PDA

Volledige versie bekijken : Stuttgart, FKK-Paradise, Zoë (Bulgaarse)

seksenfun
9 augustus 2011, 20:58
Tussen de Bulgaarse dames zitten toppertjes. Ze zijn in de minderheid maar als je ze kan treffen, beleef je een zalige tijd. Zoë is zo een dame.

haarkleur/-lengte: zwart, lang (vaak op ingewikkelde manier opgestoken)
ogen: bruin
lengte: 1,55
postuur/cupmaat: slank, B-tje naturel
nationaliteit/taal: Bulgaarse/Duits
leeftijd: ongeveer 28
tatoeages/piercings: weer niet op gelet/dedju toch
service: tongzoenen, PZC, knuffelen, strelen, NMC (ik dacht dat de opties FT, spuiten over lichaam en anaal mogelijk zijn)
opmerkingen: houdt niet van het standje missionaris, des te meer van doggy style en "ride on", waarbij ze voortreffelijk (mee)neukt (een must-have op dat gebied alleen al), mooie ronde strakke kont, zorg voor pre sales als je dat graag wil, zoek zelf na service op als je dat belieft, laat ze niet na 20' ontsnappen op kamer als je nog graag wat bij haar bent

Alleen al omwille van de manier waarop ze de daad uitvoert, maakt mij verslaafd aan haar (als ik niet oplet). Ze tongzoent ook lekker :smoke:.

Mijn non-favoriete standje is op zijn hondjes, met haar nog maar zelden zo genoten van dit standje en nooit geweten dat je er zoveel kanten mee op kan en mekaar toch nog GFE ondertussen kan geven. Wauwwww!!! Ook als ze jou berijdt, gaat ze lekker tekeer en is niet moe na een minuutje of twee.

Dalton
9 augustus 2011, 21:31
Dit is nu wat ik bedoel lees en geniet,je weet meteen wat er loos is met ZOE,dit is niet de zoe uit GT waar ze NORA heet.
Laat staan wanneer hij alles hier neertikt wat hij met haar uitspookt op de kamer dan loopt het speeksel je langs de kin van verlangen:biggrin:

seksenfun
13 november 2011, 20:53
Deze beste dame werkt nu niet meer in Mainhattan maar een eindje verderop in de superclub Paradise te Stuttgart :smoke:.