PDA

Volledige versie bekijken : Monica (bulgaarse)

Ricardo Banana
9 augustus 2011, 11:10
Nationaliteit: bulgaars
Talen: duits
Leeftijd: 25 jr
Lengte: -+1,65 m
Uiterlijk: volslank
Cupmaat: e cup
Haren: roodblond geverfd
Tatoe:
Service: pzc , nmc , beffen

Daniel Craigh
20 augustus 2011, 09:48
Gisteren met haar naar beneden geweest. Lijkt een beetje verlegen nog, contact boven is leuk en gezellig. Ze doet tijdens de seks haar ogen dicht en draait haar hoofd weg, dat vind ik minder. Borsten zijn enorm, das dan wel weer lekker! Heeft trouwens een erg mooi gebit.

leukebink
8 oktober 2011, 15:10
Vandaag ook een sessie met haar gehad. Had het idee dat het niet haar favoriete hobby was alles moest snel snel snel. Met haar nooit meer. Vind haar ook een beetje aan de vatsige kant maar als je daar van houd!!!

Bief2
9 oktober 2011, 10:53
gisteren ook nog eens, na lange tijd, verzeild geraakt in Xanten.
Om van haar 'gezaag' af te zijn, even met haar naar onder geweest.
Zoooo erg, dat ik zelf gefaked heb, kan je je zoiets voorstellen?
Dus..... 'big' NO-GO !

jq58
26 oktober 2011, 17:20
monika is iemand die een beetje aanhankelijkheid graag heeft en als je haar beter leert kennen dan gaat het best wel goed beneden
maar het is inderdaad niet zo een sexkanon als sommige andere vrouwen
maar om te zeggen een big no-no gaat wel erg ver en daar ben ik het dan ABSOLUUT NIET MEE EENS

koosje12
8 november 2011, 19:29
Ik ben het eens met jq, deze dame heeft wat aanhankelijkheid nodig. Daarna kun je met haar een prettig samenzijn hebben. Tijdens een vervolgbezoek zit een nieuwe sessie met haar er best wel weer in.

Overigens is haar haar in de tussentijd wat donkerder geworden dan het eerder vermeldde roodblond.