PDA

Volledige versie bekijken : Janette (Cubaanse) ex-PTX



der lickmeister
14 augustus 2011, 18:04
Nationaleit: colombiaanse
Talen: spaans ,duits
Leeftijd: 21jr
Uiterlijk: slank
Haren: halflang tot lang zwart haar
Cupmaat: cup b
Lengte: +-1,65m
Service: pzc, nmc, beffen

der lickmeister
17 augustus 2011, 23:54
Ook ft

Ricardo Banana
23 augustus 2011, 07:12
Zij is geen cubaanse, maar colombiaanse.

Echt een lekker ding om te zien en volgens mij ook een beetje nympho. Gisteren Topsessie mee gehad.

pcenter
23 augustus 2011, 19:37
Inderdaad een colombiaanse, en een lekker ding, rustig, geen afwerk type, doet ook frans totaal, vandaag goede sessie mee gehad

mooneye
2 september 2011, 07:54
Janette, ik had ze nog niet eerder leren kennen, maar wat ben ik blij dat ik donderdag ben gegaan ipv vandaag vrijdag (heeft ze nm vrij)
Voor iedereen die Vanessa nog kent, nou ze komt wel heel dicht in de buurt bij haar.
3 maal met haar naar de private zimmer geweest, en 1 keer met de gang bang bij haar uitgekomen.
Ze is ontzettend aardig en heeft zeker geen haast. Gewoon weg een heerlijk meid.
En tja Cuba of Colombia wat zal het nou zijn????, nou heren neem maar van mij aan dat ze een echte cubaanse is.

coldlipzz
3 september 2011, 13:47
Staat ook op mijn shortlist, maar na 2 dagen aanwezigheid nog steeds niet gelukt om haar naar beneden te vergezellen, zal voor een volgende keer zijn ;)

mooneye
6 september 2011, 13:29
Nationaleit: colombiaanse
Talen: spaans ,duits
Leeftijd: 21jr
Uiterlijk: slank
Haren: halflang tot lang zwart haar
Cupmaat: cup b
Lengte: +-1,65m +- 1,52m wel zonder schoenen ;)
Service: pzc, nmc, beffen

der lickmeister
6 september 2011, 16:23
Ach ja met deze onzinnigge informatie daar kunnen we wat mee,ben toch echt niet Van plan om een rolbandmaat mee te nemen heb wel wat beters te doen,als dat het enigge is

hallodaarbenikweer
6 september 2011, 20:13
Als er weer Vanessa's zijn, wordt het voor mij weer tijd voor een dagje Xanten. Hopelijk blijven de chica's. Iemand nog een idee waarVanessa en Mary zijn gebleven?

mooneye
6 september 2011, 20:54
Was een correctie gevraagt door haar zelf. meer niet lickmeister.
Lol moet zijn.

Ricardo Banana
7 september 2011, 07:39
Janette is gewoon een colombiaanse en geen cubaanse.

Vanessa heeft een gewone baan in Zuid Amerika, dus die zullen we waarschijnlijk nooit meer terug zien.

Mary is voor mij onbekend waar ze gebleven is, maar ik zal het eens navragen.

mooneye
7 september 2011, 09:20
Heer banana, Janette is toch echt cubaanse 100% zeker te weten.
Mary werkt in Spanje in een restaurant, en zien we waarschijnlijk ook nooit meer terug.
Vanessa heeft idd een gewone baan, ze werkt samen met haar zus in een winkeltje.

koosje12
8 november 2011, 19:41
Janette vertelde mij Cubaanse te zijn.

Deze dame is klein en slank, met lange donkere haren en heeft daarmee een fraaie verschijning. Ze herkende me nog van een vorig bezoek en we zijn in het gesprek verder gegaan waar we toen gestopt zijn. Een samenzijn met deze dame zul je zeker niet berouwen.

De Shyman
16 november 2011, 15:07
Janette 1:
Janet is een prachtige Cubaanse. Prachtig lichaam in een net iets te kort jurkje. Het feit dat soms zichtbaar was dat er geen slipje gedragen werd en dat haar mooie billetjes er net onder vandaan kwamen gaven bij mij wel een positieve kruisreactie. Aan de bar een gesprekje over Cuba en over haar hobby's (vakantie hebben en oh ja: shoppen). Gevoel voor humor heeft ze zeker. Op een gegeven moment maar naar beneden gegaan. Zogenaamd om haar koude voeten te warmen. Dat ook nog echt gedaan. In het 'hondenhok' heeft zij haar voeten aan mijn buik en bovenbenen gewarmd en hebben we een tijdje gepraat. Heel gezellig! Toch werd het daarna nog veel warmer. Heel leuke warme sessie. Zeker voor herhaling vatbaar.
Janette 2:
Ik zat zo rond half negen naast haar en ze zat me te plagen dat deze avond het Nederlandse elftal op zijn broek zou krijgen van Der Manschaft. (lekker boeien!!) Haar mee naar beneden genomen om mijn befkunsten op haar los te laten. Heel leuk. Daarna heeft je nog een tijdje in mijn armen gelegen termijl Rootman een meter of 6 verderop met Katryn hoorbaar zijn laatste kruid aan het verschieten was. Daar moest ze hartelijk om lachen.

forgetskinnyletsgetfatty
31 december 2011, 11:22
Afgelopen dinsdag met deze dame naar beneden gegaan, wat achteraf de beste sessie van de dag bleek. Voor deze dame is het de moeite waard om PT Xanten nog een keer te bezoeken.:freu:;)

Grtz forgetskinnyletsgetfatty:wand::teuflisch::hammer:

bad pritt
21 februari 2012, 18:23
Hier past maar een waardeoordeel..mi amor..wat een schatje.
Service zeer goed, een topper in Xanten.
Hopelijk blijft ze zo naturel leuk.

R79
25 februari 2012, 22:57
Was erg populair toen ik er was. Daardoor geen gebruik kunnen maken van haar diensten. Sommige mensen zijn wat vrijer (brutaler) en vragen dan midden in gesprek haar om mee te komen. Dat kan aan mij liggen want het was mijn eerste keer op een ptt.
Wel goed gesprek gehad met deze cubaanse, zegt dat ze (bijna)35 jaar is, ziet er jonger uit in mijn ogen. Heeft humor en ziet er goed uit.

Nibor76
9 maart 2012, 20:49
Of ze 34 is of niet maakt mij niets uit, als ze zegt 24 geloof ik dat eerder dan 34 en anders lijkt ouderdom echt geen grip te krijgen op latina's ook niet op Judith die ook een paar jaartjes ouder is.
Leeftijd is dus slechts een getal en als zoiets wel op de website staat heb je al gauw een oordeel terwijl ze eruit ziet als 24 en ook zo beweegt.

Tot op nu krijgt zij van mij de titel koningin beneden, Mandy is dat voorlopig nog boven maar mijn God wat kan ze bewegen die meid.
Het is niet eerlijk om het te vergelijken daar het de eerste gang was en het dus allemaal snel kwam maar hoe zij je bereid als reversed cowgirl is eigenlijk misdadig lekker zonder dat je ook maar iets hoeft te doen rijd ze je klaar.
Je ziet haar prachtige billen haar slanke lijfje en het in en uitgaan van je penis in haar. Alsof je met een Gonzo shoot bezig bent in je gedachte.
Ook pijpen doet ze heerlijk en als je haar beft krijg je ook veel respons, ze duwt je tong daar waar ze hem hebben wilt.

Daarom en je kan geen nee zeggen tegen zo'n meid maar plan het zo in dat het je derde van de dag wordt anders rijd ze je zo klaar en moet je telkens aan je oma denken om niet te snel te komen.

Ik hou de agenda in de gaten voor haar, en vingers gekruist dat ze nog een lange tijd blijft.

Ik vind haar een prachtig lichaam hebben qua gezicht vind ik Judith weer knapper.

bad pritt
10 mei 2012, 12:59
Jeanette y una mujer tranquila, con un bonito rostro delgado y elegante cuerpo.Su rostro, que para mí define gran parte de la belleza de una persona son los ojos hermosos, grandes, la empatía está escrito en él. La apariencia es simplemente muy buena, ella también se reservan a menudo en Xanten

Ella irradia una serenidad que salta.
Abierto y alegre, sonríe feliz, tiene humor, latina propio y una sonrisa para todo el mundo puede empezar.
Sereno y con anterioridad a una enfermera que está un poco preocupado de cómo su paciente de una prostituta que es su nivel de pruebas de la libido.

Ella hace su trabajo muy bien, con el corazón, lo que hace todo lo posible para que tenga sentido., Sin darse cuenta exagera.
Ella continúa a Jeanette y muy natural.

Jeanette se encuentra en la categoría ... "un poco de amor ... un poco enamorado .. me pareció un poco enamorado .."

mooneye
10 mei 2012, 18:27
Gewoon nederlands is beter Te begrijpen!!!!! Janette leest hier niet, trouwens op geen een forum

rmjhexe
10 mei 2012, 19:47
Gewoon nederlands is beter Te begrijpen!!!!! Janette leest hier niet, trouwens op geen een forumNo comporendo ?

bad pritt
10 mei 2012, 22:39
Gewoon nederlands is beter Te begrijpen!!!!! Janette leest hier niet, trouwens op geen een forum

Wat niet is kan nog komen, ze vroeg er zelf om.

mooneye
11 mei 2012, 17:12
Kan zeker komen mee eens, maar geloof niet dat het ooit Zal gebeuren, neem niet aan dat ze thuis met werk bezig is en in xanten is ze Te druk en s'avonds Te moe.

der lickmeister
14 mei 2012, 23:52
ik heb me er maar niet mee bemoeit ,omtrend dit huwelijksproces
3 man in strijd dan kan ik dat niet maken om er nog vandoor te gaan met de bruid

mooneye
15 mei 2012, 11:42
Der lickmeister er van door gaan met de bruid, nee nee we zullen dit voor jou in de toekomst ook wel eens regelen voor jou en je vrouwtje. Dan ben ook jij gebonden aan een Xanten dame en mag niet meer vreemd gaan:freu:

mooneye
15 mei 2012, 11:44
No comporendo ?

Nee helaas geen kans dat ze het ooit op het forum gaat lezen, zou zeggen print uit en neem mee.

TeddyWolf
6 september 2012, 01:39
Janette heeft een speciale tedere huid die erg aangenaam aanvoelt om tegen je lijf te hebben. Hadden alle vrouwen dit maar!

Erru
27 september 2012, 13:08
Afgelopen dinsdag voor de eerste maal met Jeanette naar onderen geweest.
Wat maakt deze kleine Cubaanse er een feestje van om het je naar de zin te maken.
De sex was werkelijk meer dan geweldig en dit in een rustig tempo zoals je het alleen maar kunt wensen.
Het begon met een poosje strelen en elkaar kussen, hierna had zij geen bezwaar in een likje
op de gevoelige plek en daarna heeft zij mij heerlijk klaargezogen waarbij ik klaarkwam in haar mond.
Wat een lief grietje is dit waarmee je ook nog een leuk kunt kletsen. Zij staat de volgende keer weer in mijn balboekje

hansdordt
25 november 2012, 20:50
vrijdag 23 november met deze dame mogen spelen tijdens de 'gangbang' in de huiskamer. We (ik en TeddyWolf, medelid op dit forum) hadden met Janette afgesproken om na de show seks te gaan hebben in de huiskamer i.p.v. beneden. Zoals afgesproken was TeddyWolf als 1e aan de beurt. Hij zat op de bank en Janette ging in doggy positie zitten om hem te pijpen. Ik had mooi zicht op haar billen en poesje dat ik wel wilde likken. Janette had dat in de gaten en 'beval' me om op de rug te gaan liggen en tussen haar benen te kruipen. Op deze manier kon ik haar goed beffen, echt niet verkeerd hoor. Daar lag ik dan met dat lekkere kutje op mijn gezicht en een harde pik waar helaas niet mee gespeeld werd door een tweede dame. Het was gewoon te druk en dus geen potentiele dame aanwezig. Na dit standje gingen ze over op cowgirl positie, maar dan zittend i.p.v. liggend. Helaas stond ik nu met lege handen en zat er naast duimen te draaien toen ze bezig waren in deze positie. Nu had ik wel even tijd om een beetje rond te kijken naar het schouwspel in de kamer. Iedereen was wel bezig met seks zo leek het. Nadat Janette en TeddyWolf klaar waren was het mijn beurt. Janette gaf aan dat ik op de plek van TeddyWolf moest gaan zitten zodat ze me kon pijpen. Voor het pijpen kwam het babydoekje en de keukenrol weer om de hoek kijken, normaal gesproken een spelbreker, maar nu kon het me niks schelen. Van de pijpbeurt kan ik me weinig herinneren dus wordt het moeilijk om daar een beoordeling aan te geven. Ik hou het maar op 'goed'. Na het pijpen bood ze haar kont aan zodat ik haar in doggy-style kon gaan neuken. Ze zat daarbij weer in de lengterichting op de bank en ik op mijn knieën daar achter. Het neuken kon beginnen en dat was een genot van de bovenste plank, wat een lekker strak kutje en wat een mooi uitzicht op haar billen en body. Het duurde dan ook niet lang voordat ik klaarkwam. Voor haar wil ik nog wel eens naar Xanten afreizen

tillie
31 januari 2013, 19:17
Janette vertelde mij dat ze 25 jaar oud is en uit Cuba komt.

Wat een heerlijke meid is het toch haar lijfje is zo mooi en zacht ik zou wel de hele dag met haar in bed willen liggen ;)

een aanrader!

koosje12
9 mei 2013, 10:44
Niet lang na het eten werden er al wat tissues gepakt en de iets meer ervaren PTX ganger of de oplettende lezer hier weet dan al wel wat er gaat gebeuren. Niet lang daarna werden de aanwezige gasten door Barbara ook allemaal naar binnen gedirigeerd. Ik nam een rustig plekje aan de bar aan, aangezien ik net voor het eten al met Elvira naar beneden was geweest. Toen de muziek eenmaal klonk was er toch nog een tekort aan gewillige mannen en Janette kwam naar me toe en tja dan weiger je niet

Aan de bar volgde al een korte inleidende Franse verwenning waarna al redelijk snel het volgende muziekje klonk en iedereen in polonaise de gang naar de benedenverdieping maakte. Beneden namen we plaats bovenop het "hondenhok". Hier ging deze kleine Cubaanse verder waar ze boven door de muziek onderbroken was. Vervolgens volgde de montage van een rubbertje met daarna een nogal heftige "Reiterstellung" en missio. Zoals ik al wel verwacht had, kwam deze sessie nog wel wat te vroeg om het tot een goed einde te brengen.

Aan het einde van mijn avond vroeg Janette of we het nog een keer konden proberen en ook nu kon ik weer geen nee zeggen . De sessie was ongeveer een herhaling van de after dinner sessie, met het verschil dat de "reguliere" franse sessie nu door versie 69 werd vervangen en ik uiteindelijk ook weer afmaakte terwijl ik Janette's snoepje mocht proeven.

Admin
16 mei 2013, 11:57
https://www.ijsberenforum.com/img/xpt/Janette/Jannett3.jpg (http://www.partytreff-xanten.de)

https://www.ijsberenforum.com/img/xpt/Janette/Jannett4.jpg (http://www.partytreff-xanten.de)

Sjeufke
9 september 2013, 22:50
Naam : Janette (Latina)

Nationaliteit/taal : onbekend/Duits

Leeftijd : 27

Haarkleur/lengte : zwart/lang

Lengte : 1,60 meter

Postuur/Cupmaat : slank

Tatoeage/Piercing : ja/ja

Service : nmc pzc beffen trio

Vandaag voor de eerste keer in Xanten en ook voor de eerste keer in een PartyTreff. Dame nummer 5 van vandaag was Janette. Door Hotmister was ik getipt. Deze dame moest zeker in het rijtje voorkomen samen met Leila. Leila was er helaas. Hotmister heeft niets te veel gezegd. Wat een kanjer. Op het moment dat ik met haar naar een plekkie ging zoeken, startte er een gangbang op het grote bed. Nog nooit gedaan. Inmiddels was ik er aan gewend geraakt dat seks in het 'openbaar' in Xanten heel normaal is en ik voelde me er ook prima bij. Dus zoals gezegd met z'n allen op het grote bed. Evenals de pijpsessie van Susanna is ook deze van uitstekende kwaliteit. Tijdens het pijpen kreeg kwam Sandra er bij. Sandra begon alle gevoelige plekjes die je zo ongeveer kan bedenken, bewerken. Na het pijpen werd ik door Janette genomen in cowgirl. Ze ging goed te keer. Maar om tot een hoogtepunt te komen, moest er een missio aan te pas komen. Tijdens de missio behandelde Sandra mijn appels des levens. Veel tijd had ik niet meer nodig m het rubbertje te vullen Klasse meiden!

Nibor76
9 september 2013, 23:07
Hier is al een draadje over.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?27018-Janette-(Colombiaanse)/page2
Maar een Janette met Tattoo en piercing dat is nieuw.
De leeftijd van 21 op de website is nu 27 hier dat is 6 jaar ouder, doe er nog 6 jaar bij en je komt in de buurt.
Ook 1.60 komt in de buurt maar ze is kleiner, jammer dat ze haar kleine postuur niet uitvent en altijd van die enorme hoge stilletohakken draagt.
Als ik een langere meid wil dan ga ik wel naar een langere meid.
Met haar 1.52 is ze een legale verboden droom voor menig man, vent dat uit.

Sjeufke
9 september 2013, 23:19
Ik moet toegeven, dat de snelheid bij de partytreff......ook fouten tot gevolg kan hebben. Een en ander heb ik ook van de hookerssite gehaald. We hebben het gelukkig wel over dezelfde dame. Ik stel voor dat de moderator deze recensies aaneen smelt...

wortel58
16 november 2013, 18:12
Ik moet toegeven, dat de snelheid bij de partytreff......ook fouten tot gevolg kan hebben. Een en ander heb ik ook van de hookerssite gehaald. We hebben het gelukkig wel over dezelfde dame. Ik stel voor dat de moderator deze recensies aaneen smelt...


weet iemand waar jeanette gebleven is - Zij is al enige tijd niet werkzaam meer geweest in Xanten - er waren wat geruchten dat ze ergens anders zou gaan werken

koosje12
16 november 2013, 22:59
Er is een Cubaanse Janette (http://www.pauschalclub.de/bochum/girl/janette) opgedoken in Pauschalclub Bochum. Vooralsnog zonder foto erbij.
Qua leeftijd, lengte en servicelevel (FT) zou het ook kunnen kloppen.

Mocht het inderdaad zo zijn dat ze na haar vakantie (die zou maar een weekje duren) elders is gaan werken zou dat een fors gemis zijn voor PTX. Het aantal beren wat haar claimden als "meine Frau" is niet meer op één hand te tellen....

Sjeufke
16 november 2013, 23:33
Heee Koos, klopt helemaal. De kenmerken kloppen. Dwz snel afreizen naar Bochum ter controle ;-)
By the way, ook Leila is verrassend lang afwezig. Ze heeft wel een 2-tal weken in zusterclub Cora gewerkt. Ik heb haar daar eenmaal bezocht......wow...bloos....en geil.;) Maar ook de komende week staat zij niet op de anwesigheiitsliste. Ik zag dat een aantal nieuwe dames is toegetreden aan de spielweisse van Xanten. Het zou zo maar kunnen zijn dat de er gelijkwaardige vervanging is. Susanna heb ik al een date mee gehad en die vond ik zeker de moeite waard.

der lickmeister
16 november 2013, 23:35
Volgens mijn informatie komt ze niet meer terug
Vernomen uit zeer betrouwbare bron

Sjeufke
17 november 2013, 14:22
Ik zie Leila nog steeds niet terugkomen op de aanwezigheidslijst......het zal toch niet waar zijn dat naast Janette ook Leila haar (geile) heil ergens anders gaat zoeken?

wortel58
17 november 2013, 15:29
Ik zie Leila nog steeds niet terugkomen op de aanwezigheidslijst......het zal toch niet waar zijn dat naast Janette ook Leila haar (geile) heil ergens anders gaat zoeken?

Ook over Leila hoorde ik het een en ander ; alhoewel minder definitief als bij Jeanette ( alhoewel je in de wereld van sex nooit raar moet opkijken als vrouwen na verloop van tijd weer op het het " oude honk" terug komen ).

Ik vermoed dat ook hier weer "Der Lickmeister" de meeste informatie heeft .

Voor de rest denk ik dat het "management" zich niet al te druk maakt over de vrouwen - ze trekken immers gewoon weer een "nieuw blik met vrouwen" open :)

der lickmeister
17 november 2013, 18:04
Dat is nooit te voorspellen,er zijn dames die gewoon 2 a 3 maanden
Vakantie nemen,ik zou zeggen wacht af

lyon
17 november 2013, 19:38
Wachten doe je bij de doctor :biggrin:

Nibor76
17 november 2013, 20:12
Ik zie Leila nog steeds niet terugkomen op de aanwezigheidslijst......het zal toch niet waar zijn dat naast Janette ook Leila haar (geile) heil ergens anders gaat zoeken?
Het is vrijwel nooit een geile heil.

Het is altijd een samenloop van omstandigheden waarom vrouwen weggaan.

Geld
Sfeer
Werkdruk
Sleur
Clientèle

Niet alleen vrouwen iedereen maakt op dat soort punten een beslissing en vaak tijdens een vakantie.
Janette ging een weekje op vakantie naar de Canarische eilanden met een vriendin zal er ook wel een zijn uit het vak.
Er wordt gepraat er wordt nagedacht en uiteindelijk worden er beslissingen genomen.

Ze heeft nu ruim twee jaar zeer loyaal in PTX gewerkt ook enkele keren in het bordeel Cora.
Dat is een lange tijd je hebt d'r ook zien veranderen positief maar ook als het gewoon niet wilde.
In twee jaar is er veel gebeurd andere locatie, nieuwe gasten, andere sfeer. Op elk vlak is het wel veranderd.
Er is op kinderachtige wijze gebekvecht om haar meisje te zijn of er is een huwelijk afgesloten in de club met haar.

Je zag het eigenlijk wel aankomen, uiteindelijk wilt ze nog een paar jaar door en zal redelijk in de buurt blijven van Krefeld, dus naar het andere eind van het land zal ze niet vertrekken.
Het is voor mij al weer 260 km rijden enkele reis dus ik ben bang dat ik haar niet zal bezoeken :heul:
"Loco en Banana" komt niet daarom neem ik ook gewoon iedere keer afscheid, het kan de laatste keer zijn dat je de dames ziet of de dames jou.

Sjeufke
17 november 2013, 21:17
Hoi Nibor,

Thanks voor de info! Zo een lange band heb ik niet met PTX. Ik ben afgegaan op alle recensies. Janette was zeker een topper, voor mij althans. Bochum stond al op mijn lijstje. Ik ga haar zeker nog eens wederzien ;-) Nu nog even zien waar Leila is gestrand.....en misschien komt ze gewoon terug. Heb haar 2 weken geleden nog in Cora bezocht...PERFECT!

Gr
Knaktuut

koosje12
19 november 2013, 18:06
Sinds vandaag staan er foto's op de site van Pauschalclub Bochum. Zoals al gedacht betreft het inderdaad dezelfde Cubaanse Janette

Nibor76
19 november 2013, 18:23
Ik vind de fotos niet mooi gemaakt. Lijkt wel een mugshot, sowieso gezicht erop? In ptx was het nog redelijk anoniem en had het nog uitstraling. Niet Janette waardig deze fotos.

Verstuurd met Tapatalk

bad pritt
19 november 2013, 18:29
Ik vind de fotos niet mooi gemaakt. Lijkt wel een mugshot, sowieso gezicht erop? In ptx was het nog redelijk anoniem en had het nog uitstraling. Niet Janette waardig deze fotos.

Verstuurd met Tapatalk



http://www.pauschalclub.de/bochum/girl/janette#
Zijn heel slecht, maar lijken me eerder door een medewerker even snel genomen, zal allemaal wel goed komen, met een uitgebreidere fotoreeks later.

hansdordt
19 november 2013, 19:15
Heeft ze me een jaar geleden toch mooi beetgenomen. Dacht ik een jong ding geneukt te hebben, blijkt ze toch al 36 te zijn geweest :)

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Nibor76
19 november 2013, 20:14
Heeft ze me een jaar geleden toch mooi beetgenomen. Dacht ik een jong ding geneukt te hebben, blijkt ze toch al 36 te zijn geweest :)

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Als je het niet door had deert het niet toch.
Maar ik stel wel eens de vraag hou oud ben je en dan zeg ik wat is je geboortejaar, als ze daarover lang moeten nadenken lees: terugrekenen 2013- dan liegen ze dus over hun leeftijd.

Moet ik ook nog zeggen dat het een milf is, tja ook dat voel je niet, ook de silicone merkte ik eerst gewoon niet op laat staan de wig.
In het gezicht kun je het overigens wel zien de leeftijd.

Over het gezicht, ik accepteer dat ze vanwege privacy niet met het gezicht op de foto staan zoals bij ptx maar nu met gezicht vind ik nogal al hypocriet mbt het privacy standpunt, alsof het nu niet geldt. De situatie lijkt mij niet veel anders qua beschermen van je dvp werk.

5661
Janette, het gaat je goed :heul:

too slow
19 november 2013, 22:51
Heeft ze me een jaar geleden toch mooi beetgenomen. Dacht ik een jong ding geneukt te hebben, blijkt ze toch al 36 te zijn geweest :)

Even het verwachtingspatroon kalibreren als je de website van PTX gaat lezen:
21 = 36
slank=dik
aanwezig=werkt hier wel eens

Sjeufke
20 november 2013, 18:47
Ik weet het niet, maar de foto van Janette is al weer pleite in Bochum. Ook niet verhuisd naar de zusterclubs in Munster of Dordmund.
Geen teken van leven bij Xanten.....benieuwd waar ze nu weer opduikt.

wortel58
23 november 2013, 10:00
Ik weet het niet, maar de foto van Janette is al weer pleite in Bochum. Ook niet verhuisd naar de zusterclubs in Munster of Dordmund.
Geen teken van leven bij Xanten.....benieuwd waar ze nu weer opduikt.

wellicht toch weer in Xanten - maar gaat zeker vervolgd worden en wel snel vermoed ik :freu::betrunken:

fr_loper
9 maart 2018, 22:08
Dame is nu actief in la vita (https://www.clublavita.de/girls/janette/) ?
beetje moeilijk inschatten met met alleen wat foto´s,

fr_loper
11 maart 2018, 22:08
Dame is nu actief in la vita (https://www.clublavita.de/girls/janette/) ?
beetje moeilijk inschatten met met alleen wat foto´s,

Na 1 dag al weer weg bij LA Vita
29619