PDA

Volledige versie bekijken : Annabel, Roemeense ex-Andy VV

ZorroMagnum
6 juli 2011, 18:38
Andy had ik eerder op de middag al een keer van dichtbij kunnen bewonderen aan de toog van de koffiebar. Prachtig smoeltje maar ik had mijn twijfels over haar figuur. Ik zoek altijd naar het echt slanke type, op het skinny af, en Andy leek me eerder volslank dan slank. Later op de avond besliste ik dat ik echt op zoek moet naar een andere bril. Het meisje is weliswaar niet skinny, maar maten en vormen zijn zonder meer perfect.
Zeker een B, misschien zelfs C, alleszins meer dan wat me doorgaans aantrekt. Maar qua vorm impeccable.
Oké, haar verhaal loopt wat parallel met dat van de Italiaanse Lucy, met wie ik eerder op de middag mocht kennismaken. Ook Andy ('klinkt als kort voor Andrea' — zij (heel verrast): 'dat is mijn echte naam!') is een studente die in de zomer komt bijklussen om haar studies te financieren. Public Administration.
Andy is pas vijf dagen in deze business en moet 'de taal' nog leren. (Later, bij het binnenkomen van de kamer, toen ik haar vroeg waar ze dan het seks-spel geleerd had en of ze misschien veel boyfriends had gehad, begreep ze eerst niet wat ik bedoelde, maar toen ze merkte dat ik gewoon wilde weten of ze wel van wanten wist, moest ze breed lachen en liet ze verstaan dat ik me toch geen zorgen hoefde te maken. Heerlijk, dat verleidingsspel.) Gelukkig wist ze wel dat ze op mijn vraag 'wat doe je wel en wat niet) eerlijk moest antwoorden dat ze geen pzc doet. "Ik heb een probleem," zei ze schuldbewust. Ik antwoordde dat dat geen probleem maar een keuze was. Dat het wel voor mij een probleem was, helaas, maar dat het pas echt haar probleem zou worden als ze het niet vooraf zou zeggen. Punt is dat ze eigenlijk een beetje bang is van het hele gedoe. En dat vond ik dan wel weer iets lief hebben. Per slot van rekening besloot ik dat ze meer dan genoeg assets had om mijn probleem opzij te zetten en haar te kiezen voor een dageinde waarvoor de deadline eigenlijk al lang verstreken was. Stunning beautiful, dit kind met haar donkerblond half lang haar, beetje streng klassiek gezicht, lippen wat te dun aangezet in een rood dat haar niet helemaal stond.
Op de kamer kon ik haar verleiden tot een striptease, die ze wat onhandig uitvoerde als een soort lapdance — aanwezigheid van een grote kamerspiegel naast het bed was mooi meegenomen als troef. Wat er gebeurde was dit: er was een soort klik: het meisje was onwennig en zelfs een beetje bang, maar tegelijkertijd voelde ik ook aan dat ik erin geslaagd was haar over allerlei reserves heen te zetten en dat ze zich echt aan me zou geven zonder reserves. Wat me dan weer ontroerde.
En inspireerde. Wie mijn bijdragen nauwkeurig leest, zal merken dat er ofwel niet over orgasme gesproken wordt of dat ik vlakaf toegeef dat het niet zover kwam. Ik heb een probleem. Zelfs als mijn erectie in orde is en er alle reden is om de sessie geweldig te vinden, raak ik vaak niet 'over the top'. Dat is tot op zekere hoogte wel frustrerend maar ik heb vooral in deze clubs ontdekt dat het ook wel voordelen biedt, vooral als er veel mooie hindes aanwezig zijn.
In dit geval, en blij toe omdat het hoe dan ook de allerlaatste sessie was die ik me gisteren kon veroorloven, loodste Andy me met haar onschuld en argeloosheid wel degelijk naar het toppunt van genade. Op de vraag wat haar gevoelige plekjes waren had ze (anders dan veel meisjes, die dan zeggen: zoek die zelf maar) gezegd:... Of neen, dat hoef ik niet door te vertellen. Zoek die zelf maar uit. Maar goed, nadat ik die plekjes wat verzorgd had, en zij me (met condoo, oké, dat deed me dus niet zoveel) wat oraal verwend had, wilde ze me een jasje aandoen. Ik zei neen, eerst jou nog eens proeven, wat haar verraste. (Echt nieuw in het vak, je gelooft het pas als je het ziet.) Was best lekker, maar ik merkte dat het haar niet bijzonder veel deed. Dat bestaat echt: er zijn vrouwen die daar niets aan vinden. De profs doen dan alsof je geweldig bent, maar dit meisje niet en dus verspilde ik er maar niet te veel tijd aan. Des te overtuigender waren daarna haar gesloten ogen, toen ik met wat passen en meten en voorzichtigheid toch vrij diep in haar kon komen. (Zij, weer bang: 'zul jij het merken als het condoom scheurt?' ik: 'maak je geen zorgen, dan ben ik er direct uit. En bovendien voel je dat waarschijnlijk zelf ook wel.' Ik had overigens niet het gevoel dat het condoom gevaarlijk strak zat of zo.)
Alles ademde spontaneïteit, nieuwheid, ontdekking, puurheid en natuurlijk niet te vergeten: beauty. En zo ging ook deze vermoeide reiziger de heuvel over. "Jij bent echt wel groot voor mij," zuchtte ze verontschuldigend na afloop. Baby baby, waarvoor zou jij je moeten verontschuldigen? En je paste precies.

MichelJ
6 juli 2011, 18:50
Wil je het paspoortje invullen / aanvullen ?

Naam : Andy

Nationaliteit/Taal : Roemeens /

Leeftijd : 22

Haarkleur/-lengte : Blond / Halflang

Lengte dame :

Postuur/Cupmaat : Volslank / B-cup

Tatoeages/Piercings :

Service: PMC, NMC

Voordelen:

Nadelen:

Tijdsduur :

Prijs :

Extra’s bij het bezoek:

ZorroMagnum
7 juli 2011, 06:30
Neem me niet kwalijk dat ik niet heel gedetailleerd invul. Ik was dinsdag met vijf meisjes (1 in GT, 4 in VV) en dan wil je de minder belangrijke elementen wel eens de door elkaar haspelen. Tattoos let ik niet op: ze hebben ze bijna allemaal en zolang ze niet te groot zijn en in de weg zitten op cruciale plekken, laat ik me er niet door afleiden. Lengte in cm kan ik niet schatten; in principe zijn de meisjes die ik aanspreek kleiner dan 1,70, liefst zelfs onder 1,65. (Maar Anita in GT zei me dat ze 1,78 of zo was en ik vond haar nog steeds perfect.) De hoge hakken willen ook nog wel voor verwarring zorgen.

Naam : Andy

Nationaliteit/Taal : Roemeens /

Leeftijd : 22

Haarkleur/-lengte : Blond / Halflang

Lengte dame :

Postuur/Cupmaat : Volslank / B-cup

Tatoeages/Piercings :

Service: PMC, NMC, TZ, beffen, striptease

Voordelen: Weinig ervaring, ontvankelijkheid, conversatie

Nadelen: Weinig ervaring, geen pzc

Tijdsduur : 30'

Prijs : 50€

Extra’s bij het bezoek:

ZorroMagnum
6 oktober 2011, 18:19
Deze geweldige Andy zit nu in LivingRoom en heet daar Annabel. Ze is niet de Annabel waarover in het draadje bij LivingRoom al sprake is. Ik had in Kaarst een tweede, geweldige ontmoeting met haar, afgelopen dinsdag (4/10). Ze is nu niet meer zo aandoenlijk verlegen en ze pijpt nu ook ZC, hoewel dat daarom nog niet meteen haar sterkste punt is. Dat blijft: ontwapenende argeloosheid.
Neemt niet weg dat ze nog steeds weet wat ze in Duitsland komt doen: geld verdienen om verder te studeren.

Dit draadje verplaatsen naar LivingRoom? Het kan, maar het zal niet wegnemen dat ze zondag de wijk neemt naar Roemenië. Op de vraag of ze volgende zomer terugkomt, gaf ze allesbehalve positief antwoord. Ze is kennelijk wel van plan om met haar diploma ook behoorlijk werk te zoeken.

Enfin, het was wel mooi.

Picasso 1
6 oktober 2011, 18:47
Het is wel belangrijk dat ze haar diploma behaalt, Zorromagnum, daarmee kan ze een hogere halfuurtarief vragen.

Rheinschwimmer
6 oktober 2011, 22:14
anabel hat mir auch gesagt, das sie am sonntag wieder zurück nach romania geht, da sie im letzten jahr ihres studiums ist.... auf meine frage ob und wann sie zurück kommt, antwortete sie mir.... I dont know ;-) aber die nächsen semesterferien kommen bestimmt und auch das leben in romania ist nicht günstig..... denke wohl, das wir sie wieder im lr sehen werden....

Costana
16 oktober 2011, 11:18
Knap meisje, komt wel een beetje schuchter over.
Goeie starter maar niet fantastisch te noemen.

PZC heeft bijsturing nodig
NMC goja niets speciaals
TZ: nogal vluchtig en beperkt.