PDA

Volledige versie bekijken : In Welk Pauschalclub Kan ik me Het beste Amuzeren???

vindiesel69@live.be
16 augustus 2011, 08:15
Hallo beste maten,
Ik ben van Belgie, en ben opzoek naar een goeie Pauschalclub met schone dames natuurlijk. Ik wil deze zaterdag is naar heen gaan voor een leuke dag door te brengen.
Maar, ik heb een probleem. Ben op een paar sites geweest zoals die van Xanten, Dorsten, Dormagen enzo... het lijkt allemaal heel leuk. Kan er iemand iets heel lekkers aanraden? Al nu bedankt voor het helpen.

MiniME
16 augustus 2011, 08:46
Hallo beste maten,
Ik ben van Belgie, en ben opzoek naar een goeie Pauschalclub met schone dames natuurlijk. Ik wil deze zaterdag is naar heen gaan voor een leuke dag door te brengen.
Maar, ik heb een probleem. Ben op een paar sites geweest zoals die van Xanten, Dorsten, Dormagen enzo... het lijkt allemaal heel leuk. Kan er iemand iets heel lekkers aanraden? Al nu bedankt voor het helpen.

Je vraagt naar Pauschalclubs maar noemt een aantal Partytreffs, daar zit een nogal groot verschil tussen qua ervaring. Beide zijn 1x entree betalen, maar bij de PCs kun je dan ongelimiteerd telkens 15-20 minuten met 1 meisje apart de kamer op (1-op-1 dus), in de PTs is dat uitzondering, en gaat het juist om dat je in grote getalen afgewerkt wordt (zie het als een slecht uitgevoerde gangbang). In beide gevallen is de optiek en service van de dames bij lange niet het nivo van de FKK/saunaclubs, maar in beide kun je een prima dag hebben als je je maar instelt op wat je kunt verwachten.

Qua PTs is Mettmann qua service nivo nog het beste, qua PCs is die in Bochum niet onaardig.

Mocht je meer te besteden hebben, probeer dan ook eens een FKK/saunaclub (zoals GT, LR, PSR, Freiude, etc) daar betaal je behalve de entree (Van meestal 50 euro) elke keer dat je met een dame de kamer op gaat ook 50 euro. Optiek en nivo dames is echter vaak een stuk hoger.

We horen graag je ervaring met PC, PT of FKK/Saunaclub hier!

bad pritt
17 augustus 2011, 12:39
@Minime: Optiek en nivo dames is echter vaak een stuk hoger.

Dat is jouw mantra niet de mijne...mooie vrouwen met een goede service tref ik overal..in saunaklubs..partytreffs..achter de ramen/laufhauses.Kontakt bepaalt vaak bijna alles en niet het type klub of lokatie of de voorgeschreven service.

Vin overweeg ook eens PT Emmerich, op het moment zeer goed qua damesaanbod en probeer het PT concept voor weinig geld uit.
PTE is een kruising is tussen Partytreff en Pauschalklub.

vindiesel69@live.be
25 augustus 2011, 17:50
en welke pauschalclub in bochum vindt je goed?? krijg ik de naam ???x

bad pritt
25 augustus 2011, 17:53
en welke pauschalclub in bochum vindt je goed?? krijg ik de naam ???x

Pauschalklub Bochum, zelf geen ervaring mee wel vaak in Harem geweest Erkrath..dat vond ik ieder keer zeer goed.

uurtje
25 augustus 2011, 21:44
IK ben zelf weleens in Globe te Leverkusen geweest. Die is een tikkie duurder, maar compenseert dat met inrichting, eten en looks. Is vanuit Belgie zeker goed te berijden. Al het andere is verder weg.

kinky Jan
26 augustus 2011, 17:13
bij globe kun je toch alleen maar een 4 uren kaart en geen dagkaart krijgen? want ik zie niks over een dagkaart op hun site

vindiesel69@live.be
26 augustus 2011, 18:41
dat is waar, maar ik wil naar een pauschalclub gaan, waar je je echt kunt amuzere,.. Met veel vrouwe binne. Maakt niet uit hoeveel dat het kost. Maar ge moet zeker minimum 3-4 x kans krijgen om met knappe vrouwen naar kamer te kunne gaan. Ben in Harem geweest, daar was het wel goed, maar 2x kamer geweest. Ben ook naar monchengladbach geweest, vond ik ook niks. Ik hoop dat ik een goeie adres kan krijgen. Waar je kapot kunt neuken:p
Ale mate ik hoop dat jullie me kunne helpen.

uurtje
26 augustus 2011, 18:46
het een sluit niet altijd het ander uit. Web sites zijn niet altijd volledig of actueel. Toen ik er was kon je tussen een 4uur ticket en ongelimiteerd ticket kiezen. Ik zou bijna roepen: als de vraagsteller (die volgens mij nergens kenbaar heeft gemaakt hoe lang ie wil blijven) interesse heeft, moet ie ff bellen......

vindiesel69@live.be
26 augustus 2011, 18:52
hmmm, maar wat zou jij aanraden???

uurtje
26 augustus 2011, 18:58
ik gooide eerder al club globe in de aanbieding. Dat is wellicht goed te bereiken, zal over meer dames beschikken dan de gemiddelde pauschalclub. Goede en slechte ervaringen heb je omtrent alle clubs. Dat zal inderdaad te maken hebben met de "dagvorm" maar ook met perceptie.
Dat gezegd hebbende is er nog maar 1 ding: bel ff op en vind uit of je ook een ander ticket dan die 4 uur kunt krijgen. 4 uur zijn heel snel om. Vooral als daar ook nog omkleden bij komt........

uurtje
26 augustus 2011, 19:01
.

PS...no offense...maar je bent al sinds dec 2010 vragen aan het stellen. Heb je zolang nodig om tot een beslissing te komen?

Admin
26 augustus 2011, 19:12
.

PS...no offense...maar je bent al sinds dec 2010 vragen aan het stellen. Heb je zolang nodig om tot een beslissing te komen?

Ja jij veel minder dan een uurtje ;)

uurtje
26 augustus 2011, 19:24
nou....tussen 8 maanden en minder dan een uurtje liggen werelden....:)))))))