Inloggen

Volledige versie bekijken : Valentina (Bulg)

Hoofdstuk2
4 augustus 2011, 13:15
Naam : Valentina

Nationaliteit/taal : Bulgarije / Duits of Engels

Leeftijd : circa 30.

Haarkleur/lengte : Lange donkerbruine/kastanjebruin tot zwarte volle bos met krullen.

Lengte : circa1.65m

Postuur/Cupmaat : Normaal / B-cup

Tatoeage/Piercing :

Service : PZC, NMC, zoenen, beffen, massage.

Verder: Hoog knuffelgehalte, romantische dame als je dat toelaat, ogen om in te verdrinken.....

# Op vakantie tot en met eind augustus 2011 (info van thekedame op zondag 310711)

bad pritt
4 augustus 2011, 13:30
Haha inderdaad, niet te lang in die ogen kijken dan ben je verkocht, Onze eerste conversatie ging zo....BP: "hi were are you from, Rumania ?( sterke openingszin lol)..nee Bulgarije...vind je dat erg zei ze lachend..ik zeg als je zulke ogen hebt als die van jou, vind ik niks erg.

Hele romantische dame, voor een perfekte gfe, kan dat goed spelen, kan zelf ver gaan als ze je leuk vind, verschil met het akteren merk je wel als ze je gaat klaimen en je erop aan gaat kijken dat je met andere vrouwen gaat al een paar keer meegemaakt. Dat komt door haar sterke passie en temperament.

Kan heerlijk tongzoenen, sex met gevoel en inlevingsvermogen, een kunstenares..van dezelfde kategorie als Selma ,Samatha en Asia ..de beste vrouwen hier en de meest ervaren vrouwen.

die2
23 november 2012, 06:55
ik ben het er helemaal mee eens
was vorige week daar voor de eerste maal
een maal met een ander meisje geweest
toen zag ik Valentina en ben er bij gaan zitten
en inderdaad die ogen kan je niet weerstaan
ben voor de rest van de dag alleen met haar gebleven
geweldige meid als je haar eens kent