Volledige versie bekijken : Selma (Turkse)
Hoofdstuk2
2 augustus 2011, 15:18
Naam : Selma
Nationaliteit/taal : Turkse
Leeftijd : 30 plus.
Haarkleur/lengte : Lange geblondeerde haren.
Lengte : circa1.65m
Postuur/Cupmaat : Slank / B-C-cup
Tatoeage/Piercing : nee/ ja
Service : PZC, NMC, zoenen, beffen, massage
Hoofdstuk2
2 augustus 2011, 15:27
Het viel me op dat Selma hier nog niet een eigen draadje had. Bij deze dan.
Afgelopen zondag 4 maal met Selma gekamerd.
Ik moet eerlijk zeggen dat deze mooie, lieve en leuke vrouw mijn dag heeft gered.
De eerst kamergang was ook de eerste voor mij deze dag.
Ik heb me laten verwennen en was blij dat alles nog bleek te functioneren na een zaterdag PT-Dorsten tot sluitingstijd....
Het vervolg bestaat dan uit lekkere massages en een top GFE...
Wie niet weet wat dat inhoudt, heeft nog nooit zijn best gedaan voor een DVP....:cool:
Selma, dank en mijn bezoek staat weer geplanned voor na de augustusmaand...
We kwamen tot de conclusie dat ik hier weliswaar vaak een beetje uit mijn bol ga,
echter altijd 1 maal met haar kamer en dat we het gewoon goed hebben dan.
Opvallend, de eerste kamergang voor mij hier is altijd met Selma geweest...
Herhalingsgevaar: 1000%.
Groet, Chucky99.
bad pritt
2 augustus 2011, 16:47
Selma lang op hakken, klein zonder, bruin donker gezicht, moeilijk te zeggen waar ze vandaan komt.
Lange stijle haren, soms bruin, soms asblond. Niet de knapste meid wel een enorme uitstraling, ze heeft iets klasse en stijl.
Altijd een glimlach om haar lippen, staat een beetje boven het strijdgewoel in zo'n soms hektische pauschalklub, een hele relaxte verschijning.
Service: zeer goed, FO/TZ/Beffen/kan zelf genieten als ze wil, geen tijdsdruk met haar meestal.
Neem haar ook vrijwel altijd en ben er al zon keer of 6-10 mee geweest.
Hoofdstuk2
7 augustus 2011, 23:09
Selma lang op hakken, klein zonder, bruin donker gezicht, moeilijk te zeggen waar ze vandaan komt.
Lange stijle haren, soms bruin, soms asblond. Niet de knapste meid wel een enorme uitstraling, ze heeft iets klasse en stijl.
Altijd een glimlach om haar lippen, staat een beetje boven het strijdgewoel in zo'n soms hektische pauschalklub, een hele relaxte verschijning.
Service: zeer goed, FO/TZ/Beffen/kan zelf genieten als ze wil, geen tijdsdruk met haar meestal.
Neem haar ook vrijwel altijd en ben er al zon keer of 6-10 mee geweest.
Selma spreekt in ieder geval vloeiend Turks, dat houden we dan ook aan en is ook nog eens niet gelogen...