames € 50 voor 30' veel te weinig vond, preutelde bij de theke en gelijk op haar vingers werd getikt).

Het ging hier eigenlijk over de services. In al jouw genoemde clubs dus beter dan gebruikelijk in NRW-randclubs :smoke:.

Big30
22 november 2011, 20:35
Het is misschien voor velen een crue uitspraak maar voor mij telt ze wel: grens-NRW-clubs zijn "veredelde hoerenkoten" (minder respect voor de klant: vb: zoals in arme landen aanschuiven voor de voedertijd), dieper in Duitsland bestaan "erotische sauna's". Het is maar waar je je thuis voelt.


resultaat: in de NRW-clubs kan er intiem, veel, lang en innig getongzoend worden met de dames van tweede categorie (vaak), de mooiste kunnen hun portefeuille ook zonder dat tongzoenen met de PSE-beertjes gevuld krijgen
Niet vergeten dat in die "hoerenkotten" dan ook nog eens dames werken die als ze al eens aan TZ doen ook nog eens van tweede garnituur zijn. Dat in die grensclubjes nog gasten komen is me een raadsel.

In de wat verder afgelegen clubs, zeg de erotische sauna's, werkt denk ik ook een ander type dames. Dat zijn zoals de Duitsers dat noemen Club-Dienst-Leisterinen (CDL's). Die dames verdienen dat respect ook :tongue:!

Picasso 1
22 november 2011, 22:18
Niet voor jou, niet voor.... No prob, voor mij wel :smoke:.

Je maakt er wel een soepje van trouwens. Je haalt "services" en "clubfaciliteiten" door mekaar. Clubs als Samya prefereer ik niet omwille van de massale drukte en luide muziek. Oase omwille van de pet food. Heeft niets met de goede services van de mooie vrouwen daar te maken. Mondial: super! In Paradise ben ik 1 keer geweest. Super! In alle opzichten. 4 sessies gedaan, alle 4 erg goed (wat niet wegneemt dat 1 van de 4 dames € 50 voor 30' veel te weinig vond, preutelde bij de theke en gelijk op haar vingers werd getikt).

Het ging hier eigenlijk over de services. In al jouw genoemde clubs dus beter dan gebruikelijk in NRW-randclubs :smoke:.


Na onderstaande opmerkingen van je zou ik toch zweren dat je in NRW vertoefde. Let op ik heb het over het gedrag en de service van de dames en niet over de clubfaciliteiten :smoke::

Oase

Ze trachtte me nog tot wat speciaals te overhalen: FT, Anaal, lotuskus.... "Nee, madam, nee is nee", antwoordde ik haar. Daarop stopte ze de zaak en eiste 100 euro omdat ze eventjes PZC had gedaan (wat bij haar 50 euro extra te betalen is).

Ik stemde toe om van de kamer te geraken. In de lockers nog wat woordenwisselingen gehad omdat ik natúúrlijk niet van plan was om haar meer dan 50 euro te geven voor een slechte massage, profitariaat en om niet klaargekomen te zijn.

Ze ging de baas verwittigen. Ik zag ze die avond niet meer.

Dit is nog erger de kantjes er van aflopen. Zoiets maakte ik nog in geen enkele club mee. Schande! Sorry.

Oase


Omdat de drukte zo abnormaal was, waren de dames uit op vluggertjes. De meeste kamertjes duurden niet langer dan 10’. Oppassen geblazen dus, extra oppassen geblazen was de boodschap voor mezelf. Hoe ga je hier nu nog een leuke dame kunnen vinden die haar tijd neemt. Ik zag dat eerlijk gezegd niet meer zitten. Anderzijds vond ik het niet zo leuk om met die slechte sessie te moeten eindigen.


Safari

Na de daad (zowat perfect op het halfuur) begon ze me wat Roemeens te leren en een sigaretje te roken. Ik wist dat het halfuur op enkele minuten na om was en liet haar weten dat ik van kamer wou en geen volgende € 50 zou betalen voor sigaretjes roken en zo. Ik moest ze wel bijna van kamer trekken. Aan de lockers wou ze € 100 omdat we enkele minuten over het halfuur op kamer waren (zogezegd) en wou ze € 20 extra voor het likken van de ballen. Dit vond ik er zwaar over en ik dacht de kerk in het midden te kunnen houden door haar voor 30’ met ballen likken € 70 te geven maar ze liep naar de theke. Na een (voor mij stomme) discussie bleef het bij de € 70 en niet €100, laat staan € 120 voor 33’. Hoe stom kan je zijn als dame. Herhalingsgevaar: 0 % natuurlijk.

Sharks


- vele dames die onervaren, zwakke beren trachtten in te pakken door professioneel gedrag bij de korte pre sales: wees maar sterk om nee te kunnen zeggen als ze je arm om je heen leggen en met hun handjes tussen je benen komen en met hun nagels zachtjes over je ballen wrijven --> leek wel of vele dames een cursus gevolgd hadden: hoe een man met zo weinig mogelijk troeven zo snel mogelijk door de knieën laten gaan

Paradise


Deze dame is een vijs (laat het nog veis zijn) kwijt en ten stelligste af te raden voor iedereen. Daarom zou het erg praktisch geweest zijn als ik haar naam nog zou kennen maar die ben ik vergeten. Er kwam te veel bij kijken. Al bij al heb ik er toch mijn plezier in gehad en toch super momenten gehad omdat ik het tactisch speelde en dus mijn € 50-briefje niet vergooid maar ik waarschuw liever een ander.

Mainhattan


Heb ik dan niet genoten. Ja, toch wel. Welgeteld 5' op de 25'. Het lieve begin was voor mij uitstekend maar dat duurde dus geen minuut. Na wat matig pijpwerk en de vraag van haar wat er scheelde, legde ik haar uit hoe ze dat ding wel recht zou kunnen krijgen. Ze volgde mijn raad weer welgeteld enkele minuten op. Veel te kort. Van toenaf ging het snel. Kort napraatje zonder veel meer en weg ermee.

Ik vermoedde nu wel dat ze zelf ook wel zou weten dat ze mij als klant kwijt is, dat het geen succes was.

Freude


Kortom: geen aangename vrolijke sfeer, alles gaat er koel aan toe. De dames hebben niets persoonlijks maar voeren duidelijk een omschreven taak uit. Monotoon veel van hetzelfde.

Badslippers
22 november 2011, 23:26
Wat me opvalt aan de hele discussie, die inmiddels al 8 pagina's beslaat, is dat we weer als een stel uitgehonderde bloedhonden elkaar de maat nemen op zoek naar inconsistenties in het betoog van de ander. En reken maar van "Yes" dat we die vinden. Desnoods vlooien we het hele forum door om eerdere uitspraken als bewijslast op te voeren in de vorm van citaten voor die tegenstrijdigheden.

Oninteressant, althans voor mij. waarom? Omdat iedereen om een andere reden een club bezoekt. De ene zoekt een club waar verplichte minimumservice geldt omdat hij van tongzoenen en pijpen zonder condoom houdt en de kans daarop is dan zeer groot, de ander zoekt een club waar het druk is met ijsberen en vrouwen omdat hij graag met iedereen babbelt. Zo kun je nog tal van afwegingen noemen. Voor mij is een criterium dat ik geen uren in mijn auto wil zitten en het dus dicht bij huis zoek.

Verplichte minimumservice boeit me eigenlijk niet zo. Voor de bloedhonden, je zult ongetwijfeld een citaat van me kunnen vinden waarin ik stel dat ik dat soms toch wel belangrijk vind. Mooi, 1-0, punt gemaakt. Eigenlijk ben ik meer geïnteresseerd in het fanatisme waarin men zijn keuze of voorkeur verwoord. Wat steekt daar achter? Waarom maakt een ijsbeer zich zo boos als zijn club als "hoerenkot" wordt betiteld? Het zal mij m'n reet roesten. Als ik daar goeie seks heb is dat toch prima zo.

Zoals gezegd, voor mij hoeft die verplichting tot minimumservice niet. Ik zoek het liever zelf uit en neem een matige sessie op de koop toe. Dat blijft voor mij de charme van het clubbezoek waar dan ook. Nou is mijn damekeus voor veel ijsberen een volstrekt raadsel, ja zelfs ondoorgrondelijk. Maar ik val meer op een oogopslag, een geile blik, een dikke reet die plagerig tegen mijn kont aan duwt (mag ook een kleine kont zijn), een mooi en sexy loopje, wonderlijk uitziende schepseltjes, notoire ijskasten of een verleidingstactiek op afstand waarbij een dame a la sharon stone haar benen verlegd. En helemaal gek wordt ik van vrouwen die niet zo mooi zijn maar dat spel zo geraffineerd weten te spelen dat ze me mee weten te krijgen.

De discussie dat je in "GT" of "LR" minder goeie seks kunt hebben dan in "PSR", "World" of "Freude" is voor mij een non-discussie omdat ik niet op zoek ben naar gegarandeerd goeie sessies. Dat stompt alleen maar af. Net zo min als dat ik op zoek ben naar het minimaliseren van de kans op slechte sessies. Ik ben op zoek naar het onbekende avontuur en ik zie het juist als amusement om er vervolgens met zijn tweeen wat van te maken.

Picasso 1
22 november 2011, 23:39
Waar het om gaat, Badslippers, is dat dat groenere gras aan de overkant de reinste kolder is.

Big30
22 november 2011, 23:52
Waar het om gaat, Badslippers, is dat dat groene gras aan de overkant de reinste kolder is.
Wordt zeker zwaar overtrokken ja klopt.

- Wat BS zegt klopt ook wel, net als bij de gedwongen discussie komt een ieder juist vaak met dat ene voorbeeld om zijn "gelijk" te halen.
- Het is ook allemaal niet zo zwart wit.
- Smaken verschillen ook nog eens. De ene beer verlaat club A om 17u en vindt het helemaal niks en de ander vindt dat de line-up en sfeer helemaal super zijn.
- De ene week is een club super met de perfecte line-up alles klopt. Paar weken later is het weer helemaal niets omdat vaak 1 punt (dame, douche, bezoekers weet ik wat) niet klopt.
- Er zijn beren die een stamcluppie hebben en zich alleen daar goed voelen, een andere club is gewoon niets.
- Wat ook speelt is verzadiging, beren die naar nieuwe horizons op zoek gaan en dan opeens de hemel op aarde (denken te ) vinden.
- Etc. etc.

Conclusie? Ik zou het niet weten! Of ja misschien dat we graag ons gelijk willen halen :tongue:.

Picasso 1
23 november 2011, 00:02
Conclusie? Ik zou het niet weten! Of ja misschien dat we graag ons gelijk willen halen :tongue:.

De discussie was al een tijdje doodgebloed totdat jij plotseling begon over respect :biggrin:

Big30
23 november 2011, 00:12
De discussie was doodgebloed totdat jij begon over respect :biggrin:
Als ik 1 woord verafschuw is het wel dat woord! Getver denk ik dan, van die nietszeggende kreten als dat je met respect moet schrijven en respect voor elkander moet hebben.

Te beweren dat je geen respect hebt voor een dame als je TZ verplicht wilt stellen is iets wat totaal niets zegt en niets uitdrukt.

Maar je mag het woord best misbruiken om voor wat functionele wrijving te zorgen :tongue:!

Veel zaken zijn vaak niet zwart of wit, maar om de juiste grijstint te vinden kun je het beste eerst alles maar zo zwart of wit mogelijk voorstellen.

Badslippers
23 november 2011, 00:19
Waar het om gaat, Badslippers, is dat dat groenere gras aan de overkant de reinste kolder is.

Volgens mij lees ik in deze draad dat men vooral zijn eigen gras het groenst vindt en dat het gras van de buurman maar een armoedige en verdorde aanblik heeft. Ligt er ook aan waar je staat t.o.v. het grasveld.

Kijk, soms is een lijst met daarop service plus prijzen best handig. Onlangs was ik in de schitterende faciliteit "Massagewereld" te Weert (http://www.massagewereld.com/nl/vestiging/weert/intro). Een aanrader trouwens. Daar staat dan op de lijst dat je je kunt laten masseren met tal van verschillende etherische oliën zoals Fiori, Ananka, Antiqua, Amandel. Daar staat dan nog de tijdsduur bij en de gehanteerde techniek Dat is dan toch prettig om te weten en daar gaat wat zekerheid van uit van voor je het weet hangt er helemaal niks en staan ze je met afgewerkt frituurvet in te wrijven!!!

Picasso 1
23 november 2011, 00:21
Wat BS zegt klopt ook wel, net als bij de gedwongen discussie komt een ieder juist vaak met dat ene voorbeeld om zijn "gelijk" te halen.

Badslippers doet hetzelfde als de rest, hij ventileert zijn mening in zijn geheel eigen stijl :wink:

Badslippers
23 november 2011, 00:27
Badslippers doet hetzelfde als de rest, hij ventileert zijn mening in zijn geheel eigen stijl :wink:

Om te beginnen, kun je die knipogende en lachende drol achter je zin weglaten want gelukkig is mijn herkenningsvermogen van wat ironie of cynisme nog onaangetast. Ach, je moet wat te doen hebben om half 2 's nachts. Bijvoorbeeld dit topic vervuilen zodat de veegmachine weer zijn werk kan doen. Thuis hanteer ik trouwens ook weleens lijstjes van wat ik de volgende dag minimaal moet doen. Helaas is dat bij mij geen enkele garantie op succes (dat het dan ook gebeurt)!

Picasso 1
23 november 2011, 00:30
Volgens mij lees ik in deze draad dat men vooral zijn eigen gras het groenst vindt en dat het gras van de buurman maar een armoedige en verdorde aanblik heeft. Ligt er ook aan waar je staat t.o.v. het grasveld.

Dit is wel heel erg zoetjes, conflictmijdend en neutraal :tongue:

De NRW clubs worden hier als armoedig neergezet, niet de clubs dieper in Duitsland. Ik bemoei mij in de discussie om dat beeld recht te trekken.

Badslippers
23 november 2011, 00:42
Dit is wel heel erg zoetjes, conflictmijdend en neutraal :tongue:

De NRW clubs worden hier als armoedig neergezet, niet de clubs dieper in Duitsland. Ik bemoei mij in de discussie om dat beeld recht te trekken.

Dat bedoel ik dus met mijn betoog. Waarom wil je zonodig dat beeld rechttrekken. Jij hebt je toch lekker aan je leuter laten trekken en lebberen "en plein public" afgelopen vrijdag in "LR". En de week daarvoor stond je op een werkelijk jaloersmakende manier te muilen midden in "GT". Er valt niks recht te trekken. Er moet worden afgetrokken.

Picasso 1
23 november 2011, 00:53
Dat bedoel ik dus met mijn betoog. Waarom wil je zonodig dat beeld rechttrekken. Jij hebt je toch lekker aan je leuter laten trekken en lebberen "en plein public" afgelopen vrijdag in "LR". En de week daarvoor stond je op een werkelijk jaloersmakende manier te muilen midden in "GT". Er valt niks recht te trekken. Er moet worden afgetrokken.

Met discussies activeer je je hersens. Zo stroomt alle bloed weer terug die zich in de club elders had opgehoopt. Ik ga pitten :biggrin:

Carlitos
23 november 2011, 06:53
'Ze' kun je mijn inziens vervangen door 'een aantal'. Vind je dit echt structureel bij de meeste dames of ben je geïrriteerd wegens recente gebeurtenissen met de verkeerde dames?

Ik moet de dames inderdaad niet over 1 kam scheren, maar het viel me inderdaad maandag op dat het steeds meer dames worden die denken dat ze de hoofdprijs kunnen vragen voor services die dat niet rechtvaardigen. Ik was inderdaad geïrriteerd door enkele dames, maar dat kwam dan weer door henzelf, omdat ze zo geïrriteerd overkwamen op mij. Ze klagen alleen maar, zeiken over de aanwezige beren die niet kamerden. Maar ik vond juist dat het aan hun gedrag lag dat die beren niet kamerden. Een dame vertelde zelf trots te zijn als ze een klant binnen 10 minuten kon afwerken en op die manier makkelijk €150 per uur had. Vaste klanten vond ze dan ook niet belangrijk, maar die kon ze ook niet verwachten op die manier.


Ik dacht overigens dat je juist gecharmeerd was van GT en LR bijvoorbeeld minder vond:

Voor de looks is GT wel het betere werk, ik heb een paar dames waar ik speciaal voor naar GT ga. Looks in LR is voor mij iets minder, maar services en prijs zijn daar veel beter. PHG vind ik op dit moment een hele relaxte club, ook daar een aantal dames die een compleet pakket kunnen bieden van looks, services en prijs.



Als klant behoor je verder assertief te zien en kun je beter niet alleen maar denken 'stomme hoer' maar zeggen 'je gedrag bevalt me niet, spreek jij me voortaan nooit meer aan'; je laat je toch niet afblaffen door een 'stomme kut hoer'?

Met bepaalde dames moet je niet in discussie gaan, en ik zal eigenlijk nooit een dame publiekelijk op zo'n manier afblaffen. Maar ik denk wel het mijne ervan en spui mijn ongenoegen hier....:biggrin:

Carlitos
23 november 2011, 06:57
Gelukkig denk je het alleen maar en heb je het niet gezegd ;). Je woordkeuze is niet super verfijnd maar dit soort woorden worden in een opwelling wel eens gebezigd.

Ik zal zulke dingen ook zelden hardop zeggen. En mijn woordkeuze is zelden zo verfijnd als hierboven, dat kun je ook lezen in mijn andere posts. Dus we houden het bij een opwelling, wat het ook was.

Admin
23 november 2011, 14:44
En mijn woordkeuze is zelden zo verfijnd als hierboven, dat kun je ook lezen in mijn andere posts. Dus we houden het bij een opwelling, wat het ook was.
Zo is het ook gezien GJ. Je bracht in woord hier tot uitdrukking wat je toen in een opwelling dacht. Er speelde ook wat irritatie en dan zijn de woorden die je gebruikte ook niet zo'n probleem die illustreerden je irritatie.

MichelJ
23 november 2011, 16:38
Een dame vertelde zelf trots te zijn als ze een klant binnen 10 minuten kon afwerken

Als een dame mij, op een positieve manier, binnen 10 minuten kan afwerken ben ik ook trots op haar. Gelukkig zijn dat er niet veel :biggrin:

Picasso 1
23 november 2011, 17:50
Als een dame mij, op een positieve manier, binnen 10 minuten kan afwerken ben ik ook trots op haar. Gelukkig zijn dat er niet veel :biggrin:

MJ dames zijn domweg niet opwindend genoeg :rofl:.

MichelJ
23 november 2011, 18:02
MJ dames zijn domweg niet opwindend genoeg :rofl:.

Tijdens het tikken bedacht ik me al dat Pic1 de eerste was die hier op zou reageren. R7 zal de tweede zijn :biggrin:

Maar het interesseert me allemaal geen zak, nog 3 nachtjes tot Alexandra nr1 :luvlove:

seksenfun
23 november 2011, 19:00
Wat me opvalt aan de hele discussie, die inmiddels al 8 pagina's beslaat, is dat we weer als een stel uitgehonderde bloedhonden elkaar de maat nemen op zoek naar inconsistenties in het betoog van de ander. En reken maar van "Yes" dat we die vinden. Desnoods vlooien we het hele forum door om eerdere uitspraken als bewijslast op te voeren in de vorm van citaten voor die tegenstrijdigheden.



Ik til ook niet zwaar aan de opgesnorde citaten van P1. Als je na 5 jaar clubcarrière enkele uitzonderingen kan opnoemen, valt alles dik mee en bewijst dat mijn punt alleen maar. Ik ga mezelf niet bezighouden om NRW-negatieve sessies op te sommen (da's te veel werk; te lange lijst).

P1 wil NRW-clubs verdedigen. Mag hij. Alleen zet ik geen negatief beeld neer van die clubs maar geef ik enkel te kennen hoe ik me er voel, wat ik er van vind. Ik moet toch ook geen "noot" onder elke post gaan schrijven zeker?

Als ik het niet leuk vind om in een smokerige omgeving te zitten, als ik het niet leuk vind om tussen een zee van witte beren te friemelen, als ik graag ga eten wanneer ik wil en niet wanneer het management van de club het wil, als ik graag lekker eet, graag uitgebreide wellnessfaciliteiten heb, liever 1 super vrouw heb dan 80 "meiden" om me heen, als... mag ik toch schrijven dat ik liever niet naar NRW-clubs ga omdat die de enige zijn (LR, GT, PHG) die aan mijn "ergenissen" beantwoorden :smoke:.

Big30
23 november 2011, 19:35
Als ik het niet leuk vind om in een smokerige omgeving te zitten, als ik het niet leuk vind om tussen een zee van witte beren te friemelen, als ik graag ga eten wanneer ik wil en niet wanneer het management van de club het wil, als ik graag lekker eet, graag uitgebreide wellnessfaciliteiten heb, liever 1 super vrouw heb dan 80 "meiden" om me heen, als... mag ik toch schrijven dat ik liever niet naar NRW-clubs ga
Het ontbreekt er nog aan dat je gaat beweren dat er een relatie is tussen geografische locatie/afstand tot de grens en service/wellness kwaliteiten in de clubs :tongue:.

Jouw favoriete hoerenkot ;), PSR bevindt zich in NRW en de Clubs met de minste service (PZC verboden) bevinden zich in Bayern (dus ver van de grens).

Picasso 1
23 november 2011, 19:35
NRW clubs 'verdedigen' is een te groot woord (ben zelf er niet vies van kritiek op te uiten). Ik werp alleen een kritische blik op wat hier wordt gesteld, met hier en daar een knipoog, maar van mijn part mag iedereen vinden wat ie maar wil over welke club dan ook. Een discussie aangaan betekent niet een verbod op een mening.

Badslippers
24 november 2011, 00:11
Als ik het niet leuk vind om in een smokerige omgeving te zitten, als ik het niet leuk vind om tussen een zee van witte beren te friemelen, als ik graag ga eten wanneer ik wil en niet wanneer het management van de club het wil, als ik graag lekker eet, graag uitgebreide wellnessfaciliteiten heb, liever 1 super vrouw heb dan 80 "meiden" om me heen, als... mag ik toch schrijven dat ik liever niet naar NRW-clubs ga omdat die de enige zijn (LR, GT, PHG) die aan mijn "ergenissen" beantwoorden :smoke:.

Precies, ieder maakt zo zijn afweging om een bepaalde club te bezoeken dan wel links te laten liggen. Ik laat clubs links liggen omdat ze mij te ver weg zijn (puur geografisch bepaald dus) hoewel ik best graag een keer naar "World" zou willen om het rode gordijn weg te trekken (of een van die andere clubs zoals "Oase, Palace, Artimus"). Dat komt ook omdat ik niet van 11 tot 01 in een club ga rondhangen maar vaker pas na mijn werk om 22:00 een club binnenrol. Dan zijn "LR, VV, GT, PHG, Schneewitchen, Vulkanstrasse" etc, wel handig. Allemaal op minder dan een half uurtje rijden. En ik weet welke dames daar goed zijn.

Ik verbaas me wel over de aannames die soms in deze discussie gemaakt worden. Bijvoorbeeld dat verplichte minimumservice tot een volle club leidt. Ik dacht dat Minime dit advies gaf aan "Golden Dreams" om zich te onderscheiden. "Golden Dreams" zal echter nooit en te nimmer de hordes ijsberen aantrekken zoals die elke dag in grote getalen naar "Golden Time" trekken. "Golden Time" ligt immers vlak bij het Katholieke Limburg en daar stikt het van de "Vreemdgangers". In het hoge Noorden is het allemaal wat schraal gesteld met de sex!!! In de andere aanname geloof ik ook niet namelijk dat minimumservice de kans op goede sessies vergroot. Het geeft een goede garantie op PZC en tongzoenen. Een goeie sessie realiseer je niet door een paar technische vaardigheden verplicht te stellen maar door de passie waarmee je elkaar te lijf gaat.

Mijn God, wat had ik een geile sessie met Antonia in "Living Room" en we hebben alleen maar gepassioneerd getongzoend, wat (gedroog)geneukt en tegen elkaar liggen schuren als een vlakschuurmachine tegen een afgebladderd kozijn, én elkaar geliefkoosd. Ze heeft me niet eens gepijpt, laat staan dat ik haar een "FT" heb gegeven. En dan krijg ik snotverdomme NUL NOMINATIES voor die recensie (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?25811-Ilka-(Duits-Hongaars)&p=241522#post241522) en slechts ÉÉN BEDANKJE (Thanks Satanic Surf Dude). Ik lig er nog steeds wakker van!!!

Picasso 1
24 november 2011, 01:08
En dan krijg ik snotverdomme NUL NOMINATIES voor die recensie (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?25811-Ilka-(Duits-Hongaars)&p=241522#post241522) en slechts ÉÉN BEDANKJE (Thanks Satanic Surf Dude). Ik lig er nog steeds wakker van!!!

En hier zwemmen we in de bedankjes. Kennelijk zijn leden meer geïnteresseerd in dit soort shit dan in jouw serieuze damesrecensies (shit en drol alert) :smile2:

satanic surfer
24 november 2011, 12:32
Effie back to basics:uiteraard is het hanteren van een standaard-huisservice essentieel.Los van de inhoud ervan is de correcte opvolging en "beleving" ervan primordiaal naar mijn aanvoelen.Je kan het met een aantal zaken over bijvoorbeeld Acapulco bepaald oneens zijn,maar dat het allemaal zonneklaar en overduidelijk is zal niemand in twijfel kunnen trekken,mijn insziens een voorbeeld voor overige clubs.In PHG/GT/LR/VV is er ook een bepaalde prijs-standaard,hiertegen wordt herhaaldelijk gezondigd(met- of zonder medeweten van de club) maar persoonlijk wordt ik hiermee zelden geconfronteerd.desalniettemin jammer als het voorvalt,maar het zij zo...In Babylon wordt een transparante prijspolicy gehanteerd,maar ook daar vang je af en toe signalen op van "foute" afrekening,mede door het ietwat vreemde feit dat je pas bij vertrek de gecumuleerde som moet vereffenen...kan ook tot ongelukkige misverstanden leidden,dus heeft z'n charmes,maar houdt ook "gevaar" in,al wordt er wel overgecompenseerd qua pre-sale-tijden doorgaans:smile:.Ook in PSR heb je de huisprijzen en servicepolicy die doorgaans wordt gerespecteerd,al zijn ook daar dames aan de slag die zich proberen aan zowel voorgeschreven service als prijzen te onttrekken.Het is niet omdat tongzoenen standaard ingeschreven staat als servicedienst dat dit hoegenaamd wervend wordt ten uitvoering gebracht,het blijft een private aangelegenheid,en dus vaak een kwestie van "chemistry".

Qua clubkeuze is het voor mezelf steeds een afweging van locatie/state of mind/specifieke dame van het "moment" die de clubkeuze bepaalt,de huisregels kunnen hierbij doorgaans rechtstreeks aan m'n surferplankje in de lockerruimte roesten...Als je als dame niet "wil" werken voor 75E/uur,dan kan je mijn insziens linea recta opsodemieteren naar een club waar andere prijzen worden gehanteerd...wil je als dame niet "gedwongen" tongzoenen opnemen in je servicepalet,dan kan je je beter geen appartementje in Lohmar of Elsdorf aanschaffen,pure logics als je 't mij vraagt.Een kwestie van professionalisme en ietwat doordacht denken voor handelen lijkt me zo...Ik heb het zelden vooraf met een dame over de "beschikbare" service voor de kamergang,af en toe beklaag je jezelf dit,maar verder vind ik het toch niet bepaald erg aangenaam om vooraf effie te checken wat pur sec mogelijk zou moeten blijken,win some,loose some...Molenwiekend tongzoenen zonder allure in PSR hoort er soms ook bij,wederom s..t happens...

Los hiervan,ik denk dat we ons allemaal niet te fel moeten beklagen over de occasionele misboekingen of tegenvallende sessies,helpt de betere of sublieme sessies meer tot waarde te schatten,en te loven...

Alabama
24 november 2011, 18:09
Het ontbreekt er nog aan dat je gaat beweren dat er een relatie is tussen geografische locatie/afstand tot de grens en service/wellness kwaliteiten in de clubs :tongue:.

Jouw favoriete hoerenkot ;), PSR bevindt zich in NRW en de Clubs met de minste service (PZC verboden) bevinden zich in Bayern (dus ver van de grens).
De kwaliteit van service is m.i. niet per definitie af te leiden aan of een dame PZC en TZ doet of niet. :)

seksenfun
11 augustus 2014, 21:42
Gaby tracht me steeds weer te versieren. Ik was maanden geleden een keer met haar op kamer. Maanden geleden, da's weeral lang. Het gaat 'm er dan om wat je er nu nog van weet. Ik weet nog dat ze geen probleem maakte met de € 75 die ik haar gaf voor een uur. Ik weet ook nog dat dat maar het beste had geweest omdat ik me herinner dat de sessie wel leuk was, in totaliteit maar dat ze problemen maakte over het feit dat we na mijn orgasme (en nog een paar minuutjes kusjes geven en knuffelen) 35' op kamer waren en dat was voor haar geen halfuur. Ze vulde de tijd dan op met een (goede) massage. Ik ben de laatste om te seksen tegen de klok maar ook de laatste die een halfuur wil opvullen met massage of praten. Dit wrange gevoel zindert nog na en is ook dé enige reden dat mijn geld niet in haar beugel terechtgekomen is, sinds deze eerste sessie en er dus nog geen herhaling volgde. Anders had een herhaling zich al lang, allicht verschillende keren, voorgedaan omdat ze best lief is, best goede service geeft en volledig beantwoordt aan mijn type :smoke:.


Wat maak jij het jezelf toch moeilijk...
Het is dat we elkaar eens in Babylon ontmoet hebben en dat je toen wel een vrolijke kerel was, maar ik begin nu toch een beetje te twijfelen aan het laatste deel van jouw nickname seksENFUN.


Eerstvolgende keer bij Sixsens gewoon weer lekker funenseks met Gaby!
Zet hem op, go for it, je kunt het!!! 


Ik ben de vrolijkheid zelve maar ben ook erg nuchter en to the point in de clubs en bepaal nog altijd zelf hoeveel geld ik aan welke dame geef. Staat wel buiten kijf dat heel veel mannen bomen doorzagen over de services van de vrouwen en (vooral) in de wandelgangen (schrijven doen ze dan positiever) hun beklag doen. Tegen de dame in kwestie doen ze hun beklag zelden en betalen ze maar. Na enige tijd laten ze zich soms zelfs gewoon terug vangen aan diezelfde dame. Iedereen doet natuurlijk wat hij wil maar jammer niet over de "100-euro-dames" terwijl je dan voor jezelf wel ergens een reden vindt om het toch maar te betalen. Als de regel is dat een uur € 75 kost en niemand betaalt € 100, wordt er geen € 100 meer gevraagd. Als ik dus vind dat ik niet wil betalen op kamer voor een massage en het een reden vind om dan maar niet meer op herhaling (zeker niet zonder duidelijke afspraken) te gaan is dat gewoon dat ik dat beslis omdat ik dat zo wil omdat ik nog wat principes heb en wat fierheid. Wat dat met geen fun te maken heeft, is me niet duidelijk. Nu ja, niet persoonlijk, ieder doet wat hij doet, wat mij betreft. Ik hoor soms wel eens dames lachen over hun klant die ze voor weinig gedoe toch behoorlijk wat geld hebben kunnen ontfutselen. Zolang je daar zelf mee kan leven, als persoon, is ook daar niets mis mee :smoke:.

stimpy3
11 augustus 2014, 22:50
Terzijde: wat mij opvalt is dat de teneur heel erg is dat 'het vroeger beter was'. Ik kan me niet helemaal aan de indruk onttrekken dat dat overeenkomt met de periode dat veel ijsberen toen het clubleven ontdekten, en dat alles went, ook 100 naakte vrouwen in een FKK.

seksenfun
12 augustus 2014, 20:18
Ik wil nog meer zeggen: misschien is in het begin alles verbazend :smoke:.

Jan_Wandelaar
14 augustus 2014, 18:17
Ik wil nog meer zeggen: misschien is in het begin alles verbazend :smoke:.

Niet echt. Publiek, sfeer en dames (in DIE volgorde!!!) zijn veranderd.

Zelfs met een blinddoek om merk je het verschil of je een HEMA binnen stapt of De Bijenkorf. Laatste keer dat Jan een saunaclub binnen stapte overheerste het HEMA-gevoel. Niet dat je bij de HEMA bedrogen of afgezet word. Je krijgt gewoon een HEMA-product dat waar bied naar z'n geld. Prima prijs/kwaliteit-verhouding, maar Armani of Hugo Boss zal je er niet tegen komen.

Wanneer we bij de HEMA niet verwachten om toppertjes als Armani of Hugo Boss aan te treffen, waarom verwachten we dan nog wel toppertjes aan te treffen in saunaclubs nu deze zijn afgegleden naar HEMA-niveau?

J.W.

seksenfun
14 augustus 2014, 18:40
Daarom begin ik te twijfelen om mijn bezoekjes meer te gaan concentreren naar clubs met lage inkomprijs maar vooral ook lage sessieprijs. € 30 voor 20' lijkt mij het ideale. Wat is € 30? Niets. Valt de sessie tegen (juist wat pijpen en neuken), stop je. Valt de sessie mee (en overal zijn pareltjes) dan ga je gewoon door. Met 40' kom je al een heel eind en kost het nog maar € 60 en had je een topsessie. € 90 voor een uur is nog best schappelijk maar als je al een uur of langer blijft, weet je ook wel waarom :smoke:?

Jan Verplancke
15 augustus 2014, 13:23
maar als je al een uur of langer blijft, weet je ook wel waarom :smoke:?

Klopt, dan hoefde er geen regenjasje om. :biggrin: