Inloggen

Volledige versie bekijken : Partytreff Dolce Vita, Deniz (Turkse)

bad pritt
11 augustus 2011, 15:43
Haarkleur/-lengte : blond / sluik en halflang
Lengte dame : 165 cm
Postuur/Cupmaat : slank, beetje babyspek hmmm:freu:/zeer fraai en strakke B/C cups
Nationaliteit/Taal : Turks/ zeer goed duits
Leeftijd : 26
Tatoeages/Piercings : geen
Service: pzc, nmc
Voordelen: korrekte, aardige dame, beetje gereserveerd maar we hebben geen klik
Nadelen: geen (tong)zoenen, voor mij een te illusieloze standaard sessie, zonder veel opbouw direkt aan de gang:gruebel::sleep:
Maar ben maar eenmaal geweest en toen was het druk, denk dat ik niet veel gezien heb..wie weet...ga ik nog 1 keer met haar.
Tijdsduur : standaard 20 minuten maar tijdsdruk voel je niet bij haar.

hallodaarbenikweer
5 januari 2013, 13:04
Na oa partytreff Palace, nu onder dezelfde naam bij Mcsex-1. Denk eigenlijk dat ze gezien haar beperktere service en concurrentie daar niet lang blijft.

bad pritt
5 januari 2013, 13:35
Na oa partytreff Palace, nu onder dezelfde naam bij Mcsex-1. Denk eigenlijk dat ze gezien haar beperktere service en concurrentie daar niet lang blijft.Toch paar heel redelijke sessies met haar gehad, ze heeft een erg mooi lichaam.
Het is een leuke vrouw in de omgang. Zal straks wel even een foto opduikelen.

hallodaarbenikweer
5 januari 2013, 15:19
Inderdaad redelijk qua sessie, foto's http://www.partytreff-palace.de/bilder/pixlie.php?action=showgallery&pfad=Melek

stephan
6 januari 2013, 11:14
Ik heb ook wel eens een sessie met haar gehad. Ziet er goed uit maar haar service is erg beperkt.

bad pritt
6 januari 2013, 11:22
Ik heb ook wel eens een sessie met haar gehad. Ziet er goed uit maar haar service is erg beperkt.Service omvang is standaard partytreff niveau.Inzet en houding en daarmee jouw illusie varieert sterk bij haar met het onderling kontakt.Ze is stug maar als ze je mag leer je een vrolijke intelligente vrouw kennen, die je een plezier wil doen.Ik heb haar toch altijd graag geboekt.

Onderschat haar niet ze kan het allemaal, maar of ze wil en denkt het te moeten bieden...we shall see.

fr_loper
8 januari 2013, 18:46
3354 3355

Dame spreekt perfect Duits, dus bezit een skill die de meeste dames in de PT niet hebben,
zal zich om die reden kunnen handhaven in een club

bad pritt
14 april 2013, 08:49
Deniz is allang weg uit deze club.

krukar
14 april 2013, 10:31
Enig idee waar ze is? Ze heeft een tijdje in de mc6 (de oude) gewerkt nadat ze in PTE zat, heb met haar buiten de club nog wel het een en ander meegemaakt, maar contact is verwaterd. Ben wel benieuwd waar ze uithangt :)

bad pritt
14 april 2013, 10:43
Leuke vrouw idd. Super lekker erotisch lichaam.
Ze zei altijd dat ze weer terug wilde naar Partytreff Palace.

rob333
14 april 2013, 15:07
In de fotogalerij staat ze daar inderdaad onder de naam Melek.
http://www.partytreff-palace.de/bilder/pixlie.php?action=showpic&pfad=Melek&bild=Melek+%289%29.jpg

hallodaarbenikweer
14 april 2013, 15:43
In de fotogalerij staat ze daar inderdaad onder de naam Melek.
http://www.partytreff-palace.de/bilder/pixlie.php?action=showpic&pfad=Melek&bild=Melek+%289%29.jpg

Nog steeds bedoel je. Zie mijn bericht van 5 januari dit jaar. Haar foto's staan daar al jaren, zegt niets over haar werkzaamheden daar.

uurtje
14 april 2013, 16:27
ik had haar ook een keertje en ik heb gezocht naar de "off" knop voor het mondwerk. Het leek wel alsof ze zelfs tijdens het pijpen kon babbelen. Nou was dat op zich niet zo erg maar ze grossierde nogal in wat de Duitser "Binsenweisheiten" noemt. Open deuren zonder einde....... Service was gewoon een goede party-treff niveau met alles wat erbij hoort (incl Schatzi hier en Schatzi daar...hahahahahaha).

bad pritt
15 april 2013, 09:07
Nog steeds bedoel je. Zie mijn bericht van 5 januari dit jaar. Haar foto's staan daar al jaren, zegt niets over haar werkzaamheden daar.

Nee weet alleen dat ze tegen mij zei dat als ze daar graag gewerkt had en ernaar terug wilde, voor wat het waard is.
Het is een begin van Krukars zoektocht naar zijn toekomstige vrouw..:smile2:

fr_loper
6 oktober 2014, 00:04
Dame is nu actief in Dolce Vita Wagenfeld.

http://www.partytreff-dolcevita.com/girls/denis.html

8687 8688