Volledige versie bekijken : Viki (spaanse)
der lickmeister
28 juni 2011, 23:56
Nationaliteit: spaanse
Talen: spaans en zeer goed duits
uiterlijk: slank
Cupmaat: b
Haren: lang blond haar
Lengte: +-1,70
Leeftijd:+-36 jr
Service: pzc, nmc, beffen
koosje12
29 juni 2011, 06:55
Volgens de website zou het Viki zijn
Ricardo Banana
29 juni 2011, 07:04
Ook TZ en echte nympho
coldlipzz
6 juli 2011, 10:30
Op maandag ook even uitgetest, bijna GFE, volop TZ, het pijpen was spijtig genoeg niet zo prettig maar verder toch een fijne ervaring ;-)
@der lickmeister
BTW ze spreekt ook frans
noelcitroen
21 november 2011, 21:49
Woensdag 16 november trof ik haar aan in Xanten, had haar daar nog niet eerder gezien. Extreem geile sessie mee gehad, wat een kanjer. In het wedstrijdje orgasmes krijgen werd het 3-2 voor haar, nadat we zowat een uur op het bed beneden aan het raggen zijn geweest. Far beyond expectations...
rob45
21 november 2011, 22:35
Laat je niet kennen man want anders zijn de citroenen zuur.
nietgeschotenisaltijdmis.
Marmion
23 november 2011, 13:54
Leuke dame om te zien, en kan een gezellig babbeltje maken. Spreek goed Duits en een klein beetje Engels. Ben niet met haar '' nach unter '' geweest, maar dat lag meer aan mijn uithoudingsvermogen dan aan haar ;)
Willyw
19 maart 2012, 15:41
Toen ik op een bankje in de woonkamer zat kwam er opeens een wat oudere hoogblonde dame voorbij.
Mijn eerste reactie was wow! nadere inspectie viel wat tegen, ze heeft een vrij grof gezicht en haar ogen staan niet recht.
Toch even lekker bij haar gaan zitten, ze bleek een echte knuffeltante.
Na een half uurtje aan elkaar friemelen heb ik haar maar meegenomen nach unten.
Daar gingen alle remmen los, geweldig pijpen, tongzoenen en heerlijk knuffelen.
We zijn meer als een uur op de kamer geweest service TZ NMC PZC FT.
Supermeid!
benijsbeer
22 maart 2012, 23:14
Haarkleur: donker blond, lang
Lengte 1.70m
Borsten, vol cup c, dwz royale hand vol.
Kontje: kun je heerlijk in knijpen, maar wat slapjes.
Figuur: normaal, niet te dik of te dun.
Gewicht: ca. 65 kg
Service: kussen, tongzoenen, beffen, vingeren, nmc, pzc. Verder normale service.
Ik ken haar van een andere club. Ik weet niet meer welke, zal haar nog eens vragen.
Ze knuffelt inderdaad graag en is op de kamer echt heel lief. Ze hoort tot de oudere garde van de meiden, maar dat maakt ze meer dan goed door haar service.
Ik ben zojuist meer dan een uur met haar in de vip ruimte geweest en heb mijn spaans weer eens kunnen ophalen.
Gelukkig spreekt ze ook goed Duits, zodat de meesten goed met haar kunnen comminiceren. Ze is zeker niet de gangmaakster hier in huis, maar met de sex is ze goed.
Ben ijsbeer
Divenice
30 maart 2012, 09:06
Leuke meid met hoog knuffelgehalte
koosje12
18 mei 2012, 22:29
Vicky was vandaag ook aanwezig. Toen ik naar buiten ging om even van de zon te genieten nodigde ze me uit om bij haar op een loungebed plaats te nemen. Na een tijdje hier samen relax te hebben gelegen, kwam de onvermijdelijke vraag of ik zin had om de bovenverdieping te bezoeken, uiteraard kon ik dit niet ontkennen. Uit de woonkamer kwam vervolgens ook Jennifer mee naar boven.
Eerst werd het meeste werk gedaan door Vicky, terwijl Jennifer voor het knuffelgehalte zorgde. Daarna was het wel Jennifer die de volgende stap in 2 standjes verzorgde, waarna Vicky het uiteindelijk met het handje afmaakte.
Benijsbeer: Ze gaf aan nu voor de 3e keer in Dorsten te zijn, maar daarvoor ook een aantal keer elders in Duitsland te werken. Als je het haar wilt vragen moet je wel snel zijn: Zondag vertrekt ze weer naar Spanje voor verlof.
koosje12
28 juli 2012, 08:54
Vicky is op dit moment weer terug in Dorsten. Het is niet van een gezamelijk bezoek aan de bovenverdieping gekomen helaas, maar deze topper is er op het moment dus weer.
Hcw
27 augustus 2012, 16:36
Ook met deze dame genoten , echt een voorbeeld voor de rest van de dames. , glimlach altijd aan , mag dan wel geen 18 meer zijn maar prima service !!!
koosje12
5 mei 2013, 22:08
Deze dame werkt momenteel in Partytreff Xanten. Dit topic kan samengevoegd worden met: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?26284-Viki-%28spaanse%29 (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?26284-Viki-%28spaanse%29http://)
koosje12
5 mei 2013, 22:10
Deze dame is weer terug in Xanten. Ze herkende me nog van een eerder bezoek aan PT Dorsten, waar ze ook gewerkt heeft. Het is niet tot een kamerbezoek gekomen, omdat ik op het moment dat ze naast me plaatsnam net van de benedenverdieping terugkwam. Wel hebben we nog een tijdje zitten kletsen.