PDA

Volledige versie bekijken : Poolse hoertjes doen gouden zaken in transitzone Schiphol



RAUL7
1 augustus 2011, 18:55
In de transitzone van de Nederlandse luchthaven Schiphol zou een bloeiende tippelzone zijn ontstaan. Poolse prostituees komen met goedkope vliegtickets naar Amsterdam en ontvangen de klanten in wc's of hotelkamers achter de douane.
Dat meldt de krant De Telegraaf...

http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/article/detail/1299608/2011/08/01/Poolse-hoertjes-doen-gouden-zaken-in-transitzone-Schiphol.dhtml

The Joker
1 augustus 2011, 20:33
Is weer eens wat anders dan een stewardess pakken...

Jansen
2 augustus 2011, 19:44
In de transitzone van de Nederlandse luchthaven Schiphol zou een bloeiende tippelzone zijn ontstaan. Poolse prostituees komen met goedkope vliegtickets naar Amsterdam en ontvangen de klanten in wc's of hotelkamers achter de douane.
Dat meldt de krant De Telegraaf...

http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/article/detail/1299608/2011/08/01/Poolse-hoertjes-doen-gouden-zaken-in-transitzone-Schiphol.dhtml

Ook uit andere landen komen ze zoals Roemenie en Bulgarije.

Ook in Eindhoven zijn al Hongaarse dames gezien die met Wizz Air vliegen vanuit Budapest.

Silvester
3 augustus 2011, 08:56
....Poolse prostituees komen met goedkope vliegtickets naar Amsterdam en ontvangen de klanten in wc's of hotelkamers achter de douane....
Was te verwachten, de tickets zijn goedkoper dan een peeskamertje afhuren...

:cool:

P.s.
Zouden de DVP's ook taxfree tarieven hanteren?

:rolleyes:

SFL
9 augustus 2011, 23:34
Sinds dit bericht er staat reeds 2x in Schiphol geweest en niets van gemerkt.
Wat een afstotelijk en onapetijtelijk man moet ik toch zijn, dat deze lekkere Poolse sloeries me niet vastklampen.
Vanaf heden kan Brussel mijn rug op en vertrek ik altijd via Amsterdam... Ondanks het feit dat ik er nog niets van gemerkt heb, is de kans daar toch nog groter om eens een Poolse tegen te komen dan in de Duitse saunaclubs. Ik dacht al dat de Poolse DVP met uitsterven bedreigd is.

Zedd
10 augustus 2011, 02:56
Morgen vlieg ik vanaf Dortmund, zal eens kijken hoe het daar zit, afgelopen tijd vanaf zowel Schiphol, Brussel en Dusseldorf gevlogen. Die Poolsen moeten dan wel wat meer hun best doen want mij zijn ze nog niet opgevallen (of ik let te weinig op blond spul, tsja zijn geen Zedd-meisjes he)

Jack42
10 augustus 2011, 06:06
Morgen vlieg ik vanaf Dortmund, zal eens kijken hoe het daar zit

Denk eerder dat je daar bekende Roemeense dames kan tegen komen op weg naar huis of terugkomend . ;)

Piepo777
10 augustus 2011, 07:26
Vlieg zelf volgende week naar Vilnius vanuit Eindhoven, eens kijken welk lekkertje ik op de wc kan pakken/nemen, haaahaha ;)

Piepo..

ijsbeer11
10 augustus 2011, 13:49
Afgelopen vrijdag op Dortmund Airport enkele dames uit het circuit gezien, uiteraard allemaal met als bestemming Boekarest...
Jammer dat er geen naast me zat...

Icebear Two
10 augustus 2011, 20:52
Sinds dit bericht er staat reeds 2x in Schiphol geweest en niets van gemerkt.
Wat een afstotelijk en onapetijtelijk man moet ik toch zijn, dat deze lekkere Poolse sloeries me niet vastklampen.


Begin eens met je bromfietshelm af te zetten.
Dat geeft echt een wereld van verschil.........