PDA

Volledige versie bekijken : Katrin (Braziliaanse)

Daniel Craigh
19 augustus 2011, 23:56
Katrin (Braziliaans)
Nationaliteit: Duits
Talen: duits, engels, portugees
Leeftijd: 38jr
Lengte: -+1,65 m
Uiterlijk: slank
Cupmaat: c cup
Haren: zwart
Tatoe: twee
Service: pzc ,FT

Daniel Craigh
19 augustus 2011, 23:58
Bijzonder aardige vrouw, goed mee te converseren, prettige en rustige seks, vrolijke dame, niets op aan te merken!

Daniel Craigh
21 augustus 2011, 07:40
Nog een note: ze heeft wel een oerwoud beneden, heb ik in 2011 nog nooit eerder gezien, of komt veel schaamhaar weer in de mode? Ik vind het iig een afknapper..

Daniel Craigh
3 september 2011, 09:32
Ze was gisteren wat kortaf in mijn optiek, anders dan de vorige keer, ging ook eerder naar huis, het was haar laatste dag, daar zal het wel aan gelegen hebben...

mooneye
3 september 2011, 14:50
deze dame voegde zich idd ook bij de gang bang bij nelli en mij toe, gezellig dacht ik tot het moment ik tussen haar benen kwam.
Ik heb echt te doen gehad met Nelli want ze moest 2 keer zo hard haar best doen om het toen alleen al nog vier recht op te laten steken.
Idd zoveel shag is toch niet de nieuwe trend.

Maar al met al toch een vriendelijke dame.

der lickmeister
25 september 2011, 00:03
Ach ja een beetje schaamhaar kon bij mij de pret niet drukken
1ste sessie was gelijk al een topsessie
2de sessie was nog beter
3de sessie werd een gfe sessie
4de sessie werd een compleet uit de hand gelopen gfe sessie

Kortom 4 supersessies met haar gehad, zullen er nog velen volgen

rootman
8 oktober 2011, 16:13
Tijdens mijn laatste bezoek (22 sept) heb ik Katrin tot 2 x toe mogen beminnen. Het mag misschien uit de mode zijn, maar ik heb nog nooit zo'n mooie poes, met prachtig glanzende, dichte beharing gezien en in mijn gezicht gehad. Tja, een echte vrouw, krachtig, werelds, natuurlijk..., daar hebben veel metroboys moeite mee. Niet alleen mooie poes; vanaf de eerste uitwisseling van blikken voelde ik haar ultra sexuele energie als vuur door mijn lichaam schieten. Sindsdien al een paar keer van haar gedroomd, de tweede DVP (en 2e Braziliaanse!!!) waarbij dit ooit gebeurd is. Ontzettend jammer dat Xanten voor mij (Alkmaar, geen auto) vrijwel onbereikbaar is. (In de zomer trein+ fiets+ tent), maar nu wordt het toch moeilijk. Misschien nog een keertje in oktober, maar dan wordt het toch niet eerder dan april denk ik.....

mooneye
8 oktober 2011, 18:08
@rootman

Is idd best een hele reis lijkt me vanuit Alkmaar. Maar met de trein en dan een hotelletje pikken is ook een goede optie.
Hotels in Xanten zijn goed, en hebt er verschillende prijs klasses.
Ik zelf kom helemaal niet van zo ver, maar een hotelletje hoort er wel vaker bij:freu:

Het toeristenbelasting vrij overnachten, wordt idd wel erg koud aankomende maanden.

Gr Dolf

Tijdens mijn laatste bezoek (22 sept) heb ik Katrin tot 2 x toe mogen beminnen. Het mag misschien uit de mode zijn, maar ik heb nog nooit zo'n mooie poes, met prachtig glanzende, dichte beharing gezien en in mijn gezicht gehad. Tja, een echte vrouw, krachtig, werelds, natuurlijk..., daar hebben veel metroboys moeite mee. Niet alleen mooie poes; vanaf de eerste uitwisseling van blikken voelde ik haar ultra sexuele energie als vuur door mijn lichaam schieten. Sindsdien al een paar keer van haar gedroomd, de tweede DVP (en 2e Braziliaanse!!!) waarbij dit ooit gebeurd is. Ontzettend jammer dat Xanten voor mij (Alkmaar, geen auto) vrijwel onbereikbaar is. (In de zomer trein+ fiets+ tent), maar nu wordt het toch moeilijk. Misschien nog een keertje in oktober, maar dan wordt het toch niet eerder dan april denk ik.....

der lickmeister
13 oktober 2011, 00:07
Woensdag avond nog 3 topsessies met haar gehad,word met elke sessie beter.
het enige probleem is ik kan geen nee zeggen,het voordeel hiervan is een topsessie
het nadeel is zo'n sessie powersex kost wel de nodigge energie,vandaag de eerste ronde
Al verspritz fúr 2 rúnden en dan nog 2 ronden met haar nach ùnter, ze kende me nog zeer goed
wist dat we de laatste keer 4 x ùnter waren

zwolle1971
28 oktober 2011, 19:41
Gisteravond een uitermate vermakelijke avond gehad met miss Brasil. De geiligheid en passie spatte ervan af .......
Werd met de sessie beter! Ik kan dan ook niet wachten om haar weer te ontmoeten.

Gr. uit Zwolle

zwolle1971
28 oktober 2011, 19:56
Miss Brasil is een topper!!!

De spontaniteit van deze dame is overweldigend. 2 sessie's met haar gehad en de geiligheid spatte ervan af .....
Ik hoop haar dan ook weer gauw te ontmoeten ;)

Geile groeten uit Zwolle

der lickmeister
29 oktober 2011, 00:11
Miss Brasil is een topper!!!

De spontaniteit van deze dame is overweldigend. 2 sessie's met haar gehad en de geiligheid spatte ervan af .....
Ik hoop haar dan ook weer gauw te ontmoeten ;)

Geile groeten uit Zwolleik kan hier weinig aan toevoegen gisteren wederom een supersessie met haar gehad,echter als Ptx profi moet ik toegeven dat ze met elke sessie varrassend voor mij nog steeds beter word, voor mij een groot probleem dus om andere afspraken na te komen

koosje12
8 november 2011, 19:26
Tijdens mijn laatste bezoek aan Xanten kwam deze dame voor een gesprekje bij me aan de bar. Omdat ik net van beneden kwam moest ik een uitnodiging van haar helaas afslaan, maar later op de dag kwam het er toch nog van.

Boven in voor een zeer prettig gesprek (ze spreekt vloeiend Duits en heeft wat te vertellen), beneden in voor een zeer passionele service.

hallodaarbenikweer
8 november 2011, 21:13
Vrijdag jl ook verschrikkelijk van elkaar genoten. Top! Gfe.

zwolle1971
15 november 2011, 00:02
You are the best!!!

zwolle1971
15 november 2011, 10:32
Gisteren weer in Xanten geweest. Was weer top!
Wou nog ff kwijt:
Miss Brasil is the best!!!

xxx uit Zwolle

assen1982
16 november 2011, 10:58
MISS BRAZIL

Eergisteren ook voor de eerste x in de Feesttent in Xanten geweest. en eerlijk is eerlijk een super tijd gehad.
En ja ik moet toegeven dat Katrin toch wel de TOPPER daar is, maar heb tevens ook een zwak voor katy (dominicana). ...=bijna jarig --> Happy Birthday to her.
Maar ja dat krijg je als je van bruin kleurtje houd he:love:

En gasten uit "zwolle" waren ook oke, volgende bezoek mail effe......carpoolen is goedkoper.

xxx uit Assen

assen1982
16 november 2011, 11:15
miss brazil is de best!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!

xxx uit Assen

De Shyman
16 november 2011, 15:02
Katryn 1:
In de auto naar Xanten had Rootman al gezegd dat hij eigenlijk voor de binnenkomst koffie al met Katryn naar beneden zou gaan. Dat gebeurde uiteindelijk niet (toch eerst koffie) maar daarna was hij meteen met haar weg. In mijn rustpauze van mijn eerste sessie nodigde Katryn mij uit om naast haar te zitten. Er zijn mindere zaken in het leven! Er zijn weing beter zaken het leven. Prachtdame. Leuk gesprek in goed Duits (voor een Brazilliaanse!!). Afijn; om een lange intro kort te maken: we belanden beneden op de matras. Nu heeft Katryn een zijdezacht prachtig lichaam. Ook heeft zij als nagenoeg unieke feature een volle bos schaamhaar. Helemaal TOPPIE!!! Ik mocht haar beffen tijdens het pijpen en dat vond ze erg prettig. Ik had dubbele pret. Naast het feit dat deze dame heel prettig aan mijn jongeheer aan het zuigen was mocht ik haar prachtig behaarde doosje bewerken met mijn mond.
Ook de daarom volgende standjes (cowgirl, missio en doggy) waren uitermate prettig. De uikomst was voor mij spetterend!
Katryn 2:
Het was een uur of 7 en ik was eigenlijk leeg. Maar een verzoekje van Katryn om beneden lekker elkaar te strelen sla ik nooit van mijn leven af. het werd iets mee. Ze begon mij een beetje te pijpen waarna ik weer aan haar heerlijke doosje ging lebberen. Het pijpen werd allengs minder en de dijen werden een bankschroef. Als ze al haar orgasme fakede dan is ze een beter actrice dan ik denk. Ik mocht er in ieder geval niet meer aankomen. Ze is naast me komen liggen om nog lekker even te knuffelen (kwartiertje of zo).
Katryn strijdt met Nelli om de titel favoriete dame.

rootman
17 november 2011, 06:18
Katrin heeft inmiddels voor mij de status van Godin verworven: dit betekent: onvergetelijk en grensverleggend! 3x mogen beminnen (Katrin is geen dame die je zomaar 6 x naar beneden neemt, je wilt ook zelf weten dat je een beetje in vorm bent en adequaat kan reageren op alle kwaliteiten die ze geeft). Genoeg (?) is geschreven over al deze kwaliteiten, maar wat haar tot de Godin van de erotische passie maakt is dat ze bij mij zomaar allerlei deuren opent waarvan ik nooit wist dat ze er waren, en me verandert in de meest vurige minnaar, die ik echt niet wist dat ik kon zijn. Gisteren (de dag erna) voelde ik me net als die dag heel lang geleden, nadat ik voor de eerste keer sex had gehad.............

sunshine38
17 november 2011, 07:41
Dank u allen voor de complimenten!!!
Sinds gisteren 16 nov ben ik gestopt in xanten.
Ik zal jullie via deze site laten weten in welke club ik weer aan het werk ga.
Kusjes aan jullie allen!!!
Katrin from Brasil

zwolle1971
17 november 2011, 12:59
Wat zie ik nu Katrin, gestopt in Xanten! Dit is wel onverwacht?
Maar miss Brasil, ik hoor graag van je .....

xxx uit Zwolle

De Shyman
17 november 2011, 15:10
Dank u allen voor de complimenten!!!
Sinds gisteren 16 nov ben ik gestopt in xanten.
Ik zal jullie via deze site laten weten in welke club ik weer aan het werk ga.
Kusjes aan jullie allen!!!
Katrin from Brasil

Oh Katrin, wat doe je me aan. Ik hoop snel van je te horen.:kuss:

der lickmeister
18 november 2011, 00:21
Heb dit hoogstpersoonlijk natuurlijk zelf gecontroleerd,en helaas is ze niet meer aanwezig
ik zal haar herinneren als een klasse topvrouw, had maandag dus nog geluk als laatse met haar nach ünter
Wat voor mij zoals gewend een topsessie was met haar,heb helaas niet in stijl afscheid kunnen nemen
Maar zal haar zeker niet vergeten evenals als die mooie momenten met haar samen,zal dus ook benieuwd zijn
waar en wanneer ik ze weer zie

Nibor76
18 november 2011, 09:39
Ik weet niet wat ik lees nu :heul:

Ik heb gister wel de lineup gevraagd voor die dag en ze somde de dames op die er zijn of kwamen en bleef gefixeerd op Katrin of die werd opgenoemd en na Katja en Katy op alfabet gehoord te hebben miste ik iets.
Aan het eind zei ik "ik mis Katrin", ze is naar huis gereden hoorde ik met mijn beste Duitse oor.
Het drong gelukkig begin van de dag niet tot mij door anders was het een korte dag geworden.

Ik kwam eigenlijk alleen voor Katrin met haar heb ik iets speciaals wat alleen Katrin weet en waar ze mij toen die dag mentaal doorheen heeft getrokken waarbij alles nog goed is gekomen.
Ik kan niet benadrukken hoezeer ik haar waardeer.

xxx Robin (atleet)

rootman
18 november 2011, 13:34
Thank you Katrin! So on your last day in Xanten I had the fortune to be with you! You have opened so many doors! When I close my eyes I can still see your face.....Have a great vacation, and please, don't start in a club too far from holland or too posh.

zwolle1971
18 november 2011, 21:09
Ik mis je nu al, hoop snel wat van je te horen???

xxx Zwolle

Marmion
23 november 2011, 14:43
Wilde er naartoe voor Katrin, las ik dat de dame vertrokken is... Nouja gelukkig liepen er nog andere leuke dames rond.

der lickmeister
18 juni 2012, 23:52
GENTLEMEN KATRIN IS BACK IN HOUSE
HERREN KATRIN IST ZURUCK IM HAUSE
HEREN KATRIN IS WEER AANWEZIG

toppers komen vaak terug omdat ze nog altijd goede herinneringen hebben aan mensen met respect
dus maandag 2 topsessies met haar gehad

Nibor76
21 juni 2012, 13:14
Katrin is back en inderdaad ze is terug.

En ik kan mededelen dat het gewoon erg goed met d'r gaat, ze was al die tijd in Brasil en blijft de komende tijd nog even maar niet alle dagen in de week.
Ook niet hele volle dagen ze was dan ook weer net begonnen na een lange niet seksperiode en full time trekt ze nog niet en dat vindt ik getuige van zelfrespect en met dat komt wederzijds respect vanzelf.
Gewoon klasse dat ze weer terug is en ze is gestopt met roken, klasse en voelt zich goed.
Ik heb dan ook weer stiekem genoten met haar beneden en ja haar USP heeft ze behouden iets bijwerkt dat wel maar nog steeds vol.
Ik ben niet twee geweest ze stopte om half 6 en wilde ook niet om 5 uur nog per sé naar beneden met haar, rustig opbouwen, ik geniet al dat ze gewoon aanwezig is.

rootman
9 juli 2012, 16:13
Katrin is alweer weg? Weet iemand haar plannen? Ik was net terug vanuit de Dom. rep. toen ik dit vreugdevolle bericht vernam. Ik dacht: eerst maar eens mijn jetlag en zuidamerikaans neusprobleem afslapen (gaat echt niet samen met sex!). Maar nu is ze weer zoek? Katrin is nog steeds mijn best ever!