PDA

Volledige versie bekijken : Dames met kort zwart haar.



Josef
3 juli 2011, 13:09
Wie weet wat waar??
Dit is nou wat Josef zoekt! http://xhamster.com/movies/639478/hot_mom_with_her_boy_toy.html
Dus als julli er zo eentje weten ,laat het dan even horen!
Maakt niet uit in welke club.
Ik weet niet wat hij zoekt?? In de 32 minuut van het filmje,volgens mij is hij zijn ring kwijt???

MichelJ
4 juli 2011, 20:23
Maakt niet uit in welke club.


Josef, ik heb lang moeten zoeken, maar misschien is deze iets?

http://club-laluna-moers.de/media/k2/galleries/58/Anna-13.jpg

Denk dat ze ook wel van lichtgevende speeltjes houdt :wink:

Josef
4 juli 2011, 21:32
Bedankt MichelJ ze heb er wel jeuk aan zo tezien!
En wat speeltjes mee nemen,en dan mag ze met Josef spelen.

noelcitroen
4 juli 2011, 21:57
Hey Josef,
voor kort zwart haar en zeer goede service kun je ook http://www.pauschalclub.de/bochum/girl/alex# eens checken. Ondanks de spijker in de lip zeer lieve vrouw.

bad pritt
5 juli 2011, 12:00
In Duisburg zit Cat een erg jonge dtse , fotomodel, kort zwart haar, schitterende vrouw, zit in eros 26, linker gang.
Service kan ik niks over zeggen.

Znipper
5 juli 2011, 13:38
Kira in GT. Zwart kort haar, geweldig lichaam, heel knap.

bad pritt
5 juli 2011, 14:37
Milai in Acapulco, 19 jr erg knap, roemeens.
recensies genoeg maar niet hier:teuflisch:

Befke
5 juli 2011, 15:13
Isabella (PSR) - vroeger Agatha in de Blue Note - pagekopje, lang en slank. Goeie service.

fr_loper
15 juli 2011, 09:33
1636

Lola van Saarparadies (Saarbrücken), is wel een stuk rijden ..

Link naar deze Flatrate-club: ht tp://www.saarparadies.de/unsere-damen/116/lola

MiniME
16 juli 2011, 15:16
In Oase hebben een stuk of 80 meisjes (van de 120) zwart haar, als het dan echt kort haar moet zijn, zijn dat er denk ik 20, als ze dan ook enigszins de looks van het meisje op het filmpje moet hebben, kom je uit op bv Isabella, Sandra, Mona, ....

Josef
28 december 2011, 18:15
Ben wat aan het surfen op internet.
Zie ik daar één dame,waar Josef het gelijk warm van krijgt.
Moest gelijk aan Megaboob denken!! Maar deze zal Megaboob nog wel niet gehad hebben?

Ze werkt wel ver weg hoor!!!
Maar meschien zijn er ijsberen,die al ervaring hebben opgedaan bij deze Dame.
Sophia/Jennifer zo noemt ze zich ook wel.
Ik hoor het wel?
Meschien komt ze nog wel eens in NRW,dan is het nog wel te doen.
Maar Josef zijn Oma zij vroeger wat je van ver haald is Lekker!!!!!

http://www.piercingladies.de/Anzeigenmarkt/Bundesweit/Hostessen/Stuttgart-Sophia-3964358-11-A.html

sofaking
28 december 2011, 22:24
Tjechische Christina (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?27965-Christina-%28Tjechi%EB%29) in YY is mij goed bevallen, zeker in fysieke zin. Zij lijkt mij helemaal te passen in het gezochte profiel.

Josef
15 april 2014, 22:53
Weet iemand nog dames met kort zwart haar?
En met een stel lekkeren Borsten.
Zoja in welke club kan ik ze vinden?

rmjhexe
15 april 2014, 23:00
Jozef ik zou zeggen ga naar een willekeurige club toe en neem een schaar mee, :smile2:zwartharige roemeentjes genoeg

Josef
15 april 2014, 23:24
Ik ben géén lust kapper ! Maar als ik hier naar kijk,krijg ik wel lust en honger.
http://www.xhamster.com/movies/2814539/indian_babe_interracial_fuck.html

Pietjepik
16 april 2014, 08:31
Weet iemand nog dames met kort zwart haar?
En met een stel lekkeren Borsten.
Zoja in welke club kan ik ze vinden?

in PHG liep/loopt een roemeense dame met zeer kort haar en heerlijke tieten. ze is wat ouder maar ziet er nog erg lekker uit.

Limburger
16 april 2014, 12:21
Kira in GT

Willi69
16 april 2014, 12:48
in PHG liep/loopt een roemeense dame met zeer kort haar en heerlijke tieten. ze is wat ouder maar ziet er nog erg lekker uit.
=> :wink:

Anwesende Mädels am Samstag, dem 05.04.2014 (circa 40):
... Judith (Rumänien - auffallende Erscheinung: raspelkurze, dunkelrote Haare, Brille) ...

bart_007
16 april 2014, 13:14
Josef,

Ook ik ben op zoek naar dames met kort zwart haar.
In tegenstelling tot jou zie ik dit echter liever in combinatie met een A of kleine B cup.
Smaken verschillen dus (gedeeltelijk) ;-)
Tot nu toe heb ik enkel bij Sharks in Darmstadt een zekere Flori ontmoet die aan mijn "kort zwart haar met kleine B cup" voorkeur voldeed.
Echter... op service niveau was het zwak. Dus, ideale looks voor mij, maar ver van ideale service.

Ik hou mijn ogen verder open voor lekkere dames met kort zwart haar en mocht ik er eentje tegen het lijf lopen waarvan de service dan ook nog eens goed meevalt, dan laat ik je dat nog wel weten.



Weet iemand nog dames met kort zwart haar?
En met een stel lekkeren Borsten.
Zoja in welke club kan ik ze vinden?

Willi69
16 april 2014, 13:16
Im YinYang läuft regelmäßig ein Mädel mit kurzen schwarzen Haaren herum. Vermutlich aus Osteuropa, soll einen guten Service machen. Name: ???

Flipper
16 april 2014, 13:29
Dr is er een in vv.. jongenskapsel zwart haar.. ietsje meer spek maar niet storend..

Pietjepik
16 april 2014, 14:50
Dr is er een in vv.. jongenskapsel zwart haar.. ietsje meer spek maar niet storend..

jongenskapsel en niet of nauwelijks tieten? :angst:
synoniem voor een shemale die niet genoeg poen had voor siliconen.. :mad_6:

pistoleeke
16 april 2014, 18:46
Wie weet wat waar??
Dit is nou wat Josef zoekt! http://xhamster.com/movies/639478/ho...r_boy_toy.html
Dus als julli er zo eentje weten ,laat het dan even horen!
Maakt niet uit in welke club.
Ik weet niet wat hij zoekt?? In de 32 minuut van het filmje,volgens mij is hij zijn ring kwijt???


Jozef

Zo een lelijk wijf ben ik in mijn wandelcarriere nog niet zo gauw tegengekomen!
Maar ja ieder zijn smaak zeker!
Succes met je zoektocht.:hammer:

Kira in Gt is een lekker ding met kort zwart haar!!

mynasch
19 april 2014, 08:59
Isabel in Villa Marisol

phoenix
19 april 2014, 10:00
roemeense Isabel met flinke tieten is die weer terug in vila marisol?

Willi69
26 april 2014, 14:08
Im YinYang läuft regelmäßig ein Mädel mit kurzen schwarzen Haaren herum. Vermutlich aus Osteuropa, soll einen guten Service machen. Name: ???
Seit gestern Abend im PHG tätig, als Alexa. Läuft dort wie auch im YinYang "oben ohne" herum. :tongue:

phoenix
26 april 2014, 14:48
nou christina uit slowakijk eheeft ook korte zwarte haren en die heb ik echt nu nog op mijn netvlies staan en krijg al weer ene stijve piemel als ik aan die dame moet denken

mynasch
29 april 2014, 13:25
ze was er vorige week

mynasch
8 mei 2014, 15:46
josef

was dinsdag in PHG: twee dames meen ik in jouw categorie
ene Mihaela, kort zwart, wel erg slank. fraaie lichtblauwe ogen
ene Mona, wat steviger, wel wat langer haar.

cheers

Willi69
8 mei 2014, 17:31
Seit gestern Abend im PHG tätig, als Alexa. Läuft dort wie auch im YinYang "oben ohne" herum. :tongue:
Back in YinYang. ;)

Koot@Zuur
9 mei 2014, 12:27
Back in YinYang. ;)

Und ihre Freundin, die Isa??:frown:

Willi69
9 mei 2014, 13:42
Und ihre Freundin, die Isa??:frown:
Isa = Isabell? :confused: Nicht gesehen.

Isa kenne ich nicht. :nixweiss[1]:

Siehe auch aktuelle Anwesenheitsliste (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?1785-YY-vragenbakje&p=368940#post368940). ;)

Koot@Zuur
9 mei 2014, 22:34
Isa = Isabell? :confused: Nicht gesehen.

Isa kenne ich nicht. :nixweiss[1]:

Ja die Isabell. Ich glaube die beide waren auch zusammen in PHG...

Willi69
10 mei 2014, 11:25
Ja die Isabell. Ich glaube die beide waren auch zusammen in PHG...
Ja, waren sie, aber wohl nicht lange. Wie bereits erwähnt, Isabell :tietjes: haben wir nicht gesehen, sonst wäre Manni1A sicher nicht ungepoppt nach Hause gefahren. :biggrin:

Willi69
18 mei 2014, 15:11
Ja die Isabell. Ich glaube die beide waren auch zusammen in PHG...
Isabell arbeitet immer noch im PHG, zumindest war sie dort gestern bei der Eisbären-Party (Alexa nicht). ;)

sofaking
28 mei 2014, 21:49
Vandaag zat er een zwartharige dame met een jongenskapsel in YY.
Klein, slank met b-cups denk ik.
Kort in de nek, over de oren. Deed een beetje denken aan Hale Berry's kapsel.

7514

pietpotent44
29 mei 2014, 05:35
Pfoe, Jozef, je hebt precies de tegenovergestelde smaak van mij. Een vrouw met kort haar, brrrrr.
Ik houd juist van superlang haar, maar wel mooi en vol en naturel, geen sliertjeshaar. Kleur maakt me niet heel veel uit.

Dames met kort haar zijn er toch zat, in YY zie ik er weleens lopen (ken geen namen)
en vroeger in BaddaBing een echt playmobiel poppetje zien rondlopen, maar die is volgens mij allang het erotische wereldje uit.

Badslippers
29 mei 2014, 09:48
Beate in "Yin Yang" heeft ook kort zwart haar. Ten minste toen ik met haar op de kamer was. Misschien kan Phea nog uitsluitsel geven, die was het laatst met haar.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?3426-Beate-(Poolse)-ex-Nicole-Relax&highlight=beate

phoenix
29 mei 2014, 10:04
nee beate heeft nu rood haar, wel christina , die heeft kort zwart haar, een lekker reet en mooie grotere tieten en ze is gewoon geil en ze is er elke keer 10-14 dagen en dan weer een paar weken niet...

Cat
29 mei 2014, 14:18
Heeft er iemand ervaring met Alexa (haar naam in PHG)? Ik heb haar enkele malen in YY inderdaad topless rond zien lopen. Ik schat haar rond de 25 jaar. Enkele malen over gedacht om met haar naar de kamer te gaan, maar aangezien ik dat van vele dames denk nog niet aan toegekomen...

pietpotent44
30 mei 2014, 13:09
Nou Jozef, gisteren in YY echt een jongenskapsel gezien bij een van de dames, nog korter dan mijn haar.
En was er nog een. In YY heb je regelmatig van dat soort types rondlopen... succes.

Willi69
30 mei 2014, 13:27
Heeft er iemand ervaring met Alexa (haar naam in PHG)?
Der Service soll nach Aussagen anderer Gäste gut sein - aber keine persönliche Erfahrung.