Volledige versie bekijken : Lara (Duitse)
Naam : Lara
Nationaliteit /taal : Duitse
Leeftijd : 22jr
Haarkleur/lengte : bruine lange haren
Lengte : 1.65m
Postuur/Cupmaat : Normaal wat voller / D-cup
Tatoeage /Piercing : nee
Service : PZC, NMC, zoenen, beffen, FT, Anaal, massage
Extra : voorheen Atrium
Badslippers
5 augustus 2011, 00:55
Deze naturelle "Chick" valt me eigenlijk al een poosje op tijdens mijn bezoeken aan "Living Room". Vriendelijk gezicht dat nog niet geërodeerd is door "het vak". Lange, ravenzwarte, krullende haren. Een open oogopslag, goed geproportioneerd zandloper figuur met net dat extra laagje om het iets meer "body" te geven. Jaar of 23. Hooguit 25. Wij knikken altijd vriendelijk naar elkaar en daar blijft het bij.
Ze heeft zo haar vaste plek in de huiskamer. De rij met krukken langs de muur. Tweede kruk rechts om precies te zijn. Ze valt uit de toon met om haar heen de geile sletten die met lokkende blikken en een lik langs de lippen je proberen te verschalken. Als dat niet het gewenste effect heeft, worden er zwaardere en schunnigere middelen ingezet. Ze spreiden hun benen wijd en wrijven met een vinger ordinair over hun kut en likken er vervolgens aan alsof ze het vruchtennat van een sappige "Galia" meloen uitlepelen. Gevolgd door wat obscene pijpgebaren met zo'n op en neer gaande gekrulde vuist en een ronde mond of een schurende kont tegen je kruis.
In mijn gedachten vraag ik me vaak af: "Wat doet zo'n beschaafde jonge dame in deze bedorven omgeving waar kale kut- en reetlikkers, zoals ik, op de loer liggen". Je kunt dat vanzelfsprekend gewoon vragen. Maar de vraag stellen: "Zeg wat doe je hier eigenlijk?" is al net zo dwaas als de hoop op een fatsoenlijk antwoord. Ik besluit me op haar te concentreren en de haar omringende holle vaten links te laten liggen. Aan holle vaten ga je immers geen aandacht schenken. Je kunt er op drummen maar meestal stop je er gewoon giftig chemisch afval in en dumpt ze vervolgens in de zee!
Het toeval wil dat ik (en ik zal nu haar naam al onthullen) Lara afgelopen zaterdag tijdens de "Piraten Party" in "PHG" zag opdoemen. Ook weer netjes op een barkruk langs de muur. Verdomd, ik ging weg. Het was al 2 uur 's nachts en ik moest de volgende dag mijn brood verdienen. Wederom knikten wij verwonderd naar elkaar. "Jij hier?" Zij had mij daar niet verwacht en ik haar ook niet. Wat had ik haar graag benaderd maar "A man got to know it's limitations".
Dus stap ik nu op haar af en vraag "Du warst doch am Samstag in Happy garden?". Een keurig antwoord volgt alsof ik haar leraar Duits ben en zij haar huiswerk uitmuntend heeft gedaan. "Stimmt, ich war in Happy garden. Es hat mir da nicht gefallen. Die ganze atmosphere und das merenteil der Gäste hat mir nicht gepasst. darum bin ich schon schnell wieder zurück nach Living Room." Ik ga nog even verder met mijn overhoring en ze blijkt Duitse met Turkse "Roots" te zijn. Er volgt nog een zinnig gesprek dat er verder niet toe doet en vervolgens loop ik verder en hoop dat mijn hengel goed is uitgegooid. En ja hoor. Als ik ergens naar toe loop zie ik uit mijn ooghoeken dat ze me in de peiling houdt. Dit spel kan mij altijd zeer bekoren want het streelt mijn ego. Een vrouw die mij in de gaten houdt. Maar de eerlijkheid gebied dat ik haar nog meer in de smiezen hou!
Uiteindelijk loop ik nonchalant richting "Kino". Dit is het moment van de waarheid. Ze zag me immers de bar verlaten (ik liep langs haar) en rechtsaf draaien. Linksaf zou stom zijn geweest want dan kom je achter de "Theke" uit, recht in de handen van de een of andere "Bouncer". Dat overleef je niet. Ik plaats me in een volstrekt doorgezakt bankstel, loop bijna een hernia op en voordat ik de kans heb om me iets beter te positioneren staat het silhouet van Lara achter het zwarte doorschijnende gordijn. Ik proost met mijn glas water richting haar en ze komt binnen en gaat . . . in het andere bankstel zitten. Ai, niet goed. Toch vangen wij een gesprek aan. Ook hier zou ik gewoon naast haar kunnen ploffen, haar vol op de bek nemen en eens aan die sappige meloenen kunnen graaien. Doe ik niet. Past niet bij haar. Zo discreet als ze is, zo discreet vraag ik beleefd om een sleutel om nader kennis te maken.
En dan gebeurt het. Een meisje waarvan je verwacht dat ze elke dag haar huiswerk keurig maakt en het klasseboek onder haar arm draagt, blijkt een heerlijke geile donder te zijn. Ze overweegt een overstap te maken naar "Park Sauna Residenz". Ik informeer haar dat daar een minimumservicegarantie van de dames geldt en som de eisen op. "Sind das minimale Bedingungen? Das ist für mich kein einziges Problem. Ich werde dir das mahl zeigen". Normaliter schrijf ik wat uitgebreider en explicieter over de prestaties van de dames maar dat is hier niet nodig. Dit zo op het eerste gezicht verlegen meisje zal in "PSR" geen enkele moeite hebben om zich daar te handhaven. Tongzoenen, vingeren, beffen, "Französisch Total", rukken, tussen de tieten, neuken, ze heeft het allemaal in haar pakket zitten. Op het laatst wilde deze keurig opgevoede jonge dame mijn sperma van haar mond in mijn mond droppen maar liet het op het laatste moment langs haar lippen druipen en lachte daarbij vilein. "Dein Sperma ist OK". Hoe beschaafde jonge meisjes, die waarschijnlijk nooit hebben gespijbeld, toch nog een vunzig kant hebben. Gelukkig mijn principes weer doorbroken. Ze is (pas) 22 maar we hebben afgesproken dat ze 23 is aangezien ik geen meiden neuk die jonger zijn.
Herhalingsgevaar: Ja hoor!
gignnl
5 augustus 2011, 17:08
Weet nou precies wie je bedoeld.Zoals we al vastgesteld hadden delen we de interesse in de dames van mag het een onsje meer zijn.
Gegeven het servicepakket spijt dat ik haar nooit eerder heb geboekt,maar ja er zijn zoveel leuke dames in de HUISKAMER.
Maar bij een volgend bezoek gaan we het gewoon eens proberen,thanx voor het bericht!
wipneus
6 augustus 2011, 10:38
Ik ben inmiddels ook al verschillende keren met haar op de kamer geweest, en het is echt een ontzettend lieve en geile meid. Jammer om te horen dat ze vanaf vandaag haar heil elders gaat zoeken, te weten de PSR.
wipneus
16 augustus 2011, 16:08
Ah, goed nieuws: ze is weer in de LR terug en is de komende weken ook nog van plan te blijven!
Alfijojo
28 augustus 2011, 12:49
Ook Saabie heeft afgelopen vrijdag kennis met haar gemaakt! Aangezien deze jongen na een welverdiende vakantie, een Turkse kleurtje had aangenomen en haar met leugentje om best wil als” Osman “ de bastaard zoon van Ataturk had voorgesteld! En zo was een kamergang snel gemaakt!
Heerlijke Turkse dame die Saabie weer even terug in vakantie sferen bracht!
Hopen dat ze haar heerlijke kont gewoon op een LR-kruk laat zitten....
Elgar
6 september 2011, 22:38
Afgelopen zaterdag heb ik na Vanessa en na het verorberen van heerlijk vlees van de barbeque gekozen om met deze dame op de zeer zwoele avond op de bank buiten te gaan rommelen. Ze heeft een leuke kop, mooie borsten en een heerlijke kont.
Ze pijpt helemaal ok, zoenen doet ze niet geheel met overtuiging maar was wel ok. Heerlijk geneukt op de bank die vervolgens in drie delen uit elkaar werd geschoven. Kortom een prima sessie met een leuke meid!
wipneus
26 april 2012, 18:28
Lara is weer terug in de LR!
Badslippers
26 april 2012, 20:04
Lara is weer terug in de LR!
Ja klopt maar ze heet nu anders omdat die naam alweer vergeven was. Ik ben die naam kwijt. Heerlijk naturelle jongedame van Duitse komaf met een vleugje Turks en uitermate gave C/D-cup en een uitgebreid totaalpakket wat je niet zou verwachten achter deze keurig opgevoede dame.