PDA

Volledige versie bekijken : Clubadvies gevraagd



Mr.Van
17 juli 2011, 18:10
Hi Guys,
Ik ben redelijk nieuw in de Sauna wereld- ik woon in het buitenland waar dit soort van plezierhuizen spijtig genoeg niet voorhanden is.
Ik heb vrijdag een dagje vrij in Belgie en vroeg me af welke club ik best zou bezoeken? GT/PHG/... of een Partytreff?

Bedankt voor het advies van ervaren ijsberen !

royke86
18 juli 2011, 23:49
Gewoon GT dat is altijd wel goed

2bat4you
20 juli 2011, 08:56
Als je op Meeting Point kijkt zie je wie er op vrijdag naar welke clubs gaan
Vrijdag 22 Juli

Golden Time
vrije jongen

FKK World
Kretek


Schieferhof
Burger-Rabatt-Tag

Living Room
phea
Smurf

FKK Mainhattan
Boy69
dupke
seksenfun


neem contact op met 1 van de beren en ben je ook niet helemaal alleen en zullen ze jou wel de kneepjes van ijsberen leren

GT is een club voor overdag en de club waar alle maten en kleuren aan DVP,s zijn maar als je niet zo kieskeurig bent dan is elke andere club ook goed
Living Room is meer een avond club en komt meestal na 5 uur een beetje op gang
zo heeft elke club zn plussen en minnen
lees een paar ervaringen over de clubs die je wil bezoeken en horen graag van jou wat je belevenissen zijn geweest

MichelJ
20 juli 2011, 09:11
FAQ IJsberenforum (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?22252-FAQ-IJsberenforum&p=175443#post175443)

De beste club bestaat niet, iedere club is weer anders, met een eigen sfeer, faciliteiten en meiden. Zoals 2bat al zegt neem contact op met iemand die op Meeting Point staat, zodat je wat af kunt spreken.

MiniME
20 juli 2011, 17:10
Er is een groot verschil tussen saunaclubs (zoals GT/PHG/VV/YY/PSR/LR/etc) en Partytreffs (lees alle recensies maar eens door) dus die basis keuze zul je eerst moeten maken. Als je die keuze eenmaal gemaakt, dan kun je idd op de agenda/meeting point kijken, of de specifieke sauna of partytreff recensies nog eens lezen. Als het om saunaclubs kijkt, kun je ook eens naar dit zeer subjectieve overzicht kijken:

Subjectief club overzicht (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?26328-Aangepast-en-bijgewerkt-zeeer-subjectief-overzicht-%28opgehaald-uit-Oude-Doos%29&highlight=subjectief).

Veel succes en laat even weten waar je uiteindelijk heen gegaan bent!